Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2011-12-15 22:48:28

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Necron-skie

Rozpiska necrońska na bitwę towarzyską 1200pts przeciwko Space Wolves Omadana na najbliższym wieczorze weteranów:

Necron Overlord 115
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLujWyljt9YXIeJyNoncLQfU3_JMyfspOis_RvPsEeGEJ5P1zZrQ
+ warscythe + mindshackle scarabs
Toughness 5 więc nie zginie od razu od powerfista terminatorów albo sierżantów. Z warscythem ma siłę 7 i 2D6 na penetrację przeciwko pojazdom.

Cryptek Harbinger of Transmorgrification 30
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTR8rOSAUy7vyyDyMq3UxTlJhosLG6Q4ClxELTp5kFZXrGGp0Zs
+ Tremorstave
Strzela małym blastem z siłą 4 ale główna zaleta to spowolnienie trafionych jednostek (difficult terrain)

5x Necron Warriors, 5x Necron Warriors (gauss flayers) 2x 65
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT4nmdSu7Hpbst-Bh5aMRx_uNZtXU65-1eM28SK2OaRFvFpfpXl
Małe troopsy na przynęty ; ) i zajmowanie celów misji (jeśli będą). Gauss flayers na Warriorach do spowalniania pojazdów.

5x Necron Immortals (tesla carabines) 85
http://media.moddb.com/cache/images/groups/1/3/2055/crop_120x90/Immortals.jpg
Strzelanie z siłą 5 i assault 1 ale z AP-. Do przetestowania czy są użyteczni przeciwko space marines.

10x Necron Warriors + Ghost Ark 245
http://media.moddb.com/cache/images/groups/1/3/2055/crop_120x90/Ghost_Ark2.jpg
Czyli dużo strzelania rapid fire z szansą na glance hits z pojazdu AV13. Jeśli trzeba to podreperuje uszkodzonych Warriorów w dwóch mniejszych oddziałach.

4x Canoptek Scarabs 60
http://media.moddb.com/cache/images/groups/1/3/2055/crop_120x90/Canoptek_Scarab.jpg
Będą próbowały gryźć pojazdy i ewentualnie power armory : )

3x Necron Destroyers, 3x Necron Destroyers 2x120
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRf9noA8HgqlfF_ZUuWqFTWqZLdFwmyAZtvGHrGxjfk5W2ooJvA
Z gauss cannonami (S5, AP3, assault 2) to będą główni killerzy na Space Marinsów.

Annihilation Barge 90
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSILSkjkRkAsis1hF4Z5aLIseAE4vgW24GLsvvZTnIrv6jfoP5UnlVM862N
Tesla destructor z szansą (6 na D6) rozprzestrzenienia się ostrzału (D6 S5 hits) na pobliskie (6") oddziały oraz satysfakcjonujący AV13.

Monolith 200
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSE3zV_9Fr-TLa9pbjpgbvnLDzvublQXk04vOpTRkvgxbr_SRVSXw
Omadan zwiększył dzień przed bitwą limit z 1000 do 1200 punktów więc dorzuciłem na szybko Monolita za okrągłe 200 punktów
Z daleka od meltagunów to posłuży kilka tur do wytelportowywania oddziałów spod wilczej szarży. No i duży blast S8 AP3 ordnance.

Do combatu mam tylko Overlorda więc generalny plan to ostrzał przeciwnika i manewrowanie na z góry upatrzone pozycje hehe.


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#2 2011-12-15 23:55:28

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Necron-skie

Rozumiem, że to typowo towarzyska gra będzie? Generalnie necroni teraz są niezłymi otwieraczami czołgów, ale z marinesami (moim zdaniem) mają dość trudno, bo sv słabsze wstawanie i sv dość boli, nie mówiąc o monolu który spada bardzo łatwo. Ale na 1200 się nie martw, na te pkt marynaci mogą bardzo mało wystawić i raczej kosmiczne araby handlujące dywanami zwyciężą Napisz po grze jakiś krótki raporcik może, to się dowiemy, co się jak spisało.


JF 100%

Offline

 

#3 2012-01-30 12:33:51

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Necron-skie

Monolit owszem łatwiej spada ale lascannony i missile przebijają go tak jak przy poprzednich zasadach. Trzeba go trzymać na dystans od melt, chainfistów, haywiregranatów, monsterów : /
Otwieraczami czołgów to Necroni są raczej w walce wręcz. Gaussy mogą co najwyżej unieruchamiać pojazdy a żeby zwrakować pojazd potrzeba dużo szóstek na D6. Lanc S8 moża wystawić tylko kilka.

