W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Vratislawia Heresy - single 1666 pkt.
SPONSORZY:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.
-Wpisowe:Wejściówka w formie obowiązkowych zakupów za min. 15zł.
Dodatkowo produkty GW (ale nie Mail Order) objęte są zniżką 15%.
W przypadku przedpłaty na konto (15zł) kwota będzie oczywiście uwzględnione w momencie zakupów.
Pozostałe sprawy reguluje regulamin sklepu.
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę o: Czerwiec'15 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
-Termin: 5 Czerwca 2016 roku (Niedziela).
-Ilość graczy: 14 graczy.
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:00 - 9:10 Zapisy
9:15 - 12:00 I Bitwa
12:05 - 14:50 II Bitwa
14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody
SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN
Sędzie liniowy: pokrzyw
W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: kvanfieldmalpagmail.com
Przysłanie rozpiski do Czwartek 02.06.2015r do godziny 23:59 - +3 DP.
FORMAT TURNIEJU:
- Limit Punktowy: 1666 pts.
- Mamy dwie rozpiski, które mają wspólny core (bulk detachment według IT, ten sam codex, ten sam typ detachmentu, te same unity etc.)
- Każdy z graczy może wykorzystać 4 niepowtarzające się detachment opisanych w RB lub jakimkolwiek Codexie/Suplemencie!!!.
- Dozwolone są dataslate'y
- Dozwolone są Lords of War.
- Dozwolone są suplementy z White Dwarfa.
- Dozwolony jest Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Aquila Strongpoint oraz frotyfikacji z zasadą Mighty Bulwark)
- Super Heavy / Gargantuan Creatures z ograniczeniami Jedyne ograniczenie to to, że Super Heavy/Gargantuan Creature nie mogą się powtarzać. (max 1 IK warden. max 1 IK Errand, max 1 Wraithknight, max 1 Stompa, max 1 Knight Renegade itd.).
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
NIEdozwolone są:
- Armie Unbound
- Imperial Armour
- Apocalipse
- Escalation
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online
Nadrzędne znaczenie mają klaryfikacje ETC: Link do FAQ
100% WYSIWYG'U ZALECANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3):
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13-14: - 17 / 3
· 15-16: - 18 / 2
· 17-18: - 19 / 1
· 19+: - 20 / 0
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każde dwie całkowicie zniszczona jednostka są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).
7. W przypadku Bye’a - 13:7.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord
· Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:
Maelstrom of war napisał:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Lista Tactical Objectives:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika.
Można wykonać maksymalnie 3 karty Maelstrom na turę.
12. Kolejność kroków przed bitwą.
· Pokazujemy sobie z przeciwnikiem obie rozpiski, po czym sekretnie zapisujemy którą będziemy grali i pokazujemy sobie jednocześnie
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
· Rzut kto wybiera stronę
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki
Bitwa I - Big Guns Never Tire & Cloak and Shadows
Rozstawienie: Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 5 z nich będzie pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć, które to będą.
Primary objective - Ethernal War:
BIG GUNS NEVER TIRE
· 5 Objective'ów.
· pod koniec gry każdy z 5 objectivów jest warty 3VP
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLOAK AND SHADOWS
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej tury generuje tyle objective'ów aby mieć ich łącznie 3.
· Secret Orders: Tactical objectives są tajne w tej misji. Pokazujemy je przeciwnikowi w momencie ich wykonania.
Zasady specjalne:
Jednostki Heavy Support są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego HS daje 1VP.
Bitwa II - Spoils of War & Relic
Rozstawienie: Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War według uznania graczy oraz niezależnie dwa Relikty na środkowej lini stołu w odległości 24 cali od siebie
Primary objective - Ethernal War:
THE RELIC
· 2 Relicty umieszczone na połowie stołu przez graczy.
· pod koniec gry każdy z Reliców jest warty 5VP, na koniec gry jest on traktowany jak normalny objective.
· te objectivy podczas gry nie są znacznikami Maelstrom of War.
Secondary Objective - Maelstrom of War:
SPOILS OF WAR
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
· Precious Cargo - nie można odrzucać kart Secure Objective X.
· Steal the Loot - możesz wykonać każdą z wylosowanych przez przeciwnika misji typu Secure Objective X, jeśli Ci się to uda to dostajesz VP a Twój przeciwnik musi odrzucić wykonaną kartę.
Bitwa III - Contact Lost & The Scouring
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. Każdy z nich będzie pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć, które to będą.
Primary objective - Ethernal War:
THE SCOURING
· Po rozstawianiu, ale przed przejęciem inicjatywy rzucamy kością który ze znaczników jest ile warty. Jeden jest warty 4VP, dwa są warte 3VP, dwa są warte 2VP i jeden jest wart 1 VP.
