W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Turniej Infinity 12.03.2016 "Operacja Wiosenne Porządki"
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 12 marca 2016r. Planowany start o godzinie 10:15.
Zgłoszenia przyjmowane są przez system ITS Tournament Manager. Sugerowane jest również dopisanie się w temacie w formie nick i armia. Aby wziąć udział w turnieju należy zapisać się w ITS Tournament Manager!
Tu można się zarejestrować w systemie.
A tu zapisać na turniej
Regulamin:
1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 15zl, która należy wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 120min lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza. Gracze, którzy nie rozegrają w żadnej grze 3 pełnych tur zostaną "nagrodzeni" -3 OP! Oczywiście sytuacji z Retreat nie bierzemy w tym wypadku pod uwagę.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów i 6 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C.
f. Można zabrać ze sobą dwie rozpiski, wybrane z jednej listy armii (sektorowej, lub ogólnej - bez mieszania).
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli. Dozwoleni są WarCors (w armiach ludzkich), Authorized Bounty Hunters (w ogólnych listach armii ludzkich) oraz Wardrivers (ogólna Ariadna).
h. Każdy punkt armii ponad 300 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 6(ew. 7, gdy występuje sytuacja z punktu e.) punktów nie będą dopuszczane do gry.
j. GRAMY NA ZASADACH INFINITY 3. edycji! wraz z uaktualnieniami w formie FAQ i nowej tabeli broni], jeśli jakaś zasada, lub broń nie występuje w powyższych źródłach, to działa jak w zasadach N2/HS/C. Aktualne zasady do pobrania tu
k. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu w dowolnej chwili. Jeśli jakieś zapisy w ITS 2016 będą się znacząco różnić od ITS 2015 to regulamin zmieni się na pewno!
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia. Do każdej z nich wersję jawną i nie jawną. Będę sprawdzać, gracze bez rozpiski dostaną -3 OP!
b. Każdy gracz musi dysponować:
i. miarka,
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna,
iii. pełen Classified Deck (40 kart, z numerami).
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry [dotyczy to także znaczników niezbędnych w scenariuszach]
ii. wzorniki
iii. sylwetki modeli przez nich używanych
iv. model HVT (cywila)
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach MUSZĄ być zaznaczone Front Arci (FA). W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta (wg. statystyki S - silhouette). W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. proksy w ramach rozsądku (szt. 3) zostają dopuszczone - ukłon w stronę młodszych stażem graczy, którzy chcieliby przetestować inne opcje
c. proksy muszą być modelami Corvus Belli - słabo wygląda Space Marine w naszej ładnej grze. Gracz proksujący musi mieć w rozpisce wyraźnie opisane jaki model proksuje inny. W miarę możliwości proszę pytać o możliwość wypożyczenia wzorów od innych graczy.
d. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia
e. Modele niewydane nie liczą się jako proks. Zmiana uzbrojenia względem widocznego na figurce nie jest liczona jako proks.
4. Scenariusze
1. bitwa: Safe Area (s. 24)
2. bitwa: Comms Center
3. bitwa: Highly Classified
5. Punktacja
a. Gracze są klasyfikowani na podstawie Tournament Points (TP) obliczanych na podstawie stosunku zdobytych Objective Points obu graczy w danej misji. W drugiej kolejności rozpatrywane są Objective Point (OP) zdobytych za misje, w trzeciej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę (VP).
b. TP są przyznawane wg. tabeli z oficjalnego dokumentu ITS 2016 (s. 5); tj.
wygrana różnicą 5 lub więcej OP = 3 TP
wygrana różnicą 4 lub mniej OP = 2 TP
remis = 1 TP
przegrana (ilość OP mniejsza niż przeciwnika) = 0 TP
c. osoba, która dostała BYE otrzymuje 2 TP
d. pierwszy BYE otrzymuje losowa osoba
e. kolejne BYE dostają osoby o najniższym wyniku,
f. Przyznaje się następujące punkty dodatkowe (podliczane na koniec turnieju):
0-3 OP za pomalowaną armię (próg co 33% figurek pomalowanych),
0-2 OP za podstawki (front arc + wymodelowanie),
6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deployment, Holoprojektor, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany -5 OP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
d. Przed rozlosowaniem par w pierwszej turze gracz może wyzwać na pojedynek innego gracza, jeśli przyjmie on wyzwanie będą sparowani po za normalnym losowaniem.
