W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Wątek Zamknięty
Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Debel Roullette - 850 pkt.
Format turnieju to 850 pkt na gracza, czyli 1700 pkt na parę.
Pary deblowe są losowane przed każdą bitwą uwzględniając handicap. Handicap oznacza że w zależności o liczby graczy skrypt będzie parował ich w taki sposób aby ich umiejętności były wyrównane. Jako bazę informacji o umiejętnościach bierzemy jego wyniki w lidze za ten i poprzedni sezon.
Armie w parach są traktowane jako Allies of Covenience. Ilość dużych punktów zdobytych przez gracza w danej bitwie, równa się ilości dużych punktów zdobytych przez parę. Na koniec turnieju o zajętym miejscu decyduje ranking indywidualny graczy.
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
SPONSORZY:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
-Lokalizacja: Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.
-Wpisowe: 15 zł.
Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.
Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę do: Luty'15 - Imię i Nazwisko - Nick
Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.
- Pula nagród: Suma wejściówek + 15% od sklepu BOLTER.
Nagrody zostaną przyznane wg regulaminu sklepu, ze zmianą, że część puli przyznamy graczowi z najbardziej klimatyczną armią
Najbardziej klimatyczna armia - wybór graczy - bierzemy pod uwagę dobór jednostek, malowanie, historię etc. Każdy z graczy będzie miał możliwość zaprezentowania swojej armii, zamysłu i historii. Każdy z graczy będzie mógł oddać jeden głos.
-Termin: 6 Lutego 2016 roku (Sobota).
-Ilość graczy: 24 graczy.
-Pula nagród: wpisowe +15% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:00 - 9:10 Zapisy
9:15 - 12:00 I Bitwa
12:05 - 14:50 II Bitwa
14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody
SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN
Sędzie liniowy: pokrzyw
W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: kvanfieldmalpagmail.com
Przysłanie rozpiski do czwartku 04.02.2016r do godziny 23:59 - +3 DP.
FORMAT TURNIEJU:
- Limit Punktowy: 850 pts.
- Armie typu Battle Forged
- Armia może składać się z maksymalnie 2 Detachmentów różnego typu (czyli CAD + Allied ok, ale 2x CAD już nie)
- Zakaz dublowania slotów (bierzemy pod uwagę wpis w Codexie), dopóki nie wykorzystamy wszystkich możliwości z danego slotu. Np. W codexie SM w troopsach są Tacticale, Scouci. Jeśli weźmiemy Capitana/Chaptera na Biku, i chcemy wziąć drugie Biki w troopsach musimy wziąć: 2x Bike Squad, 1x Tactical Squad, 1x Scout Squad. Codex Inquisition ma np jeden wpis w slocie Elit, więc mogą go dublować.
-Dozwolone są Lords of War (z wyłączeniem Super Heavy i Gargantuan)
- Zasada highlander - podczas żadnego momentu turnieju nie może być unitu droższego niż 400 pts sformowanego na stole.
Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.
NIEdozwolone są:
- Armie Unbound
- Imperial Armour
- Apocalipse
- Escalation
- Super Heavy
- Gargantuan Craatures
ZASADY:
Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w
PKZetach online
WYSIWY zalecany!!!
Niewielkie proxy są dopuszczone po akceptacji sędziego głównego (po proszę email ze zdjęciem do akceptacji).
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to automatyczny wynik 20:0
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli:
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13-14: - 17 / 3
· 15-16: - 18 / 2
· 17-18: - 19 / 1
· 19+: - 20 / 0
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każde dwie całkowicie zniszczona jednostka są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +6VP).
7. W przypadku Bye’a - 15:5.
8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.
10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord
· Linebreaker
11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Lista Tactical Objectives:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
21 42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
22 44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
23 45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
24 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
25 52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
26 53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
31 54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
32 62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
33 63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
34 64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
35 65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
36 66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika
W trakcie tury możemy maksymalnie wykonać 3 Tactical Objectivy
12. Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie, z wyjątkiem objectivów Emperors Will w misji drugiej.
