Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2013-06-03 00:00:04

 omadan

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-23
Posty: 613

Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

http://i1174.photobucket.com/albums/r609/omadan/omadan_zpse9893846.jpg



serdecznie zaprasza na II część Eventu pt. "Blood in the Tunnels". Wydarzenie będzie miało miejsce 30 czerwca (niedziela) w sklepie Bolter.

Limit graczy wynosi 12 (6 dla Forces of Order i 6 dla Forces of Destruction). Decyduje kolejność zgłoszeń, wiec kochani mobilizujemy się szybko. Punkty i reszta info niebawem.


FORCES OF ORDER
-Tombo (Imperium)
-Artois (Bretonnia)
-Radziu (Ogry)
-Dominik (Lizardmen)

FORCES OF DESTRUCTION
-Xyxel (Warriors of Chaos)
-Czys (Warriors of Chaos)
-Raziel (Tomb Kings)
-Karolina (Tomb Kings)
-Blackout_sys (Vampire Counts)
-Alek (Vampire Counts)

Tym razem gramy bankowo dwie bitwy połączone ze sobą wspólną historią.

I BITWA - "DEMONICZNE WROTA"

MAPA:

http://i1174.photobucket.com/albums/r609/omadan/1bceb1e1-c3db-4265-9315-aac5cb830412_zpsf29c7310.jpg

CEL DLA FORCES OF ORDER: Zniszczyć bramę LUB zając wszystkie kontrolne punkty. (Zajęcię punktu jest wtedy, gdy FoO ma więcej oddziałów (nie bohaterowie, czy potwory) niż  FoD w danym obszarze)

CEL DLA FORCES OF DESTRUCTION: Nie dopuścić do zniszczenia bramy lub zajęcia punktów przez 6 tur.

DEPLOYMENT DLA FORCES OF DESTRUCTION: Wystawiają pierwsi całe swoje armie w brązowej strefie. Zaczynają grę.

DEPLOYMENT DLA FORCES OF ORDER: Wystawiają jako drudzy całą armię w szarej strefie. Zaczynają grę jako drudzy.

Brama Demona

Po zajęciu Crag Mere czarownicy chaosu rozpoczęli swoje plugawe rytuały. Jednym z nich było przyzwanie demonów by opętały wrota strzeżące upadłej twierdzy. W tym celu dwieście istnień zostało pozbawionych życia a dwieście głów zostało zatopionych we wrota by zamieszkałe w nich demony mogły się sycić uwięzionymi duszami ofiar. Niegdyś mistrzostwo dłuta i młota, dziś splugawione i opętane Demonicze Wrota.

Demoniczne Wrota profil:

WS = 0
S = 3
T = 6
W = 6

Zasady: Breath Weapon (S3), demonic ward (5+), demonic bite.

Brama zaatakowana w walce jest automatycznie trafiana.

Brama raz na grę może użyć Breath Weapon (S3, flaming attack) z dowolnego miejsca w bramie.

Demonic Bite – każdy model stykający się z Bramą dostaje hit’a z S3 w turze walki. Symbolizuje to głowy kąsające atakujących.

Brama nie jest związana walką, co oznacza, że oddział może dobrowolnie odejść od bramy w swojej fazie ruchu po to by umożliwić dostęp mocniejszym jednostkom. Oddział nie rzuca testu złamania nawet jak Brama zadała więcej ran.

PLATFORMA: Na platformie może stać dowolny oddział FoD, który nie  będzie wystawał poza obrys 4x4". Na platformę nie ma wejścia więc oddział pozostanie tam do końca misji lub aż zginie. Oddział dobrowolnie nie może zejść z platformy ale jeżeli będzie musiał (np. na skutek czaru) wówczas każdy żołnierz dostanie hit'a z siłą 4.

NIE WYKONANIE MISJI PRZEZ FORCES OF ORDER: Jeżeli siłom FoO nie uda się zniszczyć bram lub zająć punktów wówczas będą konkretne konsekwencje w następnej misji. I tak:

I Brama zniszczona / punkty zajęte - Jeden wybrany oddział każdego gracza z FoO zaczyna z rezerw w następnej bitwie

II Bramy zniszczone / punkty zajęte - Następne bitwa odbywa się na normalnych zasadach.

