W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Wiem że trochę czasu jeszcze mamy do tego eventu, ale na DMW nie udało się zebrać Wrocławskiej reprezentacji to może na Drużynowe Mistrzostwa Polski się uda.
Ktoś chętny stanąć ze mną bark w bark, miarka w miarkę i kostka w kostkę walcząc o honor naszej małej lokalnej Wrocławskiej ojczyzny?
Zgłoszeni napisał:
1. Fala - DE + Eldars
2. Duda - Eldarzy / Orki
3. Cieślik - GK / SM
4. Kermit - Tau / Eldarzy
5. Pokrzyw - Siostrzyczki, SM, Inq
6. Sławek - Tyrki
7. Niewiem- Chaos lub Necroni
8. Artois - Ravenwing
9. KvaN - SM, Tyrki, Inq, CSM + Deamony
10.
Rezerwowo:
Lordzik - Eldar + Tau, Dark Eldar + Eldar
Offline
Ja się piszę.
Offline
My we trzech już myśleliśmy czy tam nie pocisnąć, więc byłby Duda Kermit i Cieślik jeszcze. Zależy ile osób w teamie.
Offline
W teamie jest 5 osób. Ja podejmę się zebrania tego w całość wszystkiego, oraz obowiązków kapitana. Teraz tak, na ile jest pewny was udział? Trzeba dobrze się zabrać do złożenia rozpisek, bo tam spotkamy wy maksowane maksy, adresujące pewne buildy.
Offline
zacna inicjatywa
dawno Festung Breslau nie było reprezentowane na DMP
ja i Sławek chętnie dołaczymy
moja sugestia jest taka, żeby Sławek był kapitanem
Offline
To reasumując, mamy na razie chętnych:
1. Fala
2. Duda
3. Cieślik
4. Kermit
5. Pokrzyw
6. Sławek
7. Niewiem
8. Artois
9. Ja
Brakuje nam zatem 5 osoby aby wystawić dwa teamy. Proponuję już zacząć powoli kminić nad rozpiskami, gdyż format puntkowy to na 99% będzie 1850.
Offline
a ja proponuję złożyć team który wygra mistrzostwa i drugi team do radosnego buszowania po warzywniakach
Offline
No generalnie to pasowałoby jakiś porno team złożyć, żeby jakoś dobrze pocisnąć.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Sgt. Platypus napisał:
No generalnie to pasowałoby jakiś porno team złożyć
niewiem napisał:
dawno Festung Breslau nie było reprezentowane na DMP
A oto moja propozycja strojów reprezentacji
Offline
Wracając do meritum, to ja mogę wystawić:
Tyrki na latającym cyrku
Tyrki na maluchach
Screamer Star Demonów
White Scarsi (goli, lub z Ravenwingiem)
Claan raukan z 8 Ironcladami
Iron Handsi na samolotach.
Offline
Ja najprawdopodbniej wystawie Chaos
ew mogę zagrać na nekronach Sławka
a i jestem niewiem a nie "nie wiem"
Ostatnio edytowany przez niewiem (2014-01-30 09:54:02)
Offline
niewiem napisał:
Ja najprawdopodbniej wystawie Chaos
ew mogę zagrać na nekronach Sławka
a i jestem niewiem a nie "nie wiem"
Ale ja nie wiem, jakie "niewiem"
OK, zupdajtuję listę w pierwszym poście.
Reszta z czym ma zamiar pojechać?
Offline
No to ja pewnie z Eldarami, a co! Nie wiem tylko czy jakieś mega porno wycisnę.
EDIT: Chyba, że Orki się zdąrzą pokazać.
Ostatnio edytowany przez Sgt. Platypus (2014-01-30 23:22:43)
Offline
No ja bym wpadał z Tau na 2 ripkach i może się uda 6 brodkach żeby mieć darmowego tank huntera. Jeszcze pomyślę nad farsightem, żeby mieć crisisy w troopsach, a jak nie to eldarskie bajki, czy coś.
Offline
raz jako głowna armia i raz jaki ally
Offline
no nie wiem
Offline
Weź się Artois nie nalewaj
Aha. btw.
Go Wrocławskie Boltery, go, go go!
Ostatnio edytowany przez Xyxel (2014-01-31 14:42:20)
Offline
nie zalewaj Xyxl tylko załatwiaj z żoną wyjazd do szczyrku!
Offline
Trzeba poczekać na bardziej oficjalnie info bo doszły mnie dwie sprzeczne informajce, jedna że brak mirrorów a druga że kazdy dex tylko raz, krąży jeszcze wersja raz jako głowna armia i raz jaki ally.
Offline
No to ja bym wpadał GK ewentualnie SM.
Offline
DMP 2014 Regulamin napisał:
Skrótowo (pełna wersja po ewent. dyskusji):
- Drużyny 5-osobowe
- 1850p. na gracza w ramach SFOC
- Każda armia może wystąpić w ramach drużyny maksymalnie dwa razy, jako primary detachment i/lub allied detachment
- Suplementy traktowane są jako ta sama armia co kodeks główny (np. Eldar i Iyanden to jeden rodzaj armii)
- Zakaz wystawiania symetrycznych sojuszy w obrębie drużyny (czyli nie można wystawić SW + IG oraz IG + SW)
- Inkwizycja dopuszczona na normalnych zasadach (primary detachment lub Inquisitorial detachment)
- Fortyfikacje: Aegis Defense Line, Bastion, Skyshield Landing Pad
- Niedopuszczone: Dataslates, Escalation, Stronghold Assault, pozostałe fortyfikacje, formacje
W takim razie możemy powoli składać dwie drużyny.
Offline
No możnaby
Offline
No ale na serio można by zacząć ogarniać. Może niech kapitan się wypowie czy coś.
