W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Witam i pozdrawiam.
Rozpiska na 1000 pkt, w domyśle nastawiona na strzelanie i grę w mid-fieldzie. Z czasem zamierzam ją rozszerzyć do 1500-1600 pkt. dodając detachment demonów Tzeentcha.
Disclaimer: Ostatni raz grałem w 40k na początku 5 edycji, a na nowych zasadach nie rozegrałem jeszcze żadnej partii. Nie bardzo wiem, co i jak, stąd też proszę o rady, i cierpliwe wyjaśnienie czemu dana opcja ssie lub nie ssie. Z góry dzięki.
Disclaimer 2: Armia ma być Tzeentch-themed, stąd też NIE zamierzam brać Noisów, Berserkerów i Pleśniaków. Smok też nie wchodzi w grę bo rzygam na widok modelu.
HQ
Chaos Sorcerer - 175 pkt.
* Mastery Level 3
* Terminator Armour
* Force Stave
* Combi-melta
* Mark of Tzeentch
Troops:
Cultists - 80 pts.
16 modeli, champion
* Autoguns
* Flamer
CSM Squad - 219 pts.
8 modeli, champion, DT: Rhino
Champion:
* Power fist
* Combi-melta
Squad:
* CCW
* Plasma gun
CSM Squad - 254 pts. ( 35 for Rhino )
10 modeli, champion, DT: Rhino
Champion:
* Power fist
* Combi-flamer
Squad:
* CCW
* 2 x Meltagun
Heavy Support
Obliterators - 210 pts.
3 modele
Łącznie 938 pkt. Zostało 62, a chciałbym tam jeszcze wrzucić 3 motorki z plazmami.
Pytania dodatkowe:
1) Co wywalić?
2) Czy może lepiej nic nie wywalać, tylko dodać coś za 62 punkty?
3) Czy autoguny na kultystach są tak złym wyborem?
Ostatnio edytowany przez Blakitt (2015-08-21 17:00:50)
Offline
ad.1. Squady CSM-mów można by zmniejszyc do minmalnych 5-osobowych i uzyskane punkty dac w motory, nie mają feralessa więc jest ryzyko, że uciekną : /
ad.2. Można dodac Obliteratorm mark of Tzeentch, będą miec inva na 4+
ad.3. autoguny mogą się średnio przydać, bo kultyści będą się albo chować albo biec (czyli bez strzelania) do znaczników misji
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Blakitt napisał:
Smok też nie wchodzi w grę bo rzygam na widok modelu.
Zawsze możesz dokonać konwersji
Offline
Xyxel napisał:
ad.1. Squady CSM-mów można by zmniejszyc do minmalnych 5-osobowych i uzyskane punkty dac w motory, nie mają feralessa więc jest ryzyko, że uciekną : /
ad.2. Można dodac Obliteratorm mark of Tzeentch, będą miec inva na 4+
ad.3. autoguny mogą się średnio przydać, bo kultyści będą się albo chować albo biec (czyli bez strzelania) do znaczników misji
Ad. 1
Niby tak, ale 5 osobowy squad jedyne co może zrobić to wysiąść z rhino, splunąć raz bolterami i umrzeć od odwetu. Mając 9 modeli ( 8, plus HQ ) i 10, mają możliwość pochłonąć przynajmniej część ran i potem dalej mieć jakąkolwiek wartość bojową.
Ad. 2
A warto? 3x8 pkt to razem 24. Sporo punktów.
Ad. 3
Plan jest taki, że mają stanąć na objectivie i spędzić tam całą grę. Z autogunami przynajmniej będą mogli splunąć raz na jakiś czas salwą, gdy coś akurat będzie przechodzić obok. Niby niewiele, ale zawsze coś.
@Cavalier
Niby tak, ale wszystkie modele mam już konwertowane. Do tego sam dragon nie jest taki znowu tani. Plus części do konwersji... A jeść też coś trzeba. Póki co po prostu spasuję.
Offline
1. Boltery na zwykłych Chaos Space Marines nie są jakąś super bronią więc większy niż 5 osobowy squad nie zrobi większych szkód przeciwnikowi. Pięciu CSM-mów wystarczy, żeby dobrać meltę albo plazmę. Mniejszy squad łatwiej schować za Rhino albo w coverze. Jeśli rzeczywiście większy oddział to raczej z wyposażeniem do walki wręcz i wykupionymi Veterans of Long War.
2. Średnio warto ale jak rozpiska Tzeentchowa to będzie pasować. Z dobrym invem nie muszą się chować po coverach tylko prosto iść do celu.
Quad gun z aegis defence line byłby niezły dla kultystów. Cover 4+ a jak padną na ziemię to nawet na 2+ : )
Offline
Xyxel napisał:
1. Boltery na zwykłych Chaos Space Marines nie są jakąś super bronią więc większy niż 5 osobowy squad nie zrobi większych szkód przeciwnikowi. Pięciu CSM-mów wystarczy, żeby dobrać meltę albo plazmę. Mniejszy squad łatwiej schować za Rhino albo w coverze. Jeśli rzeczywiście większy oddział to raczej z wyposażeniem do walki wręcz i wykupionymi Veterans of Long War.
2. Średnio warto ale jak rozpiska Tzeentchowa to będzie pasować. Z dobrym invem nie muszą się chować po coverach tylko prosto iść do celu.
Quad gun z aegis defence line byłby niezły dla kultystów. Cover 4+ a jak padną na ziemię to nawet na 2+ : )
1. Mają wykupione CCW. Chociaż faktycznie może zejdę tylko do 7-8 modeli, chociaż wtedy tracę drugą meltą w 10-osobowym squadzie.
2. W sumie tak, nie zamierzam nimi stać cały czas, do rozpatrzenia.
3. No Quad Gun to jest jakiś pomysł ( przyznam szczerze że nie brałem pod uwagę ), ale musiałbym go postawić tam gdzie objective, zakładając że objective będzie w deployment zone.
Offline
Można wystawić Havoc-ów z dużą ilością broni specjalnych już w 5 osobowym oddziale ale to slot Heavy.
Offline