W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Mistrzostwa Łodzi edycja II 12-13.10.2013
Łódzki Klub Graczy Marauder
we współpracy z Portem Łódź
serdecznie zaprasza na
MISTRZOSTWA ŁODZI w WH40K oraz WFB EDYCJA II
Termin: 2013-10-12 (sobota WH40K) – 2013-10-13 (niedziela WFB)
Miejsce: Centrum Handlowe PORT ŁÓDŹ http://www.portlodz.pl/
Wpisowe: 0 zł
Pula nagród: WYSOKA
Limit Miejsc 40 miejsc - na chwile obecną.
Zgłoszenia: Pełne zgłoszenia z rozpiskami itd proszę przesyłać na maile podane w Regach. To zapewni w 100% miejsce na turnieju. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Informacje porządkowe
Teren turnieju będzie odgrodzony taśmą.
Za taśmę będą miały wstęp tylko osoby z identyfikatorem, który będzie wydawany przy zapisach. Ochrona centrum handlowego będzie zwracać na to uwagę.
Podyktowane jest to troską o wasze cenne armie. Poprzednia edycja Mistrzostw wykazała, że system działa i nie zanotowaliśmy przypadku straty ŻADNEJ figurki.
Wymogi portu:
Info wkrótce
Ramy Czasowe na Sobotę i Niedzielę
Zapisy - 9:00-9:30
Bitwa 1 – 9:30-12:30
Bitwa 2 – 12:45-15:45
Przerwa obiadowa – 15:45-16:15
Bitwa 3 – 16:15-19:15
Turniej WH40K
Termin: 12.10.2013 (SOBOTA)
Miejsce: atrium Portu Łódź, ul. Pabianicka 245
Wpisowe: 0 zł
Format 2100
Limit miejsc: 42 miejsca
Nagrody: sponsorowane przez Port Łódź, pula nagród powyżej średniej masterowej
Zgłoszenia: Zgłoszenia jak i rozpiski należy przesyłać na adres stagraf@gmail.com. Za poprawne rozpiski, przesłane w terminie do 5 października 2013 r. uczestnik otrzyma 3 punkty do klasyfikacji turnieju. O kolejności na liście decyduje data przesłania rozpiski, tzn osoba, która zgłosiła się na turniej jako ostatnia w momencie kiedy wyśle rozpiskę wskakuje przed tych, którzy tego nie zrobili.
Główne Zasady
Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem ostatnich FAQ'ów dla 6 ed. ze strony GW oraz PKZ.
Kompozycja Armii
Format: 2100 punktów
FOC ograniczony do: 1-2 HQ, 2-6 Troop, 0-3 FA/Elite/HS. Czyli SFOC.
Sojusznicy zgodnie z zasadami z Rulebooka.
Dopuszczone Armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, SoB z WD.
Zabronione Imperial Armour.
Dopuszczone są następujące fortyfikacje:
- Aegis Defence Line
- Bastion
- Skyshield Landing Pad
- Wall of Martyrs - Firestorm Redoubt
- Wall of Martyrs - Vengeance Weapons Battery
Format rozpiski
Zgłoszenia jak i rozpiski należy przesyłać na adres stagraf@gmail.com. Za poprawne rozpiski, przesłane w terminie do 1 września 2013 r. uczestnik otrzyma 3 punkty do klasyfikacji turnieju. O kolejności na liście decyduje data przesłania rozpiski, tzn osoba, która zgłosiła się na turniej jako ostatnia w momencie kiedy wyśle rozpiskę wskakuje przed tych, którzy tego nie zrobili.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
Armia:
ID ligowe: PLZZZZZZZZZ Sprawdzcie swoje ID i wpiszcie je w zgłoszenie – ułatwi nam to pracę.
NIE ZAPOMNIJ O WARLORDZIE!!!!!!!!!
HQ : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
Fortification: (nazwa, opcje) [(punkty) pts]
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
(jednostki sojusznicze proszę oznaczać znakiem „#”)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli
Misje
Misje grane są na stołach o wymiarach 48x72.
