W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Witam. W tym wątku będę umieszczał wszystko co psuję do moich wspaniałych armii : Ultra(allegro-złomo)marines, Witchhunters i Demonów Slaanesha. W ramach zachwytów nad LR Achilles postanowiłem zrobić jego nieudolną kopię.
Thunderfire Cannon gotowy, trzeba wykończyć mocowanie, oraz końcówkę osłony (od stron włazów).
Trwają pracę nad multimeltami, niestety nie mam pomysłu jak zrobić poprzeczne szpary na lufach. MMelty są tej samej długości - perspektywa robi psikusa.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2010-11-25 20:12:18)
Offline
Troszkę małe te foty, wydaje się być w porządku pomalowane, deski na podstawce przydałoby się jeszcze rozjaśnić.Nie wiem czy poradziłeś sobie z zakończeniem luf od melty, jedynym sensownym rozwiązaniem wydaje mi się usunięcie ostatniego fragmentu plastiku i zastąpienie go GS lub jego odpowiednikiem, będzie łatwo wykonać te szpary.
Offline
Manekin z burleski Colette - fajnie wygląda, a może jeszcze fajniej jeżeli poświęcisz mu dodatkowe 20 min Co bym proponował:
- pójść o ton wyżej w rozjaśnieniach z pomarańczowym i niebieskim na sukience
- coś zrobić z butami - teraz zlewają się z deskami na podłodze
Model jak dla mnie bardzo ładnie, schludnie, czytelnie pomalowany.
Offline
no no ładnie
Offline
Fajny ten sierżant! Na duży plus weathering (używałeś pigmentów?), freehand na hełmie, krzyżyk wiszący u pasa.
Jedyne co ja osobiście jestem na nie, to bolter. Jak dla mnie zlewa się w jedno. Już na wstępie mówię, że rozumiem że nie jest on nowy, zużyty itp. Chodzi mi o to że elementy łączą się w jedno czarne coś i brakuje ostrości w malowaniu. Polecić mogę wykrawędziowanie czarnego elementu oraz nadanie metalikom rozjaśnienia.
Offline
Przejechałem po dole szmatki i butach pigmentem Tamiya (rust i smoke). Po raz pierwszy jestem zadowolony z efektu. Ale i tak imho największym powodem do dumy jest ten hełm. Nigdy mi się czerwony nie udawał (za bardzo pomarańczowy bądź różowy wychodził).
Bolter - hmm.. połączenie czarnego ze srebrnym na BADZIEWNYM bolterze tak wygląda. Do tego ulepiec udający flamer. Dlatego nie starałem się nawet ostrości na nim uczynić. Zastanawiam się nad przemalowaniem go na czerwono bądź w pasy żółto-czarne? Metaliki są rozjaśnione, ale przez brak ostrości się to zlewa.
Offline
Sam dobór koloru mi się podoba i pasuje, tylko jakiś taki nijaki jest. Wykrawędziowanie nada mu lepszej "definicji".
Jeżeli metaliki są rozjaśnione, to poszedłbym w głębsze cienie.
Offline
Bardzo przyjemnie się prezentuje, najbardziej przypadły mi do gustu zabrudzenia, nadają realizmu modelowi.Hełm też udany, duży plus za wieniec.Słabszym elementem całości, jak zauważył już Człowiek.morze, jest bolter, kolorystyka może być ale brak mu tego czegoś.
Offline
pokrzyw napisał:
Wrocław jest niebieski
potwierdzam.
Bardzo fajny serg, masz jakąś technikę nakładania pigmentów?
Z uwag orzełek na szczycie masztu jest lekko przekrzywiony, no i sztandar taki troszkę ubogi.
Offline
hehe - do pigmentów tamiya dają taki fajny pędzelek miękki z gąbeczką jak do makijażu z drugiej strony. Popatrzyłem jak małżonka używa cieni do powiek i.... miałem problem bo te są twardsze i nie mogłem pigmentu wydobyć - troszkę poskrobałem wykałaczką, nałożyłem gąbeczką na pomalowany figs, pomajtałem pędzelkiem i wyszło takie cóź
Sztandar boję się tykać by nie ułamać
W wolnej chwili dam kontury błyskawic chyba bordowe - będzie trochę więcej na sztandarze widoczne. Na kolejnym postaram się odtworzyć taki fajny banner - czaszka w omedze z profilu - był w bannerach z 2ed bodajże.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-01-05 21:27:21)
Offline
A czym i jak utrwalasz te pigmenty ?
