W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Turniej Infinity 18 maja 2013 - James Braddock Kontratakuje.
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze 18 maja 2013r (sobota). Planowany start o godzinie 10:15.
W tym wątku proszę zgłaszać się do turnieju oraz wystawianą frakcję (sektorówkę), a ja w tym poście będę edytował listę graczy. Poniżej regulamin turnieju.
Regulamin
1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 10zł, którą należy wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 1,5 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów, 6 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pulę S.W.C.Gracz może wydać maksymalnie 12 punktów rozwoju (XP) na swojego Spec-Opsa.
f. Możliwe jest wystawianie rozpisek armii sektorowych oraz zwykłych dla danej frakcji.
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli.
h. Każdy punkt armii ponad 300 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 6 punkty nie będą dopuszczane do gry.
2. Spec-Ops
a. Spec-Ops ma statystyki jednostki wybranej zgodnie z tabelą T1 zawartą w podręczniku Campaning: Paradiso (CP) na stronie 173. Spec-Ops musi zawsze mieć a. pierwszy profil uzbrojenia.
b. Aby dodać Spec-Opsa do swoje rozpiski musimy wydać punkty i S.W.C zgodnie z wybranym profilem.
c. Spec-Ops nie może nigdy być Porucznikiem w rozpisce.
d. Punkty XP można wydać na zmianę statystyk, uzbrojenia i wyposażenia lub umiejętności specjalne Spec-Opsa.
i. Można dokupić maksymalnie 3 sztuki uzbrojenia, wyposażenia i umiejętności specjalne.
ii. Nie można wykupić dwa razy tego samego elementu wyposażenia, uzbrojenia albo umiejętności specjalnej.
iii. Aby kupić umiejętność specjalną albo wyposażenie z poziomem, najpierw musimy wykupić wszystkie o niższym poziomie.
iv. Aby kupić statystykę danego poziomu musimy kupić statystykę niższego poziomu.
v. Spec-Ops może kupić broń z Tabel T4 przeznaczonych dla jego armii.
3. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia - jedną jawną i jedną niejawną.
b. Każdy gracz mysi dysponować:
i. miarką
ii. przy najmniej jedną kostką dwudziestościenną.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry
ii. wzorników
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie mają oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta. W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
4. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. Nie można proxować modeli, z wyjątkiem modeli jeszcze nie wydanych - wtedy możliwe jest wystawienie innego modelu do Infinity zamiast brakującego. Model proxujący musi być z tej samej frakcji, zbliżony rozmiarem. Należy o tym po informować przeciwnika przed bitwą. Modele proxowane bez powody będą usuwane ze stołu.
c. Możliwe jest wystawienie podstawowej piechoty z armii sektorowej jako zwykłej piechoty dla danej armii, jeżeli zgadza się uzbrojenie. Np. Yu Jing może wystawić Celestial Guard jako Zanshi. Jest to ukłon w stronę graczy, którzy wystartowali grę z armią sektorową a chcieliby zagrać również zwykłą wersją swojej frakcji.
d. Obowiązuje pełen WYSIWYG, tzn. model z Combi Riflem, nie może występować jako model z HMG. Wyjątek stanowią modele nie wydane (patrz wyżej).
e. Możliwy jest downgrade modeli, tzn. model z bronią specjalną może być wystawiony jako swoja najzwyklejsza wersja. Np. fizylier z HMG może zostać wystawiony jako fizylier z Combi Rifle. Przeciwnik musi być poinformowany o takiej zamianie. W przypadku wykorzystania tej zasady i nie poinformowania przeciwnika, sytuacje sporne rozstrzyga się na korzyść przeciwnika.
f. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia.
5. Scenariusze
a. Dla każdej bitwy (tury turnieju) sędzia wybierze jeden ze scenariuszy dostępnych pod w TYM dokumencie. (http://www.infinitythegame.com/ >> download >> Infinity Tournament System >> [English] ITS Scenarios)
b. Każdy z graczy przed każdą bitwą wylosuje sobie Tajne Zadanie (Classified Objectives) i zapisze je.
6. Punktacja
Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę.
7. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deploymeny, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie mają prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacją winowajcy z turnieju.
b. Przed każdą bitwą gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, że Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model krył się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób krył się w tym miejscu.
Spoiler:
1. Bartosz "Asar" Skorupa - PanO/CA/Tohaa
2. Rafał "Hafes" Handerek - Haqqislam
3. Cyprian chupa chupakabra Chwalczuk - ale-f
4. Tomasz 'jarv' Dobrowolski - Hassassin Bahram.
5. Michał - CA/żaby
6. wedge - Ariadna
7. Tomek "Czys"- PanO
8. Kuba 'Kerlhan' Baranowski - islam
9. Wojtek "Szklany" Mazur - Nomads
Ostatnio edytowany przez Asar (2013-05-17 19:01:13)
Offline
Rafał "Hafes" Handerek - Haqqislam
Offline
Cyprian chupa chupakabra Chwalczuk - ale-f
Offline
Tomasz 'jarv' Dobrowolski - Hassassin Bahram.