Offline
Kapitan którego teamu?
Ja planuję pojechać siostrami (chyba, że mnie przekonacie, że gwałt SM + ravenwing jest lepszy). Rozpiska bazowa (jakieś minimalne modyfikacje planuje). mamy 7 linkowanych multimelt, 8 melt w scoucie, 5 par hflamer/flamer, jest icarus i 20 pestek s5 na turę z przerzutami trafień. 3d6 rakiet s8 ap1. Do tego minikontra z 4 flamerami s2 z przerzutem woundowania...
Cannonnes 65
Command Squad(5*hbolter) 115
Inq (psyker, 3 servoskulls) 64
TROOPS:
SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135
SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135
SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135
SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135
SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135
Acolytes (3) 12
FAST:
Dominions(5,4*melta) + immolator(TL multimelta) 165
Dominions(5,4*melta) + immolator(TL multimelta) 165
Seraphims(5,2*TL hand flamer, meltabomb) 100
HEAVY:
Exorcist 125
Exorcist 125
Exorcist 125
Fortification:
Bastion (icarus) 110
TOTAL: 1847
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-02-12 00:07:06)
Offline
Ja proponuję następujące składy drużyn:
Drużyna 1 napisał:
1. Tau
2. Eldar + Tau / Eldar
3. Dark Eldar + Eldar
4. SM + Ravenwing + Inq / SM +Inq
5. Tyrki
Drużyna 2 napisał:
1. Eldar + Tau
2. Sisters of Battle + Inquisition
3. SM + GK
4. Ravenwing + SM
5. Necrons+Chaos
Offline
Możemy na WW w tym tygodniu o tym pogadać? Ten podział na drużyny to też powinien graczy uwzględniać, w szczególności wolałbym być z drużyną osób z którymi trochę grałem.
Offline
Dobra, trzeba ogarnąć i się zglaszać. Proponuję piątek 28 lutego wszyscy wbijamy na WW i rozkminiamy co i jak, chyba, że tu ruszy jakaś żywa dyskusja. Ogar! Siła!
Offline
Czy mamy jakichś inne zgłoszenia na kapitanów poza Kvanem i Sławkiem?
Jeśli nie to póki co working version z braku innych propozycji był (jeśli go dobrze odkodowałem):
KvaNfield napisał:
Drużyna 1 napisał:
1. Tau - Lictor
2. Eldar + Tau / Eldar - to chyba chodziło o Sgt. Platypusa?
3. Dark Eldar + Eldar - Fala
4. SM + Ravenwing + Inq / SM +Inq - Kvanfield
5. Tyrki - SławekDrużyna 2 napisał:
1. Eldar + Tau - Lordzik
2. Sisters of Battle + Inquisition - pokrzyw
3. SM + GK - Tharus
4. Ravenwing + SM - Artois
5. Necrons+Chaos - niewiem
Czy możemy jakoś uargumentować takie rozłożenie? Przydałoby się Kvana i Sławka rozdzielić drużynowo jeśli obaj mieliby być kapitanami.
Poza tym, jeśli jedna osoba się wykruszy to to uniemożliwia całej 5tce wyjazd, co nie? Na ten wypadek trzeba by mieć 2 graczy zapasowych.
Moglibyśmy się spytać Xyxela, Moździerz i Figl4rza.
Lordzik, nie wiesz czy w Bardzie ktoś by się nie pisał na ten zaszczyt?
Albo faktycznie zrobimy drużynę docelową i supportową, która jak coś nie pojedzie, choć to moralnie już na starcie jest trochę zniechęcające dla jej partycypantów.
Ponieważ kapitanowie jeszcze nie są oficjalnie nominowani pozwolę sobie puścić wodzę fantazji i napisać jakbym ja to widział:
Młodzi do boju napisał:
Tau - Lictor
Eldar - Sgt. Platypus
GK + SM - Tharus
Dark Eldar + Eldar - Fala
SM + Ravenwing + Inq / SM +Inq - Kvanfield
Bo stereotypowo młodzież pewnie chce być razem, coaching Kvana nie zaszkodzi.
Ja rozsiekam (na plasterki!) wszystko poza MechEldarami i Necronami, jak tylko wrócę do formy ;D. Na nich Tau Lictora albo zwykłych Eldarów wystawiamy.
Stare pryki napisał:
Eldar + Tau - Lordzik
Sisters of Battle + Inquisition - pokrzyw
Ravenwing + SM - Artois
Necrons+Chaos - niewiem
Tyrki - Sławek
Żeby niewiem był ze Sławkiem. Wygląda na wyważony team.
W ten sposób oba teamy mają bike'i (Kvan/Artois), strzelanie (Tau Lictora/Eldar+Tau Lorda) i fortecę (GK Tharusa / SoB pokrzywa).
ps. Fajne raporty z mistrzostw europy są np. na http://z24cala.blogspot.com/search/label/euro
Ostatnio edytowany przez fala (2014-02-24 17:22:58)
Offline
Dodam, że ja też mogę wystawić Motosm z RW. Będę mógł również sadzić bloba piechoty ig. Zależy od potrzeb.
Za kapitanat też mogę się wziąć, tylko nie mam ogarnięcia turniejowego.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-02-24 18:18:50)
Offline
Jakiś film napisał:
Easy, easy lads
Nie zapominajmy o jednym, jest to turniej drużynowy i liczą się wyniki całego teamu a nie poszczególnych graczy.
Moja propozycja złożyć jeden zespół mocny a drugi znacznie bardziej wyważony celujący w środek tabeli. Na drużynówkę buildy są kompletnie inne niż an turniej indywidualny, pamiętajcie że będziemy się starać dobierać w miarę możliwości najbardziej optymalne dostawki. Nie chodzi o to aby złożyć jak najbardziej uniwersalną rozpiskę jak na single'a, tylko wyważyć całą drużynę. Pamiętajmy, że dostawki remisujące też prowadzą nas do celu (play it steady and safe się sprawdza).
