Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2010-10-18 00:59:17

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Patrole w Bolterze - ZMIANA ZASAD

Witam,

Zmieniliśmy zasady Patroli 40k odbywające się w Bolterze.

Klik

Zmiany zaznaczono na czerwono.

AVE


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#2 2011-03-27 18:18:51

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Re: Patrole w Bolterze - ZMIANA ZASAD

Zasady patrolu Warhammer 40’000 w Bolterze:

Patrole będą się odbywać co piątek w Bolterze, będziemy grali od godz. 16 do 19.
Gramy 3 bitwy – każda po 50 minut.
15:45 – 16:00   Zapisy
16:00 – 16:50   I Bitwa
16:55 – 17:45   II Bitwa
17:50 – 18:40   III Bitwa
18:45 – 18.55   Wyniki i nagrody

Wpisowe: 5zł

Armie składamy na 600pkt według patrolowego schematu organizacyjnego:
HQ 0-1
Elity 0-2
Troops 1-4
Fast Attack 0-3
Heavy support 0-1

Ograniczenia:
· Nie można wystawiać pojazdów, których suma pancerza (front+side+back) wynosi więcej niż 33.
· Nie można używać· broni typu „Ordnance”
· Żadna jednostka nie może mieć· save’a niższego niż 3+
· Nie można mieć broni z siłą wyższą niż 8
· Nie można mieć więcej niż 2 woundy
· Armie, których WSZYSTKIE jednostki HQ posiadają ilość woundów większą niż 2, mogą wystawić 3-woundową jednostkę HQ z 2 woundami. Koszt wystawienia pozostaje bez zmian.
· Nie wolno się deep strike’ować.
· Nie można wystawiać jednostek z Imperial Armour/ Forge Worlda.
· Model proxowane będą usuwane ze stołu.
· Każdy ma posiadać CZYTELNĄ rozpiskę oraz kopię zasad (kodeksy).
· Poza troopsem nie można dublować slotów
· Jeden slot Elit można wymienić na jeden dodatkowy slot Heavy Supportu
Scenariusze:

Rzucamy k6:
1. Anihilacja – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, punkty za każdy pełen zabity oddział liczymy x2, dodatkowo za zabicie całej armii wroga otrzymujemy 300pkt
2. Przebić się – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, 200pkt za każdą jednostkę punktującą w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele z oddziału muszą być w strefie rozstawienia aby dostać punkty)
3. Zająć punkty – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wyznaczamy 3 punkty 12” od siebie i od krawędzi, aby dostać punkty za dany cel należy być jednostką punktującą w 3” od niego, ale w 3” nie może być także żadnej wrogiej jednostki. Każdy punkt warty 200pkt
4. Przechwycić i opanować – rozstawiamy się do 12” od krawędzi, rozstawiamy po 1 celu w strefach rozstawienia, aby dostać punkty za dany cel należy być jednostką punktującą w 3” od niego, ale w 3” nie może być także żadnej wrogiej jednostki. Za punkt w strefie rozstawienia przeciwnika otrzymujemy 500pkt, za własny 250pkt.
5. Zająć teren – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wyznaczamy 3 tereny które należy przechwycić (1 na środku stołu a pozostałe 12” od centralnego na własnych ćwiartkach). Zajmować teren może każdy scoreing unit. Na koniec gry ten kto ma więcej modeli w danym terenie otrzymuje 100pkt za własny, 200pkt za środkowy i 300pkt za przeciwnika.
6. Złapać cel – rozstawiamy się na przeciwległych ćwiartkach 12” od środka, wystawiamy 4 cele 3” od środka. Będą one scatterowały na początku każdej tury gracza który zaczynał. Co turę scatterują 2d6”. Każdy cel jest warty 200pkt.

Liczenie punktów:

Po zakończeniu bitwy podajemy sędziemu wyniki w MAŁYCH punktach.

Przyznane Duże Punkty za bitwę są wyliczane przez sędziego wg poniżej tabelki:

0-60           10:10
61-120      11:9
121-180    12:8
181-240    13:9
241-300    14:6
301-360    15:5
361-420    16:4
421-480    17:3
481-540    18:2
541-600    19:1
601+          20:0

Wyniki bitew przyniesione po ustalonym czasie równoznaczne są z remisem.
Wyniki bitew przyniesione 5min po czasie równoznaczne są z wynikiem 0-0.

Dodatkowo ilość zdobytych punktów może być modyfikowana przez:
0-4 DP Malowanie
0-2 DP Konwersje
0-2 DP Podstawki
0-2 DP WYSIWYG

Najlepiej pomalowana armia (jeśli taka będzie) otrzyma dodatkowy 2 DP

do 5 ujemnych DP za brak czytelnej rozpiski
do 5 ujemnych DP za brak kopii zasad

Każdy punkt powyżej 600 pkt to -1 DP


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

#3 2011-03-27 18:28:34

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Re: Patrole w Bolterze - ZMIANA ZASAD

ZAKAZ DUBLOWANIA SLOTÓW OZNACZA ZAKAZ WYSTAWIANIA 2 JEDNOSTEK O TYCH SAMYCH NAZWACH (NP. NIE MOŻNA WYSTAWIĆ 1 SQUADU LONG FANGÓW Z MISKAMI A DRUGIEGO Z PLASMA CANNONAMI)


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

#4 2011-04-05 18:48:09

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Re: Patrole w Bolterze - ZMIANA ZASAD

Tyrki mogą wystawiać Warriorów ze zmniejszoną ilością woundów do 2. Koszt modelu się nie zmienia. Dodaję tą zasadę gdyż jedyną synapsą u Tyrków na patrol jest prime, który jest dosyć drogi.


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

#5 2011-04-06 16:22:54

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Re: Patrole w Bolterze - ZMIANA ZASAD

Tyrki mogą wystawiać Zoanthropy ze zmniejszoną siłą Warp Lance-a do 8. Koszt modelu się nie zmienia. Dodaję tą zasadę gdyż jedyną synapsą u Tyrków na patrol jest prime, który jest dosyć drogi.


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

#6 2011-04-09 06:58:41

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Re: Patrole w Bolterze - ZMIANA ZASAD

Od kolejnego patrolu obowiązuje limit 200pkt na jednostkę z poza Troopsa (HQ, Elity, Fast Attack, Heavy Support)


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

#7 2011-04-22 13:17:33

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Re: Patrole w Bolterze - ZMIANA ZASAD

Od 29.04.11r na patrolach obowiązują oryginalne codexy - osoba która nie będzie takowego posiadała otrzyma -5DP


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.magiczne.pun.pl www.kppolej.pun.pl www.narutogamer.pun.pl www.akilian.pun.pl www.dracoinsula.pun.pl