Liga Kill Team napisał:
Założenia Ogólne
Używamy systemu 4-2-0, gdzie za spełnienie celu misji lub zabicie przeciwnika do nogi są 4pkt, przy nie wykonaniu celu i nie zabiciu wroga 2, a przy przegraniu 0. Jedna tura trwa dwa tygodnie i tyle mają gracze na nadesłanie wyników. Liga na formułę otwartą, więc można do niej dołączać podczas jej trwania. Nagrodą za pierwsze miesjce w lidze jest niespodzianka :)
Premia za hobbystkę:
Malowanie + Konwersje: 0-3
WYSIWIG i Klimatyczność (historia drużyny, imiona członków): 0-2
Efekt WOW dla malowania i klimatyczności: 0-2 (subiektywna ocena kogoś z obsługi sklepu)
Najładniej pomalowana drużyna otrzyma dodatowo 1pkt (subiektywna ocena kogoś z obsługi sklepu)
Premia za hobbystykę jest przyznawana na początku kampanii lecz na wniosek gracza może zostać ponownie rozpatrzona w trakcie jej trwania (np gdy gracz w ciągu kampanii rozwnie historię, malowanie i konwersje).
Każdy z graczy na koniec kampanii wyłoni ulubionego przeciwnika, osoba która zdobędzie najwięcej głosów otrzyma nagrodę niespodziankę za fair play :)
Każdy z graczy może na swoją armię poświęcić 200pkt. Obowiązują aktualne codexy i suplementy z WD.
Zgłoszenia w formie:
Imię "Ksywka" Nazwisko - Frakcja
Lub
Ksywka - Frakcja
Lub
Imię Nazwisko- Frakcja
Rozpiski należy przesyłać na kvanfield[at]gmail.com do 29.09.2013.
Force Organization Chart
Elites:0-1
Troops:0-2
Fast Attack:0-1
Ograniczenia
Nie dozwolone:
jednostki z Imperial Armour
jednostki Forge World
rezerwy i Deep Strike - gdy Codex nakazuje wyjście z rezerw, ignorujemy ten zapis i jednostka zaczyna na stole
Flyery
rozszerzenia Apocalypse, Planetstrike, Cities of Death i Spearhead
Allies i Fortyfikacje
Modyfikacje zasad
Specyfiką jest to, że można grać się każdym(!) modelem z oddziału oddzielnie.
Można rozdzielać strzelanie na dowolne cele oraz szarżować w inny cel niż ostrzelany. Do testów morale używa się LD z uformowanego oddziału. Na potrzeby tej ligi każdy model może się łączyć z innym modelem i każdy z nich dostaje zasadę Independent Character (przyłaczają się i mają precyzyjne ataki, ale nie mają challenge oraz Look Out Sir!). Modele, które skończą ruch w 2" od innych własnych modeli tworzą z nimi oddział, zalicza się także "Run" w fazie strzelania oraz ruchy w fazie assaultu jednostek korzystających z zasady jet pack(chodzi głównie o specjalną zasadę Tau).
Na potrzeby tej ligi każda jednostka jest scoring i denial poza tymi, które mają wyszczególnione, że nigdy nie są.
Specjaliści
Trzy wybrane indywidualnie modele w Twojej drużynie są Specjalistami, i mogą wybrać po jednym z poniższych umiejętności bez dodatkowych kosztów punktowych:
Adamateum Will, Blind, Counter Attack, Crusader, Eternal Warrior, Fear, Fearless, Feel No Pain,
Fleet, Fleshbane, Furious Charge, Hammer of Wrath, Hatred, Hit and Run, It Will Not Die, Move Through Cover, Night Vision, Preferred Enemy (Everything!), Rage, Rampage, Relentless, Shred, Shrouded, Skilled Rider, Stealth, Strikedown, Stubborn, Monster Hunter, Tank Hunter i Armourbane.
Dowódca drużyny może ale nie musi być jednym ze specjalistów.
Dowódca drużyny
Każda drużyna potrzebuję dowódcy. Jeśli w Twojej drużynie jest jeden Charakter (np. Veteran Sergeant) to on musi być dowódcą. Jeśli jest ich więcej jeden, to ten z najwyższym LD zostaje dowódcą, jeśli mają takie same LD gracz wybiera który. W przypadku braku charakterów w drużynie, gracz wybiera dowódcę z pośród modeli z najwyższym LD.
