Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2010-08-16 16:31:07

 Maciek

http://i.imgur.com/4G36a.png

5139955
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-16
Posty: 1593
WWW

Turniej FLAMES of WAR – LATE 2000pkt – 29 sierpnia (NIEDZIELA)

Zapraszamy na kolejny turniej FLAMES of WAR.

Odbędzie się 29 sierpnia 2010 (niedziela) w sklepie BOLTER - ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32.

Poniżej znajdziecie regulamin turnieju.

wpisowe: 10 zł (lub 15zł – ustalimy na miejscu)

Zapisy: 10:00 – 10:15
Początek turnieju : 10:20
(w razie problemów z dojazdem, można wysłać zgłoszenie SMSem na 605560309)

Sędziuje: Bartek Cieśla, z wydatną pomocą podręcznika

Poniżej REGULAMIN

I. Kompozycja armii:
1. Gracze wystawiają armię na 2000 pkt na okres late.

2. Obowiązują wszystkie listy armii do drugiej edycji Flames of War zarówno z podręczników jak i pdfów umieszczonych na stronie www.flamesofwar.com

3. Gracz wystawiający kompanię na podstawie listy armii z pdfu zobowiązany jest posiadać jego wydruk do wglądu sędziego oraz przeciwników.
4. Za wskazane uznaje się posiadanie rozpisek swojej armii dla wszystkich przeciwników.
5. Prowadzący (czyli ja) będzie grał SSF albo Tankovym Batalionem.

II. Rozgrywka:

1. Gramy 3 bitwy po trzy godziny (wliczony czas przenoszenia figurek)

2. Grafik turnieju:

Bitwa pierwsza –  10:20-13:20
Bitwa druga – 13:20-16:20
Bitwa trzecia – 16:20-19:20

Przed każdą bitwą losujemy scenariusz.

III. Punktacja:
O wyniku rozgrywki decyduje scenariusz a punkty zwycięstwa są liczone następująco:

* Wartość punktów do zdobycia wynosi 20VP(w tym 10VP za scenariusz).
* Wartość punktowa armii przeciwnika na stole to 100%. Zabite jednostki przeciwnika to odpowiedni procent

i za wygraną dodajemy do wyniku 100%. Następnie liczymy różnicę wyniku w procentach i porównujemy z

tabelką.

0-19,99% 10-10
20-39,99% 11-9
40-59,99% 12-8
60-79,99% 13-7
80-99,99% 14-6
100-119,99% 15-5
120-139,99% 16-4
140-159,99% 17-3
160-179,99% 18-2
180-194,99% 19-1
195-200% 20-0

* „Procent” strat jest liczony na zasadzie wliczenia wszystkich pkt wystawionych podczas bitwy na stół.

Tzn. jeśli na stole mamy całą armię to nasze 100% to łączny koszt wszystkich plutonów na stole (tak

lotnictwo się nie wlicza). Jeśli natomiast zaczynamy z połową armii na stole a połową w rezerwach to

koszt punktowy jednostek zaczynających oraz tych które weszły z rezerw jest naszym 100%, to oznacza ze

jednostki które nie zdążyły się pojawić na stole nie są liczone do tego. Do strat wliczamy tylko pełne

stracone plutony oraz takie które zostały zredukowane poniżej połowy (”sole survivor” jak się uda to jest

to strata połowy oddziału). Także wliczamy jeśli zniszczono HQ, warrior teamy, leaderless platoons lub

inne dodatki do HQ będące w plutonach. Przykład: Gracz gra scenariusz obronny gdzie do rezerw musi

przenieść przynajmniej połowę swoich plutonów, do tego posiada wsparcie lotnicze i snajpera. Na stole

stawia 3 plutony o koszcie 340pkt a w rezerwach ma 4 plutony. Przed zakończeniem gry udało mu się na stół

wprowadzić kolejne dwa plutony o koszcie 360pkt, ale z powodu gry przeciwko armii pancernej nie pojawił

się na stole jego snajper. Łączny koszt punktowy armii która była na stole to 700pkt i to jest jego 100%

odpowiadające 10 VP. W czasie bitwy zginęły mu dwa pełne plutony o łącznym koszcie 240pkt oraz dwa z jego

plutonów zostały społowione i łączny koszt tych plutonów był 340pkt ale że tylko połowa to 170pkt.

Oznacza to że stracił on w rozgrywce 240+170pkt= 410pkt z 700pkt które miał na stole. Daje to nam 410/700

czyli 58,6%. Jest to wartość, którą odejmuje przeciwnik od swego procentu zabitych nam jednostek.

Przykładowo przegraliśmy z takimi stratami zadanymi przeciwnikowi, on natomiast zadał nam 44% strat. To

znaczy że on za wygraną dodaje 100% i ma 144% od tego wyniku odejmuje straty zadane mu przez nas czyli

58,6% co daje nam 144-58,6= 85,4. Patrząc na tabele mamy wynik końcowy bitwy 14-6 a przypadku remisu było

by 58,6-44=14,6 czyli 10-10.

IV. Przepisy porządkowe:
• W skrajnych przypadkach (oszustwo, notoryczne przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom,

itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest

równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0.


"Świadek jest alkoholikiem i czasem nie wie co się z nim dzieje a czasem wie. Przy czym nie wie, kiedy nie wie a kiedy wie."

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.woso.pun.pl www.coledylanzprouse.pun.pl www.miauniverse.pun.pl www.anime-gift.pun.pl www.bn.pun.pl