Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2016-02-17 11:24:16

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Poniżej propozycja regulaminu na najbliższy turniej. Do północy w piątek proszę o uwagi, marudzenie czy punktowanie ewidentych bzdur. Zmodyfikowany regulamin w sobotę staje się oficjalnym Chciałbym by w turnieju grało sporo osób, więc każda uwaga dłuższa niż 3 słowa jest konstruktywna.


Zapraszam serdecznie 2016-03-05 (Sobota) do Wrocławia (Sklep Bolter) na turniej klasy local.

Planeta Bolterus to ponury forgeworld pod zarządem Adeptus Mechanicus. Z uwagi na metanową atmosferę mieszkańcy żyją w olbrzymich kopcach.

Hive Bolterus Primus to olbrzymi konstrukt. 100 km średnicy, 200km wysokości, korytarze i kopalniane chodniki sięgają ponad 50 km w głąb gruntu. Gruntu posiadającego wszelkie pierwiastki chemiczne. Wewnatrz Hive'u mogą walczyć całe armie. Kto zwycięży ten zdobędzie władzę nad kopcem i wszystkimi jego mrocznymi tajemnicami.


SPONSORZY:

http://s9.postimg.org/flj32kd3j/logo_org.png

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

-Lokalizacja:  Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.

-Wpisowe: 15zł od osoby (możliwość przedpłaty)
- Pula nagród: Suma wejściówek + 15% od sklepu BOLTER.
Przyznamy 3 nagrody: 1. za pierwsze miejsce. 2. za najbardziej klimatyczną armię. 3. losowana wśród osób z miejsc 2-14, a nie posiadających najbardziej klimatycznej armii. W pozostałych sprawach nagrodowych obowiązuje regulamin sklepu Bolter.


Najbardziej klimatyczna armia - wybór graczy - bierzemy pod uwagę dobór jednostek, malowanie, historię etc. Każdy z graczy będzie miał możliwość zaprezentowania swojej armii, zamysłu i historii. Każdy z graczy będzie mógł oddać jeden głos.

Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.

Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę do: Marzec'16 - Imię i Nazwisko - Nick

Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.

UWAGA - przy późnym dokonaniu przedpłaty (na ostatnią chwilę) proszę o wzięcie potwierdzenia przelewu - można przesłać do mnie na maila razem z rozpiska.

-Termin: 5 marzec 2016 roku (Sobota).

-Ilość graczy: 14 graczy.


PRZEBIEG TURNIEJU:

09:00 - 09:10 Zapisy
09:15 - 12:00 I Bitwa
12:00 - 12:15 - Ocena najklimatyczniejszej armii i głosowanie
12:15 - 15:05  II Bitwa
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody



Zasady:
- Armie Battle Forged do 1500pkt.
- Dowolna ilość detachmentów.
- Żadna jednostka nie może być brana więcej niż 3 razy (imiennie, nie dotyczy dedicated transport). To oznacza, że 2 CADy marinsów nie mogą brać 4 drop podów ze slotu FA, ale mogą brać 3 oddziały taktycznych w 3 podach i 3 oddziały devastatorów w 3 podach i do tego 3 pody ze slotu FA.
- Ograniczenie 0-1 GC/SH.
- Zamiast wystawiać GC/SH można wydać 500pkt na oddziały z IA, pod warunkiem:
  * posiadania oryginałów lub dobrze skonwertowanych modeli. 
  * poinformowania graczy na forum, w tym temacie na tydzień przed turniejem (tj sobota do soboty 27-02-2016) o chęci użycia danej jednostki, wraz z linkiem do zasad sprzętu (większość graczy, włącznie z sędziami,  nie ma i nie zna zasad do tego sprzętu). Taka informacja nie obliguje do wzięcia jednostki w rozpisce, jedynie daje zielone światło do grania jednostką na turnieju.
  * w sporadycznych przypadkach sędziowie mogą zdecydować o niedopuszczeniu jednostki do gry w tym konkretnym turnieju.
- NIEdozwolone są: Apocalipse,Escalation, Detachmenty i formacje IA, experimental rules IA
- Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi  GW.
- Nadrzędne znaczenie mają klaryfikacje ETC: Link do FAQ
- Każdy gracz powinien mieć kostki, miarkę, rozpiskę i wzorniki. Za brak każdego elementu -1DP. Za posiadanie czytelnej rozpiski +3DP
- Mogą być w armii pojedyncze PROXY, przypominajace model właściwy (nie, ziemniak nie może robić za flytyranta). WYSYWIG nie jest obowiązkowy.