Fala dość dobrze odczytał moje intencje, nie mniej jednak to tylko propozycja.
Jako osoba która zaczęła ten temat podejmę się organizacji wszystkiego do kupy (niedługo trzeba będzie myśleć o noclegu i przedpłatach, ale o tym potem).
@pokrzyw - dasz radę złożyć blooba gwardzistów na na 300 sztukach piechoty?
@Lictor - Tau specjalnie chciałem wystawić całe, przy dobrym złożeniu będzie zabójstwem dla odpowiednich dostawek. DE bez czystych E już nie dają sobie tak rady (a wręcz przestają być aż tak ciekawą opcją).
Teraz pytanko do wszystkich, czy jedziemy tam po jakieś sensowne miejsce czy po to aby poturlać kostkami i poimprezować w miłym towarzystwie (chociaż to w przypadku opcji pierwszej też wystąpi)?
Jeśli jednak opcja pierwsza to proponuję popatrzyć na to wszystko bardziej całościowo, z punktu widzenia ośrodka który przez kilka sezonów nie istniał w lidze.
Offline
Jak już mamy wywalać hajs to pojedźmy coś pokazać. Poturlać kostkami za taki hajs jakoś mi się nie uśmiecha. Jestem za złożeniem konkretnego teamu, który powalczy.
Offline
Ja jestem za dwoma sensownymi drużynami. Co prawda nie wszyscy tak jak są tu weteranami, wyczytywanymi jako pierwsi przy czytaniu wyników Mistrzostw Łodzi* ale z sensownego ułożenia jednej drużyny powinna wyjść też sensowna druga. Samo układanie drużyn przydałoby się zacząć od obgadania opcji - kto co ma i czym ma ochotę i możliwość zagrać. Spiszmy to a potem nad ułożeniem drużyn i rozpiskami możemy deliberować dalej.
Mogę wystawić Farseer na bike'u ze spearem, 2x3bike'i, NightSpinner (dla placka), Baron, bestie (1xkhymery, 4x ptaki) i 3 Ravki z Lancami. To jest taka część core'owa, bo są to najefektywniejsze bajery z obu tych armii. I do tego dwa warianty: albo mały pestkospam (5 Venomów + 3x trueborni z SC = 16 SplinterCannonów) albo duży RaiderSpam (w sumie 21 lanc i 8 troopsów).
Moje umiejętności:
nie musisz wyjmować figurek: GK, Chaos, SW
dobrze: BT, SM, DA, Tau
średnio ale ogarniam grę: IG, BA z powietrza, Tyrki (ale jak mi ktoś pożyczy kodeks to się ich nauczę i będzie lepiej )
nie podchodzę do stołu: Necroni na Scythach, Eldarzy na Serpentach, BA na pojazdach.
Nie grałem z nowymi demonami, siostrami, orkami i inkwizycją jeszcze.
Dobrze cisnę w misjach na znaczniki, inwazje, źle na killpointy.
I z takiego info możemy składać drużyny.
*Wyniki zwykle czyta się najpierw ostatniego gracza na turnieju, czemu towarzyszy wesoły przyjacielski a wcale nie szyderczy śmiech i gromkie brawa.
Offline
Dobrze gada, polać mu! Rozpiszę się jak będę miał neta.
Ostatnio edytowany przez Sgt. Platypus (2014-02-24 22:12:25)
Offline
Ja planuję wystawić jako core armi na landing padzie 2x skład 3 brodków z missle dronami, 2x riptide, szef dający riptidowi no cover i rerola, a do tego jakieś naświetlacze, może hammerhead, fire warriorzy i jakieś krooty na objective. Myślałem jeszcze nad opcja w sojuszu z orkami, gdzie biorę 15 lootasów i otoczkę w okół landinga z boyzów z bossem na motorku jako kontrą.
Ogólnie mam problem z necronami z ich ścianą 13, DE, którzy są jedną z najlepszych kontr na Tau, wszelkie SM na landkach.
Ciężko będzie z mobilnymi eldarami, bo może mnie po prostu rozwalić na objectivach, ale z tym już grałem nie raz, więc jakoś dałbym radę.
Dobrze sobie radzę z chaosem, orkami, pojazdami AV 12 i mniej, flyery też nie powinny stanowić problemu. Myślę, że z tyrkami też pójdzie dobrze, bo to czego się najbardziej bym bał chyba to 3x mavloc, ale od tego całkiem dobrze landing pad chroni.
Marini na piechocie też powinno być nieźle, IG - myślę, że mam szanse wystrzelać go szybciej niż on mnie.
Z racji posiadania landing pada nie boli mnie też wysyp niskiego AP, gorzej z pestkowaniem, ale na wszystkich waznych modelach mam sv 2+.
Dobrze sobie radzę w misjach na kill pointy, gorzej z jakimiś linebrakerami, czy zajmowaniem dalekich objectivów (ale co do tego to jeszcze może coś wymyślę - więcej krootów, czy coś w tym stylu)
Offline
Dobry post Fali, nie zgadzam się tylko z pierwszym zdaniem. Moim zdaniem należy wymaksować pierwszą drużynę a druga będzie i tak bardzo sensowna.
