W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Zapraszam serdecznie 2016-03-05 (Sobota) do Wrocławia (Sklep Bolter) na turniej klasy local.
Pierwszy raz rejestrowany w międzynarodowym rankingu ITC - https://www.frontlinegaming.org/communi … t-circuit/
Planeta Bolterus to ponury forgeworld pod zarządem Adeptus Mechanicus. Z uwagi na metanową atmosferę mieszkańcy żyją w olbrzymich kopcach.
Hive Bolterus Primus to olbrzymi konstrukt. 100 km średnicy, 200km wysokości, korytarze i kopalniane chodniki sięgają ponad 50 km w głąb gruntu. Gruntu posiadającego wszelkie pierwiastki chemiczne. Wewnatrz Hive'u mogą walczyć całe armie. Kto zwycięży ten zdobędzie władzę nad kopcem i wszystkimi jego mrocznymi tajemnicami.
SPONSORZY:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Sędziowie: Pokrzyw(główny, grający), Kvan(prawiegłówny, być może grający)
-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.
-Wpisowe: 15zł od osoby (możliwość przedpłaty)
- Pula nagród: Suma wejściówek + 15% od sklepu BOLTER.
Przyznamy 3 nagrody: 1. za pierwsze miejsce. 2. za najbardziej klimatyczną armię. 3. losowana wśród osób z miejsc 2-14, a nie posiadających najbardziej klimatycznej armii. W pozostałych sprawach nagrodowych obowiązuje regulamin sklepu Bolter.
Najbardziej klimatyczna armia - wybór graczy - bierzemy pod uwagę dobór jednostek, malowanie, historię etc. Każdy z graczy będzie miał możliwość zaprezentowania swojej armii, zamysłu i historii. Każdy z graczy będzie mógł oddać jeden głos.
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę do: Marzec'16 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
UWAGA - przy późnym dokonaniu przedpłaty (na ostatnią chwilę) proszę o wzięcie potwierdzenia przelewu - można przesłać do mnie na maila razem z rozpiska.
-Termin: 5 marzec 2016 roku (Sobota).
-Ilość graczy: 14 graczy.
PRZEBIEG TURNIEJU:
09:00 - 09:10 Zapisy
09:15 - 12:00 I Bitwa
12:00 - 12:15 - Ocena najklimatyczniejszej armii i głosowanie
12:15 - 15:05 II Bitwa
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody
Zasady:
- Armie Battle Forged do 1500pkt.
- Dowolna ilość detachmentów.
- Żadna jednostka nie może być brana więcej niż 3 razy (imiennie, nie dotyczy dedicated transport). To oznacza, że 2 CADy marinsów nie mogą brać 4 drop podów ze slotu FA, ale mogą brać 3 oddziały taktycznych w 3 podach i 3 oddziały devastatorów w 3 podach i do tego 3 pody ze slotu FA.
- Ograniczenie 0-1 GC/SH.
- Zamiast wystawiać GC/SH można wydać 500pkt na oddziały z IA, pod warunkiem:
* posiadania oryginałów lub dobrze skonwertowanych modeli.
* poinformowania graczy na forum, w tym temacie na tydzień przed turniejem (tj sobota do soboty 27-02-2016) o chęci użycia danej jednostki, wraz z linkiem do zasad sprzętu (większość graczy, włącznie z sędziami, nie ma i nie zna zasad do tego sprzętu). Taka informacja nie obliguje do wzięcia jednostki w rozpisce, jedynie daje zielone światło do grania jednostką na turnieju.
* w sporadycznych przypadkach sędziowie mogą zdecydować o niedopuszczeniu jednostki do gry w tym konkretnym turnieju.
- NIEdozwolone są: Apocalipse,Escalation, Detachmenty i formacje IA, experimental rules IA
- Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
- Nadrzędne znaczenie mają klaryfikacje ETC: Link do FAQ
- Każdy gracz powinien mieć kostki, miarkę, rozpiskę i wzorniki. Za brak każdego elementu -1DP. Za posiadanie czytelnej rozpiski +3DP
- Mogą być w armii pojedyncze PROXY, przypominajace model właściwy (nie, ziemniak nie może robić za flytyranta). WYSYWIG nie jest obowiązkowy.
Zasady obowiązujące graczy weteranów (tj. mających więcej niż 5 turniejów zarejestrowanych do ligii)
- Armia powinna być bez PROXÓW(modele będą zdejmowane bez litości, jak stracimy legalność oddziału, spada cały oddział, jak detachment przestaje być legalny to spada cały detachment, jak armia przestaje być legalna.. gracz idzie do domu) i mieć pełen WYSIWYG(każde odstępstwo to -1DP).
- Armia powinna być pomalowana. Modele armii przeciwnika weterana otrzymują zasadę preferred enemy (unpainted models).
- Każdy gracz weteran powinien mieć czytelna rozpiskę, za jej brak -3DP.
Dodatkowo gracze otrzymują +3DP za przesłanie rozpiski na adres pokrzyw@poczta.fm do czwartku 2016-03-03 do północy.
__________________________________________________________________________________________________________
Bitwa 1 - Death in the Void
Wokół planety krążą platformy i sztuczne asteroidy obrony planetarnej. Kluczem do zaatakowania Bolterus Hive jest zdobycie perymetrów obronnych. Po ciemnej stronie planety promy szturmowe zbliżają się, by sprowadzić pożogę i zniszczenie. Kluczem do zwycięstwa jest przejęcie banków szyfrów obrony planetarnej, pozwalających na wyłączenie baterii dział laserowych strzegących przestrzeni nad Bolterusem..
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Zasady specjalne:
* Void War (noc trwa całą grę)
* Low Gravity (infantry może ruszać się do 12", ale każdy teren traktowany jest jako dangerous)
* Hard Vacuum (walczymy w próżni, wystarczy niewielka dziura w kombinezonie by doświadczyć śmierci - każda broń - ranged i close combat - dostaje zasadę rending).
* Asteroid Strikes (na początku każdej fazy strzelania, aktywny gracz rzuca JEDNĄ kością d6 - 1-3 nic się nie dzieje, ale w kolejnej ma modyfikator +2 do rzutu, 4-5 mały asteroid (s8ap3 blast, barrage, rending, heavy1), 6+ - duży asteroid(s9ap2 large blast, barrage, rending, heavy1)). Kładziemy placek na wrogim unicie, asteroida skateruje pełne 2d6, lub D6 (w przypadku rzucenia HIT).
