Zielarz - 2011-04-11 17:52:18

Jak wiecie wybieram się do Szczecina powalczyć o glorię i chwałę. Sęk w tym, że zatrzymałem się na 3 rozpiskach i ani rusz.

I. Quality of Quantity:
HQ: szef, wice, 2 CSy, 2 AA Crusadery, ARV
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
Arty: 8Sextonów, 2 Shermany OP, 4ciężarówki, jeep.

Zalety:34 pojazdy opancerzone! 3 placki artyleryjskie, 5 placków dymu, duża bateria brytyjskiej artylerii. 13 czołgów w plutonie!
Wzmocniona obrona AA (aż 4 plutony same strzelają obronnie, do tego Crusadery)
Wymaga to skilla, ale pełna salwa przed siebie to niezłe miażdżenie, piechota w domkach, małe czołgi i średnie czołgi wymiękają.

Wady: Duże za to śmieją mi się w nos.

II Realistic:
HQ: szef, wice, 2 CSy, 1 AA Crusader, ARV
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
3Combat: 3 Cromwelle, Firefly

Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2xmg, 1 nic)

Zalety: 30 pojazdów, mega zwiad, 10 czołgów w plutonie, 3 działa 17pdr, obrona AA
Wady: aż 3 plutony, które nie walczą z czołgami (ale są w stanie skasować Panzerspach lub cokolwiek SP)

III Heavy:
HQ: szef, wice, 2 CSy
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
3Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Support: 2x M10A17
Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)

Zalety: 5 dział 17pdr, solidny zwiad.
Wady: megamiękki pluton 2xM10A17 (a morale Szczurów to...wiadomo), "tylko" 8 czołgów w plutonie.

Wariacja ostatniej to zamiast 2xM10A17: 2xexton, OP Sherman, 2 ciężarówki, jeep. Daje to ekstra jeden placek arty, dymu i 11 czołgów w plutonie.

www.czempioni.pun.pl www.pirotechnika.pun.pl www.manager2009.pun.pl www.pilkarze.pun.pl www.morr.pun.pl