· Rzut kto wybiera stronę i gracze który wygrał rzut umieszcza teraz swój objective Emperors Will
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Początek właściwej rozgrywki
Bitwa I - Capture the flag
Rozstawienie: Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· Znaczniki - jeden nie zmienny na środku stołu oraz 2 na lini środkowej oddalone od krótszej krawędzi o 18 cali. pozostałe 6 znaczników z numerami od 1 do 6 rozmieszczają gracze - te znaczniki biorą udział jako znaczniki do misji mealstorm.
Primary objective - Ethernal War:
Capture the flag. Na stole jest 9 znaczników. Znaczniki zajmuje się w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach) to flaga została wbita - znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalszą obecność przy nim scorringa. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje.
Pod koniec tury każdego gracza ZACZYNAJĄC OD DRUGIEJ TURY za posiadanie większej ilości flag gracz otrzymuje 1VP. Jeżeli nadal przeciwnik posiada więcej znaczników to nie otrzymuje on dodatkowego punktu. Można je zdobyć tylko we własnej turze.
Na koniec bitwy różnica w ilości wbitych flag daje dodatkowy 1VP za punkt róznicy.
Za kontrolowanie znacznika na koniec bitwy dodatkowy 1VP ( tutaj trza stać już na znaczniku zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach.
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLEANSE AND CONTROL
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
Bitwa II - Big Guns Never Tire & Tactical Escalation
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 5 z nich będzie pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć, które to będą.
Primary objective - Ethernal War:
BIG GUNS NEVER TIRE
· 5 Objective'ów.
· pod koniec gry każdy z 5 objectivów jest warty 3VP
· kontrolowanie znaczników podlega takim samym zasadom co kontrolowanie objectivów
Secondary Objective - Maelstrom of War:
TACTICAL ESCALATION
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej tury generuje tyle objective'ów jaki jest aktualny numer tury (w 1szej 1, w 2giej 2, itd.).
Bitwa III - Contact lost & Emperors Will
Rozstawienie: Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 4 Objectivy Maelstrom of War.
Primary objective - Ethernal War:
EMPERORS WILL
· 2 Objectivy umieszczone na połowie stołu przez graczy.
· pod koniec gry każdy z objectivów Eternal War jest warty 4VP
· te objectivy rozmieszczamy po rzucie na stronę, zaczyna gracz który wygrał rzut na stronę
· te objectivy podczas gry są dwoma ostatnimi znacznikami Maelstrom of War.
Secondary Objective - Maelstrom of War:
CONTACT LOST
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej tury generuje jeden Tactical Objective
· Każdy gracz na początku każdej następnej (2+) tury generuje tyle Tactical Objectives ile zajmuje objective'ów, maksymalnie do 6 na ręce.
PUNKTY BONUSOWE I KARNE:
Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
- 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
- 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
- 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
· Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!
Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.
· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.
Modele pomalowane otrzymują zasadę preferred enemy(niepomalowane). W kwestiach spornych rozstrzyga sędzia.
Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas, następnie wśród tych którzy nie dokonali przedpłaty, następnie z największą ilością niepomalowanych modeli.
