W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
W sumie to ta ropa umiera jak to umiera gwardia. Jeśli to ma być do rzucenia, to łatwo to skontrować w sumie. Nie ma w rozpie AV 13+ to raz, po 2 jak coś dojdzie do Combata to pograne. 180 modeli zajmuje pewnie cały deployment, a żeby połapać objecitwy musisz po nie wyjść i wtedy wystawiasz się na bęcki. Tak to według mnie wygląda.
Offline
Sgt. Platypus napisał:
W sumie to ta ropa umiera jak to umiera gwardia. Jeśli to ma być do rzucenia, to łatwo to skontrować w sumie. Nie ma w rozpie AV 13+ to raz, po 2 jak coś dojdzie do Combata to pograne. 180 modeli zajmuje pewnie cały deployment, a żeby połapać objecitwy musisz po nie wyjść i wtedy wystawiasz się na bęcki. Tak to według mnie wygląda.
Tez nie jestem tego pewien. Natomiast nie zgodze się że dojście do combatu oznacza klapę. Wprost przeciwnie. Przeciwnik dostaje na twarz sporo pestek +flamery autohit. Są toporki i sporo bagnetów. Siostry mają przerzut sejwow.
Offline
Osteteczny regulamin DMP napisał:
Zasady ogólne
Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW, "Updated Building Rules" z podręcznika Stronghold Assault oraz PKZ ze strony ligowej.
Gramy na stołach 72” x 48”.
Tereny na stołach ustawiają sędziowie.
Fortyfikacje wystawiane są po rzucie na wybór strony przed rozstawieniem ewentualnych znaczników. Jeżeli obaj gracze posiadają fortyfikacje, to kładą je na stole na przemian, zaczynając od gracza który wybierał stronę stołu. Fortyfikacje nie mogą być rozstawiane na innym terenie oraz na znacznikach. Nie można też przesuwać terenu aby je zmieścić.
Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry itp.), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -10 pkt. drużynowych. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.
4. Drużyny
Do turnieju dopuszczone są drużyny 5-osobowe.
5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
Każdy gracz ma do dyspozycji 1850p. w ramach SFOC
Każda armia może wystąpić w ramach drużyny maksymalnie raz jako primary detachment i/lub raz jako allied/Inquisitorial detachment
Suplementy traktowane są jako ta sama armia co kodeks główny (np. Eldar i Iyanden to jeden rodzaj armii)
Zakaz wystawiania dwóch i więcej sojuszy tych samych armii w obrębie drużyny (czyli nie można wystawić Eldar + Farsight Enclaves oraz Iyanden + Tau)
Dopuszczone:
Oficjalne kodeksy: Adepta Sororitas, Blood Angels, Chaos Daemons, Chaos Space Marines, Dark Angels, Dark Eldar, Eldar, Grey Knights, Imperial Guard, Inquisition, Legion of the Damned, Necrons, Orks, Space Marines, Space Wolves, Tau Empire, Tyranids
Suplementy: Black Legion, Clan Raukaan, Farsight Enclave, Iyanden, Sentinels of Terra
Fortyfikacje: Aegis Defense Line, Bastion, Skyshield Landing Pad wzięte z rulebooka
W użyciu będą zasady "Updated Building Rules" z Stronghold Assault
Inne : 0-1 Be'lakor, 0-1 Cypher na drużynę
Niedopuszczone:
Codex: Imperial Knights
Imperial Armour
Escalation
pozostałe fortyfikacje
pozostałe dataslates i formacje
6. Zgłoszenia
Zgłoszenia proszę wysyłać mailowo najpóźniej do 18.04 na adres czaj-nik[at]neostrada.pl w postaci:
w tytule maila nazwa drużyny (tylko i wyłącznie)
w treści lista graczy (imię, nick, nazwisko, ID ligowe) z wyraźnie zaznaczoną funkcją kapitana
w załączniku rozpiski w postaci jednego pliku TXT w następującym formacie:Forma zgłoszeń napisał:
Kod:
Gracz: (imię, nick, nazwisko, ID ligowe)
PRIMARY DETACHMENT: (armia)
HQ1: (nazwa, wykupione opcje, odwołanie do wykupionego transportu) [suma punktów bez doliczonego kosztu transportu]
HQ2: (...)
Elite1: (...)
Elite2: (...)
Elite3: (...)
Troop 1: (...)
Troop 2: (...)
Troop 3: (...)
...
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1: (nazwa, wykupione opcje, odwołanie do wykupującego oddziału) [... p.]
Transport2: (...)
...
ALLIED DETACHMENT: (armia)
HQ1: (...) [... p.]
Elite1: (...)
Troop 1: (...)
Troop 2: (...)
FA1: (...)
HS1: (...)
Transport1: (...) [... p.]
Transport2: (...)
...
Fortification: (nazwa, wykupione opcje) [... p.]
Models: ...
Units: ...
TOTAL [... p.]Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w formie oryginalnej oraz w języku angielskim. Zgłoszenia z inną formą wysłanych rozpisek będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane!
7. Wymogi
Wszystkie modele muszą być sklejone, pomalowane, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
Każde odstępstwo od punktu powyżej karane będzie usunięciem modelu ze stołu.
Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i wszystkie używany zasady w postaci cyfrowej i/lub drukowanej.
