W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Turniej Infinity
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze 21 maja 2011r (sobota). Planowany start o godzinie 10:15 (może ulec zmianie).
W tym wątku proszę zgłaszać się do turnieju oraz wystawianą frakcję (sektorówkę), a ja w tym poście będę edytował listę graczy. Poniżej regulamin turnieju. Szczególną uwagę zwracam na punkt 2e regulaminu!
REGULAMIN
1. Organizacja turnieju
a. Start o 10:15.
b. Wejściówka 10 zł.
c. Gramy 3 bitwy. Każda po 2 godziny lub 4 tury plus 5-ta na 14+.
d. Bitwy rozgrywane są w formacie 250 punktów, 5 S.W.C.
e. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
f. Nie można wystawiać najemników.
g. Każdy punkt armii ponad 250 to -1 DP. Rozpiski z S.W.C. ponad 5 punktów nie będą dopuszczone do gry.
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać czytelną pisemną rozpiskę swojej armii oraz statystyki uzbrojenia modeli.
b. Każdy gracz musi dysponować własną miarką oraz przynajmniej jedną kostką k20. Zalecane jest posiadanie własnego zestawu znaczników oraz wskaźnika laserowego.
c. Wszystkie modele muszą być sklejone – nie liczą się drobne elementy typu antenki.
d. Każdy model musi znajdować się na odpowiedniej podstawce. W przypadku nieodpowiedniej podstawki (lub jej braku) konsekwencje oraz sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
e. Każdy gracz musi przynieść przynajmniej jedną makietę na turniej! Minimalne wymiary makiety to 6”x 6”x 6”.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych – wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rasą, typem – np. HI, opancerzeniem. Należy o tym poinformować przeciwnika przed bitwą. Modele proxowane bez powodu będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.
4. Punktacja
a. Małe Punkty liczymy na podstawie kosztu zabitego/nieprzytomnego na koniec bitwy modelu oraz za wykonane zadania scenariusza.
b. Każde 0,5 punktu S.W.C. zabitego modelu to 5 Małych Punktów.
c. Punkty za zadania scenariusza przyznawane są na koniec gry, ale dopiero po całkowitym zakończeniu 4 tury, czyli np. przepadają jeżeli gra skończy się na 3 turze z powodu limitu czasu. Jeżeli gra zakończy się wcześniej zniszczeniem jednej ze stron, to punkty za zadania są przyznawane.
d. Małe Punkty przeliczamy na Duże Punkty wg poniższego wzoru:
różnica Wygrany Przegrany
0 – 85 3 3
86 – 170 4 2
171 – 255 5 1
256+ 6 0
e. Dodatkowe Duże Punkty można uzyskać/stracić w następujący sposób:
i. Przesłanie rozpiski sędziemu dzień przed turniejem na adres email sebastianp.pietrzak@gmail.com 1 DP
ii. Pomalowane co najmniej 75% armii 2 DP
iii. Dodatkowe punkty za przyniesienie większej liczby makiet niż jedna. Liczbę przyznanych punktów określa
sędzia przed grą. Można zdobyć od 0 do 3 DP.
iv. Brak pisemnej rozpiski -5 DP
v. Brak miarki i/lub kostki -1 DP
vi. Każdy punkt armii ponad 250 -1 DP
SCENARIUSZE
Rozstawienie:
Normalne zasady inicjatywy i rozstawienia
Selekcja misji:
Po rzucie na inicjatywę i rozstawienie (zanim modele zostaną rozstawione na stole) obydwaj gracze losują misje z listy poniżej, by ustalić swoje Główne i Poboczne Zadania (2 rzuty). Rzuty należy wykonać w tajemnicy przed przeciwnikiem.
Rzut K6:
1 - Ofensywa
2 - Blokada
3 - Likwidacja
4 - Triangulacja
5 - Zwiad
6 - Zdobycie Informacji
1. Ofensywa
20 MP jeśli żadna z Twoich jednostek nie znajduje się w Twojej strefie rozstawienia na końcu gry,
20 MP jeśli przynajmniej 1/2 Twoich jednostek jest na połowie stołu zbliżonej do strefy rozstawienia przeciwnika na końcu gry,
20 MP jeśli jedna lub więcej z Twoich jednostek znajduje się w strefie rozstawienia przeciwnika.
2. Blokada
20 MP jeśli na końcu gry, w Twojej strefie rozstawienia nie znajduje się żadna wroga jednostka,
20 MP jeśli na końcu gry, żadna z jednostek wroga nie znajduje się na połowie stołu bliższej Twojej strefy rozstawienia,
20 MP jeśli Twoje jednostki nie zaczeły uciekać.
3. Likwidacja
20 MP za zlikwidowanie porucznika (LT) przeciwnika,
20 MP za zlikwidowanie najdroższej punktowo jednostki przeciwnika na stole (wliczając w to markery),
20 MP za zlikwidowanie specjalisty (doctor, hacker lub inżynier). Jeśli wroga armia nie ma na stanie specjalistów, HI, TAG lub REM mogą posłużyć do zdobycia 20 MP.
