W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Challenger Vratislawia Wars - Debel Roullette 1000 pkt .
SPONSORZY:
Główny sponsor
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Ozorzyce koło Wrocławia. Wskazówki do dojazdu: link.
Dla ludzi poruszających się komunikacją publiczną zorganizowaliśmy transport samochodami w ramach uprzejmości środowiska Wrocławskiego. Osoby które będę potrzebowały podwózki proszę o informacje na emaila do zgłoszeń, skontaktujemy was z kierowcą który będzie was zabierał z dworca i odwoził na miejsce turnieju..
-Wpisowe: Przedpłata 40 zł, po 19.10.2014 i na miejscu 60 zł.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę o: VW2014 - Imię i Nazwisko - Nick
-Termin: 25-26 Października 2014 roku.
-Ilość graczy: 60 graczy.
-Nocleg: Jest możliwość spania na sali (minus to brak prysznica) w odległości 100m znajduje się również: Zajazd Wiejski oraz hostel z pokojami dla pracowniczymi (niedługo podamy ceny noclegów). Świetlica będzie do dyspozycji od piątku popołudnia do niedzieli.
-Wyżywienie: Będzie możliwość zamówienia domowych obiadów oraz pizzy, szczegółowe menu i ceny podamy wkrótce.
PRZEBIEG TURNIEJU:
Sobota
9:00 - 9:30 Zapisy
9:30 - 12:30 I Bitwa
12:45 - 15:45 II Bitwa
15:45 - 16:15 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
16:15 - 19:15 III Bitwa
20:00 Impreza integracyjna dla graczy
Niedziela
9:00 - 12:00 IV Bitwa
12:15 - 15:15 V Bitwa
15:30 Wynik i nagrody.
SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN
Sędziowie Liniowi: Fala (grający), Aleksander Sternik (grający)
Sędzia techniczny: KvaN
W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: vratislawiawars2014malpagmail.com
Przysłanie rozpiski do 19.10.2014r do godziny 23:59 - +5 DP
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko, ID ligowe jeśli takowe posiada)
Armia:
Miasto:
Detachment1: (pełna nazwa detachmentu)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)
Troops1 : (...)
Troops2 : (...)
Troops3 : (...)
Troops4 : (...)
Troops5 : (...)
Troops6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
Fortification : (jedna na armię)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli
FORMAT TURNIEJU:
Format punktowy na cześć daty pojawienia się naszego pięknego miasta na kartach historii.
- Limit Punktowy: 1000 pts.
- Armie typu Battle Forged
- Armia może składać się z maksymalnie 1 Detachmentu
- Zakaz dublowania slotów HQ, Elites, FA i HS oraz zakaz triplowania slotu Troops (bierzemy pod uwagę wpis w Codexie, czyli 3x Biki w troopsach, 2x Grav gun i 1x Meltagun jest nielegalne). Poza codexami które nie mają innej możliwości (np Codex Inquistion).
Pary deblowe są losowane przed każdą bitwą uwzględniając handicap. Pary będzie losował w sposób quasilosowy program komputerowy uwzględniający tzw handicap wynikający pozycję graczy w rankingu ligowym oraz iliości punktów zdobytych podczas turnieju. Armie w parach są traktowane jako Allies of Covenience. Ilość dużych punktów zdobytych przez gracza w danej bitwie, równa się ilości dużych punktów zdobytych przez parę. Na koniec turnieju o zajętym miejscu decyduje ranking indywidualny graczy.
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
Każdy gracz wyznacza w swojej armii Warlorda i jego Traity nie działają na armię sojusznika.
Armie dwóch graczy są traktowane wspólnie na potrzeby zasady Sudden Death Victory.
Obaj gracze jak w przypadku turnieju parowego, mają wspólną turę i dzielą miedzy wylosowaną ilość warp chargy po równi. Pula warp chargy generowane przez psykerów jest do wykorzystania tylko przez armię danego gracza w parze.
Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Grey Knights
Codex: Astra Militarum
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Codex: Space Wolves
Codex: Adepta Sororitas
Codex: Inqusition
Codex: Militarum Tempestus
Dopuszczone suplementy armii:
Codex: Farsight Enclaves
Codex: Waaagh! Gahazghkull
Codex: Champions of Fenris
Codex: Setinels of Terra
Codex: Black Legion
Codex: Crimson Slaughter
Codex: Iyanden
Codex: Clan Raukaan
NIEdozwolone są:
- super-heavy, gargant
- Fortress of Redemption
- Formacje
- Codex Imperial Knights
- Escalation i Stronghold Assault (poza Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing pad)
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online
100% WYSIWYG'U WYMAGANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3):
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13+: - 17 / 3
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy (+/- 3)
Każda całkowicie zniszczona jednostka jest warta 2 KP (Kill Point) a społowiona 1 KP. Każde 3 hull pointy na SH to 2 KP. Różnica w zdobytych KP przekładają się następująco na wynik końcowy:
· 0-2 KP (0 DP)
· 3 - 4 KP (1DP) dla zwycięzcy (-1DP) dla przegranego, do wyniku wynikającego z tabeli w pkt 5
· 5-6 KP (2DP) dla zwycięzcy (-2DP) dla przegranego, do wyniku wynikającego z tabeli w pkt 5
· 7+ KP (3DP) dla zwycięzcy (-3DP) dla przegranego, do wyniku wynikającego z tabeli w pkt 5
7. W przypadku Bye’a - 15:5.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord (można zdobyć VP za każdego z Warlordów pary przeciwnej)
· Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące modyfikacje:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Lista Tactical Objectives:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6
21 42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
22 44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
23 45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
24 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
25 52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
26 53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
31 54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
32 62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
33 63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
34 64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
35 65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
36 66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika
Gracze otrzymają zmodyfikowane karty Maelstrom podczas zapisów.
Bitwa I - Relics in blood
Rozstawienie: Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective:
· każde dwie zabite jednostki przeciwnika dają 1 VP
· na środkowej linii stołu, 24 cale od krawędzi bocznej znajdują się relikty, które pod koniec gry są warte 6 VP każdy
Zasady specjalne:
Nemesis - jednostka która zdobyła First Blooda zyskuje zasadę Nemesis. Jeśli jednostka zginie jest warta dodatkowy VP.
Bitwa II - Cloak and Shadows
Rozstawienie: Clash of Might
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective:
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów, po 3 każdy.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie jeden znacznik. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jako krawędź stołu.
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każda Para na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
· Secret Orders: Tactical objectives są tajne w tej misji. Pokazujemy je przeciwnikowi w momencie ich wykonania.
Rezerwy wychodzą z dłuższych krawędzi wydzielonych stref rozstawienia (niebieskie i czerwone prostokąty). Outflanki jak zaznaczono. Gracze mogą dowolnie podzielić swoje siły pomiędzy obie strefy rozstawienia.
Bitwa III - Seize ground
Rozstawienie: Spearhead
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective:
· na środku każdej ćwiartki znajduje się znacznik kontroli tej ćwiartki.
· pod koniec znacznik z ćwiartki przeciwnika jest warty 5VP, za znaczniki boczne 4VP oraz 3VP za znacznik z własnej ćwiartki.
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Zasady specjalne:
Jednostki Fast Attack są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego Fast Attack daje 1VP.
Bitwa IV - Tactical Escalation
Rozstawienie: Hamer and Anwil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Primary objective:
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów, po 3 każdy.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie jeden znacznik. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jako krawędź stołu.
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każda Para na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie:
Zasady specjalne:
Jednostki Heavy Support są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego HS daje 1VP.
Bitwa V - Ultimate Settlement
Rozstawienie: Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każda. 4 z nich będą pod koniec gry Objectivami Ethernal War.
· W każdej ze stref rozstawienia może się znaleźć maksymalnie jeden objective. Dla pozostałych znaczników na potrzeby ograniczeń dotyczących ich wystawiania strefy rozstawiania są traktowane jak krawędź stołu.
Primary objective - Ethernal War:
CRUSADE
· 4 Objectivy.
· pod koniec gry każdy z 4 objectivów jest warty 3VP
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLEANSE AND CONTROL
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każda Para na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
- 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
- 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
- 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
· Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +5 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
· Wysłanie rozpiski na czas +5DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.