Co do moich możliwości rozpisania, to na SM mogę się rozpisać na każdą możliwą opcję, w przypadku Tyrków w zasadzie też ale moje preferencje to:
SM 1 napisał:
Pajac na Motorynce (sv 2+, inv 3+, FNP, Ethernal), Kor'sarro Khan, SM Command Squad, Libra DA z PFG na Motorynce i Ravenwing Command Squad i sporo scorujących Motomyszy imperatora. Z Inq Coteaz + Inqi z Czachami, oraz trzy scoringi (3xacolitów za 12 P). Mogę tutaj dorzucić z 1-3 Stormtalony i może jakiegoś Huntera\Stalkera lub dwa (zabijają wszystkie skimery aż miło).
Co koszę: prawie każde TAU, większość Eldarów (problemem jest motorada, ale z tym też da się zremisować), SM (poza motorynkami spoko, bo tam zaczyna się zabawa w kotka i myszkę), SoB, SW, Tyrki (znam armię na wylot)
Z czym mam problem: Demony na latajacymcyrku oraz screemer starach, Gwardia na hordzie, Orki na hordzie, Ravenwing (jak nie zacznę, to dostaję tubę a jak zacznę to małe zwycięstwo raczej), DE (da się wychaczyć małe zwycięstwo\remis).
SM 2 napisał:
Pajac na Motorynce z Itemem dających +1 do IWND.
6-8 Iron Cladów w Dropach.
5-6 Tacticali w Dropach
Jakieś latajki (3x Stormtalon) oraz huntery\stalkery.
Armia na przeżycie, bardzo trudno zabijalna.
Co koszę: Gwardię na hordzie, Demony na starach i chordzie, latające cyrki (każde w zasadzie), inne dropo armie (przy dobrej rozgrywce), Standardowe Tau, DE, Tyrki na hordzie, DE, SW, BA,
Z czym mam problem: Ravenwing (wszech obecne melty, ale da się ugrać remis), Tyrki na bydlakach, Gwardia i SM na P.Pancach, Eldarzy (poza motoradą bo jak zaszarżuję 2-3 Cladami to ich potrzymam do końca gry w combacie.
Tyrki napisał:
2x Flyranty
2-3 Mawlocki
0-1 Exocrine
2-3 venomki
1-2 Zoanthropy
1-3 Hive Crony
0-1 Harpia
Mnóstwo maluchów
Bastion
Taka pół horda / pół FMC na przeżycie. Shrouded prawie na całej armii. Celuje w remis i małe zwycięstwo.
Co koszę: wszystko bez ignores cover.
Z czym mam problem: wszystko co ma sporo ignores cover.
Co do moich preferencji, to opcja SM 1 chyba najlepiej ograna i w zasadzie skończona, ale mogę wystawić się z dużym powodzeniem na reszcie.
Offline
Tak podliczyłem to swoje i jestem wstanie wystawić np takie coś:
Szef dający rerola i no cover z sv 2+ i T5 dołączony do ripka
2x ripek z ionem, meltą i interceptorem
2x 3 brodki z 6 missle dronami (1 brodek ma skyfire i 2 ma target locka)
2x 10 krooci (wychodzą gdzieś z outflanka i się kładą na objectivach)
5x path finders (innego sposobu na wrzucenie trochę latarek nie mam przy tych punktach)
12x lootasi
20x boyzi z fistem (jako screen przed padem)
Motoboss na wypasie (jako straszak na landki itp oraz kontra do CC)
Jeszcze rozpiski nie testowałem nigdy, ale na papierze wygląda ładnie - potencjalne 84 strzały z s7 ap4, które dadzą jakieś 40-50 hitów, a do tego kontra do CC i ripki, które potrafią rozkręcić coś cięższego pomijając główne zadanie czyli placek 8-9*/2)
Ostatnio edytowany przez Lictor (2014-02-25 13:03:59)
Offline
Wyrzuć fista z Boyzów i dodaj meka z tym custom fieldem zamiast motobosa (możesz też zwiększyć ilość boyzów) i powinno fajnie zadziałać. Ten fist niewiele zmieni, bo to i tak ma screeenować a nie rozkręcać cokolwiek.
Offline
Mimo wszystko, fista bym zostawił - czasem trzeba będzie może jakiś pojazd rozmontować w pobliżu i będzie jak znalazł.
Chciałbym też poinformować, że na 95% jadę z Tyrkami, z chłopakami z Białegostoku - na bieżąco dogadujemy szczegóły. Zapytam, może ktoś z Barda będzie chciał jechać.
Offline
To już wolę wystawić gołego meka za 35pkt zamiast płacić dodatkowe 50pkt po to żeby mój screen miał covera 5+, którego i tak pewnie jakoś złapie.. zamiast tego dorzucę 3 lootasów, a za koszt motobossa dorzuce skład pathfinderów i dołożę 10boyzów.
Offline
O, już lepiej chociaż chodzi cover 5+ im się przyda, Chyba że ustawisz ich częściowo za landing padem wtenczas ten force field nie aż taki wymagany. A ten PFG daję im steltha, shrouded czy po prostu covera na 5+?
Kwestie organizacyjne napisał:
Turniej jest organizowany w hotelu "Orle Gniazdo" w Szczyrku w dniach 25 - 27 Kwietnia 2014. Samo wejście na teren hotelu nie jest płatne, nie ma obowiązku wykupienia miejsca w hotelu. Można przyjechać na turniej i organizować sobie nocleg na własną rękę w okolicy. To samo dotyczy wyżywienia. Na stanowiskach sędziowskich i w specjalnie oznakowanych miejscach na terenie zjazdu, dostępne będą numery telefonu do pizzerii i knajp. Na terenie hotelu znajdują się dwie kawiarnie i restauracja.
Osoby niepełnoletnie są zobowiązane przynieść ze sobą zgodę na pobyt rodzica/opiekuna prawnego jeżeli zamierzają przebywać w hotelu po godzinie 22:00.
