W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Zielonogórski klub fantastyki ZKF "Ad Astra" ma przyjemność zaprosić na
chellenger First Blood, który odbędzie się 7-8.09.2013 w Zielonej Górze.
Główny sponsor turnieju: MAS
Wstęp: 35 PLN, płacimy na miejscu.
Miejsce: siedziba klubu "Ad Astra" - Krzywy Komin przy ul. Fabrycznej (mapka: http://g.co/maps/5j5wd), który znajduje się w centrum miasta, naprzeciwko rynku, 100 metrów od Biedronki, oraz pubu "Cicha Kobieta".
Limit miejsc: 40 osób
Nocleg: Śpimy na sali w której gramy, miejsca jest dużo, wszyscy się zmieszczą.
Wyżywienie: Podczas turnieju będzie możliwość przegryzienia/napicia się czegoś na sali, kawa, herbata, tosty, rozdamy również ulotki z propozycjami na obiad.
Dodatkowe atrakcje: Turniej odbywa się podczas dni Zielonej Góry, trwa podczas niego winobranie, osoby towarzyszące mogą pójść przejść się do miasta, na pewno nie będą się nudziły. Wszystkie informacje na stronie winobrania: http://winobranie.zgora.p...07-15-wrzesnia/
Sędziowie:
Emil "Quilles" Klonowski
Jacek "Jacul" Rzemieniecki
1. Format: 1550 punktów, obowiązuje normalny FOC, dopuszczone allies, fortyfikacje z Rullebooka, oraz bohaterowie specjalni.
Dopuszczone wszystkie armie oficjalne by GW.
Imperial Armour niedopuszczony.
Gramy na stołach 72"x48".
2. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie poprzez email zgłoszeniowy wysyłany na adres mailowy: firstblood2k13@gmail.com. Do 01.09 do godziny 23.59 należy przesłać rozpiskę jako załącznik w formacie .txt, z imieniem, nazwiskiem, ksywą gracza oraz armią, którą gra w nazwie pliku. Wysłanie rozpiski skutkuje +7DP w klasyfikacji końcowej.
3. Obowiązują zasady 6ed, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów oraz PKZ'ów.
4. Harmonogram:
Dzień pierwszy:
9.00-10.00 - zapisy
10.00-12.30- pierwsza bitwa
12.45-15.15- druga bitwa
15.15-16.00- przerwa "obiadowa"
16.00-18.30- trzecia bitwa
Dzień drugi:
9.00-11.30- czwarta bitwa
11.45-14.15- piąta bitwa
14.30- ogłoszenie wyników
Spóźnienia: za każde 3 minuty spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze otrzymują -1DP do wyniku końcowego. Po 15 minutach spóźnienia bitwa jest unieważniana.
5. Ocena modelarska/hobbystyczna:
Obowiązkowe posiadanie kodeksu armii, miarki i wzorników, jeżeli takie się używa, za brak każdego z nich -1DP w klasyfikacji końcowej.
Za każde 25% pomalowanej armii w co najmniej trzech kolorach (podkład to nie kolor) +1DP
Większość modeli w armii jest wycieniowana +2DP*
Wszystkie modele w armii są wycieniowane +4DP*
Cała armia pomalowana jest z dużą dbałością o detal, armia wyróżnia się wśród innych na turnieju +3DP
Wszystkie podstawki wymodelowane i pomalowane +1DP
Schemat armii - modele pomalowane są w spójnym schemacie, armia nie wygląda jak zbieranina pożyczanych modeli +2DP
Rozróżnienie oddziałów - da się rozróżnić poszczególne oddziały w armii +1DP
Efekt WOW! - subiektywna ocena sprawdzającego: maksymalnie +3DP
Do zdobycia z modelarki maksymalnie 18DP
Dodatkowo obowiązuje pełen WYSIWYG, za jego braki można dostać ujemne punkty (do maksymalnie -5DP), w skrajnych przypadkach modele mogą zostać usunięte z turnieju. Panowie (może również i Panie ), proszę o rozsądne podejście co do tej kwestii, aby uniknąć i sobie i nam przykrości.
Wszelkie proxy są zabronione (gwoli ścisłości oddział boyzów z choppami&sluggami robiący za unit shoota boyzów to prox, brak searchlightów na rhinosie to brak WYSIWYG'u). W razie wątpliwości, czy model zostanie dopuszczony prosimy o maila ze zdjęciem.
* Nie sumują się
6. Kolejność rzeczy losowych przed bitwą:
1). Rzut na wybór strony.
2). Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia osoba, która wybierała stronę jako pierwsza, następnie naprzemiennie.
3). Losowanie Warlord Trait’ów, generowanie mocy z Rulebook’a, tabelek demonicznych, chaosowych, etc.
4). Rzut na to kto wystawia swoją armię jako pierwszą (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia).
5). Rzut za Night Fight.
6). Wystawienie armii, następnie wystawienie Infiltratorów, pod koniec Scout Moves.
7). Przejęcie Inicjatywy.
