W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Rozpiska necrońska na bitwę towarzyską 1200pts przeciwko Space Wolves Omadana na najbliższym wieczorze weteranów:
Necron Overlord 115
+ warscythe + mindshackle scarabs
Toughness 5 więc nie zginie od razu od powerfista terminatorów albo sierżantów. Z warscythem ma siłę 7 i 2D6 na penetrację przeciwko pojazdom.
Cryptek Harbinger of Transmorgrification 30
+ Tremorstave
Strzela małym blastem z siłą 4 ale główna zaleta to spowolnienie trafionych jednostek (difficult terrain)
5x Necron Warriors, 5x Necron Warriors (gauss flayers) 2x 65
Małe troopsy na przynęty ; ) i zajmowanie celów misji (jeśli będą). Gauss flayers na Warriorach do spowalniania pojazdów.
5x Necron Immortals (tesla carabines) 85
Strzelanie z siłą 5 i assault 1 ale z AP-. Do przetestowania czy są użyteczni przeciwko space marines.
10x Necron Warriors + Ghost Ark 245
Czyli dużo strzelania rapid fire z szansą na glance hits z pojazdu AV13. Jeśli trzeba to podreperuje uszkodzonych Warriorów w dwóch mniejszych oddziałach.
4x Canoptek Scarabs 60
Będą próbowały gryźć pojazdy i ewentualnie power armory : )
3x Necron Destroyers, 3x Necron Destroyers 2x120
Z gauss cannonami (S5, AP3, assault 2) to będą główni killerzy na Space Marinsów.
Annihilation Barge 90
Tesla destructor z szansą (6 na D6) rozprzestrzenienia się ostrzału (D6 S5 hits) na pobliskie (6") oddziały oraz satysfakcjonujący AV13.
Monolith 200
Omadan zwiększył dzień przed bitwą limit z 1000 do 1200 punktów więc dorzuciłem na szybko Monolita za okrągłe 200 punktów
Z daleka od meltagunów to posłuży kilka tur do wytelportowywania oddziałów spod wilczej szarży. No i duży blast S8 AP3 ordnance.
Do combatu mam tylko Overlorda więc generalny plan to ostrzał przeciwnika i manewrowanie na z góry upatrzone pozycje hehe.
Offline
Rozumiem, że to typowo towarzyska gra będzie? Generalnie necroni teraz są niezłymi otwieraczami czołgów, ale z marinesami (moim zdaniem) mają dość trudno, bo sv słabsze wstawanie i sv dość boli, nie mówiąc o monolu który spada bardzo łatwo. Ale na 1200 się nie martw, na te pkt marynaci mogą bardzo mało wystawić i raczej kosmiczne araby handlujące dywanami zwyciężą Napisz po grze jakiś krótki raporcik może, to się dowiemy, co się jak spisało.
Offline
Monolit owszem łatwiej spada ale lascannony i missile przebijają go tak jak przy poprzednich zasadach. Trzeba go trzymać na dystans od melt, chainfistów, haywiregranatów, monsterów : /
Otwieraczami czołgów to Necroni są raczej w walce wręcz. Gaussy mogą co najwyżej unieruchamiać pojazdy a żeby zwrakować pojazd potrzeba dużo szóstek na D6. Lanc S8 moża wystawić tylko kilka.
Necronii (do walki wręcz!) na 1150 punktów :
HQ
Destroyer Lord 160
- jump infantry, T6, 2+ Sv, Preferred Enemy (Everything!)
- warscythe S7+2D6 na przebicie pojazdów power weapon
- mindschackle scarabs (test 3D6 Ld modelu w btb, atakuje swój oddział jeśli oblany)
- wstaje zawsze na 5+
TROOPS
5x Necron Immortals 85
6x Necron Immortals 102
FAST
3x 10xCanoptek Scarabs 450
- beasts, fearless, swarms, entropic strike (zżerają pancerz pojazdów na 4+ za każdy trafiony atak)
- te trzy oddziały mają w szarży 150 ataków
HEAVY
2x 3xCanoptek Spyder 350
(co turę doprodukowują 6 scarabów (90 punktów!) jeśli są w 6 calach od istniejącego oddziału)
(monster creature S6 T6 3W)
- fabricator claw array
- gloom prism (dispel czarów na 4+ na oddziałach w 3 calach)
Nie ma pojazdów w tej rozpisce więc cały ppanc przeciwnika musi iść w Spydery (T6 3W z różnym wyposażeniem) albo scaraby, które będą miały cover na 3+. Pojedyńczego Lorda z 12" ruchu zawsze się gdzieś schowa.
W trzeciej turze wszystko (oprócz Immortali do scorowania) co przeżyje szarżuje jednocześnie na wroga, arrr! Scaraby idą tak szeroką ławą (+30 baz 40mm), że tylko jakieś skimmery na turbo boost-cie mogą mi uciec hehe
Offline
Necroni do cc(większość) na 2k:
Destroyer Lord, Sempiternal Wave, Mindshackle Scarabs
Destroyer Lord, Sempiternal Wave, Mindshackle Scarabs
10 Necron Warriors, Ghost Ark
10 Necron Warriors, Ghost Ark
10 Necron Warriors, Night Scythe
6 Canoptek Wraiths, 2 Whip Coils
6 Canoptek Wraiths, 2 Whip Coils
6 Canoptek Wraiths, 2 Whip Coils
Annihilation Barge
Annihilation Barge
Annihilation Barge
Ostatnio edytowany przez krejman (2013-11-05 21:32:51)
Offline
Jeśli Warriorzy w Night Scythe są do łapania objectiwów w ostatniej turze to wystarczy piątka. Druga piątka była by wtedy na piechotę w rezerwach albo na przynętę. Zawsze to czwarty troops by był. Poza tym wszystko co u Necronów najlepsze (wraithy i annihilacyjne barki)
Offline
Rozpiskę znalazłem na necie. Generalnie koncept jest tak, żeby wraithami iść do przodu, flankując przeciwnika. Barki i arki ostrzeliwują pojazdy. W sumie warriorów można by rozdzielić, ale ja wolę grać na dziesiątkach(łatwiej wstać).
Offline
Łatwiej wstac ale trzeba więcej punktów wydac. A 5 modeli czasem łatwiej schowac przed ostrzałem niż dziesięciu.
Przy dwóch Ghost Arkach można też pokusic się o duży oddział Warriorów pomiędzy nimi. Przyjmują ostrzał, a Arki co turę i tak ich reperują.
Offline
Necroni są zadowoleni z zmian w 7 edycji o której słychać tu i ówdzie : )
Będzie można dispelować wrogie moce psioniczne z D6 WC, które przypadają nawet armii bez własnych psykerów. Trudniej też rzuca się moce i mogą spowodować zgon psykera.
Niszczenie pojazdów na wyniku +7 w tabeli też jest ok, bo zwiększa przeżywalność necrońskich pojazdów, a sami Necroni oprócz kosy lorda bazowali na zdejmowaniu HP glancami.
Jink na 4+ dobry dla jetbików które można wystawiać w oddziałach o wielkości +1 i które zdaje się będą mogły scorować hehe.
Offline