Necronii (do walki wręcz!) na 1150 punktów :

HQ
Destroyer Lord 160
- jump infantry, T6, 2+ Sv, Preferred Enemy (Everything!)
- warscythe S7+2D6 na przebicie pojazdów power weapon
- mindschackle scarabs (test 3D6 Ld modelu w btb, atakuje swój oddział jeśli oblany)
- wstaje zawsze na 5+

TROOPS
5x Necron Immortals 85
6x Necron Immortals 102

FAST
3x 10xCanoptek Scarabs 450
- beasts, fearless, swarms, entropic strike (zżerają pancerz pojazdów na 4+ za każdy trafiony atak)
- te trzy oddziały mają w szarży 150 ataków

HEAVY
2x 3xCanoptek Spyder 350
(co turę doprodukowują 6 scarabów (90 punktów!) jeśli są w 6 calach od istniejącego oddziału)
(monster creature S6 T6 3W)
- fabricator claw array
- gloom prism (dispel czarów na 4+ na oddziałach w 3 calach)

Nie ma pojazdów w tej rozpisce więc cały ppanc przeciwnika musi iść w Spydery (T6 3W z różnym wyposażeniem) albo scaraby, które będą miały cover na 3+. Pojedyńczego Lorda z 12" ruchu zawsze się gdzieś schowa.
W trzeciej turze wszystko (oprócz Immortali do scorowania) co przeżyje szarżuje jednocześnie na wroga, arrr! Scaraby idą tak szeroką ławą (+30 baz 40mm), że tylko jakieś skimmery na turbo boost-cie mogą mi uciec hehe


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#4 2013-11-05 21:32:31

 krejman

http://i.imgur.com/jgZgn.png

46233362
Call me!
Skąd: +50° 59' 11.79", +17° 14' 15.4
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 230

Re: Necron-skie

Necroni do cc(większość) na 2k:
Destroyer Lord, Sempiternal Wave, Mindshackle Scarabs
Destroyer Lord, Sempiternal Wave, Mindshackle Scarabs

10 Necron Warriors, Ghost Ark
10 Necron Warriors, Ghost Ark
10 Necron Warriors, Night Scythe

6 Canoptek Wraiths, 2 Whip Coils
6 Canoptek Wraiths, 2 Whip Coils
6 Canoptek Wraiths, 2 Whip Coils

Annihilation Barge
Annihilation Barge
Annihilation Barge

Ostatnio edytowany przez krejman (2013-11-05 21:32:51)


Wh40k:nekroni
tel:787711420

Offline

 

#5 2013-11-05 22:09:46

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Necron-skie

Jeśli Warriorzy w Night Scythe są do łapania objectiwów w ostatniej turze to wystarczy piątka. Druga piątka była by wtedy na piechotę w rezerwach albo na przynętę. Zawsze to czwarty troops by był. Poza tym wszystko co u Necronów najlepsze (wraithy i annihilacyjne barki)


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#6 2013-11-05 22:19:48

 krejman

http://i.imgur.com/jgZgn.png

46233362
Call me!
Skąd: +50° 59' 11.79", +17° 14' 15.4
Zarejestrowany: 2013-05-03
Posty: 230

Re: Necron-skie

Rozpiskę znalazłem na necie. Generalnie koncept jest tak, żeby wraithami iść do przodu, flankując przeciwnika. Barki i arki ostrzeliwują pojazdy. W sumie warriorów można by rozdzielić, ale ja wolę grać na dziesiątkach(łatwiej wstać).


Wh40k:nekroni
tel:787711420

Offline

 

#7 2013-11-05 22:45:28

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Necron-skie

Łatwiej wstac ale trzeba więcej punktów wydac. A 5 modeli czasem łatwiej schowac przed ostrzałem niż dziesięciu.
Przy dwóch Ghost Arkach można też pokusic się o duży oddział Warriorów pomiędzy nimi. Przyjmują ostrzał, a Arki co turę i tak ich reperują.


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#8 2014-05-23 13:59:02

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Necron-skie

Necroni są zadowoleni z zmian w 7 edycji o której słychać tu i ówdzie : )
Będzie można dispelować wrogie moce psioniczne z D6 WC, które przypadają nawet armii bez własnych psykerów. Trudniej też rzuca się moce i mogą spowodować zgon psykera.
Niszczenie pojazdów na wyniku +7 w tabeli też jest ok, bo zwiększa przeżywalność necrońskich pojazdów, a sami Necroni oprócz kosy lorda bazowali na zdejmowaniu HP glancami.
Jink na 4+ dobry dla jetbików które można wystawiać w oddziałach o wielkości +1 i które zdaje się będą mogły scorować hehe.


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.blekitniglowczyce.pun.pl www.gitary.pun.pl www.gp2010.pun.pl www.czasnasesje.pun.pl www.karczmadnd.pun.pl