W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Turniej wh40k 12.12.10r. (2000pkt)
Zapraszamy na turniej wh40k, który odbędzie się w niedzielę 12.12.10r. o godzinie 9:00 w Bolterze.
Wpisowe: 10zł
9:00 - 9:30 Zapisy
9:30 - 12:00 I Bitwa
12:00 - 14:30 II Bitwa
14:30 - 17:00 III Bitwa
17:30 Wyniki i nagrody
Do turnieju dopuszczone są armie na 2000pkt, według Standard Organization Chart:
1-2 HQ
0-3 Elite
2-6 Troops
0-3 Fast Attack
0-3 Heavy Support
Można wystawiać bohaterów imiennych.
Można grać na codexach z 3 lub 4 lub 5 edycji dla danej armii.
Dozwolone są armie/jednostki z Imperial Armour jeżeli gracz posiada kopię zasad.
NIE MOŻNA PROXOWAĆ ŻADNYCH MODELI!!!
OBOWIĄZUJE PEŁEN WYSIWYG!!!
KAŻDY GRACZ MUSI POSIADAĆ CZYTELNĄ ROZPISKĘ ORAZ KOPIĘ ZASAD!!!
Nie można używać modeli które są flyerami, super-heavy, gargant.
Scenariusze/Rozstawienie:
Za zabicie całej armii wroga gracz otrzymuje dodatkowe 500pkt.
1. Zabić Generała
Rozstawienie: Do 12'' od krawędzi
Generał - najwięcej warty independent charakter w waszej armii.
Cele:
-zabicie generała armii przeciwnika - 1000pkt
-ocalenie własnego generała (żyje na koniec gry) - 500pkt
2. Zająć teren
Rozstawienie: Ćwiartki (Wybieramy przeciwległe ćwiartki i wystawiamy się 12'' od środka stołu)
Cele: Wystawiamy 5 terenów, po jednym w środku każdej ćwiartki i jeden na środku stołu. Tereny w ćwiartkach warte są 300pkt, teren na środku 600. Teren uznajemy za zajęty jeżeli posiadamy w nim więcej jednostek(nie tylko scoreing unitów).
3. Anihilacja
Rozstawienie: Do 12” od krawędzie
Cele: Punkty za pełen zabity oddział liczymy x2.
Gramy na stołach 72"x48"
Liczenie punktów:
0 - 200 - 10:10
201 - 400 - 11:9
401 - 600 - 12:8
601 - 800 - 13:7
801 - 1000 - 14:6
1001 - 1200 - 15:5
1201 - 1400 - 16:4
1401 - 1600 - 17:3
1601 - 1800 - 18:2
1801 - 2000 - 19:1
2001+ - 20:0
Dodatkowo będzie można zdobyć duże punkty za:
Malowanie 0-4 DP
Konwersje 0-3 DP
Podstawki 0-3 DP
Najlepiej pomalowana armia (jeśli taka będzie) otrzyma dodatkowe 2 DP
Punkty karne można zdobyć za:
-5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
-5 DP za brak kopii zasad
W tym temacie proszę o zgłoszenia (nie wszystkie osoby z forum znam z imienia i nazwiska więc takowe dane także poproszę), wraz z armią którą będziecie grali (limit 15 miejsc)...
Gracze:
1. Raziel - The Lost and the Damned 3ed
2. Siwy - Orks
3. Xyxel - Chaos Space Marines
4. Lazlo - Ultramraines
5. Michał Duda - Orks
6. Kicek - Tau
7. Spyo - Blood Angels
8. Radek Filip - Armored Company
9. Luk - Imperial Guard
10. ChaosSpaceBunny - Gwardia albo Renegaci z Vraksu
11. sturmgeschutz - ???
12. Paweł Marcinkiewicz Blood Angels albo Chaos Space Marines
Offline
Raziel - The Lost and the Damned 3ed
Rezerwuję sobie miejsce, ale nie jestem pewien swojego uczestnictwa.
Offline
Marcin Wróbel - Tau
Offline
Riddle me this... Riddle me that
ChaosSpaceBunny napisał:
data turnieju jest zła.
Poprawione. Dzięki.
Offline
Chaos Space Marines! Będzie dużo plague marines, właśnie kończę ich wykańczać
i pytanie:
Jeśli generał zginie np. w przypadku nieudanego testu terenu niebezpiecznego, testu na moc psioniczną, ucieczki poza krawędź pola bitwy, scattera deep striku poza pole bitwy - itd. itp. wszystkie możliwości oprócz faktycznego zabicia go przez gracza przeciwnego w jego turze to będzie to liczone także jako 1000 punktów?
Offline
Tak dostaje bo jednak generał nie żyje. Nie ważne czy stanie się to celowo czy przypadkowo.
Offline
A co jeśli armia nie ma żadnego indepa (daemon prince, hive tyrant, czy bjorn)?
Offline
Siwy pomyśl chwilkę - wiadomo, że chodzi o slot HQ, indepa cokolwiek co można uznać za generała - trochę wyobraźni proszę...
