W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Jak wiecie wybieram się do Szczecina powalczyć o glorię i chwałę. Sęk w tym, że zatrzymałem się na 3 rozpiskach i ani rusz.
I. Quality of Quantity:
HQ: szef, wice, 2 CSy, 2 AA Crusadery, ARV
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
Arty: 8Sextonów, 2 Shermany OP, 4ciężarówki, jeep.
Zalety:34 pojazdy opancerzone! 3 placki artyleryjskie, 5 placków dymu, duża bateria brytyjskiej artylerii. 13 czołgów w plutonie!
Wzmocniona obrona AA (aż 4 plutony same strzelają obronnie, do tego Crusadery)
Wymaga to skilla, ale pełna salwa przed siebie to niezłe miażdżenie, piechota w domkach, małe czołgi i średnie czołgi wymiękają.
Wady: Duże za to śmieją mi się w nos.
II Realistic:
HQ: szef, wice, 2 CSy, 1 AA Crusader, ARV
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
3Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2xmg, 1 nic)
Zalety: 30 pojazdów, mega zwiad, 10 czołgów w plutonie, 3 działa 17pdr, obrona AA
Wady: aż 3 plutony, które nie walczą z czołgami (ale są w stanie skasować Panzerspach lub cokolwiek SP)
III Heavy:
HQ: szef, wice, 2 CSy
1Combat: 3 Cromwelle, Firefly
2Combat: 3 Cromwelle, Firefly
3Combat: 3 Cromwelle, Firefly
Support: 2x M10A17
Zwiad: 3 Stuarty
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
3 Carriery (2x0.5, 1 Piat)
Zalety: 5 dział 17pdr, solidny zwiad.
Wady: megamiękki pluton 2xM10A17 (a morale Szczurów to...wiadomo), "tylko" 8 czołgów w plutonie.
Wariacja ostatniej to zamiast 2xM10A17: 2xexton, OP Sherman, 2 ciężarówki, jeep. Daje to ekstra jeden placek arty, dymu i 11 czołgów w plutonie.
Ostatnio edytowany przez Zielarz (2011-04-11 15:55:45)
Offline
Ja bym brał pierwszą opcję i modlił się by nie trzeba było grać na ciężką pancerkę radziecką. Inne są Ci nie straszne, zadymisz i zajedziesz. Wspomniałem że Sextony z 4AT i 5+FP mają możliwości do wysiadania, a nawet niszczenia nawet dużych krów tym bardziej z dużym ciastkiem i przerzutami nietrafień? Jeśli dorzucimy do tego to że nadążają za resztą czołgów..
Zdecydowanie bramka numer jeden.
Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-04-11 19:26:41)
Offline
No właśnie nie nadążają, bo są 4 cale ruchu w plecy. Po dwóch turach ostrego napierania mam 8 calową dziurę i nie mogę poprawić assaultu assaultem kolejnego plutonu. Robi się dziura i działa nadążają mnie zastrzelić. Kiszka trochę, ale podoba mi się ten cyrk na kółkach.
Offline
Może inaczej, jadą 12 cali, a to zwykle wystarcza by prześlizgnąć się między budynkami i funkcjonować jak działo samobieżne.. Weteran powoduje że ich papierowy pancerz nie ma znaczenia (daleko i schowany to trafienia 6+), a w razie potrzeby mogą podnieść lufy i zbombardować przeciwnika. Nazwał bym to Nashorn, dla ubogich, ale moim zdaniem sprawdzą się doskonale.
Ty w czwartek na sklepie jesteś?
Ostatnio edytowany przez Zalew (2011-04-11 20:10:23)
Offline
No bez przesady, Nashorn jak trafi to nie ma co zbierać, tym nie jestem w stanie powalczyć na poważnie ze stugami z daleka i brummbarami z dowolnej odległośći. W takich sytuacjach pozostaje placek, ale to wiąże się z pozostaniem w miejscu, a to nie jest fajne. Ale może to być straszne, 34 pojazdy z pancerzem muszą robić wrażenie.
Offline