W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
1750pts BA
czyli: w turze pierwszej spada drop pod i rozladowuje tacticali, 2 strzaly z meltagunów lecą w najdroższy pojazd. Tura 2 - spada reszta (zapewne spadnie tylko 1 skład termosów) - w każdym składzie termosów priest i libra, oprócz tego jeszcze jeden priest w 10-osobowym składzie assaultowców. 2 mniejsze składy rozwalają pojazdy, większe składy rozbiegają się i starają przeżyć nadchodzącą turę strzelania. Tura 3 - zaczyna się rzeźnia, bo wszystko powinno być w zasięgu szarży, librowie odpalają Preferred Enemy dla składów termosów, Prieści dają im Furious Charge, koniec gry. Ew objectivy zajmuje większy skład assaultowców.
Jakieś sugestie co zmienić?
Ostatnio edytowany przez scoiatael (2011-02-07 23:13:43)
Offline
rozpa fajna ale przekroczyłeś sloty w elitach i troopsach
Offline
3 elity, 4 troops, nie można tyle mieć? dotąd żyłem z przeświadczeniem że elity są 0-3 a troops 2-6
Offline
Coś Ci się z rozwalaniem pojazdów pomyliło kolego. Jak spadniesz z dwiema meltami pod 3 lemany, to raczej Twoi marinsi nieba więcej w życiu nie zobaczą. Nie da się Twoją taktyką pokonać takich oto armii:
Eldars - falcony wyżyją holo-fieldami, a każdy z nich z prezentem w środku załatwi to co mu spadło pod nosem; Twój największy wróg: Seer Coucil i fleet w całej armii, masz na klacie tyle szarż, że nic Cię nie uratuje.
Tau - rozstrzelają Cie pojazdy, mobilna wersja z devilfishem do każdego troopsa i suitami w rezerwie załatwia Twoją armię kawałek po kawałku; jeśli jesteś pierwszy, to strzelcy wyborowi spadają po Tobie, czyli to Tau poluje na Ciebie, nawet nie będziesz miał jak odpowiedzieć.
Witch Hunters - spalą i z miejsca zastrzelą wszystko, co spadnie koło nich. Pomodlą się za Ciebie do imperatora, bo ułatwiłeś im zadanie; nie masz oddziału, który mógłby powalczyć z szefową z księdzem i 20 laskami.
Imperial Guard - Lemany i Hellhoundy zmielą Cię w dwie tury;
Tyranids - pojazdy? Jakie pojazdy? Close Combat - zapraszamy...
Jakieś uwagi?
Offline
@
Zielarz
Z Tau często się ta taktyka udaje, z większą ilością dropów i assaltami w nich
z eldarami jest ciężko jak zauważyłeś. Ale z inną rozpą da się
@
scoiatael
każdy sanguinray priest to osobny unit, a troopsów może być 6 jak napisałeś
Offline
Można mieć 3 sanguinary priestow w 1 slocie elit.
Co do tego co napisał zielarz to moją uwagą jest "save na 2 inv na 3 i feel no brain". Nawet tyrki wymiękają bez granatów.
Offline
Tego tacticala trochę szkoda, chyba że go będziesz dropował jakoś tak, żeby chłopaki mieli cover.
No, nie oszukujmy się, jeśli chcą strzelić z multimelty, to muszę spaść blisko wroga, a ogień zwrotny całej armii musi ich zmieść ze stołu.
Nie masz lepszego spożytkowania tych punktów? Może po prostu wziąć więcej assaultowców?
Drop pod z locatorem jak rozumiem jest Ci potrzebny dla termosów. Z drugiej strony jak termosy spadną, to mogą sobie pobiec (bo strzelać i tak nie mają z czego), nadrabiając trochę scatter, na potrzeby szarzy w następnej turze.
A można rozdzielić przy deploymencie oddział z drop podem? Tak żeby on sam sobie spadł, a oddział był osobno w rezerwach? Co prawda wtedy przeciwnik rozwaliłby drop poda i nici z namierzania termosów. Chociaż jak wrogowi dobrze pójdzie strzelanie to może i tacticala i droppoda w pierwszej turze rozwali.
Offline
Chlopaki są relentlers więc mogą. Sv 2 i feel no pain odpadają po plazmie w stormtrooperach i flamerach/bolterach ap1 u sióstr oraz rendingach w close combat.