Chyba kojarzę ten sztandar, był bodajże dla kapelana.
Offline
Fajny, fajny model - ma charakter!
Ponieważ to jest wpi`ek to nie wiem czy jeszcze będziesz pracował na brodą? Mana nadzieję że tak Chodzi mi o rozjaśniania.
Offline
Wielka profeska. Z której to edycji ? Skoro nazywa się Ghrund może by to zaznaczyć na podstawce ? Fajne runy na mieczu
Ostatnio edytowany przez Baal (2011-01-29 00:19:55)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
pokrzyw napisał:
Na żywo do obejrzenia w Bolterze
...Ale od 14 lutego
Offline
Taki o tutek przygotowany na wh40k.pl, ale powtórzę go tutaj:
Jako malarz całkowicie przeciętny borykam się z problemem pomalowania dużej ilości marynat w krótkim czasie. Zadanie: 1 marynata w czasie 30-40 minut w nieskazitelnym ultramarynowym niebieskim
Krok 1:
Używamy spreju Army Painter "Navy Blue". Po kilku minutach otrzymujemy powierzchnię gotową do malowania:
Krok 2:
Nakładamy podstawowe "inne" kolory niż niebieski. Dla czerwonego to Machrite Red, szary - Adeptus Battlegrey, metale - Boltgun Metal i Burnished Gold, pod biały robię podkład ze Space Wolves Gray. Na papier purity seala Bleached Bone. Nie dbamy o szczegóły - po prostu staramy się pokryć powierzchnię.
Krok 3:
Rozwadniamy Badab Black Valleyo Medium Glazem i lecimy po całej figurce (omijamy środki naramienników) i czekamy aż wyschnie - tutaj może trochę potrwać. Otrzymujemy ładny blacklining. Rozwodnionym czarnym po elementach czarnych na mokrym glazie przyciemniamy wszystko poza krawędziami.
Krok 4:
Bierzemy Ultramarines Blue (należy pilnować by nie była zbyt gęsta, ale ma pokryć 1 warstwą) i malujemy wszystkie powierzchnie poza szczelinami. Otrzymujemy figurkę z barwami bazowymi:
Krok 5:
Rozjaśniamy niebieski - do Ultramarines Blue dodajemy Tentacle Pink i odrobinę białego, medium glaze i troszkę wody. Rozjaśniamy pozostałe barwy - blood red na czerwienie i boltgun na srebra. Biały(rozwodniony) na elementy białe.
Krok 6:
Jeszcze rozjaśniamy mieszankę niebieskiego - więcej pinka, więcej białego i więcej glaze'a i lecimy po krawędziach najbardziej wystających. Fiery orange na oczy i krawędzie naramienników. mithril silver na krawędzie metalików.
Finał:
Malujemy ładną omegę ramieniu. Lekko złamaną bielą (ultramarines blue) punktujemy ćwieki i punkty gdzie załamuje się światło.
Można poświęcić kilka minut na pozbycie się niebieskich przebłysków spod innych barw - ale z daleka i tak ich nie widać.
Offline
Brawo, doskonały tutorial, szczególnie dla tych, co nie mają czasu siedzieć całymi dniami nad jedną figurką.
Efekt i tak jest fajny, a racją jest, że i tak na stole gdy gra się dużymi ilościami figurek, to szczegóły są niezauważalne a czasem wręcz sprawiają, że figsy zamieniają się w kolorową plamę.
Offline
Dobra robota.
Ja bym bardziej rozjaśnił krawędzie, ponieważ jest ono zbyt subtelne na stół, możesz zrobić zdjęcie całego oddziału?
Offline
Udało się osiągnąć te 30-40 min.?
Rezultat bardzo fajny, no i faktycznie przy zwyklakach nie ma się co za bardzo spinać, muszą jako jednostka na stole spójnie wyglądać i wtedy jest świetny efekt. Tutek na pewno się przyda.