0 Bram zniszczonych / punkty zajęte - Najdroższy oddział każdego gracza FoO zaczyna z rezerw w następnej bitwie.

Wygrana na punkty kontrolne jest tylko wtedy gdy obydwa są kontrolowane przez graczy FoO. Kontrola jednego z punktów nie daj nic.


II BITWA - WARPSTONE

MAPA:

http://i1174.photobucket.com/albums/r609/omadan/68f5e8c8-372f-467f-99c5-afadd7e3227c_zps825243ce.jpg

CEL DLA FORCES OF ORDER: Zniszczyć Warpstone za wszelką cenę!

CEL DLA FORCES OF DESTRUCTION: Nie dopuścić do zniszczenia Warpstone'a przez 6 tur.

DEPLOYMENT DLA FORCES OF DESTRUCTION: Wystawiają pierwsi całe swoje armie w brązowej strefie. Zaczynają grę.

DEPLOYMENT DLA FORCES OF ORDER: Wystawiają jako drudzy całą armię w szarej strefie. Zaczynają grę jako drudzy.

Warpstone

Moc kamienia jest niewyobrażalna dla zwykłych śmiertelników. Nadchodzi nowa era wraz z nowymi władcami.

Warpstone profil:

WS = 0
T = 8
W = 10

Zasady:

Warpstone dodaje takie bonusy w zależności od tego ile ma ran. Testy rzucamy na początku tury FoO.

10 ran = w promieniu 24” od kamienia magik FoO testuje swoje Ld (bez możliwości przerzutu od BSB), nie zda – stupidity do końca tury. FoD ma stubborn, regenerację (6+) oraz immune to psychology w promieniu 24”, Ward 4+ na warpstone.

8 ran = 18” magik FoO testuje Ld swoje, nie zda – stupidity. Fod na stubborn 18”, Ward 5+ na warpstone.

6 ran = 12” magik FoO testuje Ld swoje, nie zda – stupidity, FoD stubborn na 12”, Ward 5+ na warpstone

5 ran = Taki wynik oznacza remis. 6” magik FoO testuje Ld swoje, nie zda – stupidity, FoD stubborn na 6”, Ward 6+ na warpstone

4 rany = magowie FoD na stole testują swoją Ld -1. Nie zda – rana (no saves of any kind allowed).  Ward 6+ na warpstone

3-1 rany = Warpstone ward 3+. Siły FoD mają hate, frenzy.


PLATFORMA: Na platformie może stać dowolny oddział FoD, który nie  będzie wystawał poza obrys 4x4". Na platformę nie ma wejścia więc oddział pozostanie tam do końca misji lub aż zginie. Oddział dobrowolnie nie może zejść z platformy ale jeżeli będzie musiał (np. na skutek czaru) wówczas każdy żołnierz dostanie hit'a z siłą 4.



ZASADY OGÓLNE DLA OBYDWU BITEW



1.Ciemno tu jak w…..ciemnej jaskini.

Zasięg wszystkich broni strzelających, maszyn wojennych i czarowanie wynosi 24”. Poza tą odległością cel uznany jest za niewidoczny. Daleki zasiąg dla broni strzelających (łuki, kusze, broń palna, itp.) zaczyna się po 12”.

2.Chyba lepiej pójdę na piechotę

Jednostki, które użyją zasady FLY muszą rzucać test niebezpiecznego terenu zawsze jeżeli szarżują lub maszerują. Jeżeli wykonują ruch na ziemi wówczas nic się nie dzieje.

3.Co to leci z góry?

W turze FoO i FoD ze sklepień spadają stalaktyty. Na początku tury, przed szarżami, spada garść stalaktytów (mały okrągły wzornik) W zależności czyja to tura wzornik w dowolnym miejscu na planszy kładzie gracz FoO lub FoD. Wzornik scatteruje 2D6. Gdy wypadnie HIT używamy małej strzałki i znosimy wzornik 1D6. Wszystko pod wzornikiem dostaje hit’a z siłą 4. Sejvy, wardy, regenki normalnie chronią. FoO ma jeden wzornik na swoją turę, FoD ma dwa wzorniki na turę.

