W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Witam.
Zapraszam wszystkich na kolejny Event a zaraz II epizod kampanii Changes.
Katylin V, czerwona skalista planeta była trzecią krążąca wokół mniejszej z gwiazd binarnego układu zwanej Małym Bratem. Dwa czerwone olbrzymy mały brat wraz drugom, nieco większym Wielkim bratem tworzyły skąpany w mgławicy znajdującego na obrzeżach galaktyki sektora Noctrim układ podwójny.
Katylin V zwana była przez miejscowych planetą czerwonego cienia gdyż panował na niej wieczny półmrok, gdzie dzień od nocy różnił się zaledwie nieznacznie natężeniem światła. Mieszkańcy nie rozróżniali pór roku, gdyż roczne wahania temperatury były na poziomie kilku stopni.
W imperialnej klasyfikacji Katylin V był kolonia górnicza z jednym manufaktorum Officium Mechanicum.
Ostatnie tygodnie przyniosly wiele zmian na powierzchni planety i układ sił uległ zmianie:
Legenda:
Sektory różowe - siły Chaosu
Sektory niebieskie - siły Imeprium
Sektory żółte - Tau
Sektory X6 - obszar bardzo bogaty w Xylon 6
Sektor M - obszar Manufaktorym
Sektor F - obszar Fortu
Fluff
..... w trakcie pisania....
CZAS: 26 maja (niedziela) godz. 10-18
MIEJSCE: sklep BOLTER, ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
Wydarzenie to ma status SPONSOROWANEGO TURNIEJU BEZ NAGRÓD.
Każda osoba grająca musi dokonać zakupu towaru za minimum 10zl w dniu turnieju (liczy się kwota po zniżce).
Uczestnikom przysługuje zniżka do 20% na produkty GW (szczegóły przyznawania nagród na stronie sklepu BOLTER ).
ARMIE: Ilość punktów uzależniona od sektora działań.
ZALECANY JEST WYSIWYG!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!
Force Organisation Chart:
1-2 HQ
2-6 TROOPS
1-2 ELITES
1-3 FAST ATTACK
0-1 HEAVY SUPPORT
ZAŁOŻENIA:
Event będzie podzielony na dwie osobne części.
Prowadzący (KvaN) ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma i wszystkie rullebooki, codexy i inne FAQi twierdzą coś innego.
Cześć Pierwsza:
Czas trwania od 10.00-12.45.
ARMIE: 1250-2000 pkt (uzależnione od sektora działań) .
Force Organisation Chart:
1-1 HQ
2-6 TROOPS
0-2 ELITES
1-2 FAST ATTACK
1-3 HEAVY SUPPORT
Celem jest zajęcie ważnych strategicznie punktów w danym sektorze lub zabezpieczenie surowców porozrzucanych po sektorze.
Każdy z strategicznych punktów jest warty 5VP , 10VP bądź 15VP.
Skrzynie z surowcami należy przetransportować do punktów zbiorczych w swojej strefie rozstawienia. Każda ze przetransportowanych skrzyń warta jest 2 VP, punkty za skrzynie są przyznawane na końcu rozgrywki lub w momencie uzbierania 4 w jednym punkcie zbornym (zabiera je wtenczas opancerzony transporter poza teren działań wojennych Dzieje się to automatycznie w najbliższej fazie ruchu). UWAGA - Niedotransportowane skrzynie traktuje się na końcu gry jako porzucone i nie ma za nie VP.
Sektory działań zostaną uzależnione od decyzji graczy, każdy z uczestników dostanie kilka możliwości do wyboru (przez PW).
SCENARIUSZ
Ilość Tur - 7
Strefa rozstawiania - uzależniona od sektora.
Cześć Druga:
Czas trwania od 13.00-17.45.
ARMIE: 1000 + Jednostki pozostałe z bitw z częsci pierwszej.
Force Organisation Chart:
1-2 HQ
2-6 TROOPS
1-2 ELITES
1-3 FAST ATTACK
0-1 HEAVY SUPPORT
Mega-Bitwa rozgrywająca się na jednym dużym stole (6 stołów 120x180),
Całość będzie podzielona na 6-9 sektorów (w zależności od ilości graczy).
Każdy będzie walczył ze swoim sektorowym oponentem z możliwością pewnego ingerowania w pozostałe sektory.
SCENARIUSZ
Ilość Tur - zmienna decyduje o tym prowadzący.
Strefa rozstawiania - uzależniona od sektora.