Offline
Udaje się pod warunkiem malowania kilku na raz.
Let's rock Coś bardziej grywalnego dla odmiany Zdjęcia preda i termosów assaultowych na stół. Z preda jestem średnio zadowolony, z termosów(pomimo demobilowego pochodzenia) bardziej
Offline
no no duże brawka
Offline
Uch och, teraz wszyscy robią terminatorów z tarczą i młotem? ; ) Fajnie wygląda ten oddział.
Ikony na naramiennikach są nie pomalowane? (szare) i któryś musi być sierżantem.
Offline
Szare - kamienne. Są we wgłębieniach czarne, delikatnie rozjaśnione. Chciałem by były "matowe". Długo się opierałem przed takim zestawem, ale przeciwnicy mnie skutecznie do niego przekonali Ten drugi od prawej jest sierżantem (ma dużą tarczę, większy crux i bardziej ozdobny młotek). Nigdy dla mnie nie było logiczne, że w tych uber-pancerzach kadra dowodząca zdejmowała hełmy - od razu wiadomo do kogo ładować
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-02-12 17:15:19)
Offline
Dla tego jest szefem - bierze wszystko na gołą glacę i napiera dalej. Czołek ładny.
Offline
weather 1 klasa, bardzo mi się podoba, jeżeli mogę zasugerować parę rzeczy:
- widać linie podziału (lufy)
- lufy i wyloty spalin (te metalowe) też mogłeś trochę 'zużyć', jak np. czerwone wyloty
- brakuje mi rozjaśnienia pancerza, nawet krawędziowania
Offline
W 2go edycjnym kodeksie ultramarynat sierżant ma hełm w kolorze czerwonym z białbym pasem po środku, szerokości nosa. Czerwony hełm to standardowe malowanie dla sierżanta, a biały pas oznacza pierwszą kompanię (weteranów).
Offline
czlowiek.morze napisał:
weather 1 klasa, bardzo mi się podoba, jeżeli mogę zasugerować parę rzeczy:
- widać linie podziału (lufy)
Niestety zauważyłem to dopiero po spodkładowaniu.. Przy następnym będę uważał. Szkoda że dzielą lufy na dwie części oszczędzając odrobinę na plastiku. Dodatkowo na laskach jak sprayowałem osadził się pył (podkłady AP strasznie "kurzą" i trzeba uważać by pomiędzy celem a sprayem nie było nic pod spodem) Przez to nabrały strasznej chropowatości.
czlowiek.morze napisał:
- lufy i wyloty spalin (te metalowe) też mogłeś trochę 'zużyć', jak np. czerwone wyloty
Dokładnie - brakuje tutaj tego zużycia, na autocannonach, bolterach i wylotach zrobię.. Dopiero na zdjęciach zauważyłem, że nie pomalowałem lasek na sponsonach na niebiesko
czlowiek.morze napisał:
- brakuje mi rozjaśnienia pancerza, nawet krawędziowania
starałem się, by nie był oczoj*bny - jest podkład ciemnoniebieski (spray AP-navy blue), badabowy wash w zagłębieniach, na to ultramaryna i delikatne rozjaśnienia (spójrz na zbliżenia sponsonów). To nie lakier metalic by się odbijało światło na każdym załamaniu Bardzo nie podoba mi się na przykład jak ludzie na pojazdach BT lub SoB robią białe krechy na każdej krawędzi rajnosa.
fala napisał:
... sierżant ma hełm w kolorze czerwonym z białbym pasem po środku, szerokości nosa. Czerwony hełm to standardowe malowanie dla sierżanta, a biały pas oznacza pierwszą kompanię (weteranów).
Chłopaki i tak mają zbyt dużo czerwieni. Może domalować mu czerwone laury (tak jak sugerują w 5ed kodeksie).
