W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Pre Leśne Manewry - Single 1650 pkt .
SPONSORZY:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.
-Wpisowe: 15 zł.
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę o: Listopad'14 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
-Termin: 08 Listopada 2014 roku (SOBOTA).
-Ilość graczy: 14 graczy.
-Pula nagród: wpisowe +15% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:00 - 9:10 Zapisy
9:15 - 12:00 I Bitwa
12:05 - 14:50 II Bitwa
14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody
SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN
W trakcie turnieju sędzia są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: kvanfieldmalpagmail.com
Przysłanie rozpiski do 07.11.2014r do godziny 23:59 - +3 DP
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
Armia:
Miasto:
Detachment1: (pełna nazwa detachmentu)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)
Troops1 : (...)
Troops2 : (...)
Troops3 : (...)
Troops4 : (...)
Troops5 : (...)
Troops6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
Fortification : (jedna na armię)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli
FORMAT TURNIEJU:
- Limit Punktowy: 1650 pts.
- Armie typu Battle Forged
- Dozwolony jest 1 CAD
- Dozwolony jest 1 Allied Deatachment,
- Dozwolone są codexowe Detachmenty w zastępstwie CADu np. GK, Orks, SW.
- Dozwolona jest Inkwizycja
- Dozwolone są fortyfikacje : Aegis, Landing pad, Bastion
- W drodze wyjątku dopuszczeni: Draigo, Ghazz i Logan
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Grey Knights
Codex: Astra Militarum
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Codex: Space Wolves
Codex: Adepta Sororitas
Codex: Inqusition
Codex: Militarum Tempestus
Dopuszczone suplementy armii:
Codex: Farsight Enclaves
Codex: Waaagh! Gahazghkull
Codex: Champions of Fenris
Codex: Setinels of Terra
Codex: Black Legion
Codex: Crimson Slaughter
Codex: Iyanden
Codex: Clan Raukaan
Codex: Haemonculus Covens
NIEdozwolone są:
- Dataslate
- Lords of War
- Imperial Armour
- Apocalipse
- super-heavy, gargant
- Fortress of Redemption
- Formacje
- Codex Imperial Knights
- Escalation i Stronghold Assault (poza Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online
100% WYSIWYG'U ZALECANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3):
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13-14: - 17 / 3
· 15-16: - 18 / 2
· 17-18: - 19 / 1
· 19+: - 20 / 0
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każda całkowicie zniszczona jednostka jest warta 2 KP (Kill Point) a społowiona 1 KP. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).
7. W przypadku Bye’a - 15:5.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord (można zdobyć VP za każdego z Warlordów pary przeciwnej)
· Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące modyfikacje:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Lista Tactical Objectives:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6
21 42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
22 44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
23 45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
24 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
25 52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
26 53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
31 54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
32 62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
33 63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
34 64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
35 65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
36 66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika
W trakcie tury możemy maksymalnie wykonać 2 Tactical Objectivy
Bitwa I - Spoils of War scattered by the Emperors Will
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każda. 2 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i zostaną rozmieszczone po rzucie na wybór strony, należy oznaczyć które to będą.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.
Primary objective - Ethernal War:
EMPERORS WILL
· 2 Objectivów. Każdy z graczy rozmieszcza jaden z objectivów na swojej połowie stołu
· pod koniec gry każdy z 2 objectivów jest warty 3VP
Secondary Objective - Maelstrom of War:
SPOILS OF WAR
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· · Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
· Precious Cargo - nie można odrzucać kart Secure Objective X.
· Steal the Loot - możesz wykonać każdą z wylosowanych przez przeciwnika misji typu Secure Objective X, jeśli Ci się to uda to dostajesz VP a Twój przeciwnik musi odrzucić wykonaną kartę.
Bitwa II - Sarge we Lost Contact to our Big Guns
Rozstawienie: Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 5 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć które to będą.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.
Primary objective - Ethernal War:
BIG GUNS NEVER TIRE
· 5 Objectivów.
· pod koniec gry każdy z 5 objectivów jest warty 3VP
· Jednostki Heavy Support są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)
· Każdy zabity Heavy Support przeciwnika jest warty 1 VP.
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CONTACT LOST
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej tury generuje jeden Tactical Objective
· Każdy gracz na początku każdej następnej (2+) tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
Bitwa III - Ultimate Settlement
Rozstawienie: Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 4 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć które to będą.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.