Offline
Zielarz napisał:
Chlopaki są relentlers więc mogą.
mmelta jest na taktycznych, oni są relentlres u BA? coś jak jak patrzę na ich dex to nie wydaje mi się....
ale mogę się mylić
można zrobić by Drop spadał oddzielnie, a zawartość była wystawiona normalnie na stole
takie 3 grosze ode mnie
opierasz swą taktykę na JEDNYM drop podzie z Locator Beaconem? i on ma ściągać wszystkie inne jednostki po DS?
masz armię na 1750 pkt, przeciwnik raczej też taką wystawi więc o ile nie będzie idiotą to jego 1750punktowa armia walnie wszystkim co ma w tego dropa, nie będzie miała żadnych innych celów poza jednym, mającym immobila, i jeszcze open toped.... po jego zniszczeniu zajmie się mordowaniem pozostałej części twej armii, która będzie scatterować normalnie. Twoje termosy po DS mają turę przerwy, fakt 2+/3+, ale nawet nie mają ass.cannona, ani HF więc przeciwnik także może je zapestkować
szczerze to jakoś nie podchodzi mi twa rozpiska, chyba że zrobiłbyś więcej dropów z BAdredami to miało by sens, ale jeden raczej nie
a widząc u przeciwnika Master of the Fleet możesz raczej pakować manatki
gram SM, bawiąc się dropami z Dredami i .....jeden drop pod bitwy nie wygra
Ostatnio edytowany przez Snorri (2011-02-08 18:59:51)
Offline
ale się dyskusja zrobiła... co do slotów: mam 4 troops i 3 elity: 2 składy termosów i 3 priestów w jednym slocie.
co do plazm/ap1/rendingów to termosy mają jeszcze 3+ inv na 4 z 7 członków każdego oddziału i oddają mając Preferred Enemy, więc cokolwiek co ich nie zje na większej inicjatywie jest mniej lub bardziej martwe. Hordy muszą wywalić jakieś kosmiczne ilości ataków żeby zabić 7 termosów (8 woundów) z Feel no Pain (12 zranień na człowieka, jakieś 96 zranień na oddział, co na T4 i WS 4 oznacza jakieś 384 ataki... więc średnio to widzę. co do jakiegoś oddziału zabójczego to mam nadzieję że zatrzyma się na 1. składzie termosów a drugi go przygwoździ. Tactical jest dla Locator Beacona, mam nadzieję że przeciwnik będzie się bardziej bał multi-melty obok swoich czołgów (nie może strzelać po ruchu, w pierwszej turze strzela tylko meltagun i combi-melta).. Przyznaję że brakuje tutaj dobrego strzelania, mógłbym może wywalić priesta i assault squad w zamian za Stormravena, ale wtedy tracę 1/3 scoringów..
@Snorri: locator jest tylko i wyłącznie dla termosów, cała reszta spada z zasady Descent of Angels (przerzut na rezerwy i scatterują d6)
hm, a ty: strzelałbyś do multi-melty siedzącej obok twojego land raidera czy pustego drop poda?
... i od kiedy assault termosy mogą brać ciężkie bronie?
Stormraven mi się coraz bardziej podoba, zdejmując assault squad mógłbym go wrzucić z hurricane bolterami, locatorem i oddziałem scoutów z kolejnym locatorem.
i @Zielarz: przelicz te melty jeszcze raz, tam są 4 niezależne oddziały, każdy z 2 meltami, aż dosyć na 3 lemany
Ostatnio edytowany przez scoiatael (2011-02-08 19:11:23)
Offline
No to wersja ze stormravenem - daje mi porządne strzelanie i dodatkowe 2 locatory, i tyle samo troopsów:
Offline
coś mało czołgów ...
Offline
Baal napisał:
coś mało czołgów ...
piękny żart, aż ci punkta reputacji za niego dam
Offline
scoiatael napisał:
@Snorri: locator jest tylko i wyłącznie dla termosów, cała reszta spada z zasady Descent of Angels (przerzut na rezerwy i scatterują d6)
hm, a ty: strzelałbyś do multi-melty siedzącej obok twojego land raidera czy pustego drop poda?
