W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Turniej Infinity 31.01.2015 "In N3w Year"
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 31 stycznia 2015r. Planowany start o godzinie 10:15.
Zgłoszenia przyjmowane są w tym wątku lub mailowo na adres van.smr[at]gmail.com w formie Imię "Nick"; Armia.
Regulamin:
1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 15zl, która należny wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 1,5 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza. Przed każdą bitwą gracze otrzymają po 10 minut na rozstawienie swoich modeli (łącznie 20 minut, razem z rezerwami). Modele, których gracz nie zdąży wystawić pojawiają się na stole, przed rozpoczęciem misji, w kontakcie z krawędzią gracza.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 200 punktów i 4 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C.
f. Można zabrać ze sobą dwie rozpiski, wybrane z jednej listy armii (sektorowej, lub ogólnej - bez mieszania).
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli. Dozwoleni są WarCors (w armiach ludzkich), Authorized Bounty Hunters (w ogólnych listach armii ludzkich) oraz Wardrivers (ogólna Ariadna).
h. Każdy punkt armii ponad 200 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 4(ew. 5, gdy występuje sytuacja z punktu e.) punktów nie będą dopuszczane do gry.
j. GRAMY NA ZASADACH INFINITY 3. edycji! wraz z uaktualnieniami w formie FAQ i nowej tabeli broni], jeśli jakaś zasada, lub broń nie występuje w powyższych źródłach, to działa jak w zasadach N2/HS/C. Aktualne zasady do pobrania tu
h. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu w dowolnej chwili.
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia. Do każdej z nich wersję jawną i nie jawną.
b. Każdy gracz musi dysponować:
i. miarka
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry [dotyczy to także znaczników niezbędnych w scenariuszach]
ii. wzorniki
iii. sylwetki modeli przez nich używanych
iv. model HVT (cywila)
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta (wg. statystyki S - silhouette). W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. proksy w ramach rozsądku (szt. 3) zostają dopuszczone - ukłon w stronę młodszych stażem graczy, którzy chcieliby przetestować inne opcje
c. proksy muszą być modelami Corvus Belli - słabo wygląda Space Marine w naszej ładnej grze. Gracz proksujący musi mieć w rozpisce wyraźnie opisane jaki model proksuje inny. W miarę możliwości proszę pytać o możliwość wypożyczenia wzorów od innych graczy.
d. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia
e. Modele niewydane nie liczą się jako proks.
4. Scenariusze
Na turnieju zostaną rozegrane scenatiusze z N3 Rulebook (s. 188 - 197)
1. The Armory
2. Nimbus Zone
3. Annihilation
5. Punktacja
a. Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point (OP) zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę (VP)
b. osoba, która dostała BYE ma wynik liczony na podstawie wzoru: [(liczba OP zdobytych przez gracza w grach)*3]/2=WYNIK KOŃCOWY
c. BYE dostaje osoba, która przyszła jako ostatnia (spóźnialscy)
d. kolejne BYE dostają osoby o najniższym wyniku.
6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deployment, Holoprojektor, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
d. Przed rozlosowaniem par w pierwszej turze gracz może wyzwać na pojedynek innego gracza, jeśli przyjmie on wyzwanie będą sparowani po za normalnym losowaniem.
e. Na turnieju zostaną wykorzystane zasady terenów oraz niektóre stoły mogą być bardziej "niecodzienne" - warto spojrzeć na stoły z ostatnich turniejów w Barcelonie, czy Warszawie,
Lista zapisanych
1. SamboR - Ariadna/CA
2. Pawlo - Military Order/PanO
3. Asar - PanO/CA/Tohaa
4. vanTroff - Ariadna/Nomads
5. Grasiu - Ariadna
6. Michał - JSA
7. Teperak - PanO
8. Izwor - Moratowie
9. Kristoff - QK
10. Łukasz - JSA/YJ
11. Idio - Tohaa
12. Jarv - Hassasin Bahram/Haqq
13. Szklany - Nomadzi
14.
P.S.
Proszę zapisywać się w formie: imię "nick"; armia.
Offline
Pawlo - Military Order/PanO
Offline
Asar - PanO/CA/Tohaa
Offline
vanTroff - Ariadna/Nomads
a co jeżeli nie będzie jeszcze nowych profili?
Offline
To będziemy grać jakie są, przecież nikt Cię nie zmusi bo nie masz 2 lata...
Offline
Są nowe profile, tylko po starych cenach
Zresztą uwzględniłem to w regulaminie.
Offline
SamboR napisał:
Są nowe profile, tylko po starych cenach
Zresztą uwzględniłem to w regulaminie.
Spoczi.
Zielarz napisał:
To będziemy grać jakie są, przecież nikt Cię nie zmusi bo nie masz 2 lata...
Przecież tylko pytam jak stoją sprawy.
Offline
Jak będą wszystkie nowe profile to przyjdę, inaczej mija się to z celem na turnieju
Kto ma więcej nowych profili do armii, ten ma do przodu...
