Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#101 2013-11-01 18:00:27

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Zaktualizowałem zasady Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul zgodnie z sugestiami i opiniami, które otrzymałem poprzez forum czy też drogą email.

Wśród nowości pojawił się palankin na którym Czarnoksiężnik Dawi'Zharr może być niesiony do bitwy.

Więcej państwo-draństwo znajdzie w pliku, który można obejrzeć TUTAJ.

Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.

ONLINE

Offline

 

#102 2013-11-05 23:13:57

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Prowadzisz bloga na którym publikujesz wpisy związane z Warheim FS?

Chcesz umieścić link do swojego bloga na blogach quidamcorvus i Warheim Fantasy Skirmish?

Wyślij link do twojego bloga i logo (o szerokości 340 pikseli i wysokości do 200 pikseli) na adres quidamcorvus @ poczta . fm i przyczyń się do promocji gry!

http://azylium.vot.pl/images/WFSNY250.jpg

Offline

 

#103 2013-11-13 03:51:31

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Jak wiecie prace nad kolejną wersją podręcznika do Warheim FS zajmują mi ostatnio większość wolnego czasu, choć po prawdzie niewiele tego czasu jest, co widać choćby w spadku aktywności modelarskiej. Na szczęście przygotowania do wypuszczenia kolejnej edycji powoli zbliżają się do końca. Poniżej mam dla szanownego państwa-draństwa plik, w którym zawarłem większość zmian, jakie pojawią się w kolejnej edycji. Większość, bo z pewnością część zapomniałem wpisać.

Polecam także wątki na Azylium, gdzie z lektury pytań i odpowiedzi oraz erraty szanowne państwo-draństwo może dowiedzieć się więcej.

Errata, czyli co nowego pojawi się w edycji 0.16.

Offline

 

#104 2013-11-16 16:45:09

 Toczek

http://i.imgur.com/Nznpf.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-09-03
Posty: 67

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Ja czekam na rezutaty końcowe Bo Banda Sióstr Sigmara czeka


Łatwo.

Offline

 

#105 2013-11-22 19:13:01

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Wersja 016 podręcznika do Warheim FS jest już niemal gotowa, pdf z wersją BETA został wysłany do kilkunastu osób, które dzielnie wspierają mnie w pracy.

Jeśli jednak, ktoś z szanownego państwa-draństwa chciałby rzucić na podręcznik jeszcze przed premierą i podzielić się swoimi ewentualnymi uwagami dotyczącymi składu, podziału na rozdziały, błędami które dostrzegliście, nieścisłościami które zauważyliście, itd. to wyślijcie emaila na adres: quidamcorvus @ poczta . fm w tytule wpisując WFS016BETA.

Ostatnio edytowany przez quidamcorvus (2013-11-22 19:31:14)

Offline

 

#106 2013-11-27 03:19:05

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Przygotowałem okładkę dla zbliżającej się wersji podręcznika do Warheim FS, którą postanowiłem oznaczyć numerem 0.5, bowiem znacznie bliżej jej do ostatecznego wyglądu niż wersjom poprzednim.

Na okładce pojawi się znana szanownemu państwu-draństwu grafika wykonana przez Quintusa, na którą nałożyłem kilka filtrów. Tak, by odróżniała się od poprzednich edycji.

Okładkę w pełnym rozmiarze można zobaczyć TUTAJ.

]https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1425672_754191944595229_1635441596_n.jpg

Offline

 

#107 2013-12-03 23:17:41

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Witam szanowne państwo-draństwo!

Od jakiegoś czasu osoby zainteresowane WARHEIM FANTASY SKIRMISH (WFS) pytały czy powstanie poradnik wprowadzający nowych graczy w tajemnice gry. Cóż, właśnie go czytacie.

A jako, że jest to moje pierwsze dzieło tego typu, szanowne państwo-draństwo zechce podzielić się ewentualnymi uwagami i radami, zamieszczając swoje opinie w komentarzach pod wpisem.

Poniższy post powinien dać ci czytelniku ogólne pojęcie czym jest WFS, jak stworzyć swoją pierwszą kompanię, natomiast w kolejnych częściach opowiem ci jak przygotować się do rozgrywki, jak stoczyć potyczkę, a następnie rozegrać sekwencję po potyczce.

A więc zapraszam do lektury tego wpisu!

Pozdrawiam,
qc

Offline

 

#108 2013-12-05 19:53:07

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na blogu dostępna jest druga część wprowadzenia, w której nieco szerzej napisałem o przygotowaniu do rozgrywki w Warheim FS.

Offline

 

#109 2013-12-11 23:17:30

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Thorash z fallensun.pl przygotował mi niespodziankę i dziś w skrzynce email znalazłem wykonany przez niego projekt okładki dla podręcznika do Warheim FS w wersji 0.5.

Grafika wykonana jest w nieco innym stylu niż projekt Quintusa ale i sam podręcznik nieco się zmienił, więc warto go odróżnić od poprzednich wersji. Podoba się?

Filtry i 'zniszczenia' to moja robota, ale tak mi się podoba bardziej.
Natomiast TUTAJ można obejrzeć okładkę w formacie PDF wraz z tekstem.

http://img22.imageshack.us/img22/9620/g6q4.jpg

Jeśli jednak państwo-draństwo przywiązało się do wersji Quintusa, to dostępne będzie także wydanie z prezentowaną WCZEŚNIEJ okładką.

Offline

 

#110 2013-12-17 06:44:42

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na blogu dostępna jest trzecia część wprowadzenia do Warheim FS, która jednocześnie jest raportem bitewnym z potyczki rozegranej pomiędzy Łowcami czarownic a Nieumarłą świtą hrabiego Von Carstein.

Offline

 

#111 2013-12-21 04:27:54

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Kultystami którego z bóstw Chaosu gracie lub chcielibyście zagrać w Warheim Fantasy Skirmish lub w WFRP?

Na moim blogu szanowne państwo-draństwo może sobie poczytać co nieco o Slaaneshu.

http://4.bp.blogspot.com/-U1ltM5WiV94/UrT9ggEGLiI/AAAAAAAAEAM/3dS2FsakrZY/s320/the_mark_of_slaanesh_by_simonbreeze-d5y37du.jpg

Offline

 

#112 2013-12-22 01:55:19

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Skoro spodobał się państwu-draństwu cykl o panteonie bogów Chaosu w Warhammerze, to dziś mam dla was nieco informacji o Papciu Nurglu.

A pytanie wciąż aktualne. Kultystami którego z bóstw gracie lub chcielibyście zagrać?

Offline

 

#113 2013-12-25 19:27:50

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Witajcie!

Przygotowałem dla was kolejną edycję podręcznika do Warheim FS, którą oznaczyłem numer 0.5, ponieważ zdecydowanie bliżej jej do finalnej postaci niż poprzednim wersjom.

Jeśli jeszcze ktoś nie wie, Warheim FS to figurkowa gra bitewna (skirmish), przeznaczona dla dwóch i więcej graczy, osadzona w uniwersum Warhammer stworzonym przez brytyjską firmę GW.

WFS nie jest jednak oficjalnym produktem brytyjskiej firmy, a niekomercyjnym fanowskim projektem.