Primary objective - Ethernal War:
CRUSADE
· 4 Objectivy.
· pod koniec gry każdy z 4 objectivów jest warty 3VP
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLEANSE AND CONTROL
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
- 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
- 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
- 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
· Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.
Hobbystyka:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP
Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych napisał:
1. Duda - Eldara -P,R
2. Mr. T. - Orks - P,R
3. Xarot - Tyranids - P, R
4. Lordzik - ? - P, R
5. Amadeusz Janiak - P,R
6. Vespan - Tyranids - P,R
7. Green - Grey Knights - P,R
8. Xyxel - Necrons - P,R
9. Łabędź - Orks - P
10. Piotr Zet - Eldars - P
11. Pokrzyw - Adepta Sororitas- P,R
12. Michał "Discord" Augusewicz - Grey Knights - Legnica - P, R
13. Paweł - Orks - P, R
14. Korwey - Dark Eldars - P, R
Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:
1. chriserek
2. Znajomy Discorda
3.
Opcjonalnie: Łukasz "KvaN" Poczęsny - Imperial Forces - gdy liczba graczy jest nieparzysta.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
KvaN napisał:
20:00 Impreza integracyjna dla graczy
Naprawdę?
Offline
cavalierdejeux napisał:
KvaN napisał:
20:00 Impreza integracyjna dla graczy
Naprawdę?
Zapomniałem zmienić ramówkę:
Poprawiona ramówka napisał:
9:00 - 9:10 Zapisy
9:15 - 12:00 I Bitwa
12:05 - 14:50 II Bitwa
14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody
Offline
LOL, sobota wolna...niedziela nie
Offline
A ja się wpiszę Choć nic nie obiecuję
Eldary może Orki
Offline
Z jakich powodów nie ma dopuszczonego supplementu do Covenów oraz zawsze zbanowane są formacje na tych turniejach?
Innych dodatków nie czytałem ale Haemonculowy ma głównie sens jako formacje.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Zmiana daty na 8 listopada SOBOTA
I prośba.
Ponieważ turnieje ogłaszamy na tyle wcześnie by można było dokonywać zmian w waszym grafiku pracy proszę o poczekanie na ogłoszenie daty, a potem branie urlopu
Oczywiście wiem, że nie zawsze tak działa
Proszę NIE ZAKŁADAĆ że turnieje będą zawsze w soboty.
Offline
@cav - dzieki wielkie za wyjście naprzeciw środowisku Wh40k we Wrocławiu
@Kermit, emtree czemu nie widzę jeszcze braw od Kermita i emtree? Zapisuje was w takim razie
@Korwey - zasady i ograniczenia wziełem z regulaminu Łódzkiego challengera. Nie martw się Formacje pojawią się u nas w grudniowej imprezie, bo będzie wtenczas 0 ograniczeń
Offline
Brawa to tak specjalnie dla nas?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Lordzik napisał:
dla, w sumie dość wysokiego jak na lokal, wpisowego?
SKLEP BOLTER
Jest to standard na terenie kraju.
Jest to pierwsza tego typu zmiana od 8 lat podyktowana warunkami ekonomicznymi.
Dodam, że jest to czwarty turniej z taką wejściówką.
Offline
Przeciętna "stawka" waha się od 0 do 10 PLN - wcale nie taki "standard". Poza tym - "to, że inni tak mają" nie jest chyba jedynym powodem robienia wpisowego w ogóle?
Edyta
No właśnie mam taki zamiar, jeśli wszystko się poukłada - stąd i marudzenie
Ostatnio edytowany przez Lordzik (2014-10-29 12:46:04)
Offline
@Lordzik - wygląda to tak w większych ośrodkach:
Warszawa: 20-25 pln
Łódź: 15 pln
Kraków: 10-13 pln (dlatego że jest 10zł na nagrody + 30 zł dla pracownika Barda co daje 12-13 zazwyczaj)
Koszalin: 15 pln
Poznań ( a w zasadzie Raszyn): 10 pln (ale chyba nie chcemy się wynosić do Ozozrzyc na stałe )
Mniejsze ośrodki: 10 pln
Czyli plasujemy się odpowiednio w średnią gdzie i tak nasza pula nagród jest powiększana dzięki uprzejmości sklepu
Offline
@KvaN są jakieś zewnętrzne wymogi, że zasady turniejowe w Bolterze musza być z Łódzkim rodowodem?
