Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2015-05-25 21:44:30

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Zapraszam wszystkich serdecznie do Wrocławia na turniej Warhammera 40,000 klasy Lokalny Rzeźnia w lesie - single 1650 pkt.

SPONSORZY:

http://s9.postimg.org/flj32kd3j/logo_org.png

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

-Lokalizacja:  Sklep Bolter. Sokolnicza 7/17 paw. 31, Wrocław.

-Wpisowe: 15 zł.

Wykonanie bezzwrotnej przedpłaty gwarantuje miejsce na turnieju w przypadku pojawienia się większej ilości osób niż Bolter jest w stanie pomieścić (czyli 14 osób gdyż mamy 7 stołów). Decyduje kolejność dokonania przedpłat.

Dane do Przelewu:
Łukasz Poczęsny
43 1140 2004 0000 3802 7533 8644
W tytule proszę przelewu proszę do: Czerwiec'15 - Imię i Nazwisko - Nick

Osoby z P przy ksywce to te które dokonały przedpłaty i miejsce mają zagwarantowane.

-Termin: 06 Czerwca 2015 roku (Sobota).

-Ilość graczy: 14 graczy.

-Pula nagród: wpisowe +15% od Sklepu BOLTER (w tym nagroda losowa)

PRZEBIEG TURNIEJU:

9:00 - 9:10 Zapisy
9:15 - 12:00 I Bitwa
12:05 - 14:50 II Bitwa
14:50 - 15:05 - Przerwa na obiad/lunch/pizze
15:10 - 17:55 III Bitwa
18:00 Wyniki i nagrody


SĘDZIOWIE:
Sędzia główny: KvaN

Sędzie liniowy: Fala

W trakcie turnieju sędziowie są ostateczną wykładnią rozsądzającą.

ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy wysyłać na emaila: kvanfieldmalpagmail.com

Przysłanie rozpiski do czwartku 04.06.2015r do godziny 23:59 - +3 DP.
FORMAT TURNIEJU:
- Limit Punktowy: 1650 pts.
- Każdy z graczy może wykorzystać dowolną kombinację i dowolną ilość detachmentów opisanych w RB lub jakimkolwiek Codexie/Suplemencie!!! zakładając, że każdy z nich pochodzi z innego Codexu/Suplementu (wyjątek stanowią Codexy dopuszczające taką sytuację - np.: SM).
- Dozwolone są dataslate'y
- Dozwolone są Lords of War (z wyłączeniem orkowej Stompy).
- Dozwolone są suplementy z White Dwarfa.
- Dozwolony jest Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Aquila Strongpoint)
- Dozwolone są formacje, poza Skyblight Swarm.

Podczas pierwszej bitwy paring par jest losowy, od drugiej obowiązuje system szwajcarski.

NIEdozwolone są:
- Armie Unbound
- Imperial Armour
- Apocalipse
- Escalation


ZASADY:

Gramy na zasady 7ej edycji, obowiązują klaryfikacje zawarte w PKZetach online


100% WYSIWYG'U ZALECANE!!! PROXY SĄ NIEDOZWOLONE!!!!


Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi  GW.


KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIE ZASAD!!!
Braki będą karane.

Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.


Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.

2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem

3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+  - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.

4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.

5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli (max 17:3):
·     0: - 10 / 10
·     1-2: - 11 / 9
·     3-4: - 12 / 8
·     5-6: - 13 / 7
·     7-8: - 14 / 6
·     9-10: - 15 / 5
·     11-12: - 16 / 4
·     13-14: -  17 / 3
·     15-16: -  18 / 2
·     17-18: -  19 / 1
·     19+: -  20 / 0


6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każde dwie całkowicie zniszczona jednostka są warte 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).

7. W przypadku Bye’a - 13:7.

8. Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.

9. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp czyli wziąć tak zwanego splita. Split jest nie możliwy do wzięcia tylko w ostatniej bitwie. Gracze przyłapani na ustawianiu wyniku ostatniej bitwy dostają 0-0 oraz karę zgodnie z uznaniem sędziego.

10. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
·    First blood
·    Slay the warlord
·    Linebreaker

11. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:

Maelstrom of war napisał:

Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.

Lista Tactical Objectives:

D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
31 Secure Objective 1
32 Secure Objective 2
33 Secure Objective 3
34 Secure Objective 4
35 Secure Objective 5
36 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik  na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika.

[b]Można wykonać maksymalnie 3 karty Maelstrom na turę.

12. Kolejność kroków przed bitwą.
·     Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie, z wyjątkiem objectivów Emperors Will w misji drugiej.
·    Rzut kto wybiera stronę i gracze który wygrał rzut umieszcza teraz swój objective Emperors Will
·    Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych.  (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
·    Rzut na Night Fight
·    Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
·    Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
·    Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
·    Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy.  Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
·    Rzut na przejęcie inicjatywy
·    Początek właściwej rozgrywki


Bitwa I - Big Guns Never Tire &  Contact Lost
Rozstawienie:  Vanguard Strike
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. 5 z nich będzie pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć, które to będą.

Primary objective - Ethernal War:
BIG GUNS NEVER TIRE
· 5 Objective'ów.
· pod koniec gry każdy z 5 objectivów jest warty 3VP


Secondary Objective - Maelstrom of War:
CONTACT LOST
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej tury generuje jeden Tactical Objective
· Każdy gracz na początku każdej następnej (2+) tury generuje tyle Tactical Objectives ile zajmuje objective'ów, maksymalnie do 6 na ręce.


Zasady specjalne:
Jednostki Heavy Support są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego HS daje 1VP.

https://imagizer.imageshack.us/v2/480x320q90/674/eAn1E1.jpg


Bitwa II -  Cloak and Shadows  &  The Scouring
Rozstawienie:  Hammer and Anvil
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron gracze rozmieszczają 6 Objectivów Maelstrom of War, po 3 każdy. Każdy z nich będzie pod koniec gry Objectivami Ethernal War i należy oznaczyć, które to będą.

Primary objective - Ethernal War:
THE SCOURING
· Po rozstawianiu, ale przed przejęciem inicjatywy rzucamy kością który ze znaczników jest ile warty. Jeden jest warty 4VP, dwa są warte 3VP,  dwa są warte 2VP i jeden jest wart 1 VP.


Secondary Objective - Maelstrom of War:
CLOAK AND SHADOWS
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej tury generuje tyle objective'ów aby mieć ich łącznie 3.
· Secret Orders: Tactical objectives są tajne w tej misji. Pokazujemy je przeciwnikowi w momencie ich wykonania.


Zasady specjalne:
Jednostki Fast Attack są Objective Secured (nawet pojazdy jeśli nie są immobilized) i zabicie każdego FA daje 1VP.


https://imagizer.imageshack.us/v2/480x320q90/912/cko6eV.jpg



Bitwa III -  Spoils of War & Emperors Will
Rozstawienie:  Dawn of War
Ilość tur: 5, 6 na 3+, 7 na 5+
· przed wyborem stron pary rozmieszczają 4 Objectivy Maelstrom of War.

Primary objective - Ethernal War:
EMPERORS WILL
· 2 Objectivy umieszczone na połowie stołu przez graczy.
· pod koniec gry każdy z objectivów Eternal War jest warty 4VP
· te objectivy rozmieszczamy po rzucie na stronę, zaczyna gracz który wygrał rzut na stornę
· te objectivy podczas gry są dwoma ostatnimi znacznikami Maelstrom of War.