PRIMARY Objective: Databank (Znaczniki nr 1 i 2 są reliktami wartymi po 5VP na koniec gry)
SECONDARY Objective: Maelstrom of War (SPOILS OF WAR)
Ciągniemy 1 w pierwszej turze, w kolejnych tyle, ile znaczników kontrolujemy do max 6.
Bitwa 2 - Servitors
Desant wylądował, obrona została złamana a armie wkroczyły do Bolterus Hive. Wokół bez rozkazów poruszają się serwitorzy. niektórzy z nich posiadają wskazówki pozwalające na złożenie mapy prowadzącej do STC. Ze zniszczonych systemów kanalizacyjnych na głowy zaczyna się wylewać zawartość.
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Special Rules:
* Limited space - Flyers i Monstrous Flying Creatures nie mogą wylecieć poza stół. Jeżeli zostaną do tego zmuszeni są traktowani jak zniszczeni.
* Mysterious Objectives
* Broken pipes with sludge - rzucamy na początku każdej tury gry począwszy od 2. Jeżeli rzut jest mniejszy lub równy numerowi tury cały teren czysty staje się terenem trudnym, a teren trudny terenem niebezpiecznym do końca gry.
PRIMARY Objective - servitors
* Gracze rozdzielają pomiędzy siebie objectivy (po 3)
* Gracz notuje w tajemnicy numer jednego objectiva .
* Objectivy są rozstawiane w swojej strefie rozstawienia, po wyborze stron.
* Po wystawieniu armii, ale przed rzutem na przejęcie inicjatywy gracze pokazują sobie wybrane numery.
* Objective z wybranym numerem jest wart na koniec gry 6VP, pozostałe objectivy przeciwnika 3VP.
* Serwitorzy łażą jak potłuczeni - scaterują D6" na początku KAŻDEJ tury gry.
SECONDARY Objective - Maelstrom of War (CLEANSE AND CONTROL)
* w każdej turze dobieramy tak, by mieć 3 karty na ręce.
TERTIARY Objective - Kill Points
* dodajemy VP ze wzoru: podłoga(10 * ilosc_zabitych_KP / ilosc_poczatkowych_KP) -> jak zabito 3 z 10 KP to gracz otrzymuje 3VP.
Bitwa 3 - Blood and Vengeance
Dowódcy odczytali informacje ze zdobycznych serwitorów. Okazało się, że brakuje małych kawałków mapy - trzeba je wydobyć od wroga. Dotychczasowe działania wojenne spowodowały powolne zapadanie się Hive'u. Każda kolejna tura może się skończyć pod kilkukilometrową stertą gruzu..
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Zasady specjalne:
* Brak slay the warlord.
* Collapsing hive: na początku każdej tury gry rzucamy d6 - na obszarze o danym numerku następuje zawalenie hive'u, spadający gruz zadaje D6S5AP- rending trafień każdemu oddziałowi w obszarze, oraz s1ap- haywire pojazdom w obszarze (wystarczy kawałek modelu, nie ma powiązania z kontrolą obszaru). Dodatkowo z uwagi na pył strzelanie z obszaru z zawałem oznacza -1BS, a oddziały w obszarze dostają +1 do cover save.
* Ciiiichutko!!!! - każdy strzał z broni D oraz Ordnance powoduje dodatkowy collapsing hive w obszarze z którego padł strzał. Każde użycie Waaagh powoduje collapsing hive w losowo wybranym obszarze. Deep strike (łączenie z dropami i przyzwaniami demonów) powoduje collapse w tym sektorze na który spadły oddziały z deep strika. Cover i obciach do BS się nie stackuje.
PRIMARY Objective:
Defend the Fallen Heroes:
* na początku gry gracz wyznacza 3 modele (warlord + 2characterów, jak nie ma characterów to inne dowolne modele).
* Zabicie naznaczonego modelu to 2VP.
* Po zdjęciu naznaczonego modelu w tym miejscu pojawia się znacznik. Na koniec gry jest wart 3VP.
SECONDARY Objective:
Secure the Hive:
* Stół jest podzielony na 6 obszarów. Każdy kontrolowany obszar to 2VP. Wystarczy jeden model z oddziału by kontrolować obszar. Każdy oddział musi zdecydować, który obszar kontroluje (tylko jeden).
__________________________________________________________________________________________________________
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli, :
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13-14: - 17 / 3
· 15-16: - 18 / 2
· 17-18: - 19 / 1
· 19+: - 20 / 0
6. W przypadku Bye’a - 13/7
7. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
8. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
9. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord
· Linebreaker
10. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:
Maelstrom of war napisał:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Jeżeli obie strony się zgodnie dogadają, mogą używać dowolnych tactical objectives.
Jeżeli któraś ze stron będzie miała obiekcje, to domyślnie gramy na następujących Tactical Objectives:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika.
Można wykonać maksymalnie 3 karty Maelstrom na turę.
11. Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki
12. Należy rozegrać 4+ tury. W przypadku nie rozegrania 4 pełnych tur, gracze dostają po 0:0 DP. (wyjątkiem jest tabled)
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas, następnie wśród tych którzy nie dokonali przedpłaty, następnie z największą ilością niepomalowanych modeli.
ZGŁOSZENI:
Po nicku w nawiazie ilość zgromadzonych punktów w tym i zeszłym roku. V - Veteran.
Lista zgłoszonych napisał:
1. Thinros(25 - V) - Space Wolves - P,R
2. Tuna(56) - SM - P
3. Vespan(97 - V) - Adeptus Mechanicus - P,R
4. Emrtee(80 - V) - orks - P,R
5. Ashan(52 - V) - White Scars - P
6. Robert Kurtys(12) - Tau? - P,R
7. Kornel Kurtys(22) - Eldarzy+Dark Eldarzy - P,R
8. Toster(59) - CSM - P,R
9. Kermit (216 - V)- Tau - P,R
10. Igor Kubiak(10) - Necrons - P,R
11. Izwor - CSM wszelkiej maści (47) - P,R
12. Duda (366 - V) - Eldars - P,R
13. Discord (92 - V) - Demony - R - P,R
14. Jarosław "EldAD" Sokół(93 - V) - Eldary - R
15. Pokrzyw(152 - V) - (Imperial Guard, Space Marines, Imperial Knights) - P,R
Rezerwiści napisał:
1. Kvan(239 - V) - Demoniczną Świętą Kozę Świątecznych Elfów Mikołaja -R
2.