Nie można by zrobić własnych? Szczerze mówiąc nie widzę powodów dla bana ww. wspomnianych formacji czy całej armii Imperial Knight i Coven.
Jeżeli miałoby to być podyktowane poprawą balansu zasad to szybciej zajął bym się np. Invisibility.
Offline
Korwey napisał:
@KvaN są jakieś zewnętrzne wymogi, że zasady turniejowe w Bolterze musza być z Łódzkim rodowodem?
Nie można by zrobić własnych? Szczerze mówiąc nie widzę powodów dla bana ww. wspomnianych formacji czy całej armii Imperial Knight i Coven.
Jeżeli miałoby to być podyktowane poprawą balansu zasad to szybciej zajął bym się np. Invisibility.
Powód jest prosty, ten turniej w idei mialbyć przygotowaniem przed turniejem łódzkim. Nie ma zew wymogu, dlatego kolejny będzie na naszych zasadach praktycznie bez żadnych przycinek.
Co do Bana IK, jakbym przyszedł z 3x IK + coś w sojuszu to sami byście krzyczeli aby to zbanować
Offline
Dziękuję za zmianę terminu i oczywiście się pojawię.
@Korwey
15.11 jest grany challanger w Łodzi i po prostu tutaj niektóre osoby mogą sobie potestować format. Okej invisibility jest mocne, ale nie działa jak formacje, w których Tau dostaje za darmo tank huntera (!) Przyjęło się, że formacje są banowane, IK zazwyczaj dozwolone, lecz tym razem są to "oldschoolowe" leśne manewry, gdzie gracze chcieli turnieju bez IK.
Edit:
Kvan mnie uprzedził. Ty nawet nie wiesz Korwey jak takie IK zmiażdżyłyby naszą lokalną scenę. Niektóre armie nie maja na nie ŻADNEJ odpowiedzi, a ogólnie w Polsce gdzie są wymaksowane rozpiski i tak z 3x Marka Frankowskiego nie można sobie poradzić.
Ostatnio edytowany przez Lictor (2014-10-29 15:14:33)
Offline
A pamiętajmy że poziom mamy wysoki, co pokazało ETC zdominowane przez Polaków w tym roku.
@Korwey
Btw. Widzę że przeoczyłem w Twoim poście Coven, to oczywiście jest dopuszczone Miałem starą i nie zaktualizowaną listę dexów.
Offline
Lictor napisał:
... jak takie IK zmiażdżyłyby naszą lokalną scenę. Niektóre armie nie maja na nie ŻADNEJ odpowiedzi....
To nie jest przypadkiem tak, że to nie armie nie mają odpowiedzi na IK, tylko rozpiski? Wprowadzi się IK, to się rozpiski dostosują do ryzyka trafienia na IK.
Jak ktoś ma takie modele to czemu nie miałby móc nimi zagrać? Graczowi z siedmioma (?) Wave Serpetnami się tego nie zabrania ; )
Ostatnio edytowany przez Xyxel (2014-10-29 16:21:32)
Offline
Xyxel napisał:
Lictor napisał:
... jak takie IK zmiażdżyłyby naszą lokalną scenę. Niektóre armie nie maja na nie ŻADNEJ odpowiedzi....
To nie jest przypadkiem tak, że to nie armie nie mają odpowiedzi na IK, tylko rozpiski? Wprowadzi się IK, to się rozpiski dostosują do ryzyka trafienia na IK.
Jak ktoś ma takie modele to czemu nie miałby móc nimi zagrać? Graczowi z siedmioma (?) Wave Serpetnami się tego nie zabrania ; )
Dyskusja o IK było już wiele, jest z nim jeden problem. Może związany w CC robić stopmy poza kombat, nawet do 15' od siebie, które na 6 mają zapis remove form play (żadne invy, lookouty, nic) nie mówiąc już o invie 3+/4+ oraz ignorowaniu efektów, 12' ruchu itd.
A odpowiedzi niektóre armia nie mają, np Tau jest w stanie wbić 1.6 HP na turę statystycznie a CSMi to w ogóle płaczą bo mają jeszcze mniej szansy. A jak są takie 30 to hura i do przodu, i 2 90% masz tablea w kieszeni.