Zasady obowiązujące graczy weteranów (tj. mających więcej niż 5 turniejów zarejestrowanych do ligii)
- Armia powinna być bez PROXÓW(modele będą zdejmowane bez litości, jak stracimy legalność oddziału, spada cały oddział, jak detachment przestaje być legalny to spada cały detachment, jak armia przestaje być legalna.. gracz idzie do domu) i mieć pełen WYSIWYG(każde odstępstwo to -1DP).
- Armia powinna być pomalowana. Modele armii przeciwnika weterana otrzymują zasadę preferred enemy (unpainted models).
- Każdy gracz weteran powinien mieć czytelna rozpiskę, za jej brak -3DP.

Dodatkowo gracze otrzymują +3DP za przesłanie rozpiski na adres pokrzyw@poczta.fm do czwartku 2016-03-03 do północy.

__________________________________________________________________________________________________________

Bitwa 1 - Death in the Void
Wokół planety krążą platformy i sztuczne asteroidy obrony planetarnej. Kluczem do zaatakowania Bolterus Hive jest zdobycie perymetrów obronnych. Po ciemnej stronie planety promy szturmowe zbliżają się, by sprowadzić pożogę i zniszczenie. Kluczem do zwycięstwa jest przejęcie banków szyfrów obrony planetarnej, pozwalających na wyłączenie baterii dział laserowych strzegących przestrzeni nad Bolterusem..
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Zasady specjalne:
* Void War (noc trwa całą grę)
* Low Gravity (infantry może ruszać się do 12", ale każdy teren traktowany jest jako dangerous)
* Hard Vacuum (walczymy w próżni, wystarczy niewielka dziura w kombinezonie by doświadczyć śmierci - każda broń - ranged i close combat - dostaje zasadę rending).
* Asteroid Strikes (na początku każdej fazy strzelania, aktywny gracz rzuca JEDNĄ kością d6 - 1-3 nic się nie dzieje, ale w kolejnej ma modyfikator +2 do rzutu, 4-5 mały asteroid (s8ap3 blast, barrage, rending, heavy1), 6+ - duży asteroid(s9ap2 large blast, barrage, rending, heavy1)). Kładziemy placek na wrogim unicie, asteroida skateruje pełne 2d6, lub D6 (w przypadku rzucenia HIT).
http://i1379.photobucket.com/albums/ah159/KvaN/Spearhead_zpsfapnjjfa.jpg
PRIMARY Objective: Databank (Znaczniki nr 1 i 2 są reliktami wartymi po 5VP na koniec gry)

SECONDARY Objective: Maelstrom of War (SPOILS OF WAR)
Ciągniemy 1 w pierwszej turze, w kolejnych tyle, ile znaczników kontrolujemy do max 6.

Bitwa 2 - Servitors
Desant wylądował, obrona została złamana a armie wkroczyły do Bolterus Hive. Wokół bez rozkazów poruszają się serwitorzy. niektórzy z nich posiadają wskazówki pozwalające na złożenie mapy prowadzącej do STC.
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Special Rules:
* Limited space - Flyers i Monstrous Flying Creatures nie mogą wylecieć poza stół. Jeżeli zostaną do tego zmuszeni są traktowani jak zniszczeni.
* Mysterious Objectives
http://i1379.photobucket.com/albums/ah159/KvaN/Dawn_of_War_zpsx5ghxurx.jpg
PRIMARY Objective - servitors
* Gracze rozdzielają pomiędzy siebie objectivy (po 3)
* Gracz notuje w tajemnicy numer jednego objectiva .
* Objectivy są rozstawiane w swojej strefie rozstawienia, po wyborze stron.
* Po wystawieniu armii, ale przed rzutem na przejęcie inicjatywy gracze pokazują sobie wybrane numery.
* Objective z wybranym numerem jest wart na koniec gry 6VP, pozostałe objectivy przeciwnika 3VP.
* Serwitorzy łażą jak potłuczeni - scaterują D6" na początku KAŻDEJ tury gry.