· Malowanie + Konwersje (max 6pkt)
- 0 pkt - mniej niż 50% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 1 pkt - co najmniej 75% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 2 pkt - 100% modeli pomalowanych 3 kolorami
- 3 pkt - 100% modeli pomalowanych 3 kolorami oraz użycie dodatkowych technik malarskich (modele nie wyglądające jak maźnięte na szybko na turniej)
- 4 pkt - j.w. dodatkowo pomalowane szczegóły (oczy, kryształy itp), występujące "free handy"
- 5 pkt - j.w dodatkowo w armii występują skonwertowane modele
- 6 pkt - j.w duża ilość estetycznych konwersji (wg. uznania sędziego)
· Podstawki (max 4pkt)
- 0 pkt - mniej niż 50% podstawek nie jest pomalowanych
- 1 pkt - co najmniej 75% podstawek jest pomalowana
- 2 pkt - 100% podstawek jest pomalowanych
- 3 pkt - 100% podstawek pokryta trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
- 4 pkt - większość podstawek wymodelowana [ruiny, ciała wrogów, broń itp], brak podstawek niepomalowanych
· Dodatkowe od Sędziego (max 3pkt)
- 1 pkt - występują cechy pozwalające rozróżnić oddziały
- 1 pkt - spójna armia, modele nie sprawiają wrażenia zbieraniny z różnych armii
- 1 pkt - według uznania sędziego za tzw. WOW
Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych - link
Lista zgłoszonych na dzień 14.10.2014 napisał:
1. Kępczyński
2. Duda
3. Kermit
4. Fala
5. el_piszczu
6. Janiak
7. Gos
8. Artois
9. Zły
10. Szczur
11. pokrzyw
12. Mr.T.
13. Hortensie
14. Lordzik
15. vladdi
16. Korwey
17. General
18. Marinechaosu
19. Grabocop
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
Opcjonalnie: Łukasz "KvaN" Poczęsny - Space Marines - gdy liczba graczy wynosi 7, 11, 15, 19, 23, 27 etc.
WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE:
1. Konkurs Best Painted Army - Players Choice Award
Wspólnie z Kromlechem organizujemy plebiscyt na najładniej pomalowaną armię.
Podczas turnieju każdy gracz otrzyma jedną kartę do głosowanie, na której w trakcie turnieju zapisze ksywkę właściciela (jego zdaniem) najładniejszej armii i wrzuci głos do urny do głosowania. Podczas końcówki 5 bitwy, urna zostanie otwarta i głosy zliczone. Najładniejsza armia (lub armie) zostanie nagrodzona.
Offline
Lista zgłoszonych mi się nie otwiera, pisze ze nie mam dostępu.
Nowi DE jak wyjdą tydzień+ przed turniejem są dopuszczeni?
Ostatnio edytowany przez fala (2014-10-01 06:15:47)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
fala napisał:
Nowi DE jak wyjdą tydzień+ przed turniejem
Trzy tygodnie, a nie tydzień
Offline
Ogłaszam ogólno Wrocławską mobilizację graczy Wh40k - potrzebujemy silnej reprezentacji na turnieju, Wrocław wraca na mapę ligową Polski i warto zadbać aby stał się stałym i rozpoznawalnym punktem.
Offline
Zapraszam na FB: https://www.facebook.com/VratislawiaWar … n=timeline
Offline
Widzę że coś kiepsko z tą mobilzacją, zapisywać się tutaj lub na emaila. Pamiętajcie że frekfencja jest samo nakręcającą się maszyną.
Podczas turnieju będzie sporo fajnych i przydatnych gratisów
Offline
Na pewno mnie nie będzie bo pracuję, ale możesz mnie zapisać jako osobę która psychologicznie powiększa listę
Offline
emrtee napisał:
Na pewno mnie nie będzie bo pracuję, ale możesz mnie zapisać jako osobę która psychologicznie powiększa listę
Kombinuj waść z grafikiem Ostatnio się udało, może tym razem się uda.
Offline
Wiadomo, ze będę na nowych DE. 3 Talosy, chronos, groteski te sprawy.
Offline
fala napisał:
Wiadomo, ze będę na nowych DE. 3 Talosy, chronos, groteski te sprawy.
Grubo dodasz homosia, 2 venomy i nie ma 1000pkt...
Offline
Space Marines przybędą - tylko jeszcze nie wiem w jakim składzie...
Offline
Sorka za dubel ale udało nam się znacznie poszerzyć listę sponsorów:
Regulamin napisał:
WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE:
1. Konkurs Best Painted Army - Players Choice Award
Wspólnie z Kromlechem organizujemy plebiscyt na najładniej pomalowaną armię.
Podczas turnieju każdy gracz otrzyma jedną kartę do głosowanie, na której w trakcie turnieju zapisze ksywkę właściciela (jego zdaniem) najładniejszej armii i wrzuci głos do urny do głosowania. Podczas końcówki 5 bitwy, urna zostanie otwarta i głosy zliczone. Najładniejsza armia (lub armie) zostanie nagrodzona.