... i od kiedy assault termosy mogą brać ciężkie bronie?
pamiętam że są dwa rodzaje termosów, po prostu zwróciłem uwagę że o ile zrzucając zwykłe termity można sobie postrzelać z jakiś broni przed spodziewaną kontrą przeciwnika o tyle ass.termosy będą świecić oczami co najwyżej lub pluć kwasem
384- ...pewnie grasz już dosyć by wiedzieć tak jak i ja by wiedzieć że by zabić 8 termosów może nawet 8 pechowych rzutów (matematyka nie zawsze będzie po twojej stronie), poza tym plazmy na rapidzie poparte może null zone sprowadzą termity na ziemię to przykład ofc
a i odnośnie tego landka, dropa i taktycznych..... :
wypuszczam zawartość z LR, potem szarża zawartości w dropa a LR tankshockuje taktycznych:) jak się bawić to się bawić
a tak na koniec, zagraj pierwszą rozpiską, jestem ciekaw jak się spisze
Offline
Kolego drogi ... pomyśl przez chwilę zanim coś napiszesz. Masz 3 oddziały melciarzy na cały stół. Z zasięgiem 12/6 cali i np. 3 Lemanami w jednym miejscu jesteś dalej bezbronny jak niemowlę.
Na poważnie:
Wada nr. 1 - spadasz po kawałku;
Wada nr. 2 - jest cię do kupy 40 modeli;
Wada nr. 3 - praktycznie wszystko jest do walki wręcz;
Wada nr. 4 - właściwie nie masz strzelania na zasięg większy niż rapid fire
1 i 4 oznacza, że raczej sam jesteś w rapid fire przeciwnika (Tau, IG i WH to uwielbiają);
2 i 3 oznacza, że spadasz blisko i turę czekasz na zbawienie (Orki, Chaos, Tyranidzi i BT kochają takie sytuacje).
Samo 1 oznacza, że zawsze brakuje akurat kogoś na stole jak jest potrzebny. Twoja tura 1 musi być bardzo przykra...
Offline
Snorri napisał:
384- ...pewnie grasz już dosyć by wiedzieć tak jak i ja by wiedzieć że by zabić 8 termosów może nawet 8 pechowych rzutów (matematyka nie zawsze będzie po twojej stronie), poza tym plazmy na rapidzie poparte może null zone sprowadzą termity na ziemię to przykład ofc
a i odnośnie tego landka, dropa i taktycznych..... :
wypuszczam zawartość z LR, potem szarża zawartości w dropa a LR tankshockuje taktycznych:) jak się bawić to się bawić
a tak na koniec, zagraj pierwszą rozpiską, jestem ciekaw jak się spisze
owszem, plasmy na rapidzie z null zone mogą mi zdjąć 1 oddział, drugi zostanie i wesoło zmasakruje strzelających. Matematyka może nie być po mojej stronie, ale przy odpowiednio dużej próbie (a przy 3 grach i 2 oddziałach tych prób będzie bardzo dużo) statystyka wychodzi na swoje.
co do landka i taktycznych wybrałeś jedno z naprawdę kiepskich rozwiązań: zdjąłeś mi locator, ale mam dużą szansę zepsuć ci landka (Death or Glory + meltagun), a w kolejnej turze mam szanse dobrać się do zawartości twojego landka (z melt/plasma cannona na stormravenie), jednocześnie nie masz na nich granatów więc jeżeli wejdę w teren to nie masz szans wykorzystać dobrze tego oddziału.
Zielarz: 3 melty to dość żeby pozbyć się najupierdliwszych pojazdów (może nie u eldarów i necronów, ale to inna bajka).
Wada 1: w kawałkach spadają mi tylko termosy - prawie wszystko spada w 2. turze (bo ma przerzuty na rezerwy)
Wada 2: marines rzadko biegają z większą ilością modeli na stole (z tego co liczyłem wystawiając tylko oddziały taktycznych można wystawić około 70 modeli)
Wada 3: mam duże szanse przeżyć ową turę stojąc po prostu w terenie, z coverem na 4+, invem na 5+ i Preferred Enemy.
Wada 4: Stormraven powinien mi dać całe potrzebne strzelanie (PC, MMelta, 6t-l bolterów i 4 rakiety S8/AP1)
owszem, tura 1. będzie pewnie zwykle najgorsza, ale potem zwykle jest drastycznie lepiej.
