Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2012-10-09 14:24:30

shizune

http://i.imgur.com/fphFl.png

Zarejestrowany: 2012-10-09
Posty: 1

TURNIEJ 28 październik 2012 (ndz) 1350 PKT Bielsko-Biała

Witam, witam

Zapraszam serdecznie na turniej naszego ukochanego systemu. Możecie zabić za imperatora, zginąć za imperatora, lub zleszczyć za imperatora.
Jedno jest pewne. Nie możecie tego przegapić !
Gwarantujemy świetną zabawę i atmosferę, ponadto lokalni gracze zazwyczaj tworzą sporą frekwencję. 

I. Informacje wstępne:

Data: 28.10.2012 (niedziela)
Godzina: 10:00 (rozpoczęcie gry ok. 10:30)
Miejsce: Sklep Gnom ul. Szkolna 15 Bielsko-Biała
Kontakty w sprawie turnieju:

-PW
-Gnom tel. 33 82 134 32
-Shizune tel. 511 562 479
-Forum sklepu Gnom a szczególnie ten zacny temat

Format: 1350 PKT
Wpisowe: 10 zł

II. Nagrody:
- Bon dla zwycięzcy oraz nagrody losowe, o wysokości zależnej od frekwencji.

III. TWORZENIE ARMII:
* Format punktowy to 1350 pkt. Armie nie mogą przekroczyć tej wartości..
- dopuszczone są wszystkie aktualne Kodeksy wydane przez Games Workshop.
- dopuszczone są Army Lists z Imperial Amor z pieczątką „Warhammer 40000”
- dopuszczeni są bohaterowie specjalni
- zakaz proksowania
-obowiązuje pełny „FOC” (sojusznicy oraz fortyfikacje są iście harpagańskie)
- dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour/Forge Word posiadające przy opisie znaczek „Warhammer 40000” z wyłączeniem maszyn ciężkich (z punktami struktur), ogromnych monstrów oraz superciężkiego lotnictwa, wymagane jest aby gracz posiadał oryginalne modele lub bardzo dobrze skonwertowane samoróbki, modele te muszą być w pełni pomalowane, gracz musi przy sobie również posiadać zasady do tych jednostek.
Co do konwersji FW, model musi wyglądać tak by prezentował sobą swoje zasady i był w 100% WYSWIG'owy.


IV. Misje:
Przed każdą grą sędzia losuje misje i typ wystawienia (tak by się nie powtarzały)

V. STOŁY I TERENY
-stoły 48x72 cale
-tereny ustawione już przez organizatorów przed turniejem
-podczas bitwy kiedy jakiś oddział wkroczy do terenu o losowych właściwościach (np. lasy) to pierwszy rzut na tabelkę obowiązuje na wszystkie pozostałe tereny tego typu (czyli np. wszystkie lasy mają tą samą cechę na całym stole)
-fortyfikacje wykupione wystawia się zaraz po rzucie na stronę ale przed wystawieniem jakichkolwiek jednostek, fortyfikacje muszą się znajdować na połowie stołu należącej do gracza wystawiającego i nie bliżej niż 6 cali od krawędzi stołu
-UWAGA: zmiana w wystawieniu typu VANGUARD STRIKE - pierwszy gracz wystawia się powyżej 12 cali od linii środkowej, drugi natomiast może się wystawić do połowy stołu ale powyżej 18 cali od jednostek wroga.


VII. PUNKTACJA TURNIEJOWA:
Gracze będą klasyfikowani na podstawie zdobytych punktów turniejowych. Oczywiście, aby wygrać turniej należy uzbierać więcej punktów niż inni. Punktujemy gry oraz hobby, więc zwróćcie uwagę na obie te rzeczy podczas turnieju. Oto wykaz ile maksymalnie można zdobyć punktów na turnieju. Poniżej także szczegółowe opisy.


Punkty za rozegrane potyczki - Max.60 pkt
Punkty hobbystyczne – wygląd armii: Max.15 pkt
Punkty za akcesoria –Max. 5 pkt


1. Punkty Turniejowe – gracze zdobywają punkty za wykonane zadania główne i poboczne oraz za niszczenie jednostek wroga. Po zakończeniu bitwy gracze podliczają swoje zdobyte „małe” punkty, a różnicę porównują do tabeli poniżej i w zależności od osiągniętego progu taki jest wynik bitwy w „dużych” punktach:

0 - 135 -10:10
136 - 270 -11:9
271 - 540 -12:8
541 - 405 -13:7
406 - 540 - 14:6
541 - 675 -15:5
676 - 810 -16:4
811 - 945 -17:3
946 - 1080 -18:2
1081 - 1215 -19:1
1216+ - 20:0