- W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować który znacznik zajmuje dany oddział.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, night fight - zgodnie z podręcznikiem
- W każdej misji obowiązuje następująca ilość tur: 5 ; 6 na 2+; 7 na 5+
- W każdej misji obowiązują następujące cele dodatkowe:
Slay the warlord, linebreaker, first blood, secret mission* po 1VP każdy
*secret mission
Na każdym stole będzie znajdowało się osiem kart. Każdy z graczy losuje jedną kartę i nie ujawnia jej treści aż do zakończenia bitwy i liczenia punktów. Karta zawiera tajną misje, która jeśli zostanie wykonana do końca gry, gwarantuje graczowi zdobycie 1VP w danej bitwie.
Każdy stół zawiera dokładnie te same zestawy kart na które składają się:
1. Usuń(zabij, spowoduj że ucieknie, użyj szczek itp.) z gry jeden dowolny model ze slotu HQ przeciwnika
2. Usuń(zabij, spowoduj że ucieknie, użyj szczek itp.) z gry jeden dowolny model ze slotu Fast Attack przeciwnika
3. Usuń(zabij, spowoduj że ucieknie, użyj szczek itp.) z gry jeden dowolny model ze slotu Heavy Support przeciwnika
4. Wymuś na dowolnym unicie przeciwnika „oblanie” testu morale.
5. Wymuś na jednej dowolnej jednostce przeciwnika zejście do go to ground. Jeśli wrogi gracz zrobi to dobrowolnie, to ciągle zalicza się taką akcje do wykonania tajnej misji.
6. Zabij jeden dowolny model przeciwnika za pomocą granatu. Można użyć assault grenades, plasma grenades, krak grenades, haywire granades. Melta bomba nie działa.
7. Zabij w challenge dowolny model wrogiego gracza.
8. Podaj rękę przeciwnikowi na koniec bitwy aby podziękować za grę.
Po grze prosimy o pozostawienie kart na stole.
Bitwa I
Wystawienie: Dawn of War
Cel główny: 2 relikty warte po 4 VP ustawione 24 cale od długiej krawędzi stołu, 12 cali od krótkiej krawędzi i 48 cali pomiędzy sobą. Dodatkowo otrzymujemy 1VP za każdy zdobyty killpoint.
Zasady spec.: w pierwszej turze obowiązuje noc jak w podręczniku bez wykonywania rzutu.
Bitwa II
Wystawienie: Hammer and Anvil
Cel główny: Na stole znajduje się 6 znaczników. Znaczniki ustawione są w dwóch rzędach wzdłuż długich krawędzi stołu oddalone od nich o 12 cali. Dodatkowo znaczniki zachowują równe odstępy 18 cali od siebie i krótkich krawędzi. Odległość miedzy rzędami znaczników wynosi 24 cali. Ja osobiście też nie rozumiem co napisałem, dlatego popatrz na mapkę drogi graczu.
Znaczniki które znalazły się w strefie wroga, warte są po 3vp, znaczniki na środku stołu warte są po 2vp, natomiast znaczniki które znalazły się w naszej strefie rozstawienia warte są 1vp za sztukę.
Zasady spec.: jednostki ze slotu elit „skoruja”. Zdobywamy 1vp za każda zabitą jednostkę wroga ze slotu elit.
Bitwa III
Wystawienie: Vanguard Strike
Cel główny: kontrola ćwiartek, boczne – 3vp, wroga – 4vp, nasza – 2vp, ćwiartkę utrzymuje ten gracz, który posiada na niej więcej unitów scorujących. Jeden unit może trzymać tylko jedną ćwiartkę, w przypadku rozciągnięcia unitu na większą ilość ćwiartek, gracz sam decyduje, która ćwiartkę dany unit ma kontrolować.
Punktacja za Bitwy
Różnica w zdobytych vp decyduje o wyniku końcowym bitwy:
0 vp różnicy 10:10
1 vp różnicy 11:9 dla Zwycięzcy
2 vp różnicy 12:8 dla Zwycięzcy
3 vp różnicy 13:7 dla Zwycięzcy
Itd.