8. Punktacja
A) Punkty dodatkowe
+15 pkt. dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 18.04
+15 pkt. za przesłanie przedpłaty do 18.04
+3 pkt. za każdą armię w drużynie pomalowaną w jednolitym schemacie. Masz wątpliwości czy Twoja armia zostanie uznana za pomalowaną? Wyślij PM ze zdjęciami!
B) Bitwy
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 - 0 VP
11:9 - 1 VP
12:8 - 2 VP
13:7 - 3 VP
14:6 - 4 VP
15:5 - 5 VP
16:4 - 6 VP
17:3 - 7 VP
18:2 - 8 VP
19:1 - 9 VP
20:0 - 10+ VP
Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0VP - 0VP.
Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
C) Mecze (drużynowo)
Punkty zdobyte przez wszystkich graczy w drużynie są sumowane. Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 punktów.Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35 punktów. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych punktów w danej rundzie.
W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 57 punktów.
Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy BP.
W przypadku równej liczby MP, o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny.
W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce ex aequo
9. Bitwy
Drużyny w pierwszej bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem 'szwajcarskim'.
A) Parowania
1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
5) rzut na to kto pierwszy wybiera stół
6) obie strony zapisują na kartce kolejnego gracza którego wystawiają
7) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
8) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
9) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
10) ten kto wybierał stół jako drugi dla 1 pary teraz wybiera pierwszy
11) niedoparowani gracze grają ze sobą na ostatnim stole
B) Misje:
Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Cel misji: 4 znaczniki ustawione na środku ćwiartek plus 1 znacznik ustawiony na środku stołu. Znaczniki warte odpowiednio: środkowy i wrogi 4VP, boczne 2VP, własny 1VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Cel misji: 2 Relikty po 4VP ustawione na środku stołu 12 cali od bocznych krawędzi.
Dodatkowo: Każde 2 zabite jednostki przeciwnika są warte 1VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: Hammer and Anvil
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, heavy support scoruje
Cel misji: 4 znaczniki, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Każdy znacznik wart jest 3VP.
Dodatkowo: każdy zabity heavy support przeciwnika jest wart 1VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Czwarta:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Cel misji: Znacznik na środku stołu warty 4VP
Dodatkowo: Każda zabita jednostka przeciwnika jest warta 1VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Piąta:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: fast attak scoruje, night fight jak w rulebooku
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Cel misji: 4 znaczniki, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Każdy znacznik wart jest 3VP.
Dodatkowo: Każda zabita jednostka przeciwnika ze slotu fast attack jest warta 1VP.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
Offline
podstawki pod assault biki?
Offline
Czyli wcale nie ma kontrowania tylko losowe dobieranie? dobrze rozumiem podpunkt A) ? że zapisujemy jednego z nas i oni zapisują, tak naprawdę nie wiemy z jaką rozpą gramy przed odsłonięciem?
Offline
Tam skrót myślowy jest. Wystawiamy pierwsze wystawki i dobieramy przeciwników. Zostaje po 3 armię. Pokazujemy drugie stoły i dobieramy jedną z pozostałych dwóch. Ostatnie piąte grają ze sobą.
Jak sprawdzane są bazowe searchlighty i smoki?
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-03-05 20:38:29)
Offline
@Artois - analogicznie jak do Landków Nie każdy model wymaga podstawki, AB są tego doskonałym przykładem.
@Sgt. Platypus - nie do końca tak jak piszesz. Rozpiski będą znane sporo przed turniejem. My i oni zapisujemy pierwszą wystawkę (czyli armię która będzie najbardziej wyważona względem rozpisek przeciwników). Później oni dostawiają kogoś do naszej pierwszej wystawki i my dostawiamy kogoś do ich pierwszej wystawki (czyli staramy się dobrać najlepszą kontrę z tego co nam zostało). Następnie my i oni zapisujemy drugą wystawkę i analogicznie jak poprzednio następuje dostawienie. Na koniec zostaje po jednym graczy z obu drużyn i oni grają razem.
@All
Jeśli chcecie możemy to przećwiczyć na sucho i omówić na piątkowym WW.
Offline
Kvan, przemyślałem sprawę i po ćwiczeniach z Falą jednak blob nie dla mnie.. immolator spam z jednym blobem sióstr chętnie i raczej nie na pierwszy stół
Trzeba w piątek to obgadać..
Offline
Prosiłeś to wrzucam rozpę:
HQ
- Farseer( dla 3 czarów, lepszego HQ nie ma, idzie z Guardami i cośtam mota)
-Spiritseer ( żeby Guardzi byli w Troopsie, do tego jakiś tam czar sypnie )
Troops
- 5 Avangers ( Dla serpenta)
--DT: Serpent w/ Multilaster ( Pestkownica)
- ---------------------||--------------------
-5 Guardsów
--DT: Serpent w/ Dzida ( i tak nie używa tarczy bo musi dowieść guardów, a z dzidy może coś ustrzelić zawsze)
5 Guards z flamerkami ( kwestia sporna)
- DT: --------------------------||-----------------------
-3 Bikes
-3 Bikes
Heavy support:
- Tesco wraithknoght ( twardy gnojek, 2 strzaly z S10 AP2 coś zawsze ruszą)
- Tesco Wraithknight
- Night Spinner ( dla placka/ palnika, sprawdza się, choć nie jest koneiczny)
No i tu jest ta opcja że można wymienić flamerki guardsom na jeszcze jeden skład bajków.