4.Tubylcy

Przed fazą deploymentu gracz FoO umieszcza jednego trolla w dowolnym miejscu na planszy. Gracz FoD robi to samo ale rozstawia dwa trolle. Trolle nie mogą być bliżej niż 6” od siebie. Trolle ruszają się w compulsory movement o D6 cali, wykorzystując kość rozrzutu (scatter). Na ruch wszystkich trolli rzuca gracz, którego tura jest aktualnie. Trolle nie cierpią na głupotę. Gdy wejdą w styk z FoD lub FoO liczymy to jako szarżę. Trolle nigdy nie gonią pokonanego przeciwnika.

5.Skąd wziąłeś kometę w jaskini?

W jaskiniach nie można rzucać czarów, których źródłem pochodzenia jest niebo. Np. Comet of Casandora, Foot of Gork czy inne. W przypadku gdy mag przed bitwą wylosuje jeden z takich czarów, rzuca ponownie. Kwestie sporne co jest traktowane jako czar z nieba rozwiążę ja.

6.Ale ładny lasek

Energia warpston'a silnie oddziałuje na lokalna roślinność zmieniając ją w krwiożercze bestie. Na planszy będą znajdować się kamienne lasy. Każdy oddział w odległości 6" od krawędzi lasu dostanie D6 hitów z siłą 3. Rzucamy na początku tury FoO dla WSZYSTKICH oddziałów w zasięgu (dobrych i złych).

7. Jeszcze tylko wulkanów brakowało!

Na planszy będzie wulkan, który grozi erupcją! Co turę FoO oraz FoD jeden z graczy rzuca kostką. Przy wyniku 2+ nic się nie dzieję lecz gdy wypadnie 1 wulkan w tej turze wybucha! Rzuć wówczas kością scatter i artyleryjką. Wynik artyleryjki pomnóż przez 3. Duży wzornik spada właśnie tam i każdemu w kontakcie zada Hit'a z siłą 4 (flaming attacks). Gdy na scatterce wypanie hit, użyj wtedy małej strzałki. Po wybuchu wulkan dalej może okazać się aktywny w następnych turach.



http://i1174.photobucket.com/albums/r609/omadan/bloodytunnels_zpsa85b5d8e.jpg

Ostatnio edytowany przez omadan (2013-06-29 18:37:10)

Offline

 

#2 2013-06-03 00:13:28

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

wstępnie jestem na tak ale jeszcze nie wiem jakie forces

Offline

 

#3 2013-06-03 00:35:24

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Warriors of Chaos!


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#4 2013-06-03 02:10:14

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Wampiry przybędą


Naleśniki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem pleśniowym

Offline

 

#5 2013-06-03 11:26:54

Alek

http://i.imgur.com/pMY5v.png

Zarejestrowany: 2011-10-05
Posty: 86

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Chętny... Strona konfliktu bez znaczenia. Bretonnia/Wampiry

Offline

 

#6 2013-06-03 13:33:12

 czys

http://i.imgur.com/LOEAg.png

4600800
Skąd: ul. Prusa
Zarejestrowany: 2011-03-19
Posty: 679
WWW

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Kejos


http://www.mrocznyraj.pl/gfx/tbb-bar.jpg

Offline

 

#7 2013-06-03 13:36:56

Karolina

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-03-26
Posty: 36

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

To ja też wpadnę. TK.

Offline

 

#8 2013-06-03 17:42:18

Tombo

http://i.imgur.com/fphFl.png

Zarejestrowany: 2013-04-05
Posty: 5

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Poproszę o dopisanie (EMP)

Offline

 

#9 2013-06-03 19:01:15

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Hm... Xyxel wyłamał się z nieumarłej hordy, ofiaruję zatem swoje usługi, wodę i wojsko Karolinie.
Tomb Kings, jak życie pozwoli.


Batman, Age of Sigmar, Confrontation, Warzone, Warzone Ressurection, Warmachine, Hordes, Dystopian Wars, Firestorm Armada, HellDorado, Infinity, Battlegroup, Alkemy, LotR(stary), Team Yankee, Flames of War, Mordheim/Warheim, Anima-Tactics, WFB Historical, Afterglow, Wrath of Kings, WH40K(od biedy), WFB(od biedy)

Offline

 

#10 2013-06-03 20:24:18

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

a tą wodę kościotrpom to po co, do mycia zębów ze stęchlizny?

