W zwi±zku ze zmian± forum od poniedzia³ku dodawanie nowych postow bêdzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROC£AW
Jak wiecie wybieram siê do Szczecina powalczyæ o gloriê i chwa³ê. Sêk w tym, ¿e zatrzyma³em siê na 3 rozpiskach i ani rusz.
I. Quality of Quantity:
HQ: szef, wice, 2 CSy, 2 AA Crusadery, ARV
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
Arty: 8Sextonów, 2 Shermany OP, 4ciê¿arówki, jeep.
Zalety:34 pojazdy opancerzone! 3 placki artyleryjskie, 5 placków dymu, du¿a bateria brytyjskiej artylerii. 13 czo³gów w plutonie!
Wzmocniona obrona AA (a¿ 4 plutony same strzelaj± obronnie, do tego Crusadery)
Wymaga to skilla, ale pe³na salwa przed siebie to niez³e mia¿d¿enie, piechota w domkach, ma³e czo³gi i ¶rednie czo³gi wymiêkaj±.
Wady: Du¿e za to ¶miej± mi siê w nos.
II Realistic:
HQ: szef, wice, 2 CSy, 1 AA Crusader, ARV
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
3Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2xmg, 1 nic)
Zalety: 30 pojazdów, mega zwiad, 10 czo³gów w plutonie, 3 dzia³a 17pdr, obrona AA
Wady: a¿ 3 plutony, które nie walcz± z czo³gami (ale s± w stanie skasowaæ Panzerspach lub cokolwiek SP)
III Heavy:
HQ: szef, wice, 2 CSy
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
3Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Support: 2x M10A17
Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
Zalety: 5 dzia³ 17pdr, solidny zwiad.
Wady: megamiêkki pluton 2xM10A17 (a morale Szczurów to...wiadomo), "tylko" 8 czo³gów w plutonie.
Wariacja ostatniej to zamiast 2xM10A17: 2xexton, OP Sherman, 2 ciê¿arówki, jeep. Daje to ekstra jeden placek arty, dymu i 11 czo³gów w plutonie.
Ostatnio edytowany przez Zielarz (2011-04-11 15:55:45)
Offline
Ja bym bra³ pierwsz± opcjê i modli³ siê by nie trzeba by³o graæ na ciê¿k± pancerkê radzieck±. Inne s± Ci nie straszne, zadymisz i zajedziesz. Wspomnia³em ¿e Sextony z 4AT i 5+FP maj± mo¿liwo¶ci do wysiadania, a nawet niszczenia nawet du¿ych krów tym bardziej z du¿ym ciastkiem i przerzutami nietrafieñ? Je¶li dorzucimy do tego to ¿e nad±¿aj± za reszt± czo³gów..
Zdecydowanie bramka numer jeden.
Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-04-11 19:26:41)
Offline
No w³a¶nie nie nad±¿aj±, bo s± 4 cale ruchu w plecy. Po dwóch turach ostrego napierania mam 8 calow± dziurê i nie mogê poprawiæ assaultu assaultem kolejnego plutonu. Robi siê dziura i dzia³a nad±¿aj± mnie zastrzeliæ. Kiszka trochê, ale podoba mi siê ten cyrk na kó³kach.
Offline
Mo¿e inaczej, jad± 12 cali, a to zwykle wystarcza by prze¶lizgn±æ siê miêdzy budynkami i funkcjonowaæ jak dzia³o samobie¿ne.. Weteran powoduje ¿e ich papierowy pancerz nie ma znaczenia (daleko i schowany to trafienia 6+), a w razie potrzeby mog± podnie¶æ lufy i zbombardowaæ przeciwnika. Nazwa³ bym to Nashorn, dla ubogich, ale moim zdaniem sprawdz± siê doskonale.
Ty w czwartek na sklepie jeste¶?
Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-04-11 20:10:23)
Offline
No bez przesady, Nashorn jak trafi to nie ma co zbieraæ, tym nie jestem w stanie powalczyæ na powa¿nie ze stugami z daleka i brummbarami z dowolnej odleg³o¶æi. W takich sytuacjach pozostaje placek, ale to wi±¿e siê z pozostaniem w miejscu, a to nie jest fajne. Ale mo¿e to byæ straszne, 34 pojazdy z pancerzem musz± robiæ wra¿enie.
Offline