e. Na turnieju zostaną wykorzystane zasady terenów oraz niektóre stoły mogą być bardziej "niecodzienne" - warto spojrzeć na stoły z ostatnich turniejów w Barcelonie, czy Warszawie,
f. wprowadzona zostaje opcja rzucenia przed pierwszą bitwą challenge. Challenge można odmówić, można rzucić challenge tylko na pierwszą bitwę. Jest to ukłon w stronę osób, które nie lubią grać mirrorów/nieczęsto mają okazję zagrać z daną osobą, Jak Corvus Belli ogarnie predefiniowanie paringów, to punkt wróci.
g. sędzia zbiera niejawne rozpiski każdego gracza po ogłoszeniu paringów na pierwszą bitwę,
h. sklep BOLTER nie zapewnia usług w zakresie drukowania rozpisek!
Gramy z ITS Pack 2016 - zaznaczać, czy składacie się, czy nie.
Kilka uwag do podziału pakietu:
1. Minimalna ilość osób to 8.
2. Decyzja o braniu udziału w podziale musi zapaść najpóźniej przed rozpoczęciem pierwszej bitwy.
3. Osoba, która wygrała już w danym sezonie nagrodę główną (2016 Krakot Renegades), nie może wybrać jej w pierwszej kolejce wybierania fantów z paku. Dla ułatwienia zamieszczamy Hall of Fame w tym temacie
Lista zapisanych/ITS
1. Lordzik
2. vanTroff
3. NbyN (leszczyk)
4. dark daturazi
5. Lawni
6. asar
7. Idio
8. grasiu
9. Bryndza
10. skeld
11. Pająk
12. Snandalf
Offline
Grzesio "vanTroff" Szcześniak - Ariadna - ITS OK
Offline
Składam się na ITS.
Offline
ITS'owi mówię TAK!
Offline
Bede. ITS - tak.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Pogaduchy o sensowności podziału ITS Packa jest w osobnym temacie
Offline
Nowy ITS podlinkowany w pierwszym poście.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Na dzień dzisiejszy dystybutor nie ma ITS Packa 2016... ma być wraz z ich uzupełnieniem magazynów... zobaczymy czy zdążą do turnieju
Offline
Zmiany, zmiany w systemie zapisów.
Musimy niestety pożegnać Tournament Calculator, przynajmniej do zastosowań ITSowych. Turnieje w innych systemach raczej nadal będziemy prowadzić na nim.
Do zapisów zapraszam przez system ITS Infinity - odnośnik podany w pierwszym poście. Osoby zapisane przez TC zapraszam do sprawdzenia maila, który podały przy rejestracji ITS - wysłałem Wam zaproszenia.
Offline
To juz sie nie moge doczekac jak w polowie turnieju strona glowna infinity zdechnie. Tak to przynajmniej Bartek mogl wskrzeszac system na zywo.
Offline
@Kristoff: jasne, też się tego spodziewam. System beta wczoraj jeszcze się krzaczył przy każdej próbie dodania turnieju.
Wtedy zrobimy rzeczy old-fashioned way. Pen&Paper
Offline
Bede, ITSowi zawsze na tak!
Offline
Będę, trzeba testować nowy its. Składam się.
Offline
Sugeruję szybko dopisać się w systemie - mamy już 10 zgłoszeń.
Offline
A zmiany w TP/OP nie powinny dotyczyć też modelarki i przekroczenia limitu rozpiski?
Jeśli mi się uda przyjść (znaczy nic się nie zawali) to się składam.