Offline

 

#11 2013-06-03 21:20:56

Karolina

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-03-26
Posty: 36

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Razielu - będę zaszczycona. ^^
Artois - czepiasz się.

Offline

 

#12 2013-06-04 09:44:10

Alek

http://i.imgur.com/pMY5v.png

Zarejestrowany: 2011-10-05
Posty: 86

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Radziu i jego Ogry zjawią się...

Offline

 

#13 2013-06-08 12:27:39

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Jakieś wstępne ustalenia odnośnie limitu punktów do wystawienia? 1000? 1500? 2000? Ograniczenia dla typów jednostek?
Będzie można zaplanowac skład armii i podmalowac do bitwy trochę modeli (jeśli ma się coś nie pomalowanego jeszcze).


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#14 2013-06-09 19:51:14

 omadan

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-23
Posty: 613

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Update eventu

Lista graczy na dziś:

FORCES OF ORDER
-Tombo (Imperium)
-Alek (Bretonnia)
-Artois (Bretonnia)
-Radziu (Ogry)
-Renon (Lizardmen)

FORCES OF DESTRUCTION
-Xyxel (Warriors of Chaos)
-Czys (Warriors of Chaos)
-Raziel (Tomb Kings)
-Karolina (Tomb Kings)
-Blackout_sys (Vampire Counts)

Ostatnio edytowany przez omadan (2013-06-09 20:57:11)

Offline

 

#15 2013-06-09 20:38:28

 Renon

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-06-09
Posty: 20

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Ja (zapisany już jako Dominik ) chęcią wpadnę z moimi jaszczurkami.

Ostatnio edytowany przez Renon (2013-06-09 20:50:01)

Offline

 

#16 2013-06-09 21:09:37

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

http://imghumour.com/assets/Uploads/Seal-of-approval.jpg

zapowiada się znakomicie!

Ostatnio edytowany przez Artois (2013-06-09 21:09:53)

Offline

 

#17 2013-06-12 15:57:22

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Rozpiska do obrony (czyli ataku) gotowa!

Czy strzały z broni palnej będą powodowały dodatkowe opady stalaktytów? : )


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#18 2013-06-13 14:55:52

 Renon

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-06-09
Posty: 20

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Ja mam pytanie co do opowieści
Czy tak jak w poprzedniej bitwie trzeba napisać historię swojego generała?
Żeby wyjaśnić co Jaszczurki robią na terenach Imperium .

Ostatnio edytowany przez Renon (2013-06-13 18:46:28)

Offline

 

#19 2013-06-13 23:50:33

 omadan

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-23
Posty: 613

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Renon, jakby nie było, Ty musisz napisać jak u licha jaszczury dowiedziały się o wszystkim i co robią w Imperium

Nowe, gorące info odnośnie eventu już w weekend!

Offline

 

#20 2013-06-14 06:45:07

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

czy są już jakieś informacje, czym tym razem zostaną posypane stoły?

Ostatnio edytowany przez Artois (2013-06-14 07:31:12)

Offline

 

#21 2013-06-14 10:16:04

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Artois napisał:

czy są już jakieś informacje, czym tym razem zostaną posypane stoły?

Pracuję nad tym, ale chciałbym, żeby zostało to tajemnicą... szczególnie dla Raziela


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#22 2013-06-16 21:40:50

 Renon

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-06-09
Posty: 20

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Req-non rozejrzał się po polu bitwy.
- Kolejna misja wykonana. - powiedział, rozglądając się po polu bitwy.
Elfy zostały zmasakrowane. Rozejrzał się i ruszył prosto w kierunku rozbitego rydwanu w którym jechał dowódca tej łupieżczej bandy. Wiedział, że tam znajdzie pradawne tablice – cel swojej wyprawy. Odsunął na bok stertę złotych posążków i podniósł trzy kamienne tablice.
- Jutro wracamy do Tlaxtlan, a teraz możecie się posilić. -
Saurus zsiadł ze swojego wierzchowca i zaczął się przyglądać elfickiemu uzbrojeniu......

