W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Riddle me this... Riddle me that
Witam,
Zmieniliśmy zasady Patroli 40k odbywające się w Bolterze.
Klik
Zmiany zaznaczono na czerwono.
AVE
Offline
Zasady patrolu Warhammer 40’000 w Bolterze:
Patrole będą się odbywać co piątek w Bolterze, będziemy grali od godz. 16 do 19.
Gramy 3 bitwy – każda po 50 minut.
15:45 – 16:00 Zapisy
16:00 – 16:50 I Bitwa
16:55 – 17:45 II Bitwa
17:50 – 18:40 III Bitwa
18:45 – 18.55 Wyniki i nagrody
Wpisowe: 5zł
Armie składamy na 600pkt według patrolowego schematu organizacyjnego:
HQ 0-1
Elity 0-2
Troops 1-4
Fast Attack 0-3
Heavy support 0-1
Ograniczenia:
· Nie można wystawiać pojazdów, których suma pancerza (front+side+back) wynosi więcej niż 33.
· Nie można używać· broni typu „Ordnance”
· Żadna jednostka nie może mieć· save’a niższego niż 3+
· Nie można mieć broni z siłą wyższą niż 8
· Nie można mieć więcej niż 2 woundy
· Armie, których WSZYSTKIE jednostki HQ posiadają ilość woundów większą niż 2, mogą wystawić 3-woundową jednostkę HQ z 2 woundami. Koszt wystawienia pozostaje bez zmian.
· Nie wolno się deep strike’ować.
· Nie można wystawiać jednostek z Imperial Armour/ Forge Worlda.
· Model proxowane będą usuwane ze stołu.
· Każdy ma posiadać CZYTELNĄ rozpiskę oraz kopię zasad (kodeksy).
· Poza troopsem nie można dublować slotów
· Jeden slot Elit można wymienić na jeden dodatkowy slot Heavy Supportu
Scenariusze:
Rzucamy k6:
1. Anihilacja – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, punkty za każdy pełen zabity oddział liczymy x2, dodatkowo za zabicie całej armii wroga otrzymujemy 300pkt
2. Przebić się – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, 200pkt za każdą jednostkę punktującą w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele z oddziału muszą być w strefie rozstawienia aby dostać punkty)
3. Zająć punkty – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wyznaczamy 3 punkty 12” od siebie i od krawędzi, aby dostać punkty za dany cel należy być jednostką punktującą w 3” od niego, ale w 3” nie może być także żadnej wrogiej jednostki. Każdy punkt warty 200pkt
4. Przechwycić i opanować – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, rozstawiamy po 1 celu w strefach rozstawienia, aby dostać punkty za dany cel należy być jednostką punktującą w 3” od niego, ale w 3” nie może być także żadnej wrogiej jednostki. Za punkt w strefie rozstawienia przeciwnika otrzymujemy 500pkt, za własny 250pkt.
5. Zająć teren – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wyznaczamy 3 tereny które należy przechwycić (1 na środku stołu a pozostałe 12” od centralnego na własnych ćwiartkach). Zajmować teren może każdy scoreing unit. Na koniec gry ten kto ma więcej modeli w danym terenie otrzymuje 100pkt za własny, 200pkt za środkowy i 300pkt za przeciwnika.
6. Złapać cel – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wystawiamy 4 cele 3” od środka. Będą one scatterowały na początku każdej tury gracza który zaczynał. Co turę scatterują 2d6”. Każdy cel jest warty 200pkt.
Liczenie punktów:
Po zakończeniu bitwy podajemy sędziemu wyniki w MAŁYCH punktach.
Przyznane Duże Punkty za bitwę są wyliczane przez sędziego wg poniżej tabelki:
0-60 10:10
61-120 11:9
121-180 12:8
181-240 13:9
241-300 14:6
301-360 15:5
361-420 16:4
421-480 17:3
481-540 18:2
541-600 19:1
601+ 20:0
Wyniki bitew przyniesione po ustalonym czasie równoznaczne są z remisem.
Wyniki bitew przyniesione 5min po czasie równoznaczne są z wynikiem 0-0.
Dodatkowo ilość zdobytych punktów może być modyfikowana przez:
0-4 DP Malowanie
0-2 DP Konwersje
0-2 DP Podstawki
0-2 DP WYSIWYG
Najlepiej pomalowana armia (jeśli taka będzie) otrzyma dodatkowy 2 DP
do 5 ujemnych DP za brak czytelnej rozpiski
do 5 ujemnych DP za brak kopii zasad
Każdy punkt powyżej 600 pkt to -1 DP
Offline
ZAKAZ DUBLOWANIA SLOTÓW OZNACZA ZAKAZ WYSTAWIANIA 2 JEDNOSTEK O TYCH SAMYCH NAZWACH (NP. NIE MOŻNA WYSTAWIĆ 1 SQUADU LONG FANGÓW Z MISKAMI A DRUGIEGO Z PLASMA CANNONAMI)
Offline
Tyrki mogą wystawiać Warriorów ze zmniejszoną ilością woundów do 2. Koszt modelu się nie zmienia. Dodaję tą zasadę gdyż jedyną synapsą u Tyrków na patrol jest prime, który jest dosyć drogi.
Offline
Tyrki mogą wystawiać Zoanthropy ze zmniejszoną siłą Warp Lance-a do 8. Koszt modelu się nie zmienia. Dodaję tą zasadę gdyż jedyną synapsą u Tyrków na patrol jest prime, który jest dosyć drogi.
Offline
Od kolejnego patrolu obowiązuje limit 200pkt na jednostkę z poza Troopsa (HQ, Elity, Fast Attack, Heavy Support)
Offline
Od 29.04.11r na patrolach obowiązują oryginalne codexy - osoba która nie będzie takowego posiadała otrzyma -5DP
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1