ZGŁOSZENI:
Lista zgłoszonych napisał:
1. Thinros - Space Wolves - P, R
2. Piotr 'pokrzyw' Krzywicki - Imperial forces - P, R
3. buyback - Necrons - P, R
4. DarkAngel - Grey Knights - R
5. Ashan - Space Marines - P, R
6. Naphta - CD - P, R
7. Karolina - DE + Eld - P, R
8. Toster - CSM - R
9. Michał Discord Augusewicz - CD - P, R
10. Jarosław Sokół (EldAD) - ELD - P
11. Igor Kubiak - Necron - P, R
12. Mikołaj Gawroński - SM - P, R
13. Omadan - SW - R
14. MrT - Orks - R
15. Spyo - GK - R
16. Szymon "Szym" Araźny - SM - P, R
17. Marcin Araźny - IG - P, R
18. Izwor - CSM - P, R
19. demonicus - Tau - P, R
20. Duda - ELD + DE - P, R
21. Korwey - DE - R
22. Jakub Brzozowski - GK - R
23. Niewiem - CD - P, R
24. Xyxel - Necrons - R
Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:
1. KvaN - Eldars
2. Tuna - SM/GK
3. Robert Kurtys - Tau
4. Kornel Kurtys - Eldars
FAQ - bo jak by inaczej moglibyśmy bez nich żyć
Pytanie: Misja Capture the flag daje +1 VP za posiadanie większej ilości flag od przeciwnika. Czy to znaczy, że niezależnie od tego ile flag więcej kontroluję, tak czy siak dostaję +1VP, czy dostaję +1VP za każdą flagę, którą kontroluję ponad liczbę kontrolowanych przez przeciwnika?
Odp. Nie ważne ile punktów różnicy gracz ma dostaje max 1VP nawet przy 9:0
Pyt.W misji nr 3 dostaje +1 VP za kontrolę znacznika. Rozumiem, że chodzi o kontrolę każdego z 9 znaczników i nie jest to ograniczone do3 znaczników "sztywnych".
Odp. na koniec gry do kontroli liczą się wszystkie 9 znaczników czyli max 9VP za znaczniki - --
Ostatnio edytowany przez KvaN (2016-01-19 23:08:14)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
KvaN napisał:
Nagrody zostaną przyznane wg regulaminu sklepu, ze zmianą, że część puli przyznamy graczowi z najbardziej klimatyczną armią
Co to oznacza?
Że na podium przy pełnej frekwencji stają dwie pierwsze osoby oraz dodatkowo nagrodzona zostanie najbardziej klimatyczna armia.
Nagroda za klimat może oczywiście przypaść osobie z podium.
Offline
Zapisuje się ze Space Wolves
Offline
Przybede z moim całym Necrońskim legionem ( czesc gra, reszta przybedzie na swit focie )
Offline
Postaram się wpaść, ale to środek sesji więc nic nie obiecuję
Offline
Będę na pewno
Offline
Ja też będę
Demony
Offline
Powinienem wpaść ale nie obiecuję bo sesja (SM/GK).
Offline
Ja mam sesję przed sesją, więc 6-go powinienem wpaść
Ostatnio edytowany przez Toster (2016-01-21 20:13:36)
Offline
Dublowanie w obrębie detaczmentu czy całej armii?
Ta sama akcja z formacjami - dublowanie w niej legalne?
Offline
Precyzując - przybędę z CSM, Necrony tym razem zostaną w domu
Offline
emrtee napisał:
Dublowanie w obrębie detaczmentu czy całej armii?
Ta sama akcja z formacjami - dublowanie w niej legalne?
nice try :-)
Offline
No nie wiem czy będzie ci do śmiechu jak zobaczysz decuriona z wrajtami, bo chyba wchodzą idealnie.
Offline
A... spoko, czyli można wziać 2 formację 2 unity Kastelanów i dominus, bo Kastelany to jedyny HS w kodeksie
Offline
emrtee napisał:
No nie wiem czy będzie ci do śmiechu jak zobaczysz decuriona z wrajtami, bo chyba wchodzą idealnie.
Ojtam ojtam
Offline
Vespan napisał:
A... spoko, czyli można wziać 2 formację 2 unity Kastelanów i dominus, bo Kastelany to jedyny HS w kodeksie
detachmenty maja byc roznego typu wiec 2 formacje sa nie legalne
Offline
Ale to by była jedna formacja:
HQ: Dominus
HS1: Kastelan robots
HS2: Kastelan robots
zasada formacji jest taka, że Dominus i roboty stanowią jeden unit.