Btw.
Będziesz Xyxelu na turnieju?
Offline
Z IK jeszcze nie miałem okazji grać i patrzyłem na nie przez pryzmat battlereportów z poprzednim dexem DE. W skrócie kilka riaderów z wychami + bestie na związanie w cc i nawet trzech rycerzy dostawało table.
Heh Tau jak zawsze musza mieć coś OP;P Tylko nie wiem czy to jest powód żeby z założenia banować wszystkie formacje.
Dzięki za wytłumaczenie co i jak z tą Łodzią;)
Mam jeszcze pytanie co do proxy/konwersji; Używam przerobionego Nightbringera jako Cronosa (maska na na twarzy, obdarty ze skóry itp) Mogę coś takiego wystawić czy za bardzo odbiega od oryginalnego modelu?
Offline
Korwey napisał:
Z IK jeszcze nie miałem okazji grać i patrzyłem na nie przez pryzmat battlereportów z poprzednim dexem DE. W skrócie kilka riaderów z wychami + bestie na związanie w cc i nawet trzech rycerzy dostawało table.
Niestety te battle reporty nie mają nic wspólnego z realiami turniejowymi, szczególnie że tam jedną rozpiska jest saidowana na drugą. Nie mówię że nie da się ich z tablować, ale zazwyczaj w takich repach przegrywający gra jak warzywo.
Korwey napisał:
Heh Tau jak zawsze musza mieć coś OP;P Tylko nie wiem czy to jest powód żeby z założenia banować wszystkie formacje.
Nie tylko Tau tak ma, np Tyrki mają fromacje z niekończącymi się troopsami, itd.
Korwey napisał:
Mam jeszcze pytanie co do proxy/konwersji; Używam przerobionego Nightbringera jako Cronosa (maska na na twarzy, obdarty ze skóry itp) Mogę coś takiego wystawić czy za bardzo odbiega od oryginalnego modelu?
Podeslij proszę fotkę na emaila od zgłoszeń to Ci napiszę czy ta konwersja jest do zaakceptowania.
Offline
@Kvan
Tak, planuję wstępnie stawić się z moimi Necronami, którym nie straszne hordy z niewidzialnością (tesla) i Imperial Knights (gaussy)
PS. IK nie dostają łomotu od rozpisek z lataczami?
Ostatnio edytowany przez Xyxel (2014-11-03 23:52:52)
Offline
PS. IK nie dostają łomotu od rozpisek z lataczami?
Mogą walnąć z Heavy Stubbera (Heavy 3), poza tym nie mają nic co może zagrozić lataczom.
Offline
I co z tego ? Latacze nie maja nic co zagraza IK. Poza tym te rozpy zawsze maja jakies serpenty czy cos.
Offline
To, że wrzuciłem tylko część tego co chciałem napisać... zabrakło odpowiedzi na pytanie Xyxela ]:->
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Krótkie pytanie dla pewności.
3 godziny na bitwę 1650? Pytam bo rozpoczęcie jest o 9, a zawsze (chyba) była 10.
Offline
Dokładnie 2.45. Ostatnio był dużo problem aby się zmieścić z bitwami. Tym razem czasu jest wystarczająco i karniaki będą lecieć za opóźnienia
Offline
KvaN się wziął za Siebie
Offline
@Duda - będę się starał o gwizdek w przyszłym sezonie to zobowiązuje. Za was też chcę się wziąć abyście wyczucie czasu mieli
@Lordzik - done
Offline
Przyjdę tak na 90%
Offline
Też się zgłaszam, jak zwykle pure Dark Eldar
Offline
zgłaszam się z tyrkami
Offline
Przyjdę z Orkami ;D
Offline
Mój znajomy też może wpadnie.
Offline
Lordzik napisał:
Nie powiedziałem, że nie będzie mnie - wyraziłem jedynie niezdecydowanie co do armii, jaką wezmę ze sobą
Ok, moja nadinterpretacja w takim razie wrzucam Cię do rezerwy, ok?
Offline
Oho, żadnego Chaosu czy Space Marines.
Zmieści się na dole stół nr 1? (więcej miejsc)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Xyxel napisał:
Zmieści się na dole stół nr 1? (więcej miejsc)
Przykro mi, ale nie.