Gdy powrócili do miasta panowało tam wielkie poruszenie. Skinął ręką i sam ruszył w stronę Wielkiej Świątynii Tlazcotli, gdzie w wyjątkowych przypadkach odbywają się narady Magami-Kapłanami Gdy dotarł na miejsce dyskusja, o ile magiczny pojedynek pomiędzy slannem Gorlx'em i Zlatli'm można nazwać dyskusją trwała w najlepsze. Saurus poczuł wypełniającą przestrzeń magiczną energię. Ponieważ nikt nie byłby na tyle głupi, by przerywać "rozmowę" dwóch tak potężnych istot, Req-non podszedł do Tepkrox'a, sługi Zlatliego.
- O co poszło tym razem? - zapytał się saurus
- Czcigodni kapłani rozważają nad tym, czy ognisty znak na niebie, który widzieli podczas swoich medytacji to sprawka Przedwiecznych, czy demonów.
- Wiadomo gdzie kometa wylądowałą?
- Podobno z tych tablic można to wyczytać – skink wskazał palcem na tablice trzymane przez saurusa.
- Miejmy nadzieje. Zapowiada się długa wyprawa.
Po jakimś czasie wola Zlatliiego przeważyła.
- Ta kometa to dzieło chaosu - donośny głos Slanna wypełnił pomieszczenie – Trzeba ją unieszkodliwić!
Req-non podał tablice skinkowi Tepkrox'owi, który zaniósł je do swojego pana. Po chwili zadumy Mag oznajmił
- Tak jak się spodziewałem! Te tablice jasno wskazują  miejsce upadku komety!  Req-non'ie zbierz armię! Wyruszamy jak najszybciej, do Crag Mere, starej fortecy Tych, którzy kopią.
Saurus skinął głową i udał się do Świątyni Choteca. Pierwszemu napotkanemu saurusowi kazał zatrąbić w rogi na wymarsz, sam wyciągnął swój miecz i podszedł do ołtarza.
- Chotecu dodaj nam sił! - krzyknął po czym podniósł broń wysoko do góry. Nagle pomieszczenie wypełniło się oślepiającym blaskiem. Chwilę później było po wszystkim – znów panował lekki mrok. Lecz jeden przedmiot rozjaśniał komnatę.
- Lord Zlatlii dobrze zinterpretował znak! - krzyknął wchodzący do komnaty Tepkrox - Przedwieczni obdarowali nas swołą łaską!
Req-non spojrzał na swój miecz. Płonął czystym ogniem, a mimo tego nie spalał się.
- A więc naprzód! Oczyśćmy świat z plagi chaosu! -
Rogi rozbrzmiały w całym mieście.

http://whfb.lexicanum.com/mediawiki/images/9/9c/Lizardmen.jpg
cdn.

Generał - Mag-Kapłan Zlatlii

Ostatnio edytowany przez Renon (2013-06-17 17:32:32)

Offline

 

#23 2013-06-16 23:16:23

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

O mapa rozgrywki... fajnie


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#24 2013-06-17 20:54:09

 omadan

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-23
Posty: 613

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Całość pierwszej misji już jest podana, druga bitwa w trakcie dopinania.
Razem z Cav'em dokładnie sprawdziliśmy układ stołów i zrobiliśmy wizualizację pola bitwy. Wyszło, że lepiej będzie lekko zmienić proporcję graczy, tak aby było wygodniej grać.

Alku prosiłbym Cię żebyś przeszedł do FoD i zagrał swoimi vampirami. Punkty się wtedy trochę zmienią i FoO będzie mieć 2000 a FoD 1200. W ten sposób w pierwszej bitwie będą dwie lokacje stołów Demon's Gate i będziecie grali 2 vs 3. W następnej bitwie będzie już 4 vs 6.

Wiem, że FoD będzie mieć teraz dużooo mniej punktów na osobę i może być problem ze zmieszczeniem generała. (Oczywiście gramy tymi samymi generałami co na poprzednim evencie, na dniach wrzucę tabelkę klęski i chwały). W związku z tym siły FoD mogą przekroczyć limit 25% na kategorię lord. Mogą również "odchudzić' swojego generała np. poprzez zlikwidowanie potwora, na którym jeździ lub zmniejszenia jego klasy np. vampire lord na vampire hero.