Więc cała armia na 850 ptk to 4 roboty, 2-4 programistów, dominus. Wszystko chodzi, strzela, naprawia się, regeneruje, fistuje z siłą 10 i jest przezabawne.
A poza tym jest jednym wielkim powolnym unitem
Offline
I żaden unit nie może być większy niż 400 pktów
Poza tym NIELEGALNE się pisze razem.
Offline
Vespan napisał:
Więc cała armia na 850 ptk to 4 roboty, 2-4 programistów, dominus. Wszystko chodzi, strzela, naprawia się, regeneruje, fistuje z siłą 10 i jest przezabawne.
A poza tym jest jednym wielkim powolnym unitem
Taaak bierzcie armie na monstrous creatureach <3 Wystawie tylko 3 venomy i będę grzeczny
Offline
Vespan, Dominius musi być w unicie Kastelan robots, ale to i tak dublowanie slota wg mnie.
Offline
Niby jak?
"- Zasada highlander - podczas żadnego momentu turnieju nie może być unitu droższego niż 400 pts sformowanego na stole."
Ale i tak jest bez sensu w myśl spamingu gravów w naszej mecie Podobnie jak Talosy :<
Offline
Dobra, nie będę się wydurniał jak na Wratislavi, biere Necrony + Tyranidy na turniej, można zapisać
Offline
Wstępnie się piszę, przybędę albo z tyrkami lub czymś imperialnym
Offline
No tak. Highlander.
@ Korwey. Ale oni się gravów nie boją. Roboty mają 5++ i FNP, 4 programiści i dominus mają 4++ i FNP, do tego cały unit ma It Will Not Die, a Dominus raz na turę kogoś naprawia
Offline
bede, demony
Offline
Powinienem się pojawić z notorycznymi Dark Eldarami
Offline
Moja wizyta na turnieju jest niepewna.
Offline
Unit w transporcie jest liczony do hihglandera czy nie? Imo nie, ale wole zapytać.
Offline
Highlander to ograniczenie wielkości unitu, zakaz dubli to zakaz dubli
W związku z powyższym zasada highlander dotyczy unitu, a unit w dedyku to dwa unity. Ergo taki twór nie musi łącznie kosztować mniej niż 400 pts.
Offline
Czy mogę wziąć zwykły speeder jako land speeder storm?
Offline
Jak sędzia nie pozwoli, to ktoś Ci pewnie pożyczy
Offline
Zgłaszam się. Omadan - SW
KvaN napisał:
Highlander to ograniczenie wielkości unitu, zakaz dubli to zakaz dubli
W związku z powyższym zasada highlander dotyczy unitu, a unit w dedyku to dwa unity. Ergo taki twór nie musi łącznie kosztować mniej niż 400 pts.
Czy to znaczy, że mogę Indepa wrzucić do unitu i przekroczyć 400? Będą to dwa unity?
Offline
Hmm czyli unit za 400 plus landek za 250 = 650 jest ok ale unit 400 plus IC za 50 = 450 juz nie? O to chodzi? Przecie tu i tu dwa unity tworzą teraz całość
Offline
omadan napisał:
Hmm czyli unit za 400 plus landek za 250 = 650 jest ok ale unit 400 plus IC za 50 = 450 juz nie? O to chodzi? Przecie tu i tu dwa unity tworzą teraz całość
Chodzi o to, by nie napakować do jednego oddziału masy IC-ków, które razem zrobią deathstara - np. oddział ravenwingowych motorków z jakimiś lordami do CC, oddział centurionów z Coatezem i kilkoma librarianami czy jakiekolwiek inne potworki.
Offline
No nie, bo w myśl zasad landek z wkładką nigdy nie jest traktowany jak jeden unit. Czyli jak rzucisz np jakąś moc na landka to wkładka jej nie dostaje, natomiast IC dołączony do unity owszem bo w myśl zasad staje się jego częścią.