W dużym skrócie i uproszczeniu mechanika WARHEIM FS to przede wszystkim odświeżenie zasad gry MORDHEIM o reguły dwóch ostatnich edycji gry WARHAMMER FANTASY BATTLE oraz najpopularniejszych zasad domowych (home rules), ale nie tylko. Wplotłem w grę także kilka pomysłów i patentów zapożyczonych z innych systemów, które występują w grze jako opcjonalne zasady zaawansowane i dobrze spełniają swoje zadanie, jakim jest urozmaicenie rozgrywki.

Akcja gry została przeniesiona z MORDHEIM o nieco ponad 500 lat do przodu i osadzona na północnych rubieżach Imperium, bezdrożach i osadach skażonych w czasie Burzy Chaosu plugawym dotykiem Mrocznych Potęg.

Gra przeznaczona jest dla dwóch lub więcej graczy, a do rozgrywki potrzebne są figurki i makiety najlepiej w skali 28 mm oraz znane z rozgrywek WFB kostki i miarka z podziałką w calach.

W trakcie gry w WARHEIM FS gracze dowodzą zbrojnymi kompaniami (w skład których wchodzi od 3 do 20 modeli), a celem rozgrywki jest wygranie składających się na kampanię potyczek. Scenariusze umieszczone w podręczniku zostały podzielone na miejskie (toczone wewnątrz murów zdobytych przez Hordy Chaosu miast) oraz wiejskie (toczone poza murami miast w pobliżu niewielkich splądrowanych osad, pośród groźnych leśnych ostępów czy na niebezpiecznych imperialnych gościńcach).

WARHEIM FS to figurkowa gra bitewna, a więc do toczenia potyczek będziemy potrzebować modeli i makiet oraz stołu albo innej płaskiej powierzchni, najlepiej o wymiarach 120 x 120 cm.

Rozegranie jednego scenariusza zajmuje w zależności od doświadczenia graczy i zaawansowania drużyny którą dowodzą od godziny do dwóch, czasem trzech. I choć WFS pozwala na indywidualne rozgrywki, to największą zabawę zapewnia kampania. Możliwość różnorodnego rozwoju dowodzonej przez siebie drużyny zapewnia dużo frajdy i satysfakcji. W zależności od wyboru, gracz może kłaść nacisk na ilość wojowników w drużynie lub kosztem liczebności kompanii uzbrajać wojowników w lepszy oręż, pancerze ale także inny ekwipunek - w tym duży wybór przedmiotów magicznych. Ponadto drużyny dysponują dostępem do machin wojennych i pojazdów, które umiejętnie wykorzystane mogą przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść.

W grze ważna jest odpowiednia taktyka i strategia oraz umiejętne wykorzystanie atutów jakimi dysponują nasi wojownicy. Znaczenie ma także odpowiednie korzystanie z osłon jakie zapewniają makiety, czy właściwe wykorzystanie znajdujących się na polu bitwy obiektów specjalnych.

Jeśli państwo-draństwo jest zainteresowane bardziej obszerną recenzją gry WARHEIM FS to zapraszam do lektury wpisu autorstwa Sister of Mercy, który można TUTAJ.

Przygotowałem dla was także wprowadzenie do Warheim FS, w którym wraz z Sister of Mercy krok po kroku omówiliśmy proces rekrutacji kompanii, przygotowanie do gry, rozgrywkę oraz następującą po niej sekwencję po potyczce.

Z kolei STĄD można pobrać pomoc dla graczy, gotowy do wydruku plik zawierający zestawienie najczęściej używanych w czasie rozgrywek zasady.


Podręcznik:
Kompletny podręcznik Warheim FS składa się z 28 rozdziałów i liczy 738 wypełnionych fluffem stron.

Zasady podstawowe, w większości znane graczom Mordheim czy Warhammera Fantasy Battle, zajmują pierwsze 30 stron i podzielone zostały na 8 rozdziałów, w których przedstawiono: składające się na charakterystykę modeli Współczynniki, potrzebne do gry Modele oraz omówione szczegółowo zostały poszczególne Fazy składające się na Turę gry.

Najobszerniejszą część podręcznika stanowi rozdział 9, który zajmuje niemal 400 stron, a w którym przedstawiłem blisko 40 Drużyn, spośród których gracze mogą wybierać dowodzone przez siebie kompanie. Wśród owych drużyn znajdują się zarówno kompanie Ludzi, Elfów, Krasnoludów, Ogrów, Kultów Chaosu, Nieumarłych jak i Skavenów, Zielonoskórych czy Jaszczuroludzi.

Kolejne 6 rozdziałów (mieszczących się na nieco ponad 100 stronach) traktuje szczegółowo o zasadach Kampanii, scenariuszach, dostępnym ekwipunku oraz Najemnych Ostrzach - czyli najemnikach, którzy za odpowiednią opłatą w złocie wspomogą naszą drużynę. Kampania jest tym co stanowi istotę rozgrywek Warheim FS, a możliwość różnorodnego rozwoju dowodzonej przez siebie drużyny sprawia wiele frajdy i daje dużo satysfakcji.

Na następnych 50 stronach znajduje się 6 rozdziałów zawierających reguły dotyczące Kawalerzystów, Potworów, Rydwanów & powozów, Lotu oraz Machin Wojennych, a także plugawych Stygmatów Chaosu.

To, co stanowi chyba największą różnicę pomiędzy Mordheim a Warheim Fantasy Skirmish zapisane zostało na kolejnych 70 stronach. W dwóch rozdziałach przedstawiłem reguły, którym podlegają Magowie i Duchowni należący do dowodzonych przez graczy kompanii.

Ostatnie 20 stron, to dość szczegółowe kalendarium zawierające Historię świata Warhammera oraz Karta Drużyny i Karty Zadań Specjalnych oraz Indeks.

Podręcznik, dostępny jest w dwóch wersjach okładki.

Pierwsza wersja okładki to 'odświeżony' projekt Quintusa. Druga to autorski projekt Thorasha. Obie poddałem lekkiej obróbce w programie graficznym.

http://azylium.vot.pl/images/05/WFSa.jpghttp://azylium.vot.pl/images/05/WFSb.jpg
Aby pobrać podręcznik kliknij na wybraną przez ciebie okładkę.

DOWNLOAD
Warheim FS 0.5a|Warheim FS 0.5b|Pomoc dla gracza


ONLINE
Warheim FS 0.5a|Warheim FS 0.5b|Pomoc dla gracza


Przerwy, pomiędzy kolejnymi edycja są coraz dłuższe, mimo to system wciąż się rozwija i wszelka pomoc  jest bezcenna. Dlatego o wszelkich niedociągnięciach proszę pisać TUTAJ.

Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim FS na FB oraz dołączenia do BLOGOSFERY.

