W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Zapraszam wszystkich serdecznie do udziału w Lidze Kill Team na zasadach spisanych poniżej.
Temat przeznaczony tylko do zgłoszeń, historii i zdjęć drużyn. Releacji (fotorelacji) z przebiegu bitew.
Temat do dyskusji o samej formie, zasadach, pytań tutaj: Liga Kill Team - dyskusja
Zgłoszenia w formie:
Imię "Ksywka" Nazwisko - Frakcja
Lub
Ksywka - Frakcja
Lub
Imię Nazwisko- Frakcja
Rozpiski należy przesyłać na kvanfield[at]gmail.com do 29.09.2013, zostaną one podane do publicznej wiadomości 01.10.2013.
Liga Kill Team napisał:
Założenia Ogólne
Używamy systemu 4-2-0, gdzie za spełnienie celu misji lub zabicie przeciwnika do nogi są 4pkt, przy nie wykonaniu celu i nie zabiciu wroga 2, a przy przegraniu 0. Jedna tura trwa dwa tygodnie i tyle mają gracze na nadesłanie wyników. Liga na formułę otwartą, więc można do niej dołączać podczas jej trwania. Nagrodą za pierwsze miesjce w lidze jest niespodzianka
Premia za hobbystkę:
Malowanie + Konwersje: 0-3
WYSIWIG i Klimatyczność (historia drużyny, imiona członków): 0-2
Efekt WOW dla malowania i klimatyczności: 0-2 (subiektywna ocena kogoś z obsługi sklepu)
Najładniej pomalowana drużyna otrzyma dodatowo 1pkt (subiektywna ocena kogoś z obsługi sklepu)
Premia za hobbystykę jest przyznawana na początku kampanii lecz na wniosek gracza może zostać ponownie rozpatrzona w trakcie jej trwania (np gdy gracz w ciągu kampanii rozwnie historię, malowanie i konwersje).
Każdy z graczy na koniec kampanii wyłoni ulubionego przeciwnika, osoba która zdobędzie najwięcej głosów otrzyma nagrodę niespodziankę za fair play
Każdy z graczy może na swoją armię poświęcić 200pkt. Obowiązują aktualne codexy i suplementy z WD.Zgłoszenia w formie:
Imię "Ksywka" Nazwisko - Frakcja
Lub
Ksywka - Frakcja
Lub
Imię Nazwisko- Frakcja
Rozpiski należy przesyłać na kvanfield[at]gmail.com do 29.09.2013.
Force Organization Chart
Elites:0-1
Troops:0-2
Fast Attack:0-1
Ograniczenia
Nie dozwolone:
jednostki z Imperial Armour
jednostki Forge World
rezerwy i Deep Strike - gdy Codex nakazuje wyjście z rezerw, ignorujemy ten zapis i jednostka zaczyna na stole
Flyery
rozszerzenia Apocalypse, Planetstrike, Cities of Death i Spearhead
Allies i Fortyfikacje
Modyfikacje zasad
Specyfiką jest to, że można grać się każdym(!) modelem z oddziału oddzielnie.
Można rozdzielać strzelanie na dowolne cele oraz szarżować w inny cel niż ostrzelany. Do testów morale używa się LD z uformowanego oddziału. Na potrzeby tej ligi każdy model może się łączyć z innym modelem i każdy z nich dostaje zasadę Independent Character (przyłaczają się i mają precyzyjne ataki, ale nie mają challenge oraz Look Out Sir!). Modele, które skończą ruch w 2" od innych własnych modeli tworzą z nimi oddział, zalicza się także "Run" w fazie strzelania oraz ruchy w fazie assaultu jednostek korzystających z zasady jet pack(chodzi głównie o specjalną zasadę Tau).
Na potrzeby tej ligi każda jednostka jest scoring i denial poza tymi, które mają wyszczególnione, że nigdy nie są.
Specjaliści
Trzy wybrane indywidualnie modele w Twojej drużynie są Specjalistami, i mogą wybrać po jednym z poniższych umiejętności bez dodatkowych kosztów punktowych:
Adamateum Will, Blind, Counter Attack, Crusader, Eternal Warrior, Fear, Fearless, Feel No Pain,
Fleet, Fleshbane, Furious Charge, Hammer of Wrath, Hatred, Hit and Run, It Will Not Die, Move Through Cover, Night Vision, Preferred Enemy (Everything!), Rage, Rampage, Relentless, Shred, Shrouded, Skilled Rider, Stealth, Strikedown, Stubborn, Monster Hunter, Tank Hunter i Armourbane.