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-02-13 11:19:23)
Offline
Fajnych ultrasów nigdy dosyć, świetny pomysł z czerwonym kolorem na predatorze i rhino, sierżanta faktycznie trochę bym bardziej wyróżnił, poza tym wielkie brawa za taką ilość pomalowanych modeli.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Końcówka lufy do wyprostowania... i zamontowałby działko na środku plecaka (albo w tym samym miejscu, ale odciąłbym ten okrągły wywietrznik)... reszta cacy
Offline
To jedyne co może oddać mój zachwyt
Offline
Popraw mocowanie działa do plecaka, powinno być coś w stylu starej wersji plecaka dla techmarina, zdaje mi się że mam gdzieś taki dodatkowy w swoich bitsach, jakbyś chciał...
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Chodzi o to, że plecaczek Techmarina ma tylko jeden boczny wywietrznik, a w miejsce drugiego jest dołączony servoarm.
Zamiast niego mógłbyś dokleić działo
Offline
Może by jeszcze bolter albo choć boltpistol mu gdzieś na motorze dodać?
A działo to pikuś. Zwróćcie uwagę na cztery melty (!) zamontowane na tym motorze.
Offline
pomyślał bym też na zamaskowaniem/usunięciem wziewów JetPacka
Offline
Lufę naprostowałem!
Ultramarine - mam podobny plecak, ale mnie nie przekonuje - ze złej strony jest ramię (a model z cb nie powinien mieć ramienia), poza tym musiałbym zmienić zaczepienie tej wiązki kabli co idzie od CB.
Chyba faktycznie upitolę lewy wywietrznik i zrobię porządne mocowanie.
ps. Chcę również zrobić servo-harness dla kolegi (plecak na magesie).
Offline
Moim zdaniem super. Jedyna rzecz której nie kumam to lufa opleciona jakimś "sznurkiem" z greenstuffu, wygląda jak zlootowane przez krooty.
Offline
Ech to miał być nie sznurek, tylko radiator... przetrę trochę papierem ściernym to faktura się zmieni..
@Xyxel
Boltery będą, ale dopiero posklejam po pomalowaniu. To nie 4 melty, tylko dwie linkowane multimelty
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-02-25 21:02:32)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
No i genialnie
Offline
Plecaki są na magnesach (w miejscu oryginalnego mocowania). Do tego, by nie przekręcały się z uwagi na bądź co bądź duże obciążenie, jest zrobiony pin w miejscu kontrolek na plecach (drut 1mm dł jakieś 3mm), który nie pozwala się obracać. Lewa łapa też na magnesie, by jeszcze wersja z bolt pistolem była w przyszłości.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-03-05 10:03:14)
Offline
WOW wdechowe
Offline
No i tutaj widzicie mam problem. Moje ultraski to 3 kompania - niebieski z czerwonymi elementami. Nowoczesne malowanie techmarina to kolory zakonu + czerwony naramiennik i kask. Taki będzie słabo się wyróżniał z pośród innych figurek. Chciałbym zrobić go klasycznie - czerwień z niebieskim naramiennikiem zakonnym.
I tutaj pytanie - jako, że motocykl niebieski czy czerwony?
Offline
Zrobiłbym czerwony, plus jakieś symbole techmarinowskie.
Nie przemawia do mnie współczesne malowanie techmarinów na niebiesko.
Offline
Czerwony jest szybszy..
Offline
To teraz mała kontra na wyjście nowego codexu GK - Siostry i tak górą
Kiedyś chciałem się pobawić NMM
No i chłopaki chcieli wystąpić w castingu - którego malować na turniej? W bramce nr1 kapitan Shrike - błędnie uważany za członka Raven Guard- de facto jak każdy szanujący się marine jest członkiem Ultrasów. W bramce nr2 sierżant Telion - to on zmieniał pampersy wszystkim ultrasom, którzy obecnie są w służbie. W bramce nr3 skryba - piszący raporty o zwycięskich bitwach moich sióstr.
Offline
Shrike jest najlepszy. Model jest dynamiczny i fajnie wymodelowany. pozostałe dwa to statyczne modele, zajęte zmianą pieluch i pisaniem raportów.
Offline
A i moja małżonka też chwyciła pędzel jak o konkursie się dowiedziała
Tak na razie wipek wygląda. Ciekawe czy starczy jej zapału
Stwierdziła, że w różach i zieleniach lepiej będzie siostrzyczkom, niż w czerni i czerwieni...