3.
4.
5.
6.
Możliwe jest rzucenie challenge na pierwszą i drugą bitwę. Rzucić chellka może osoba, która ma tyle samo, lub mniej punktów ligowych za ten i zeszły sezon od wyzywanego. Jeżeli wyzywany nie przyjmie chellka dostaje karę -10DP.
Przyjęte Challenge napisał:
BITWA PIERWSZA
1. Korwey vs Thinros
2.
3. Vespan vs Pokrzyw
4. Kvan vs Duda
5. Kornel vs Ashan
6. Igor vs MrT
BITWA DRUGA
1. Kornel vs MrT
2. Igor vs Thinros
3.
4.
Zabawki z IA: https://www.facebook.com/groups/3303775 … ment_reply1
Offline
Przyjdę - Space Wolves
Offline
Bede o ile opuści mnie zla passa rzutów lub zmienie kości - Necrons
Offline
Vespan- Adeptus Mechanicus
Offline
Dakka dakka
Offline
Będę z White Scarsami
Offline
Powinienem się pojawić z czymś z mixu Truekin/Khornekin/AspectCheesekin
Ostatnio edytowany przez Korwey (2016-02-22 20:42:47)
Offline
Zapisuję się z moimi CSM
Offline
Podobno mało miejsc to się zgłaszam.
Izwor, CSM i inni 'chałaśliwi' sojusznicy.
Ostatnio edytowany przez Izwor (2016-02-23 22:13:15)
Offline
Buyback: Challenge? Może w końcu uda nam się zagrać bez zamulających Demonów
Offline
Korwey zagramy pierwszą?
Offline
@Thinros a bardzo chętnie, jeszcze z wilkami nie grałem w tej edycji
Offline
KvaN napisał:
@Izwor
Challenge, chciałbym zagrać z tą rozpiską którą własnie sobie ogrywasz.?
Regulamin napisał:
Rzucić chellka może osoba, która ma tyle samo, lub mniej punktów ligowych za ten i zeszły sezon od wyzywanego.
Kvan, masz na razie najwięcej pkt... Nie rzucasz chellków
Offline
Kvan nie umie czytać juz pisałem na GV, że kwestia ew. Chelkow tylko wtedy będę rozważać jeśli zagram tą ropa choć raz przed turniejem
Btw. W ustawkach pytałem, czy ktoś nie chciałby zagrać w pt pod turniej.
Offline
@Izwor ja bym chętnie pograł bo też mam rozpę nie sprawdzoną ogniem
Offline
@Toster, per zasady nie moge odmowic, ale nawet jesli to:
Ostatnio edytowany przez Buyback (2016-02-24 12:27:15)
Offline
To jeżeli Buyback grasz z Tosterem, to ja rzucam challenge Pokrzywowi.
Offline
pokrzyw napisał:
KvaN napisał:
@Izwor
Challenge, chciałbym zagrać z tą rozpiską którą własnie sobie ogrywasz.?Regulamin napisał:
Rzucić chellka może osoba, która ma tyle samo, lub mniej punktów ligowych za ten i zeszły sezon od wyzywanego.
Kvan, masz na razie najwięcej pkt... Nie rzucasz chellków
Gdzie jest Duda gdy go potrzebuję A tak na poważnie nie doczytałem tego, więc nie rzucam.
Izwor napisał:
Kvan nie umie czytać juz pisałem na GV, że kwestia ew. Chelkow tylko wtedy będę rozważać jeśli zagram tą ropa choć raz przed turniejem
Btw. W ustawkach pytałem, czy ktoś nie chciałby zagrać w pt pod turniej.
Rozpiska jest fajna i mocna, wymaga tylko trochę ogrania. Po prostu podejrzewam że nią zagrasz na turnieju mimo wszystko. Jako że nie mogę rzucić challenga, to trochę po oftopuje. Zagrajmy może na WW przed turniejem?
Offline
Vespan napisał:
To jeżeli Buyback grasz z Tosterem, to ja rzucam challenge Pokrzywowi.
http://www.ottomanempire1453.com/wp-con … n-slap.jpg
Przyjmuje
@Kvan - chciałeś Dudę - masz
Offline
Widzę że Duda przyjął Challenge Good.... Nie ma to jak poranek na pełnej spinie Jak to szło... "Będę Ci od teraz mierzył ruch każdego gwardzisty"
Offline
To 2 tur nie zagramy przy tej czasówce... ale spk
Offline
Zapisz proszę - Discord - Demoniczne demony oraz EldAD - scatterbajki z rendem
Offline
przelew poszedl
Offline
Jest jeszcze możliwość dopisania sie ?
Offline
Puść przelew to się dowiesz
Offline
Update przedpłat i zgłoszeń.
Lista zgłoszonych napisał:
1. Thinros(25 - V) - Space Wolves - P
2. Tuna(56) - SM
3. Vespan(97 - V) - Adeptus Mechanicus
4. Emrtee(80 - V) - orks - P
5. Ashan(52 - V) - White Scars - P
6. Robert Kurtys(12) - Tau? - P
7. Kornel Kurtys(22) - Eldarzy+Dark Eldarzy - P
8. Toster(59) - CSM
9. Korwey(37) - DE/Demonkin/Aspekts
10. Igor Kubiak(10) - Necrons - P
11. Izwor - CSM wszelkiej maści (47) - P
12. Duda (366 - V) - Eldars - P
13. Discord (92 - V) - Demony - R
14. Jarosław "EldAD" Sokół(93 - V) - Eldary
15. Pokrzyw(152 - V) - (Imperial Guard, Space Marines, Imperial Knights) - P
Rezerwiści napisał:
1. Kvan(239 - V) - Demoniczną Świętą Kozę Świątecznych Elfów Mikołaja
2.
3.
4.
5.
6.
@Tuna
Jeszcze kilka osób nie dokonało przedpłaty, dokonując jej wskoczysz na miejsce którejś z nich.