Offline
A ci guardsi bez miotaczy mają sens? Shooting masz na wraithknightach i z serpentów. Słyszałem, że zamiast avengersów lepiej dawać scorpiony co by blokować scoutów.
Offline
Avangersi są chociaż troopsem, Scorpiony to total syf. Poza tym co mnie scouty obchodzą
Offline
@Lordzik - na to są inne sposoby.
@Duda - musimy to ograć, pykniemy na WW i może w niedzielę po turnieju, zobaczymy jak to sobie poradzi z kilkoma złożeniami.
Offline
KvaNfield napisał:
@Lordzik - na to są inne sposoby.
Jakie? Chodzi o to, że scorpiony dają Ci dwie rzeczy na raz - Wave serpenta i blokowanie scoutów. Samo blokowanie jest średnie ale opcja na serpenta jest fajna przy wymaksowaniu slotów i zostawieniu kilku w troopsach na bike'i.
Offline
Sorry chłopaki ja odpadam niestety w tym samym czasie wypadły mi zawody
Offline
Dobra, co z tą armią. Mam spinać poślady na 9 latajek, czy wystawiać siostrzyczki. Sióstr sporo wymaga malowania i muszę wystartować niebawem, by mieć jakiś poziom..
Offline
Ja tam w sumie nie wiem, bo 9 latajek zawsze spoko, ale czy dasz rade ogarnąć granie tym na poziomie DMP?
Offline
IMHO latajki stworzą przeciwnikom większy problem, pytanie tylko jak z modelami u Ciebie?
Wracając do mnie, obcięli mocno sensowność Cronki ostatnim PKZem (coraz łatwiej ją wymanewrować) i zastanawiam się czy nie lepiej będzie jak pojadę na ogranych SMowych motorach niż na hordzie Tyrkowej?
Offline
Lictor napisał:
Myślę, że 9 latajek lepsze, bo na dużą część rozpisek może się okazać totalnie zabójcze.
Podzielicie się rozpiską?
Pamiętajmy też, że musimy mieć parę armii wystawkowych. Latacze mogą być fajną kontrą ale czy dadzą radę na wystawce? Na razie jak rozumiem mamy Tau Lictora i Eldarów Platypusa.
Tyrki albo Siostry mogłyby być trzecią. Dostawki nabijające najlepsze wyniki to jak rozumiem w kolejności DE[na Tau i tyrki], SM, latacze i DE[na wszystko inne].
W szczególności co zrobimy jak będzie coś anty-Tau albo Necroni-Chaos/Chaos-Necroni.
Umiemy znaleźć zgłoszenia z innych turniejów tego typu? Moglibyśmy popróbować zobaczyć czy nam się kleją match'upy.
(w szczególności możemy zrobić tabelkę armii co wygrywa z czym, napisać zachłanny program generujący najlepszą kolejność matchupów i zapętlić go odpowiednio, żeby grał przeciw sobie używając naszych armii vs wszystkie kombinacje i zobaczyć z czym mamy problemy )
edit: rozpiski z DMP2013 były nie ujawniane poza uczestnikami turnieju, żeby na ETC inne graje nie odgapiły patentów...
Ostatnio edytowany przez fala (2014-03-17 19:18:38)
Offline
SM + IG + Inq
SM: Pajac na motorze, 3x Stormtalon, 2xStormraven, jakieś troopsy
IG: Primaris, Pluton piechoty, Szwadrom Vendet
Inq: Coteaz/Normalny Inq, Akolici, Valkiria
Coś w ten deseń.
Offline
Na papierze (i w battlescribe) wygląda rzeczywiście bardzo fajnie. Jeśli gdzieś tam można wcisnąć kontrolę rezerw (nie łapię się w IG/IQ), to ekstra.
Offline
No a IG ma kontrę na rezerwy, Officer of fleet za 30 pkt do Command składu dużego. -1 do rezerw przeciwnika i pozwala zmusić do przerzutu krawędzi stołu podczas wyłażenia z out-flanka. Zawsze też opcją jest Comms-Relay.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Z IG to bym się wstrzymał... raczej w Szczyrku na 100% nie pogracie na obecnym kodeksie
Offline
Ale to jest Tesco HQ z 3 tesco troopsami w Vendetach. To jest jak najbardziej wporzo.
Offline
Nowy dex gwardii nie będzie dopuszczony w Szczyrku, premierę ma o kilka dni za późno. Dopuszczone są tylko dexy które się pojawiły miesiąc przed terminem nadsyłania rozpisek. Termin nadsyłania rozpisek to 18.04, czyli nowy codex gwardii musiałby wyjść przed 18.03 aby być dopuszczonym a jak wiemy wychodzi 22 Marca.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
KvaNfield napisał:
a jak wiemy wychodzi 22 Marca.
To chyba w Chinach, bo na pewno nie w GW
A i jak są takie obostrzenia to luz
Offline
Widzę że 22 pojawia się jednak coś innego, nie mniej jednak meritum jest takie że nie zostanie dopuszczony. A woli informacji, to towar z chin zasadniczo płynie z 3 miesiące a może i nawet dłużej.