SECONDARY Objective - Maelstrom of War (CLEANSE AND CONTROL)
* w każdej turze dobieramy tak, by mieć 3 karty na ręce.

TERTIARY Objective - Kill Points
* dodajemy VP ze wzoru: podłoga(10 * ilosc_zabitych_KP / ilosc_poczatkowych_KP) -> jak zabito 3 z 10 KP to gracz otrzymuje 3VP.
Bitwa 3 - Blood and Vengeance
Dowódcy odczytali informacje ze zdobycznych serwitorów. Okazało się, że brakuje małych kawałków mapy - trzeba je wydobyć od wroga. Dotychczasowe działania wojenne spowodowały powolne zapadanie się Hive'u. Każda kolejna tura może się skończyć pod kilkukilometrową stertą gruzu..
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
Zasady specjalne:
* Brak slay the warlord.
* Collapsing hive: na początku każdej tury gry rzucamy d6 - na obszarze o danym numerku następuje zawalenie hive'u, spadający gruz zadaje D6S5AP- rending trafień każdemu oddziałowi w obszarze, oraz s1ap- haywire pojazdom w obszarze (wystarczy kawałek modelu, nie ma powiązania z kontrolą obszaru). Dodatkowo z uwagi na pył strzelanie z obszaru z zawałem oznacza -1BS, a oddziały w obszarze dostają +1 do cover save.
* Ciiiichutko!!!! - każdy strzał z broni  D oraz Ordnance powoduje dodatkowy collapsing hive w obszarze z którego padł strzał. Każde użycie Waaagh powoduje collapsing hive w losowo wybranym obszarze. Deep strike (łączenie z dropami i przyzwaniami demonów) powoduje collapse w tym sektorze na który spadły  oddziały z deep strika. Cover i obciach do BS się nie stackuje.
http://i1282.photobucket.com/albums/a534/pokrzyw/storm_zpshtorckoq.png
PRIMARY Objective:
Defend the Fallen Heroes:
* na początku gry gracz wyznacza 3 modele (warlord + 2characterów, jak nie ma characterów to inne dowolne modele).
* Zabicie naznaczonego modelu to 2VP.
* Po zdjęciu naznaczonego modelu w tym miejscu pojawia się znacznik. Na koniec gry jest wart 3VP.

SECONDARY Objective:
Secure the Hive:
* Stół jest podzielony na 6 obszarów. Każdy kontrolowany obszar to 2VP. Wystarczy jeden model z oddziału by kontrolować obszar. Każdy oddział musi zdecydować, który obszar kontroluje (tylko jeden).
__________________________________________________________________________________________________________

Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.

2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem

3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+  - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.

4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.

5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli, :
·     0: - 10 / 10
·     1-2: - 11 / 9
·     3-4: - 12 / 8
·     5-6: - 13 / 7
·     7-8: - 14 / 6
·     9-10: - 15 / 5
·     11-12: - 16 / 4
·     13-14: -  17 / 3
·     15-16: -  18 / 2
·     17-18: -  19 / 1
·     19+: -  20 / 0


6.  W przypadku Bye’a - 13/7

7. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.

8. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.

9. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
·    First blood
·    Slay the warlord
·    Linebreaker

10. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:
Maelstrom of war napisał:

Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.

Lista Tactical Objectives:

D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik  na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika.

Można wykonać maksymalnie 3 karty Maelstrom na turę.
11. Kolejność kroków przed bitwą.
·     Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
·    Rzut kto wybiera stronę
·    Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych.  (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Night Fight
·    Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
·    Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
·    Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
·    Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy.  Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
·    Rzut na przejęcie inicjatywy
·    Początek właściwej rozgrywki

12. Należy rozegrać 4+ tury. W przypadku nie rozegrania 4 pełnych tur, gracze dostają po 0:0 DP. (wyjątkiem jest tabled)

Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas, następnie wśród tych którzy nie dokonali przedpłaty, następnie z największą ilością niepomalowanych modeli.

ZGŁOSZENI:

Lista zgłoszonych napisał:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Pokrzyw - impirial forces



Możliwe jest rzucenie challenge na pierwszą i drugą bitwę. Rzucić chellka może osoba, która ma tyle samo, lub mniej punktów ligowych za ten i zeszły sezon od wyzywanego. Jeżeli wyzywany nie przyjmie chellka dostaje karę -10DP.