Wyswig i proxy
Dozwolone są drobne odstępstwa od WYSIWYGu, ale nie będą dopuszczone modele niekompletne i proxy. Przed pierwszą bitwą sędziowie sprawdzą armie i usuną wszelkie modele nie spełniające kryteriów. W razie wątpliwości proszę pisać na adres stagraf@gmail.com.
Test wiedzy
Dodatkowe punkty (do 4) będzie można uzyskać w "Teście wiedzy". Będzie to test sprawdzający znajomość ZASAD Warhammera 40 000. Pytania będą oczywiście dotyczyły obecnej edycji i wszystkie odpowiedzi będzie można znaleźć w Rulebooku lub oficjalnym FAQ wydanym przez Games Warkshop.
Turniej będzie wliczony do ligi ogólnopolskiej.
Lista zgłoszonych:
Pewniacy:
1. Wookie R
2. Fenio R
3. UrbanChaos R
4. Relax R
5. Enzeru R
6. Rupert R
7. Zigmunth R
8. Deicide R
9. Smal3tz R
10. Cezary R
11. Maciej "Cebul" Cebula R
12. Warboss R
13. SwistakCZC R
14. Marinechaosu R
15. Manfred R
Osoby wstępnie zgłoszone
1. Rydl
4. Krysiak
3. SlaaN
4. Endi
5. Kuczek
6. Kard
7. Templar
8. Sass
9. Maciej 'Uriel' Sułkowski
10. Mateusz 'Filut' Filary
11. Maciej 'Crazyman' Ptasiński
12. Jacek 'Squido' Obłaza
13. Michał 'Spejs' Herbergier
14. Łukasz "Lesiu' Leszkiewicz
15. Radosław 'Radziu' Szerląg
16. Leszek "Lakshman' Dziubek
17. Jakub 'Qbitron' Poręba
18. Łukasz 'Kokos' Kukla
19. metalfan
20. Predator
21. Vekhr
22. Czart
23. vladdi
24. Marek Frankowski
25. ratmaru
27. Wojtak Olszak
28. Skark
29. Guter
30. piotrekgos
31. Kamil "miszczu" Jasak
32. Jardzioch
33. Jakub "Kheed" Borsa
DODATKOWA PUNKTACJA WSPÓLNA DLA TURNIEJU WFB i WH40
Na turnieju WFB ani na turnieju WH40k nie ma wymogu pomalowanej armii, aczkolwiek będzie przeprowadzona:
OCENA MODELARSKA
Malowanie (0-6pktp)
Poziom 0 "Aby było...." (0pkt)
Cała armia tak pomalowana na standardowe 3 kolory tak aby była dopuszczona
Poziom 1 "Może być" (2pkt)
Cała armia tak pomalowana lepiej niż standardowe 3 kolory , tzn figurki maja położone więcej kolorów, widać zastosowana jednej z technik malowania
Poziom 2 "Very nice" (4pkt)
Cała armia jest wycieniowana lub ma dobre detale, ogólnie mówiąc armia jest ładna i starannie zrobiona.
Poziom 3 "Wa Wa Wee Wa" (6pkt)
Armia wyróżnia się na tle innych, ogólnie bardzo ładna armia, super detale, malarz włożył w nią naprawdę dużo czasu lub pieniędzy
Schemat armii (0-2pkt)
- Przynajmniej 90% modeli zachowuje schemat i spójny charakter armii (+1pkt)
- Wszystkie modele zachowują schemat i spójny charakter armii (+1pkt)
!UWAGA: W przypadku sojuszników nie muszą mieć takiego samego schematu co główna armia ale aby dostać punkt muszą został spełnione warunki zarówno w głównej jak i sojuszniczej armii. W przypadku jednostek które flufową nie muszą mieć schematu jak aspekty u eldarów Nie wymagane jest malowanie ich w schemacie aczkolwiek będziemy sprawdzać czy pasują do spójności armii (np podstawki takie jak w pozostałych jednostkach itp).