Offline
Pajac 250
2 scouts 110
3 talony 375
2 raveny 400
Bastion + comm relays. 95
Command squad +astropath 80
Inf.Platon
Command squad (2flamery) 40
Inf squad(flamer) 55
Inf squad(flamer) 55
Vendetta squadron(3) 390
1850 total
Zaczynamy z bastionem i pajacem za nim.. Rezerwy 2+ z przerzutem. Jedyne co niepokoi to zgrupowanie siły ognia w vendetach 9 linkowanych lasek w jeden cel to w pyte za dużo. I ciężko znaczniki pokryć.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-03-17 23:33:56)
Offline
Command squad do bastionu. Daje +1 rezerw i reroll z com-links. Turę do przylotu ptaszków przeżyje. Za nim można ukryć pajaca- będzie do ustrzelenia w pierwszej turze tylko z indirecta.
Co mi da aegis, skoro do obsługi będę miał tylko command squad i pajaca? jak dostanie milion pestek to mu save 2+ nic nie da, nie mówiąc o niepotrzebnym coverze na 4+...
Inkiego małego nie ma co brać, bo nie będzie scoringów. Coteaz nie daje boosta do rezerw, ergo inkwitycja tutaj nie jest potrzebna.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-03-18 07:22:29)
Offline
ale płotek z boostem do rezerw sie przyda
Offline
Przy płotku musi ktoś stać. Jeżęli to będzie jedyna figurka na stole co się stanie?
W Bastionie mam to samo com-link. I mogę to obsługiwać od środka gdzie siedzi command-squad. Dodatkowo mogę sobie postrzelać z hbolców..
Offline
Z płotkiem głównie chodziło mi o cover 2+ jak gwardia zrobi gtg za nim, ale piechota i tak będzie latać w transportowcach. Tak się zastanawiam, czy nie lepiej jednak dać 2xVendety a dokupić jedną Valkirię i wsadzić tą Inkwizycję jednak z tanimi scoringami za 12 pts),.
Offline
A wy ogarniacie, że w rulebooku jest takie coś, że trzeba zaczynać z conajmniej połową unitów na stole. Przy rezerwach jest takie cuś.
Offline
Unity które muszą zaczynać poza stołem, się nie wliczają do tej połowy dlatego armia na samych dropach jest jak najbardziej legalna. Analogicznie flyery i unity ktore w nich zaczynaja nie wliczaja sie do tego limitu, czyli rozpiska Pokrzywa jest jak najbarddziej legalna.
Offline
to jest jakiś oficjalny ruling czy tak Ci się wydaje?
Offline
Rulebook, str 124 napisał:
Preparing reserves
When deploying their armies, players can choose not to deploy up to half of their units (rounding up) keeping them as Reserves to arive later.Units that must start the game in reserve are ignored for the purposes of working out how many units may do so. ....
Unit emborkowany we flyerze musi zacząć w reservie, bo taki zapis mają flyery czyli jest ignorowany do wyliczenia ilości unitów które muszą być na stole. Było to wałkowane wiele razy na GV i ligowym, tak się gra na Masterach i chyba wszędzie na świecie.
Offline
Organizatorzy napisał:
Konto do wpłat (hotel, wyżywienie i wpisowe za turniej):
92 1140 2004 0000 3502 7499 0261
"Gnom"Artur Szymała
ul. Szkolna 15
43-300 Bielsko-Biała
Kontakt:
dmp2014.wh40k [at] gmail.com
Do rezerwacji potrzebne są:
Nazwa drużyny
Imiona i nazwiska członków drużyny oraz osób towarzyszących
Telefon kontaktowy
Wybrane opcje noclegowe (rodzaje pakietów, wielkość pokojów)
Pojawiły się konkrety co do rezerwacji, ja proponuję abyśmy już zaczęli finalizować skład drużyn. Moja propozycja, zebrać i zrobić przedpłaty do końca Marca. Będzie wtenczas wiadomo kto na pewno jedzie, kto nie a kogo wpisać na listę rezerwową.
Następnie należy już ustalić ostateczny skład drużyn\drużyny abyśmy wiedzieli na czym stoimy.
Na razie ustalone mamy że:
1) Pokrzyw - będzie naszym etatowym lotnikiem na DMW lub poganiaczem pań w obcisłych pancerzach
2) Duda jedzie ze swoją wszysko grajką
3) Kermit z Tau, tylko brakuje mu szybkich scoringów w Tau, jako sojusz brane pod uwagę: Eldarzy (tego wolałbym uniknąć aby Fala wziął Elfiątka do duetu), Orki, SM
4)Fala jedzie z DE + E (Fala, pochwal się rozpiską z łaski swojej nieprzymuszonej?)
5)Ja - Tyrki lub SM. Zależy trochę od tego co wybierzemy dla Pokrzywa.
Otwarte\niepewne punkty:
1) Cieślik - żyje on wogóle i czy zamierza jechać?
2) Artois - jedziesz czy nie? Jeśli tak, to poproszę o propozycję rozpiski z jaką zamierzałbyś pojechać.
3) Sławek i jego Tyrki - muszę do niego przedzwonić i wydobyć deklarację czy jest nadal zainteresowany.
4) Niewiem - brak aktywności, zamierza w ogóle jechać?
Widać że jak wszystko wypali, włącznie z otwartymi\niepewnymi punktami musimy dobrać dwóch najemników. Jednego mam, drugiego znajdę. Jeśli będzie nas 6 to jeden z nas zostanie najemnikiem, mam kilka zapytań od drużyn szukających graczy.
Offline
Wysłałem maila do Sławka i Niewiem, zobaczymy co odpowiedzą. Jeśli nadal jadą to jakoś złożymy drugi team, dobierając dwóch najemników (jednego już mam). A może też ktoś ze środowiska się jeszcze zdecyduje.
