W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Turniej Infinity 16.05.2015 "Czemu by nie ITS?"
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 16 maja 2015r. Planowany start o godzinie 10:15.
Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą appki "Tournament Calculator" firmowanej przez Asara i Krzysztofa. Sugerowane jest również dopisanie się w temacie w formie nick i armia.
Tu można się zarejestrować w systemie.
A tu zapisać na turniej
Regulamin:
1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 15zl, która należny wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 1,5 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza. Przed każdą bitwą gracze otrzymają po 10 minut na rozstawienie swoich modeli (łącznie 20 minut, razem z rezerwami). Modele, których gracz nie zdąży wystawić pojawiają się na stole, przed rozpoczęciem misji, w kontakcie z krawędzią gracza.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów i 6 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C.
f. Można zabrać ze sobą dwie rozpiski, wybrane z jednej listy armii (sektorowej, lub ogólnej - bez mieszania).
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli. Dozwoleni są WarCors (w armiach ludzkich), Authorized Bounty Hunters (w ogólnych listach armii ludzkich) oraz Wardrivers (ogólna Ariadna).
h. Każdy punkt armii ponad 300 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 6(ew. 7, gdy występuje sytuacja z punktu e.) punktów nie będą dopuszczane do gry.
j. GRAMY NA ZASADACH INFINITY 3. edycji! wraz z uaktualnieniami w formie FAQ i nowej tabeli broni], jeśli jakaś zasada, lub broń nie występuje w powyższych źródłach, to działa jak w zasadach N2/HS/C. Aktualne zasady do pobrania tu
h. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu w dowolnej chwili.
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia. Do każdej z nich wersję jawną i nie jawną.
b. Każdy gracz musi dysponować:
i. miarka
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry [dotyczy to także znaczników niezbędnych w scenariuszach]
ii. wzorniki
iii. sylwetki modeli przez nich używanych
iv. model HVT (cywila)
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta (wg. statystyki S - silhouette). W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. proksy w ramach rozsądku (szt. 3) zostają dopuszczone - ukłon w stronę młodszych stażem graczy, którzy chcieliby przetestować inne opcje
c. proksy muszą być modelami Corvus Belli - słabo wygląda Space Marine w naszej ładnej grze. Gracz proksujący musi mieć w rozpisce wyraźnie opisane jaki model proksuje inny. W miarę możliwości proszę pytać o możliwość wypożyczenia wzorów od innych graczy.
d. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia
e. Modele niewydane nie liczą się jako proks.
4. Scenariusze
a) Lifeblood (s. 18-19)
b) Highly Classified (s. 40-41)
c) Supermacy (s. 38-39)
5. Punktacja
a. Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point (OP) zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę (VP)
b. osoba, która dostała BYE ma wynik liczony na podstawie wzoru: [(liczba OP zdobytych przez gracza w grach)*3]/2=WYNIK KOŃCOWY
c. BYE dostaje osoba, która przyszła jako ostatnia (spóźnialscy)
d. kolejne BYE dostają osoby o najniższym wyniku.
6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deployment, Holoprojektor, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
d. Przed rozlosowaniem par w pierwszej turze gracz może wyzwać na pojedynek innego gracza, jeśli przyjmie on wyzwanie będą sparowani po za normalnym losowaniem.
e. Na turnieju zostaną wykorzystane zasady terenów oraz niektóre stoły mogą być bardziej "niecodzienne" - warto spojrzeć na stoły z ostatnich turniejów w Barcelonie, czy Warszawie,
f. wprowadzona zostaje opcja rzucenia przed pierwszą bitwą challenge. Challenge można odmówić, można rzucić challenge tylko na pierwszą bitwę. Jest to ukłon w stronę osób, które nie lubią grać mirrorów/nieczęsto mają okazję zagrać z daną osobą.
