Witam.
Zapraszam wszystkich na pierwszy w Polsce turniej Warhammera 40,000 dopuszczający nowy Codex Space Marines który odbędzie się w sklepie Bolter w Niedzielę 8 Września 2013 roku.
Format turnieju to 1000pkt.
Wpisowe: 10zł / Pula nagród: wpisowe +30% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
Przebieg turnieju: 10:00 - 10:05 Zapisy 10:05 - 12:05 I Bitwa 12:15 - 14:15 II Bitwa 14:25 - 16:25 III Bitwa 16:35 - 18:35 IV Bitwa 18:45 Wyniki, sprzątanie.
Sędzia jest grający tylko gdy jest nieparzysta ilość graczy i jest ich mniej niż 10.
Drugim sędzią jest Moździerz, jego decyzja będzie wiążąca w kwestiach spornych dotyczących sędziego głównego.
ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Zasady: Gramy na zasady 6 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy (najnowszy codex jest dla SM obowiązującym, wyjątkowo brak nowego codexu SM nie będzie karany) + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!! Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
format: 1000 pts Force Organisation Chart: 1-1 HQ 1-5 TROOPS 0-2 ELITES 0-2 FAST ATTACK 0-2 HEAVY SUPPORT 0-1 FORTIFICATION 0-1 ALLIED DETACHMENT
Allied Detachment Force Organisation Chart: 1-1 HQ 1-2 TROOPS 0-1 ELITES 0-1 FAST ATTACK 0-1 HEAVY Support
NIEdozwolone są: - super-heavy, gargant - Fortress of Redemption
Ograniczenia: Flyery (właczając Flying Monstrous Creature) - 0-1
Misje:
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy: 1. Night fight 2. Reserves 3. Mysterious Forests
Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP): · First blood · Slay the warlord · Linebreaker . Kill the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 25% armii przeciwnika) . Crush the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 75% armii przeciwnika) . Annihilate the enemy (jeśli zniszczyłeś ponad 90% armii przeciwnika)
Bitwa I - Purge the Alien Rozstawienie : Dawn of War Length : random Primary objective: · każdy całkowicie zniszczony oddział przeciwnika jest warty 2 VP a każdy oddział zniszczony w ponad 50% warty jest 1 VP · maksymalna liczba Victory Pointów do zdobycia równa jest 12VP
Bitwa II - The Scouring Rozstawienie: Dawn of War Length: random Primary objective: · przed rzutem na rozstawienie wystawia się określona Ilość Primary Objectives równa D3+1 Primary Objectives. · objectivy muszą być minimum 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie . sędzia wykonuje jeden rzut dla wszystkich stołów · pod koniec gry każdy z Primary Objectivów warty jest 12 VP/Ilosc Primary Objectives.
Zasady specjalne: Mysterious Objectives Jednostki Fast Attack są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)
Bitwa III - Seize ground Rozstawienie: Vanguard Strike Lenght: random Primary objective: · na środku każdej ćwiartki znajduje znacznik kontroli tej ćwiartki. · pod koniec znacznik z ćwiartki przeciwnika jest warty 4VP, za znaczniki boczne 3VP oraz 2VP za znacznik z własnej ćwiartki. . kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Zasady specjalne: Mysterious Objectives Jednostki Elites są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)
Bitwa IV - Big Guns Never Tire Rozstawienie: Hammer and Anvil Length: random Primary objective: · przed rzutem na rozstawienie wystawia się określona Ilość Primary Objectives równa D3+1 Primary Objectives. · objectivy muszą być minimum 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie . sędzia wykonuje jeden rzut dla wszystkich stołów · pod koniec gry każdy z Primary Objectivów warty jest 12 VP/Ilosc Primary Objectives.
Zasady specjalne: Mysterious Objectives Jednostki Heavy Support są Scoring Units (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)
Punkty karne można zdobyć za: -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad (wyjątkowo brak nowego codexu SM nie będzie karany) -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy) po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 5 minut po wyznaczonym czasie po -2 DP dla obu graczy za oddanie wyników do 10 minut po wyznaczonym czasie (kumuluje się z powyższym) gracze dostana po 0 DP za bitwę, jeśli wyniki dostarczone będą powyżej 10 minut po wyznaczonym czasie
Dodatkowe pkt można zdobyć za: Malowanie 0 - 5 DP Konwersje 0 - 5 DP Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP
Punkty powyższe będą przyznawane przed losowaniem. Najładniej pomalowaną armię wybiera osoba wskazana przez sklep BOLTER. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Najładniej pomalowana armia zdobywa dodatkowe 2DP.
Przysłanie rozpiski do mnie na maila (kvanfieldmalpagmail.com) do 07.09.2013r do godziny 23:59 - +3 DP Swoja wrzucę na forum 07.09.2013 popołudniu.
ZGŁOSZENI ( R - poprawna rozpiska w regulaminowym czasie): 1. Piotrek Szymczak - Tau - R 2. Paweł - Chaos Space Marines - R 3. Konrad Łabędzki- Imperial Guard - R 4. Mikołaj Dworszczak - Tyranids 5. Krzysztof Oparski - Space Marines 6. Michał 'Sgt. Platypus' Duda - Eldars - R 7. Adam Gurwin - Tau - R 8. Kacper "Kicek 1995" Kuszczyński - Tau - R 9. Piotr Cieślik - Grey Knights - R 10. Grzegorz Kluzek - Chaos Daemons 11. Piotr 'Pokrzyw' Krzywicki - Ultramarines lub Sisters of Battle - R 12. 13. 14. Opcjonalnie: Łukasz "KvaNfield" Poczęsny - Space Marines - gdy spełniony będzie warunek wymieniony wyżej
|