Lordzik +1
Offline
O nie, nie wejda 3 imperial najty bo zakaz SH i tylko 850pts, ale lipny ten turniej ;( ;( ;(
Offline
Przypominam, że wg ustaleń ten turniej wypada bardziej lajtowym, więc może zamiast spinać się o zasady wystawicie coś nowego? Może Necroni też sobie podarują harvestowanie, ten kodeks ma dużo dobrych zabawek
Tym razem exploitami możecie zepsuć grę aż 3 osobom na raz ;P
Offline
Korwey napisał:
Może Necroni też sobie podarują harvestowanie
Tyyy ale ja nie mam nic innego do necronów To co mam wziąć??
Dobra po męsku trza zagrać, dość marudzenia.
Aaa tylko chcę zauważyć że kozakowanie kończy się tym że za partnera ma się największego leszcza więc jak kto lubi
Offline
Aaa to dlatego ostatnio Kvana dostałem do pary Kurdę postaram się w takim razie powstrzymać me konie przez pierwsze dwie rundy ;P
Offline
Korwey napisał:
Aaa to dlatego ostatnio Kvana dostałem do pary Kurdę postaram się w takim razie powstrzymać me konie przez pierwsze dwie rundy ;P
Nie inaczej Potrzebowałem DE aby złu wyniki zrobiły
Offline
KvaN napisał:
Korwey napisał:
Aaa to dlatego ostatnio Kvana dostałem do pary Kurdę postaram się w takim razie powstrzymać me konie przez pierwsze dwie rundy ;P
Nie inaczej Potrzebowałem DE aby złu wyniki zrobiły
DE zły wynik robią bo sędziowie wprowadzili KP. To ich wina Kvan Tym razem to nie GW
Offline
Hort.... Nie "zły" tylko "złu". W Mikołajakowym turnieju gracze byli podzieleni na "dobro" i "zło. Ja z Korwejem należeliśmy do "zła" które wygrało ten turniej.
Offline
Jak będzie sędziowany przerzut "1" z lorda w harveście? Ostatnio sędziowałeś jako, że daje a w myśl ETC zasady się nie przenoszą i tak twierdzi chociażby pokrzyw.
Offline
Co wy sie tak tych Necronow czepiliscie ?
Offline
Turniej Gibraltarski miał IMO fajne kategorie wyróżnień, oczywiście aż tyle nie ma co u nas robić pewnie ale można by o paru pomyśleć (najbardziej serowa lista, zdecydowanie;))
linkałe -> http://www.belloflostsouls.net/2016/01/ … ament.html
Dwa pierwsze miejsca + specjalna to trochę mało.
Może też zamiast tego wyboru armii, który póki co się nie udaje wg założeń, zrobić wcześniej foty na forum np. po jednym unicie. Wtedy żeby rzeczywiście byłaby możliwość oceny każdego.
Ostatnio edytowany przez Korwey (2016-01-31 20:57:42)
Offline
Kurcze, fajnyv turniej, piękne makiety.. Możemy zagrać coś podobnego za miesiąc. Więcej nagród ok, ale Wpisowe na poziomie 30zl? Niestety wszystko kosztuje a nie ma sponsorów za wielu.. (ma ktoś dojście do prezesa KGHM?
Offline
Kijtam nagrody, wyróżnienia też są spoko, ew nawet kilka DP bonusu. Można też posmarować pulę żeby przynajmniej 3 miejsca + specjalna była.
Generalnie nie doceniałem Gibraltarskiej sceny 40k, myślałem, że tam te małpy zagrają co żyją sobie na skale
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Korwey napisał:
myślałem, że tam te małpy zagrają co żyją sobie na skale
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Prawie mieszkańcy Torunia
Offline
Nie, że dissuje Gibraltar, ale ta mega klaustrofobiczna mieścina, gdzie w każdym pomieszczeniu zarejestrowanych jest 8 osób i dwa internetowe kasyna zajmuje tylko mały fragment, reszta to ta wielka skała na której żyją małpy Akurat gdzie pod koroną brytyjską jest jaki raj podatkowy wiedzieć muszę :PPP
Offline
Wpłata i rozpiska poszła.