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CONTACT LOST
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej tury generuje jeden Tactical Objective
· Każdy gracz na początku każdej następnej (2+) tury generuje tyle Tactical Objectives ile zajmuje objective'ów, maksymalnie do 6 na ręce.
Zasady specjalne:
Jednostki Fast Attack są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego FA daje 1VP.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości, kart maelstrom lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
- 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
- 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
- 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
· Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.
Hobbystyka:
Modele pomalowane otrzymują zasadę preferred enemy(niepomalowane). W kwestiach spornych rozstrzyga sędzia.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas, następnie wśród tych którzy nie dokonali przedpłaty, następnie z największą ilością niepomalowanych modeli.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych napisał:
1. emtree - Orks + Tau + RK - R
2. Xyxel - CSM + Necrons - R
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
KvaN - Orks & Imperial Knights gdy będzie nieparzysta liczba graczy.
Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:
1.
2.
3.
Możliwe jest rzucenie challenge na pierwszą bitwę.
Przyjęte Challenge napisał:
1.
Ostatnio edytowany przez KvaN (2016-05-25 16:23:59)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Tym razem będziemy przygotowani i dzięki pewnemu mykowi będzie można płacić za wejściówkę kartą
Offline
Poprawcie błąd, bo tam niby kvan gra orkami.
Offline
Poka rozpe
Offline
Zgłaszam się - GK + Skitarii
Czy mógłby mi jeszcze ktoś dokładnie wytłumaczyć zasady składania dwóch rozpisek ? Bo z tego co z zrozumiałem to mogą się różnić co najwyżej liczebnością unitów i ich wyposażeniem.
Ostatnio edytowany przez DarkAngel (2016-05-26 12:24:48)
Offline
Z tego co jest napisane wynikałoby raczej, że mając GK + Skitarii, możesz mieć drugą rozpiskę (taki sam detachment) GK + np. Knight + DA. Ale nie możesz mieć np. GK + Skitarii(allied detachment) a drugi GK + inne Skitarii (allied detachment).
Offline
Też się wstępnie piszę
Co z dodatkiem Death from the Sky?
Offline
Turniej znowu na zakupy a bez nagród?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
KvaN napisał:
Wpisowe: Wejściówka w formie obowiązkowych zakupów za min. 15zł.
Dodatkowo produkty GW (ale nie Mail Order) objęte są zniżką 15%.
W przypadku przedpłaty na konto (15zł) kwota będzie oczywiście uwzględnione w momencie zakupów.
Pozostałe sprawy reguluje regulamin sklepu.
Taka formuła będzie obowiązywać do odwołania.
Offline
Ok, wolałem się upewnić
Offline
Nemesis napisał:
Z tego co jest napisane wynikałoby raczej, że mając GK + Skitarii, możesz mieć drugą rozpiskę (taki sam detachment) GK + np. Knight + DA. Ale nie możesz mieć np. GK + Skitarii(allied detachment) a drugi GK + inne Skitarii (allied detachment).
Z bulk detachmentem chodzi o to że jak masz rozpiskę, to ona ma detachment GK który zajmuje Ci 1100 pts i to jest Twój bulk detachment GK więc możesz mieć tak:
Rozpiska 1: Bulk Detachment GK [1100 pts] + Skitarii [566 pts]
Rozpiska 1: Bulk Detachment GK [1100 pts] + Skitarii [191 pts] + Imperial Knights [375 pts]
W skrócie chodzi o to aby w każdej rozpisce był identyczny detachment zawierający najwięcej punktów.
Offline
A jak się sprawa ma, jeśli w obu rozpiskach mam dwa niezmienne Detachmenty o koszcie 700 + 450pts (CAD CSM + Cyclopia Cabal Formation)?
Zmienia się tylko jeden detachment za resztę punktów.
Offline
KvaN napisał:
Nemesis napisał:
Z tego co jest napisane wynikałoby raczej, że mając GK + Skitarii, możesz mieć drugą rozpiskę (taki sam detachment) GK + np. Knight + DA. Ale nie możesz mieć np. GK + Skitarii(allied detachment) a drugi GK + inne Skitarii (allied detachment).
Z bulk detachmentem chodzi o to że jak masz rozpiskę, to ona ma detachment GK który zajmuje Ci 1100 pts i to jest Twój bulk detachment GK więc możesz mieć tak:
Rozpiska 1: Bulk Detachment GK [1100 pts] + Skitarii [566 pts]
Rozpiska 1: Bulk Detachment GK [1100 pts] + Skitarii [191 pts] + Imperial Knights [375 pts]
W skrócie chodzi o to aby w każdej rozpisce był identyczny detachment zawierający najwięcej punktów.