@Wszyscy
Jako że mamy komplet decyduje kolejność dokonania przedpłaty
Offline
Ja niestety nie dam rady sie zjawic w sobote Challange chetnie przyjme w przyszlym miesiacu, lub tez zagram gry towarzyskie/ligowe.
Offline
KvaN, chodź zagramy drugą bitwę. Obczaisz sobie jak działa moje War Convocation. W prawdzie okaleczone, bo bez podów, ale zawsze.
... o ile uda Ci się zagrać
Ostatnio edytowany przez Vespan (2016-03-02 12:24:57)
Offline
Vespanie, jeśli będzie mi dane zagrać to z miłą chęcią Bardzo dawno nie graliśmy razem, a sprawdził bym moc War Convocation przeciwko demonom.
Offline
Kvan pewnie będziesz miał okazję, bo ja przechodzę do rezerw i to takich co wchodzą niestety na 6+ bo aktualnie jestem jak gromada Nurglingów i pewnie nie dam rady się pojawić
Offline
Tuna zagramy pierwszą jakby się okazało że Korwey się podda nurglingom i nie przyjdzie?
Ostatnio edytowany przez Thinros (2016-03-02 15:55:09)
Offline
Jasne jak mi sie uda zapisać
Offline
Tuna napisał:
Jasne jak mi sie uda zapisać
Wskoczyłeś na 2 miejsce w liście za Buybacka, więc jeśli nikt Cię nie ubiegnie przedpłata to jesteś zapisany.
Offline
No i challenge mi uciekł
Jak ktoś jest chętny to zapraszam
Offline
Przelew poszedł
Offline
Przelałem kasę. Na maila poszło potwierdzenie.
Offline
Ma ktoś pożyczyć 3 pomalowane Nurglingi?
Offline
Moje rozpiski (zagram jedną z tych dwóch):
Rozpa1 napisał:
Cadian Battle Group (Astra Militarum, Mont'ka) - PRIMARY
Battle Group Command1:
HQ1: Tank Commander:
Punisher (multimelta sponsons, lascannon, Pask, dozer) - WARLORD 245
Executioner (plasma sponsons, hbolter) 185
Battle Group Command2:
HQ2: Tank Commander
Punisher (multimelta sponsons, lascannon, Commander) 200
Punisher (multimelta sponsons, lascannon) 170
IK Oathsworn Detachment (Imperial Knights)
LoW1: Imperial Knight Errant 370
Stormbringer Squadron (Space Marines - White Scars, Kauyon)
TROOPS1: Scout Squad(bp&ccw) @Transport1 55
TROOPS2: Scout Squad(bp&ccw) @Transport2 55
TROOPS3: Scout Squad(bp&ccw) @Transport3 55
FA1: Land Speeder(typhoon missile pods) 45
TRANSPORT1: Land Speeder Storm(hflamer) 40
TRANSPORT2: Land Speeder Storm(hflamer) 40
TRANSPORT3: Land Speeder Storm(hflamer) 40
TOTAL:1500
Rozpa2 napisał:
Astra Militarum - CAD
HQ1: Commisar Lord 65
HQ-: priest 25
HQ-: priest 25
Troops1:
PCS 30
Infantry 320(5x10, 3 power axes,5meltabomb)
Troops2:
PCS 30
Infantry 320 (5x10, 3 power axes, 5meltabombs)
HS1:Vywern 65
HS2:Vywern 65
HS3:Vywern 65
CAD (Space Marines - White Scars) - PRIMARY
HQ1: Librarian(2lvl, power axe) - WARLORD 90
HQ2: Librarian(2lvl, power axe) 90
TROOPS1: Scouts(ccw&bp) 55
TROOPS2: Scouts(ccw&bp) 55
HS1: Thunderfire Cannon 100
TRANSPORT1: Land speeder storm (multimelta) 50
TRANSPORT2: Land speeder storm (multimelta) 50
TOTAL: 1500
Offline
Puściłem wczoraj przelew - powinien już być.
Offline
Oto moje rozpiski, jedną będę grał jeśli będzie mi dane zagrać:
Rozpiska KvaNa 1 napisał:
PRIMARY DETACHMENT: Combined Arms Detachments, Chaos Deamons
HQ1: (1) Lord of Change, Master Level 3, 1x Lesser Reward, Impossible Robe, 1xExalted Reward [320 pts]
HQ2: (1) Kairos the Fateweaver [300 pts] (WARLORD)
Troops1: (11) Pink Horrors of Tzeench [90 pts]
Troops2: (3) Nurglings [45 pts]
HS1: (1) Daemon Prince of Tzeentch : Psyker ML 3, Daemonic Flight, 2xGreater Reward, 1xLesser Reward [340 pts]
Allied Detachment: Chaos Space Marines
HQ1: (1) Be'lakor the Dark Master [350 pts]
Troops1: (10) Cultists, Flamer [55 pts]
Models: 38
Units: 7
Warpcharge: 15
TOTAL: 1500 pts
Rozspiska KvaNa 2 napisał:
PRIMARY DETACHMENT: Combined Arms Detachments, Chaos Deamons
HQ1: (1) Lord of Change, Master Level 3, 1x Lesser Reward, Impossible Robe, 1xExalted Reward [320 pts]
HQ2: (1) Kairos the Fateweaver [300 pts] (WARLORD)
Troops1: (3) Nurglings [45 pts]
Troops2: (3) Nurglings [45 pts]
FA1: (9) Screamers of Tzeench [220 pts]
FA2: (6) Screamers of Tzeench [150 pts]
Allied Detachment: Chaos Space Marines
HQ1: (1) Be'lakor the Dark Master [350 pts]
Troops1: (10) Cultists [50 pts]
Models: 37
Units: 8
Warpcharge: 10
TOTAL: 1500 pts
Rozpiski posłałem też emailem.
P.s.
Weźmie mi ktoś 10 kultystów z autogunami i jednego z flamerem, bo ja zapomniałem zapakować wyjeżdżając z Wawy?
Offline
Nadal szukam 3 Nurglingów, ktoś coś?