Ostatnio edytowany przez Lordzik (2016-02-25 18:18:33)
Offline
będę - ITS tak
Offline
You have subscribed or been invited to this event
A jak się dodać? Czy mnie musi sędzia dodać? wtf
Offline
Też poproszę sędziego o sprawdzenie czy system mnie dopisał do wydarzenia, bo po kilknięciu w link nie było żadnego potwierdzenia
Offline
Czy regulamin ulegnie zmianie ze względu na nowe ITSy? Czy będzie taki jak jest?
W ITSie jest już sporo kwestii rozwiązanych.
Offline
Są trzy nowe scenariusze. Dlaczego nie gramy Decapitation? Kto zabije więcej Lojtków? So much fun!
Offline
Zakaz od CB (Type of Operation)
Offline
Na dzień dzisiejszy zgłaszam się, ITS-tak. Jakoś wpisałem się na turniej, ale naprawdę nie wiem, jak mi się to udało
Offline
Będę
Offline
ITS tak.
Offline
Już 15 zgłoszeń!
ITS taki popularny, wow
Offline
Nie ma czelendży - system ITS nie obsługuje
Offline
Lordzik napisał:
Darku, może pierwszą partyjkę?
Jeżeli o mnie chodzi, to nie ma sprawy
Jak nie ma wyzwań to może po prostu się ustawimy, chyba, że system sam losuje. Nawet przy takim założeniu sądzę, że się wywali, więc spokojnie damy radę zagrać, jak nie pierwszy, to któryś z innych scenów
Offline
Lordzik napisał:
No chyba, że w piąteczek masz możliwość?
Sorry, ale w ten prawdopodobnie będę grał ze Skeldem w Kampanię. Wybacz Niemniej z chęcią zagram w innym terminie. Jeszcze się zgadamy.
Offline
Przyjdę z ludzikami
Offline
Zalew napisał:
Przyjdę z ludzikami
Przyjdź też z kasą
Offline
Wezmę ludziki, kasę i jeszcze udział w ITS packu
Offline
ITS - tak
Offline
Będę w końcu znowu, lecę na ITS
Offline
Mamy w tej chwili 19 osób, więc ITS będzie na pewno. Dodam tylko, że fantów jest nieco mniej niż w 2015, ale dorzuciłem tam parę szpargałów z poprzednich edycji
Offline
Mój plan udziału w turnieju zakłada małą modyfikację - prawdopodobnie będę mógł zagrać tylko dwie pierwsze bitwy!
Być może będzie to miało znaczenie dla planowania paringów.
Sorry, ale nic nie poradzę.
Offline
Wyniki:
# NICK PIN TP OP VP
1 Pająk O6714 9 27 647
2 Lawni N5297 8 25 611
3 Hortensie P4966 6 21 854
4 Zalew U7968 6 20 471
5 Zamoranshemash F3433 6 18 543
6 NbyN (leszczyk) D9279 5 15 626
7 Idio D5640 5 11 366
8 kerlhan Z2771 3 14 288
9 vanTroff P6244 3 11 333
10 Draigar L3535 3 10 175
11 chrzan V4755 2 12 379
12 Maniac V7797 1 13 320
13 Vathaar D3002 1 8 280
14 Snandalf P0940 0 3 98
15 Bryndza A0648 0 1 205
Dziękuję wszystkim za udział. Mam nadzieję, że się podobało, a ludzie, których nowy ITS pokrzywdził, nie obrażą się na całe Infinity
Offline
No ja sie obraziłem na nowego its...
Offline
Pierwszy raz w karierze postawiłem na stole E/Mauler i nawet kogoś wyizolował! Nie byle kogo - zabójcę zdolnego pokonać najtęższych wojowników, upartego strażnika, powstrzymującego swym ARO najzacieklejsze ataki, niezłomnego mędrca, który bez trudu oparł się hakerskim zapędom Interventora.
Chociaż wy i tak pewnie powiecie, że to był tylko keisotsu.
Offline
Keisotsu ftw. Odwaga ich pancerzem!
Offline
Z kim pająk grał 2 bitwę?
Offline
Fotki ze wczoraj:
https://picasaweb.google.com/1078326094 … directlink
Z Wanatem (Shasvastii) jeśli dobrze pamiętam.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Potwierdzam...z Shasvastii
Offline
Strony: 1