***
Podręcznik WARHEIM FS jest tworzony, jako nieoficjalny, fanowski dodatek do uniwersum Warhammer. Znaki towarowe zostały użyte w tekście bez zezwolenia, jednak nie mają one na celu kwestionować ich przynależności do firmy Games Workshop. WARHEIM FS w pełni uznaje prawo autorskie i przynależność znaków towarowych. W miejscach, gdzie jest to możliwe podręcznik jest dostosowany do świata Warhammera i czyni to z pełną świadomością przynależności tego materiału do jego właściciela.
Wszystkie postacie są fikcyjne i jakiekolwiek podobieństwo do osób żyjących bądź zmarłych jest całkowicie przypadkowe.

Offline

 

#114 2013-12-27 04:22:22

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dziś mam dla tych z was, którzy nie doceniają uroku 'gotyku poszarpanego', wersję podręcznika do Warheim Fantasy Skirmish pozbawioną tej jakże uroczej i klimatycznej czcionki...

Odnośnik do podręcznika z 'normalną' czcionką znajdziecie na BLOGU. To trzeci link w dziale download.

Mam także prośbę do tych z was, którzy grają lub zaczną grać w Warheim FS. Piszcie o wszelkich swoich uwagach, spostrzeżeniach oraz pomysłach na Azylium. Chociażby w tym WĄTKU.

Wszystkie posty zostaną przeczytane, a te rozsądne rozważone. Z waszą pomocą gra na pewno zyska na jakości.

Offline

 

#115 2013-12-28 08:51:08

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na blogu opublikowałem kolejny wpis poświęcony Panteonowi bogów Chaosu w uniwersum Warhammera. Tym razem są to informacje na temat Khorna, Pana Krwi.

http://1.bp.blogspot.com/-nzBwS1Ty1sQ/Uro_xLXa1dI/AAAAAAAAECQ/jFBASRdPA9M/s320/religi10.jpg

Offline

 

#116 2014-01-01 23:23:46

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na blogu opublikowałem kolejny wpis poświęcony Panteonowi bogów Chaosu w uniwersum Warhammera. Tym razem są to informacje na temat Tzeentcha, Pana Przemian.

http://4.bp.blogspot.com/-SfuZkrvfXT4/UsLucL41BJI/AAAAAAAAEEQ/J1LQEDpY1is/s1600/Tzeentch.jpg

Offline

 

#117 2014-01-03 01:55:10

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dziś mam dla was czwartą część wprowadzenia do Warheim Fantasy Skirmish, w której krok po kroku zaprezentowałem wraz z SofM rozgrywanie sekwencji po potyczce.

Offline

 

#118 2014-01-16 18:33:37

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Przygotowałem dla was kolejny wpis zawierający informacje na temat bogów Chaosu w Warhammerze. Jeśli ciekawi jesteście kim jest Przodek Krasnoludów Chaosu zwany Hashutem, Ojcem Ciemności, to zapraszam do lektury krótkiego wpisu na BLOGU.

Offline

 

#119 2014-01-22 23:02:58

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dziś na blogu kolejny wpis 'fluffowy', zawierający kilka informacji na temat Rogatego Szczura, Pana Szczuroludzi.

Offline

 

#120 2014-01-28 16:33:37

ulves

http://i.imgur.com/fphFl.png

Zarejestrowany: 2014-01-28
Posty: 2

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Jestem zainteresowany grą w Mordheim/Warheim. Czy zapowiadają się jakieś gry w najbliższym czasie, o których wąskie grono graczy tego forum coś wie?

Offline

 

#121 2014-01-28 17:13:27

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Ja z chęcią zagram jakiś pojedynczy scenariusz lub dwa.
Mam kilka band (łowcy czarownic, wampiry, krasnoludy),
jest w czym wybierać.

Ostatnia kampania trochę nam się rozeszła, a że nie słyszałem głosu chętnych na kolejną odsłonę,
to na razie niczego nie szykuję.
Gdyby jednak znaleźli się chętni, to z wielką ochotą przygotuję drugą edycję.

Przy okazji czekam na uwagi co do regulaminu i formy jaką taka kampania miałaby przybrać.


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#122 2014-01-28 17:49:10

ulves

http://i.imgur.com/fphFl.png

Zarejestrowany: 2014-01-28
Posty: 2

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Nie mam doświadczenia w Warheim, z kolei widzę, że zasady się troszkę rozrosły w porównaniu do Mordheim. Jak nadrobię tą zaległość to spróbowałbym zagrać (jakąś bandą ludzi) z wami, póki co z chęcią bym się poprzyglądał, jak wy gracie. Co do pomysłów, na prowadzenie gry, a w zasadzie trochę dłuższej kampanii, to mam spore doświadczenie w WFRP (jakoś 12 lat), więc z chęcią pomogę w burzy mózgów.

Offline

 

#123 2014-01-28 18:59:08

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dziś ma dla was wpis poświęcony pierwszemu z bóstw ludzi Starego Świata. Jeśli ciekawi jesteście informacji na temat Sigmara Młotodzierżcy, to zapraszam na BLOGA.

Offline

 

#124 2014-02-02 20:58:42

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Sister_of_Mercy napisał:

Witajcie,

Ten temat miałam poruszyć mniej więcej pół roku temu, ale niestety obowiązki zawodowe pozwoliły mi zająć się magią w Warheim FS dopiero teraz.

Może nie magią w całości, a właściwie zaklęciami.

QC jakiś czas temu zlecił mi przeredagowanie zaklęć poszczególnych Kolegiów Magii i Dziedzin oraz lepsze zbalansowanie ich względem siebie. Przy okazji uzgodniliśmy, kierując się waszymi uwagami, że zaklęcia zostaną nieco osłabione, między innymi usunięta została spora część najpotężniejszych czarów ofensywnych, a magiczne pociski wykorzystujące 3" wzorniki nie będą już zadawały K3 trafień. Przy okazji pojawiło się więcej zaklęć typu klątwa, a zaklęcia wspomagające zyskały nieco mocy.

Jako pierwsze na warsztat wzięłam zaklęcia Imperialnych Kolegiów Magii oraz Magii Lodu do których dostęp mają Magistrowie Magii i czarownicy służący w szeregach kompanii Ludzi.

- Kolegium Bestii
- Kolegium Cienia
- Kolegium Metalu
- Kolegium Niebios
- Kolegium Ognia
- Kolegium Śmierci
- Kolegium Światła
- Kolegium Życia
- Magia Lodu

Jak zauważycie część zaklęć jest wspólna, choć różnią się detalami, są to magiczne pociski występujące jako pozycja 5 i 9, zaklęcie ofensywne pod 8, czar umożliwiający LOT pod 4, klątwy pod 7 oraz magiczny pancerz pod 10 i magiczny oręż pod 11. Pozostała zaklęcia są unikalne dla poszczególnych Kolegiów Magii.

Zaklęcia z pozostałych Dziedzin Magii opublikuję w najbliższych tygodniach.

Jako, że jest to wersja wstępna liczę na wasze uwagi. Cóż, jeśli ich nie będzie zaklęcia ukażą się w kolejnej edycji w zaprezentowanym poniżej kształcie.