Dowódca drużyny może ale nie musi być jednym ze specjalistów.
Dowódca drużyny
Każda drużyna potrzebuję dowódcy. Jeśli w Twojej drużynie jest jeden Charakter (np. Veteran Sergeant) to on musi być dowódcą. Jeśli jest ich więcej jeden, to ten z najwyższym LD zostaje dowódcą, jeśli mają takie same LD gracz wybiera który. W przypadku braku charakterów w drużynie, gracz wybiera dowódcę z pośród modeli z najwyższym LD.
Na końcu każdej gry dokonaj rzutu 2D6 i dodaj ilość modeli zabitych osobiście przez dowódcę drużyny.
Dowódca otrzymuje odpowiednio:
2 – 4 Nothing!: Hard luck, soldier...
5 Sure–footed: Dowódca otrzymuje Fleet
6 Hunt from the Shadows: Dowódca otrzymuje Stealth
7– 8* Experienced Fighter: Dowódca otrzymuje +1 WS lub +1BS
9* Souped–up Weaponry: Jedna z broni dystansowych dowódcy otrzymuje (zapisz która) otrzymuje +1 do siły
10* Quick Thinking: Dowódca otrzymuje +1 I
11* Heroic Reputation: Dowódca otrzymuje +1 LD
12* Resilient: Dowódca otrzymuje +1 W
13* Hardened Warrior: Dowódca otrzymuje +1 S lub + 1 T lub +1 A (wybierz jedno)
14+ Battle Experience: Dowódce dostaje 1 x specjalną umiejętność z listy umiejętności dla specjalistów
# Kiedy dostajesz upgrade zanotuj go na karcie dowódcy (link wkrótce)
# Bonusy oznaczone * można dostać maksymalnie dwa razy, całą resztę raz (z wyjątkiem Battle Experience, ten bonus można dostać dowolną ilość razy).
# Jeśli masz już bonus oznaczony * podwójnie, wylosowałeś ponownie coś co może być wzięte raz albo statyka twojego dowódcy przekroczyła 10, lub wylosowałeś umiejętność którą już posiadasz po prostu wykonaj przerzut 2d6.
# Jeśli lider zginie podczas jednej z potyczek, przyjmuje się że po prostu został poważnie ranny, w następnej misji ma swoje bonusy oraz losuje normalnie nowy na końcu potyczki.
Misje
Gramy na 6 tur! Stoły 48' na 36'. Noc w pierwszej turze na 3+ lub w czwartej automatycznie! Preferowane są tereny bogate w ruiny, chociaż chodzi o gęsto zastawione stoły.
Zalecana mapa to ruiny miasta z placem w środku.
1 misja:
Wystawienie: Dawn Of War
Cel:Cenne dane, które znajdują się na środku stołu i podlegają zasadom Reliktu.
2 misja:
Wystawienie: Vanguard Strike
Cel:Zabicie więcej pkt przeciwnikowi niż stracenie samemu!
3 misja:
Wystawienie: Ćwiartki
Cel:4 flagi na środkach ćwiartek, za każdą pełną turę gry w której sam scorujesz przy fladze i nie ma przeciwnika w 3 calach od niej to zdobywasz jeden punkt. Na koniec gry liczysz punkty i ten kto ma ich więcej wygrywa.
4 misja:
Wystawienie: Dawn of War
Cel:Potajemnie zapisujesz 1 model w twojej armii, który niesie cenne informacje. Jeżeli do końca gry przeżyje twój, a przeciwnika nie to wygrywasz.
5 misja:
Wystawienie: Hammer And Anvil
Cel:Za linię wroga! Każda jednostka, która zakończy swój RUCH(nie bieg itp) na krawędzi przeciwnika przedostała się za linie. Wygrywa ten kogo więcej jednostek przedostanie się za krawędź przeciwnika! W przypadku zakończenia scenariusza przez jednego z graczy(ucieczka wszystkimi modelami), przeciwnik może rozegrać dwie swoje pełne tury, maksymalnie można rozegrać turę 6.