Offline
scoiatael napisał:
co do landka i taktycznych wybrałeś jedno z naprawdę kiepskich rozwiązań: zdjąłeś mi locator, ale mam dużą szansę zepsuć ci landka (Death or Glory + meltagun), a w kolejnej turze mam szanse dobrać się do zawartości twojego landka (z melt/plasma cannona na stormravenie), jednocześnie nie masz na nich granatów więc jeżeli wejdę w teren to nie masz szans wykorzystać dobrze tego oddziału.
to był żart
Ostatnio edytowany przez Snorri (2011-02-10 14:56:29)
Offline
wersja 3.0, juz bardziej zbalansowana po ogólnej krytyce.
1749pts Blood Angels
Offline
1 Libra nie epistolary zrobi tyle samo bez epistolary- w termosach masz przy szarży 9 ataków s9 (furious charge)
wez mu zamiast sworda fear of the darkness (możesz użyć po deepie)
2 po co ci 2 priestów termos? wez 1 termos i 1 pack do assaultów
3 2 assault squady są dobre ale z FISTAMI, meltapistol ma 6 cali zasięgu, pojazdy chcesz nim otworzyć czy jak? zamień go na fista
4 drop pod jest do niczego- jest papierowy i spada od wszystkiego, a skuad w środku zostaje wystrzelany bo po deepie nie ma szarży
5 Vanguardy na piechtę, to jest to- bohaterska szarża umierają w 1/2 turze, nawet na packach (kosztują WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ) i nic nie zabiją
6 Bale bez sponsonów bo to anty tanki są, nawet landki zjadają (s6+6+3(rending)=15)
7Dewastatory- chyba armie pomyliłeś, za te punkty kp sobie co innego
Ogólnie:
Weż stormravena bez sponsonów z furioso dredem na talonach i assault squadem lataj 24 cale- masz covera i strzelasz assault cannona ilub melty wywal drop poda
Ave Imperator
Offline
ninja9606 napisał:
...
6 Bale bez sponsonów bo to anty tanki są, nawet landki zjadają (s6+6+3(rending)=15)
...
Emperorze... Sanguinusie... widzisz i nie grzmisz... Baal to ppiechotne nie ppanc. to ma pestkować. Na wuja ci tak drogi pojazd, jeszcze fast, a ty z niego nie chcesz korzystać.... To ma jechać i strzelać 10 pestkami...
Offline
Baal robi outflank i Pakuje 4 pestki w bok jakiegoś pojazdu z s 6 i rendingiem, Baal z flamestorm cannonem wychodzi z outflanka i flamer s6 ap3 looknijmy na statystykę 10shotów 6hv bolec trafiają 4 assault trafiają 3 (wezmy taf 4) 4xs5 wound na 3 niech zwoundują 3 + 3 rany assault cannon i sejwują na 3/4+ razem 6 ran z sejwem/ coverem
Flamestorm, dobry plackek z fastem obejmie 5, zwoundują wszystkie, 5 trupów za mniej punktów- bez sejwa, bez covera
Ave Imperator
Ostatnio edytowany przez ninja9606 (2011-08-22 19:24:23)
Offline
Ok, zgoda z flamestormem jeszcze przyjmuję polemikę, ale nie przekonasz mnie do wystawiania baala z katarynkami bez bolców. To pojazd nie tylko do niszczenia piechoty. A jak strzelasz do jakiś gówienek w stylu deffkopt, trucków, buggiesów, speederów, sentineli, dup pojazdów czy innych AV 10 to te kilka hitów s5 potrafi spłacić baala. Poza tym dodatkowa broń to mniejsza szansa na zaglanowanie baala - wszak to dosyć drogi pojazd.