Celem jest zajęcie ważnych strategicznie punktów porozrzucanych po sektorze i zabezpieczenie surowców przed wykradzeniem przez przeciwnika.
Każdy z centralnych punktów jest warty 15 VP
Skrzynie z surowcami należy wykraść przeciwnikowi i przetransportować do punktów zbiorczych w swojej strefie rozstawienia. Każda ze wykradzonych i przetransportowanych skrzyń warta jest 2 VP, punkty za skrzynie są przyznawane na końcu rozgrywki lub w momencie uzbierania 4 w jednym punkcie zbornym (zabiera je wtenczas opancerzony transporter poza teren działań wojennych Dzieje się to automatycznie w najbliższej fazie ruchu). Skrzynię podnosić można tylko w fazie ruchu (w dowolnym jej momencie). Można odstawić skrzynkę na ziemię. Skrzynie są noszone przez poszczególne modele a nie odział. Skrzynia jest automatycznie upuszczona jeśli niosący ją model zostanie związany w kombacie. Skrzynia jest niezniszczalna, czyli po wybuchu pojazdu zostaje tam gdzie wrak i nie może zostać obierana na cel ostrzału. Skrzynie można wykradać z punktu zbornego przeciwnika dopóki nie opuszczą stołu (nie zostaną wywiezione przez transporter).
ZASADY SPECJALNE - opis:
Burza piaskowa - w trakcie zmagań może zerwać się burza piaskowa wpływająca negatywnie na flyery, skimmery i motory.
Wyładowania elektryczne w stratosferze - całkowity zakaz deep striku (nawet drop pody zaczynają na ziemi w strefie rozstawienia)
Tajemnicze piaski i skałki - powierzchnia Katylin ma wiele tajemniczych miejsc które mają specyficzny wpływ na znajdujące na nich istoty.
Strefa zmiennej grawitacji - obszar o zmiennym polu grawitacyjnym, wpływa na ruch, strzelanie i walkę wręcz jednostek.
Śpiewny powiew wiatru - wiatry na Katylin czasami nucą melodię raz to dającą otuchę a innymi razy wyciekając łzy rozpaczy.
Skrzynie:
Skrzynię podnosić można tylko w fazie ruchu (w dowolnym jej momencie). Można odstawić skrzynkę na ziemię. Skrzynie są noszone przez poszczególne modele a nie odział. Skrzynia jest automatycznie upuszczona jeśli niosący ją model zostanie związany w kombacie. Skrzynia jest niezniszczalna, czyli po wybuchu pojazdu zostaje tam gdzie wrak i nie może zostać obierana na cel ostrzału. Skrzynie można wykradać z punktu zbornego przeciwnika dopóki nie opuszczą stołu (nie zostaną wywiezione przez transporter).
Każdy typ jednostek ma określoną ładowność oraz ograniczenia przy transporcie skrzyń, według listy poniżej (jednostki niewymienione nie mogą transportować skrzyń):
Piechota:
Siła 2 - 1 skrzynia na dwa modele i ruch społowiony
Siła 3 - 1 skrzynia na dwa modele, ruch normalny
Siła 4 - 1 skrzynia na jeden model, ruch społowiony lub jedna skrzynia na dwa modele i ruch normalny
Siła 5+ - 1 skrzynia na jeden model, ruch normalny
Jump pack. Teleport, Jetpack - traci możliwość skoku, teleportacji
Walker: - jedną skrzynię za każdy CCW
Monstrous Creature- 2 skrzynie, ruch normalny (utrata umiejętności Jump oraz Fly)
Transport - pojemność transportu / 2 (każda skrzynia zajmuje dwa miejsca w transportowcu)
Inne pojazdy - 3 skrzynie
Bike, Jetbike - 2 skrzynie, brak możliwości używania umiejętności turbo boost.
Kawaleria - 1 skrzynia
Chariot - 2 skrzynie
Lista uczestników
1. Artois - Dark Angels
2. Xyxel - Black Legion
3. kaufi1990 - Inkwizycja
4. kicek1995 - Tau
5. Stg. Platygus - Orks
6. Izwor - CSM
7. Avatarofhope - Deamons of Chaos
Offline
Mroczne Anioły stawią się na miejscu
Offline
EDIT :
Chaos Space Marines!
Ostatnio edytowany przez Xyxel (2013-05-04 14:36:00)
Offline
Jak bedzie jakieś spaczenie to może i inkwizycja się pojawi.