Rozróżnienie oddziałów (0-2pkt)
- Nie można rozróżnić wszystkich oddziałów w armii (0pkt)
- Gracz nie posiada dwóch takich samych oddziałów przez co nie musiał ich rozróżniać (1pkt)
- Bez problemu można rozróżnić wszystkie oddziały w armii (2pkt)
Podstawki (0-2pkt)
- Każda podstawka posiada posypkę (0pkt)
- Większość podstawek ma zrobiona więcej niż standardową posypkę (czyli jest rzeźbiona, ma dodatkowe elementy sceniczne, kilka różnych posypek itp).(1pkt)
- Wszystkie podstawki mają zrobiona więcej niż standardową posypkę.(2pkt)
WOW (0-4pkt)
- Punkty WOW są przydzielane niezależnie od innych kategorii. Mogą być przyznane za jakąś bardzo dobra konwersje, model, który zdecydowanie się wyróżnia, jakieś klimatyczne dodatki w armii itp. Ogólnie za coś fajnego, wyjątkowego i klimatycznego itp.
Detachmenty są oceniane oddzielnie. Ostateczna ocena modelarska armii wykorzystującej detachment sojuszniczy jest równa średniej arytmetycznej ocen poszczególnych detachmentów (zaokrąglając w górę)
PUNKTY KARNE DLA GRACZY
- nie posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisce wzorników - 3DP;
- przesłanie/posiadanie rozpiski w niewłaściwym formacie - 3DP;
- za każde pełne (zakończone) 3 minut spóźnienia w oddaniu wyników, gracze będą otrzymywać karę w wymiarze - 1 punktu do punktacji turniejowej. Przy przekroczeniu 15 minut wyniki nie będą już przyjmowane i obaj gracze otrzymają za daną bitwę 0 punktów. Turniej ma dość napięte ramy czasowe, dlatego ten punkt będzie przestrzegany z cała stanowczością.
- Sędzia ma prawo przyznać punkty karne dla gracza za nieuczciwą grę lub inne zachowanie, które może negatywnie wpływać na przebieg turnieju.
Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
WAŻNE INFO DO WSZYSTKICH
Mamy prośbę:
Turniej jest imprezową pokazową, która ma skłonić więcej ludzi do zajęcia się naszym hobby. Jeśli któryś z widzów będzie miał kilka pytań na szybko, proszę odpowiedzcie na nie.
Widzowie nie powinni jednak przeszkadzać za bardzo. Nasz obsługa odpowiada na ich pytania szybko i sprawnie.
NA KONIEC
Ekipa klubu Marauder życzy udanej zabawy. Niech kości będą z wami a wasi wrogowie niech robią głupie błędy.
INNE ATRAKCJE
Nauka gry w WH40k, WFB i pokazy malowania itd.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
P.S. info na temat WFB jest u nas na forum i BP. Jako, że to są dwa dni podamy także niedługo wykaz Hoteli itd dla osób które będą chciały wziąć udział w obydwu turniejach.
Pierwszy raz nie udało mi się załapać, ale może tym razem się uda. Co wy na to aby spróbować powalczyć o jakieś miejsca na jakimś większym lokalu gdzie indziej?
Wrocław Dream Team napisał:
KvaNfield
Lord_Vampyre
Sgt. Platypus
Tharus
Artois
Fala
Offline
w sensie na 1 dzień i do domu?
Ostatnio edytowany przez Artois (2013-09-09 12:48:25)
Offline
Tak jak dla mnie to tylko 40k wchodzi w grę, do Łodzi nie jest aż tak daleko (2-2.5h samochodem). Da to nam ogranie z innymi, nie koniecznie od razu z wymiataczami którzy po 2-3 turze podadzą nam rękę, pocieszając że następnym razem będzie lepiej
Jeśli znajdzie ekipa na dwa dni, to ja mam rodzinkę w okolicy i będę miał gdzie spędzić niedzielę w razie czego
Offline
Jak się znajdzie samochód, to jadę. Na sam turniej w zupełności mi wystarczy.
Od wymiatacza nauczysz się więcej niż od kogoś, kto reprezentuje zbliżony do Ciebie poziom. Nawet, jeśli zdejmie Ci ostatni model w 3 turze.