6 misja:
Wystawienie: Hammer and Anvil
Cel: Zdobycie i utrzymanie ważnych strategicznie punktów. Na stole znajduje się 3 Objectivy. Jeden po środku stołu, dwa pozostałe umieszczone przez graczy zgodnie z zasadą maksymalnie 6' od lini środkowej stołu oraz minimum 12 cali od innego objectiva. Każdy z kontrolowanych objectivów na koniec gry jest warty 5 Victory pointów.
Cele poboczne: Zabicie wrogiego dowódcy - 2VP, Zabicie wrogiego specjalisty 1 VP (za każdego).
Lista uczestników napisał:
1. Artois - Chaos Space Marines
2. Xyxel - Chaos Space Marines
3. Tomasz 'idio' Jeznach - Eldar
4. Grzesiek "Avatarofhope" - Grey Knight
5. SgtPlatypus- Eldar
6. Kacper Kuszczyński - Tau
7. Lord Vampyre - Tyranids
8. jarv - Tau
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Offline
Artois - Dark Angels
Offline
Xyxel - Chaos Space Marines
Ostatnio edytowany przez Xyxel (2013-09-24 19:16:40)
Offline
Tomasz 'idio' Jeznach - Eldar
Offline
Grzesiek "Avatarofhope" - Chaos Deamons ^^
Ostatnio edytowany przez Avatarofhope (2013-09-25 08:51:21)
Offline
Widzę że nie wyraziłem się dość jasno lub niektórzy nie czują się konfortowo z podawaniem danych osobowych, więc proszę o zgłoszenia w formacie:
Zgłoszenia w formie:
Imię "Ksywka" Nazwisko - Frakcja
Lub
Ksywka - Frakcja
Lub
Imię Nazwisko- Frakcja
Offline
SgtPlatypus- Eldar
Offline
Kvan zmień mi proszę armię na Grey Knightów. Po przeanalizowaniu sprawy, zagram jednak nimi
Offline
Kvan zmień mi proszę armię na Chaos Space Marines. Po przeanalizowaniu sprawy, zagram jednak nimi
Offline
Kacper Kuszczyński - Tau
Offline
Poszła.
Offline
Jak gramy? Każdy z każdym? Etapami - najpierw 1 misja czy można z kimś zagrać np. kolejne trzy?
(mogę zagrać w ten czwartek po 17 ze dwie bitwy, jak komuś będzie pasowało)
Offline
Gramy w systemie bitwa + rewanż i losujemy (umawiamy) się na dwa ze scenariuszy. W trakcie kampanii każdy z graczy musi rozegrać każde ze scenariuszy przynajmniej raz. Co etap (cykl ligi) są losowane pary, tylko gra w parze liczy się do wyniku.
Pary na pierwsze dwa tygodnie:
Avatarofhope vs Lord Vampyre
Artois vs Sgt Platypus
Xyxel vs kicek1995
idio vs jarv
Offline
Ma ktoś jakiś kontakt z Jarvem? Na PM mi nie odpisał
Offline
KvaNfield napisał:
Gramy w systemie bitwa + rewanż i losujemy (umawiamy) się na dwa ze scenariuszy.
Kicek1995 vs Xyxel
Pierwsza bitwa - Misja nr 6 Wygrana 15-8 dla Tau.
Dwie Bestie Chaosu już, już miały wpaść w tłum zzieleniałych ze strachu wojowników Tau lecz ich dowódca dobrze skoordynował ogień zaporowy i poczwary padły. Pozwoliło to siłom Xenos odważniej poruszać się po polu bitwy i zająć dwa główne cele (trzeci w rękach kultystów).
- Dowódca Tau awans +1I (Quick Thinking).
- Porucznik Sauror po przegranej bitwie wyładował swoją złość na pozostałych podkomendnych trenując celność swoim ulubionym shotgunem "Bluzgaczem". +1 BS (Experienced Fighter)
Bitwa rewanżowa - Misja nr 2 Straty własne Chaosu to 90 punktów przeciwko 200 u Tau.
Tym razem to siły Chaosu zmiotły przeciwnika z pola bitwy i to w całości!
- Dowódca Tau poważnie ranny lecz przeżył. Podleczony wróci na front jako zatwardziały weteran +1T (Hardened Warrior).