Offline
grasiu – Ariadna
Offline
@Izwor:
Ma do przodu w turnieju o marchewkę ITS 2015 startuje dopiero w lutym, więc nie rozumiem gdzie widzisz mijanie się z celem? W możliwości zapoznania się z grą w gronie znajomych w nieco bardziej kompetetywnym kontekście?
Offline
Mam jeszcze takie dwie nieśmiałe sugestie. Skoro część z nas będzie grała pierwszy raz w nową edycje to może wyjątkowo wydłużmy rozgrywkę do 2h, chociaż zmniejszenie liczby punktów też ma sens. Mam jeszcze jedno pytanko odn. starych profili. Jeśli w starej edycji zmiana profilu ze zwykłego żołnierza w specjalistę np. Forward observer kosztowało 3pts a teraz 1pts, to można ulepszyć jednostkę z drugiej edycji o jeden punkt na FO?
Offline
@grasiu
Wg regulaminu grasz tak jak masz w podręczniku N3, co imho jest super głupie
Albo grajmy jak nam army builder pokazuje (tylko stare profile) albo na nowe jeśli już wszystkie będą
(liczę, że druga wersja się ziści i nie będzie zamieszania).
Inaczej niektóre armie mają mocno pod górkę już na etapie układania rozpisek.
Offline
No właśnie... Ale nie ma się co doktoryzować. Nowy army buildier ma być dotowy do 8.01.15r
Offline
Nie dla wszelkich wydumanych kosztów ulepszeń. To nie Warhammery, tu nie zawsze FO kosztuje 1pkt.
Moja decyzja o używaniu kosztów z N3 jest podyktowana tym, że są nowe jednostki i niektórzy chcą je potestować (ja też, a co? )
Zresztą, liczę, że CB nie odwali maniany i wypuści profile przed startem ITS2015.
Co do czasu gry - 1,5h na samą grę + 20 minut na rozstawienie obu graczy to prawie 2h na grę. Spokojnie przy 200 pkt da się ogarnąć. Wystarczy nie robić spamu na 20 rozkazach.
Offline
będę mit japonia
Offline
Czy jeśli nie wydadzą profili do turnieju to mogę Father-KNIGHTa wystawić w sektorówce Military order? Czy bez oficjalnego potwierdzenia uznajemy że tatuś nie lubi innych rycerzy i nie wiadomo czy będzie chciał z nimi biegać P?
Offline
@Sambor
Co z profilami ze starej edycji, które posiadają swoiste umiejętności jak saper, czy minelayer? Czy można je wystawić w takiej konfiguracji?
Offline
Można.
Raz jeszcze punkt 6.f)
W związku z brakiem uaktualnionych profili i zasad odnoszących się do dodatków Human Sphere i Campaign: Paradiso obowiązują na turnieju koszty podane w wyżej wymienionych publikacjach. Poszczególne interakcje i interpretacje zasad będą omawiane na bieżąco, w trakcie turnieju. Ostateczne słowo ma organizator. Jeśli zaś do piątku przed turniejem (tj. 30 stycznia) pojawi się PDF z uaktualnieniem - koszty będą brane z niego
Offline
Czy obowiązują nowe profile Makauli i Dasyu?
http://www.beastsofwar.com/infinity/inf … -analysis/
Offline
Już wszystko z profilami jest jasne - co do zasięgów broni, dopisałem nowy fragment do punktu 6.f)
Powyższy zapis nie dotyczy broni, które są wariantem podstawowej, znanej z podręcznika do N3 (tj. np. Rifle, Shotgun i Sniper Rifle). Chodzi o ujednolicenie zasięgów i możliwości między wariantami, np. T2 Rifle i AP Rifle, czy Viral Sniper Rifle i T2 Sniper Rifle, a zwykłą Sniper Rifle.
Podobnymi analogiami jest też Blitzen, Akrylat-Kanone i Panzerfaust, czy Contender i Rifle. Podobnie Viral Rifle będzie mogła wejść w Suppresive Fire, a Contender z DA ammo rozwalać ściany (anti-materiel trait).
Offline
Są nowe profile można grać
Mateusz 'Izwor' Izworski MAF
Offline
Zaktualizowałem listę graczy.
Czy uda nam się osiągnąć frekwencję z grudnia?
Offline
Krzysztof Kryspin, Qapu Khalqi, F8592
Offline
Łukasz - JSA (lub ogólny yu jing, jeśli się z kasą wyrobię :>)
Offline
Tomasz Jeznach Tohaa
Offline
To ja zadam jeszcze takie pytanie: Czy chcecie przy okazji turnieju przetestować Tournament Calculator
Offline
Bardzo chętnie, tylko czy naród się nam ogarnie? To kolejna rejestracja
Offline
Ok, turniej już dodany http://tc.infinity.wroclaw.pl/tc/tournamentDetail/1/
Offline
Oczywiście dzisiejszy FAQ i Weapons Chart obowiązuje. Później podmienię w regulaminie.
