W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Witam.
Zapraszam wszystkich na pierwszy w Polsce turniej Warhammera 40,000 dopuszczający nowy Codex Space Marines który odbędzie się w sklepie Bolter w Niedzielę 8 Września 2013 roku.
Format turnieju to 1000pkt.
Wpisowe: 10zł / Pula nagród: wpisowe +30% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
Przebieg turnieju:
10:00 - 10:05 Zapisy
10:05 - 12:05 I Bitwa
12:15 - 14:15 II Bitwa
14:25 - 16:25 III Bitwa
16:35 - 18:35 IV Bitwa
18:45 Wyniki, sprzątanie.
Sędzia jest grający tylko gdy jest nieparzysta ilość graczy i jest ich mniej niż 10.
Drugim sędzią jest Moździerz, jego decyzja będzie wiążąca w kwestiach spornych dotyczących sędziego głównego.
ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Zasady:
Gramy na zasady 6 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy (najnowszy codex jest dla SM obowiązującym, wyjątkowo brak nowego codexu SM nie będzie karany) + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
format: 1000 pts
Force Organisation Chart:
1-1 HQ
1-5 TROOPS
0-2 ELITES
0-2 FAST ATTACK
0-2 HEAVY SUPPORT
0-1 FORTIFICATION
0-1 ALLIED DETACHMENT
Allied Detachment Force Organisation Chart:
1-1 HQ
1-2 TROOPS
0-1 ELITES
0-1 FAST ATTACK
0-1 HEAVY Support
NIEdozwolone są:
- super-heavy, gargant
- Fortress of Redemption
Ograniczenia:
Flyery (właczając Flying Monstrous Creature) - 0-1
Misje:
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. Night fight
2. Reserves
3. Mysterious Forests
Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord
· Linebreaker
. Kill the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 25% armii przeciwnika)
. Crush the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 75% armii przeciwnika)
. Annihilate the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 90% armii przeciwnika)
Bitwa I - Purge the Alien
Rozstawienie : Dawn of War
Length : random
Primary objective:
· każdy całkowicie zniszczony oddział przeciwnika jest warty 2 VP a każdy oddział zniszczony w ponad 50% warty jest 1 VP
· maksymalna liczba Victory Pointów do zdobycia równa jest 12VP
Bitwa II - The Scouring
Rozstawienie: Dawn of War
Length: random
Primary objective:
· przed rzutem na rozstawienie wystawia się określona Ilość Primary Objectives równa D3+1 Primary Objectives.
· objectivy muszą być minimum 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie
. sędzia wykonuje jeden rzut dla wszystkich stołów
· pod koniec gry każdy z Primary Objectivów warty jest 12 VP/Ilosc Primary Objectives.
Zasady specjalne:
Mysterious Objectives
Jednostki Fast Attack są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)
Bitwa III - Seize ground
Rozstawienie: Vanguard Strike
Lenght: random
Primary objective:
· na środku każdej ćwiartki znajduje znacznik kontroli tej ćwiartki.
· pod koniec znacznik z ćwiartki przeciwnika jest warty 4VP, za znaczniki boczne 3VP oraz 2VP za znacznik z własnej ćwiartki.
. kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Zasady specjalne:
Mysterious Objectives
Jednostki Elites są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)
Bitwa IV - Big Guns Never Tire
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Length: random
Primary objective:
· przed rzutem na rozstawienie wystawia się określona Ilość Primary Objectives równa D3+1 Primary Objectives.
· objectivy muszą być minimum 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie
. sędzia wykonuje jeden rzut dla wszystkich stołów
· pod koniec gry każdy z Primary Objectivów warty jest 12 VP/Ilosc Primary Objectives.
Zasady specjalne:
Mysterious Objectives
Jednostki Heavy Support są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)
Punkty karne można zdobyć za:
-5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
-5 DP za brak oryginalnej kopii zasad (wyjątkowo brak nowego codexu SM nie będzie karany)
-3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 5 minut po wyznaczonym czasie
po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 10 minut po wyznaczonym czasie (kumuluje się z powyższym)
gracze dostana po 0 DP za bitwę, jeśli wyniki dostarczone będą powyżej 10 minut po wyznaczonym czasie
Dodatkowe pkt można zdobyć za:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP
Punkty powyższe będą przyznawane przed losowaniem. Najładniej pomalowaną armię wybiera osoba wskazana przez sklep BOLTER. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Najładniej pomalowana armia zdobywa dodatkowe 2DP.
Przysłanie rozpiski do mnie na maila (kvanfieldmalpagmail.com) do 07.09.2013r do godziny 23:59 - +3 DP
Swoja wrzucę na forum 07.09.2013 popołudniu.
