W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 21 maja 2016r. Planowany start o godzinie 10:15.
Zgłoszenia przyjmowane są przez system ITS Tournament Manager. Sugerowane jest również dopisanie się w temacie w formie nick i armia. Aby wziąć udział w turnieju należy zapisać się w ITS Tournament Manager!
Tu można się zarejestrować w systemie.
A tu zapisać na turniej
Regulamin:
1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 15zl, która należy wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 (lub 4) bitwy, każda po 120min lub 3 tury. Gracze, którzy nie rozegrają w żadnej grze 3 pełnych tur zostaną "nagrodzeni" -3 OP! Oczywiście sytuacji z Retreat nie bierzemy w tym wypadku pod uwagę.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów i 6 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C. Wprowadzone zostaje ograniczenie do jednej Combat Group!
f. Można zabrać ze sobą dwie rozpiski, wybrane z jednej listy armii (sektorowej, lub ogólnej - bez mieszania).
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli. Dozwoleni są WarCors (w armiach ludzkich), Authorized Bounty Hunters (w ogólnych listach armii ludzkich) oraz Wardrivers (ogólna Ariadna).
h. Każdy punkt armii ponad 300 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 6(ew. 7, gdy występuje sytuacja z punktu e.) punktów nie będą dopuszczane do gry.
j. GRAMY NA ZASADACH INFINITY 3. edycji! wraz z uaktualnieniami w formie FAQ i nowym HS], jeśli jakaś zasada, lub broń nie występuje w powyższych źródłach, to działa jak w zasadach N2/HS/C. Aktualne zasady do pobrania tu
k. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu w dowolnej chwili.
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia. Do każdej z nich wersję jawną i nie jawną. Będę sprawdzać, gracze bez rozpiski dostaną -3 OP!
b. Każdy gracz musi dysponować:
i. miarka,
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna,
iii. pełen Classified Deck (40 kart, z numerami).
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry [dotyczy to także znaczników niezbędnych w scenariuszach]
ii. wzorniki
iii. sylwetki modeli przez nich używanych
iv. model HVT (cywila)
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach MUSZĄ być zaznaczone Front Arci (FA). W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta (wg. statystyki S - silhouette). W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. proksy w ramach rozsądku (szt. 3) zostają dopuszczone - ukłon w stronę młodszych stażem graczy, którzy chcieliby przetestować inne opcje
c. proksy muszą być modelami Corvus Belli - słabo wygląda Space Marine w naszej ładnej grze. Gracz proksujący musi mieć w rozpisce wyraźnie opisane jaki model proksuje inny. W miarę możliwości proszę pytać o możliwość wypożyczenia wzorów od innych graczy.
d. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia
e. Modele niewydane nie liczą się jako proks. Zmiana uzbrojenia względem widocznego na figurce nie jest liczona jako proks.
4. Scenariusze
1. bitwa: Decapitation
2. bitwa: Transmission Matrix
3. bitwa: Safe Area
4. bitwa: będzie, jeśli obsługa sklepu Bolter się zgodzi
5. Punktacja
a. Gracze są klasyfikowani na podstawie Tournament Points (TP) obliczanych na podstawie stosunku zdobytych Objective Points obu graczy w danej misji. W drugiej kolejności rozpatrywane są Objective Point (OP) zdobytych za misje, w trzeciej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę (VP).
b. TP są przyznawane wg. tabeli z oficjalnego dokumentu ITS 2016 (s. 5); tj.
wygrana różnicą 5 lub więcej OP = 3 TP
wygrana różnicą 4 lub mniej OP = 2 TP
remis = 1 TP
przegrana (ilość OP mniejsza niż przeciwnika) = 0 TP
c. osoba, która dostała BYE otrzymuje 2 TP
d. pierwszy BYE otrzymuje losowa osoba
e. kolejne BYE dostają osoby o najniższym wyniku,
f. Przyznaje się następujące punkty dodatkowe (podliczane na koniec turnieju):
0-3 OP za pomalowaną armię (próg co 33% figurek pomalowanych),
0-2 OP za podstawki (front arc + wymodelowanie),
6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deployment, Holoprojektor, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany -5 OP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
d. Przed rozlosowaniem par w pierwszej turze gracz może wyzwać na pojedynek innego gracza, jeśli przyjmie on wyzwanie będą sparowani po za normalnym losowaniem.
e. Na turnieju zostaną wykorzystane zasady terenów oraz możliwe, że pojawi się stół, lub dwa w stylu "boarding action"
f. wprowadzona zostaje opcja rzucenia przed pierwszą bitwą challenge. Challenge można odmówić, można rzucić challenge tylko na pierwszą bitwę. Jest to ukłon w stronę osób, które nie lubią grać mirrorów/nieczęsto mają okazję zagrać z daną osobą.
g. sędzia zbiera niejawne rozpiski każdego gracza po ogłoszeniu paringów na pierwszą bitwę,
h. sklep BOLTER nie zapewnia usług w zakresie drukowania rozpisek!
Gramy z ITS Pack 2016 - zaznaczać, czy składacie się, czy nie.