Offline
Witam - tak się składa, że jestem jednym z "najemników". Jeśli chodzi o możliwość wystawienia się, to nachętniej SMy (tu dropy/motory/samoloty/centuriony/whatever tak naprawdę ), z resztą armii raczej kiepsko (jakąś inkwizycję dam radę ogarnąć zapewne. Może kilka innych bubli).
Offline
@Pokrzyw- tak w sumie to 3 Vandzie w jednym squadronie to trochę przegięcie pałki, choć wtedy jest pewność, że rozwalisz to do czego strzelasz, i ściągasz wszelkie ripki i inne syfy co ture jednego. Po 2 to tak właściwie po co ten pajac na bajku, co on takiego wnosi i dlaczego jest taki nie zbędny, Co on ma że aż 250 pkt za niego?!
Offline
Pajac nie umiera, rozdaje IWND na 4+ SMowym latajką, ma 6 ataków w szarży z TH, 4 woundy, T5, save 2+/3++, eternala oraz FNP jak wylosuje dobrego traita na 5+ a standardowo na 6+, Orbital bombardment warto?
@miki - witamy na naszym Wrocławskim forum.
Offline
Booo? 0.o kurde to tylko jeden model, który daje IWND i tyle, za wiele więcej to on nie potrafi. A rozpa bez niego dalej hula.
Offline
Sgt. Platypus napisał:
Booo? 0.o kurde to tylko jeden model, który daje IWND i tyle, za wiele więcej to on nie potrafi. A rozpa bez niego dalej hula.
Na starym dexie tyrków (kiedy miały biomancję do dyspozycji) w jednej grze zabił mi 2 flyranty, 2 trygon primy, tervigona, jakąś drobnicę i zginął dopiero w walce z 3-cim trygonem prawie go zabijając. W innych grach wogóle nie mogłem go zabić, bo się regenerował za bardzo...
Offline
Już wcześniej rozpiskę wrzucałem opisowo bardziej.
Baron Kabalite Trueborn - x3, 2x splinter cannon Kabalite Trueborn - x3, 2x splinter cannon 5x Kabalite Warriors Venom - NightShield, splinter cannon, grisly trophies 5x Kabalite Warriors Venom - NightShield, splinter cannon 5x Kabalite Warriors Venom - NightShield, splinter cannon 5x Wyches - haywire granades Venom - NightShield, splinter cannon 5x Wyches - haywire granades Venom - NightShield, splinter cannon Bestie - (5x poganiacz, 5 x khymery, 8x ptaki) Ravager - flickerfield, nightshields Ravager - flickerfield, nightshields Ravager - flickerfield, nightshields Farseer - jetbike, spear, shard of anaris 3 x windrider jetbike 3 x windrider jetbike NightSpinner - holofields
Ostatnio edytowany przez fala (2014-03-19 20:54:21)
Offline
Whyczki maja granaty hywire wiec landka w 1 ture cc otwieraja. Bardziej mnie zastanawia po co Ci spear i shard na farsseerze
Ostatnio edytowany przez Sgt. Platypus (2014-03-19 21:44:40)
Offline
Shard daje Fearless bestiom, no i w challenge'u też daje radę na monstrousy. Bardzo popularny patent w takim zestawieniu, więc chcąc nie chcąc go "adoptuję".
Dzidę, bo mam na modelu () i rozwaliłem rzutem z niej kiedyś Storm Ravena.
btw. jeśli ustalimy, że nie wystawiacie mnie na armie z pojazdami, to mogę wychki zamienić na warriorów i im blastery (lanca na 18") dać.
Ostatnio edytowany przez fala (2014-03-19 21:51:16)
Offline
No ok, shard się nadaje jak chcsz to mogę Ci dać mieczyk od wraithblada żebyś miał wysywig do sharda.
A z wychkami tak se myślę, że chyba nie można zakładać, że zawsze trafusz na armie bez pojazdów.
Offline
W tej rozpisce są 3 ravagery, co daje nam 9 lanc. Przy dzisiejszej mecie, poradzi sobie to z większością pojazdów jakie się pojawią. Jeśli sparujemy Falę z kimś kto samymi pojazdami do ewidentnie zwarzywiliśmy więc będziemy się starać do tego nie dopuścić. Reasumując Fala, bierz Wariorów z blasterami.
Offline
Ale po grzyba im te blastery skoro tak? Juz lepiej splinter cannony czy coś.
Offline
poslales mi maila ?
a na jaki adres ?
tak ja jade
Offline
Posłałem Ci na taki adres jaki masz podany na forum. Ok, kedziesz to potrzebuję od Ciebie w takim razie:
1. Propozycję rozpiski.
2. Ustosunkowania się do pomysłu przedpłat.
3. Decyzji odnośnie opcji noclegu.
A wiesz co ze Sławkiem?
@All - nikt z was nie wypowiedział się jeszcze a propos przedpłat oraz opcji noclegu jakim jest zainteresowany. Nie chcę wszystkiego załatwiać na ostania chwilę
Offline
rozmawiałem ze Sławkiem,
Sławek jedzie na DMP
Chcemy mieć czysty wrocławski team bez najemników
Offline
Ja będę mógł być pt-nd. Mam dużego kombiaka, więc mogę zabrać 3 osoby. Jako że jestem mało imprezowym oldboyem, to preferuje 1os pokój, lub dwojeczke z kimś spokojniejszym zapłacić mogę nawet jutro.
