Jak wiecie wybieram się do Szczecina powalczyć o glorię i chwałę. Sęk w tym, że zatrzymałem się na 3 rozpiskach i ani rusz.
I. Quality of Quantity: HQ: szef, wice, 2 CSy, 2 AA Crusadery, ARV 1Combat: 3 Cromwelle, Firefly 2Combat: 3 Cromwelle, Firefly Zwiad: 3 Stuarty 3 Carriery (2x0.5, 1 Piat) 3 Carriery (2x0.5, 1 Piat) Arty: 8Sextonów, 2 Shermany OP, 4ciężarówki, jeep.
Zalety:34 pojazdy opancerzone! 3 placki artyleryjskie, 5 placków dymu, duża bateria brytyjskiej artylerii. 13 czołgów w plutonie! Wzmocniona obrona AA (aż 4 plutony same strzelają obronnie, do tego Crusadery) Wymaga to skilla, ale pełna salwa przed siebie to niezłe miażdżenie, piechota w domkach, małe czołgi i średnie czołgi wymiękają.
Wady: Duże za to śmieją mi się w nos.
II Realistic: HQ: szef, wice, 2 CSy, 1 AA Crusader, ARV 1Combat: 3 Cromwelle, Firefly 2Combat: 3 Cromwelle, Firefly 3Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Zwiad: 3 Stuarty 3 Carriery (2x0.5, 1 Piat) 3 Carriery (2x0.5, 1 Piat) 3 Carriery (2xmg, 1 nic)
Zalety: 30 pojazdów, mega zwiad, 10 czołgów w plutonie, 3 działa 17pdr, obrona AA Wady: aż 3 plutony, które nie walczą z czołgami (ale są w stanie skasować Panzerspach lub cokolwiek SP)
III Heavy: HQ: szef, wice, 2 CSy 1Combat: 3 Cromwelle, Firefly 2Combat: 3 Cromwelle, Firefly 3Combat: 3 Cromwelle, Firefly Support: 2x M10A17 Zwiad: 3 Stuarty 3 Carriery (2x0.5, 1 Piat) 3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
Zalety: 5 dział 17pdr, solidny zwiad. Wady: megamiękki pluton 2xM10A17 (a morale Szczurów to...wiadomo), "tylko" 8 czołgów w plutonie.
Wariacja ostatniej to zamiast 2xM10A17: 2xexton, OP Sherman, 2 ciężarówki, jeep. Daje to ekstra jeden placek arty, dymu i 11 czołgów w plutonie.
|