Offline

 

#126 2014-02-09 02:07:34

Duchowaty

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2013-01-26
Posty: 21

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

@izwor: No ja jestem chętny na kampanie warheim, jak i na jakiś pojedynczy scenariusz czasem (-;

@ulves: Jak chcesz i ścigniesz mnie i izwora w najbliższym czasie to myślę że bylibyśmy w stanie zorganizować jakąś przykładową potyczkę warheim. O ile oczywiście izwor będzie chętny grać z takim nupem jak ja (-;

Offline

 

#128 2014-02-11 19:42:48

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Sister of Mercy napisał:

QC wraz z Myszorem na łamach Azylium przedyskutowali kilka kwestii dotyczących mechaniki Warheim FS i do podręcznika wprowadzono kilka zmian.

TUTAJ znajdziecie link do erraty, plik w formacie pdf zawiera siedem stron na których wprowadzono zmiany, jeśli chcecie wiedzieć co konkretnie się zmieniło odwiedźcie odpowiedni wątek na Azylium.

Przy okazji zaktualizowany został plik z pomocą dla gracza, który tradycyjnie dostępny jest także w wersji bez tła.

Offline

 

#130 2014-02-25 00:58:25

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Początek tygodnia, pora więc na wpis przybliżający historię uniwersum Warhammera. Dziś kolejny post z serii 'Panteon bogów Starego Świata', tym razem poświęcony Shallyi, bogini leczenia i miłosierdzia.

Offline

 

#132 2014-03-07 20:41:13

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

W tym tygodniu niewiele czasu mogłem poświęcić na hobby, za to Sister of Mercy stanęła na wysokości zadania. Na blogu możecie zapoznać się z przeredagowanymi zaklęciami do Warheim Fantasy Skirmish.

Sister_of_Mercy napisał:

Ostatnie tygodnie poświęciłam na przeredagowanie zaklęć poszczególnych Kolegiów Magii i Dziedzin oraz lepsze zbalansowanie ich względem siebie. Przy okazji uzgodniliśmy, kierując się waszymi uwagami, że zaklęcia zostaną nieco osłabione, między innymi usunięta została spora część najpotężniejszych czarów ofensywnych, a magiczne pociski wykorzystujące 3" wzorniki nie będą już zadawały K3 trafień. Przy okazji pojawiło się więcej zaklęć typu klątwa, a zaklęcia wspomagające zyskały nieco mocy.

Jak zauważycie część zaklęć jest wspólna, choć różnią się detalami, są to magiczne pociski występujące jako pozycja 5 i 9, zaklęcie ofensywne pod 8, czar umożliwiający LOT pod 4, klątwy pod 7 oraz magiczny pancerz pod 10 i magiczny oręż pod 11. Pozostała zaklęcia są unikalne dla poszczególnych Dziedzin Magii.

Jako, że jest to wersja wstępna liczę na wasze uwagi. Cóż, jeśli ich nie będzie zaklęcia ukażą się w kolejnej edycji w zaprezentowanym poniżej kształcie.

ONLINE

Offline

 

#133 2014-03-10 19:55:55

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Jak co tydzień, w poniedziałek, polecam wpis przybliżający historię uniwersum Warhammera Fantasy. Tym razem opublikowałem kilka informacji na temat Ranalda, patrona złodziei i oszustów. To ostatnie bóstwo rodziny południowej.

Offline

 

#134 2014-03-17 23:56:07

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Poniedziałek, więc pora na kolejny fluffowy wpis. Dziś Taal i Rhya, czyli kolejne bóstwa uniwersum Warhammera Fantasy.

Offline

 

#135 2014-03-24 21:54:39

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Poniedziałek, czyli trochę historii świata Warhammera. Czas na kolejny wpis z serii 'panteon bogów Starego Świata'. Dziś kolejne bóstwo rodziny północnej - Ulryk, bóg bitwy, wilków i zimy.

Offline

 

#136 2014-04-01 03:27:44

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dzisiaj ma dla was trzy odnośniki.

Pierwszy prowadzi do #159 wydania Zebranych z tygodnia, czyli galerii, nowości, poradników oraz recenzji i ciekawostek związanych głównie z uniwersum Warhammera, choć nie tylko...

Drugi wpis to cotygodniowa porcja informacja na temat bóstw Starego Świata. W tym tygodniu bohaterem postu jest Mannan, bóg mórz.

I ostatni post opublikowany w marcu na blogu, to podsumowanie miesiąca. Sprawdźcie, czy nie przegapiliście jakiegoś wpisu.

Offline

 

#137 2014-04-09 01:49:13

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Pozwolę sobie opublikować kilka odnośników.

Po pierwsze kwestia modyfikacji zasad:

quidamcorvus napisał:

Dwie propozycje do dyskusji:

1. Pierwsza to zwiększenie efektywności broni odłamkowej. Co sądzicie o dodaniu dla garłacza i falkonetu cechy oręża druzgoczący?
To jedne z droższych broni w grze o niestety znikomej skuteczności działania.

2. Druga propozycja to z kolei osłabienie broni z cechą oręża wielokrotny strzał. Mianowicie z wielokrotnego strzału można by skorzystać tylko wtedy, gdy model nie poruszył się z fazie ruchu. Widzicie potrzebę takiej modyfikacji?

Po drugie na blogu dostępne jest #160 wydanie zebranych z tygodnia.

Oraz wpis poświęcony Ursunowi, Ojcu Praniedźwiedziowi.

Opublikowałem też zdjęcia pomalowanych Barykad.

Offline

 

#138 2014-04-15 04:14:24

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na blogu jest już dostępne #161 wydanie Zebranych z tygodnia.

Przy okazji polecam także lekturę wpisu poświęconego Dawnej Wierze oraz obejrzenie zdjęć Saramonde i Kyli, które w trakcie rozgrywek w Warheim FS będą występowały jako najemne ostrza.

Offline

 

#139 2014-04-21 20:11:55

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Poniedziałek, więc czas na kilka informacji z uniwersum WH. Dziś Grimnir Nieustraszony, krasnoludzki Przodek Pogromców.

A wczoraj na blogu pojawiło się #162 zestawienie Zebranych z tygodnia.

Offline

 

#140 2014-04-30 17:00:25

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na blogu opublikowałem podsumowanie miesiąca. Państwo-draństwo sobie sprawdzi przed majówką czy czegoś nie pominęło.

Jak zwykle polubienia oraz wszelkie komentarze po wpisami i udostępnienia  bardzo mile widziane!

Offline

 

#141 2014-05-20 08:48:35

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Uważni czytelnicy z pewnością zauważyli kilka zmian, które pojawiły się na prowadzonych przeze mnie blogach.

Po pierwsze założyłem nowego bloga Oldenlitz na którym będą pojawiać się tylko wpisy związane z makietami miasta Oldenlitz.

Po drugie, zainspirowany layotem bloga Spiky Rat Pack zmieniłem wygląd bloga Warheim FS, zresztą w podobnym stylu utrzymałem nowy blog Oldenlitz.

Przy okazji z bloga Warheim FS usunąłem wpisy niezwiązane z zasadami i gadżetami do gry WFS. Odtąd tylko wpisy dotyczące bezpośrednio podręcznika, dodatków i zasad gry będą pojawiać się na tym blogu.

Mam nadzieję, że szanownemu państwu-draństwu podoba się 'lekki' layout nowych blogów.