A, już czaję - czyli muszę wystawić w obu rozpiskach taki sam główny detachment zajmujący 51% punktów , a resztę 49% mogę rozdysponować na inne detachmenty jak mi się podoba. Poprawcie jeśli się mylę.
Offline
Czy CAD necronów i Allied Necronów to "powtarzające" się detaczmenty?
Offline
Nie, są to 2 różne detachmety
Offline
Co nie zmienia faktu, że wtedy warlord nie może być necronem.
Offline
@Toster - jest wszystko jest ok, ten CAD CSM za 700 pts to Twój tzw bulk detachment (czyli detachment najliczniejszy pkt) a reszta może się zmieniać miedzy rozpiskami ale nie musi.
@DarkAngel - Ten bulk detachment nie musi zajmować 51%, ale musi być w obu rozpiskach największy. Czyli może być tak że Twój Bulk zajmuje 40% rozpiski, a masz dwa zmienne detachmenty po 35% oraz 25% pts.
@Xyxel - jest dokładnie tak pisze Sgt. Platypus i emrtee. To są dwa różne detachmenty ale aby taka rozpiska była legalna to Warlord nie może być Necronem.
Offline
Przeczytałem regulamin 3x i nie wiem skąd warunek, że Warlordem nie może być (w podanym przypadku) necroński HQ.
Proszę o oświecenie. Kilka lat temu zasady turnieji 40k były dla mnie zrozumiałem. Ostatnio, od 2016 jest gorzej, pewnie się starzeje.
Offline
Aaaa jest ten haczyk . Dziękuję pokrzy i KvaN.
Gracz : Xyxel
CSM + Necrons
Offline
Ponawiam pytanie: Czy koniecznie JEDEN detachment ma pozostać niezmienny i punktowo większościowy (np. CAD za 850pts) czy np. 2 detachmenty mogą być niezmienne w obu rozpiskach (np. CAD + Formacja)?
Offline
KvaN napisał:
@Toster - jest wszystko jest ok, ten CAD CSM za 700 pts to Twój tzw bulk detachment (czyli detachment najliczniejszy pkt) a reszta może się zmieniać miedzy rozpiskami ale nie musi.
Oznacza to tylko tyle że jeśli gracz chce może mieć niezmienną nawet całą rozpiskę. W związku z tym gdy u Ciebie będą dwa niezmienne detachmenty to rozpiski będą nadal legalne.
Offline
A bulk musi mIeć warlorda?
Offline
To musisz specjalnie czekać aż się zgłoszę?
Ja jestem zawsze nas wszystko zapisany, a jak mnie nie będzie to zgłoszę ten fakt.
I poka rozpe. Chce zobaczyć coś tam wymyślił
Offline
Ja też się piszę, wstępnie CSM + Tyranids.
Offline
Legnica niestety ma inne zobowiązania - format z dupy bo nadal wciśniesz 3 ik i konklawe
Offline
To przynajmniej nie będzie harmideru.
Będzie cisza i spokój.
List pewnie nikt nie wysłał?
Offline
przyjechałbym - zwłaszcza na kameralne granie - moze wreszcie jakiegos kierowce wynaleść żeby się z prezesem piwa napić...ale żona krzyczy że bawię się żołnierzykami a w domu jestem gościem.
LIGĘ OGARNIJ DZIADU KVANU
Offline
Rozpiska wysłana!
