KvaN - 2014-10-28 18:21:31

Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny  Pre Leśne Manewry - Single 1650 pkt .

SPONSORZY:

http://s9.postimg.org/flj32kd3j/logo_org.png

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

-Lokalizacja:  Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.

-Wpisowe: 15 zł.

Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.

Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę o:  Listopad'14 - Imię i Nazwisko - Nick

Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.

-Termin: 08 Listopada 2014 roku (SOBOTA).

-Ilość graczy: 14 graczy.

-Pula nagród: wpisowe +15% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)

PRZEBIEG TURNIEJU:

9:00 - 9:10 Zapisy
9:15 - 12:00 I Bitwa
12:05 - 14:50 II Bitwa
14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze :)
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody


SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN

W trakcie turnieju sędzia są ostateczną wykładnią rozsądzającą.


ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila:  kvanfieldmalpagmail.com

Przysłanie rozpiski do 07.11.2014r do godziny 23:59 - +3 DP

Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
Armia:
Miasto:

Detachment1: (pełna nazwa detachmentu)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)
Troops1 : (...)
Troops2 : (...)
Troops3 : (...)
Troops4 : (...)
Troops5 : (...)
Troops6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)


Fortification : (jedna na armię)

TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli

FORMAT TURNIEJU:
- Limit Punktowy: 1650 pts.
- Armie typu Battle Forged
- Dozwolony jest 1 CAD
- Dozwolony jest 1 Allied Deatachment,
- Dozwolone są codexowe Detachmenty w zastępstwie CADu np. GK, Orks, SW.
- Dozwolona jest Inkwizycja
- Dozwolone są fortyfikacje : Aegis, Landing pad, Bastion
- W drodze wyjątku dopuszczeni: Draigo, Ghazz i Logan


Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.

Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Grey Knights
Codex: Astra Militarum
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Codex: Space Wolves
Codex: Adepta Sororitas
Codex: Inqusition
Codex: Militarum Tempestus

Dopuszczone suplementy armii:
Codex: Farsight Enclaves
Codex: Waaagh! Gahazghkull
Codex: Champions of Fenris
Codex: Setinels of Terra
Codex: Black Legion
Codex: Crimson Slaughter
Codex: Iyanden
Codex: Clan Raukaan
Codex: Haemonculus Covens


NIEdozwolone są:
- Dataslate
- Lords of War
- Imperial Armour
- Apocalipse
- super-heavy, gargant
- Fortress of Redemption
- Formacje
- Codex Imperial Knights
- Escalation i Stronghold Assault (poza Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)




ZASADY:

Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online


100% WYSIWYG'U ZALECANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!


Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi  GW.


KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.

Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.


Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.

2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem

3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0

4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.

5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3):
·     0: - 10 / 10
·     1-2: - 11 / 9
·     3-4: - 12 / 8
·     5-6: - 13 / 7
·     7-8: - 14 / 6
·     9-10: - 15 / 5
·     11-12: - 16 / 4
·     13-14: -  17 / 3
·     15-16: -  18 / 2
·     17-18: -  19 / 1
·     19+: -  20 / 0


6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każda całkowicie zniszczona jednostka jest warta 2 KP (Kill Point) a społowiona 1 KP. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).

7. W przypadku Bye’a - 15:5.

8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.

9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.

10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
·    First blood
·    Slay the warlord (można zdobyć VP za każdego z Warlordów pary przeciwnej)
·    Linebreaker

11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące modyfikacje:

Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.

Lista Tactical Objectives:

D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6
21 42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
22 44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
23 45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik  na końcu swojej tury
24 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
25 52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
26 53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
31 54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
32 62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
33 63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
34 64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
35 65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
36 66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika

W trakcie tury możemy maksymalnie wykonać 2 Tactical Objectivy

Bitwa I -  Spoils of War scattered by the Emperors Will
Rozstawienie:  Hammer and Anvil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każda. 2 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i zostaną rozmieszczone po rzucie na wybór strony, należy oznaczyć które to będą.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.

Primary objective - Ethernal War:
EMPERORS WILL
· 2 Objectivów. Każdy z graczy rozmieszcza jaden z objectivów na swojej połowie stołu
· pod koniec gry każdy z 2 objectivów jest warty 3VP

Secondary Objective - Maelstrom of War:
SPOILS OF WAR
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· · Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
· Precious Cargo - nie można odrzucać kart Secure Objective X.
· Steal the Loot - możesz wykonać każdą z wylosowanych przez przeciwnika misji typu Secure Objective X, jeśli Ci się to uda to dostajesz VP a Twój przeciwnik musi odrzucić wykonaną kartę.

https://imagizer.imageshack.us/v2/480x320q90/912/cko6eV.jpg


Bitwa II -  Sarge we Lost Contact to our Big Guns
Rozstawienie:  Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 5 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć które to będą.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.

Primary objective - Ethernal War:
BIG GUNS NEVER TIRE
· 5 Objectivów.
· pod koniec gry każdy z 5 objectivów jest warty 3VP
· Jednostki Heavy Support są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized)
· Każdy zabity Heavy Support przeciwnika jest warty 1 VP.

Secondary Objective - Maelstrom of War:
CONTACT LOST
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej tury generuje jeden Tactical Objective
· Każdy gracz na początku każdej następnej (2+) tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.

https://imagizer.imageshack.us/v2/480x320q90/674/eAn1E1.jpg

Bitwa III -  Ultimate Settlement
Rozstawienie:  Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 4 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć które to będą.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie dwa objectivy. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.

Primary objective - Ethernal War:
CRUSADE
· 4 Objectivy.
· pod koniec gry każdy z 4 objectivów jest warty 3VP
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów

Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLEANSE AND CONTROL
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.

http://s15.postimg.org/iup58zxvf/Dawn_of_War.jpg


PUNKTY BONUSOWE I KARNE:

Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
    - 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
    - 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
    - 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
·  Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać  dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!



Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.

· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.

Hobbystyka:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP

Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.


Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.


ZGŁOSZENI:

Lista zgłoszonych napisał:

1. Duda - Eldara -P,R
2. Mr. T. - Orks - P,R
3. Xarot - Tyranids - P, R
4. Lordzik - ? - P, R
5. Amadeusz Janiak - P,R
6. Vespan - Tyranids - P,R
7. Green - Grey Knights - P,R
8. Xyxel - Necrons - P,R
9. Łabędź - Orks - P
10. Piotr Zet - Eldars - P
11. Pokrzyw - Adepta Sororitas- P,R
12. Michał "Discord" Augusewicz - Grey Knights - Legnica - P, R
13. Paweł - Orks - P, R
14. Korwey - Dark Eldars - P, R

Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:

1. chriserek
2. Znajomy Discorda
3.

Opcjonalnie:  Łukasz "KvaN" Poczęsny - Imperial Forces  - gdy liczba graczy jest nieparzysta.

www.animovies.pun.pl www.asinusaaurei.pun.pl www.medyk2004.pun.pl www.dopalaczeplclannwliarka.pun.pl www.kibicesokolwola.pun.pl