Tradycyjnie na blogu quidamcorvus będą pojawiać się wszystkie wpisy, a sam blog zostanie utrzymany w dotychczasowej 'ciężkiej' formie.

Jak zwykle wszelkie komentarze i uwagi mile widziane.


Jednocześnie zachęcam do lektury wpisów opublikowanych na blogu w minionym tygodniu:
- Religie i wierzenia, część 1.
- Zebrane z tygodnia #166
- Subiektywne podsumowanie tygodnia #65
- Tabletop World - Supplies (minirecenzja)
- Oldenlitz, Pomnik Pięciu.
- Najemne Ostrza: Poszukiwacz złota.
- Pani z Jeziora, Bogini Bretonni


http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/5hqm.jpg

Offline

 

#142 2014-05-23 21:42:28

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Strona 724.

Jak podczas ostatniej rozgrywki słusznie zauważył Szczery, zadania specjalne Litość to zbrodnia i Okup nie mogły zostać zrealizowane. W związku z czym uściśliłem treść kart:

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/m2gy.jpg

Przy okazji zmieniłem zasady specjalne dotyczące kompanii Kultystów Chaosu. I tak stronnicy Kultyści wszystkich kultów kosztują 25 zk i nie posiadają zasady specjalne Stygmat Chaosu.

Z kolei Zwierzoludzie (Zwierzoczłek, Khorngor, Plagogor, Slaangor, Tzaangor) służący w szeregach Kultów Chaosu, zaczynają grę posiadają jeden Stygmat Chaosu. Cena pozostaje bez zmian.

Offline

 

#144 2014-06-10 08:03:09

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Co prawda do kolejnej edycji podręcznika do gry Warheim FS zostało jeszcze sporo czasu, to już dziś na blogu lub na Azylium (wedle wyboru) możecie zapoznać się ze zmianami, które z dużym prawdopodobieństwem pojawią się w zasadach.

Jak zwykle wszelkie uwagi, komentarze i sugestie mile widziane.

Offline

 

#145 2014-06-16 05:48:58

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

W minionym tygodniu na łamach forum Azylium pojawiło się kilka nowych wątków związanych z Warheim FS. Wśród nowości szanowne państwo-draństwo znajdzie między innymi rozpoczęte przez Krnąbrnego tematy poświęcone Żelaznemu Demonowi dla Krasnoludów Chaosu oraz kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia, a także zbiór zmian zasad i nowe Karty Zadań Specjalnych, które z dużym prawdopodobieństwem pojawią się wraz z kolejną edycją podręcznika do gry.

Ponadto na blogu quidamcorvus dostępne jest #170 wydanie Zebranych z tygodnia, a na Wrota - polska sieć blogów bitewnych opublikowałem #69 wydanie Subiektywnego Podsumowania Tygodnia.

Offline

 

#147 2014-06-21 07:12:22

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na scribd.com wrzuciłem propozycję zasad dla drużyny Niziołków z Krainy Zgromadzenia.

Kompania składa się z pięciu bohaterów, czterech Niziołków: Starszego i Przepratrywaczy oraz ludzkiego Magistra Magii - Niziołki są odporne na magię i nie posiadają Magów oraz Duchownych, przynajmniej w ludzkim rozumieniu.

Wśród stronników Milicjanci, Pasterze, Ogr oraz Psy pasterskie i Zaprzęg.

Przy okazji wszystkie Niziołki dostały zasadę specjalną Odporność na magię (2).

Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarze mile widziane.

Offline

 

#148 2014-06-25 10:41:23

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Po pierwsze:

Niziołki z Krainy Zgromadzenia.

Od połowy czerwca na forum Azylium trwały prace nad zasadami dla kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia. Rozpoczęty przez Krnabrnego wątek przy znacznym udziale Pepe zaowocował powstaniem nowej drużyny do Warheim FS.

Poniżej znajduje się odnośnik do pliku pdf zawierającego zasady dla kompanii Niziołków.

W skrócie. Kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia może składać się, podobnie jak drużyny Krasnoludów czy Elfów, maksymalnie z 12 modeli ale w odróżnieniu od innych starszych ras, wojownicy z Krainy Zgromadzenia mogą rozpocząć grę z 5 bohaterami.

W odróżnieniu od innych kompanii, jeden z bohaterów wywodzi się z innej rasy niż pozostali drużynnicy. Bowiem wraz z Niziołkami w drużynie może służyć ludzki Magister Magii. Jako, że mieszkańcy Krainy Zgromadzenia są odporni na magię oraz nie posiadają magów i duchownych w ludzkim rozumieniu, na potrzeby gry konieczne było wcielenie w szeregi kompanii ludzkiego maga.

Z kolei wśród stronników prócz Niziołków, których można rekrutować jako Pasterzy, Milicjantów i jeżdżących na kucach Przepatrywaczy znalazło się także miejsce dla psów pasterskich oraz Ogra.

Mimo wszystko trzeba pamiętać, że nie jest to kompania nastawiona na walkę wręcz. Choć z drugiej strony zmodyfikowana umiejętność psiarczyk wspomagająca modele psów pasterskich oraz zasada specjalna kuchnia niziołków, pozwalająca na najęcie Najemnego Ostrza bez kosztów rekrutacji stanowią poważny atut tej kompanii. Ponadto, jako jedna z niewielu nieludzkich drużyn kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia nie posiada kar do zakupu ekwipunku, a pięciu bohaterów przy umiejętnej grze pozwala liczyć na rozsądny dochód.

Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarza jak zwykle mile widziane.

ZASADY

Wpis dostępny także na BLOGU.


Po drugie:

Dzięki waszemu zaangażowaniu gra Warheim FS wciąż się rozwija i z edycji na edycję jest coraz lepsza. A wszelkie dyskusje w przeważającej większości toczą się na forum Azylium w oddziale poświęconym Warheim FS. Jeśli jeszcze tego zrobiliście to zachęcam do rejestracji na forum i aktywnego udziału w tworzeniu gry.

Pełne wersje podręcznika z okładką, aktualnym spisem treści oraz indeksem publikuję raz, dwa razy w roku. A odnośnik do pliku pdf możecie znaleźć w dziale download na blogu.

Z kolei w dziale wip udostępniał będę odnośnik do aktualizowanego na bieżąco podręcznika, o którą wielu z was prosiło. Należy jednak pamiętać, że podręcznika w wersji wip z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie zawierał nieaktualny spis treści i indeks.

Podręcznik do Warheim FS wersja WiP.

Offline

 

#149 2014-07-01 03:39:53

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dziś mam dla was trzy odnośniki.

Na blogu opublikowałem podsumowanie miesiąca, tak więc możecie sprawdzić, czy czegoś nie pominęliście.

Ponadto, w ramach poniedziałków wpisów fluffowych zapraszam do lektury tekstu poświęconego świętom i świętom religijnych w uniwersum Warhammer Fantasy:

A w niedzielę na blogu opublikowałem #172 wydanie Zebranych z tygodnia.

Offline

 

#150 2014-07-15 06:07:09

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Pora nadrobić zaległości.

Po pierwsze na blogu jest już dostępne #174 wydanie Zebranych z tygodnia.