ZGŁOSZENI ( R - poprawna rozpiska w regulaminowym czasie):
1. Piotrek Szymczak - Tau - R
2. Paweł - Chaos Space Marines - R
3. Konrad Łabędzki- Imperial Guard - R
4. Mikołaj Dworszczak - Tyranids
5. Krzysztof Oparski - Space Marines
6. Michał 'Sgt. Platypus' Duda - Eldars - R
7. Adam Gurwin - Tau - R
8. Kacper "Kicek 1995" Kuszczyński - Tau - R
9. Piotr Cieślik - Grey Knights - R
10. Grzegorz Kluzek - Chaos Daemons
11. Piotr 'Pokrzyw' Krzywicki - Ultramarines lub Sisters of Battle - R
12.
13.
14.
Opcjonalnie: Łukasz "KvaNfield" Poczęsny - Space Marines - gdy spełniony będzie warunek wymieniony wyżej
Offline
Też raczej wpadnę , CSM oczywiście
Ostatnio edytowany przez Paweł (2013-08-30 13:36:15)
Offline
Konrad Łabędzki- Imperial Guard.
Rozpiskę przetestowałbym na najbliższej nauce gry
Offline
Riddle me this... Riddle me that
pokrzyw napisał:
Kiedy będzie dostępny codex w sprzedaży?
Oficjalnie 7 września o ile plotki się potwierdzą
Offline
Mikołaj Dworszczak - tyranids
Offline
Krzysztof Oparski - Space Marines
Może nie będę ostatni
Offline
No to wychodzi na to, że Michał 'Duda' Duda - Eldar, a może to było SgtPlatypus
Offline
Raczej też będę z Tauowcami - Kacper Kuszczyński
Offline
Niestety nie będę mógł przyjść Powtórki przed sprawdzianem wzywają
Offline
Piotr Cieślik GK
Offline
Wyniki napisał:
1. Piotr "Pokrzyw" Krzywicki (Najlepiej pomalowana armia) - Space Marines
2. Adam Gurwin - Tau
3. Michał "Sgt. Platypus" Duda - Eldars
4. Piotr Cieślik - Grey Knights
5. Paweł - Chaos Space Marines & Grzegorz Kluzek - Chaos Daemons
6. Kacper "Kicek1995" Kuszczyński - Tau
7. Mikołaj Dworszczak - Tyranids
8. Piotr "Spyo" Szymczak - Tau
9. Konrad Łabędzki - Imperial Guard
Gratulacje dla wygranych
Bardzo wyrównany turniej patrząc po wynikach po poszczególnych bitwach.
Offline
Pgpgpgpggpgpgpggp
Offline
Uff dzięki za grę.
Do drugiego miejsca miałem ok 10 pkt, więc chyba życiówkę zrobiłem
Grałem z Adamem, Michałem "Platypusem", Piotrkiem Cieślikiem i Pawłem (więc z miejscami 2-5)
Moja Armia (Iron Hands):
HQ:
Master of Forge (bike)
Troops:
tactical(5, lascannon)
tactical(5, lascannon)
scouts(5, vet sgt, fist) + dedicated Lans Speeder Storm (hflamer)
Elites:
Drednought(plasma cannon, hflamer)
Fast:
Stormtalon(Skyhammer missile launcher)
Heavy:
Predator auto-las
Predator auto-las
Fortification:
Aegis (quad-gun)
1.Bitwa - Eldars
Po drugiej stronie 3 vipery, 3 kurczaki , 3x3 jetbiki, farseer na motorze, fire prism, gwardziści z lancą. annihilacja, rozstawienie dawn of war.
Ogólna strzelanina z kitraniem się po budynkach. w miarę szybko spadł prism, ale dobijanei kurczaków i vyperów to była masakra w sumie wybiłem wszystko poza farseerem i gwardzistami, samemu straciłem dreda, scoutow, lss, stormtalon z immobilem i społowiony jeden oddział taktyczny. Ciekawą sytuację miałem ze scoutami, gdzie wysiedli w ruince po zepsuciu lss, w ruince były dwa oddziały jetbików (3 i 1), zostali ostrzelani i zaszarżowani przez większy oddział i został sierak z fistem który zrobił porządek z długouchymi, rozochocony postanowił rozwalić pozostałego jetbika, doszarżował, z pistoletu spudłował, przyjął na klatę strzał z shurikena i dostał wklepot tym jednym atakiem eldara.
2.Bitwa - Chaos (dawn of war, 3 znaczniki). Fasty punktowały.
10 kultystów, 10 marinsów (2plasmy) w rhino, 5 śmierdzieli (2 plasmy) w rhino, 6 bikerów z power axem i sztandarem?, smok, lord na juggernaucie. Teren to same lasy, a lord wylosował traita shrouding... A jedyne co mogło go zatrzymać to strzelanie...