BTW Kvan jest literówka w regulaminie:
KvaN napisał:
W tytule proszę przelewu proszę do: Luty'15 - Imię i Nazwisko - Nick
Offline
Oczywiście też się zgłaszam. I widzę, że będzie nas nieparzyście. W związku z tym 1v1 gramy na mniejszych stołach?
Offline
Też się zgłaszam. Już nawet po raz drugi
Offline
poszla rozpa i wpisowe.
Offline
To jak z tym updatem zgłoszeń? Zapisywałem się mejlowo, a przelew poszedł już dawno temu.
Offline
Nie bój nic, miejsce już masz, poza tym 24 osób to chyba nie ma tylu graczy którzy u nas grają
Offline
Szykuje się turniej na bogato
Offline
Łoł ja tam IG widzę
A przez ten Yeah Bunny highlander i cięcie slotów max 4 lemany wcisnę ... łuhooo albo 3 land rajdery
Jak mam land raidera crusadera w dexie SM i w dexie INQ to mogę brać dwa crusadery?
Jak działa dublowanie Dedicated Transportów?
W siostrach nie mam rhino/immolatorów w FA tylko opisane jako dedicated transport..
Offline
pokrzyw napisał:
Łoł ja tam IG widzę
A przez ten Yeah Bunny highlander i cięcie slotów max 4 lemany wcisnę ... łuhooo albo 3 land rajdery
Jak mam land raidera crusadera w dexie SM i w dexie INQ to mogę brać dwa crusadery?
Tak bo dex inny
pokrzyw napisał:
Jak działa dublowanie Dedicated Transportów?
W siostrach nie mam rhino/immolatorów w FA tylko opisane jako dedicated transport..
Dokładnie tak samo, jak weźmiesz Immolatora i Rhino, to możesz wziąć kolejnego Immolatora.
Offline
Poważnie ? To troche nie mija sie z ideą zakazu dublowania ? Przecież to 2 identyczne jednostki
Offline
Nie ma ducha nie dublowania jest za to duch exploitu ;P
Offline
Ja nie mówię, że to nie zgodne z regiem
Ostatnio edytowany przez Sgt. Platypus (2016-02-04 03:24:10)
Offline
dedicated transportow tez nie dublujemy skoro sa inne opcje, tak?
Offline
Tu można znaleźć najnowsze FAQ ETC:
http://www.liga40k.pl/viewtopic.php?p=50436#50436
Już 22 ossoby zgłoszone
Offline
wow, prawie "full house" , nice
Offline
To się nazywa sukces. Prawie pełna chata :O
Offline
regulamin napisał:
Najbardziej klimatyczna armia - wybór graczy - bierzemy pod uwagę dobór jednostek, malowanie, historię etc. Każdy z graczy będzie miał możliwość zaprezentowania swojej armii, zamysłu i historii. Każdy z graczy będzie mógł oddać jeden głos.
Jak przewidziana jest prezentacja 24 armii?
