Blakitt - 2015-08-21 17:00:12

Witam i pozdrawiam.
Rozpiska na 1000 pkt, w domyśle nastawiona na strzelanie i grę w mid-fieldzie. Z czasem zamierzam ją rozszerzyć do 1500-1600 pkt. dodając detachment demonów Tzeentcha.

Disclaimer: Ostatni raz grałem w 40k na początku 5 edycji, a na nowych zasadach nie rozegrałem jeszcze żadnej partii. Nie bardzo wiem, co i jak, stąd też proszę o rady, i cierpliwe wyjaśnienie czemu dana opcja ssie lub nie ssie. Z góry dzięki.

Disclaimer 2: Armia ma być Tzeentch-themed, stąd też NIE zamierzam brać Noisów, Berserkerów i Pleśniaków. Smok też nie wchodzi w grę bo rzygam na widok modelu.

HQ

Chaos Sorcerer - 175 pkt.

* Mastery Level 3
* Terminator Armour
* Force Stave
* Combi-melta
* Mark of Tzeentch

Troops:

Cultists - 80 pts.
16 modeli, champion

* Autoguns
* Flamer

CSM Squad - 219 pts.
8 modeli, champion, DT: Rhino

Champion:
* Power fist
* Combi-melta

Squad:
* CCW
* Plasma gun

CSM Squad - 254 pts. ( 35 for Rhino )
10 modeli, champion, DT: Rhino

Champion:
* Power fist
* Combi-flamer

Squad:
* CCW
* 2 x Meltagun

Heavy Support

Obliterators - 210 pts.
3 modele

Łącznie 938 pkt. Zostało 62, a chciałbym tam jeszcze wrzucić 3 motorki z plazmami.
Pytania dodatkowe:
1) Co wywalić?
2) Czy może lepiej nic nie wywalać, tylko dodać coś za 62 punkty?
3) Czy autoguny na kultystach są tak złym wyborem?

www.dracoinsula.pun.pl www.kppolej.pun.pl www.magiczne.pun.pl www.samowolka.pun.pl www.narutogamer.pun.pl