Po drugie szanowne państwo-draństwo może zapoznać się z kolejnym wpisem przybliżającym historię magii w uniwersum Warhammer Fantasy.

I po trzecie przygotowałem i opublikowałem zasady dla kompanii Jeźdźców Wilków do gry bitewnej Warheim Fantasy Skirmish.

Jak zwykle wszelkie uwagi, sugestie i komentarze mile widziane.

Offline

 

#151 2014-07-19 01:26:57

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Mówiłem już kiedyś, że nie znoszę lata? Nie znoszę. Podobnie jak ciepłej wódki i spoconych kobiet. Moje Panie śpią, ja mam wolne pomiędzy nocnymi zmianami, a że jest tak gorąco, że malować się nie chce to postanowiłem w końcu przeredagować modlitwy, którymi w Warheim FS mogą posługiwać się DUCHOWNI.

W sumie jest to efekt pracy Sister of Mercy nad nowymi zaklęciami, które jakiś czas temu pojawiły się w sieci.

Poniżej szanowne państwo-draństwo znajdzie plik ze wspomnianymi wcześniej modlitwami. Jak zwykle wszelkie uwagi, komentarze i sugestie mile widziane. Szczególnie te dotyczące ewentualnych literówek i stylistyki.

Przy okazji przypominam o zaktualizowanej wersji podręcznika w wersji WiP, którą można pobrać STĄD.

MODLITWY

Offline

 

#152 2014-07-25 03:23:21

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Zaktualizowałem Rozdział XXI: Elementy terenu na polu bitwy w podręczniku do gry Warheim FS.

Zmiany polegały na zwiększeniu do 11 ilości lokacji i poszczególnych elementów terenu. Przy czym te ostatnie losowane są teraz za pomocą rzutu 2K6 co oznacza różne prawdopodobieństwo wylosowania konkretnych terenów.

Jak zwykle mam do szanownego państwa-draństwa prośbę. Przeczytajcie tekst i dajcie znać o ewentualnych literówkach, błędach stylistycznych czy wszelkich innych uwagach i sugestiach jakie powstaną w waszych głowach.

Rozdział XXI: Elementy terenu na polu bitwy

Offline

 

#153 2014-08-15 17:37:12

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

quidamcorvus napisał:

Jako, że szanowne państwo-draństwo od dłuższego czasu domaga się modyfikacji scenariuszy w taki sposób by istniała alternatywne zakończenie dla rozbicia przeciwnika, wpadłem na pewien pomysł.

W scenariuszach którym celem jest zbieranie rozrzuconych po polu bitwy znaczników kosztowności proponuję wprowadzić następujące zmiany.

Ilość rozrzuconych po polu bitwy znaczników kosztowności ustalałoby się poprzez zsumowanie rzutów K3+1 wykonywanych przez każdego z graczy. Natomiast

Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z kompanii podniesie więcej niż połowę rozmieszczonych na polu bitwy znaczników kosztowności lub gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia.

I teraz pytanie czy pogrubiony zapis jest czytelny i zrozumiały, czy proponujecie to zapisać w inny sposób?

Powyższe zmiany wiązałyby się także z tym, że w wyniku alternatywnego zakończenia gry, przeciwnik zatrzymywałby ewentualne znaczniki kosztowności, które zdobył w czasie gry. Obecnie modele 'wyrzucają' znaczniki podczas Ucieczki! wynikającej z rozbicia.

Co o tym sądzicie?

Ewentualne odpowiedzi w miarę możliwości można zamieszczać TUTAJ.

Offline

 

#154 2014-08-28 22:52:38

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Johann Schweinepulver, Świniopas z Oldenlitz - pierwsza Postać Dramatu do Warheim FS. Zapraszam do lektury zasad i reguł. Wszelkie komentarze, uwagi i spostrzeżenia jak zwykle mile widziane

Offline

 

#156 2014-09-13 16:22:33

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Monstrum Meistera Bergholtza - druga Postać Dramatu do Warheim FS. Zapraszam do lektury zasad i reguł. Wszelkie komentarze, uwagi i spostrzeżenia jak zwykle mile widziane

Offline

 

#157 2014-10-03 03:11:03

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Pozwolę sobie wrzucić informację o nowej edycji podręcznika do gry Warheim Fantasy Skirmish.

A szanowne państwo-draństwo zechce podzielić się tą, jakże radosną, informacją ze swoimi znajomymi i znajomymi znajomych, czy coś...

Oczywiście wszelkie polubienia i komentarze mile widziane.

Zachęcam do lektury, a przede wszystkim do gry! O ile oczywiście, nie odstrasza was turowa mechanika związana z uniwersum Warhammer Fantasy

Offline

 

#158 2014-11-06 00:34:29

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dziś mam dla was pliki z zaktualizowanymi Kartami Zadań Specjalnych do Warheim FS. Pierwszy odnośnik prowadzi do kart, do których grafikę przygotował Pepe, a drugi link to plik przygotowany przez Sister of Mercy.

Tradycyjnie już pliki można pobrać/obejrzeć na scrib.com...

Wersja Pepe|Wersja SofM

...oraz DropBoxie.

Wersja Pepe|Wersja SofM

Zachęcam także do odwiedzenia działu DownLoad gdzie znajdziecie więcej plików do Warheim FS.


Jak zwykle wszelkie uwagi, pomysły, komentarze i oferty współpracy mile widziane.

Offline

 

#159 2014-11-13 05:37:37

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dziś mam dla was zasady dla Plemienia Leśnych Goblinów, to kolejna kompania Zielonoskórych do Warheim FS.

Wszelkie uwagi, sugestie i komentarze oczekiwane.

Offline

 

#160 2014-11-21 01:43:29

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na blogu zamieściłem propozycje zmian dotyczącą scenariuszy i Punktów Kampanii w Warheim FS.

Offline

 

#161 2015-02-25 00:09:08

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Z dwumiesięcznym poślizgiem prezentuję szanownemu państwu-draństwu wstępne zasady dla kompanii Nocnych Goblinów do gry Warheim FS.

Zachęcam do lektury i komentowania.

Wszelkie uwagi i pomysły mile widziane.

OnLINE|DowNLoaD

Offline

 

#162 2015-03-04 23:17:19

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty wzgórz, czyli pierwszy z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.

DowNLoaD|OnLInE

Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.

Offline

 

#163 2015-03-10 23:59:26

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty lasów, czyli drugi z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.

DowNLoaD|OnLInE

Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.

Offline

 

#164 2015-03-17 23:47:21

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty rzek, czyli trzeci z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.

DowNLoaD|OnLInE

Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.

Offline

 

#165 2015-03-24 22:46:49

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty bagien, czyli czwartego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.

DowNLoaD|OnLInE

Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.

Offline

 

#166 2015-04-02 23:18:25

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty mistycznych monumentów, czyli piątego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.

DowNLoaD|OnLInE

Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.

Offline

 

#167 2015-04-09 00:29:27

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty tajemniczych budowli, czyli szóstego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.

[align=center]DowNLoaD|OnLInE[/align]

Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.