Przyjęte Challenge napisał:

BITWA PIERWSZA
1.
2.
3.
4.

BITWA DRUGA
1.
2.
3.
4.

Offline

 

#2 2016-02-17 11:36:08

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Żadna jednostka nie może być brana więcej niż 3 razy (imiennie, nie dotyczy dedicated transport). To oznacza, że 2 CADy marinsów nie mogą brać 4 drop podów ze slotu FA, ale mogą brać 3 oddziały taktycznych w 3 podach i 3 oddziały devastatorów w 3 podach i do tego 3 pody ze slotu FA.

Na te punkty to to nie jest ograniczenie. Albo stary zakaz triplowania albo nowe max 2 albo po prostu wywalić.

Dobry ukłon w stronę nowych graczy. Mimo wszystko dałbym wymóg czytelnej rozpiski dla każdego.

Ten weteran to wszystkie sezony, ostatni, inaczej? Sprecyzowałbym i dodał link do rankigu, by sobie spr.

Ostatnio edytowany przez Izwor (2016-02-17 11:49:22)


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#3 2016-02-17 11:49:28

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

pokrzyw napisał:

Nagrody zostaną przyznane wg regulaminu sklepu (3 nagrody: 1. za pierwsze miejsce, 2.za najbardziej klimatyczną armię, 3.losowana wśród osób z miejsc 2-14, nie posiadających najbardziej klimatycznej armii)[/color]

SKLEP BOLTER

Proszę o zmianę tej części regulaminu na...

Przyznamy 3 nagrody: 1. za pierwsze miejsce. 2. za najbardziej klimatyczną armię. 3. losowana wśród osób z miejsc 2-14, a nie posiadających najbardziej klimatycznej armii. W pozostałych sprawach nagrodowych obowiązuje regulamin sklepu Bolter.


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#4 2016-02-17 11:54:01

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

@Cavalier - done
@Izwor - PW, nie chcę się wdawać tutaj w szczegóły. Po prostu jedno z zagrożeń dla dzisiejszej mety zostało tym wycięte. Rykoszetem oberwało kilka innych osób, ale to najlepsze co wymyśliłem.

Offline

 

#5 2016-02-17 12:07:54

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

http://rank.liga40k.pl/
I myślę że dwa ostatnie sezony powinny się łapać bo inaczej nie ma to sensu.

Offline

 

#6 2016-02-17 12:28:36

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Tak,  dopisze wieczorem.

Offline

 

#7 2016-02-17 12:46:12

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Brak kill pointów, miodzio

Offline

 

#8 2016-02-17 13:34:29

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

@emrtee dzięki za informację - update - nadal są, ale mocno zredukowane

Offline

 

#9 2016-02-17 13:37:49

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

pokrzyw napisał:

@emrtee dzięki za informację - update - nadal są, ale mocno zredukowane

Przy tych zasadach w których stół i misje zabijają nie powinno ich być wogóle.

Offline

 

#10 2016-02-17 14:05:58

 Korwey

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2014-07-29
Posty: 383

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

pokrzyw napisał:

@Izwor - PW, nie chcę się wdawać tutaj w szczegóły. Po prostu jedno z zagrożeń dla dzisiejszej mety zostało tym wycięte. Rykoszetem oberwało kilka innych osób, ale to najlepsze co wymyśliłem.

Jakie zagrożenia masz na myśli? 45 spiderów tylko czy coś jeszcze mi umknęło? ;P
Co do KP przy zabijających meteorach to są nie na miejscu. BTW kto jest taki uparty na trzymanie tych KP i dlaczego? Jeżeli tak bardzo tępa wyrzynka ma się liczyć w grach na misje to już lepiej zrobić ją wg % punktowego armii. Np. 100pt - 1KP. Widzę, że turniej bardziej w stronę narracyjną idzie, sam specjalnie za randomowymi eventami jak wybuchy czy cały kodeks Chaos Deamons nie przepadam, ale ja osobiście bym wywalił nawet karty do maelstormów na rzecz misji ITC.