- Porucznik Sauror po tej bitwie doszedł do ostatecznego wniosku, że najważniejsze to szybkie nogi (raczej do ucieczki niż gonienia ale jednak). + Fleet (Sure-footed)
Jak policzyć punkty wg założeń ogólnych do tych bitew? Tylko pierwsza bitwa czy obie liczyć?
4-0 dla Tau z pierwszej bitwy czy 2-0? (Tau zdobyło 2 z 3 celów, Chaos 1 cel)
4-0 dla Chaosu z drugiej bitwy (Tau zabici do nogi)
Ostatnio edytowany przez Xyxel (2013-10-08 20:50:53)
Offline
Hej chłopaki, chciałem przeprosić, ale niestety muszę zrezygnować - przynajmniej do czasu, gdy nie ogarne paru tematów po mojej stronie - na chwilę obecną jestem niestety zmuszony zrezygnować z udziału w lidze - niestety nie wyrobie czasowo.
Także przepraszam Idio, i proszę o wykreślenie mnie z rozgrywek - jak będe już miał podogrywane pewne sprawy, to się zorientuję, czy można do was dołączyć znów.
Powodzenia! ;]
Offline
Oddział uciekający liczy się jako zabity jeśli gra się skończy?
Offline
W takim razie, zagraliśmy z Artła 2 gry. Obydwie wygrane przeze mnie. Czyli 4-0 tak?
Offline
Rzegraliśmy wczoraj z Lordem Vampyre naszą turę.
Pierwsza gra - misja nr 6. Wygrana Lorda Vampa poprzez wybicie moich dzielnych wojaków do nogi.
Rewanż - misja nr 1. Moja wygrana przez anihilację przeciwnika.
Czyli wynik to 1-1?
Umiejętności i awanse po grach:
Moi paladyni w ilości sztuk trzech fluffowo wszyscy jako specjliści mają Adamantium Will.
Po walce dowódca oddziłu brat Anaserian otrzymał + 1 do Bs-a oraz Stealth.
Niestety nie pamiętam co wylosował mój przeciwnik.
Offline
Jarv mi odpisał wczoraj, że nie wyrobi ligą i odpada.
Jak rozpatrujemy moję turę?
Offline
To jak? Nikt?
Smuteczek
Btw, mam jutro od 15 wolne, więc byłby to dobry termin
potem WW, sobota i niedziela.
Ostatnio edytowany przez idio (2013-10-16 15:44:41)
Offline
idio napisał:
To jak? Nikt?
Smuteczek
Btw, mam jutro od 15 wolne, więc byłby to dobry termin
potem WW, sobota i niedziela.
Mogę na WW zagrać z Tobą. Ew. Później jeśli masz ochotę możemy jakąś zwykłą potyczkę trzasnąć.
Offline
Pierwszą grę zakończyłem SROMOTNĄ klęską, a mój dowódca (całkiem sprawiedliwie) nie wylosował awansu. Nic dziwnego, jeszcze wtedy do mnie nie dotarło, że już nie dowodzę orkami, tylko Eldarami
Raz wygrywasz, raz się uczysz, jak mówią.
Wobec tego druga potyczka zakończona remisem, a Exarch zyskał zdolność Stealth i honorowy tytuł Żuczka-Ninja.
Avatarofhope, dzięki za rozegranie tury
Czekam na kolejne paringi.
Offline
Wyniki po pierwszej rundzie:
Sgt. Platypus - 2p
Kicek1995 - 1p
Avatarofhope - 1p
Lord_Vampyre - 1p
Xyxel - 1p
Artois - 0p
Idio - 0p (jako że w ostatecznym rozrachunku wygrał Avatar 3-1)
Paringi:
Sgt. Platypus vs Kicek1995
Avatarofhope vs Xyxel
Lord_Vampyre vs Idio
Artois - bay (kto zgłosi się na ochotnika aby rozegrać turę z Artoisem podobnie jak była rozegrana z Idio)?
Offline
Pasuje
Offline
Jak jeszcze nie rzuciłem na bohatera to rzucić przy Kicku przed nasza grą?
Offline
Avatarofhope vs Xyxel
- Pierwsza misja nr 3 (4 znaczniki scorowane co turę). Grey Knights wytrenowanie do walki z najniebezpieczniejszymi przeciwnikami w galaktyce nie byli wstanie rozgonic hordy Kultystów. Wynik - 1:16
- Druga misja nr 2 (kill points). Tutaj zawirowania warpu (obecnośc bestii Chaosu w szeregach Kultystów) była tak duża (jedynki za jedynkami na rzutach), że synowie Tytana nie mogli podjąc skutecznej walki z przeciwnikiem. Wynik - na polu bitwy pozostały tylko siły Chaosu.