Przyznawane jest 20 MP tylko za pierwszą likwidację danego typu.
4. Triangulacja
20 MP za rozstawienie każdego namiernika bombardowania orbitalnego w odległości 10" od rogu stołu. Maksymalnie można zdobyć 60 MP. Tylko 1 namiernik może zostać rozstawiony w Twojej strefie rozstawienia, pozostałe muszą zostać umieszczone w strefie przeciwnika. Dodatkowo każdy namiernik musi zostać rozstawiony w odległości 10" od pozostałych.
Namierniki bombardowania orbitalnego - każdy model w Twojej armii przenosi jeden namiernik. Rozstawienie namiernika jest identyczne jak podłozenie miny. Namiernika nie można zniszczyć i nie może on eksplodować.
5. Zwiad
20 MP za "zmapowanie" strefy rozstawienia przeciwnika,
20 MP jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do 50% wrogich jednostek (liczba modeli, nie ich koszt),
20 MP jeśli na końcu gry Twoje jednostki posiadają LoF do wszystkich modeli przeciwnika. (Spełnienie trzeciego punktu gwarantuje 40 MP - za trzeci oraz drugi warunek).
Mapowanie - short skill, wymaga normal roll na WIP. Generuje ARO, nie można użyć go w ARO. Model, który próbuje użyć tej umiejętności musi znajdować się w strefie rozstawienia przeciwnika.
6. Zdobycie Informacji
20 MP za każdy Cube/Dokument zebrany z nieprzytomnego/martwego modelu przeciwnika - maksymalnie można zdobyć 60 MP. Modele które nie posiadają Cube'a mają przy sobie Dokument - każdy model posiada tylko jeden Cube/Dokument. Zebranie Cube'a/Dokumentu wymaga short skilla - wykonuje się go poprzez normal roll na WIP. Umiejętność ta generuje ARO i nie może być wykorzystana w ARO.
To pierwszy turniej jaki organizuję, więc proszę o wyrozumiałość chętnie wysłucham wszelkich rad i spostrzeżeń.
Sędzia rezerwuje sobie prawo do wzięcia udziału w turnieju w przypadku nieparzystej liczby graczy.
LISTA GRACZY:
1. Tomasz jarv Dobrowolski - Haqqislam
2. Piotr Raziel Gruszka - Nomads
3. Bartosz Krechafety Cieśla - Yu Jing
4. Tomasz Artois - Ariadna
5. Kacper kicek1995 Kuszczyński - Yu Jing
6. Rafał Hafes Handerek - Haqqislam
7. Mateusz teperak - PanOceania
8. chupakabra - Yu Jing
9. Janusz Baal Pawluk - Yu Jing
Ostatnio edytowany przez blackout_sys (2011-04-28 07:01:49)
Offline
Będe - Tomasz Dobrowolski, Haqqislam.
Offline
Będę - Raziel, Nomads
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
Bartosz Cieśla - Yu Jing
Mam rozumieć, że bez elementu makietopodobnego, którego w tej chwili nie posiadam i na 99% nie posiądę przed terminem turnieju, nie zostanę dopuszczony do gry?
Czy ew. jakaś pseudochatka, nibybunkier albo kilka murków wystarczy?
Offline
Ariadna zawita na turniej - Artois
btw: bardzo profesjonalny regulamin!
Offline
Bartku. Myślę, że jakoś się dogadamy.
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
Tak na serio, to nie mam po prostu czasu na struganie nowych makiet i na razie muszę przystopować z wydawaniem pieniędzy na wyposażenie gralni.
Mam gdzieś w piwnicy zrobione barykado-murki wyglądające w przybliżeniu tak:
Są one nieco większe od modeli do Infinity, więc mogą w zasadzie robić za ściany. Da się z nich też złożyć całe jednopoziomowe budynki (bez dachu).
Ps. Znalazłem już jeden worek tego. Jest tam ze sto sztuk.
Wymiary 10x6 cm, podstawa 10x4 cm.
Ostatnio edytowany przez Krechafety (2011-04-22 07:55:44)
Offline
Kacper Kuszczyński - Yu Jing
Offline
Tak gwoli ścisłości to chciałem tylko powiedzieć, że makiety przyniesione na turniej są oczywiście zwrotne... Bo mam wrażenie Bartku, że w tym punkcie się nie zrozumieliśmy...
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
Istotnie, się nie zrozumieliśmy, co jednak nie zmienia faktu, że najchętniej bym ten worek zostawił do użytku ogólnego w sklepie.