Osobom ceniącym sobie wygodę polecamy ofertę hotelu ze specjalnie przygotowanymi cenami. Oferujemy cztery pakiety noclegowe w dwóch wariantach, standard i premium:
Pakiet I obejmuje: nocleg w sobotę + śniadanie w niedzielę (60zł / 80zł)
Pakiet II obejmuje: kolację w sobotę + nocleg w sobotę + śniadanie w niedzielę (80zł / 110zł)
Pakiet III obejmuje: obiad w sobotę + kolację w sobotę + nocleg w sobotę + śniadanie w niedzielę (100zł / 130zł)
Pakiet IV obejmuje: kolację w piątek + nocleg w piątek + śniadanie w sobotę + obiad w sobotę + kolację w sobotę + nocleg w sobotę + śniadanie w niedzielę + obiad w niedzielę (190zł / 250zł)
Pokój z pakietu standard to schludny pokój z balkonem. Wyposażenie pokoju to łóżka, stolik, telewizor, telefon, szafki/półki. Łazienka w pokoju - toaleta, umywalka, prysznic. Pokój z pakietu premium ma podwyższony standard (lepsza jakość łóżek, odnowione ściany itp.)
Dostępne są pokoje 2-, 3-, i 4-osobowe oraz kilka 1-osobowych. Podwójne łóżka dostępne są tylko i wyłącznie w pokojach w pakiecie premium.
Ceny pakietów obowiązują do dnia ... (liczy się data wpływu na nasze konto, a nie data wykonania przelewu)! Przy dokonywaniu płatności na miejscu lub przesłaniu pieniędzy na konto po wyznaczonym terminie do każdego pakietu należy doliczyć 10 zł. W cenę pakietów wliczona jest opłata klimatyczna, niezależna od organizatora.
Możliwość wejścia na salę obiadową mają osoby posiadające specjalny bloczek. Będą one wydawane w odpowiedniej ilości przy rejestracji po przyjeździe do hotelu. W przypadku zgubienia bloczka nie wydajemy nowych!
Śniadania: W formie szwedzkiego stołu
Obiady: Pierwsze danie + drugie danie + coś na deser
Kolacja: W sobotę w formie grilla (najprawdopodobniej: kiełbasa, szaszłyk, ziemniaczki, kaszanka) i piwo, w pozostałe dni posiłek na ciepło
Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego posiłku u organizatorów w cenie 25 zł (taniej niż w hotelu), jednak należy to zgłosić do 4 godzin przed posiłkiem.
Sam turniej trwa sobota-niedziela, ale event zaczyna się już w piątek.
Offline
@Lictor
W takim razie rzeczywiście lipa.
@All.
Proszę abyście się powoli zastanowili jakim pakietem noclegowym jesteście zainteresowani a jeśli są jakieś inne propozycje chętnie posłucham. Czym szybciej zarezerwujemy tym będzie taniej i pewniej.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Do Szczyrku jedzie się 3.5 godziny korzystając z autostrady aż do Gliwic (doliczcie koszta przejazdu)
Dodatkowo może być korek po zjeździe, bo Ślunsk będzie ciognoł w Beskid w sobotę rano na wywczas na górniczych hacjendach
Offline
cavalierdejeux napisał:
Do Szczyrku jedzie się 3.5 godziny korzystając z autostrady aż do Gliwic (doliczcie koszta przejazdu)
Dodatkowo może być korek po zjeździe, bo Ślunsk będzie ciognoł w Beskid w sobotę rano na wywczas na górniczych hacjendach
Na kopaninach hałdach promieniujących jak sarkofag w Czarnobylu.
Offline
Znając życie koło 9-10 najpóźniej, biorąc pod uwagę że jest to 268 km i według googla 3h na dojazd. Można jechać o 5 i liczyć na dojechanie na czas. Ja będę jechał z Warszawy i raczej już w piątek, aby się spokojnie wyspać na turniej.
Offline
Ja też w piątek, żeby się spokojnie upić na turniej.
Offline
Lordzik napisał:
Chciałbym też poinformować, że na 95% jadę z Tyrkami, z chłopakami z Białegostoku - na bieżąco dogadujemy szczegóły. Zapytam, może ktoś z Barda będzie chciał jechać.
Lordzik napisał:
To jak i ja - do kogo mogę się zabrać do auta
Tylko uważajcie chłopaki, tosz to 5 kolumna pełną facjatą się nam szykuje
Offline
Pogadam z nim przy następnej okazji, ale jakoś nie widzę aby się udzielał w tym temacie więc nie wiem czy będzie zainteresowany. W razie czego mogę też popytać znajomych z innych miast czy by ktoś do nas nie dołączył
Offline
No ja bym musiał od kogoś pożyczyć modele (Jakiś wrightknight i wave serpenty) , żeby jakieś dobre porno sklecić, ale jestem w stanie standardowo pocisnąć eldarską wszystkograjkę. Pewnie mógłbym też dopasować się do potrzeb.
Orki bym też mógł wystawić jeśli zaszła by potrzeba np. z Motonobami albo mechspam.
Offline
gra...
Rozpa 1 (SoB + INK) immolator spam z oddziałem sióstr większym (mieści się w bastionie). Dużo melt i flamerów, niestety miękkie to...