Offline

 

#168 2015-04-10 12:30:13

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Zmotywowany między innymi pytaniem zadanym przez Apoka na łamach Azylium postanowiłem uściślić zapisy dotyczące Stygmatów Chaosu - głównie o zapis:

"Działanie Stygmatu Chaosu może zwiększyć wartość współczynników ponad rasowe maksimum."

STĄD możecie pobrać aktualną wersję pliku w formacie PDF. Przeczytajcie i dajcie znać, czy czegoś nie pominąłem. A także piszcie śmiało wszelkie inne uwagi, pomysły i komentarze.

ONLINE

Ponadto przypominam, że najnowszą wersję podręcznika w wersji WIP szanowne państwo-draństwo może pobrać STĄD.

Offline

 

#169 2015-04-21 21:52:39

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Powoli przymierzam się do zastąpienia nielicznych umieszczonych w podręczniku rysowanych diagramów fotografiami wykonanymi przy użyciu modeli i makiet.

W związku z tym mam do szanownego państwa-draństwa grającego w Warheim FS zapytanie:
Jakie sytuacje chcielibyście zobaczyć na takich diagramach?
Skok? Zeskok? Upadek? Model za osłoną? Co jeszcze?

Wasze propozycje zamieszczajcie w komentarzach pod tym wpisem lub w odpowiednim wątku na Azylium.

Offline

 

#170 2015-04-28 23:09:35

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Korzystając z przygotowanych przez Pepe grafik zrobiłem karty lokacji, czyli siódmego z elementów terenu na polu bitwy w Warheim FS.

[align=center]DowNLoaD|OnLInE[/align]

Więcej pomocy do gry znajdziecie TUTAJ.

Offline

 

#171 2015-05-08 16:37:55

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Poniżej przedstawiam wstępną wersję zasad dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy.

Gladiatorzy z Jałowej Krainy

Podobnie jak większość pozostałych ludzkich kompanii, także drużyna Gladiatorów z Jałowej Krainy dysponuje na początku 5 bohaterami.
- Mecenasem pełniącym rolę dowódcy, który fluffowo jest właściciele szkoły gladiatorów i odpowiada za pozyskiwanie nowicjuszy, do czego służy mu zasada specjalna handlarz niewolników.
- Kolejnym bohaterem jest Czarownik, postać dobrze znana wszystkim graczom prowadzących pozaimperialne kompanie wojowników
- Następnie mamy dwóch Czempionów, czyli głównym walczących bohaterów
- I na koniec felczera, teoretycznie najsłabszego z bohaterów, który odpowiada głównie za leczenie swych towarzyszy.

Natomiast wśród stronników wyróżnić można:
- Niewolników, jaki niewolnik jest każdy widzi
- Gladtiatorów, dysponujących WW 4 i zdolnością szermierz
- Dzikie zwierzęta: Szablozębne i Niedźwiedzia
- A także nieludzi: Ogra i Trollobójców.

Zarówno bohaterowie jak i stronnicy mają dostęp do różnego rodzaju oręża do walki wręcz. Ponadto, Czempioni mogą nauczyć się jednego ze stylów walki, który daje im w walce wręcz znaczne bonusy.

Szanowne państwo-draństwo zechce zapoznać się z zawartością PDFa i podzielić (na przykład na AZYLIUM) swoimi uwagami i wrażeniami.

Offline

 

#172 2015-07-08 16:37:52

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Krnabrny z klubu WarZag zamieścił informację o przygotowaniach do turnieju WFS, który w sierpniu miałby odbyć się w Będzinie. Więcej informacji znajdziecie na Azylium:

http://azylium.vot.pl/ForumsPro/viewtop … html#31306

Offline

 

#173 2015-08-06 23:35:23

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Szanowne państwo-draństwo pozwoli, że w ten upalny sierpniowy wieczór napiszę parę słów na temat zbliżającej się kolejnej edycji podręcznika do Warheim FS.

Niestety wciąż nie będzie to edycja 1.0, do które brakuje w podręczniku jeszcze kilku rzeczy i tu niezmiennie liczę na waszą aktywność i pomoc. Po pierwsze i najważniejsze wciąż brakuje Postaci Dramatu, a szanowne państwo-draństwo może wykazać się w tej materii. Jeśli natchnie was wena, to swoje propozycje możecie zamieszczać TUTAJ.

Poza przed wydaniem wersji 1.0 pojawią się jeszcze nowe kompanie, a mianowicie Banici z Księstw Granicznych, Fimiry oraz Karnawał Chaosu i Konkwistadorzy z Estalii. Nad którymi obecnie pracuję, póki co najbardziej zaawansowane prace dotyczą Fimirów, do których zasady, o ile nie wydarzy się nic nadzwyczajnego, powinny pojawić się na początku września.

Od opublikowania podręcznika w wersji 0.75 w zasadach pojawiło się także kilka zmian, niemal kompletną listę znajdziecie TUTAJ.

Ponadto, mam jeszcze pewną propozycję dotyczącą dostępności dla modeli rekrutowanych już w trakcie kampanii ale więcej o tym znajduje się TU.

Do szanownego państwa-draństwa mam prośbę-groźbę zapoznajcie się w miarę możliwości ze zmianami i propozycjami zamieszczonymi powyżej i dajcie znać co o nich sądzicie, jeśli macie swoje pomysły to także piszcie śmiało.

Wersję WiP z wprowadzonymi zmianami możecie pobrać STĄD.

Offline

 

#174 2015-09-20 22:06:29

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Mam do szanownego państwa-draństwa propozycję czy może raczej pytanie.

Jakiś czas temu Sister_of_Mercy otrzymała od swoich współgraczy, który czytają między innymi blog Maniexite (który zapewne ich zainspirował) propozycję zmiany mechaniki wykonywania testów trafienia i zranienia z rzutów K6 na 2K6.

Podobno taka zmiana przyspiesza nieco rozgrywkę, ponieważ udane rzuty wypadają znacznie częściej przy jednoczesnym zmniejszeniu częstotliwości wypadania zranień krytycznych.

Poniżej znajduje tabela rzutów na trafienie i zranienie przystosowana do rzutów 2K6.

W przypadku ewentualnej zmiany, zranienie krytyczne i dodatkowe Ataki z furii miałyby miejsce przy wyniku 10+. Pozostałe modyfikatory do trafień i zranień wynikające z umiejętności i zasad specjalnych pozostałyby bez zmian.

Co o tym sądzicie?

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/jLu1Bu.jpg

Offline

 

#175 2015-09-21 14:29:52

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Moim zdaniem system 1K6 we wszystkich systemach jest jedną wielką porażką.
Im większa kość (chodzi o ilość oczek) tym więcej możliwości i mniejsza szansa na nierealistyczne skrajności. Dlatego w pełni popieram pomysł zastosowania 2K6 w powyższym przypadku, idą za tym same zalety i żadne wady.