10 Kultystów się znajdzie.
Offline
Kermit napisał:
Adam ‘Kermit’ Gurwin WR112
Eldars CAD:
HQ: Farseer (skyrunner) [115]
Troop1: 5x Jetbikes (5x scatter laser) [135]
Troop2: 3x Jetbikes (3x scatter laser) [81]
Troop3: 4x Jetbikes (4x scatter laser) [108]
Aspect Host:
5x Warp Spiders (exarch) [105]
5x Warp Spiders (exarch) [105]
5x Warp Spiders (exarch) [105]
Hive fleet leviathan:
HQ1: Hive tyrant (TL Devourers with brainleech warms, wings, electroshock grubs) [240]
HQ2: Hive tyrant (TL Devourers with brainleech warms, wings) [230] - WARLORD
HQ3: Hive tyrant (TL Devourers with brainleech warms, wings) [230]
Troop1: Mucolid spore [15]
Troop2: Mucolid spore [15]
Troop3: Mucolid spore [15]
MrT napisał:
Orks, CAD
HQ1: Zhadsnark da Rippa - warlord [150]
HQ2: Painboy [75]
Troops1: Zhadsnark's Warbikers, 5x bike, Nob, bosspole [123]
Troops2: Zhadsnark's Warbikers, 5x bike, Nob, bosspole [123]
Troops3: Zhadsnark's Warbikers, 6x bike, Nob, bosspole, klaw [166]
Fast1: Deffkopta, rokkit [30]
Fast2: Deffkopta, rokkit [30]
Fast3: Deffkopta, rokkit [30]
Orks, CAD
HQ3: Warboss, Bike, Klaw, Bosspoles, da lucky stick [140]
Troops4: Boyz, 29x boyz, nob, klaw, bosspole [220]
Troops5: Boyz, 29 boyz, nob, klaw, bosspole [220]
Troops6: Boyz, 24 boyz, nob, klaw, bosspole [190]
Total: 1497
Models: 110
KP: 12
Igor Kubiak napisał:
necrons CaD
HQ1: cryptek+solar staff+gauntlet of conflagrator=110
HQ2: cryptek+chronometron+staff of light=90
Troops1: warriors 10x +ghost ark=235
Troops2: warriors 16x=208
FA1: destroyer 2x+heavy d.=130
HS1: anihilation barge+gauss cannon=120
HS2: doomsday ark=170
Formation (canoptek harvest):
HS1: canoptek spyder+gloom prism=60
FA1: canoptek wraiths 5x +5x whip coil=215
FA2: canoptek scarabs 8x=160
Vespan napisał:
>>>Formation: Cult Mechanicus War Convocation
I. Primary: Cult Mechanicus Battle Congregation
HQ: Tech-priest Dominus, raiment of technomartyr, stasis field, infoslave skull, digital weapons [105] WARLORD
T1: (3) Cataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [165]
T2: (3) Cataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [165]
II. Skitarii Battle Maniple
T1: (10) Skitarii Vanguard: 3x plazma caliver, omnispex, Alpha: pater radium, arc maul, digital weapons, conversion field, phosphor blast pistol [100]
T2: (5) Skitarii Rangers: 2x arc rifle, omnispex, Alpha: conversion field, arc pistol, arc maul, digital weapons [65]
E1: (5) Sicarian Ruststalkers, Principes: conversion field, digital weapons, the Omniscent Mask, dataspike [160]
E2: (5) Sicarian Infiltrators, flechette blasters & teaser goads, Principes: the skull of elder nikola, conversion field, digital weapons, infoslave skull [185]
FA1: (2) Sydonian Dragoons, 2x phosphor serpenta [90]
HS1: (1) Onager Dunecrawler, icarus array, mindscanner probe, cognis manipulator.
III. Oathsworn Detachment
LoW: (1) Knight Errant, stormspear rocket pod, meltagun [375]
Total 1495/1500
KP: 10
Models: 36
Warp charges: 0 jak 0mnissiah
Thinros napisał:
Karol "Thinros" Wilczyński - WR193
++ Space Wolves: Codex (2014) (SW Company of the Great Wolf Detachment) (1500pts) ++
+ No Force Org Slot (265pts) +
Lone Wolf (no force org) (83pts) [Fenrisian Wolf]
····Terminator Armour [Storm Shield, Thunder Hammer]
Lone Wolf (no force org) (91pts) [2x Fenrisian Wolf]
····Terminator Armour [Wolf Claw, Wolf Claw]
Lone Wolf (no force org) (91pts) [2x Fenrisian Wolf]
····Terminator Armour [Wolf Claw, Wolf Claw]
+ HQ (70pts) +
Wolf Guard Battle Leader (70pts)
····Power Armour [Bolter, Frost Sword]
+ Elites (270pts) +
Wolf Guard (135pts) @transport#1: Drop Pod [Storm Bolter]
····4x Wolf Guard [3x Bolter, 4x Chainsword, Combi Plasma]
····Wolf Guard Pack Leader [Bolt Pistol, Chainsword]
Wolf Guard (135pts) @transport#2: Drop Pod [Storm Bolter]
····4x Wolf Guard [3x Bolt Pistol, 4x Chainsword, Combi Plasma]
····Wolf Guard Pack Leader [Bolt Pistol, Chainsword]
+ Troops (95pts) +
Blood Claws (95pts) @transport#3: [Rhino]
····5x Blood Claw [5x Bolt Pistol, 5x Chainsword]
+ Fast Attack (375pts) +
Thunderwolf Cavalry (190pts)
····Thunderwolf Cavalry [Chainsword, Storm Shield]
····Thunderwolf Cavalry [Chainsword, Storm Shield]
····Thunderwolf Cavalry Pack Leader [Power Fist, Storm Shield]
Thunderwolf Cavalry (185pts)
····Thunderwolf Cavalry [Chainsword, Storm Shield]
····Thunderwolf Cavalry [Chainsword, Storm Shield]
····Thunderwolf Cavalry Pack Leader [Storm Shield, Wolf Claw]
+ Heavy Support (105pts) +
Long Fangs (105pts) [Long Fang w/ Missile Launcher, 2x Long Fang w/ Plasma Cannon]