Z uwagi na brak valkirii jadę z siostrami.
Offline
Słuchajcie, z racji tego, że chcemy chyba wszyscy jechać w piątek, a jedyna opcja ze spaniem w piątek to ta najdroższa, to proponuje po prostu osobno się dogadać z tym hotelem, bo na przykład ja z dudą chcielibyśmy same noclegi bez żarcia.
Offline
Może być, żarcie we własnym zakresie..
Chociaż może nie.. To wiocha trochę będzie wszyscy będą integrować się przy grillu a my w pokojach parówki zajadać.. Sorki pokój standard plus papu..
Jak chcecie ciąć koszty to możemy ruszyć w sobotę rano(tzn mogę zabrać ekipę sobotnią)
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-03-22 23:40:17)
Offline
Znacie może kogoś kto ma pożyczyć na weekend 10 pomalowanych kultystów z latarkami?
Offline
Tak wgl, to nie powinniśmy się już jakoś zapisywać/ płacić/ cokolwiek?
Ostatnio edytowany przez Sgt. Platypus (2014-03-25 16:05:21)
Offline
to jakie sa w koncu druzyny?
kto jedzie/kto gra itd?
Offline
no dobra czyli drugiego nie ma i pomysl jednego lepszego teamu a drugiego do buszowania w warzywniaku odpadl?
i ile jest osob do ew drugiego teamu poza mna i slawkiem?
Ostatnio edytowany przez niewiem (2014-03-27 14:03:27)
Offline
Pomysł nie upadł, mamy 8 osób z Wrocławia które potwierdziły udział, brakuje dwóch. Pomimo moich pytań nikt się nie zgłosiłl, więc zamiast podziękować 3 osobom postanowiłem że lepiej dobrać dwóch najemników. Pomysł jednego silnego a drugiego Warzywnego teamu nie upadł, wzięte została pod uwagę pozycja w lidzie oraz średnia wyników na lokalnych turniejach. Zawsze możemy przesunąć jedną, dwie osoby ale patrząc na moją percepcję poziomu graczy to idealnie było by tak:
Team 1:
Sgt, Platypus, Kermit (Lictor), Sławek, Ja i Fala\Pokrzyw\niewiem?
Team 2:
Artois, Dwóch najemników i dwie osoby z grupy (Fala, Pokrzyw, niewiem?)
@niewiem
Przy Twoim nicku dałem znak zapytania gdyż nie graliśmy, nie widziałem jak grasz, nie widziałem żadnej propozycji rozpiski więc nie wiem jak ocenić Twój poziom. Dobrze by było abyś się pojawił na naszym pre DMP albo na wieczorze przed niem, abyśmy skrzyżowali kostki.
@Fala
Rzucę Ci challenge na naszym pre DMP aby zobaczyć jak sobie radzisz.
@Artois
Ostatnio za mało grywasz, stąd moja propozycja udziału w składzie nr 2, na PRE DMP lub wieczorze przed proponuję potyczkę.
Offline
Kvan Ty zdrajco! Jak ostatnio graliśmy i został Ci jeden motorek to Ci nie wystarczyło? A teraz mam jeszcze więcej Venomów i bestii!
Offline
postaram sie wpasc na pre DMP za tydzien
Offline
@niewiem
nie dziw się, że jest jakaś rozpierducha. Napisałeś, żę Ty i Sławek chcecie jechać i tyle. Myśmy tu wszystko ustalali przez cały czas, a wy nic. Przestaliśmy was z leksza brać pod uwagę. Najlepiej by było jakby Sławek tym wszystkim kierował, bo On ogarnia najlepiej z tego co wiem, ale jak my cokolwiek mamy z nim/ wami ustalać jak się nie udzielacie w żaden sposób? Trochę może być problem zrobić to tak, że bierzemy team i jedziemy, bo trzeba mieć team comp i rozpiski podobierane. Namów Sławka niech się tu wypowie i zobaczymy co dalej.
Offline
To jakieś jaja. Myślałem ze wszystko jest ustalone. Czasu nie ma. Myślimy i planujemy team od dwóch, trzech tygodni. Kvan, teraz nagła zmiana planów? Zgadzam się tutaj z Lictorem team już jest.. Przynajmniej takie miałem wrażenie.
Nie wiem czy będą czy nie najemnicy, ale widzę że zaczyna się kombinacja top5 a reszta radzie sobie sami. Jako lokalny koordynator postanów coś proszę. Przypominam że Sławek miał być drugim kapitanem, dlatego bo we dwoje najlepiej ogarniacie temat. Jeżeli ogarniecie i zadbacie o dwa sensowne teamy to ok, ale zainteresowanie było widać przez ostatni czas.
Nie chce zostać na lodzie po tym jak wynegocjowałem urlop i ugładziłem żonę.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-03-27 20:57:15)
Offline
pokrzyw napisał:
To jakieś jaja. Myślałem ze wszystko jest ustalone. Czasu nie ma. Myślimy i planujemy team od dwóch, trzech tygodni. Kvan, teraz nagła zmiana planów? Zgadzam się tutaj z Lictorem team już jest.. Przynajmniej takie miałem wrażenie.