Offline
przelew poszedł tylko jaką rozpą tu przyjść biorąc pod uwagę specyficzny format współpracy
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2014-10-08 22:29:38)
Offline
Aż żałuję, że mnie nie będzie
Offline
Sorka za dubel ale mam nowe info
Projekt znaczników Maelstrom, które otrzyma każdy z uczestników turnieju dzięki naszemu głównemu sponsorowi, czyli sklepowi Bolter.
Up listy graczy w pierwszym poście, jest nas już prawie 20-stu
Offline
super, tak trzymać!
Offline
Dla tych co nie byli jeszcze na żadnej rulecie.
Mamy do parowania napisany odpowiedni program który zawiera algorytm który ma za zadanie wyrównać jak najbardziej szansę poszczególnych par na dobry wynik. Podczas parowania bierzemy miejsce gracza w rankingu, średnie zajmowane miejsce na turniejach oraz jego dorobek punktowy. Wynikowa tych wszystkich informacji daje nam pewną wartość "będącą" jego aktualną siłą turniejową. Skrypt następnie dodając pewien element losowy paruje graczy zapewniając w pewnym stopniu wyrównanie tzw. "aktualnej siły turniejowej" danej pary. Następnie punkty zdobyte w turnieju przez dane parą są sumowane i pary dobierane są do siebie na zasadzie systemu szwajcarskiego. Wielokrotne testy i symulację dowiodły że ostateczny ranking tak i tak odzwierciedla głównie umiejętności graczy.
Proszę się nie obawiać że będzie to oznaczać dla wszystkich z was że co bitwę będziecie musieli grać w parze z jakimś Warzywem (Typuś jest przecież sędzią i nie gra ). W trakcie turnieju będziecie mieli okazje być w parach z silniejszymi jak i słabszymi graczami.
Ta formuła ma jeszcze jedną zaletę, że zazwyczaj bitwa o pierwsze miejsca trwa nieprzerwanie do ostatniej bitwy.
Offline
Tak swoją drogą - może zmienić termin przedpłaty na 20-go? Niektórzy mogą to zostawić na weekend, a jeśli przelew nie będzie natychmiastowy, to pojawi się dopiero w poniedziałek - po terminie...
Offline
wrzucicie wszystkie rozpy gdzies do jednego pliku przed turniejem?
Offline
Czas na przedpłaty przedłużony do jutra.
@Hortensie - wrzucę rozpy jak tylko je sprawdzimy
Brakuje nam 2 (eventualnie 1 gracza) aby wszystko było dobrze dopięte jeśli chodzi o ilość par (aby nie było sytuacji że 2 osoby grają ze sobą tylko wszyscy grali w pełnoprawnej parówce).
Czy nasz śrdowisko jest w stanie wygenerować takowych dwóch ochotników? Ze względu że wychodzę z tym sam, to dla tych osób termin nadsyłania rozpisek i przedpłat zostanie przesunięty odpowiednio.
Nowe info
Promocja na produkty GW dla uczestników turnieju napisał:
Zestawy standardowe - 13% przy płatności kartą, lub 15% przy płatności gotówką
Zestawy Mail Order - 8% przy płatności kartą, lub 10% przy płatności gotówką
Zestawy Limitowane - brak zniżki
Potwierdzimy jeszcze możliwość płacenia kartą
Offline
Ok dzięki :-) myślałem że już je sprawdziliście bo w xls jest info "Poprawna Rozpiska na czas " i wszyscy maja TAK. Co tu sprawdzać?
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2014-10-20 22:32:02)
Offline
A oto i rozpiski:
https://drive.google.com/folderview?id= … sp=sharing
Offline
Lordzik poszalałeś z rozpą
Offline
Weźcie temu jednemu orkowi zmieńcie ork horde detaczment na CAD
Offline
emrtee napisał:
Weźcie temu jednemu orkowi zmieńcie ork horde detaczment na CAD
Czemu?
Offline
To jest bez różnicy, ale ork horde mu nie działa bo nie ma 3 troopsów.
Choć w sumie ma, bo traci bonus z ork hordy.
Ostatnio edytowany przez Sgt. Platypus (2014-10-22 18:36:14)
Offline
powiem szczerze ze dopuszczenie Cyphera jako 3 HQ jest dość nie codzienne na te punkty.. rozumiem HQ+Cypher ale ... az 3eh HQ.. bedzie fun
ps. jak w 1 grze dostane maskę to w 2giej powinienem być z osobą z TOPu? fala zrobiłeś testy unitowe ?