Secondary Objective - Maelstrom of War:
SPOILS OF WAR
· Osiągnąć tak wiele Tactical Objectives jak tylko możliwe.
· Każdy gracz na początku swojej pierwszej i każdej następnej tury generuje tyle Tactical Objectives aby mieć ich łącznie 3.
· Precious Cargo - nie można odrzucać kart Secure Objective X.
· Steal the Loot - możesz wykonać każdą z wylosowanych przez przeciwnika misji typu Secure Objective X, jeśli Ci się to uda to dostajesz VP a Twój przeciwnik musi odrzucić wykonaną kartę.

http://s15.postimg.org/iup58zxvf/Dawn_of_War.jpg


PUNKTY BONUSOWE I KARNE:

Punkty karne można zdobyć za:
· -5 DP za brak czytelnej rozpiski pokazanej sędziemu przy zapisach
· -5 DP za brak oryginalnej kopii zasad
· -3 DP jesli gracz nie ma miarki, kości lub używanych wzorników (po -1 DP za brak poszczególnych rzeczy)
· Opóźnienia w oddawaniu wyników będą karane w następujący sposób:
    - 0 - 5 min = Ostrzeżenie dla obu graczy, drugie ostrzeżenie w turnieju oznacza mi -2 DP do klasyfikacji generalnej
    - 5- 9 min = -5DP dla obu graczy (kumulatywne z poprzednim)
    - 10+ min = Skutkuje wynikiem 0:0 między oboma parami (kumulatywne z poprzednim)
· Awanturowanie się z sędzią - 20 DP
·  Za niekulturalną grę i zachowanie, oszustwa lub INNE przewinienia nie zdefiniowanie sędzia może przyznać  dowolne punkty karne, a nawet usunąć z turnieju!



Dodatkowe pkt można zdobyć za:
· Przybycie na turniej na czas i zapisanie się w trakcie zapisów +3 DP (czyli premia za brak spóźnienia). Wszystkie przypadki losowe będą rozpatrywanie indywidualnie.

· Wysłanie rozpiski na czas +3 DP. Dodatkowe punkty za rozpiskę są przyznawane tylko gdy poprawna rozpiska przyjdzie przed regulaminowym czasem.

Hobbystyka:
Malowanie 0 - 5 DP
Konwersje 0 - 5 DP
Klimatyczność armii i WYSIWYG 0 - 5 DP

Punkty za hobbystykę będą przyznawane w trakcie trwania turnieju. Najładniej pomalowana armia zostanie nagrodzona dodatkowym 1 DP i wybiera ją osoba wskazana przez organizatora. Będzie to osoba nie grająca w turnieju.

Bay będzie rozlosowany w pierwszej kolejności wśród ludzi którzy się spóźnią, następnie wśród tych którzy nie wyślą rozpiski na czas.

ZGŁOSZENI:

Lista zgłoszonych napisał:

1. Lordzik - R
2. Vespan- P, R
3. KvaN- R
4. GreenGop- P, R
5. Korwey- R
6. Duda- R
7.
8. 
9.
10.
11.
12.
13.
14.

KvaN - Eldars gdy będzie nieparzysta liczba graczy.

Rezerwa - czyli nie potwierdzony udział napisał:

1.
2.
3.

Możliwe jest rzucenie challenge na każdą bitwę.

Przyjęte Challenge napisał:

1.  GreenGop vs Korwey - druga bitwa
2. KvaN vs Lordzik - pierwsza bitwa
3. KvaN vs Vespan - druga bitwa
4. KvaN vs Kermit - trzecia bitwa
5. Vespan vs GreenGop - trzecia bitwa
6. Vespan vs Korwey - pierwsza bitwa

Offline

 

#2 2015-05-25 22:00:18

Lordzik

http://i.imgur.com/LOEAg.png

2027445
Call me!
Zarejestrowany: 2011-05-23
Posty: 651

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Ja, ja, ja!!! Już przyklejam scatery do motorów.

Ostatnio edytowany przez Lordzik (2015-05-25 22:00:33)


http://i833.photobucket.com/albums/zz260/Lord_Vampyre/Userbars/heretic.jpg

Offline

 

#3 2015-05-25 22:50:53

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Odpadam, nie zdążę w 2 tyg kupić, poskładać i pomalować 3 wrajtnajtow i bajkow...

i nie wiem czy mi się chce...

Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-05-25 22:52:38)

Offline

 

#4 2015-05-25 22:58:54

Hortensie

http://i.imgur.com/EwtZm.png

Zarejestrowany: 2013-08-19
Posty: 439

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

jak Ty chcesz na ten format i pkt zmieścić 3 wrajtnajtów? może czas skończyć trollowanie ? nie masz czasu przyjść to nie zniechęcaj innych

Offline

 

#5 2015-05-25 22:59:26

 fala

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Stuttgart
Zarejestrowany: 2010-09-16
Posty: 885

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Wstępnie może wpadnę na 4 FMCkach z CD.

Offline

 

#6 2015-05-25 23:47:45

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Hortensie napisał:

jak Ty chcesz na ten format i pkt zmieścić 3 wrajtnajtów?

Tak po prostu, wchodzi idealnie:

Craftworld Warhost

Guardian Host 1
Farseer, motor, dzida, warlord, spirit stone anath'lan 135
Warlock motor 50
6x Windriders (5xscattery) 152
6x Windriders (5xscattery) 152
5x Windriders + scattery 135
Viper + drugi shucannon 50

Wraithconstructs 1
Wraithknight (2x scatter laser) 325
Wraithconstructs 2
Wraithknight (2x scatter laser) 325
Wraithconstructs 3
Wraithknight (2x scatter laser) 325

Hortensie napisał:

może czas skończyć trollowanie ?

Nie, dlaczego uważasz że trolluje? Zawsze grałem słabymi armiami (wyłączając centki) i nigdy nie marudziłem. Dex Eldarów jest na tyle przegięty (patrz commentsy po VW, a nie było tam najtów), że odechciewa się grać. Albo zrobią orgowie z tym porządek, albo będą sami eldarzy na stole i warzywniak.

Hortensie napisał:

nie masz czasu przyjść to nie zniechęcaj innych

Czas (jeżeli nie będę musiał śmigać do teściowej) akurat mam...  A spójrz proszę na komenty przed ostatnimi turniejami. Zachęcam, wyrażam wolę pożyczenia armii i porad więc bez pierdół... Po prostu jestem realistą - wiem co mogą zrobić te ludki. Wiesz co, na złość sobie pożyczę eldarów od Assarhadona i powalczę z Dudą o pierwsze miejsce - kto pierwszy wsadzi więcej hitów z siłą D drugiemu. Dołączasz ze swoimi wrajciakami?

Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-05-25 23:48:23)

Offline

 

#7 2015-05-25 23:56:23

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Drogie te Wraithknighty. Nie lepiej zamiast nich wystawić :
1x Warlock, skyrunner, spear 55
59x Windraiders z scatterlaserami 1593


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#8 2015-05-25 23:57:48

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Niestety nie, bo necroński spam av13 lub inkwizycyjne/SMowe landki robią z nimi co chcą.

A tak mam 6 strzałów z sD i 84 strzały z s6. Jak dojdę najtami do zdepczę... oczywiście drogi Xyxelu twoja propozycja podania rozwala moją Chociaż nie do końca bo z 240 pestek s6 zadajesz mi tylko niecałe 6 ran

Sorry nie mogłem się powstrzymać.. O ile do Łodzi na leśne manewry jedzie się we wiadomym celu, to na lokalu pozostawia to niesmak...
Powyższa rozpa na wh40k.pl

A bajki zaczynają mieć coraz ciekawsze ceny na allegro (99zł/szt)..

Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-05-26 01:01:53)

Offline

 

#9 2015-05-26 01:00:46

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

@pokrzyw. Prawa autorskie złamałeś publikując moją rozpę z łodzi.

Btw ja wiem już co kontruje ta rozpę

Offline

 

#10 2015-05-26 01:03:52

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

hmmm ale to ja pierwszy publikuje - a w Łodzi będzie co druga taka (na zmianę z nowymi IK)...

No ja też wiem... vanguardzi na caliverach ze zdejmowaniem covera + centki w dropach od SW i BA ale ciiiii.....

Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-05-26 01:04:55)

Offline

 

#11 2015-05-26 01:19:17

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

SW ci nie potrzebni. Flesh Tearersi wystarczą.

Offline

 

#12 2015-05-26 01:23:32

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Nie mogłem znaleźć tego strike force z pieryliarderm dropów, to z Exterminatusa? No cóż... zobaczymy jeszcze co zapewni nowy dex SMów...