Wyglądałoby to więc tak:

FORCES OF ORDER
-Tombo (Imperium)
-Artois (Bretonnia)
-Radziu (Ogry)
-Renon (Lizardmen)

FORCES OF DESTRUCTION
-Xyxel (Warriors of Chaos)
-Czys (Warriors of Chaos)
-Raziel (Tomb Kings)
-Karolina (Tomb Kings)
-Blackout_sys (Vampire Counts)
-Alek (Vampire Counts)

Offline

 

#25 2013-06-17 21:02:24

 Renon

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-06-09
Posty: 20

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Dowiemy się z kim jesteśmy w parze/trójce wcześniej czy dopiero na evencie ?

Ostatnio edytowany przez Renon (2013-06-17 21:05:50)

Offline

 

#26 2013-06-17 21:18:22

 omadan

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-23
Posty: 613

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Prawdopodobnie:

Ogry + Lizardmeni vs Tomb Kings + Woch + Vamp

Bretonnia + Empire vs Tomb Kings + Woch + Vamp

Offline

 

#27 2013-06-18 00:29:24

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: Warhammer Fantasy Battle - Event "Blood in the Tunnels" 30.06.13

Mek-alib trwał w pokłonie już ponad kwadrans, jego zaciągnięte mleczną mgłą gałki oczne, wpatrywały się w skalne podłoże, na którym hierofant stał. Kapłan doskonale orientował się w tym, co dzieje się dookoła niego, za nim stało dwóch tomb guard'ów, gotowych jednym cięciem pozbawić go głowy. Nieco dalej z tyłu, na skalistej wypustce osłaniającej wejście do jaskini, stacjonował orszak khemrijskiej królowej. Przed hierofantem, w odległości kilku metrów, stał oddział nieumarłych wojowników, dwadzieścia szkieletów ludzi, odzianych w zniszczone korozją lekkie pancerze, uzbrojonych w spróchniałe włócznie i łuki.
    Granatowe niebo pełne było gwiazd, które tej nocy wydawały się jakby jaśniejsze, od południa nie pokazała się żadna chmura, która mogłaby zaburzyć harmonię bezkresnego błękitu. Jedynym dźwiękiem rozchodzącym się po okolicy, było skrzypienie kości i chrzęst pancerzy wojowników, patrolujących teren wokół wejścia do jaskini. Mek-alib wyczuwał też szepty, dochodzące ze skalnego załomu nad jaskinią, nie był jednak w stanie rozróżnić słów, ani poznać treści rozmowy kilku nieumarłych.
    Skrzypienie piachu pod zmurszałymi sandałami oznajmiło hierofantowi, że ktoś nadchodzi, szepty od strony orszaku ucichły, najwidoczniej podjęto decyzję. Kapłan miał nadzieję, że mu przychylną.
- Powstań, królowa chce z tobą rozmawiać. - Oznajmił szorstkim głosem potężny gwardzista, którego kroki słyszał Mek-alib. Hierofant wyprostował się, w akompaniamencie strzelających stawów i trzasku pękających bandaży, po czym ruszył w kierunku ziejącej czernią jaskini. Dwaj strażnicy bez słowa ruszyli za nim, mimo wszystko, nie ufano mu.
Kiedy kapłan stanął przed wejściem do jaskini i zadarł głowę do góry, by patrzeć na stojących na skalnej platformie, jeden z obecnych tam lich'ów podszedł do ostrej, spękanej krawędzi i rzekł.
- Mek-alib! Królowa Irbis, niekwestionowana władczyni ziemi i wody jakie znasz, chce, żebyś raz jeszcze wyznał swoją deklarację.
    Hierofant miał cierpliwość wytrenowaną przez setki lat, jednak tłumaczenie po raz szósty tego co miał do powiedzenia, wydawało się aż nadto przesadne. Nie poddał się jednak i ignorując napuszonego lich'a zwrócił się bezpośrednio do nieumarłej, której piękno i urodę podziwiał niegdyś z zachwytem.