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2014-10-22 21:16:20)
Offline
Osoby zainteresowane noclegiem proszę o emaila, PW, telefon do końca dnia jutrzejszego.
Orientacyjna cena do 35-40 za nocleg w hostelach znajdujących w okolicznych wioskach i w Siechnicach. Ostateczną cenę będę w stanie ustalić i podać jak będę wiedział ilu jest chętnych. Pozwoli mi to na dalsze negocjacje cen.
Jeśli chodzi o transport, to będzie on zapewniony tylko muszę wcześniej (do piątku z rana) wiedzieć ile osób go potrzebuję.
Offline
Jest poprawna, automat sprawdzający się zaciął.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
KvaN napisał:
Potwierdzimy jeszcze możliwość płacenia kartą
Bedzie terminal.
Minimum zakupów 10zł.
Offline
Kolejny odcinek z serii sponsorowane gratisy Taką miarkę otrzyma każdy uczestnik turnieju.
Ci których nie ma, żałujcie że nie weźmiecie udziału we Wrocławskim Święcie 40stki.
Offline
A jakby wam zostało takich parę to bym kupił takową
Offline
Parowanie na 4tą bitwę:
Stół
1 WA019 Trusk z NOWY1 Grobocop ? VS WR156 Hortensie z PO132 Ratmaru ?
2 WR063 Fala VS PO118 Mroczyslaw
3 WA028 Marinechaosu z PO254 Alek ? VS KR054 Frankowski z WR166 Janiak ?
4 KO032 Szczur z NOWY2 Labedz ? VS TO022 Asarnil z PO003 Afro ?
5 WA001 Zly z WR158 General ? VS WR076 Duda z WA233 Gos ?
6 KO027 faLus z PO135 Olszak ? VS WR112 Kermit z WR092 pokrzyw ?
Ranking po 3 bitwach:
1. Marcin faLus Falkiewicz 54
2. Aleksander Marinechaosu Sternik 53
3. Krzysztof Zly Białek 53
4. Arek Trusk Sternik 44
5. Michał Duda 37
6. Adam Kermit Gurwin 37
7. Piotr Hortensie Szczęsny 36
8. Piotr pokrzyw Krzywicki 34
9. Dominik Grobocop Grabski 34
10. Michal Czeslaw Labedz Labedzki 33
11. Amadeusz Janiak 30
12. Artur Ratmaru Jarczak 29
13. Aleksander Olszak 29
14. Szymon Afro Patora 28
15. Marcin Asarnil Sokołowski 25
16. Marek Frankowski 23
17. Wojciech Olszak 20
18. Dominik General Kaźmierczak 16
19. Robert Szczur Sońta 12
20. Michał Fala Faleński 12
21. Marek Mroczyslaw Urban 11
22. Piotr Gos Gosiewski 10
Wyniki poprzednich:
Bitwa 1:
1 KR054 Frankowski z NOWY2 Labedz 0 VS WA001 Zly z NOWY1 Grobocop 20
2 WA028 Marinechaosu z WR166 Janiak 20 VS PO003 Afro z WR158 General 0
3 TO022 Asarnil z PO254 Olszak 6 VS WR076 Duda z WR092 pokrzyw 14
4 WR063 Fala z WR156 Hortensie 9 VS PO118 Mroczyslaw z PO132 Ratmaru 11
5 KO032 Szczur z PO135 Olszak 0 VS KO027 faLus z WA019 Trusk 20
6 WR112 Kermit 19 VS WA233 Gos 1
Bitwa 2:
1 WA028 Marinechaosu z WR158 General 13 VS WR112 Kermit z WA233 Gos 7
2 KO027 faLus z WR092 pokrzyw 20 VS PO118 Mroczyslaw z NOWY1 Grobocop 0
3 WA019 Trusk z PO132 Ratmaru 7 VS WA001 Zly z NOWY2 Labedz 13
4 KR054 Frankowski 20 VS PO135 Olszu 0
5 PO003 Afro z WR166 Janiak 10 VS TO022 Asarnil z WR156 Hortensie 10
6 WR076 Duda z PO254 Młody 17 VS WR063 Fala z KO032 Szczur 3
Bitwa 3:
1 WR063 Fala z WR166 Janiak 0 VS WA001 Zly z PO135 Olszak 20
2 WR112 Kermit z PO132 Ratmaru 11 VS TO022 Asarnil z KO032 Szczur 9
3 PO003 Afro 18 VS WA233 Gos 2
4 KO027 faLus z NOWY1 Grobocop 14 VS WR076 Duda z PO254 Młody 6
5 WA028 Marinechaosu z NOWY2 Labedz 20 VS PO118 Mroczyslaw z WR092 pokrzyw 0