"Ultramarines were a mistake" - Roboute Guilliman

Offline

 

#11 2016-02-17 14:37:31

 Thinros

http://i.imgur.com/pMY5v.png

Zarejestrowany: 2014-12-23
Posty: 91

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Korwey napisał:

ale ja osobiście bym wywalił nawet karty do maelstormów na rzecz misji ITC.

Przychylam się do opinii kolegi, ale może warto zamiast zwykłych maelestromów zainteresować się tym:

cavalierdejeux napisał:

NOWOŚĆ 27 lutego

Warhammer 40k Supremacy Tactical Objectives - 36 nowych Tactical Objectives znacznie bardziej wymagających, ale jednocześnie oferujących większą nagrodę za ich wypełnienie.
50zł

i spróbować zagrać w ten sposób?

Co Wy na to sędziowie?


Iron Within, Iron Without!
For the Allfather, for Russ, for Fenris!

Offline

 

#12 2016-02-17 14:41:17

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

zakaz wystawiania więcej niż 3x i skyhammer wchodzi WK i centki przez reding cierpią, ale nadal mogę wystawić 30 pająków, 30 bików eldarskich wchodzi i btw też powinien być rending od przelotów płaszczek IMHO.

@Thinros - trzeba by je zobaczyć najpierw, jak tam będzie sporo historii typu zrób coś i kulnid D3/D6 to wypacza to wynik.

Offline

 

#13 2016-02-17 14:51:38

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

@Thinros - jeżeli gracze się dogadają w danej bitwie mogą korzystać z dowolnego zestawu kart.

@Kvan - Każdy tym ataku ma rending.

@Kvan - wolę 3 oddziały po 10 pająków,  niż 9x5

@Korwey - KP pozostawiam tylko w 2 bitwie i stanowią procentową ilość ubitej armii (do 10 pkt). Jednostki przyzywane mogą to drastycznie zwiększyć (bez górnego limitu )

Offline

 

#14 2016-02-17 15:26:36

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Dobra msu można w miarę jeszcze zagrać

Offline

 

#15 2016-02-17 15:36:35

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Hive City yeah! No ciekawe zasad specjalnie, fajnie. Pierwszy stół to szczyt miasta w wieży?

Eksplozje walk pomiędzy pomniejszymi rasami na dolnych poziomach zostały wykryte przez uśpionych strażników.
Necrońska krypta na której nieświadomie wybudowano miasto powoli rozbudzała się. Uciekajcie póki możecie.
Canoptek Scaraby i Spidery rozpoczęły drążenie tuneli do najniższych poziomów wieży...

http://s16.postimg.org/w2oqc43n9/bolterus.jpg


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#16 2016-02-17 15:58:12

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Pierwsza misja to jest przełamanie obrony na orbicie planety Bolterus. Bijemy się w przestrzeni kosmicznej na plaftormach stacji kosmicznych. Coś jak misje terran w starcraft1:
http://i1-games.softpedia-static.com/screenshots/10-55_1.jpg

Offline

 

#17 2016-02-19 20:49:08

 Thinros

http://i.imgur.com/pMY5v.png

Zarejestrowany: 2014-12-23
Posty: 91

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Pokrzyw napisał:

* Asteroid Strikes (na początku każdej fazy strzelania, aktywny gracz rzuca kością d6 - 1-3 nic się nie dzieje, ale w kolejnej ma modyfikator +2 do rzutu, 4-5 mały asteroid (s8ap3 blast, barrage, rending, heavy1), 6+ - duży asteroid(s9ap2 large blast, barrage, rending, heavy1)).

Graliśmy dzisiaj z emrtee ta misję i trzeba to doprecyzować.

Rzym kością za każdy oddział, który strzela, czy jeden na turę?
Gdzie celuje blast i jak scateruje (na BS strzelającego czy na 2k6)?


Iron Within, Iron Without!
For the Allfather, for Russ, for Fenris!

Offline

 

#18 2016-02-20 02:13:59

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

wow za każdy unit.. to by było coś..

Graliśmy z Buybackiem tą misję. Będzie jedna zmiana - zawsze scaterujemy


Każdy gracz rzuca na początku swojej tury (przed ruchem) JEDEN raz. Kładziemy blasta na wrogim unicie. Nie odejmuje się BS (bo gracz nie ma tej statystyki. Tutaj mała zmiana - scaterujemy 2d6, w przypadku HIT scaterujemy d6.