····Long Fang Ancient [Bolt Pistol, Chainsword]
+ Lords of War (320pts) +
Logan Grimnar, High King of Fenris (320pts) [Relic: Stormrider, Warlord]
Model: 38
Unit: 11
WC: 0
Total: 1500
Toster napisał:
Combined Arms Detachment (Chaos Space Marines):
HQ1: Daemon Prince [Warlord] – Daemon of Nurgle, Mastery Level 3, Wings, Spell Familiar, The Black Mace [335pts]
HQ2: Sorcerer – Mastery Level 3, Spell Familiar, Terminator Armour, Force Axe, Combi-melta [157pts]
Elites1: Chaos Terminators [4] – Mark of Nurgle, 4x Combi-melta, 3x Power Axe, 1x Chainfist [184pts]
Troops1: Chaos Space Marines [5] – 1x Plasmagun, [Transport1] [90pts]
Troops2: Chaos Cultists [10] [50pts]
FA1: Chaos Dreadclaw Drop Pod [100pts]
FA2: Hell Blade – 2x Helstorm Autocannon [115pts]
FA3: Hell Blade – 2x Helstorm Autocannon [115pts]
HS1: Chaos Rapiers Weapons Batteries [3] – 1x Cyclotrathe pattern Conversion Beamer, 2x Quad Heavy Bolter [155pts]
HS2: Obliterators [2] – Mark of Nurgle [152pts]
Transport1: Chaos Rhino – Havoc Laucher, [Troops1] [47pts]
_______________________________________________________________________________________
Total: 1500/1500pts
KP: 11
Models: 33
WC: 6
IA Total: 485/500pts
Duda napisał:
Michał Duda WR076
Primary detachment: Craftworld Warhost
Core1:
Windrider host:
HQ1 Frseer skyrunner (Spirit stone of Anath'lan) [130p]
HQ2 Warlock skyrunner [50p]
TROOP1 5 Windriders (5x Scatter laser)[135p]
TROOP2 6 Windriders (6x Scatter laser)[162p]
TROOP3 6 Windriders (6x Scatter laser)[162p]
FA1 Vyper (shuriken cannon) [50p]
Command:Heroes of the Craftworlds:
HQ3 Autarch (Warp Jump Generator, Power Axe, Death spinner, Banshee mask) [110p] WARLORD
Auxiliary:
1)Aspect Host (+1BS):
FA2 6 Warp spiders (Exarh)[124p]
FA3 6 Warp spiders (Exarh)[124p]
FA4 6 Warp spiders (Exarh)[124p]
2)Wraith construts:
LOW1: Wraithknight (2x Scatter laser) [325p]
TOTAL: 1496
KP: 11
MODELS: 40
WC: 4
Jarosław Sokół napisał:
Gracz:Jarosław Sokół (EldAD) Eldarski Akolita Discorda
Armia:Eldar Craftworlds
Miasto:Legnica
Primary Detachment: Craftworld Warhost
Core
Formacja(Windrider Host)
HQ1:Farseer Skyrunner - 115p (Warlord)
HQ2:Warlock Conclave (1x Warlock Skyrunner) - 50p
Troops1:Windriders x4 (Scatter Laser x4) - 108p
Troops1:Windriders x3 (Scatter Laser x3) - 81p
Troops1:Windriders x3 (Scatter Laser x3) - 81p
FA1: Vyper Squadron (1x Vyper) - 40p
Command
(Living Legends 1) LoW1: Avatar - 195p
(Living Legends 2) LoW2: Avatar - 195p
Auxyliary
(Engines of Vaul)HS1: Fire Prism - 125p
(Wraith Constructs 1) HS2: Wraithlord (2x Flamer, Bright Lance) - 140p
(Wraith Constructs 2) FA2: Hemlock Wraithfighter - 185p
(Wraith Constructs 3) FA3: Hemlock Wraithfighter - 185p
TOTAL(1500p)
KP:12
Modele:19
WC:8
Kornel Kurtys napisał:
Primary detachment (CAD):
Eldar:
HQ:
-Farseer skayrunner (115)
-Farseer skayrunner (115)
Troops:
-Scater Windraiders x5 (135)
-Scater Windraiders x3 (81)
-Scater Windraiders x3 (81)
Elites:
-Wraithguard with D-scyte x5 (210)
LW:
Wraithknight with 2wraithcanons, scaterlaser, starcanon (330)
Secendary detachment (ALIED):
DE:
HQ:
-Archon with WeabwayPortal and Shadow field (135)
Troops:
-Kabalites wariors x5 in Venom with splinter cannon (105)
Fast atack:
-Reavers x9 with 3x ClasterCaltrops (189)
Total:
1496pkt
Robert Kurtys napisał:
Gracz:Robert Kurtys, Tau
PRIMARY DETACHMENT: Formation - Riptide Wing, Tau Codex - War Zone Damocles - Montka
XV104 Riptide Battlesuits 1: (1) 1x Riptide(180),Bonding knife ritual(1),Early Warning Override (5),
Ion Accelerator (5), Twin-linked Smart Missile System,
Velocity Tracker (20) [210 pts]
XV104 Riptide Battlesuits 2: (1) 1x Riptide(180),Bonding knife ritual(1),Early Warning Override (5),
Ion Accelerator (5), Twin-linked Smart Missile System,[191 pts]
XV104 Riptide Battlesuits 3: (3) Bonding knife ritual(3)
1x Riptide(180),Early Warning Override (5pts), Heavy Burst Cannon,
Target Lock (5pts), Twin-linked Smart Missile System
1x Riptide(180),Early Warning Override (5pts), Heavy Burst Cannon,
Target Lock (5pts), Twin-linked Smart Missile System, Velocity Tracker (20)
1x Riptide(180),Heavy Burst Cannon, Target Lock (5pts),
Twin-linked Smart Missile System, Velocity Tracker (20)
[603 pts]
DETACHMENT SUMMARY:
Models: 5
Units: 3
Warpcharge: 0
TOTAL: 1005 pts
SECONDARY DETACHMENT: Formation - Drone Net, Tau Codex - War Zone Damocles - Montka
MARKER DRONES 1: (4) 4X Marker Drone (4x14) [56 pts]
MARKER DRONES 2: (4) 4X Marker Drone (4x14) [56 pts]
MARKER DRONES 3: (4) 4X Marker Drone (4x14) [56 pts]