Canonnes 65 Command Squad(5*hbolter) 115 Inq (psyker, 3 servoskulls) 64 TROOPS: SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135 SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135 SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135 SoB(5,hflamer,flamer) + immolator (TL multimelta) 135 SoB(19,hflamer,flamer, meltabomb) 248 FAST: Dominions(5,4*melta) + immolator(TL multimelta) 165 Dominions(5,4*melta) + immolator(TL multimelta) 165 HEAVY: Exorcist 125 Exorcist 125 Exorcist 125 Fortification Bastion (icarus) 110 TOTAL: 1847
Rozpa 2 (mini spam sióstr). Można wywalić exory i dorzucić 50 gwardzistów . Bloby mają ld 10, stubborna i re-roll saveów w combacie (lub rzutów to wound). Do tego scoutujące melty.
jacobus 100 priest 25 priest 25 ink 40 (pweapon) ink 40 (pweapon) dominions (4*melta, immolator) 165 dominions (4*melta, immolator) 165 20 sióstr(veteran, power weapon, flamer,hflamer) 270 20 sióstr(veteran, power weapon, flamer,hflamer) 270 20 sióstr(veteran, power weapon, flamer,hflamer) 270 3 exory 375 aegis (100)
Rozpa 3 (SM + DA)
Wariacja na temat motocykli (klonik Kvana )
WS Master of Chapter (Eteryczna tarcza, młotek, artificier, bike, meltabomb) 260 WS Korsarro Khan(Moondrakan) 150 DA Librarian (2lvl, bike, force shield generator, auspex, meltabomb) 160 DA Ravenwing Command Squad (5, apothecary, auspex, granade launcher) 230 WS Bike Squadron (5, 2*gravgun, combi-grav, meltabomb) 150 WS Bike Squadron (5, 2*gravgun, combi-grav, meltabomb) 150 WS Bike Squadron (5, 2*meltagun, combi-melta, meltabomb) 150 WS Bike Squadron (5, 2*meltagun, combi-melta, meltabomb) 150 DA Scouts (5, snipers) 60 WS Stormtalon (skyhammer) 125 WS Stormtalon (skyhammer) 125 WS hunter 70 WS hunter 70
Offline
Nie umiem Ci odpowiedzieć Kvan, musiałbym wiedzieć pod co się rozpisać. Po prostu zakładam. że 2 Wright Knighty to jest podstawa w Eldarach. 2 Serpenty (mam) może by stykły, po wstępnych kalkulachach więcej nie wcisnę.
Offline
Grałem teraz dwie bitwy z Rafałem. Cztery serpenty są ok na te punkty. Dwa to za mało.
Grał czymś takim:
Spiritseer.
wrajciaki x2 w serpentach.
Avengersi x2 w serpentach
2x jetbiki
Prism,
Knight
Autarcha na rowerze
Pająki.
I siostry i marynaty rozstrzelał przy sporym farcie w kostkach.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-02-26 06:56:42)
Offline
Z drugiej strony i tak potrzebujemy z połowę uniwersalnych rozpisek w teamie na te pary, gdzie my wystawiamy jako pierwsi, a przeciwnik wystawia do tego kontrę. Jak będą same jednowymiarowe rozpiski typu kamień-papier-norzyce, to na dzieńdobry przegrywamy połowę gier - czy dobrze to rozumiem?
W takim wypadku tacy standarowi Eldarzy Dudy będą w sam raz na rzucenie na pierwszy ogień.
ps. właśnie usłyszałem (http://earthisflat.net/download/podcast … Skarka.mp3 ), że to się nazywa 'armia wystawkowa'.
Ostatnio edytowany przez fala (2014-02-26 08:41:18)
Offline
Mógłbym w sumie być takim mięsem armatnim. Twardość Knighta, Serpent shieldy itd. dają w przeżywaniu dużą przewagę. A od objectiwów są bike'i , które turbo boostują w ostatniej turze. Do tego to wszystko potrafi ugryźć.
Jeśli byłaby konieczność to może Rafał mógłby mi pożyczyć modele. Najwyżej za jednolite malowanie armii nie dostaniemy bonusa za mnie.
Offline
dobrzy czy warzywo?
Offline
Co do wystawek, to pierwsze i druga wystawka raczej powinna być albo uniwersalna (ale o to trudno bo ludzie poskładają konkretne kontry) albo trudno zabijalna (czytaj małe zwycięstwo/remis i play it safe). Należy pamiętać że przeciwnicy będą się starali dostawić do tych wystawek jak najkorzystniejszy paring. Dlatego musimy wyważyć cały skład.
@Pokrzyw - Mógłbyś proszę podumać nad jakimś Blobem Gwardyjskim z jakimś wsparciem?
@Duda - podumaj proszę nad silną MotoRadą (jeśli dasz radę to złozyć), nad silną rozpiską na pierwszą dostawkę (czyli play it safe na remis, małe zwycięstwo min.) ewentualnie nad konkretną kontrą na Necronów, mech spam oraz Tau.
@fala - tam będzie ostro, i każda armia będzie miała konkretne zastosowania na konkretnych przeciwników, więc przygotowania konieczne. Skarka znam osobiście, fajny koleś ale granie z nim to tęga rozkmina i ma bardzo dobre zagrania.
@Artois - W sobotę wytestuję skila na parówce, ale zapowiada się ok. Jakie opcje rozpiskowe masz na DMP?
