W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Miejsce: Sklep Bolter Ul. Sokolnicza (pawilon) 53-676 Wrocław
Data: 01-03-2014 r. sobota
Start: 10.00
Sędzia: Alzaw
Wpisowe: 10zł - 100% do podziału dla zwycięzców i wydania na miejscu w sklepie Bolter (obowiązuje regulamin przyznawania nagród Sklepu Bolter)
Limit miejsc: 20 osób
PLAN IMPREZY:
Początek turnieju 10.15
Bitwa 1 10.15 - 12.15
Bitwa 2 12.30 – 14.30
Bitwa 3 14.45 – 16.45
Podsumowanie turnieju 17.00
UWAGA: Trzymamy się sztywno rozkładu godzinowego, tak aby zdążyć ze spokojem rozegrać wszystkie bitwy.
Regulamin:
1. Turniej klasy lokalny.
2. ZGŁOSZENIA
Za wcześniejsze zgłoszenie się na turniej, do dnia 27-02-2014 r. Na adres:ogniem_i_mieczem_wroclaw@wp.pl
wraz z podaniem swojego imienia, nazwiska , nicku , armii oraz składu podjazdu gracz otrzymuje 1 Duży punkt premii.
3. PODJAZD
Gramy na poziomie Podjazd z wykorzystaniem materiałów z podręcznika "Ogniem i Mieczem".
Dopuszczone są wszystkie podjazdy z listy armii w podręczniku głównym, dodatkach i z wszystkich oficjalnych materiałów ze strony Ogniem i Mieczem.
Obowiązuje Errata i FAQ dostępny na stronie producenta.
Gracze mogą w każdej bitwie wystawiać podjazd w innym składzie, ale musi on należeć do tej samej frakcji. W tym wypadku gracz winien przygotować i przedstawić przed turniejem wszystkie planowane do użycia składy podjazdów. Należy wyraźnie zaznaczyć który z tych podjazdów jest podstawowym i weźmie udział w pierwszej bitwie. Zmiany składu podjazdu można dokonać przed wylosowaniem pary na kolejną rundę - podając wyniki ostatniej bitwy jednocześnie informujemy sędziego, którym wariantem z 3, które przygotowaliśmy na turniej, chcemy rozegrać następną rundę.
Można przygotować maksymalnie 3 różne składy podjazdów na cały turniej.
4. ROZPISKA
Gracze muszą przygotować karty podjazdu zgodnie z zasadami. Rozpiska musi zawierać informacje o Sile, Punktach Zwiadu i Zwartości Podjazdu.
5. MALOWANIE
Armie powinny być pomalowane. Ocena, czy dana podstawka jest pomalowana, należy do sędziego. Może on w skrajnych przypadkach uznać, że modele nie są pomalowane (np. gdy zostały jedynie pochlapane, czy wręcz zanurzone w farbie).
Wychodząc na przeciw nowym graczom tej jakże wspanialej gry wyjątkowo zostaną dopuszczone do turnieju armie niepomalowane, ALE musza być sklejone
Podstawki powinny być wymodelowane, samo pomalowanie podstawek nie będzie uznawane za wymodelowanie podstawek!! Czy dana podstawka zasługuję na mino wymodelowanej należy do sędziego!!
6. WYSIWYG
Obowiązują zasady WYSIWYG (What You See Is What You Get):
- obowiązuje całkowity zakaz proxowania - tzn. wystawiania jako modele danej formacji modeli innych formacji;
- na turnieju gramy modelami z Ogniem i Mieczem, granie modelami z innej gry jest niedozwolone; nie dotyczy to terenu, przeszkód i umocnień polowych;
- WYSIWYG nie obejmuje tarcz/kałkanów i arkebuzów (w przypadku jazdy). Jest to wyposażenie na
tyle mało widoczne, że nie wprowadza to zamieszania.
- gracz, który ma pełen WYSIWYG (kałkany tylko u doborowych formacji etc.) otrzymuje premię 1 Duży Punkt do klasyfikacji końcowej;
Dopuszczalne są konwersje modeli. Muszą one być zgłoszone sędziemu i to on decyduje o ich dopuszczeniu do turnieju.
7. ZASADY DODATKOWE
Gramy na limitowaną (zapisywaną) amunicję i wszystkie zasady opcjonalne (z wyjątkiem zasady: Rzuty uśrednione i Rozkaz grupowy).
8. ELEMENTY TERENU
Gracze przynoszą ze sobą poza podjazdem także umocnienia polowe w ilości takiej, jaką mogą potrzebować dla swojego podjazdu. Jeżeli nie będą oni posiadali takowych umocnień nie mogą ich wystawić.
