W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Zapraszam na kolejną część eventu dziejącego się na wyspie Albion. Kolejna odsłona odbędzie się 13.04.14 w godzinach 10:00-16:00 w sklepie Bolter.
Ekspedycja w głąb Albionu przyjęła niekorzystny obrót. Kuźnia Pradawnych okazała się zbyt dobrze ufortyfikowaną fortecą dla garstki śmiałków i ich awanturniczych zapędów. Jedynie okrutny książę demonów, plugawe dziecię Nurgla, zdołał przedrzeć się przez silnie obsadzoną bramę. W krótce potem wrota zatrzasnęły się z hukiem, a liczni kusznicy rozpoczęli swój ostrzał, tworząc pod bramą istną strefę śmierci. Nie było innego wyjścia jak zarządzić odwrót. Szybko i w nieładzie wojska wątłego sojuszu oddawały pola napierającym siłom orków, goblinów i elfów. Ucieczka i pościg trwały niespełna tydzień a miesjcem ostatecznej konfrontacji miały okazać się Trzęsawiska Śmierci.
SPECJALNE ZASADY PODCZAS TEJ BITWY:
"Przeklęta ziemia" Kraina Albionu przesiąknięta jest magia, która nie sprzyja obcym spoza wyspy. Każdy czarodziej ma modyfikator -3 do rzucania czarów. Są również miejsca, gdzie modyfikator nie występuje i można czarować normalnie.
"Pogoda nam nie sprzyja" Częste wichry i burze to chleb powszedni dla mieszkańców Albionu. Jednostki z zasadą FLY nie mogą marszować.
"Nie, nie wiem gdzie jesteśmy..." Odziały, które mają specjalne zasady dotyczące rozstawiania (scouts, ambush, vanguard, etc) tracą w tej bitwie te zdolności
"Tu jestem chłopcze...pomóż mi wstać..." Jeżeli Twój generał stracił ostatnią ranę to nie zdejmuj go ze stołu. Może on zostać reanimowany przez innego bohatera z Twojej armii lub innego gracza. Reanimacja polega na tym, że inny bohater musi znaleźć w styku z rannym generałem. Może do tego dojść w fazie movement (wejście w "styk" może być za pomocą ruchu, marszu lub reformu). Reanimacja się udaje gdy wyrzucisz na kostce 2+. W przypadku 1 okazuje się, że w tej turze reanimacja się nie powiodła. Tylko generał może być reanimowany. Reanimowany generał powraca do gry z całym swoim sprzętem posiadając jedną ranę na profilu. Generała można reanimować zawsze gdy liczba ran spadnie do zera. W turze udanej reanimacji generał nie może czarować, ani ruszać się. Generał, który zarazem jest potworem (np. demon prince) nie może być reanimowany.
"Znowu wszystko muszę zrobić sam" Połowa jednostek (zaokrąglając w dół) "wchodzi z rezerw" jeżeli wyrzuci (licząc od drugiej tury): 6 w drugiej turze, 5+ w trzeciej turze, 4+ w czwartej turze, 3+ w piątej i każdej następnej turze.
ZASADY DOTYCZĄCE MIEJSCA BITWY
Pole bitwy to Trzęsawisko Śmierci. Jak nazwa wskazuje będzie to bagienny klimat ze specjalnymi zasadami. Praktycznie całość terenu będą stanowić trzęsawiska z małymi połaciami zwykłego terenu. Trzęsawiska liczą się jako "open ground" i nie generują rzutu na Niebezpieczny Teren z pewnymi wyjątkami:
-wszystkie jednostki, których armour save wynosi 4+ muszą rzucić na Niebezpieczny Teren (na 1 oblewają)
-wszystkie jednostki, których armour save wynosi 3+ muszą rzucić na Niebezpieczny Teren (na 1,2 oblewają)
-wszystkie jednostki, których armour save wynosi 2+ muszą rzucić na Niebezpieczny Teren (na 1,2,3 oblewają)
-wszystkie jednostki, których armour save wynosi 1+ muszą rzucić na Niebezpieczny Teren (na 1,2,3,4 oblewają)
Jednostki, które mają "wykupione" tarcze lub barding mogą dobrowolnie z nich zrezygnować przed bitwą. Ze Scaly Skin oraz wszelkich typów zbroi nie można zrezygnować. Przypominam co generuje test NT: marsz, szarża, pościg, ucieczka, najeżdżanie. Wtedy trzeba rzucić. Rydwany gdy nie zdadzą dostają D6 woundów.
RODZAJE TRZĘSAWISK
1)Halucynogenne Trzęsawiska = oddział dostaje modyfikator -1 do Ld oraz zasadę "immune to psychology"
2)Szlamowe Trzęsawiska = przeciwnicy oszlamowanego oddziału mają -1 to HiT (w walce) oraz oszlamiony oddział dostaje -1 do Toughness
3)Trujące Trzęsawiska = oddział dostaje -1 do armour save oraz zasadę "poisoned attacks" (shooting and combat)
4)Kleiste Trzęsawiska = oddział dostaje zasadę ASL (always strike last) oraz +1 do armour save (lub armour save 6+)
5)Demon Trzęsawisk = jeżeli chociaż jeden model wejdzie na to pole rzuć kostką:
1 = demon atakuje cię. Ilość autohitów to rzut artyleryjką z S10
2-5 = demon ignoruje cię
6 = dostajesz zasadę "regeneracja"
Gdy wypadnie "missfire" cały oddział (wraz z ewentualnymi bohaterami) zastaje wciągnięty i zniszczony
Moce Albionu są dominujące, więc jeżeli jakaś jednostka ma już np. poisoned attacks i wejdzie do Trujących Trzęsawisk to nie będzie efekt kumulowany. Natomiast można odwiedzić kilka trzęsawisk, wtedy efekty się nakładają pod warunkiem, że są to inne typy trzęsawisk.