6 WA019 Trusk z WR156 Hortensie 17 VS KR054 Frankowski z WR158 General 3
Offline
Nick Bitwy Bonusy i minusy Wynik końcowy
1 Aleksander Marinechaosu Sternik 82 17 99
2 Krzysztof Zly Białek 77 18 95
3 Piotr Hortensie Szczęsny 70 22 92
4 Arek Trusk Sternik 66 18 84
5 Michał Duda Duda 60 18 78
6 Artur Ratmaru Jarczak 65 12 77
7 Marcin faLus Falkiewicz 64 10 74
8 Piotr pokrzyw Krzywicki 52 22 74
9 Szymon Afro Patora 54 18 72
10 Grobocop Grobocop Grobocop 52 20 72
11 Aleksander Alek Olszak 49 21 70
12 Labedz Labedz Labedz 64 5 69
13 Adam Kermit Gurwin 51 16 67
14 Marcin Asarnil Sokołowski 48 18 66
15 Marek Mroczyslaw Urban 41 14 55
16 Wojciech Olszak Olszak 29 23 52
17 Michał Fala Faleński 29 19 48
18 Dominik General Kaźmierczak 33 13 46
19 Marek Frankowski Frankowski 27 19 46
20 Piotr Gos Gosiewski 26 20 46
21 Amadeusz Janiak Janiak 32 10 42
22 Robert Szczur Sońta 29 8 37
Offline
Gdzieś coś słyszałem, że takiego porno to jak tam to nawet na redtubie nie było
Offline
@pokrzyw, niestety nie. Musisz zajrzeć w rozpiski: https://drive.google.com/folderview?id= … sp=sharing
Offline
@pokrzyw, Fala - ja mam to info i niedługo jak wrzucę wyniki na ligowe to będzie wiadomo
@emrtee - Hortensie miał bardzo podobną rozpę jak ostatnio na lokalu
Offline
dzięki wszystkim za świetną zabawę.. jak kogoś interesują zdjęcia / moje bitwy zarzucam je tutaj... http://www.wh40k.pl/index.php?name=Foru … 390#618390
Myślę ze ten turniej to był dobry początek aby większe turnieje powróciły do Wrocławia. Poza tym format był świetnym sposobem na poznanie szerszego grona .. Dodatkowo wspólne kminy uczą naprawdę dużo
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2014-10-27 15:41:06)
Offline
Mam kilka pytań:
Co się stało z moimi makietami na challengerze.
Czemu nie zostałem poinformowany o ich zniszczeniu
(ciężko ich stan nazwać uszkodzeniem)
Czy w ogóle pytał się ktoś, czy może je brać?
Ja rozumiem, że makiety mogą się popsuć w trakcie użytkowania,
ale ich stan jest po prostu tragiczny...
Mam nadzieje, że znajdzie się ktoś kto je zrobi na nowo albo naprawi.
Totalny brak szacunku panowie...
Offline
Mieliśmy mały wypadek w drodze powrotnej gdyż poleciały nam stoły na dwa pudła z makietami. Wszystkie uszkodzenia zostaną przez nas naprawione a makiety doprowadzone do pierwotnego stanu.
Niestety będzie to wymagało czasu, ale ze swojej strony postaram się aby zostało to wykonane tak szybko jak to tylko możliwe.
Fakt w tym całym młynie przed turniejowym nie dopilnowałem aby się dopytano wszystkich właścicieli makiet pozostawionych u nas w sklepie za co najmocniej przepraszam.
Wyciągnąłem wnioski z tej organizacji i zapewniam że następnym razem będzie wszystko lepiej dopięte i nie pominę tak istotnej kwestii jak omówienie kwestii makiet z ich właścicielami.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
... Na wszelki wypadek
SKLEP BOLTER
Przypominam, że Sklep BOLTER nie był organizatorem imprezy.
Wzięte od nas makiety były ponoć obgadane z właścicielami.
Wasze makiety traktujemy poważnie i staramy się by gracze grający w naszej lokalizacji szanowali je.
Offline
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1