W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Turniej Infinity 11.07.2015 "Wakacyjny wygrzew cz. 2"
Zapraszam wszystkich na Turniej Infinity, który odbędzie się w Bolterze (Ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 31 53-676 Wrocław) 11 lipca 2015r. Planowany start o godzinie 10:15.
Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą appki "Tournament Calculator" firmowanej przez Asara i Krzysztofa. Sugerowane jest również dopisanie się w temacie w formie nick i armia.
Tu można się zarejestrować w systemie.
A tu zapisać na turniej
Regulamin:
1. Organizacja turnieju
a. start o 10:15
b. Wejściówka 15zl, która należny wydać na zakupy w sklepie (według regulaminu nagród sklepu Bolter)
c. Ustalenia zawarte w regulaminie są nadrzędne względem innych dokumentów do których regulamin się odnosi.
d. Gramy 3 bitwy, każda po 1,5 h lub 3 tury. Jeżeli jedna ze strona znajdzie się w stanie odwrót (Retreat) gra skończy się na końcu tury tego gracza. Przed każdą bitwą gracze otrzymają po 10 minut na rozstawienie swoich modeli (łącznie 20 minut, razem z rezerwami). Modele, których gracz nie zdąży wystawić pojawiają się na stole, przed rozpoczęciem misji, w kontakcie z krawędzią gracza.
e. Bitwy rozgrywane są w formacie 300 punktów i 6 S.W.C. Bonusowe S.W.C z porucznika (np. +1 z Joan of Arc) normalnie zwiększają pule S.W.C. Obowiązuje ograniczenie do jednej combat group!
f. Można zabrać ze sobą dwie rozpiski, wybrane z jednej listy armii (sektorowej, lub ogólnej - bez mieszania).
g. Nie można wystawiać najemników, z wyjątkiem armii sektorowych, dla których dany model najemnika jest częścią listy dostępności modeli. Dozwoleni są WarCors (w armiach ludzkich), Authorized Bounty Hunters (w ogólnych listach armii ludzkich) oraz Wardrivers (ogólna Ariadna).
h. Każdy punkt armii ponad 300 karany jest -1 Objective Point.
i. Rozpiski z S.W.C. ponad 6(ew. 7, gdy występuje sytuacja z punktu e.) punktów nie będą dopuszczane do gry. Podobnie rozpiski z ponad jedną combat group.
j. GRAMY NA ZASADACH INFINITY 3. edycji! wraz z uaktualnieniami w formie FAQ i nowej tabeli broni], jeśli jakaś zasada, lub broń nie występuje w powyższych źródłach, to działa jak w zasadach N2/HS/C. Aktualne zasady do pobrania tu
h. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu w dowolnej chwili.
2. Wymagania
a. Każdy gracz musi posiadać dwie czytelne pisemne rozpiski swojej armii oraz statystyki uzbrojenia. Do każdej z nich wersję jawną i nie jawną.
b. Każdy gracz musi dysponować:
i. miarka
ii. przy najmniej jedna kostka dwudziestoscienna.
c. Zalecane jest aby gracze posiadali:
i. zestaw znaczników potrzebnych im do gry [dotyczy to także znaczników niezbędnych w scenariuszach]
ii. wzorniki
iii. sylwetki modeli przez nich używanych
iv. model HVT (cywila)
d. Wszystkie modele powinny być sklejone - nie licząc drobnych elementów typu antenki
e. Na podstawkach powinny być zaznaczone Front Arci (FA). Oznaczenia te nie są wymagane ale zalecane. W przypadku braku oznaczeń, FA ustala się na podstawie linii biegnącej przez “barki” modelu. Wszystkie wątpliwości będą rozstrzygane na niekorzyść gracza którego modele nie maja oznaczonych FA.
f. Wszystkie modele powinny znajdować się na podstawkach zalecanych przez producenta (wg. statystyki S - silhouette). W przypadku nieoryginalnej podstawki lub jej braku sposób rozwiązania tego problemu określa sędzia. Haqqislamski Maghariba – zalecana 3” podstawka. Jej brak nie powoduje żadnych konsekwencji.