CZYSTA WODA
Na stole będą miejsca z czysta wodą. Oddział, który wejdzie na czyste wody traci wszystkie zasady związane z trzęsawiskami (jeżeli jakieś miał)
CEL GRY
Na mapie znajduje się Krąg Mocy, gdzie odprawiany zostanie rytuał wydobycia Harfy. Celem graczy jest powstrzymanie kapłanów przez zakończeniem rytuału. Mają na to 8 tur. Zwycięstwo jest wtedy gdy nie ma jednostek wroga 12" od Kręgu Mocy. Do Kręgu Mocy mogą wejść tylko bohaterowie. W Kręgu Mocy można czarować bez kar.
LISTA ZGŁOSZONYCH:
1) Blackout_Sys
2) Pitrex
3) Pawian
4) Artois
PUNKTY NA EVENT
Xyxel 1275pkt.
Artois 1200 pkt.
Renon 1050 pkt.
Blackout_sys 1200 pkt.
Pawian 1050 pkt.
SamboR 1125 pkt.
Pitrex 1075 pkt.
Reszta: 1000 pkt.
JUTRO WALCZĄ:
1.Pitrex
2.Artois
3.Blackout_sys
4.Pawian
5.Renon
CEL GŁÓWNY:
Nie dopuścić do zakończenia rytuału
CEL POBOCZNY:
pokonanie generałów wroga:
-Ork (zabicie 100pkt.)
-Mroczny Elf (zabicie 100pkt.)
-Goblin (50pkt.)
Za zabicie bohatera specjalnego Uriana Bladolicego - 250 pkt.
Ostatnio edytowany przez omadan (2014-04-12 19:44:31)
Offline
Moje hordy nieumarłych wylizą z tychże częsawisk!
Offline
Nurglowej bandzie także pasują trzęsawiska (morowe powietrze, trujące wyziewy, itp.) ale pewnie trzeba będzie bez rydwanów w taki teren przybyć?
Offline
Mój elficki generał jest gotowy do kontynuacji walki.
Offline
już są zasady
Offline
Tak z ciekawości, czy można zrzucić z siebie heavy lub light, armora jeśli jest automatycznie w pakiecie?
Offline
nie, każdy w końcu liczy na jakąś szansę ochrony
Offline
Mnie niestety nie będzie. Spokojne Wasze plecy
Offline
Jaszczurki w trzęsawiskach to prawie jak w domu.
Przyczłapie.
"5)Demon Trzęsawisk = jeżeli chociaż jeden model wejdzie na to pole rzuć kostką:
1 = demon atakuje cię. Ilość autohitów to rzut artyleryjką z S10"
A co jak demon wykula misfire'a ?
Offline
Brakuje mi takich dodatkowych info np na ile punktów gramy, bo chciałbym sobie już wcześniej zaplanować rozpiskę.
Offline
Renon & Pitrex odpowiedzi dla was
Offline
Dobra Panowie, to kto będzie na bank w niedzielę
Offline
Zgłaszam się! Zjawie się standardowo ok 10.15.
Offline
Licz mnie na bank. Jednakowoż w razie gdyby coś mnie zeżarło to dam znać najpóźniej w sobotę...
Offline
Co prawda nie do końca ufam bankom, ale jak chcesz masz na bank, że przyjdę
Offline
Ślicznie. ktoś jeszcze?
Offline
Jeszcze ja!
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Ojcu prowadzącemu się zapomniało:
Wydarzenie to ma status SPONSOROWANEGO TURNIEJU BEZ NAGRÓD.
Każda osoba grająca musi dokonać zakupu towaru za minimum 10zl w dniu turnieju (liczy się kwota po zniżce).
Uczestnikom przysługuje zniżka do 15% na produkty GW (szczegóły przyznawania nagród na stronie sklepu BOLTER ).
Offline
damn
Offline
Troszkę sobie pofolgowałem ale już wracam do normy, wybaczcie.
Na początek dziękuję wszystkim, którzy zjawili się na evencie. Były nawet osoby, które są wierne od pierwszej części rozgrywki (brawo!!!)
Event trochę trudny ale jakże emocjonujący, bagienka dodały wyraźnie smaczku rozgrywce.
Urian Bladolicy zdołał zbiec z Harfą (na ostatniej ranie!!!) i teraz będzie siał śmierć i zniszczenie, chyba, że go pokonacie.
Słowem: będzie jeszcze jedna, ostateczne odsłona walk na Albionie.
Tymczasem garść fotek z mega-bitwy. enjoy
PRZED BITWĄ HORDA PRZEZENTUJE SIĘ DUMNIE
TUTAJ TEŻ DUMNIE
"OTACZAJĄ NAS!! ZRÓBCIE COŚ"
"TY W PELERYNCE! BROŃ PANA SWEGO!"
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1