Offline
Zgłaszam się z inwazją Demonów Chaosu + sojusz CSM. Niemniej jednak z powodów zawodowo-szkolnych będę w stanie pojawić się najwcześniej ok 11 - 11 30.
Offline
I tym razem zjawią się siły Dominium.
For the Greater Good!
Offline
To na ile punktów armie wystawia Chaos w różowych sektorach?
Yeah, "Mr. Pink" sounds like "Mr. Pussy"
Offline
I Serio 1000 pts + jednostki z cz. I? Wszystkie które przeżyły? Liczyć oddziałami czy od łebka?
Offline
Jestem gotów z moimi CSM
Offline
Sgt. Platypus napisał:
I Serio 1000 pts + jednostki z cz. I? Wszystkie które przeżyły? Liczyć oddziałami czy od łebka?
Yep. Należy dbać o wojsko i liczymy od łebka.
Offline
Kvan mozesz mnie zaewidencjonowac w uczestnikach eventu? :-)
Offline
A co z jednostkami z paroma woundami?
I kiedy dasz info o wielkości naszych armii?
Offline
Chciałbym tylko dodać, że zgłaszałem się na event Demonami Chaosu a nie DA
Offline
Kosmiczne Wilki Omadana zgłaszają się. Nie mogę dopuścić żeby cała chwała spłynęła na DA. Fenrys Hjolda!
Offline
Escherion uśmiechnął się gorzko słysząc te słowa. Chwała?
- Wymordowałem tysiące na chwałę Imperatora, a on nie dał mi w zamian nic oprócz swego przeklętego milczenia. Nic!
- Teraz jego służalcze psy skomlą za każdym życiem, które odbiorę podczas gdy prawdziwi Bogowie obiecują mi galaktykę!
- O tak. Spłynie na was wszystkich ale nie chwała lecz ogień i zagłada. Muahahaha....
Ciało kultysty padło na ziemię. Jego dusza pożarta przez moce Warpu w zamian za ten krótki wgląd w myśli dowódcy Space Wolves.
Żadna strata. Escherion miał pod swoją komendą nieprzebrane szeregi tych nędznych śmiertelników. Katylin V znowu spłynie krwią.
Offline
Wilczy Lord otworzył oczy jakby budził się z głębokiego snu. Zmysły powoli zaczęły napływać do jego świadomości.
-Jest tak jak mówisz, czułem go w swoim umyśle. Ciebie z resztą też poczułem. To wszystko było takie prawdziwe.
-Zgadza się. Będąc w twym umyśle zaszczepiłem ci myśl o naszym ataku. Arcywróg pochwycił ją momentalnie. Będzie czekał na atak, który nie nadejdzie ze spodziewanej strony. Nazywamy to incepcją.
-Zatem niech pionek swych mrocznych panów czeka tam gdzie nas nie będzie. Łowy będą udane!
-Za Russ'a! Za Fenris!
Offline
Bariera immaterium stawała się coraz cieńsza. Słabła z każdą chwilą szalejącego na planecie konfliktu. Obraz rzeczywistości ogarniętego wojną układu powoli przebijał się w pustkę, wzmacniany inkantacjami wyznawców mrocznych bóstw.
Agazar objął wzrokiem demoniczny zastęp, który zwołał. Gotowy na wtargnięcie do materialnego świata. zacisnął potężne łapsko wokół rękojeści olbrzymiego topora. Demon warknął po czym wydając gardłowy ryk przywołał eteryczny bicz i strzeli nim wściekle ściągając na siebie uwagę pomniejszych pomiotów.
Za chwilę bariera między światami pęknie, a on przyniesie swemu panu czaszki najgroźniejszych wrogów.
Ostatnio edytowany przez Avatarofhope (2013-05-23 22:26:56)
Offline
zadam dość głupie pytanie, czy ten event w ogóle się odbędzie? czy też organizator informowanie nas o tym ma dokładnie w tym samym, ciemnym miejscu gdzie informacje o punktach na jakie mamy się rozpisać?