Offline
Ależ ciekawy turniej się zapowiada!
Będe CA/żaby
Offline
wedge - Ariadna
Mam tylko drobną uwagę co do tego zapisu w regulaminie:
Gramy 3 bitwy, każda po 1,5 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona zostanie wyeliminowana z gry przeciwnik może dokończyć grę wykorzystując dostępne tury/czas.
Zapisy z misji ITS raczej kłócą się z nim
Ostatnio edytowany przez wedge (2013-04-25 07:11:58)
Offline
wedge napisał:
wedge - Ariadna
Mam tylko drobną uwagę co do tego zapisu w regulaminie:Gramy 3 bitwy, każda po 1,5 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona zostanie wyeliminowana z gry przeciwnik może dokończyć grę wykorzystując dostępne tury/czas.
Zapisy z misji ITS raczej kłócą się z nim
Tak dodałem ograniczenie czasowe, nie wyobrażam sobie czekania na jedną parę w nieskończoność.
Offline
Hmmm źle się wyraziłem. Chodzi mi o drugą część zapisu. W ITS gra się kończy po 3 turze albo po turze w której jeden z graczy jest w retretcie więc nie ma możliwości dokończyć gry w pozostałym limicie
Offline
wedge napisał:
Hmmm źle się wyraziłem. Chodzi mi o drugą część zapisu. W ITS gra się kończy po 3 turze albo po turze w której jeden z graczy jest w retretcie więc nie ma możliwości dokończyć gry w pozostałym limicie
Poprawiłem.
Offline
Kuba 'Kerlhan' Baranowski - islam
Offline
A może byśmy tak tym razem usunęli scenariusz sieczkę z puli? Żeby przetestować turniejowo te ciekawsze?
Offline
Michał napisał:
A może byśmy tak tym razem usunęli scenariusz sieczkę z puli? Żeby przetestować turniejowo te ciekawsze?
Tak jest to do rozważenia.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Nie wiem czy to jest potrzebne, ale czy standardowe kartki turniejowe wystarczą?
Może jakieś zmodyfikowane z możliwością wpisywania zdobytych/wydanych exp-eków (czy o co tam chodzi z tymi spec-psami ) trzeba zrobić
Offline
wydaje mi sie ze wystarcza, zobaczymy co jest potrzebne i jak, bedzie trzeba to zmienimy formatki.
Offline
Wojtek "Szklany" Mazur - Nomads
Miałby ktoś pożyczyć Zero na turniej? Jedną sztukę.
Offline
Wyniki:
1. Michał ex aequo Wedge - 16p.
2. Fala - 15p.
3. Chupa - 14p.
4. vanTroff - 12p.
5. Jarv - 10p.
6. Hafes - 8p.
7 .Czys - 7p.
8. Asar - 6p.
9. Szklany - 4p.
Runda 1:
1. Szkalny (0) vs. Hafes (4)
2. Asar (2) vs. Jarv (5)
3. Czys (1) vs. Wedge (2)
4. Fala (3) vs. Chupa (6)
5. Michał (5) vs. Grzegorz (6)
Runda 2:
1. Szklany (2) vs. Czys (1)
2. Asar (1) vs. Wedge (8)
3. Fala (8) vs. Hafes (0)
4. Michał (6) vs. Jarv (1)
5. Chupa (3) vs. Grzegorz (1)
Runda 3:
1. Szklany (2) vs. Asar (3)
2. Czys (5) vs. Hafes (4)
3. Fala (4) vs. Michał (5)
4. Jarv (4) vs. Grzegorz (5)
5. Wedge (6) vs. Chupa (5)
Poprawiłem wyniki z błędów przepisywania.
Ostatnio edytowany przez Asar (2013-05-18 21:29:37)
Offline
Coś mi się z tym Elo rankingiem nie zgadzało i.. przecież Grzegorz ma 17 pkt i wygrał turniej.
Offline
Riddle me this... Riddle me that
18 pkt chyba
Offline
fala napisał:
Coś mi się z tym Elo rankingiem nie zgadzało i.. przecież Grzegorz ma 17 pkt i wygrał turniej.
Przepraszam źle wpisałem jedną liczbę w drugiej rundzie vanTroff (Grzesiek) zdobył 1 punkt, 7 była sumą.
Offline
Tak, zdobyłem 1, a nie 7
Chupa zabił mnie tak szybko, że nie zdążył zrobić scenariusza!
Offline
na drugi raz będę bardziej uważał
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1