Offline
Grałem dzisiaj z Kermitem takim czymś:
Farseer
Spiritseer
2x Wguardzi
2x Davangersi
4x Seprent 2 lanca/2scateralser
2x 3 Bajki
2x Tesco Knight
W sumie to z tym Kermitowy Tau + Orki na równi i na końcu pocisnąłem go na objectivy. W sumie rozpa bardzo fajna, myślę, że bardzo dobra na takie rzucenie i szukaj pan kontry. Tylko modeli brak... ;X
Offline
Dzisiaj testowałem rozpę przeciwko Eldarom i nawet nawet wyszło. Ale wymysliłem całkiem ładne PG, które jestem w stanie złożyć po pożyczeniu ripka i 3 bordków, ale z tym nie powinienem mieć problemu. Mianowiecie:
Szef dający rerola, no cover, sv 2+ T5 i 2x flamer
3x riptide z ionem, meltą i interceptorem
3x 3 brodki (w 2 składach po 1 skyfire i 2 razy target lock)
2x 10 krootów
5x pathfinders
Landing Pad
Farseer na motorze
2x 3 bajki
Sprawa wygląda tak, że do 1 ripka dołączam szefa, do drugiego farseera, który na 2 ripki rzuca przerzuty hitów. Daje nam to 3 riptajdy, które mają przerzut swojego placka, a 1 ma no cover. Do tego farseer zawsze jakiegoś papet mastera może mieć. Brodki kiszą się na landing padzie, co prawda bez dron, ale one mają swoje plusy i minusy (jestem odporny na jakieś lance, ale za to wywołująmi łatwą liderkę na Ld8). W rozpie z orkami mam problem z zajęciem objectivów, a tak jest to bardzo ułatwione. Na całej armii mam sv2+ inv 5/4/3+, więc mogę podejmować wszystko co nie jest wysypem lanc, ani jakimś wysokim AV. W tej rozpie zamiast boyzów, lootasów, 5 pathfinderów i missle drone mam jetbiki, farseera, ripka, 3 gołe brodki i flamery na szefie - co uważam, że jest lepsze.
Ostatnio edytowany przez Lictor (2014-02-26 20:41:42)
Offline
KvaNfield napisał:
@fala - tam będzie ostro, i każda armia będzie miała konkretne zastosowania na konkretnych przeciwników, więc przygotowania konieczne. Skarka znam osobiście, fajny koleś ale granie z nim to tęga rozkmina i ma bardzo dobre zagrania.
Możesz napisać wprost co masz na myśli, bo nie rozumiem? Bardzo mi miło jak moja ksywa występuje ze Skarkiem w jednym wierszu, też go spotkałem na 3 turniejach, ale nie rozumiem co ma tu do mnie.
Dokupuję Venomów i ptaszków do bestii, żeby wcisnąć jak najwięcej PG jednostek w rozpę, na sobotę jestem umówiony z Lordem na spara. Ja chętnie będę grał jako armia dostawkowa do piechoty i monstrusów, względnie mogę iść na wystawkę w grach na znaczniki i w razie ciężkiej pary uciekać przez całą grę, żeby na końcu zremisować z dowolnym przeciwnikiem.
Ostatnio edytowany przez fala (2014-02-26 22:41:46)
Offline
KvaNfield napisał:
Co do wystawek, to pierwsze i druga wystawka raczej powinna być albo uniwersalna (ale o to trudno bo ludzie poskładają konkretne kontry) albo trudno zabijalna (czytaj małe zwycięstwo/remis i play it safe). Należy pamiętać że przeciwnicy będą się starali dostawić do tych wystawek jak najkorzystniejszy paring. Dlatego musimy wyważyć cały skład.
@Pokrzyw - Mógłbyś proszę podumać nad jakimś Blobem Gwardyjskim z jakimś wsparciem?
Źle mnie zrozumiałeś z tym blobem. Nawiązałem do Twojej propozycji po ostatniej bitwie, bym pomyślał o aliasie z IG. Mam około 60 gwardzistów + mogę mieć 1-2 medusy/gryfony. Nic więcej mieć nie będę z IG.
Najbardziej pewny i ograny jestem z SeMami. Siostry są fajne, wyglądają groźnie, ale muszę kilka bitew nimi zagrać by to ztuningować.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-02-26 23:04:58)
Offline
Konkretna kontra na necronow i mech spam w eldarach to nie jest problem. Z tau eldarzy maja problem i tyle, tu zawsze gra bedzie wyrównana. Tak czy siak brak mi jeszcze modeli.
Motorada- nie wiem, bo to chyba jednak wymaga tych warlockow na bajkach a to za łatwe nie jest. Ja mam 2. Z resztą w sumie nie wiem do końca co dokładnie znaczy motorada... xd
Offline
Rozpa Skarka z Areny na motoradzie:
Gracz: Jakub "Skark" Wichrowski
Armia: Eldar
Miasto: Warszawa
Eldar
HQ1: Farseer, eldar jetbike [115 pts]- warlord
HQ2: Farseer, eldar jetbike [115 pts]
HQ3: Warlock counsil, 9 aditional jetbike, eldar jetbike [500 pts]
Troop 1: Windraider jetbike [51 pts]
Troop 2: Windraider jetbike [51 pts]
HS1: Wraithknight [240 pts]
HS2: Wraithknight [240 pts]
TAU Empire
HQ1: Commander, missile pod, pissile pod, Vectored retro-thrusters, Velocity tracker, Onager
Gaunt, XVS-02 Crisis 'hidium' Battlesuit, Puretide Engram Neurochip [185 pts]
Elite1: XV l04 Riptide, Velocity tracker, Early warning override [205 pts]
Troop 1: Kroot Carnivore sqad, kroot hound [65 pts]
Troop 2: Kroot Carnivore sqad [60 pts]
HS1: XV 88, Broadside team, two additional Broadside Shas'ui, all Broadside Shas'ui exchange his
twin-linked heavy rail rifle for a twin-linked high-yield missile pod, 6 aditional Missile drone,
Target lock [272]
TOTAL [2099pts]
KP: 12
Modele: 52
Ale to trzeba mieć bardzo dobrze ograne, żeby sprawnie się tym posługiwać. Mały błąd i 500pkt znika ze stołu. Nie bez powodu na Arenie była tylko 1 rozpiska z Warlockami na 80. Nie wydaje mi się, żeby miało sens robienie z Dudy klona Skarka.
Offline
@Duda - rozpa ok, wydaje się że jest w stanie przy dobrej grze w najgorszym przypadku zremisować ze wszystkim. Jak pisał Fala, Motorada jest wbrew pozorom trudna do ogrania i nie jest aż tak uniwersalna.