Offline
A jeśli w blood angelach ktoś ma libre (w hq) który jest wart mniej niż czapla (w elitach)? Lub ma mephistona który nie jest indepem i ma ww czaple?
Ostatnio edytowany przez Siwy (2010-11-24 21:03:57)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Maciek napisał:
wiadomo, że chodzi o slot HQ, indepa cokolwiek co można uznać za generała
Heloł... jakby powiedziała Doda...
Offline
Więc albo chodzi o slot hq (którym może być wartruk dla warbossa za 35 pkt) albo o indepa. Naprawdę chciałbym, żeby to było jasne.
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
Chodzi o szefa armii - to wstrętne bydlę, które dowodzi.
W rozwinięciu:
Warboss/Big Mek/Weirdboy
Libra/Captain/cokolwiek-co-mają-Marines
Senior Officer/Primaris Psyker/Commander Leman Russ
Tyrant/Tervigon/jakiś-inny-brzydal-z-hq
Farseer/Autarch/Avatar
itd.
Po prostu kolo z HQ, który zajmuje to compulsory HQ (ew. jest droższe w przypadku dwóch HQ).
To na prawdę jest masakrycznie proste, całkowicie oczywiste i niczego tu nie trzeba wyjaśniać.
Wyjątkiem od zasady może być najwyżej Seer Council (o ile jest w HQ) albo Shaper squad u Krootów (ale wtedy po prostu trzeba zamordować ich wszystkich).
Ostatnio edytowany przez ChaosSpaceBunny (2010-11-24 22:04:31)
Offline
W regulaminie jest napisane inaczej. Ja rozumiem zamysł tego na czym polega ten scenariusz, lecz prosiłbym o formalizację tego.
Offline
Zglaszam sie z Ultrasami i tym razem do konca
Wielki mistrz zakonu jakog generał proste
Ostatnio edytowany przez Lazlo (2010-11-24 22:22:48)
Offline
Seer Council jest dokupywane do Farseera i jest hq armii tylko jeśli on z nimi biega (wtedy to jego retinue). Jeśli biegają osobno są hq slotem, ale tym samym co farseer i z pewnością nie są szefem armii. Nie da się postawić Seer Council bez Farseera, ergo: dalekowidz jest szefem a rada cwaniaków nie.
Offline
Siwy napisał:
W regulaminie jest napisane inaczej. Ja rozumiem zamysł tego na czym polega ten scenariusz, lecz prosiłbym o formalizację tego.
Przepraszam za wyrażenie ale skoro rozumiesz to po co się k***a pytasz jak jest?? Skoro musisz mieć wszystko napisane to jest tak jak napisał Królik Chaosu - i koniec tematu.
Offline
Przepraszam, że wymagałem zbyt "fachowego" podejścia do regulaminu. Zapomniałem, że gramy we Wrocławiu.
Ostatnie proste pytanie do któregoś z autorytetów lub Dody: czy gramy podręcznikową randomową ilość tur?
Offline
Siwy jak Ci coś nie pasuje w "nie fachowym" graniu we Wrocławiu to nie musisz. Nikt Cię nie zmusza. Jakoś gracze zrozumieli o co mi chodzi.
A co do tur gramy randoma (6 na 3+, 7 na 4+)
Offline
Nie widzę powodu do aluzji, przeca zrozumiałem wyjaśniłem przeprosiłem.
Offline
Również nie jestem pewien przyjścia, ale:
Kicek - Tau (Bork'an Sept)
Offline
Macku dodaj tam jeszcze Radka Filipa i pewnie jego armored cpmpany
Ostatnio edytowany przez Lazlo (2010-11-28 21:16:31)
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
Jednak będę.
Przytargam albo czystą Gwardię albo Renegatów z Vraksu (okaże się jak dokopię się do reszty modeli w piwnicy).
Offline
Dobra panowie, też się pisze ale czym zagram to się jeszcze okaże...
Offline
A ja odpadam, impreza rodzinna.
Offline
SZATAN TWÓJ PAN
A ja się dowiedziałem właśnie, że w sobotę mam nockę w pracy i dopiero o 8:00 wyjdę z fabryki.
Świetnie...
Zobaczę jak się będę czuł po pracy, może wpadnę zagrać mimo to.
Ostatnio edytowany przez ChaosSpaceBunny (2010-12-08 11:03:13)
Offline
Ja rownierz wytopnieje niestety
Offline
Wyniki:
1.Łukasz Andrasiak 61pkt
2.Marcin Kościelecki 59pkt
3.Szymon Sobczak 45pkt
4.Jacek Spakowski 41pkt ARMIA NAJŁADNIEJSZA POD WZGLĘDEM HOBBYSTYCZNYM
5.Paweł Marcinkiewicz 38pkt
6.Rafał Lech 32pkt
7.Michał Duda 31pkt
8.Piotr Szymczyk 28pkt
9.Piotr Cieślik 27pkt
10.Artur Adamik 11pkt
11.Radek Filip 10pkt
Jako, że nie mogę sobie przypomnieć hasła do konta na stronce ligi 40k ten turniej nie został zgłoszony.
Dziękuje wszystkim za przybycie i zapraszam na następny turniej 23.01.11r.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1