Offline
tomasz 'jarv' dobrowolski - hassassin bahram
Offline
Dodano, aktualizacja regulaminu.
Prosiłbym też o zapisanie się na turniej w appce Asara, o tu:
http://tc.infinity.wroclaw.pl/tc/tournamentDetail/1/
Offline
Hm... moge alternatywnie na vanilla haqq zagrac ... ;]
mam ciekawy pomysl do potestowania ;]
Offline
Wojciech "Szklany" Mazur, nomadzi
Offline
Pytanie mam w związku z tymi rozpiskami, ich jawnością itp.
Są dwie rozpiski, kiedy wybieramy, którą gramy?
Jak się przeciwnik wystawi, czy od razu jak poznamy z kim gramy.
W ITS było jasne, teraz z tą jawnością jak jest dopiero na stole to nie wiem jak to jest.
Offline
A jakbyś chciał wybrać rozpę po rozstawieniu się przeciwnika, jeżeli wcześniej musi być rzut lojtkowy?
Offline
W sumie racja Czyli problemu nie ma
Offline
Chyba, że w obu rozpach lojtek ten sam.
Offline
Po sparowaniu, przed rzutem na rozpoczynanie ma być wybrana rozpiska.
Offline
Stawiam, że wygra Michau ze swoimi robokopami;-) Dzięki jeszcze raz za grę, żałuję że nie mogłem zostać dłużej:(
Offline
Fajnie ta nowa edycja wyglada
Teraz jeszcze trza wycisnac wiecej z moich Moratow, najlepiej na wieksze punkty i moze zaczne cos wygrywac...
Offline
PanO rules
Dzięki wszystkim za sympatyczny turniej
Offline
a ja poprawiłem buga z sortowaniem po małych punktach przy remisach.
P.S. Sambor jak się liczy baye w N3?
Ostatnio edytowany przez Asar (2015-01-31 20:40:22)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
A właśnie... Asar... rispekt za zliczarkę
Offline
@Asar:
Wzór jak narazie taki jak z ITS2014
[(wyniki z gier)*(ilość gier w turnieju)]/(ilość granych gier w turnieju, czyli ilość gier -1)=BYE
Offline
Apka spoko i taka ekologiczna:-)
Offline
Wrzućcie wyniki
Offline
Wyniki:
1. Pawel "Pawlo" Szymonek - 23 [372]
2. Christoph "Kristoff" Kryspin - 21 [535]
3. Grzegorz "vanTroff" Szczesniak - 16 [327]
4. Mateusz "Izwor" Izworski - 16 [309]
5. szklany "szklany" szklaninski - 13 [208]
6. Pluto "pluto" Pluciński - 12 [149]
7. Pawel "SamboR" Samborski - 11 [394]
8. Mateusz "teperak" Mastalerz - 11 [337]
9. Michał "Michal" Ławniczak - 10 [222]
10. Tomasz "idio" Jeznach - 9 [310] [bye w drugiej bitwie]
11. Bartosz "asar" Skorupa - 6 [112] [bye w trzeciej bitwie]
12. Grzegorz "Grasiu" Graś - 1 [70] (rozegrał jedną bitwę)
Offline
Przegrać pozycję o małe punkty, to mi się jeszcze nie zdarzyło
Choć VanTroff okazał się lepszym generałem w bezpośrednim starciu, to w sumie zasługuje na to trzecie miejsce
Offline
No to ex aequo
Offline
Krzysiek jest jak prawdziwy Haqqislamita za to. Mało ginie, ratuje kogo się da
Offline
Offline
Ło matko, chyba musze przyjść kosmitami następnym razem.
Offline
Tak apropo, jedyne straty to piraci oraz drona total HMG. Czyli żaden Haqqislamczyk nie zginął! Doctor Plus FTW.
Offline
Twój pirat był dzielny lecz nie zdzierżył kolby spetsnaza.
Mieśmy z Krzysiem najnudniejszą grę świata po obu stronach padł jeden trup
Offline
Mam jeszcze apel do wszystkich. W zwiazku ze zmorzona dyspersja jednostech i coraz wiekszej ich liczbie na krawedzi stolu, smierc poniosla moja jedna jednostka. Pal licho zlotowki, ale czas na przygotowanie modelu do gry to boli:(
Offline
grasiu napisał:
Mam jeszcze apel do wszystkich. W zwiazku ze zmorzona dyspersja jednostech i coraz wiekszej ich liczbie na krawedzi stolu, smierc poniosla moja jedna jednostka. Pal licho zlotowki, ale czas na przygotowanie modelu do gry to boli:(
W sensie spadła i się zgubiła /// spadła i się połamała, w związku z czym masz apel o ostrożniejsze przemieszczanie się?
Dokończ myśl proszę
Offline
Polamala sie podczas upadku
Ostatnio edytowany przez grasiu (2015-02-02 01:17:16)
Offline
Dopisałem baye mnie i idio na TC
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1