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-03-09 22:08:22)
Offline
Podziękuj ode mnie małżonce, wahałem się którą siostrę pomalować na konkurs, ale rozwiązała problem za mnie - nie TĄ!
Offline
no musze przyznac, ze ta paleta im sluzy. wykonanie takze zacne. szacun dla polowicy ;]
Offline
mi osobiście najbardziej pasuje skryba, na pergaminach możesz poszaleć
niech żona się tutaj zaloguje i umieszcza fotki w swoim wątku
Offline
Niebieski zdecydowanie. Razi po oczach jak nie wiem co
Offline
Riddle me this... Riddle me that
True
Offline
Prawdę prawią, niebieski nie pasuje .
Offline
Niebieski jest jako ranka/odznaczenie/honor/kampanię? Bo normalnie chyba nie wchodzi w standard kolory Raven Guard-ów?
Offline
Tak, na razie ten model to choinka Obecnie na modelu są widoczne oprócz czarnego i białego - najbardziej kontrastowe kolory, 3 inne podstawowe i najbardziej kontrastowe kolory czerwony, zielony i niebieski (to one tworzą system RGB). Polecam ten temat dla lepszego zrozumienia, oraz dobrania sobie odpowiednich kolorów:
http://www.wargaming.pun.pl/viewtopic.php?id=353
Offline
Kolejny przykład na to, że choć nie wiem jak bardzo profesjonalnie nie było by zrobione, to zdjęcie nie oddaje w pełni walorów oryginału.
Byłem dziś w Bolterze pooglądać prace konkursowe i ta figurka w realu wygląda o niebo lepiej. Wystarczy spojrzeć w jej oczy, mniód
Offline
Raziel napisał:
Wystarczy spojrzeć w jej oczy, mniód
Dokładnie te zielone oczy... wyszły tak realistycznie i fajnie. Co szczególnie jest wyzwaniem przy mniejszym modelu niż inne!
Nie wiem czemu, ale usta już nie są takie staranne i troszkę niedokładne. Włosy są ekstra i bardzo mi się podobają. Nie wiem czy dobór kolorów jest producenta, ale ładnie kontrastuja z zielonym ubiorem i są starannie pomalowane.
Tak samo bluzka jest bardzo ładnie pomalowana. Widać tam najdrobniejsze szczegóły.
To co sprawiło, że twoja hakerka nie zajęła u mnie punktowanego miejsca to podstawka. Straszny tam jest bałagan, trawka chaotycznie rozsypana, a dodatkowo ziemia miejscami niedomalowana. Może na zdjeciach tego nie widać, no ale ja ją trzymałem w ręku Tutaj moim zdaniem można było troszkę bardziej się postarć Dodatkowo inni dopracowali ten element i wysoko postawili poprzeczkę
Offline
Figurka dała mi kupę radości. Pozwoliła poćwiczyć zielenie których dawno już nie robiłem. Nie sądziłem, że wyląduje aż na tak wysokim miejscu (to bardzo udany model, więc sądzę że to mogło pomóc).
Co do ust - na żadnej innej mi tak nie wyszły Nie mam już oczu do tej wielkości buźki. Cieszę się że oczy się spodobały, bo to też hazard był a ja cały zsiniałem, aż małżonka chciała mnie reanimować .
Podstawka spierniczona - to fakt. Szczerze... Nie potrafię kłaść trawy... Nie potrafię... To pierwsza (no może druga) figurka gdzie używałem trawki elektrostatycznej.. Proszę o pokazanie jak się to robi Podstawka to kilka warstw korka pryśniętego na biało i przejechanego washami GW (devlan/badab/cielisty). To jest pomalowanie. Do tego dorzuciłem trochę pigmentu rdzawego i zalałem utrwalaczem.. Zrobiła się breja która nie wszędzie dotarła - stąd efekt który uznałeś za niedomalowanie..
Offline
Oto brat Areon na konkurs GKT. Bada (przed)herezyjny wrak rhinosa Dark Angelsów. Malowanie standardowe srebrno - czerwone nie podoba mi się. Postanowiłem pobawić się w barwy Mercedesa z F1 Zielenie + srebro + mosiądz:
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
Nie wiem, czy to zamierzony efekt, ale świeci się, jak psu jajca.