MARKER DRONES 4: (4) 4X Marker Drone (4x14) [56 pts]
DETACHMENT SUMMARY:
Models: 16
Units: 4
Warpcharge: 0
TOTAL: 224 pts
TERTIARY DETACHMENT: Combined Arm Detachment, Tau Codex
HQ 1: (1)Ethereal[50 pts]
TROOPS 1: (5) 5x Strike Team with Pulse Rifle(5x9)-[45 pts]
TROOPS 2: (10) 10x Strike Team with Pulse Rifle(10x9)-[90 pts]
FORTIFICATION 11) GunRig [85 pts]
Detachment total: 135 pts
PRIMARY DETACHMENT: Combined Arm Detachment, Tau Codex
DETACHMENT SUMMARY:
Models: 17
Units: 3
Warpcharge: 0
TOTAL: 270 pts
ARMY SUMMARY:
Models: 28
Units: 10
Warpcharge: 0
TOTAL: 1499 pts
Izwor napisał:
CAD: CSM
Chaos Lord (180pts)
[Axe of Blind Fury, Bolt Pistol, Juggernaut of Khorne, Mark of Khorne, Sigil of corruption, VotW, Meltabombs]
Daemon Prince (335pts)
[3x MLvL, The Black Mace, Spell familiar, Tzeentch, Wings]
10 Chaos Cultists (50pts)
10 Chaos Cultists (50pts)
4 Chaos Spawns (120pts)
Ally: CD
Be'lakor, The Dark Master (350pts)
3 Nurglings (45pts)
Ally: BL
Daemon Prince (320pts)
[3x MLvL, The SpineShiver Blade, Spell familiar, Tzeentch, Wings]
10 Chaos Cultists (50pts)
1500p
9KP
discord napisał:
Gracz: WR174, Michał "Discord" Augusewicz
Primary - Combined Arms Detachment: Chaos Daemons
HQ 1-1 : Herald of Tzeentch [Exalted Daemonic Reward, Disc of Tzeentch, Mastery 3] [150pts]
HQ 1-2 : Herald of Tzeentch [Mastery level 3] [95pts]
HQ 2 : Kairos Fateweaver [warlord] [300pts]
Troop 1 : Nurglings [x3] [45pts]
Troop 2 : Pink Horrors of Tzeentch [16x Pink Horrors, Iridescent horror] [149pts]
Fast 1 : Screamers of Tzeentch [8x screamers] [200pts]
HS1 1: Daemon Prince [Greater Daemonic Reward, Lesser Daemonic Reward, Daemon of Tzeentch, Daemonic Flight, Mastery 3] [315pts]
Allied detachment: Tyranids
HQ 1: Hive Tyrant [2x twin-linked devorer with Brainleech worms, wings] [230pts]
Troop 1 : Mucolid Spore Cluster [15pts]
TOTAL [1499pts]
Modele: 33
KP : 9
WC: 18
pokrzyw napisał:
Cadian Battle Group (Astra Militarum, Mont'ka) - PRIMARY
Battle Group Command1:
HQ1: Tank Commander:
Punisher (multimelta sponsons, lascannon, Pask, dozer) - WARLORD 245
Executioner (plasma sponsons, hbolter) 185
Battle Group Command2:
HQ2: Tank Commander
Punisher (multimelta sponsons, lascannon, Commander) 200
Punisher (multimelta sponsons, lascannon) 170
IK Oathsworn Detachment (Imperial Knights)
LoW1: Imperial Knight Errant 370
Stormbringer Squadron (Space Marines - White Scars, Kauyon)
TROOPS1: Scout Squad(bp&ccw) @Transport1 55
TROOPS2: Scout Squad(bp&ccw) @Transport2 55
TROOPS3: Scout Squad(bp&ccw) @Transport3 55
FA1: Land Speeder(h.flamer) 45
TRANSPORT1: Land Speeder Storm(hflamer) 40
TRANSPORT2: Land Speeder Storm(hflamer) 40
TRANSPORT3: Land Speeder Storm(hflamer) 40
TOTAL:1500
Kvan napisał:
WR109, Lukasz, KvaN, Poczesny
PRIMARY DETACHMENT: Combined Arms Detachments, Chaos Deamons
HQ1: (1) Lord of Change, Master Level 3, 1x Lesser Reward, Impossible Robe, 1xExalted Reward [320 pts]
HQ2: (1) Kairos the Fateweaver [300 pts] (WARLORD)
Troops1: (11) Pink Horrors of Tzeench [90 pts]
Troops2: (3) Nurglings [45 pts]
HS1: (1) Daemon Prince of Tzeentch : Psyker ML 3, Daemonic Flight, 2xGreater Reward, 1xLesser Reward [340 pts]
Allied Detachment: Chaos Space Marines
HQ1: (1) Be'lakor the Dark Master [350 pts]
Troops1: (10) Cultists, Flamer [55 pts]
Models: 38
Units: 7
Warpcharge: 15
TOTAL: 1500 pts
lub
WR109, Lukasz, KvaN, Poczesny
PRIMARY DETACHMENT: Combined Arms Detachments, Chaos Deamons
HQ1: (1) Lord of Change, Master Level 3, 1x Lesser Reward, Impossible Robe, 1xExalted Reward [320 pts]
HQ2: (1) Kairos the Fateweaver [300 pts] (WARLORD)
Troops1: (3) Nurglings [45 pts]
Troops2: (3) Nurglings [45 pts]
FA1: (9) Screamers of Tzeench [220 pts]
FA2: (6) Screamers of Tzeench [150 pts]
Allied Detachment: Chaos Space Marines
HQ1: (1) Be'lakor the Dark Master [350 pts]
Troops1: (10) Cultists [50 pts]
Models: 37
Units: 8
Warpcharge: 10
TOTAL: 1500 pts
Offline
Widzę, że nie dopisałem Warlorda, jest nim Lord z CADa, zresztą chyba tylko on może być.
Ostatnio edytowany przez Izwor (2016-03-04 03:02:11)
Offline
Rozpiska Igora Kubiaka nielegalna - jeden Cryptek nie może mieć 2 artefaktów.
Offline
Jedna prośba, czy rozpiska Roberta mogła by zostać przedstawiona w jakimś czytelnym formacie? Nawet link do PDFa na google drive będzie lepszy niż to co jest teraz, z czego nic nie wynika poza tym że to TAU.
Offline
Zasady za rozpy są proste:
regulamin napisał:
- Każdy gracz weteran powinien mieć czytelna rozpiskę, za jej brak -3DP.