Offline

 

#13 2015-05-26 01:42:35

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Shield of Baal, detachment ma obowiązkowe: 1HQ, 1T i 1FA. Opcjonalnie jest dodatkowo 5 FA

Offline

 

#14 2015-05-26 08:22:19

 Buyback

http://i.imgur.com/jgZgn.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2014-01-27
Posty: 217

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

pokrzyw napisał:

Odpadam, nie zdążę w 2 tyg kupić, poskładać i pomalować 3 wrajtnajtow i bajkow...

i nie wiem czy mi się chce...

Nic dodać nic ując. Troche za szybko po ostatnim turnieju. Jeszcze mi nie przeszedl niesmak...

Offline

 

#15 2015-05-26 08:42:08

Hortensie

http://i.imgur.com/EwtZm.png

Zarejestrowany: 2013-08-19
Posty: 439

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

ktoś z GW pomylił się nie ograniczając ilości Wraithconstructs-ów w zależności od corów. Smutno

Offline

 

#16 2015-05-26 09:01:17

 Buyback

http://i.imgur.com/jgZgn.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2014-01-27
Posty: 217

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Hortensie napisał:

ktoś z GW pomylił się nie ograniczając ilości Wraithconstructs-ów w zależności od corów. Smutno

ale nie pomylił sie co do liczby SL na motorach ?

Offline

 

#17 2015-05-26 09:13:32

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Buyback napisał:

Troche za szybko po ostatnim turnieju. Jeszcze mi nie przeszedl niesmak...

Niestety była to jedyna możliwa data w tym miesiącu, wiem że blisko ale inaczej się nie dało.

Buyback napisał:

Hortensie napisał:

ktoś z GW pomylił się nie ograniczając ilości Wraithconstructs-ów w zależności od corów. Smutno

ale nie pomylił sie co do liczby SL na motorach ?

Co do WK, to można z nimi żyć. Są niewiele mocniejsze niż były, więc można je wypestkować z gausów i innych takich.

Gravy, shrieki niszczą te WK tak jak robiły to wcześniej.

Co do SL, to ich ilość na Bikach to rzeczywiście pomyłka (chyba że to będzie nowy trend), to przegięło ten dex.

Offline

 

#18 2015-05-26 11:27:59

 fala

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Stuttgart
Zarejestrowany: 2010-09-16
Posty: 885

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Spróbujcie przeczekać do nowego dexu SMów i będzie ok.

I skończcie już marudzić tak na tych Eldarów albo ograniczcie się do forum GV. Naprawdę kolejny wpis o WK i bikea'ch nikomu i niczemu nie służy.

Offline

 

#19 2015-05-26 11:47:23

 pokrzyw

http://i.imgur.com/gZjTx.png

382176
Skąd: Siechnice
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 1585

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

KvaN napisał:

Co do WK, to można z nimi żyć. Są niewiele mocniejsze niż były, więc można je wypestkować z gausów i innych takich.

Dostały FnP i nie można ich zinstantować. 1 WK może wywalić w kosmos 4 pojazdy lekkie na turę. Do tego stompy... no nie.. nie są wiele mocniejsze..


@Fala - marudzić będę Rozumiem trening przed Łodzią, ale na lokalu warto by jednak SH były ograniczone

Ostatnio edytowany przez pokrzyw (2015-05-26 11:48:42)

Offline

 

#20 2015-05-26 12:12:14

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Kuźwa, jak ty taka rozpiskę faktycznie byś wystawił to ja chyba jednak poczekam na jakieś sensowne cięcia albo na turniej bez czegoś  takiego.

Offline

 

#21 2015-05-26 12:17:38

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

@pokrzyw
Tak patrząc pokrzyw, za te pkt możesz mieć 6 immolatorów które mogą wywalić 6 pojazdów na turę oraz zabić WK, robiąc przy tym o wiele więcej maelstromów. Siadasz, bierzesz kartałę i liczysz co tutaj złożyć aby sobie z tym poradzić. Jak z tym zagrać i wykorzystać teren. Pamiętaj że u mnie na turniejach, zawsze jest gęsto i los blokerów jest pod dostatkiem. WK/IK trudniej schować niż całą resztę.