Offline

 

#19 2016-02-20 08:07:49

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Jak to gracze nie mają statystyk? Wiek jednostki, zasięg zaczepny, waga


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#20 2016-02-21 23:36:48

Vespan

http://i.imgur.com/EwtZm.png

Zarejestrowany: 2014-05-08
Posty: 404

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Bardzo podobają mi się misje, aczkolwiek mam obawę, że "efekty otoczenia" i niektóre zasady specjalne utrudnią zmieszczenie się w czasie
Myślałem, żeby przyjść znowu z War Convo i zobaczyć, jak się sprawdzą bez podów, ale misje wydają się an tyle ciekawe, że może pokombinuję z czymś innym


Pokrzyw: [...] przypomniałem sobie że centki mają boltery na cyckach nie po to by im sutki zasłaniały, tylko do strzelania

Offline

 

#21 2016-02-22 09:27:56

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Regulamin okrzepł i jest na stronie:TUTAJ
Zapraszam do zapisów w tamtym wątku.

Tutaj proponuję prowadzić konstruktywną dyskusję

Offline

 

#22 2016-02-23 15:49:23

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Może być jako zhadsnark? Bo mi nawet ładnie wyszedł.


https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/1531878_595963930557803_8220625835654814204_n.jpg?oh=707c05d7f840ad64a613e84f3c4ebb02&oe=5726134F
https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t1.0-9/5419_595963960557800_3942262303739242922_n.jpg?oh=fe8229341f76df45a9a4575a2cdd049c&oe=5728C8E6

Offline

 

#23 2016-02-23 16:07:57

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Brakuje silnika rakietowego

http://images.dakkadakka.com/gallery/2013/7/30/522087_sm-Bike%2C%20Biker%20Boss%2C%20Boss%2C%20Forge%20World%2C%20Forge%20Wrold%2C%20Ork%20Boss%2C%20Orks%2C%20Warbiker.jpg

Offline

 

#24 2016-02-23 16:15:37

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Akuku, Dobra czyli rozumiem, że może być


https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11659403_595963917224471_4030260624652112137_n.jpg?oh=e783e1d8962a911d0f0e7a3b1cbc1f41&oe=5729AC0A

Ostatnio edytowany przez emrtee (2016-02-23 16:33:38)

Offline

 

#25 2016-02-23 18:00:20

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Silnik jest. Nawet jakaś lepsza technologia niż zwykły rakietowy


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#26 2016-02-23 21:09:38

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Nie no, elegancko..  ja zastrzeżeń nie mam. Ale podpytam Sternika Jak to gość z FW to zasady jeszcze musisz podać do weryfikacji

Offline

 

#27 2016-02-23 21:38:55

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Offline

 

#28 2016-02-23 21:56:40

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

On jest ok, moim zdaniem można to spokojnie dopuścić

Offline

 

#29 2016-02-26 00:14:48

 Toster

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Skąd: Lubin/Wrocław
Zarejestrowany: 2015-06-01
Posty: 43

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

To ja wrzucę konwersje swoich Rapierów w zestawieniu z oryginałem. Konwersje będą miały uzbrojenie jak na zdjęciu (Quad Heavy Boltery - tak wiem, o 2 HB za dużo), a oryginał będzie miał Hades Autocannon (ten od Forgefienda).

http://i.imgur.com/CzZBo4Y.jpg

Offline

 

#30 2016-02-26 00:27:27

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Śliczne

Offline

 

#31 2016-02-27 18:12:27

 Korwey

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2014-07-29
Posty: 383

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Graliśmy wczoraj pierwszą misję z Izworem i przydałoby sie doprecyzować jedną kwestię:
"PRIMARY Objective: Databank (Znaczniki nr 1 i 2 są reliktami wartymi po 5VP na koniec gry)"
Jeżeli znacznik jest reliktem to oznacza, że można go podnieść. Jak wtedy dokładnie działa scorowanie takiego niesionego znacznika?
Np. znacznik mam na Riderze, to czy przeciwnik może go kontestować w 3'' od hulla itp.

Bonus stage: Czy przed meteorytem można zrobić pająkowy odskok?