@Kermit - ok, te Taudary są bardzo, tylko IMHO w teamie Falowi DE bardziej potrzebują ich wsparcia niż Tau. A w mojej wizj (która oczywiście podlega dyskusji) i ten mocniejszy team powinien zawierać Ciebie, Falę i Dudę.
@Fala - chodziło mi że o to że się zgadzam z Tobą. A do reszty było że warto go posłuchać Chciałem do argumentować że tam będą same mocne zespoły. I zgadzam się że pierwsze wystawki muszą być najbardziej wyważone i grać safe. Skarka raczej z radą się nie uświadczy, ja obstawiam że pojawi się z blobem gwardyjskim. DE jakich składasz, są bardzo mocni i potrzebni moim zdaniem w obecnej mecie. I po przmyśleniu, masz rację. Motorada to jednak niezbyt dobry pomysł na drużynówkę, zbyt 0-1'kowa.
@Pokrzyw - źle się wyraziłem, złóż proszę jakąś propozycje typu: Gwardia + Siostry + Inq, lub Gwardia + SM + Inq. Coś na pierwszą\dostawkę co będzie w stanie dużo przeżyć i grając bezpiecznie ugrać małe zwycięstwo\remis.
Jeszcze mogę Tyrk mogę złożyć się na Swarmie, wtenczas zmieszczę naprawdę sporo Tyrków. (jakoś z 200 woundów)ze shrouded.
Offline
Jeden wysyp piechoty by się przydał, więc jeśli pokrzywowi się to nie uda, to chyba ty Kvan będziesz musiał. Takie 150 - 180 gauntów świetnie zapycha marinów na gravach i tym podobnych, ale jest mała szansa, że na nich trafisz. Z takimi rozpiskami po prostu wygrasz, a z innymi powinien się udać remis.
Offline
Ja nigdy nie wsponiałem o tym, że chce grać na motoradzie to był wasz pomysł. Rozpa wporzo tylko muszę modele ogarnąć jakoś. Może wrocławska społeczność jakoś nas wspomoże jako przedstawicieli w wielkim świecie
Offline
Spoko, jakieś 80-90 sióstr plus 60 gwardii pomyślę i wrzucę jutro.
Nie chcę się wypowiadać za assarhadona, ale jak nie będzie jechał to podejrzewam że dwaserpenty pożyczy.
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-02-27 01:11:36)
Offline
Sorry za offtop, ale tak mnie tkneło ( może się przydać):
Czy jeśli Pan Rulebook mówi " Dedicated Transports count as being from the same Force Organisation category as the unit they were bought for" to oznacza to, że każdy pojazd zadedykowany troopsowi jest scoringiem i przy odpowiednich misjach pojazdy dedykowane innym slotom też?
Offline
Jak misja dopuszcza pojazdy jako scoring units to tak. Niestety wygląda, że żadna w tym momencie tego nie robi..
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-02-27 08:07:40)
Offline
@Lictor - podumam i wczucę jakąś rozpe do wieczora. Co prawda oznaczać to będzie powrót do fabryki gauntów w celu ich malowania ale to jest do zrobienia.
Co do misji to wyglada to narazie tak jak pokrzyw napisał.
Offline
Oto mój pomysł na: Tyranid Swarm
Offline
Mini drużynówka pre-DMP
Pisze się ktoś? Służę noclegiem dla zainteresowanych.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
W tym terminie będzie na 80% turniej WH40k w Bolterze KvaN.
Offline
Takie coś mi wyszło na trzymanie objectivów i powolne wymieranie:
SoB/ink/IG
HQ: Uriah Jacobus 100 Priest (melta bomb, power axe) 45 Priest (melta bomb, power axe) 45 Command squad (lascannon) 70 Inquisitor 25 Inquisitor 25 TROOPS: Sisters of Battle (20, veteran superior, power axe, flamer, hflamer) 280 Sisters of Battle (20, veteran superior, power axe, flamer, hflamer) 280 Sisters of Battle (20, veteran superior, power axe, flamer, hflamer) 280 Infantry Platoon Command squad (autocannon, 2*flamer) 50 Infantry squad (autocannon, flamer) 65 Infantry squad (autocannon, flamer) 65 Infantry squad (autocannon, flamer) 65 Infantry squad (autocannon, flamer) 65 Infantry squad (autocannon, flamer) 65 Conscript squad (20) 80 HEAVY: Medusa 135 FORTIFICATION: Aegis(quadgun) 100 TOTAL: 1850 points MODELS: 151
M-amy:
bloba piechoty 55 szuk (6 autocannonów, 7 flamerów) z dołączonym inkim (stubborn, LD10)
małego bloba piechoty: 20 conscriptów z inkim (stubborn, ld10)
trzy małe bloby sióstr: 20 sztuk z dwoma power axemi, fearlessem, hate'm, preferred enemy raz na grę. Dodatkowo Uriah w 12" rozsiewa fearless i daje gratis counter attack. Bloby sióstr po rzucie na liderkę (Ld9/10) mogą wybrać: przerzut wszystkich sejwów w CC lub przerzut rzutów na ranienie w CC. Dwa bloby mają sejw 3+/6+, jeden (z uriahem) 3+/5+.
Autocannony ponieważ dają sporo pestek.
Flamery dlatego, bo i tak te bloby będą szarżowane, więc zawsze to kilka pestek dodatkowo w twarz z automatu dla przeciwnika..
Medusa to taka wisienka na torcie - zamiast tego wolałbym vendettę (gdybym miał).
Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2014-03-01 10:06:41)
Offline
Fajna rozpiska. Vendete można do tego załatwić i proponowałbym jakiś płot, inv 4+ z divinacji lub cuś aby zwiększyć przeżywalność gwardzistów.
Offline