Na pocieszenie dowódca GK wylosował chyba najlepsze awanse (+1W i FNP).
Dowódca Kultystów, Porucznik Sauror w nagrodę za zwycięstwa otrzymał od Mrocznych Bogów błogosławieństwo +1WS oraz dla swojego ulubionego shotguna "Bluzgacza" +1S.
Offline
Żuczki Osnowy rozdeptane przez Tyranidów.
W pierwszej potyczce Exarcha zgubił się w warpie razem z dwoma innymi Żuczkami. Kiedy udało im się cudem powrócić, zobaczyli pobojowisko pełne poobijanych Eldarów. Jednak bitwa i niespodziewany wypade przyniosły pewną korzyść. Broń dowódcy zyskała +1S, niemniej jednak pozostałe Żuczki szemrają między sobą, że Death Spinner Exarchy zaczął "dziwnie się patrzeć".
Drugie spotkanie z Tyranidami przebiegło bez awarii sprzętu. Przynajmniej nie w sensie dosłownym. Stwory przebiegły tak szybko po Eldarach, że po drodze zgubiły tyranidzką książkę: "Lekkie i smaczne dania z Eldarów." Tajemniczy tom daje mojemu dowódcy +1I.
Offline
Zagraliśmy z Kickiem 1 bitwę, tylko tyle zdążyliśmy. Misja 2. Wyniki 200 : 0 dla mnie
Mój szef wylosował sobie ( za ostatnio i dziś) Stealtha, nic, +1 I.
Offline
Wyniki po drugiej rundzie:
Sgt. Platypus - 4p
Lordzik (ex. Lord_Vampyre) - 3p
Xyxel - 3p
Kicek1995 - 1p
Avatarofhope - 1p
Artois - 1p (1p za bay'a)
Idio - 0p (jako że w ostatecznym rozrachunku wygrał Avatar 3-1)
Paringi na 3 rundę:
Sgt. Platypus vs Lordzik
Xyxel vs Artois
Kicek1995 vs Idio
Avatarofhope - bay (kto zgłosi się na ochotnika aby rozegrać turę z Avatarem podobnie jak była rozegrana z Idio)?
Offline
Ja nie mam nic przeciwko :-) napisz tylko kiedy :-)
Offline
Piątek niestety mi nie pasuje Może coś w weekend?
Offline
Avatarofhope napisał:
Piątek niestety mi nie pasuje Może coś w weekend?
Mi pasuje ewentualnie niedziela, od 10.30-11.00. Będzie co prawda turniej OiM ale mały stół powinien się znaleźć.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
KvaNfield napisał:
Będzie co prawda turniej OiM ale mały stół powinien się znaleźć.
To chyba w Bardzie, bo w Bolterze będzie Infinity.
Offline
Jako że Kicek wyjeżdża, poprosił mnie o przyznanie mu bay'a.
Zaktualizowne paringi na 3 rundę:
Sgt. Platypus vs Lordzik
Xyxel vs Artois
Avatarofhope vs Idio
Kicek1995 - bay (Na prośbę gracza)?
Offline
Artois vs Xyxel
Chaos Chosen popędzający przed sobą Kultystów vs Kultyści popędzający Chaos Spawny.
1. Bitwa - cenne informacje. Przeżył zarówno Chosen Space Marine jak i dowódca Kultystów, którzy to mieli przy sobie cenne dane. Remis.
Porucznik Sauror przeżył wprawdzie jako jedyny (spryt, szczęście i szybkie nogi) z swojej bandy ale to dla niego nie nowość
Dowódca Chosenów awansował o nową umiejętność, natomiast mój dowódca nie zwrócił na siebie uwagi Bogów.
2. Bitwa - za linię wroga! Znowu remis. Z obu stron, za linię wroga przedostało się po ośmiu żołnierzy.
Porucznik Sauror za bohaterską szarżę na wroga (pomińmy to jak się skończyła) otrzymał błogosławieństwo +1BS.
Dowódca Chosenów (błogosławiony chyba przez Nurgla) +1W.
Offline