Nie wiem czy będą czy nie najemnicy, ale widzę że zaczyna się kombinacja top5 a reszta radzie sobie sami. Jako lokalny koordynator postanów coś proszę. Przypominam że Sławek miał być drugim kapitanem, dlatego bo we dwoje najlepiej ogarniacie temat. Jeżeli ogarniecie i zadbacie o dwa sensowne teamy to ok, ale zainteresowanie było widać przez ostatni czas.
Nie chce zostać na lodzie po tym jak wynegocjowałem urlop i ugładziłem żonę.
KvaNfield napisał:
Zawsze możemy przesunąć jedną, dwie osoby ale patrząc na moją percepcję poziomu graczy to idealnie było
Co nie znaczy że tak będzie, nikt nie zostanie na lodzie. I nie zostawię nikogo aby radził sobie sam, powiedziałem wcześniej że złożymy i wstawimy dwa składy, i cały czas idę w tym kierunku. Stąd też zorganizowanie dwóch najemników.
@All
Podam wam jutro numer konta, zbiorę przedpłaty do końca tygodnia (czyli do niedzieli po PRE DMP) na wejściówkę i zrobienie przedpłaty będzie dla mnie oznaczało że ktoś jedzie, i jego deklaracja udziału jest poważna. Nie mam zamiaru dopinać niczego na ostatnią chwilę, osoby które jej nie zrobią potraktuję jako te z tzw. "słomianym zapałem"
Sławek jako drugi kapitan został zaproponowany przez niewiem, nie udziela się i nie odpowiedział na mojego e-maila więc od niego osobiście nie mam żadnej deklaracji.
Offline
Napisałem do Sławka żeby tu zajrzał, nie wiem czy czyta maile wysłane na adres podany przy rejestracji. Ja do rejestracji na wszelkich forach posiadam specjalny spam mail na, który zaglądam tylko po to żeby kliknąć jakiś link aktywacyjny.
Nastawiałem się na wrocławski team z przynajmniej minimalni ambicjami.
Jedzie ktoś z was na Wojnę Światów?
W Sobotę będę na turnieju, cieszy mnie fakt otwarcia na środowisko ligowe i uznanie PKZ
Ostatnio edytowany przez niewiem (2014-03-28 09:41:55)
Offline
Ja do niego pisałem na emaila którego mi sam jakiś czas temu podał, bez odzewu.
Wydaje mi się że oba nasze teamy mają "przynajmniej minimalne ambicje" Na ligę jesteśmy otwarci od jakiegoś czasu, od ponad pół roku zgłaszam każdy turniej.
Offline
OK, ale są ambicje buszowania w warzywniaku i są ambicje z ciśnieniem na wynik
Zauważyłem, chciałem nawet przyjść ale ostatnie kilka miesięcy miałem sporo spraw na głowie.
Ale PKZ dalej są widziane jako zło...
A to powinien się odezwać
Do mnie najlepiej pisać na niewiemek. Taki mam login na gmailu [Zabezpieczenie antyspamowe - adres powinieneś wykminić ]
Maluje teraz moich CSM, którzy od 10 lat zalęgają pudelka z wypraskami. Zobaczę co mogę zaproponować na najbliższą sobotę, ew coś tam sobie dokupię.
Odnośnie DMP to interesował by mnie pokój 2 osobowy pojadę najprawdopodobniej z os tow. W opcji all inclusive
Sławek też coś wspominał ze weżnie swoja druga polówkę ale to musi się sam wypowiedzieć w tym temacie.
Jeśli tak by było to ze Sławkiem zabralibyśmy się moim samochodem.
Ostatnio edytowany przez niewiem (2014-03-28 11:06:09)
Offline
Kvan, co do Twojego challenge'a, to chyba musisz sobie wody sodowej upuścić, nie muszę Ci niczego udowadniać. Jak się nie zmieszczę na DMP to trudno (a może nawet lepiej, skoro ta cała przygoda miałaby tak wyglądać) ale nie będę się prosił o przyjęcie do drużyny. Mam czas, kasę, samochód i Dark Eldarów, żeby jechać ale nie będę po to z siebie kretyna robił (dwa dni chodzenia w berecie, picia herbaty 'saga' i wałowania ludzi na 'zapominaniu' zdawania liderki od shootingu podczas Wojny Światów mi na razie wystarzczą).
Pokrzyw wziął urlop i mu ciężej się wyrwać z chaty, więc niech on jedzie jakby Wasza Kvanowość musiała wybierać spośród nas dwóch.
Offline
@Fala - mogę spytać co Cię tak ugryzło? Przecież po to zbieram dwa teamy, jeden z ciśnieniem na wynik a drugi nastawiony na funową\towarzyską grę i harce po warzywniaku aby nikogo nie wykluczyć. Jako że ciągnę ten temat od początku, staram się jak najlepiej złożyć oba zespoły mając na uwagę aby wilk był syty i owca cała. Muszę jakoś określić skill i skład obu zespołów.
A co do Twojej gry, to graliśmy razem bardzo dawno temu i challenge miał być pretekstem do sprawdzenia Twojego skilla, bo doszły mnie słuchy żeś niezły rzeźnik, ale i również dyskusji nad tym jak widzisz drużyny oraz cały udział naszego lokalnego środowiska w DMP.
Jeśli uraziłem Cię tym co napisałem w jakiś sposób to przepraszam.
@All
Nie chcę nikogo wykluczać a wręcz przeciwnie, zapewnić wszystkim możliwość uczestnictwa na takiej stopie jaka im najbardziej odpowiada.