"Ultramarines were a mistake" - Roboute Guilliman

Offline

 

#32 2016-02-27 18:19:33

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Relikt to zwykły kontestowalny znacznik - by RB

Offline

 

#33 2016-02-27 20:19:38

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Korwey - pojazd nie podnosi relikty tylko wkładka

Offline

 

#34 2016-02-27 22:16:54

 Korwey

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2014-07-29
Posty: 383

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Tak, ale wkładka siedzi w środku razem z reliktem:P i teraz czy go scorujesz od hulla czy może jakoś inaczej?


"Ultramarines were a mistake" - Roboute Guilliman

Offline

 

#35 2016-02-28 20:01:26

 Toster

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Skąd: Lubin/Wrocław
Zarejestrowany: 2015-06-01
Posty: 43

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Mam pytanie:
Rozważam wzięcie Vindicatora z Legacy of Ruin: Maelstorm Raider (25pts - IA XIII) dający Outflank.
Do limitu punktów możliwych do wydania na IA wliczam tylko koszt Legacy of Ruin czy całościowy koszt Vindicatora wliczając ulepszenia i ten LoR?

Offline

 

#36 2016-02-28 20:42:26

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

@Korwey - można, nawet wskazane jakoż że zawsze scatteruje.. Liczymy od hulla przejmowanie.

@Toster - ale on jest dostępny dla każdej listy CSM czy tylko dla konkretnego detachmentu z IA? Jeżeli jest dostępny normalnie dla CSM to całościowy koszt wliczamy do punktów slotu IA. Jak nie to nie można go wystawić.

Offline

 

#37 2016-02-28 20:42:44

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Korwey napisał:

Tak, ale wkładka siedzi w środku razem z reliktem:P i teraz czy go scorujesz od hulla czy może jakoś inaczej?

Od hula imho.

Offline

 

#38 2016-02-28 20:53:47

 Toster

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Skąd: Lubin/Wrocław
Zarejestrowany: 2015-06-01
Posty: 43

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

@Pokrzyw; Legacy of Ruin są dostępne dla Vehicli CSM niezależnie od wziętego Detachmentu, różnią się od siebie (oprócz zasadami i kosztem) dostępnością dla Walkerów/SH ect. Nie są dostępne dla Flyerów ale oto mniejsza. Mogę to brać normalnie w CADzie. Tak czy siak dzięki za doprecyzowanie. Czyli Vindyka (czy jakikolwiek inny pojazd) dla którego biorę Legacy of Ruin (dla SM jest Legacy of Glory) wliczam do puli punktów do wydania na IA całościowo.

Offline

 

#39 2016-02-29 16:03:57

Vespan

http://i.imgur.com/EwtZm.png

Zarejestrowany: 2014-05-08
Posty: 404

Re: Turniej WH40k 05.03.16 (1500pkt) Szturm na Bolterus Hive - dyskusja

Po ciężkich walkach na XQ-221, Alpha-Dominus Vespan wrócił na Bolterus Hive w celu uzupełnienia strat manipuły Skitarii i dokoknania niezbędnych napraw Imperial Knighta. Sojusznicy z zakonu Flesh Tearersów wycowali się na orbitę pobliskiego księżyca, by przygotować się na kolejny orbitalny desant, kiedy Vespan powróci z armią.

Niestety po powrocie na Bolterusa, okazało się, że podczas niedawnych wykopalisk na dnie miasta-ula odnalezione tajemnicze źródło energii, które przyciągnęło uwagę wrogich frakcji, a jego aktywacja przebudziła pogrążonych we śnie Nekronów. Teraz po szybkim uzupełnieniu armii Alpha-Dominus Vespan zagłębia się w dół miasta by odeprzeć ataki Xenos i ujarzmić energię zielonego kryształu na chwałę Omnissiaha.

Tym razem, aednych sojuszy i firm taksówkarskich. Potęga Adeptus Mechanikcus w czystej postaci- War Convocation.
Pełna różnorodność jednostek, pełen klimat. Oł jea!


Pokrzyw: [...] przypomniałem sobie że centki mają boltery na cyckach nie po to by im sutki zasłaniały, tylko do strzelania

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.motoryzacjaif1.pun.pl www.inib2009.pun.pl www.siedmiumistrzowmiecza.pun.pl www.esg.pun.pl www.wiptril.pun.pl