Ostatnio edytowany przez Artois (2013-05-25 19:55:49)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
SKLEP BOLTER
Sugeruje przyjść, bo jak KvaN przyjdzie, a Wy nie to będzie, że to Wasza wina
Sklep Jest gotów na Wasze przyjście.
cavalierdejeux
Nie mogę się do niego dodzwonić tak samo, ale mimo wszystko wierzę, że KvaN dotrze
Offline
Ja już wcześniej Kvana informowałem, że zjawię się ok 11 30 -12 dopiero :<
Offline
Najwyżej sami zagramy ;-) ale info by się przydało
Offline
Witam, dotrę, dotrę. Przez ostatnie dwie doby spędziłem 18 godzin na lotniskach i w samolotach. Jutro o 10 zaczynamy. Proszę o przybycie z trzema rozpiskami na 1000, 1250 i 1500 pkt. Kto z kim i dlaczego okażę się na miejscu.
Offline
OK, ja nie wiedziałem (źle spojrzałem kiedy to ma byc, a jutro druga tura Challegngera FoW0, tak wiec mnie nie bedzie.
Offline
Ja odpadam :c
Offline
KvaNfield napisał:
Witam, dotrę, dotrę. Przez ostatnie dwie doby spędziłem 18 godzin na lotniskach i w samolotach. Jutro o 10 zaczynamy. Proszę o przybycie z trzema rozpiskami na 1000, 1250 i 1500 pkt. Kto z kim i dlaczego okażę się na miejscu.
Nastąpił lekki błąd w tym poście i stąd zmiana. Event ma dwie części stąd potrzeba różnych rozpisek.
cavalierdejeux napisał:
Nie mogę się do niego dodzwonić tak samo, ale mimo wszystko wierzę, że KvaN dotrze
Telefon mi się popsuł, a przez ten pożar samolotu na Heathrow dotarłem ponad 30 h później niż planowałem. Miałem być w piątek o 12 na miejcu.
Offline
Ja wezmę na 1250+1000 oraz 1500+1000
Trzech tysięcy dzięki nowej edycji nie wsadze :-D
Offline
Będę, przygotuję dobrze swoich CSM.
Nawet na ostatnią chwilę będą gotowi do morderczego ataku
Offline
Riddle me this... Riddle me that
krejman napisał:
Jak Wam idzie tam?
Skoro grają to jak Ci mają odpowiedzieć?
Offline
cavalierdejeux napisał:
krejman napisał:
Jak Wam idzie tam?
Skoro grają to jak Ci mają odpowiedzieć?
Może liczył na to że nie grają?
Offline
Chodziło mi raczej o to, czy ktoś zdobył już wyraźną przewagę. A poza tym, czy ktoś wygrał, czy znowu jest remis? I co z fluffem?
Offline
Dzięki za grę!
Mimo sporego zamieszania wokół eventu udało nam się rozegrać go do końca.
Przed następnym tego typu spotkaniem będę musiał przypomnieć sobie wszystkie zasady.
Tym razem zbyt często musiałem zaglądać do książki
Z samej gry jestem średnio zadowolony, bo mimo tego,
że w pierwszej bitwie udało nam się uzyskać przewagę,
to już w drugiej siły chaosu nie miały pomysłu na grę
i oddały przeciwnikowi cenny ładunek w zbyt łatwy sposób.
Strach jaki wzbudzał w przeciwnikach mój Lord z flamerem
sprzyjał poczynaniom pozostałych oddziałów.
Mimo tego, że ledwo spłacił się zabijając oddziały wroga
(mimo wielu poniesionych strat, żaden z oddziałów nie został wybity do nogi),
to zamęt jaki powodował na jego tyłach uratował skórę niejednemu Noise Marine.
Manipulowanie ludzkim umysłem jest potężnym sojusznikiem!
Do zobaczenia przy następnej okazji.
Offline
Ładunek Xylonu 6 przejeli kroot najemnicy tylko dla tego, że zabrakło czasu na ich zabicie. Taktycznie było całkiem nieźle dla sił Chaosu :
Dwa duże demony walczyły wewnątrz fortu z terminatorami Dark Angels, a Heldrake siedział na bramie wejściowej i palił warp-ogniem każdego, kto próbował się zbliżyc. Reszta sił "zła" i "dobra" była daleko od wejśc do fortu bo obszar walki był naprawdę spory. No orbitującym księżycu siły chaosu zdobyły kontrolę nad międzyplanetarnym działem Tau?
- czy więc fort został zdobyty przez którąś z stron czy tylko mniej/więcej ładunku Xylonu 6 ?
Jak zwykle zabrakło czasu na dokończenie bitwy. Chyba trzeba grac na max. 1000 punktach.
Brawo dla KvaNfield za organizację pola bitwy i prowadzenie eventu.
A niespodziewana inwazja tyranidów też namieszała obu stronom : )
(miny zarodnikowe, Lictory i genestealers - to chyba początek inwazji roju?)