Ale.. rhino wybuchały na zawołanie, śmierdizele zaliczyli failparade spalając się w pierszym strzale z plasm... motorki nie dojechały, a lord zaliczył snap shota z laski taktycznej na ostatnim woundzie... Smok wyszedł w 4 turze zabierając ze sobą oddział taktcznych i wylatując w turze 5 ze stołu. Mój dred zaliczyl 2 gets hoty i strzelił sobie plasmacannonem w ryja. Na szczęscie wszystko wyleczył. Gra rozegrana profesjonalnie, 3 znaczniki, przeciwnik wybity, linebreaker mój, straciłem tylko ten taktyczny. Dodam, że załoga preda pomyliła wodę z płynem chłodniczym i przez 3 rundy strzelania trafiła 1 strzałem z autocannona, dopiero w czwartej ulepszone wątroby rozwiązały problem z celnością.
3.Bitwa - Tau. roztstawienie po skosie, znaczniki w środkach ćwiartek punktowane 4-3-3-2. Elity punktowały.
ethernal z 2 dronami, riptide z dwoma missile dronami, 3 krzysie rakietowe z 3 dronami, broadside z dwoma dronami, 3x10 firewarriorów, 2x5 pathfiders.
Ciężka bitwa na wyniszczenie. U przeciwnika zostały krzysie, poraniony riptide i pathfinderzy (4 sztuki). U mnie predy, dwa taktyki, jeden scout i generał. Generalnie dziwna bitwa z dziwnym terenem który często wymuszał walenie z lasek do biednych firewarriorów. Znowu scouci dali czadu - najpierw dałem ciała i tak ustawiłem że od strzelania zszedł sierżant - zostało dwóch chłopków więc z braku lepszego pomysłu zaszarżowałem na oddział 4 firewarriorów. klepali się bez efektu przez 5 rund combatowych, gdzie dobiegło kolejnych 5. w kolejnej rundzie zginęło dwóch rybiookich i sklepali 1 scouta. Firewarriorzy zeszli prawie na zawał jak zobaczyli krew i spierniczyli, jeden oddział dogoniłem a drugi wybiegł, na koniec pozostały scout dobiegł do znacznika i zaliczył jescze linebreakera. Riptide polował na mojego generała-bikera rozwalając wszystko w koło (odpowiednio dreda, pół taktycznych, quad-guna). Dred wyleczył z 2 hull pointy, predy kolejne 2-3. Ja polowałem na eternala, najpierw wybijając squad warriorów w którym był do zera (z dronami). miał fuksa bo waliłem siłą 6-7-8. dołączył do drugiego, ale pechowo dla przeciwnika stormtalon przeskoczył i wypalił z assaulta serię w plecy sam ginąc od rakiet krzysiów.
4.Bitwa - Grey Knights (Hammer and anvil, 4 znaczniki, heavy punktowało)
inkwizytor, 2*strike squad(psikawka, hammer) w rhino, 2x5 purifier(2xpikawka), 2 dredy autocannonowe z psiboltami. Ja miałem ruiny a przeciwnik górki. w znaczniki miałem kontrolowane przez taktyki w ruinach od początku. na dzieńdobry rozwaliłem rhino i zimmobilizowałem drugie z purifierami, poległ również jednen autodred. Dodatkowo w bolsterowane ruiny wlazł dred i straszył plasma cannonem ten oddział i jeden strike squad (nie wyszli prawie do końca). Z wysokich pięter miałem szaraków jak na strzelnicy więc metodycznie następował odstrzał bez strat własnych. Przez chwilę myślałem że stracę jeden znacznik bo drugi strike squad szedł z flanki do mojego odosobnionego tacticala. Na szczęście wyleciał stormtalon i wbił 4 woundy, po czym oberwał z dwóch psikawek i spadając rozpłaszył ostatniego pozostałego przy życiu szaraka. Niestety straciłem jeden znacznik bo scouci nie przeżyli spotkania z kitrającym się strike squadem. U przeciwnika został inki w rhinosie, jeden strike squad i niedobitki jednego oddziału purifierów, ja straciłem stormtalona i scoutów w speederze. 3 znaczniki moje, jeden przeciwnika.
Podsumowując...
Predy za aegisem, z it will not die, oraz wsparciem MoFa były praktycznie nie do ugryzienia. Dred się wychylił raz z covera i zginął. Bolsterować można teraz wszystko poza własnym terenem, więc daje to naprawdę niezły cover - mając tylko 3 oddziały po 5 mośków piechoty zgarnąłem odpowiednio 100%, 50% i 75% znaczników. Stormtalon ma uderzył punktowo i zginąć. Scouci w LSS następny razie pójdą na golasa. Sam LSS dzięki cerberusowi jest świetny do niszczenia taniej piechoty (z h.flamerem), do tego jest dedicated i za śmieszne 100pts jest genialny. Plasma dred siedzi i straszy MEQ - król średniego dystansu. Nowy dex daje radę a trait Iron Handsów daje dużo funu jeżeli ktoś lubi grę na pojazdach.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2013-09-08 22:34:43)
Offline
pokrzyw napisał:
KvaNfield napisał:
1. Tak, turniej będzie zgłoszony do ligi, jest ogłoszony na forum ligowym i Glorii Victis.
Kvan, a kiedy zarejestrujesz wyniki?
Do końca tego tygodnia.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1