Offline
Będzie chyba zamiast przerwy obiadowej. Zrobiłbym na początku turnieju, ale niektórzy (pokrzyw wie o kim mówię ) napewno się spóźnią. Ja osobiście będę sporo w sobotę przed czasem, więc jakbyście byli punktualnie i odrazu rozpakowali modele na tacki można by było ocenę zrobić z rana. Znów bedę zbierał głosy jak na poprzednim turnieju.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
KvaN napisał:
i odrazu rozpakowali modele na tacki
Nie ma tylu tacek
I rada... tacki powinny być na dole i każdy dostaje na wejściu
Offline
cavalierdejeux napisał:
KvaN napisał:
i odrazu rozpakowali modele na tacki
Nie ma tylu tacek
I rada... tacki powinny być na dole i każdy dostaje na wejściu
Jak ma każdy dostać, skoro nie ma tylu tacek?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Każdy, który się załapie... proste
Offline
KvaN napisał:
Będzie chyba zamiast przerwy obiadowej. Zrobiłbym na początku turnieju, ale niektórzy (pokrzyw wie o kim mówię ) napewno się spóźnią. Ja osobiście będę sporo w sobotę przed czasem, więc jakbyście byli punktualnie i odrazu rozpakowali modele na tacki można by było ocenę zrobić z rana. Znów bedę zbierał głosy jak na poprzednim turnieju.
Spoko, czyli każdy dostanie 37,5 sekundy na prezentacje armii. To się znów nie uda, co najwyżej będziemy głodni po tłustym czwartku może i dobrze;P
Niech każdy zrobi jutro fotkę swojej armii i wrzuci w temat, jak chce z krótki opisem.
Zauważ, że z powodu miejsca nawet nie będzie jak szybko pokazać wszystkim tych tacek.
Offline
@Korwey
Ale mamy tylko 2x Wilki i 1x DE na turnieju więc ten wybór nie będzie trudny
A tak na poważnie to pomysł z fotkami jest dobry a 37,5 sec to nie tak mało znowu
Offline
Przybędą Necroni. Rozpiska wysłana.
Offline
Rozpiska i przelew poszły
Offline
Aktualna lista zgłoszeń, rozpisek i wpłat napisał:
ZGŁOSZENI:
1. Thinros - Space Wolves - P, R
2. Piotr 'pokrzyw' Krzywicki - Imperial forces - P
3. buyback - Necrons - P, R
4. DarkAngel - Grey Knights - R
5. Ashan - Space Marines - P, R
6. Naphta - CD - P, R
7. Tuna - SM/GK
8. Toster - CSM - R
9. Michał Discord Augusewicz - CD - P, R
10. Jarosław Sokół (EldAD) - ELD - P
11. Igor Kubiak - Necron - P, R
12. Mikołaj Gawroński - SM - P, R
13. Omadan - SW
14. MrT - Orks - R
15. Spyo - GK
16. Szymon "Szym" Araźny - SM - P, R
17. Marcin Araźny - IG - P, R
18. Izwor - CSM - P, R
19. demonicus - Tau - P, R
20. Duda - ELD + DE - P, R
21. Korwey - DE - R
22. Jakub Brzozowski - GK - R
23. Niewiem - CD - P, R
24. Xyxel - Necrons - R
Offline
Lista zgłoszonych napisał:
1. Thinros - Space Wolves - P, R
2. Piotr 'pokrzyw' Krzywicki - Imperial forces - P, R
3. buyback - Necrons - P, R
4. DarkAngel - Grey Knights - R
5. Ashan - Space Marines - P, R
6. Naphta - CD - P, R
7. Karolina - DE + Eld - P, R
8. Toster - CSM - R
9. Michał Discord Augusewicz - CD - P, R
10. Jarosław Sokół (EldAD) - ELD - P
11. Igor Kubiak - Necron - P, R
12. Mikołaj Gawroński - SM - P, R
13. Omadan - SW
14. MrT - Orks - R
15. Spyo - GK - R
16. Szymon "Szym" Araźny - SM - P, R
17. Marcin Araźny - IG - P, R
18. Izwor - CSM - P, R
19. demonicus - Tau - P, R
20. Duda - ELD + DE - P, R
21. Korwey - DE - R
22. Jakub Brzozowski - GK - R
23. Niewiem - CD - P, R
24. Xyxel - Necrons - R
Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:
1. KvaN - Eldars
2. Tuna - SM/GK
3.
Mamy już ponad komplet, więc uruchamiam mały stół
Offline
Wątek Zamknięty