- Pani, królowo wszystkiego co mi znajome, przychodzę do ciebie, by służyć ci moją radą, mocą i doświadczeniem. Nasz kuzyn, Taremun zaginął bez wieści nad zamarzniętą rzeką, jednak zarówno jego, jak i moje ocalałe wojska są teraz pod moją komendą. Nie jest moim zamiarem wyrywać tej ziemi jej sekretów, jednak gdy moi bracia i siostry są w potrzebie, nie mogę przejść koło nich obojętnie. Ofiarowuję swoją wodę, duszę, moc i ostrze tobie, której potęga, uroda i chwała znana jest na całym cywilizowanym południu.
    Królowa Irbis podeszła do krawędzi skalnej wypustki, lekki podmuch powietrza rozwiał jej przerzedzone włosy, które kiedyś spływały czarnymi kaskadami na jej kształtne ramiona. Nieumarła choć nie musiała, spojrzała w dół na więźnia i przemówiła.
- Jeśli nie pożądasz tego, co jak mówisz skrywa ta barbarzyńska ziemia, to dlaczego nie wrócisz na  pustynię, gdzie inni bracia i siostry z chęcią przyjmą ciebie na swoje dwory, by wykorzystać twoje zdolności do codziennych spraw.
Królowa przechyliła nieznacznie głowę w geście zaciekawienia, kiedyś większość mężczyzn, musiała oddawać stosy złota żeby zobaczyć to urocze zjawisko. Mek-alib przypomniał sobie te chwile, zatęsknił.
- Jestem tu dla ciebie moja królowo, nie chcę brać udziału w odwiecznych sporach naszej rodziny, wiem, że osiągniesz wielki sukces, a twoja nieokiełznana potęga rozrośnie się jeszcze bardziej. Chcę być wtedy u twego boku jako ten, który poświęcił wszystko, by tobie się udało.
    Irbis pamiętała Mek-alib'a, gdy jako młody kapłan przyglądał się jej w czasie obrzędów w wielkiej świątyni. Kiedyś nawet został jej przedstawiony, jako doskonały specjalista i zaradny naukowiec, nie poświęciła mu wtedy jednak zbyt wiele czasu, choć dobrze zapamiętała z jaką gorliwością opowiadał o swojej pracy i obowiązkach.
- Bardzo łatwo przyszło ci opuścić swojego pana, który rzeczywiście zniknął bez słowa. Moi doradcy są pełni obaw o to, czy nie przyczyniłeś się do jego klęski, zagarnąłeś jego wojsko i łupy, a teraz usiłujesz zrobić to samo tutaj, przywdziewając szatę pokory.
- Moja pani, to są słowa puste i pozbawione sensu, twoi doradcy jak ich nazywasz, czyścili podłogi akademii gdy ja wykładałem na niej wiedzę. Zazdrość i zadufanie w sobie tych nieudaczników, nie mogą sprawić, byś tak łatwo zrezygnowała z mojej pomocy, którą niosę ze szczerych pobudek i...
    Wypowiedź hierofanty wzbudziła wiele emocji wśród świty królowej, kapłani gotowi byli skrócić Mek-alib'a o głowę, a ich drwiny i wyzwiska niosły się echem pośród skał. Irbis syknęła tylko i momentalnie nastała cisza. Królowa zdawała się być rozbawiona, jej wyschnięte usta wygięły się w parodii uśmiechu, za który niegdyś większość królów oddała by całe królestwa.
- Albo jesteś zuchwałym głupcem, oskarżając moich doradców, jak ja ich nazywam, o kłamstwo, albo mówisz prawdę, którą niełatwo będzie ci udowodnić.
- Pani, nie jestem w stanie przeciwstawić słów przeciw słowom, i tym samym dowieść swojej racji, pozwól mi zatem działać, pozwól, bym razem z tobą ruszył w głąb tej bezkresnej jaskini i tam dowiódł swojego oddania i miłości jaką ciebie darzę...
- Co powiedziałeś? - Ton, jakim Irbis wypowiedziała te słowa, nie wróżył hierofantowi niczego dobrego, w porę jednak zorientował się w swoim będzie i padając na kolana wykrzyczał poddańczo.
- Miłością do królowej swojej! Pani, nie śmiał bym swym marnym uczuciem darzyć cudu jakim jesteś, wybacz proszę, że słowa me zabrzmiały...