Offline
Skojatel. Z Gray knightami nie masz szans Blok DS + wszędzie power weapon i 5/6 siły. Ała
Offline
Baal drogi pojazd, tyś chyba wykupił mu wszystkie możliwe upgrady po 5 razy
O, a tak poza tym to termoski bez landka są do niczego, najlepiej reedeemera
landek bez termosów z assaultem w środku zrobi 800x więcej niż termosy z deepa które nic nie zrobią bo wejdą w 3 turze zniesie ich na wroga i trupy z tabelki bo albo ich smierć odwleczesz o turę albo wróg ich wystawi w lewym dolnym rogu stołu albo po prostu zginą
A i taka rozpa może by coś ugrała ale na prawdę trzeba umieć porządnie grać i zastawiać szarże wrogowi tak aby samemu szarżować i używać maks priestów
Offline
Tani jest Razor dla assaultowców Baal jest drogi - upgrade jaki widzę do boltery i ewentualnie dozer/searchlight.
Ninja ma rację co do tych asfaltowych termosów. Miałem przyjemność grać na którymś z dni fantastyki z armią marinsów na 1750 która miała 3 * teleportujący młotkowi (w sumie 15 sztuk), 3 * 10 taktycznych w rhinosach + vulkan. Grałem siostrami. Wystrzelałem chłopaków tracąc spooooro figurek, ale i tak zaliczając niedużą wygraną. Inna bajka - ostatnio grałem dwie potyczki z assarhadonem. Miał w landrynie oddział paladynów z librą (6 figurek). Scenariusz podobny - wysiadał z landryny, niszczył mi jakiś pojazd. W jednej bitwie załapał pestki z dwóch baali i razora i zszedł cały oddział, w drugiej załapał placka z vindicatora - nie zdał żadnego sejwu. Statystyka to wredna i niewdzięczna baba. A termosy zazwyczaj z nią przegrywają
Generalnie doradzam jednak większą ilość assaultów (może być w landkach), a jak już chcesz termosy to asfaltowe i też w landkach (bardzo ewentualnie w stormravenie).
Offline
Stormraven jest świetny tylko trzeba umieć nim grać- jak wróg zaczyna to wyjazd z rezerw 24'' i tl melta PIZD i nie ma pojazdu, covery na 4, pancerz 12 odporny na melty to coś- nast tura wysiadka z przodu robodredzik z tyłu 10 assaultów i jazda na wroga, a raven 24 '' i Pizd z rakiety/cannona,/melty i tak dalej (jak zaczynasz to to samo zaczynając na stole)
a razor jest rzeczywiście tani ale nie ma outflanka i 13 11 10 pancerza
Paladyni nie mają invów takich jak kowale i musiał być ciulem zeby się tak podstawić i nie zaszarżować piechoty, oni po to mają landka: LA-landek K-kowale /EI- wroga piechota EP- wrogi pojazd ZdK- zagrożenie dla kowali
ZdK
LA
EI/K EP/K
Krótko- konsolką kryjemy się za landkiem przed ZdK
Ostatnio edytowany przez ninja9606 (2011-08-23 15:16:08)
Offline
Polemizowałbym. Jestem świeżo po dwóch bitwach pancernych na 2000pts - z jednej strony (ja) BA (3 vindy, 3 baale, razor las-plas, 2 landki), z drugiej strony GK (landek, 2 dredy, 6 razorów las-plas, rhino) i wiesz co- z mojej pancernej armii te razory robiły rzeszoto (faktem jest że byli tam hanchmeni z meltami).
Zestaw 5 asfaltowców (fist, melta) w razorze las-plas to chyba najlepsze co może gracz BA wystawić. Tanie i skuteczne.
Jeżeli chodzi o Stormravena - nie jest to panaceum. Kosztuje tyle co landek i jest papierowy. Powiedzmy sobie szczerze, coś co nie jest odporne na s6 czy s7 zostanie zapestkowane przez:
-autocannony
-orki z dużą ilością rakiet/tych giwier s7 assault d3
-eldarskie rakietki
-psycannony
-assault cannony
- wymarzony cel dla exorcistów (d6 s8 ap1)
Za tą cenę Landek to lepsza i pewniejsza inwestycja. Tylko melty trzeba się wystrzegać.
edit:
ciulem nie był - dobrze grał, tylko nie zdołał zaszarżować przez trudny teren vindicatora.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-08-23 20:46:59)
Offline
Nie chcę nikogo obrażać, ale po prostu szarża tylko na pojazd jest za zwyczaj bez sensu (w takiej sytuacjii) to była kwestia pecha.