Offline
KvaN napisał:
Lordzik napisał:
Nie powiedziałem, że nie będzie mnie - wyraziłem jedynie niezdecydowanie co do armii, jaką wezmę ze sobą
Ok, moja nadinterpretacja w takim razie wrzucam Cię do rezerwy, ok?
No nie.
Będę, ale nie wiem czy Inkwizycją - kombinuję cały czas z rozpiskami i modelami do różnych armii
Offline
Jako że jest nas więcej niż mamy miejsca (mieści się 7 stołów i więcej niestety nie wejdzie) i pojawiają się pytania typu "czy starczy dla mnie miejsca" zmuszony jestem wprowadzić przedpłaty.
Regulamin napisał:
-Wpisowe: 15zł
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę o: Listopad'14 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
Offline
Jakby taki popyt na Challku nie mógł być...
Offline
Nie było turnieju miesiąc temu, to teraz nagle wszystkim się chce. (w sensie był czelek, ale coś się ludzie wystraszyli )
Ostatnio edytowany przez Lictor (2014-11-04 21:42:56)
Offline
To można się "po" pointegrować
Ostatnio edytowany przez emrtee (2014-11-04 22:14:45)
Offline
Przelew już poszedł na konto w niewolnikach i soulstone'ach Z knajp na after może Tawerna pod Kilem? Jest tam trochę miejsca na przechowanie pudeł z armiami i jest dosyć blisko.
Offline
Kolejność przedpłat decyduje. Czyli jeśli rezerwowy puści przelew to się załapie?
Offline
Tak mr T. Od razu wskakuje na listę zgłoszeń z P przy ksywce (jeśli chodzi o Twojego znajomego to jakieś zgłoszenie z imieniem/ksywką by się przydało).
Offline
Jednak go nie będzie Rozpa poszła. No i kasa też powinna już u ciebie być
Ostatnio edytowany przez emrtee (2014-11-05 09:57:44)
Offline
Kasa poszła Rozpa jutro
Offline
Zostały jeszcze tylko dwa miejsca niepotwierdzone przedpłatą W takim razie pokrzyw, Xarot, chriserek, pierwszych dwóch ma zagwarantowany udział
Offline
czas pomyśleć jak upchnąć kolejny stół (na przyszłość)
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2014-11-07 10:26:16)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Hortensie napisał:
czas pomyśleć jak upchnąć kolejny stół (na przyszłość)
Teoretycznie można upchać dodatkowy duży stół w pokoiku, ale trzeba by było w parowaniu uwzględnić dodatkowy parametr... masa ciała
Offline
Riddle me this... Riddle me that
KvaN napisał:
Ja jestem za i wezmę to na siebie przy przydzielaniu stołów.
Tak, ale nie tym razem KvaN.
Offline
Grajmy na dachu!
Offline
Jak będzie ciepło i nie będzie padać to kiedyś można zagrać w terenie Mamy dużo zielonej trawki dookoła sklepu
Offline
Brawo za turniej Kvanie, grało mi się bardzo dobrze (chociaż mnie pokrzyw boleśnie ograł w ostatniej bitwie grrr).
Jaki będzie format punktowy na kolejnym turnieju? Jest już jakiś pomysł?
Offline
proponuje 1850 pod DMP
Offline
Pomimo baya pierwszej bitwie(po której najwięcej oczekiwałem), dojechałem na 2 miejsce (drugi turniej lokalny z rzędu - siostry rules ). szkoda, że nie było grande finale z Dudą
Bardzo fajne zasady, świetny turniej. Jedyne co to za wąskie przerwy pomiędzy stołami są - komfort gry na "dużej" sali jest średni. Cieszę się, że frekwencja dopisała.
Dzięki Xyxel, w końcu wziąłem odwet za ostanie porażki, począwszy od Sanctuary 101 Gra była naprawdę fajna (niezależnie od wyniku )
Dzięki Korwey za grę, poznałem trochę lepiej nowy dex DE.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
pokrzyw napisał:
Jedyne co to za wąskie przerwy pomiędzy stołami są - komfort gry na "dużej" sali jest średni.
Nie ma sprawy... następnym razem zmniejszymy ilość miejsc, żeby rozsunąć stoły i zwiększymy wpisowe
Offline
Dla mnie ok, ewentualnie można wprowadzić parytety - 50% graczy ma być kobietami, to ocieranie się o tyłek gracza na kolejnym stole będzie hmm... ciekawsze?