- Milcz! - Hierofancie przerwał jeden z kapłanów, który wskazał dwóch tomb guard'ów, cały czas pilnujących Mek-aliba. Wojownicy na skinienie podnieśli swoje pobłogosławione miecze, jednak ich ostrza nie opadły. Królowa powstrzymała zniszczenie hierofanty, choć nie spotkało się to z zadowoleniem pośród jej kapłanów.
    Irbis uciszyła swoich podwładnych, ich zachowanie najwyraźniej zaczęło już ją irytować, bo odprawiła połowę, każąc im zająć się przygotowaniami do wymarszu. Następnie zeszła ze skalnej platformy i podeszła do klęczącego hierofanty mówiąc.
- Zrozumiałam co chciałeś powiedzieć i wiem, że mówiłeś to szczerze. Teraz jednak, żądam od ciebie kolejnej, szczerej odpowiedzi, popatrz na mnie. - Rozkazała królowa, a Mek-alib uniósł głowę by popatrzeć prosto w oczy nieumarłej.
- Czy pozwoliłbyś, by te ostrza przed chwilą zniszczyły twoje ciało i odebrały ci ostatki wody?
- Nie.
Odpowiedź usatysfakcjonowała królową, jednak reszta słuchających została po raz kolejny tej nocy zaskoczona. Irbis nie zwracała uwagi na utyskiwania i groźne pomruki, przyglądała się hierofancie z zaciekawieniem, by po chwili rzec.
- Domyślam się, że twoja armia jest w pobliżu, inaczej musielibyśmy długo na nią czekać, na co nie możemy sobie pozwolić.
- Moje wojska są tu, ze mną moja pani, pamiętaj, że wiele lat poświęciłem na studiowanie podróży przez piaski pustyni.
    Irbis słyszała kiedyś, że jeden z kapłanów Taremun'a potrafił chować swoją armię pod piachem, by w czasie bitwy zaskakiwać przeciwników, słyszała nawet, że owe jednostki, potrafiły podróżować w ten sposób, jednak nigdy nie znaleziono na to dowodów.
- Nie ma tu piachu, przynajmniej nie tyle co na południu, chcesz mi wmówić, że twoje szkielety schowały się pod kamieniami?
- Królowo pozwól, że rozwieję twoje wątpliwości. - Nieśmiało odezwał się Mek-alib. - Moja sztuka polega na wykorzystywanie piachu, ale nie w sposób, jaki znasz z plotek i głupich domysłów ludzi, nieogarniętych i niewykształconych.
    Nieumarła skinęła na hierofantę, by ten wstał, odwróciła się do swoich doradców, wydając im nieme polecenie, by nie przeszkadzali więźniowi, cokolwiek będzie usiłował uczynić. Mimo to, kapłani przygotowali się do użycia modlitw w każdej chwili, a dowodzący gwardzistami, rozkazał im bacznie pilnować intruza.
Mek-alib wstał z kolan, sięgnął pomarszczoną dłonią do jednej z sakw, które nosił przytroczone do pasa, nabrał do niej trochę piachu i uniósł dłoń na wysokość swej głowy, to samo uczynił drugą dłonią i gdy był już gotowy, zaczął nucić słowa skomplikowanej inkantacji.
    Ziarna piachu poczęły uwalniać się z zaciśniętych dłoni, jednak zamiast opadać na ziemię, zaczęły wirować wokół hierofanty. W mgnieniu oka, ten wątły wir, zamienił się w istne tornado, a dwie garście piachu, zmieniły się w całe tony drobnych ziarenek. Rozpętała się najprawdziwsza burza piaskowa, jaką często można spotkać na południu, jednak piach zdawał się być niematerialny i przenikał przez wszystko, nie czyniąc nikomu żadnej szkody.
    Irbis patrzyła na ten pokaz zaciekawiona, widziała już podobne sztuczki, jednak w tym przypadku, najbardziej chodziło o zakończenie. Królowa kilkukrotnie musiała przywoływać do porządku swoich kapłanów, którzy wykazywali się nadgorliwością i wyśpiewywali ochronne inkantacje. Nic już jednak nie mogło powstrzymać bezgłośnej burzy Mek-alib'a, która objęła swym obszarem całą okolicę. Kapłan skończył nucić i klasnął w dłonie, burza ucichła, a tony piachu opadły na ziemię i znikn