9. PUNKTACJA
Zdobywanie punktów za gry odbywa się na standardowych zasadach podjazdu (są to tzw. Małe Punkty). Różnica w Małych Punktach określa wynik walki. W nawiasach podane są Duże Punkty, które zdobywa się zależnie od osiągniętego wyniku.
-13 i mniej – historyczna klęska, (0-6)
-12 do - 7 – strategiczna przegrana, (1-5)
-6 do -2 – taktyczna przegrana, (2-4)
-1 do +1 – starcie nie rozstrzygnięte, (3-3)
+2 do +6 – taktyczne zwycięstwo, (4-2)
+7 do +12 – zwycięstwo strategiczne, (5-1)
+13 i więcej – zwycięstwo historyczne. (6-0)
O ostatecznej klasyfikacji decydują przede wszystkim Duże Punkty. W przypadku, gdy kilku graczy posiada identyczną ilość Dużych Punktów, o ostatecznej pozycji decydują Małe Punkty.
12. KULTURA GRY
Granie z przeciwnikiem powinno być przyjemne i nie stresujące; Każdy z graczy powinien wykazywać wysoką kulturę osobistą oraz uprzejmość w stosunku do innych graczy;
Osoby, które NIE POTRAFIĄ tego zrobić, kłócą się o wszystko pod byle pretekstem, naginają okrutnie zasady itp. będą ukarane KARNIAKAMI wraz z możliwością całkowitego usunięcia z turnieju włącznie (pierwsze ostrzeżenie -1 Duży PKT, potem -3 PKT itd. (ocenia sędzia));
NAGRODY:
Prestiż
DUKATY zgodnie z zasadami oficjalnymi (http://www.oim.wargamer.pl/i ... -i-mieczem)
Oraz pieniądze z wejściówek do podziału dla zwycięzców i wydania w sklepie Bolter
DODATKOWE PUNKTY:
1 ZA ZGŁOSZENIE(ROZPISKI ITP)+1 ZA WYSIWYG+1 ZA POMALOWANĄ ARMIĘ +1 ZA WYMODELOWANE PODSTAWKI +1 PRZYGOTOWANIE DO GIER (aby dostać ten PKT należy posiadać własne kostki, miarkę, dowolne znaczniki rozkazów, czytelną rozpiskę)
Lista zgłoszonych:
1. gogo24 Gdańsk +1pkt
2. KC iconRON +1pkt
3. Junior iconRON +1pkt
4. Bombel kurlandia +1PKT
5. Artois iconKOZ +1pkt
6. Diabeu iconRON +1pkt
7. ...
Ostatnio edytowany przez Alzaw (2014-02-28 14:31:05)
Offline
będę z Soczi
Offline
Przybęde
Offline
Junior raczej też łaskawie przybędzie.
Offline
odpadam uroczystość w rodzinie o której zapomniałem przepraszam bardzo
Offline
rocznica ślubu... czystości?
Offline
Lista Zaktualizowana, przypominam o konieczności przysłania rozpisek.
Offline
To ile będzie graczy?
Offline
ja również przybędę z kozakami
Offline
Na razie jest 7 graczy zgłoszonych, w razie czego jestem rezerwowym.
Ostatnio edytowany przez Alzaw (2014-02-27 17:28:34)
Offline
To miło , że tak tłumnie.
Pozdrawiam
Offline
Niestety tylko 6 Glaz i Diabeu w jednym to ja;). Na Wargamerze jestem jako Glaz bo nie mogę się do swojego Diabeu- owego konta dostać
Offline
to graj na 2 stołach jednocześnie a w przypadku gry ze sobą scatter i też sobie poradzisz
Offline
dobrze wiedzieć, poprawiam listę. W takim układzie jest 6 graczy i ja jako rezerwowy
PS. dla potrzeb losowania Kurlandia będzie traktowana jako nie ron
Ostatnio edytowany przez Alzaw (2014-02-28 14:33:43)
Offline
ocb z losowaniem, ma nie być mirrora w pierwszej czy jak?
Offline
nie chcemy żeby RON od razu ze sobą nie grał, ale jak gracze nie będą mieli nic przeciwko to zrobimy normalne losowanie
Offline
Mam sprawę do każdego posiadającego jakieś kawałki taśmy magnetycznej na odprzedanie. Alzaw? Gogo? wy tam kiedyś mówiliście, że macie coś na zbyciu, aktualne to jeszcze? Z miłą chęcią bym coś odkupił
Offline
mam taśmę, odetnę ci kawałek i przywiozę
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1