2.Małe punkty zdobywa się w następujący sposób:
2.1.Za wybicie wrogich oddziałów i misje dodatkowe:
-za wybicie całej jednostki wroga- wartość punktowa oddziału
-za wybicie przynajmniej połowy oddziału (liczone w modelach)- połowa punktów wartości oddziału
-jeśli gracz na końcu TURY GRY nie ma na stole jednostek to automatycznie przegrywa grę, przeciwnik zgarnia 1350 pkt. (ale nie liczy punktów za wybite jednostki) oraz może grać dalej aby wypełnić cele misji,
-pojazd stracił połowę HP - połowa punktów za pojazd
-Independent Character lub Monstrous Creature stracili połowę ran - połowa punktów
-„Slay the Warlord”– 130 pkt
-„First Blood” – 130 pkt
-„Linebraker” -130 pkt

2.2.Za wykonywanie zadań głównych:
a) CRUSADE:
-przy 3 znacznikach każdy zajęty jest wart 450 pkt.
-przy 4 znacznikach każdy zajęty jest wart 330 pkt.
-przy 5 znacznikach każdy zajęty jest wart 270 pkt.
b) PURGE THEVALIEN:
-oddziały zniszczone podczas liczenia punktów są warte dwa razy więcej punktów
-jeśli gracz starci wszystkie jednostki to przeciwnik dostaje po prostu pełne 1350pkt x2
c) BIG GUNS NEVER TIRE
-przy 3 znacznikach każdy zajęty jest wart 450 pkt.
-przy 4 znacznikach każdy zajęty jest wart 330 pkt.
-przy 5 znacznikach każdy zajęty jest wart 270 pkt.
-oddziały zniszczone z sekcji HEAVY SUPPORT podczas liczenia punktów są warte dwa razy więcej punktów
d) THE SCOURING:
-na stole znajduje się 6 znaczników, każdy gracz musi wystawić dwa znaczniki w swojej strefie wystawiania oraz jeden znajdujący się w na linii środkowej stołu (równoległej do linii ograniczających strefy wystawienia
-za każdy kontrolowany znacznik w swojej strefie wystawienia gracz otrzymuje 135 pkt
-za każdy kontrolowany znacznik na linii środkowej gracz otrzymuje 275 pkt
-za każdy kontrolowany znacznik w strefie wystawienia przeciwnika gracz otrzymuje 400 pkt
e)THE EMPEROR’s WILL
-każdy znacznik wart jest 675 pkt.
f)THE RELIC:
-za kontrolowanie reliktu – 450 pkt
-za kontrolowanie znacznika i jeśli model kontrolujący jest na połowie stołu gracza kontrolującego -675pkt.
-za kontrolowanie znacznika i jeśli model kontrolujący jest w strefie wystawienia gracza kontrolującego -1350pkt.

3. Punkty Turniejowe - dodatkowe
Punktacja dodatkowa obejmuje punkty za wygląd Armii, punkty za rozpiskę i akcesoria, oraz punkty karne.

3.1.HOBBYSTYKA:

a ) Malowanie:
- armia pomalowana w 50% +1 pkt
- armia pomalowana w 75% +2 pkt
- armia pomalowana w 100% +3 pkt
- armia pomalowana w 100% i szczegółowo w 75% (pomalowane detale) +1 pkt
- armia pomalowana w 100% i szczegółowo (pomalowane detale) +2 pkt
- 75% armii z "zrobionymi" podstawkami (posypka itp) +1 pkt
- 100% armii z "zrobionymi" podstawkami (posypka itp) +2 pkt

b ) Konwersje: można uzyskać max +3 pkt

c ) "Wysiwyg"
- armia wyposażona w pełni wysiwyg-owo dostaje max +4 pkt

d ) „Spójność” armii- jeśli po armii widać że jest przygotowania jako całość modelarsko, a nie jest zbieraniną przypadkowych modeli +1 pkt


3.2.AKCESORIA
-czytelna rozpiska +1pkt.
-posiadanie wzorników które są wykorzystywane przez uzbrojenie/zdolności z rozpiski+1pkt
-własna miarka+1pkt
-kości +1pkt
-własne znaczniki misji +1pkt

KODEKS jest obowiązkowy.

* WYSIWYG (What You See is What You Get) – 0-4 Punkty Turniejowe.
Czyli zgodność modeli i ich posiadanego ekwipunku z rozpiską.

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.magiczne.pun.pl www.narutogamer.pun.pl www.akilian.pun.pl www.dracoinsula.pun.pl www.kppolej.pun.pl