3. Obostrzenia
a. Wszystkie modele muszą być modelami firmy Corvus Belli do gry Infinity.
b. proksy w ramach rozsądku (szt. 3) zostają dopuszczone - ukłon w stronę młodszych stażem graczy, którzy chcieliby przetestować inne opcje
c. proksy muszą być modelami Corvus Belli - słabo wygląda Space Marine w naszej ładnej grze. Gracz proksujący musi mieć w rozpisce wyraźnie opisane jaki model proksuje inny. W miarę możliwości proszę pytać o możliwość wypożyczenia wzorów od innych graczy.
d. Wszystkie niecodzienne sytuacje rozstrzyga sędzia
e. Modele niewydane nie liczą się jako proks.
4. Scenariusze
a) Frontline (s. 12)
b) Seize the Antennas (s. 15-16)
c) Lifeblood (s. 18-19)
5. Punktacja
a. Gracze są klasyfikowani na podstawie Objective Point (OP) zdobytych za misje w pierwszej kolejności, w drugiej kolejności na podstawie ilości punktów które przeżyły bitwę (VP)
b. osoba, która dostała BYE ma wynik liczony na podstawie wzoru: [(liczba OP zdobytych przez gracza w grach)*3]/2=WYNIK KOŃCOWY
c. BYE dostaje osoba, która przyszła jako ostatnia (spóźnialscy)
d. kolejne BYE dostają osoby o najniższym wyniku.
6. Uwagi Dodatkowe
a. W Infinity są dwa typy rozpisek – jawne, czyli niezawierające modeli w Hidden Deployment, Holoprojektor, skoczków oraz porucznika, a także niejawne, czyli te zawierające wszystkie modele. Rozpiska niejawna jest do wglądu tylko dla sędziego – pozostali gracze nie maja prawa znać rozpiski niejawnej przeciwnika. Gracz przyłapany na oglądaniu rozpiski niejawnej innego gracza zostanie ukarany pięcioma ujemnymi DP. Notoryczne łamanie tej zasady może skutkować dyskwalifikacja winowajcy z turnieju.
b. Przed każda bitwa gracz posiadający modele Camo / TO Camo (w tym miny wystawiane dzięki zdolności Minelayer) musi przypisać (zanotować) im numer i/lub kolor markera, pod którym może się wystawiać. Np. posiadając dwa modele Camo, notujemy, ze Naga haker ma marker nr 1, Naga snajper ma marker nr 2. W momencie wyjawienia modelu kryjącego się pod danym markerem, przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model kryl się pod tym markerem.
c. Ustawienie modeli w Hidden Deployment (TO Camo) należy bardzo dokładnie zanotować, tak by można było jednoznacznie określić gdzie i jak dany model powinien stać (lokacja, stojący/prone, dotyka makiety czy nie, cover, itp.). Jeżeli jest taka możliwość (a nie oszukujmy się - na pewno będzie ) należy wykonać zdjęcie ustawionego modelu, np. aparatem w telefonie. Po ujawnieniu się modelu (jako model lub marker) przeciwnik może poprosić sędziego o potwierdzenie czy faktycznie ten model, w taki sposób kryl się w tym miejscu.
d. Przed rozlosowaniem par w pierwszej turze gracz może wyzwać na pojedynek innego gracza, jeśli przyjmie on wyzwanie będą sparowani po za normalnym losowaniem.
e. Na turnieju zostaną wykorzystane zasady terenów oraz niektóre stoły mogą być bardziej "niecodzienne" - warto spojrzeć na stoły z ostatnich turniejów w Barcelonie, czy Warszawie,
f. wprowadzona zostaje opcja rzucenia przed pierwszą bitwą challenge. Challenge można odmówić, można rzucić challenge tylko na pierwszą bitwę. Jest to ukłon w stronę osób, które nie lubią grać mirrorów/nieczęsto mają okazję zagrać z daną osobą.
Lista zapisanych
1
Offline
Turniej dodany do systemu: http://tc.infinity.wroclaw.pl/tc/tc/tou … Detail/17/
Offline
O, nawet mi pasuje, jak fajnie.
Offline
Istnieją jakieś sprawdzone misje pod Infinity inne niż ITS?
Wiem, że były YAMSy ale nie wiem, czy zostały zaktualizowane pod 3ed.