Na końcu każdej gry dokonaj rzutu 2D6 i dodaj ilość modeli zabitych osobiście przez dowódcę drużyny.
Dowódca otrzymuje odpowiednio:
2 – 4 Nothing!: Hard luck, soldier...
5 Sure–footed: Dowódca otrzymuje Fleet
6 Hunt from the Shadows: Dowódca otrzymuje Stealth
7– 8* Experienced Fighter: Dowódca otrzymuje +1 WS lub +1BS
9* Souped–up Weaponry: Jedna z broni dystansowych dowódcy otrzymuje (zapisz która) otrzymuje +1 do siły
10* Quick Thinking: Dowódca otrzymuje +1 I
11* Heroic Reputation: Dowódca otrzymuje +1 LD
12* Resilient: Dowódca otrzymuje +1 W
13* Hardened Warrior: Dowódca otrzymuje +1 S lub + 1 T lub +1 A (wybierz jedno)
14+ Battle Experience: Dowódce dostaje 1 x specjalną umiejętność z listy umiejętności dla specjalistów
# Kiedy dostajesz upgrade zanotuj go na karcie dowódcy (link wkrótce)
# Bonusy oznaczone * można dostać maksymalnie dwa razy, całą resztę raz (z wyjątkiem Battle Experience, ten bonus można dostać dowolną ilość razy).
# Jeśli masz już bonus oznaczony * podwójnie, wylosowałeś ponownie coś co może być wzięte raz albo statyka twojego dowódcy przekroczyła 10, lub wylosowałeś umiejętność którą już posiadasz po prostu wykonaj przerzut 2d6.
# Jeśli lider zginie podczas jednej z potyczek, przyjmuje się że po prostu został poważnie ranny, w następnej misji ma swoje bonusy oraz losuje normalnie nowy na końcu potyczki.
Misje
Gramy na 6 tur! Stoły 48' na 36'. Noc w pierwszej turze na 3+ lub w czwartej automatycznie! Preferowane są tereny bogate w ruiny, chociaż chodzi o gęsto zastawione stoły.
Zalecana mapa to ruiny miasta z placem w środku.
1 misja:
Wystawienie: Dawn Of War
Cel:Cenne dane, które znajdują się na środku stołu i podlegają zasadom Reliktu.
2 misja:
Wystawienie: Vanguard Strike
Cel:Zabicie więcej pkt przeciwnikowi niż stracenie samemu!
3 misja:
Wystawienie: Ćwiartki
Cel:4 flagi na środkach ćwiartek, za każdą pełną turę gry w której sam scorujesz przy fladze i nie ma przeciwnika w 3 calach od niej to zdobywasz jeden punkt. Na koniec gry liczysz punkty i ten kto ma ich więcej wygrywa.
4 misja:
Wystawienie: Dawn of War
Cel:Potajemnie zapisujesz 1 model w twojej armii, który niesie cenne informacje. Jeżeli do końca gry przeżyje twój, a przeciwnika nie to wygrywasz.
5 misja:
Wystawienie: Hammer And Anvil
Cel:Za linię wroga! Każda jednostka, która zakończy swój RUCH(nie bieg itp) na krawędzi przeciwnika przedostała się za linie. Wygrywa ten kogo więcej jednostek przedostanie się za krawędź przeciwnika! W przypadku zakończenia scenariusza przez jednego z graczy(ucieczka wszystkimi modelami), przeciwnik może rozegrać dwie swoje pełne tury, maksymalnie można rozegrać turę 6.
6 misja:
Wystawienie: Hammer and Anvil
Cel: Zdobycie i utrzymanie ważnych strategicznie punktów. Na stole znajduje się 3 Objectivy. Jeden po środku stołu, dwa pozostałe umieszczone przez graczy zgodnie z zasadą maksymalnie 6' od lini środkowej stołu oraz minimum 12 cali od innego objectiva. Każdy z kontrolowanych objectivów na koniec gry jest warty 5 Victory pointów.
Cele poboczne: Zabicie wrogiego dowódcy - 2VP, Zabicie wrogiego specjalisty 1 VP (za każdego).