Offline
Przyniosę na turniej makiety.
Ostatnio edytowany przez Raziel (2011-04-22 09:00:18)
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
Wynalazłem jeszcze kilka sztuk czegoś w przybliżeniu takiego:
Nada się?
Ostatnio edytowany przez Krechafety (2011-04-22 09:22:10)
Offline
ADMIN: Zdjęcie zostało zmienione na prośbę gospodarza rozgrywek, czyli Sklepu BOLTER, ponieważ nie wypada reklamować firmy, która nie ma nic wspólnego z turniejem.
Offline
Oczywiście WSZYSTKIE wymienione przez Ciebie makiety Bartku nadadzą się na turniej i z pewnością nikt nie odprawi Cię z kwitkiem gdy przyniesiesz ich worek
Zostaną one zaliczone jako JEDNA OBOWIĄZKOWA makieta.
Ostatnio edytowany przez blackout_sys (2011-04-22 10:44:53)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Musiałem pociąć wasze posty, bo jak zawsze wasze emocje przeważyły nad rozsądkiem (nie ważne kto zaczął)
Proszę o zachowywanie meritum. Poniżej tylko zgłoszenia osób, które mogą grać i pytania w sprawie regulaminu.
Pozostały tematy na ChatBoxie... od tego jest
Offline
Wchodzę w to. Rafał "Hafes" Handerek - Haqqislam.
Offline
Też chętnie wezmę udział ale najpierw muszę pogadać z szefem w pracy czy da mi wolne Ale na razie jestem na tak - PanOceania
I chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy makieta musi być pomalowana? W moim przypadku jest to nie możliwe, chyba, że zrobię makietę dla Boltera i już tam zostanie, a ktoś chętny ją pomaluje?
Ostatnio edytowany przez teperak (2011-04-22 21:55:15)
Offline
Najlepiej gdyby była pomalowana, ale jeżeli jest wymiarowo dobra i ciekawa to nikt Ci głowy nie urwie Spróbuj zakombinować, może jeszcze uda się ją pomalować do 21
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Jeśli Ci nie zależy na jakimś konkretnym malowaniu to możemy to machnąć w Bolterze
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
Moje makietki są również niepomalowane. Mogę je odstąpić za darmo sklepowi pod warunkiem, że sklep je ładnie pomaluje.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Sklep nie ma rąk... przyjąć możemy, ale nie gwarantuje masowego malowania...
Offline
ii. Pomalowane co najmniej 75% armii 2 DP
punktowo czy ilościowo(szt)?
Offline
Sztukowo. Modele są po 10 i po 90 punktów, ale maluje się tak samo
Offline
stawię się niezawodnie Yu - Jing
Offline
Dopiszcie mnie. Janusz "Baal" Pawluk - Yu Jing
Offline
Pytanie mam - czy gramy na turnieju z zasadami terenu, czy dalej bez, jak to do tej pory mialo miejsce w Bolterze? Bo to troche zmienia rozgrywke...
Offline
A jak! Jak już padło oficjalnie pytanie to moje oficjalne stanowisko jest - skoro są na coś fajne zasady to czemu z nich nie korzystać? W końcu na coś przydadzą się jednostki z Multiterenem
Offline
Exactly o to mi chodzilo - Djan! ;]
Offline
Noo, już po turnieju, a ja lubię rzucić zawsze jakieś słowo na niedzielę, więc do dzieła!
Dzięki wszystkim za przyjście i grę W sumie było 8 osób grających, z czego jestem zadowolniony. Dla celów statystycznych podam, że I miejsce zgarnęła Ariadna, II PanOceania (nie moja
). Stykło nam makiet na 4 stoły dzięki odpowiedniemu punktowi w regulaminie - myślę, że to strzał w dziesiątkę
Zgodnie z regulaminem - jest już po turnieju i chętnie wysłucham wszelkiej krytyki i rad na przyszłość
A na koniec - w czerwcu kolejny turniej, co prawda beze mnie, ale zdradzę, że jest już wizja kolejnego, tematycznego tym razem, Eventu Infinity
Offline
Chciałbym podziękować wszystkim przeciwnikom za super bitwy rozegrane w bardzo miłej atmosferze. Turniej uważam za bardzo udany mimo że zabrakło kilku osób. Stoły były wypełnione po brzegi przyniesionymi makietami dzięki czemu grało się naprawdę przyjemnie. Osobne podziękowania należą się Blackowi za organizację i sędziowanie (mimo własnej gry ogarniał sprawnie grupkę miałczących graczy sprytnie kolejkując zgłoszenia )
do zobaczenia na następnym turnieju Panowie!
Ostatnio edytowany przez Artois (2011-05-22 10:43:55)
Offline