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-11-08 23:01:21)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
pokrzyw napisał:
to ocieranie się o tyłek gracza na kolejnym stole będzie hmm... ciekawsze?
A to w takim razie zwęzimy stoły, żeby było można ocierać się czymś innym
Offline
cavalierdejeux napisał:
pokrzyw napisał:
to ocieranie się o tyłek gracza na kolejnym stole będzie hmm... ciekawsze?
A to w takim razie zwęzimy stoły, żeby było można ocierać się czymś innym
Czy chodzi ci o calówkę?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Tak
Offline
Uff uspokoiłeś me skołatane nerwy
Poniżej rozpa
HQ1 : Celestine 135 Troops1 : Sisters of Battle (combi-plasma, flamer, heavy flamer) [85] @Transport1 Troops2 : Sisters of Battle (combi-plasma, flamer, heavy flamer) [85] @Transport2 Troops3 : Sisters of Battle (combi-plasma, flamer, heavy flamer) [85] @Transport3 Troops4 : Sisters of Battle (combi-plasma, flamer, heavy flamer) [85] @Transport4 Troops5 : Sisters of Battle (combi-melta, melta, melta, meltabomb) [90] @Transport7 FA1: Seraphims (superior, melta bomb, 2*tl hand flamer) [110] FA2: Dominions (combi-plasma, 4*melta) @ Transport5 [120] FA3: Dominions (combi-plasma, 4*melta) @ Transport6 [120] HS1: Exorcist [125] HS2: Exorcist [125] HS3: Exorcist [125] Transport1 : Immolator (tl multimelta) [60] Transport2 : Immolator (tl multimelta) [60] Transport3 : Immolator (tl multimelta) [60] Transport4 : Immolator (tl multimelta) [60] Transport5 : Immolator (tl multimelta) [60] Transport6 : Immolator (tl multimelta) [60] Transport7 : Immolator (tl multimelta) [60] TOTAL: 1620 Models: 51 KP: 19
EDIT:
Widzę że sie zwałowałem na koszcie exorów... Grałem na 1620
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-11-08 23:56:22)
Offline
graty Pokrzyw siostry potrafią zaskoczyć z taką ilością melt i ogólnie MSU. Zwłaszcza dominionki ze scout/outflank/ignore cover + exorcist. Trzeba zagrać by się przekonać. Ktoś ma pełne wyniki?
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2014-11-09 09:55:43)
Offline
Gratuluje wygranym i do zobaczenia w grudniu Mam nadzieję że się turniej podobał
Wyniki napisał:
1 WR076 Michał Duda Duda Eldars
2 WR092 Piotr Krzywicki Sisters of Battle
3 WR173 Michał Green Jaszcz Grey Knights
4 WR166 Amadeusz Janiak Imperial Guard
5 WR105 Jacek Xyxel - Necrons
6 WR087 Paweł Orks
7 WR174 Michał Discord Augusewicz Grey Knights
8 BI009 Hubert Lord Vampyre Kwiatkowski Inquisition
9 WA241 Piotr Zielus Zieliński Eldars
10 WR154 Kamil Mr.T. Torba Orks
11 WR172 Michał Czesław Łabędz Łabędzki Orks
12 WR169 Maciej Vespan Dmochowski Tyranids
13 WR161 Maciej Korwej Machowicz Dark Eldars
14 WR114 Mikołaj xarot Dworszczak Tyranids
Wyniki wrzucone do ligi: klick!
@Xyxel
Następny turniej na 1850, w styczniu DMP i czas zacząć się przygotowywać
Offline
Styczniowy DMP z Poznania?
Czyli będzie można wystawic Vengeance Weapon Battery albo Void Shield Generators? Czy będą w Bolterze jakieś dodatkowe ograniczenia?
Wyłączony z użycia w Poznaniu jest tylko Aquila Strongpoint, z tego co widzę.
Offline
Póki co tak to wygląda, czyli void shieldy i nawet forteca dozwolona. Ja się zastanawiam czy faktycznie będą przestrzegać poniższego
Wszystkie modele muszą być sklejone, pomalowane, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
Każde odstępstwo od punktu powyżej karane będzie usunięciem modelu ze stołu.
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2014-11-10 16:10:27)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1