Niemniej, wygląda zacnie (o ile można tak powiedzieć o modelu, który jest sam z siebie paskudny).
Nie myślałeś może o wymianie na starą rękę ze storm bolterem?
Offline
Na szybko(4h) malowanie i składanie(typki od hbolca, autocannon z cadian). To czego w Vostroyanach brakuje - autocannonów:
I focus na łebka jednego:
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-05-20 23:06:59)
Offline
spoko, pomalowane będą jeszce bardziej...spoko
tak na poważnie dobra robota
Offline
Praca na II konkurs Bolterowy.
Taktyczny odwrót... akurat... w tych ruinach nie było gdzie dokonać odwrotu. Xeno byli wszędzie. Drużyna rozbita. Julius zaczynał żałować, że dał się namówić na przeniesienie do elitarnego Deathwatchu. Mógłby w tym momencie spokojnie pucować pancerz w jednym z posterunków spokojnego Ultramaru, gdzie stacjonowała 3 kompanika. Ale nie, do jasnego słońca i zielonych łąk Tellasaru były lata świetlne. Niesamowity ból w lewej nodze rozproszył marzenia zmęczonego Juliusa. Dorwali go. Z szarego nieba na mieniących się odcieniami zieleni skrzydłach zlatywała do niego śmierć. Podnieść się, klęknąć, wycelować pistolet, mgła przesłania oczy...
Offline
plusy:
- marynata klęcząca przed xenos (w ostatnich chwilach do tego sesesessss)
- pozy postaci
- krew
- ciekawa urozmaicona podstawka (dbałość o szczegóły terenu
- malowanie
- grzecznie ginący ultramarine (czyli robi dokładnie to do czego go wyszkolono )
minusy:
- kolorystyka Eldara i marynata nie leżą mi trochę ale to już kwestia gustu
- mała niekonsekwencja w cieniowaniu w kilku miejscach
Ogólnie praca na bardzo wysokim poziomie, podoba mi się.
Ostatnio edytowany przez KvaNfield (2011-11-03 22:07:47)
Offline
Kolorystyka Eldara wydaje mi się trafiona - aż jestem zdziwiony mocno, że udało mi się osiągnąć taki kolorek Scorpion Green jest ŚWIETNY!!!
Marynata to Deathwatch - pion inkwizycji do walki z xeno..
Miała być trzecia postać jeszcze - weteran ultrasów walący do xeno z boltera, a ten ludek zamiast boltpistola miał trzymać hawka za nogę niejako ostatkiem złości - może jeszcze dopracuję kiedyś. Niestety splot wydarzeń w październiku uniemożliwił mi wykonanie takiej pracy..
Offline
Riddle me this... Riddle me that
pokrzyw napisał:
Niestety splot wydarzeń w październiku uniemożliwił mi wykonanie takiej pracy.
Cholercia
Offline
pokrzyw napisał:
Kolorystyka Eldara wydaje mi się trafiona - aż jestem zdziwiony mocno, że udało mi się osiągnąć taki kolorek Scorpion Green jest ŚWIETNY!!!
Scorpion green syci, ale reszta mi nie podchodzi. Ale jak pisałem kwestia gustu.
pokrzyw napisał:
Marynata to Deathwatch - pion inkwizycji do walki z xeno..
Tak, ale w wersji ultrasowskiej, i szczerze mówiąc, dla mnie ten właśnie prawy naramiennik zepsuł trochę całość.
pokrzyw napisał:
Miała być trzecia postać jeszcze - weteran ultrasów walący do xeno z boltera, a ten ludek zamiast boltpistola miał trzymać hawka za nogę niejako ostatkiem złości - może jeszcze dopracuję kiedyś. Niestety splot wydarzeń w październiku uniemożliwił mi wykonanie takiej pracy..
Gdyby udało Ci się ukończyć pierwotny projekt to byłby w ogóle max. Jeśli się za to zabierzesz proponują małą zmianę, ten weteran mógłby być z śmiertelną raną postrzałową, uchwycony moment jego zejścia.
Offline
cavalierdejeux napisał:
pokrzyw napisał:
Niestety splot wydarzeń w październiku uniemożliwił mi wykonanie takiej pracy.