7. Scenariusze:
Bitwa I:
Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Rozstawienie: Vanguard Strike
Zasady specjalne: Night Fight w pierwszej turze na 4+, Heavy Support scoruje
Cel główny: Znaczniki na środkach ćwiartek (swój 2VP, boczne 3VP, przeciwnika 4VP)
Dodatkowo: Każdy zabity Heavy Support przeciwnika warty 1VP
Cele drugorzędne: Slay the warlord, first blood, linebreaker (po 1VP)
Bitwa II:
Długość gry: 6 tur, 7 na 4+
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Zasady specjalne: Night Fight w pierwszej turze na 4+
Cel główny: Każdy troops znajdujący się pod koniec bitwy w całości w 12" od środka stołu warty 3VP
Dodatkowo: Każde dwa zabite oddziały przeciwnika warte 1VP
Cele drugorzędne: Slay the warlord, first blood, linebreaker (po 1VP)
Bitwa III:
Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Rozstawienie: Dawn of war
Zasady specjalne: Night Fight w pierwszej turze na 4+
Cel główny: Każdy zabity oddział przeciwnika warty 1VP
Dodatkowo: Znacznik na środku stołu warty 4VP
Cele drugorzędne: Slay the warlord, linebreaker (po 2VP)
Bitwa IV:
Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Rozstawienie: Ćwiartki (12" od środka stołu)
Zasady specjalne: Night Fight w pierwszej turze na 4+, każdy wygrany challenge wart 1VP
Cel główny: Dwa relikty po środkach neutralnych ćwiartek warte 4VP
Dodatkowo: Każde zabite 25% początkowej liczby modeli w armii przeciwnika warte 1VP
Cele drugorzędne: Slay the warlord (1VP), first blood (1VP), linebreaker (2VP)
Bitwa V:
Długość gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Rozstawienie: Dawn of war
Zasady specjalne: Night Fight w pierwszej turze na 4+, Fast Attack scoruje
Cel główny: Cztery znaczniki wystawiane naprzemian przez graczy 12" od siebie i od krawędzi warte 3VP
Dodatkowo: Każdy zabity Fast Attack przeciwnika warty 1VP
Cele drugorzędne: Slay the warlord, first blood, linebreaker (po 1VP)
Różnica w VP przekłada się następująco na wynik końcowy bitwy w DP, wg. Tabelki:
0 - 10:10
1 - 11:9
2 - 12:8
3 – 13:7
4 – 14:6
5 – 15:5
6 – 16:4
7 – 17:3
8 – 18:2
9 – 19:1
10(+) – 20:0
Maksymalnie do zdobycia 125DP.
Pozdrawiam
Zgłoszenia:
1. eM
2. Afro
3. Jezo
4. Typhus
5. Blady Kris
6. oSaw
7. Labedz
8. Michalku
9. Kamil
10. Hesz
11. Żory
12. Maciej 'Uriel' Sułkowski
13. Mateusz 'Filoot' Filary
14. Radosław 'Inqi Aximand' Szerląg
15. Leszek 'lakshman' Dziubek
16. Bartosz 'Ken' Wójcicki
17. Maciej 'Crazyman' Ptasiński
18. Mateusz 'Jurror' Rydz
19. Paweł 'Ptychu' Stawiarski
20. Jacek 'Squido' Obłaza
21. Klapcioo
22. Michał Faleński
...
40.
kto by się pisał na wyjazd? oczywiście możemy załatwić jakiś inny tani nocleg we własnym zakresie..
dodatkowo podczas turnieju będzie trwało Zielonogórskie Winobranie więc dodatkowe atrakcje gwarantowane
Ostatnio edytowany przez Artois (2013-08-19 14:14:34)
Offline
Lipa, ze dwudniowy. Ja może bym się kulnął z noclegiem.
Offline
up listy zgłoszonych oraz ważna informacja z forum ligowego:
na turnieju będą dopuszczone wszystkie fortyfikacje wydane przez GW, łącznie z tymi do apokalipsy (może po niewielkich ograniczeniach)
Offline
z wszystkich wrześniowych akurat w ten?
Offline
ja raczej pojadę, mam nadzieje że Fala też?
ogarnijmy jakiś transport, macie furę?
planowaliśmy też z Falą jakiś nocleg inny niż sala, Lord piszesz się?
Offline
Furki nie mam, ale jakby się znalazła, byłoby fajnie. Jeśli znajdzie się jakiś tani nocleg, to może - osobiście mogę spać i na sali. Ja jadę, jeśli jedzie przynajmniej jedna osoba
Teoretycznie, o 5:20 jest pociąg do Zielonej - na miejscu jesteśmy przed 9, więc spokojnie powinniśmy zdążyć.
Offline
Furę jakąś skołuję, spać też mogę na sali jeśli w planie jest obskoczenie tego festiwalu wina, bo wtedy nie będzie różnicy gdzie.
Offline
no to ja trzeci do furki, jutro wstępnie poszukam taniego noclegu ale na festiwal wina i tak idziemy
Offline
Wyniki turnieju, jakby kogoś interesowały:
http://rank.liga40k.pl/index.php?cmd=turniej&id=565
Offline
2x Chaos Daemons w pierwszej trójce? Nieźle. Poza tym wysyp Eldarów i Tau.
W następnych turniejach pewnie będzie wysyp nowych SM heh.
Tylko 2x CSM w na 40 graczy : (
Offline
Poprostu nowy Codex czeka jakiś czas aż ktoś opracuje skuteczną kontrę i tyle. Taki "lament " jest co nowy dex, pamiętacie jak było z GK a teraz wogóle ich nie widać.
Offline
Brak GK jest wynikiem opracowania skutecznej kontry czy power creepa ze strony nowszych kodeksów?
Offline
Gracze GK przerzucili się na Tau i Eldarów...
Offline
Nie, po prostu GK byli balansowani pod 6 edycję podczas tworzenia, więc nie dziwota że w 5 edycji byli niezbalansowani. Wraz z 6 edycją wszystko się wyrównało.
Offline
Nie mówiąc już o tym że skuteczna kontra na jakiekolwiek kombo zawsze się pojawi po drodze, co też skutecznie zmniejsza po jakimś czasie ilość tzn samograjek.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1