Offline
Dzięki wszystkim grającym za wspaniałą bitwę. Uważam, że pomimo niedoskonałości taktyk po obu stronach bawiliśmy się dobrze.
Do następnego razu!
Offline
Kilka zdjęć dla tych co nie dotrwali do drugiej bitwy:
Połączone siły Chaosu na jednej flance:
Krooty dzięki swojej infiltracji zajęły szybko garnizon:
Po drugiej stronie stołu przymierze Dark Angels i Tau:
Offline
Dzięki wszystkim za udaną grę. Widzę, że wiele mnie minęło w drugiej części (Tyranidzi). Co w końcu było w tych skrzynkach? I jak zakończyła się druga bitwa? Rozumiem, że Imperium triumfuje.
Co do gry to było dobrze, chociaż mam taką refleksję: W FOC zabrakło slotu na fortyfikacje. Rozumiem, że wystawienie fortress of redemption byłoby bez sensu ale aegis z quadgunnem marinsi mogliby zabrać ze sobą bez problemu na planetę. Lub quadgunny mogłyby być rozrzucone po planszy. Poruszam to bo flyery to dalej kat (Heldrake zabił mi sam ponad 500pkt) a jako, że można było wystawić do 3 fastów mogłoby to boleć jeszcze bardziej
Offline
Chyba przesada z tymi 500 punktami omadanie. 2 hulpointy na Vindykatorze i Rhinosie oraz 2x po ~6 Space Marinesów było? W drugiej bitwie zabił 2 krootów i ~12SM-ów, co stanowiło 90% zadanych wrogom przeze mnie strat, bo reszta armii była daleko od jakiejkolwiek akcji oprócz otrzymywania ostrzału od Tau. Sandstorm ograniczał Flyery b.dobrze moim zdaniem (mogą otrzymac obrażenia, 1x zescaterowało mi Heldrake poza stół).
Offline
Pisząc 500pkt wziąłem też pod uwagę moje straty moralne No może faktycznie mniej mi zabiłeś ale gdybyśmy grali kolejną turę to dojarałbyś resztę. Po prostu opłakuję decyzję mojego Prymarchy, który udał się w Oko Terroru nie zostawiając swoim dzieciom żadnych planów i sposobów jak siebie radzić z zaawansowaną technologią lotniczą. Może jednak rozwiązania w Codex Astartes nie są takie złe...
W każdym razie dalej podtrzymuję, że quad-gun na planszy (do zdobycia) byłby dobrym pomysłem i chyba przydałby się każdej ze stron. Cheers!
Offline
omadan napisał:
Pisząc 500pkt wziąłem też pod uwagę moje straty moralne No może faktycznie mniej mi zabiłeś ale gdybyśmy grali kolejną turę to dojarałbyś resztę. Po prostu opłakuję decyzję mojego Prymarchy, który udał się w Oko Terroru nie zostawiając swoim dzieciom żadnych planów i sposobów jak siebie radzić z zaawansowaną technologią lotniczą. Może jednak rozwiązania w Codex Astartes nie są takie złe...
W każdym razie dalej podtrzymuję, że quad-gun na planszy (do zdobycia) byłby dobrym pomysłem i chyba przydałby się każdej ze stron. Cheers!
Bardzo dobry pomysł Omadanie z tym quad gunem, wezmę go pod uwagę przy planowaniu następnego eventu Pozdrawiam
Offline
omadan napisał:
W każdym razie dalej podtrzymuję, że quad-gun na planszy (do zdobycia) byłby dobrym pomysłem i chyba przydałby się każdej ze stron. Cheers!
Ej no dajcie szansę moim demonom polatać !
Ostatnio edytowany przez Avatarofhope (2013-05-27 18:55:26)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Zdjęcia by Koziołek
Na powierzchni planety...
A tymczasem na Księżycu...
Galeria postaci
Offline
Szkoda, że nie mamy zdjęć z dramatycznego finałowego starcia w obrębie fortu. Jak spoglądam na te zdjęcia to coraz bardziej utwierdzam się we wniosku, że brakuje mi trochę więcej wolnej przestrzeni na stole
Offline
Można by zastosować area of terrain przy okazji następnego eventu.
Omadan wspominał też o nadajnikach,
wokół których w promieniu np. 4" masz cover 5+.
Offline
Ostatnio edytowany przez Artois (2013-05-29 12:28:53)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1