Kilka uwag do podziału pakietu:
1. Minimalna ilość osób to 8.
2. Decyzja o braniu udziału w podziale musi zapaść najpóźniej przed rozpoczęciem pierwszej bitwy.
3. Osoba, która wygrała już w danym sezonie nagrodę główną (2016 Krakot Renegades), nie może wybrać jej w pierwszej kolejce wybierania fantów z paku. Dla ułatwienia zamieszczamy Hall of Fame w tym temacie
Lista zapisanych/ITS
Offline
vanTroff - Bakunin - ITS TAK
Offline
Idio - Nomads - ITS tak!
Misje na dominacje - zawsze je przegrywam! Będzie ubaw!
Offline
Chociaż do końca nie wiem, czy uda mi się być, to jednak się ZGŁASZAM
ITS tak (pod warunkiem, że wezmę morata)
Offline
no racza ze bede, pewnie jakis low tech, dorzucam sie do ITS!
Offline
Będę. Dorzucę.
Offline
ITS- partycypuje i będę
Offline
Będę - ITS tak
Offline
Nippon przybędzie. Może nawet z front arcami...
ITS tak.
Offline
Mamy już 10 zapisanych!
Offline
Grzegorz, pożyczysz mi dr węża z wężlingami?
Offline
Jak Gżegoż nie pożyczy, to ja tak uczynię
Offline
Pożyczę.
Offline
Czy znajdzie się ktoś na tyle uprzejmy i miły aby przenocować jednego/dwóch kolegów z Czech? Chodzi tu m.in. o znanego nam YasTerrę.
Offline
Ma ktoś pożyczyć pięciu WuMingów i jedną Dakini?
Ostatnio edytowany przez Michał (2016-05-13 18:33:17)
Offline
Jakby ktoś mógł użyczyć jednego/dwóch stołów terenu byłoby super.
Offline
Mój udział w turnieju wciąż stoi pod znakiem zapytania i wciąż robię wszystko, aby się pojawić. Jak ostatecznie będzie, jeszcze nie wiem, niemniej przewidując sukces i granie z Wami chciałbym zapytać: - czy obowiązują stare zasady, czy gramy już na nowe /wliczając Onyx, nowe linki itp/?
Offline
sambor napisał:
GRAMY NA ZASADACH INFINITY 3. edycji! wraz z uaktualnieniami w formie FAQ i nowym HS]
Offline
Tylko nie 4 scenariusze, pies nie wytrzyma tyle i sie zesra w domu;D
Offline
Gramy tylko trzy!
Offline
Zaznaczam, ze po turnieju idziemy na piwo - pewnie gdzieś pod nasyp, lub w okolicach Starego Miasta. Byłoby fajnie, gdyby było nas jak najwięcej.
Offline
Cześć,
Jeszcze ja chętnie przyjdę, ale proszę mnie dopisać do listy w tym śmiesznym systemie bo jak zwykle mam problem i nie mogę/nie wiem jak się dopisać.
Offline
Przykro mi, ale dosłownie w ostatniej chwili! pi....rło w życiu zawodowym, więc mimo całomiesięcznych misternych starań, nie mogę być jutro na turnieju.
A tak się starałem...
Życzę miłej gry i do zobaczenia w czerwcu
Offline
Jakieś wyniki czy coś? Jak było na piwku?
Offline
tu jest cos https://its.infinitythegame.com/event/3245
Offline
Fotki są na FB i jest tam jedna sugerująca jak było na piwku
Offline
Dziękuję wszystkim za udział, nieobecnych zapewniam, że dużo stracili.
Dzięki również niech będą Piotrkowi za załatwienie sponsoringu od MASa i anonimowym sponsorom nagród figurkowych. Bardzo mi miło, że wspieracie lokalne środowisko!
Czechom podobało się bardzo, więc chętnie nas odwiedzą przy okazji następnych turniejów.
Pod tym adresem są fotografie.
Offline
Jest jakaś opcja w ITSowym systemie zobaczyć kto czym grał? U Asara się dało
Offline
raeone napisał:
Jest jakaś opcja w ITSowym systemie zobaczyć kto czym grał? U Asara się dało
Pewnie jest, ale jeszcze nie ogarnąłem
Tabela z tą informacją:
1 Alri Tohaa 9 27 891
2 barrin JSA 9 24 655
3 Pawlo PanO 6 20 266
4 yastera Shasvastii 6 15 585
5 Mruczyslaw Aleph 4 16 396
6 Thandar Acontecimento 4 14 393
7 Lawni JSA 3 12 229
8 grasiu Ariadna 2 12 279
9 kerlhan Qapu Khalki 2 9 250
10 Safir Haqqislam 2 8 540
11 Zamoranshemash Shasvastii 2 8 369
12 vanTroff Nomads 0 5 379
Punktacja w formacie TP/OP/VP
Offline
SamboR napisał:
.... nieobecnych zapewniam, że dużo stracili.
Nieobecni to wiedzą
Pomimo tego, że moja frekwencja turniejowa jest żałosna ostatnio, chciałbym zaproponować turniej czerwcowy na format i sceny z Chełmży. I oczywiście wcześniejszy termin niż Chełmża
Offline
Popieram.
Offline