Offline
No tak, ale jak nie pograsz (bo po pierwszej turze nie będziesz miał za bardzo czym) to za wiele się nie nauczysz. Jak dostaniesz bęcki w 4-5 to jest co analizować (zagrania) Poprostu obie rzeczy uczą czego innego moim zdaniem i są obie potrzebne
Offline
Jeśli po pierwszej turze nie masz czym grać, to wystawienie musiało być do d...
Zapytaj chłopaków, ale ja nie miałem przypadku, w którym zdjęli mi wszystko, a każdą grę dograłem do pełnej ilości tur. pojedynek z Afro (walczył w ostatniej kolejce o pierwsze miejsce) skończył się 4:16 (moje tyrki vs jego tau), skończyłem z połową wystawionych modeli - nie uważam, że to kiepski wynik.
Offline
Lord_Vampyre napisał:
skończyłem z połową wystawionych modeli - nie uważam, że to kiepski wynik.
miałeś ułatwione zadanie bo braki zawsze mogłeś dorodzić matkami polkami
Offline
Lord_Vampyre napisał:
(...) skończyłem z połową wystawionych modeli - nie uważam, że to kiepski wynik.
Przy czym trzeba pamiętać, że w tej edycji ściąganie modeli generalnie nie jest wyznacznikiem czegokolwiek, więc to, że skończyłeś z połową to ani dobry ani kiepski wynik tylko żaden
Jak gram Khornem lokalnie, zwykle czyszcze stół do zera. Nie zmienia to faktu, że oprócz anihilacji prawie zawsze mam maks 7 pkt i trudno nazwać to sensowną wygraną.
Ostatnio edytowany przez Mozdzierz (2013-09-09 15:06:17)
Offline
Źle się wyraziłem chodziło mi to że zostanę wycięty do zera tylko o to że zejdzie mi większość modeli które miały jakieś konkretne zadanie i opierała się na nich spora część strategii.
Jak istnieje możliwość wycięcia wszystkiego w pierwszej turze to wogóle rozpa, deployment i cała reszta do pu...
Nie twierdzę że nie należy nie jeździć na mastery i challengery ale że lokale gdzie indziej też sporo uczą. 16-4z afro to rzeczywiście nie jest zły wynik :-)
Offline
No ja w te gry w które przegrałem dostawałem table'a w Zielonej górze... Ale te 2 które wygrałem (lub prawie wygrałem) to był table z przeciwnika
Lepiej byś Kraków 28-29.09 zareklamował, tam się będzie działo. Ktoś się pisze? 2100 pkt.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
fala napisał:
Lepiej byś Kraków 28-29.09 zareklamował, tam się będzie działo. Ktoś się pisze? 2100 pkt.
ADMIN: A może fala byś sam zareklamował w osobnym temacie, co?
Offline
A co to za format dziwny 2100? Komuś zabrakło do ulubionej rozpiski?
I bez 2x FOC? Daliby limit 1999 i by było przejrzyście.
Się zaczynają robić jakieś udziwniania gry jak w Battlu....
Plus za punktacje hobbystyczne na tym turnieju i za "secret mission" chociaż tyranidom będzie trudno zabić kogoś granatem
Offline
Kraków nie reklamuję bo ten weekend mam zajęty, a myślę żeby się wybrać przed masterem na kilka innych i dopracować rozpy oraz nabrać więcej skila. Długoterminowo myślę że dobrze by było się do DMP przygotować.
@Xyxel
Format dziwny bo to lokal na nim twórczości jest wiele A po za tym turniej jest odrazu pokazówką hobby (w centrum handlowym się odbywa) więc chodzi o to aby wiele zabawek stało na stole
Offline
Format równie dziwny, jak 1500. Akurat zastosowanie jednego FOC jest na plus. W standardowym ustawieniu mógłbyś spotkać się z 6-8 riptajdami wspieranymi przez masę brodków. Już wystarczy, że na turnieju na 1500 co druga armia chyba miała 3 ripki (pozostałe miały "tylko" po 2) ze wsparciem brodków - taka ilość linkowanego strzelania (często-gęsto bez covera) wystarczała
Ja właśnie też już myślę o DMP i lepiej od razu cisnąć się na chelki/mastery - gry będą trudniejsze
Offline
KvaNfield napisał:
Kraków nie reklamuję bo ten weekend mam zajęty
- kolejny masterowy w tym miesiącu? no nie żartuj..