Może by spróbować coś innego??
BTW, raczej będę mieć wolne i się zjawię. CA lub jakaś jej sektorówka.
Offline
Izwor napisał:
Istnieją jakieś sprawdzone misje pod Infinity inne niż ITS?
Wiem, że były YAMSy ale nie wiem, czy zostały zaktualizowane pod 3ed.
Może by spróbować coś innego??
BTW, raczej będę mieć wolne i się zjawię. CA lub jakaś jej sektorówka.
Yams / 20x20
Offline
Tym razem będzie 300 pkt/1 combat group
20x20 proszę o testing na WW i dać znać jak się gra. YAMSy to generalnie Highly Classified.
Offline
Będe
Offline
SamboR napisał:
Tym razem będzie 300 pkt/1 combat group
jestem ciekaw jak się spisze to rozwiązanie. Mam nadzieje że uda mi się wpaść z jakimś dużym pokraką. Zobaczymy co gorsze
Offline
Link janczarów zmiażdzy niewiernych! Co to jest w ogóle te 20x20?
Offline
Kristoff napisał:
Link janczarów zmiażdzy niewiernych! Co to jest w ogóle te 20x20?
Link na końcu tekstu:
http://www.data-sphere.net/20-x-20-infi … on-system/
Offline
Jak zdrowie pozwoli to będę
Offline
zrobiłem Diff pomiedzy nowym ITS a starym. To taka wędka bo troche trzeba postudiować. Zalecam pobrać i otworzyć w PDF wtedy widać komentarze ze zmianami
http://1drv.ms/1Iy0KDS
Ostatnio edytowany przez Hortensie (2015-07-03 11:29:31)
Offline
Na chwilę obecną każdy ma zagwarantowane 5 miejsce;)
Offline
Do ktorej skończy sie turniej? Mam czas do 16 jakoś. Wyrobimy się?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Michał napisał:
Mam czas do 16 jakoś. Wyrobimy się?
Jedna kombat grupa, więc jest szansa
Zawsze można wziąć bye na ostatnią
Offline
A tu zapisać na turniej - ten link prowadzi do Wygrzewu 1 a nie 2.
Offline
Offline
Kto chce klikać po TC ten turniej?
Offline
Krzysiuuu!
Offline
Będę. O której startujemy?
Offline
Riddle me this... Riddle me that
Michał napisał:
O której startujemy?
Nie wiem... może w pierwszym post'cie jest napisane
Offline
Heh, do 2:30 w nocy sklejałem Tagi z myślą - zrobię rozpy rano. A tu strona CB nie działa i Army builder leży :F
Offline
Hehe mam ten sam ból;)
Alternatywnie możesz: http://anyplace.it/ia3/ia.html
Offline
Pociąg opóźniony 30 min. Jezeli nic sie nie zmieni to bd jakos 10:30 moze sie zalapie na pierwsza bitwe
Offline
cavalierdejeux napisał:
Michał napisał:
O której startujemy?
Nie wiem... może w pierwszym post'cie jest napisane
Mała czcionka!
Offline
Ok, wyniki:
1. Grzegorz "vanTroff" Szczesniak - 24[500] (bye)
2. Michał "Michal" Ławniczak - 23[395]
3. Christoph "Kristoff" Kryspin - 21[553] (bye)
4. Grzegorz "Grasiu" Graś - 15[454]
5. Mateusz "teperak" Mastalerz - 9[381]
6. Michał "fala" Faleński - 8[378]
7. Łukasz "Vathaar" Dziąk - 7[292]
8. Marcin "Zielarz" Wróbel - 6[204] (bye)
9. Patryk "Bryndza" Sadowiński Brzeg - 4[143]
Dzięki wszystkim za udział. Gratulujacje dla vanTroffa za pierwsze miejsce. Baje som fajne.
Ostatnio edytowany przez Kristoff (2015-07-11 18:56:48)
Offline
Kristoff napisał:
Baje som fajne.
Baje są lewackie;-)
Dzięki Krzychu za organizacje, wszystko wyszło jak należy!
Offline
Bye się podłożył grzeskowi, prosze byaja zdyskwalifikować.
Offline
Halo halo czy ten turniej leci do its' a? ;-)
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1