Do rzeczy:
żeby zapestkować trzeba mieć dużo strzałów
Autocannony (2)
Orki mają małego BS-a
Taa, Rakietki (jakie rakietki)
Psycannony penka na 6 a trafić trzeba, przebić trzeba, niezdać covera trzeba i zasięg mieć trzeba
Assault cannony patrz wyżej
A exorcisty to tak jak melta na landka
Stormraven to prawie 2/3 landka
nikt nie będzie strzelał ze wszystkiego w 1 cel...
Offline
Wiesz nie obraź się - ale ja od zawsze gram armiami pancernymi i mam trochę doświadczenia w zdejmowaniu swoich zabawek ze stołu.
W tym SR masz 200 punktów za ptaszka, 200pts za piechotę i 150pts za dreda - sądzisz że nie będą walić?
Proponujesz wlecenie na 12" od przeciwnika. To oznacza że cała armia oponenta ma Cię w zasięgu.
Te bronie które wymieniłem mają dużo pestek, albo występują w dużej ilości. Poza tymi brońmi są jeszcze lascannony, railguny i inne zabawki z dużą siłą które do przebicia potrzebują 2+ czy 3+. Wiara w save 3+ z flatouta jest niestety taka sobie. Tak naprawdę do szczęścia wystarczy immobil i jest duuuuże buuuum.
Ja bym walił czym popadnie - Spytaj Eldrada co poleciało w jego ptaszka jak wleciał w moją strefę rozstawienia. On lubi rajdy Serpentem
Tak btw. Mi się podoba Twoja taktyka, ale naprawdę to nie zadziała przy rozgarniętym przeciwniku jak powinno. Może jakby były 3 ptaszki..
Offline
Ja nie mam zamiaru lecieć środkiem stołu, Armia z lewej strony nie ma zasięgu na storma z prawej, ty też się ruszasz a ja mogę wlecieć z rezerw, nawet jak rozwalisz stormravena to mam cię w zasięgu szarży (jako rzekłeś 12'') A, i ty zamierzasz zignorować landka "zabić storma, zabić storma"?
Weź zrób rozpiskę na 1000, załórz że w 1 turze podleciałem do ciebie i z melty strzeliłem w twój najdroższy pojazd, sprawdż co mu zrobiłem i strzelaj do mnie i sprawdż co się stało, zrób to 2x i napisz jak wyszło
PS: Flat out to cover 4+
Offline
Ok,
Witchhunters (998pts), bez maksowania melt:
przełożona(jp, mc piła,inf pistol, inne bzdury) 160
10 sióstr (piła, 2*melta), rhino 209
10 sióstr (piła, 2*melta), rhino 209
exorcist(dozer) 140
exorcist(dozer) 140
exorcist(dozer) 140
rozstawiam to w kupie tak by rhina flankowały exory, exory w lesie. cannonesca w środku.
Podlatujesz walisz z mmelty trafiasz na 0,88, przebijasz pancerz powiedzmy na 0,7 (13 z przodu - rhina dbają o boki), później mam cover na 4+ - powiedzmy masz 35% na przebicie. Czyli docelowo 18% na bum, 6% na immobila, 6% na broń urwaną i 6% na stuna. Szał
Oddaje 2d6 rakiet (choć mocno prawdnopodobne 3d6) z siłą 8. Wylatuje statystyczne 7, glanują (na 4+ - 3,5 czyli 2 penki i 1,5 glana) wysejwujesz połowę czyli dostajesz glana i penkę AP1 - spadasz na 4+ i na 6+ immobil odpowiednio na 3+ i 5+). Nie wspomniałem o 5 meltach (które i tak Cię bolą na 4+) i 10 atakach z piły...
Pytasz co z landkiem - a niech jedzie do mnie. rhinosami poblokuję, poświęcę oddział sióstr byś mógł poszaleć młotkowymi, a w następnej turze rozkręcę go przełożoną wielokrotnie. Ponieważ zaczynałeś to ja mogłem wybrać w który kąt się upchać bym miał zasięg 48" exorami, a byś ty musiał do mnie podążać przez cały stół (jakieś 36-48" )
EDIT: Ta rozpiska nie jest złośliwa - przez jakiś czas na przełomie 4 i 5 edycji nią pogrywałem jeszcze w wariacji na 1250 z drugą kanoniczką i oddziałem serafinek.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2011-08-23 22:10:52)
Offline