Offline
Artois napisał:
KvaNfield napisał:
Kraków nie reklamuję bo ten weekend mam zajęty
- kolejny masterowy w tym miesiącu? no nie żartuj..
No niestety, moja praca mnie wzywa i nie mam jak się wyrwać
Jeszcze w listopadzie jest jakiś chellek/master, można by do tego czasu potrenować i pojechać czymś mocnym i ogranym.
Offline
Ja nie wiem o co wam chodzi z tymi riptide'ami i broadside'ami, przecie to spada od jednej salwy z gravitonów...Weźcie poćwiczcie robienie rozpisek najpierw a nie kombinujecie z zasadami turniejów
Offline
A grawitron to ma taki zasieg ze hoho :-(
Offline
Avatarofhope napisał:
A grawitron to ma taki zasieg ze hoho :-(
A choćby bike'i i drop pody? A są i inne opcje. Dlatego mówię, do roboty uczyć się robić rozpiski a nie tam marudzić że tau ma riptide'y ;p
Offline
A, że tak spytam, jak jest z wiekiem na takich turniejach? o.0 W sumie to jechałbym.
Offline
To jeśli Riptide to problem to co z Wraithkinghtami, które mają więcej WS, BS, S10, T8, I, A i są fearless? Pędzą w waszą stronę takie trzy chudzielce i co zrobic bez poisonów? heh
ADMIN: Koniec , załóżcie sobie temat w Taktyce albo Zasadach - to jest temat o turnieju w Łodzi. Następne posty nie na temat będę usuwał.
Offline
To ja też wyrażam chęć
Offline
A po co aż 17 słabych modeli na turniej?
Offline
Ja już się zapisałem i mam samochód jak coś.
Offline
Ja już się zapisałem i mam Rhinosa
Ostatnio edytowany przez Artois (2013-09-12 16:06:45)
Offline
Gdzie sprawdzić IP ligowe? Mam w ogóle? xD
Offline
ale ja mam rhinosa w rozpie a nie pod blokiem
Offline
Sgt. Platypus napisał:
Gdzie sprawdzić IP ligowe? Mam w ogóle? xD
Offline
Na pewno można rozpy zmieniać i do kiedy?
Dzięki Lord
Edit: moje zgłoszenie + Rozpa właśnie poszły.
Ostatnio edytowany przez Sgt. Platypus (2013-09-13 00:04:04)
Offline
Sgt. Platypus.
Rozpy można zmieniać do 5 Października.
@Artois
https://www.youtube.com/watch?v=6PEU_201IfI
Sporo przeskalujesz, pokonwertujesz, dodasz bitsy i ruchome elementy
Update listy zgłoszonych.
Offline
Jako że ekipę mamy, trzeba by było trochę się ograć aby się nie zwarzywnić zbytnio Proponuję zacząć 3-4 tygodniową mini ligę PG gdzie ogramy i dopracujemy rozpiski. Idea jest taka aby rozegrać min 1-2 a optymalnie 2-3 gry w tygodniu, miedzy sobą lub z innymi graczami którzy nie będą mieli przed porno rozpiskami PG.
Ja jadę nowymi SM i rozpiskę mam już gotową na testy, reflektuje ktoś na pierwszą potyczkę w niedzielę/poniedziałek/wtorek wieczór?.
Offline
Niedziela i poniedziałek wieczór mogę.
Offline
Nie mam IP ligowego. Co zrobić?
Offline
myślę że się zmieścimy w 1 furze, nie szkoda Ci kasy jechać samemu? nie lepiej do wrocka tym autem i z nami?
Offline
Plan zacny, ale od 20 do 5-6 rano będę grał w karty w Kędzierzynie, a następnie powrót do Wrocka mi się nie kalkuluje, wolę przespać się z godzinę i ruszyć gierkówką do Łodzi. Tym bardziej, że nie mam pojęcia czy nie będę wracał do Częstochowy
Offline
Proponowałbym swoje auto, ma duży bagażnik i jest na gaz. Zbiórka o 5:30 pod Bolterem?
Offline
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1