Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

#101 2015-05-29 20:44:32

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: FAQ 40k 7 EDYCJA

1. Najpierw save, a po nie zdaniu D3 woundy i nadmiar się marnuje.

2. Jeśli pisze unit to indep też dostaje.

Offline

 

#102 2016-05-04 21:10:36

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: FAQ 40k 7 EDYCJA

Ha, na stompa przysługuje "Look out Sir!" (jeśli to prawdziwy faq poniżej).
http://www.lounge.belloflostsouls.net/s … t-May-2016
http://www.lounge.belloflostsouls.net/attachment.php?attachmentid=18336&d=1462384018

I look outy także na bronie D
http://www.lounge.belloflostsouls.net/attachment.php?attachmentid=18362&d=1462384263

Shriek trafia automatycznie, więc także niewidzialne oddziały
http://www.lounge.belloflostsouls.net/attachment.php?attachmentid=18360&d=1462384261

Ostatnio edytowany przez Xyxel (2016-05-04 21:24:56)


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#103 2016-05-04 21:31:19

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: FAQ 40k 7 EDYCJA

Koniec wsiadania do drop podow w deploymencie. Jink dla transportu i wkładka też wali na snapach
Xyxel w etc tylko nie można było robić lookow od 6 na stompie

Offline

 

#104 2016-05-04 21:57:00

 MacWis

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2016-03-18
Posty: 22

Re: FAQ 40k 7 EDYCJA

Poniżej link do kompilacji wszystkich nowych informacji (z forum BotLS):
http://www.belloflostsouls.net/wp-conte … -Draft.pdf
Zastanawia mnie jedno z pytań dotyczących granatów:
Q: Using grenades in the Assault phase. Can every model replace their close combat attacks with a single grenade attack or just one model in the unit? Like in the Shooting phase e.g. a unit of 5 Tau Pathfinders charge a Knight. Do 5 Pathfinders make close combat haywire grenade attacks?
A: Only one model from the unit can attack with a grenade in the A ssault phase. Per Warhammer 40,000: The Rules, ‘Only one grenade (of any type) can be thrown by a unit per phase’

Czy dobrze zrozumiałem? Tylko jeden model z oddziału może użyć granatu w fazie Assault? Bez Melta Bombs albo broni z zasadą Haywire "standardowe" oddziały będą miały problem ze zniszczeniem pojazdów - wydaje mi się, że pomoże to przetrwać w walce wręcz przede wszystkim Drednotom i ich ekwiwalentom (AV 11-12).

Ostatnio edytowany przez MacWis (2016-05-04 22:47:32)

Offline

 

#105 2016-05-04 22:23:23

discord

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Zarejestrowany: 2015-08-17
Posty: 58

Re: FAQ 40k 7 EDYCJA

czyli reasumując = szrikiem nie muszę trafić. Summonnięty greater dimon może latać/albo skakać ?

Offline

 

#106 2016-05-04 23:17:33

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: FAQ 40k 7 EDYCJA

Tak(jak ładnie będą spadać FMC od tego) i tak.

Melta bomby nie pomogą, tylko jedną można wyrazić.

Orbitalami nie walniemy celnej dzięki tfc.

Infiltrator może wybrać czy używa zasady. 

Scout move robimy po decyzji kto zaczyna.

Nie można jinkowac po immobilized, ale można jak się nie jest celem.

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zewip07.pun.pl dodatki do psp 2004 minikraft pl zk goleniów vw kolejnosc kabli