Offline
Ja niestety muszę zrezygnować, bo nie wyrobię się z zaliczeniami
Offline
Tak samo jak DarkAngel - z sesją jest jak z ładną, niedostępną laską - chce się zaliczyć, ale trzeba się narobić
Offline
Oho, mam szansę na 3 miejsce w turnieju
Offline
+++ New Roster (1665pts) +++
++ Grey Knights: Codex (2014) (GK Nemesis Strike Force) ++
+ HQ +
Librarian [Digital weapons, Frag, Krak and Psyk-out grenades, Melta bombs, Psychic Hood, Psyker [ML 3], Terminator Armour, Two Nemesis falchions]
+ Troops +
Strike Squad [Brotherhood of Psykers [ML 1], Frag, Krak and Psyk-out grenades]
··4x Grey Knight (sword) [4x Nemesis force sword, 4x Storm bolter]
··Justicar [Nemesis force sword, Storm bolter]
+ Heavy Support +
Nemesis Dreadknight [Heavy Incinerator, Heavy Psycannon, Nemesis greatsword and power fist, Psyker [ML 1]]
++ Orks: Codex (2014) (Combined Arms Detachment) ++
+ HQ +
Painboy ['Urty Syringe, Dok's Tools, HQ]
··Warbike [Twin-linked Dakkaguns]
Warboss [Bosspole, Gift: Da Lucky Stikk, HQ, Power Klaw, Slugga, Stikkbombs, Warlord]
··Warbike [Twin-linked Dakkaguns]
+ Troops +
Boyz
··Boss Nob [Bosspole, Choppa, Slugga, Stikkbombs]
··29x Boy [29x Choppa, 29x Slugga, 29x Stikkbombs]
Boyz
··Boss Nob [Bosspole, Choppa, Slugga, Stikkbombs]
··29x Boy [29x Choppa, 29x Slugga, 29x Stikkbombs]
+ Fast Attack +
Deffkoptas
··Deffkopta [Choppa, Twin-linked Rokkit Launcha]
Warbikers
··9x Warbiker [9x Choppa, 9x Slugga]
····9x Warbike [9x Twin-linked Dakkaguns]
··Warbiker Nob [Bosspole, Choppa, Slugga]
····Warbike [Twin-linked Dakkaguns]
++ Chaos Renegade Knights (Chaos RK Forsworn Knight Detachment) ++
+ Lord of War +
Renegade Knight [Avenger Gatling Cannon and Heavy Flamer, Ion Shield, Meltagun, Reaper Chainsword]
Druga rozpa:
+++ New Roster (1665pts) +++
++ Orks: Codex (2014) (Combined Arms Detachment) ++
+ HQ +
Painboy ['Urty Syringe, Dok's Tools, HQ]
··Warbike [Twin-linked Dakkaguns]
Warboss [Bosspole, Gift: Da Lucky Stikk, HQ, Power Klaw, Slugga, Stikkbombs, Warlord]
··Warbike [Twin-linked Dakkaguns]
+ Troops +
Boyz
··Boss Nob [Bosspole, Choppa, Slugga, Stikkbombs]
··29x Boy [29x Choppa, 29x Slugga, 29x Stikkbombs]
Boyz
··Boss Nob [Bosspole, Choppa, Slugga, Stikkbombs]
··29x Boy [29x Choppa, 29x Slugga, 29x Stikkbombs]
+ Fast Attack +
Deffkoptas
··Deffkopta [Choppa, Twin-linked Rokkit Launcha]
Warbikers
··9x Warbiker [9x Choppa, 9x Slugga]
····9x Warbike [9x Twin-linked Dakkaguns]
··Warbiker Nob [Bosspole, Choppa, Slugga]
····Warbike [Twin-linked Dakkaguns]
++ Tau Empire: Codex (2015) (Allied Detachment) ++
Farsight Enclaves
+ HQ +
Commander
··XV8 Commander Crisis Suit [Blacksun Filter, 2x Fusion Blaster, Multi-Tracker, Puretide Engram Neurochip, Talisman of Arthas Moloch, XV8-02 Crisis 'Iridium' Battlesuit]
+ Troops +
XV8 Crisis Battlesuits
··Crisis Shas'ui [2x Fusion Blaster]
····Crisis Battlesuit [Blacksun Filter, Multi-Tracker]
··Crisis Shas'ui [2x Plasma Rifle]
····Crisis Battlesuit [Blacksun Filter, Multi-Tracker]
··Crisis Shas'ui [2x Fusion Blaster]
····Crisis Battlesuit [Blacksun Filter, Multi-Tracker]
··Crisis Shas'ui [2x Plasma Rifle]
····Crisis Battlesuit [Blacksun Filter, Multi-Tracker]
··Crisis Shas'vre [Command and Control Node, Multi-spectrum Sensor Suite]
····Crisis Battlesuit [Blacksun Filter, Multi-Tracker]
++ Chaos Renegade Knights (Chaos RK Forsworn Knight Detachment) ++
+ Lord of War +
Renegade Knight [Avenger Gatling Cannon and Heavy Flamer, Ion Shield, Meltagun, Reaper Chainsword]
Póki co taki format musi wystarczyć, jest w miarę czytelny
Offline
Niestety z powodu niskiej frekwencji turniej zostaje odwołany.
@emtree i Xyxel
Też lubię kameralne granie, ale byłaby nas 3-jka więc nawet turnieju nie będzie jak zrobić
Offline
To powiedz chociaż jaka listę chciałeś wziąć
Offline
Za blisko DMP było.
Offline
Czyli już tylko DMP turniejowcy chodzą na turnieje tutaj? To może trzeba coś zmienić : P
Jaki następny turniej? malowanie malowanie czeka : )
Offline
@ Xyxel:
niby nie tylko DMP, ale było nas tam 10 osób z Wrocławia (jeżeli liczyć Dudę i KvaNa). Po długim weekendzie pod hasłem figurek mało kto mógł. A ja na przykład potrzebowałem odwyku Na następnym raczej będę.
Offline
DMP, sesja - no po prostu słaby termin i tyle.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1