Ja, mimo że widzę siebie bardziej w składzie z ciśnieniem na wynik traktuje to nadal jako bardzo dobrą zabawę i imprezę głównie towarzyską. Jeśli ktoś odniósł inne wrażenie, jest bardzo w błędzie.
Jeśli komuś będzie bardzo zależało na miejscu w pierwszym zespole (z ciśnieniem na wynik) to ja mu z chęcią odstąpię miejsca.
Offline
Naaaajs.. Jeżeli chodzi o mnie to mogę być w dowolnej drużynie. Chce mieć pewność, ze w którejś miejsce bedzie i ze będzie w niej czterech innych graczy. Muszę mieć informacje asap w której drużynie będę i czym będę grał - kwestia malowania i przemyslenia, oraz dogadania pomiędzy członkami zespołów.
@Fala - jeżeli ma jechać uber team to ty masz rozpiske lepszą. Poza czasem mi nic nie brakuje, chcialbym pograć po prostu. Dwa cale długości za miejsce w team one tez mi nie stanowią. Rozumiem Twoją irytację, mnie też zaczyna męczyć niewiadoma..
@Kvan - rozruszałeś Wrocław i chwała Tobie za to. Natomiast prowadzenie dwóch drużyn to trochę dużo.. Casting tez nie jest dobrym pomysłem. By uniknąć smrodu albo wybierz graczy, albo zdecydujmy w gronie zainteresowanych kto powinien w team one nas reprezentować i to jak najszybciej. Twoja rola kapitana jest niepodważalna moim zdaniem. Team 2 musi jak najszybciej znaleźć kapitana i zacząć planować rozpiski i uniezależnić się od team one. Obie drużyny mają niejako konflikt interesów. Każdy dzień zwłoki oznacza mniej czasu na przygotowanie. Nie wybieramy teamu do projektu o budżecie liczonym w mln.
Pamiętaj ze razem jako zespół Fala, Ty, Duda, Kermit i ja sporo juz kombinowalismy.
@Duda, @Kermit jakie jest Wasze zdanie?
Ps. Jak trafie do drugiego teamu i nie będzie w nim Sławka to proszę o listę potencjalnych graczy chętnych. Postaram się ten team poprowadzić..
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-03-31 02:33:23)
Offline
Ja bym został przy Kvan, Pokrzyw, Fala, Kermit, Duda. Najwięcej mamy ustalone i najwięcej się to w to angaujemy. Według mnie dobry team i nic bym nie zmieniał, jak nic nie ugramy to trudno, na pewno nauczymy się czegoś na kolejne lata.
Offline
Ja bym zostawił jak jest, bo są kapitanowie obu drużyn, a my już mamy de facto wszystko dogadane i stestowane. Dużo w tym wszystkim się w okół Sławka obraca, a on od początku się tu nie wypowiedział..
Offline
Mam dwie nowe koncepcje
Albo CSM z Tau albo CSM z demonami
Rada screamerow nie jest zla
riptide, brodki i commander supportowy do tego krooty to tez nie jest taki zly pomysl
propozycja rozpiski z Demonami
HQ1 Chaos Lord, Mark of Khorne, Sigil of Corruption, Juggernaut, Axe of Blind Fury[170] (Warlord)
HQ2.1 Herald of Tzeench, Exalted Reward, Disc of Tzeench, Mastery Level 3 [150]
HQ2.2 Herald of Slaanesh, Steed of Slaanesh [60]
Troops1: Chaos Cultists [50]
Troops2: Chaos Cultists [50]
Troops3: Deamonettes of Slaanesh, 10 additional Deamonettes [180]
FA1: Heldrake, Baleflamer [170]
FA2: Heldrake, Baleflamer [170]
FA3: Chaos Spawn, 4 additional Chaos Spawn [150]
FA4: Screamers of Tzeench, 6 additional Screamers of Tzeench [225]
HS1: Obliterators, 2 additional obliterators, Mark of Nurgle, Veterans of the Long War [237]
HS2: Obliterators, 2 additional obliterators, Mark of Nurgle, Veterans of the Long War [237]
1849 pts
w przypadku Tau wpada
supportowy commander, 2x Krooty, Riptide, 3 brodki pestkujace, Bastion z com relay (ten bastion nie daje mi spac i moze go jakos wcisne do opcji z demonami )
razem 770pts, w glownym DT trzeba by wtedy co nieco zmanipulowac
Ostatnio edytowany przez niewiem (2014-03-31 15:36:05)
Offline
Nie wierzę w to, że uda się złożyć drugi team, nawet warzywny. Mam też trochę problemów z rodzinką i pewnie majówka upłynie pod ich znakiem, więc na razie nie do końca jestem pewien czy dam radę pojechać. Jak będzie w którymś ze squadów wolne miejsce to zepnę poślady, wpp też ok.
Kvan ja Cię bardzo lubię ale chyba to dobrze podsumował pokrzyw - casting' mi nie pasi. Od wszystkich wymienionych poza niewiemiem (nie graliśmy jeszcze) do 1szego squadu dostaję zwykle, więc nie mam z tym problemu, ze miałbym być w kapustach
. Po prostu chciałem pojechać tam a nie wierzę, że one pojadą.
Spróbujmy faktycznie zebrać kasę już teraz i powiedz kim są ci tajemniczy najemnicy i na ile procent jadą. Jakby np. Czoło chciał to super i wcale byśmy nie ssali jako druga drużyna.
Offline