Cholercia
No niestety, myślałem że w ogóle nie skończę nic.. Generalnie poświęciłem całości może z 7 godzin Dlatego ten Deathwatchowiec tak wygląda (szczególnie ta nieszczęsna ultra na naramienniku) bo malowałem go w środę wieczorem (myślałem że termin jest do dzisiaj ale zauważyłem w środę że nie do końca ).
Offline
Niestety Twoja praca jest dla mnie największym rozczarowaniem(patrząc na Twój warsztat przez pryzmat poprzednich konkórsów widać od razu brak czasu). Zdjęcie wipa zaostrzyło mój apetyt. Mam nadzieję, że po odebraniu z gabloty zrobisz scenkę tak jak planowałeś.
+pancerz marynata
rana na nodze
dynamika
podstawka
pióra skrzydeł
-freehand
biała szmatka eldara
Naprawdę szkoda, że brakło Ci czasu.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Jako ciekawostkę zwrócę wam uwagę na to, że Jastrzębiu ma w ręku... lasguna
Ot taka ciekawostka ze Świata WH40k, kiedy eldarzy biegali jeszcze z tym typem broni
... A i ja pochwalę dobór kolorów eldara... super... nietypowo... miękko... tak jak lubię, ale niestety Śmiercio Strażnik wygląda przy nim za ciemno
Offline
Cav, ale tak miało być. To Eldar niech będzie raz w życiu tym jasnym "dobrym". Przeciwko niemu rycerz straży śmierci, ciemny, mroczny, ranny ale śmiertelnie niebezpieczny
Jastrząb faktycznie metalowy - 2edycjny. Moja małżonka chciała go kiedyś pomalować i leżał sobie zapomniany w pudełku.
@Grab
Wymaluje tą scenkę ładniej jak tylko wróci do mnie
Offline
Ponieważ miałem dzisiaj niewątpliwą przyjemność oglądnięcia sobie prac konkursowych z każdej strony mogę coś napisać:
Pokrzyw- scenka z duuuuużym potencjałem, szkoda że zabrakło ci czasu, bo byłby to naprawdę niezły konkurent do pierwszego miejsca, świetna poza eldara i równie fajnie dobrane kolory, moze troszkę są zbyt soft, chociaż z drugiej strony rzeczywiście fajnie to kontrastuje z czarnym hardcorowym marianem, fajna podstawka to już twój znak rozpoznawczy, pieknie zrobiona krew, boltpistol jakoś wycelowany w złym kierunku troszke sie nie komponuje. Mam pytanko czemu nie dałeś na naramiennik kalkomanii, skoro było mało czasu na freehand, wyglądało by to o wiele lepiej ?
Offline
Pięknie ale może pokombinuj jeszcze coś z frontem bajka - strasznie dużo dzieje się na MoFie a na bajku tak trochę smutno...
Offline
@Ultramarine - miałem 7 minut i pusty naramiennik. Maila wysłałem o 23:55. Kalkomanie (których NIGDY nie używałem) mam Tzeentch jeden wie (to znaczy gdzieś w odmętach piwnicy).
@headpoint - muszę siąść do MOFa - schowałem go do pudełka jakiś czas temu. Chętnię go skończę, natomiast nie jestem pewny czy chcę coś przy motorze grzebać..
Offline
pokrzyw napisał:
@Ultramarine - miałem 7 minut i pusty naramiennik. Maila wysłałem o 23:55. Kalkomanie (których NIGDY nie używałem) mam Tzeentch jeden wie (to znaczy gdzieś w odmętach piwnicy).
No to jak na 2 minuty to freehand jest ok
Offline
Czy ja wiem, to zależy od wprawy... Agemo (jak to nazywają odwróconą, ultrasową, omegę ;p) jest trudnym symbolem do namalowania na początku, ale jak się ich walnie z 20, 30, to w minutę robisz dokładną. No ale generalnie zdaję sobie sprawę, że Pokrzyw robił wszystko w pośpiechu przed końcem i robienie na czas (patrząc, że za moment się nie zdąży) jakiś pierdółek typu insygnia mogło być już denerwujące/ stresujące.
Offline