Dodatkowo gracze otrzymują +3DP za przesłanie rozpiski na adres pokrzyw@poczta.fm do czwartku 2016-03-03 do północy
Ponieważ Robert nie jest weteranem, nie mogę obciąć punktów, rozpiska została przesłana wraz z informacją, że w TXT będzie dosłana później, co też ratuje sytuację.
w skrócie:
dron-net 4x4 markery
riptide wing: 5 ripków (2x1(ion),1x3(burst)), target locki 4xewo, bodajże 2 velocity trackery
CAD:
Ethernal, 2xstrike team(10 + 5), Tidewall Gunrig
Offline
pokrzyw napisał:
Zasady za rozpy są proste:
regulamin napisał:
- Każdy gracz weteran powinien mieć czytelna rozpiskę, za jej brak -3DP.
Dodatkowo gracze otrzymują +3DP za przesłanie rozpiski na adres pokrzyw@poczta.fm do czwartku 2016-03-03 do północyPonieważ Robert nie jest weteranem, nie mogę obciąć punktów, rozpiska została przesłana wraz z informacją, że w TXT będzie dosłana później, co też ratuje sytuację.
w skrócie:
dron-net 4x4 markery
riptide wing: 5 ripków (2x1(ion),1x3(burst)), target locki 4xewo, bodajże 2 velocity trackery
CAD:
Ethernal, 2xstrike team(10 + 5), Tidewall Gunrig
A no tak, jak będzie TXT na turnieju to ok. Na ten moment ten skrót mi wystarczy, chociaż fajnie by było jakbyś wrzucił TXT jak tylko go dostaniesz
Offline
Na szybko robione
Rozpa tau napisał:
Tau Formation: Drone-Net VX1-0:
Fast1: Marker drone x4 [56]
Fast2: Marker drone x4 [56]
Fast3: Marker drone x4 [56]
Fast4: Marker drone x4 [56]
Tau, formation: Riptide wing:
Elite1: Riptide, bonding knife, EWO, Ion accelerator, Velocity tracker [211]
Elite2: Rpitide, bonding knife, Ewo, Ion accelerator [191]
Elite3: 1. Riptide, bonding knife, EWO, target lock [191]
2. Riptide, bonding knife, EWO, Velocity tracker [211]
3. Riptide, bonding knife, Velocity tracker, Target lock [211]
Tau, CAD
HQ1: Etheral [50]
Troops1: Stirke team, Fire warrior x10 [90]
Troops2: Stirke team, Fire warrior x5 [45]
Fortification1: Tidewall gunrig [85]
Offline
@emtree - dzięki.
@All - update listy zgłoszeń. Wszystkie osoby dokonały przedpłaty, więc mamy komplet.
Lista zgłoszonych napisał:
1. Thinros(25 - V) - Space Wolves - P,R
2. Tuna(56) - SM - P
3. Vespan(97 - V) - Adeptus Mechanicus - P,R
4. Emrtee(80 - V) - orks - P,R
5. Ashan(52 - V) - White Scars - P
6. Robert Kurtys(12) - Tau? - P,R
7. Kornel Kurtys(22) - Eldarzy+Dark Eldarzy - P,R
8. Toster(59) - CSM - P,R
9. Kermit (216 - V)- Tau - P,R
10. Igor Kubiak(10) - Necrons - P,R
11. Izwor - CSM wszelkiej maści (47) - P,R
12. Duda (366 - V) - Eldars - P,R
13. Discord (92 - V) - Demony - P,R
14. Jarosław "EldAD" Sokół(93 - V) - Eldary- P,R
15. Pokrzyw(152 - V) - (Imperial Guard, Space Marines, Imperial Knights) - P,R
Rezerwiści napisał:
1. Kvan(239 - V) - Machinations of Tzeentch -R
2.
3.
4.
5.
6.
Pytanie do wszystkich
Bay czy uruchamiamy mały stół i ostatnia para zagra na 1500 na małym stole?
Offline
Możemy uruchomić. Wolę pograć na małym niż mieć baya. A mamy też Discorda i Sokoła, którzy też raczej nie przyjeżdżają do nas żeby się nudzić :-)
Offline
Nie moge niestety przyjść na jutrzejszy turniej, bo rozłożyła mnie choroba, sorry za kłopot zajęcie miejsca
Offline
Offline
Tak nie było xD
Offline
Fajnie się grało
I jeszcze bonus Titanic https://youtu.be/VL2mlQwUVb8?t=140
Offline
Wyniki wgrane do ligi:
http://rank.liga40k.pl/index.php?cmd=turniej&id=1274
Dziękuję wszystkim za udany turniej Zapraszam na następny Zrobię głosowanie co do formatu bo sporo osób pytało się o pre DMP
Offline
Swoją drogą małego blasta mi wcięło...
Offline
Punkty końcowe są z jakiegoś przelicznika? Uwzględniając rozpiski, itp? Pytam z ciekawości tylko.
Czyja armia tym razem najbardziej klimatyczna?
Offline
omadan napisał:
Punkty końcowe są z jakiegoś przelicznika? Uwzględniając rozpiski, itp? Pytam z ciekawości tylko.
Czyja armia tym razem najbardziej klimatyczna?
Klimat wygrały tym razem Mechanicusy Vespana.
Offline
wklepał byś mi a punkty ligowe same się nie ugrają bij kvana/dude w lidze to spotkamy się pewnie w 5 rundzie i bedziesz mógł mi zrobić tyranidzki gang-bang
Offline
@Lictor
Gra była na najwyższym poziomie Wiszę Ci tubę i nie omieszkam z tego skorzystać przy następnej grze
@Discord
Mi też uciekłeś w drugiej Muszę Ci następnym razem rzucić challenge bo Ci jeszcze ego za bardzo urośnie
Offline
takie pytanko, czy nikt nie zuwazyl (glownie przy rozkladaniu stolow) zblakanego Necron Warriora ? po turnieju w lutym mi go brakuje
Offline
Zostawiłem w Bolterze dużego RB, był podpisany.
Ktoś widział, ktoś wie?
Offline
A małego blasta nikt nie widział?
Offline
Moj warrior widze zaginal w akcji... b, no coz, mam jeszcze pare w wyprasce. Trza bedzie dorobic... . I nastpenym razem dokladnie paczec
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1