Lista zapisanych
1. Bartosz "asar" Skorupa - Wrocław - R2992 Shasvastii Expeditionary Force - 0[0]
2. Paweł "Pawlo" Szymonek - not assigned - 0[0]
3. Grzegorz "vanTroff" Szczesniak - Wrocław - P2644 Corregidor Jurisdictional Command - 0[0]
4. Pawel "SamboR" Samborski - Wrocław - L2944 Haqqislam - 0[0]
5. Tomasz "idio" Jeznach - not assigned - D5640 Tohaa - 0[0]
6. Michał "Michal" Ławniczak - not assigned - N5297 Japanese Sectorial Army - 0[0]
7. Łukasz "Vathaar" Dziąk - not assigned - D3002 Japanese Sectorial Army - 0[0]
8. Jakub "Skeld" Golec - not assigned - F5586 Assault Sub Section of the S.S.S. - 0[0]
9. Patryk "Bryndza" Sadowiński - Brzeg - A0648 Yu Jing - 0[0]
10. Darek "Dark" Daturazi - Wrocław - 0[0]
11. Michał "Zalew" Zalewski - not assigned - U7968 Morat Aggression Force - 0[0]
12.
13.
14.
Offline
Grzegorz "vanTroff" - Corrrrrregidor
PIN: 2644
ITS Pack: OK✔
Ostatnio edytowany przez vanTroff (2015-04-27 10:43:12)
Offline
Oczywiście gramy z ITS packiem.
Osoby zainteresowane proszę o ujęcie tego w zgłoszeniu. No i nie zapominamy o ITS PIN!
Offline
Tomasz 'idio' Jeznach - Misja Stabilizacyjna Karczochów
D5640
ITS pack - jak najbardziej
Offline
Cofamy się w czasie?
Offline
Nie, skąd by znowu? Ctrl+C, Ctroll+V
Offline
Zgłaszam się ja i moje Żaby CA
PIN: Y3177
ITS może być!
Offline
Zgłaszam się. Japońskie Hordy Kamikaze
N5297
ITS tak.
Offline
YJ, A0648, ITS tak.
Offline
Będę. Tak ;]
Offline
Pew pew!
Paczka - tak.
D3002
Offline
4. Scenariusze
a) kupa (s. 18-19)
b) YAMSy (s. 40-41)
c) true ITS (s. 38-39)
Offline
idio napisał:
4. Scenariusze
a) kupa (s. 18-19)
b) YAMSy (s. 40-41)
c) true ITS (s. 38-39)
Hahahaha
W celu
Offline
No i każdy będzie kontent Idio. Nawet arabski szejk
Offline
Ja tam jestem zadowolony. W tym roku skrzynki co prawda zaszczepiły się przeciwko kosmicznej grypie, ale przynajmniej będzie śmiesznie
Offline
Będę tak.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
ITS Pack wylądował
Offline
Będę + dorzucę się na ITS Pack.
Offline
Zaktualizowałem listę - wg. Tournament Calculator. Przypominam - TAM się zapisujemy!
Offline
11 osób. Nikt więcej nie chce wygrać Karczocha?
Offline
Ja raczej odpadam, chciałem być ale raczej mi się nie uda.
Offline
Ja się dotoczę, w końcu mam najbliżej...
"Zielarz" ITS A7253 JSA oczywiście
Może być paczka turniejowa, brakuje mi 2 przypinek...
Offline
Buniu też leci z tematem
Offline
Pamiętając timing 3 bitwy z ostatniego turnieju muszę oświadczyć, że tym razem niestety nie dam rady zagrać 3 scena, zatem wtedy biorę na klatę baya - czy jak go tam nazwiecie W granicach godz.14 +- 0.5h będę musiał się pożegnać.
Offline
Dobrze Darku, będę starał się o tym pamiętać.
Offline
VanTroff, naucz się wreszcie jaki masz PIN ITS!
Offline
A jaki mam? ;D
Offline
Piszę stopami, bo opadły mi ręce
Offline
Jestem leniwy, piszą za mnie.
Offline
Jakieś wyniki z cyferkami czy coś?
Offline
http://tc.infinity.wroclaw.pl/tc/tournamentDetail/12/
Gratulacje :-)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1