@all
Zrobiłem taki format bo jeszcze takiego nie było. Jeśli ktoś chce przyjść 4-5 Imperial Knechtami, droga wolna. Pomyślmy jak z tym zagrać, przećwiczmy to i zobaczymy czy to takie straszne.

Pamiętajmy że nauka nigdy nie jest drogą usianą tylko różami.

Jeszcze jeden fakt to taki, że jeśli chodzi o sportowy wymiar Wh40k, to w Polce jest najwyższy poziom na świecie i większość z nas rozniosła by przy stole sporą ilość graczy z innych reprezentacji. Nasze lokalne środowisko tez się rozwinęło prze ostatnie dwa lata.

W końcu na Vratislawii mieliśmy pokrzywa na 7 miejscu (gdyby nie karniaki było by 5) oraz Hortensje na 9 miejscu.

@emtree - bierzesz hordę, lootasó oraz jakieś artylerię, i ja nie mam tak wesoło jak Ci się wydaje. Ewentualnie coś innego zacznij uskuteczniać.

A w zasadzie, okaże się jak zwykle jak wezmę modele że będzie parzyście i będę tylko sędziował

Offline

 

#22 2015-05-26 12:22:55

emrtee

http://i.imgur.com/xvtkX.png

Zarejestrowany: 2013-12-15
Posty: 356

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Tia, tylko, że tamten turniej był moim ostatnim najprawdopodobniej na orkach (a na pewno na jakiś dłuższy czas). Pora się zabrać za inną armię.

Offline

 

#23 2015-05-26 12:31:29

Vespan

http://i.imgur.com/EwtZm.png

Zarejestrowany: 2014-05-08
Posty: 404

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Obczaiłem formacje Cult Mechanicus. 3 oddziały breacherów z torsion cannonami deep strikujące bez scatera razem z tech preistem, albo foramcje Kastelan robotów + destroyerów z gravami ignorując cover save i eldarzy już nie są tacy straszni

Tyle że moja armia Adeptus Mechanicus to jeszcze czas przyszły


Pokrzyw: [...] przypomniałem sobie że centki mają boltery na cyckach nie po to by im sutki zasłaniały, tylko do strzelania

Offline

 

#24 2015-05-26 12:38:09

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

@emtee i Vespan - taka postawami się podoba. Ja przewiduję że Łódź to ostatni lub przedostatni turniej na 3x WK. Później będzie to zwyczajnie zazwyczaj dostawało bęcki.

P.s. Podoba mi się kontrast między naszym środowiskiem a tym w US. Tam obcieli 2++ reroll do 2++ z rerolem na 4++. U nas przestaliśmy to wystawiać, bo każdy wie jak to skontrować i przestało być mocne.

Offline

 

#25 2015-05-26 12:46:38

Vespan

http://i.imgur.com/EwtZm.png

Zarejestrowany: 2014-05-08
Posty: 404

Re: Turniej WH40k 06.06.15 SOBOTA (1650 pkt-Single)-Rzeźnia w lesie :)

Na WH40K, ktoś kto mieszka chwilowo gdzieś w Anglii pisał, że tam dopuścili Impreial Knigtów jako armię. I na początku wszyscy się bali czystej armii Knightów, to spowodowało to dwie rzeczy:
1. Ludzie nauczyli się przeciw nim grać. Armie oparte na haywire jak latające tyrki jadły ich na śniadanie.
2. Wpłynęli na lokalną metę, bo ludzie zaczęli rzadziej wystawiać deathstary. Bo niby centki niszczyły jednego knighta na turę, to w końcu któryś dochodził  i reaper chainswordem i stompami i robił i z "D" jesień średniowiecza

Pewnie właśnie dlatego wszędzie meta jest inna i ciągle się zmienia.

Ostatnio edytowany przez Vespan (2015-05-26 12:47:23)


Pokrzyw: [...] przypomniałem sobie że ce