Batman, Age of Sigmar, Confrontation, Warzone, Warzone Ressurection, Warmachine, Hordes, Dystopian Wars, Firestorm Armada, HellDorado, Infinity, Battlegroup, Alkemy, LotR(stary), Team Yankee, Flames of War, Mordheim/Warheim, Anima-Tactics, WFB Historical, Afterglow, Wrath of Kings, WH40K(od biedy), WFB(od biedy)

Offline

 

#176 2015-09-21 14:48:16

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Po za tym 2k6 (np. 5 + 2 = 7) daje Ci rozkład trójkątny i klasę lepszy niż jednostajny dla prawdopodobieństwa.


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#177 2015-09-22 10:21:02

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Poprawiłem tabele trafienia i zranienia.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/JHXEjh.jpg

Poniżej zamieściłem też wybrane zasady, które uległyby modyfikacji:

-Zranienie krytyczne:
Jeżeli w rzucie na zranienie wypadną dwie niemodyfikowane 6 to miało miejsce zranienie krytyczne. Należy wykonać rzut K6 i porównać wynik z TABELĄ ZRANIENIE KRYTYCZNE.
    Wyjątkiem od tej sytuacji jest fakt, gdy atakujący musi wyrzucić dwie 6 aby w ogóle zranić cel. Taki cios nie może zadać zranienia krytycznego – przeciwnik jest zbyt twardy, aby zostać poważnie zranionym przez tak cherlawe stworzenie!
    Ponadto należy zauważyć, że każdy model może zadać tylko jedno zranienie krytyczne na fazę walki wręcz, a więc jeżeli postać posiada kilka ATAKÓW to jedynie dwie pierwsze niemodyfikowane 6 w rzucie 2K6 na zranienie będą traktowane jako zranienie krytyczne.


- Furia:
Ponadto modele podlegające zasadzie specjalnej FURIA otrzymują dodatkowy +1 ATAK za każdy dublet, który w fazie walki wręcz wypadł w udanym rzucie na trafienie oraz mają prawo do przerzutu wszystkich nieudanych rzutów na trafienie czasie szarży.


- Korbacz, itp.:
Ponadto, korbacz to oręż równie niebezpieczny dla wrogów jak i użytkownika. Jeśli w nieudanym rzucie na trafienie korbaczem wypadnie dublet, to oznacza, że korbacz uderzył także w użytkownika oręża, zadając mu jedno automatyczne trafienie.


-Zawodny:
Tego rodzaju oręż często się zacina lub psuje. Jeśli w czasie nieudanego rzutu na trafienie wypadło dublet, użycie broni kończy się NIEWYPAŁEM!. Należy wykonać rzut K6 a wynik odczytać z TABELI NIEWYPAŁU! BRONI PROCHOWEJ.


-Gniew Mannana!, itp.:   
Pan Mórz sprzyja swym wybrańcom. Bohater zadaje zranienie krytyczne jeżeli w udanym rzucie na zranienie wypadnie dublet.


Z kolei STĄD możecie pobrać nową wersję WiP podręcznika, do której wprowadziłem testowo powyższe zmiany. Jeśli macie chwilę czasu, to zerknijcie do podręcznika, być może znajdziecie jeszcze fragmenty które przeoczyłem, a które wymagałyby korekty.

Offline

 

#178 2015-09-22 10:23:43

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Również uważam, że jak nie k10, to 2k6!


Naleśniki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem pleśniowym

Offline

 

#179 2015-09-22 10:40:48

 Asar

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

status asar.bs@gmail.com
3594059
Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 2238
WWW

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

blackout_sys napisał:

Również uważam, że jak nie k10, to 2k6!

Ja bym nawet powiedział 2k10


Bartosz Skorupa [ skorupa.net ] -- kramik
PanO: 2885p, CA, Toha, SM: 2000, Wolfeny: 200, Empire of the Jade Triad, Khaliman republic

Offline

 

#180 2015-10-01 16:05:57

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Sister_of_Mercy napisał:

Dzięki pomocy koyotha i quidamcorvusa przygotowałam dla was nowe wersje tabel trafień i zranień dla rzutów 2K6 do Warheim FS.

Jeśli chcielibyście przeczytać analizę przygotowaną przez  koyotha to odpowiedni plik znajdziecie TUTAJ.

Z kolei TU dostępny jest przygotowany przez koyotha arkusz exela w którym można sobie wszystko ładnie obliczyć.

Pozwoliłam sobie wprowadzić kilka zmian do proponowanych przez koyotha i qc rozwiązań ale w większości nasze cele są podobne - szybsza i bardziej przewidywalna walka.

I tak głównym celem wprowadzenia mechaniki 2K6 jest większa przewidywalność otrzymanego wyniku rzutu, przy jednoczesnym podniesieniu o około 8% podstawowego poziomu trudności trafienia i obniżeniu o 3% trudności zranienia. Napisałam podstawowego bo w przypadku proponowanych zmian większego znaczenia nabierają wszelkie modyfikatory do testów trafienia i zranienia wynikające z szarży czy umiejętności i zasad specjalnych, na znaczeniu zyskała też Ochrona Pancerza - przy częstszych zranieniach warto chronić się zbroją.

W grach testowych walki były krótsze ale i bardziej przewidywalne, ważne jest to kto zaszarżuje, a różnice w wartości współczynników walczących są bardziej widoczne.

Testy nie zostały jeszcze zakończone, dlatego wszelkie wasze uwagi i komentarze są oczekiwane i potrzebne.

Wersję WIP podręcznika z wprowadzonymi zmianami znajdziecie TUTAJ, a zaktualizowaną kartę pomocy TU.

http://2.bp.blogspot.com/-rI0arXzkn6M/Vg06GKiKZPI/AAAAAAAAAE4/NHpYNI1gz7U/s640/2K6.jpg

Offline

 

#181 2015-11-16 16:23:54

Lordzik

http://i.imgur.com/LOEAg.png

2027445
Call me!
Zarejestrowany: 2011-05-23
Posty: 651

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Byłby jakiś chętny na partyjkę-dwie? Chciałbym sprawdzić to-to, zobaczyć jak się ma w stosunku od oryginału. W razie czego, mogę wystawić coś z wampirów.


http://i833.photobucket.com/albums/zz260/Lord_Vampyre/Userbars/heretic.jpg

Offline

 

#182 2015-11-16 23:09:36

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Mam dla szanownego państwa-draństwa raporty bitewne z rozgrywek w Warheim FS w katowickim klubie Inny Wymiar.

Zdjęcia są podlinkowane, więc możecie w nie śmiało klikać.

Chata Guślarza
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/905/Remg8Q.jpg

Święte Źródło
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/911/xqInom.jpg

Zagubiony syn kupca
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/912/6jC9II.jpg

Ruiny
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/903/F2hY57.jpg

Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa mieszkał w okolicach Katowic i chciał zagrać w Warheim FS to piszcie śmiało.

Offline

 

#183 2015-11-19 14:47:05

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Sister_of_Mercy na łamach Danse Macabre, a także Azylium opublikowała zasady pozwalające na ulepszanie pojazdów dostępnych w Warheim FS:

http://quidamcorvus.blogspot.com/2015/1 … asady.html

http://azylium.vot.pl/ForumsPro/viewtop … html#33625

Polecam lekturę zasad i stosowanie modyfikacji w czasie rozgrywek.

Ponadto, z bloga możecie ściągnąć najnowszą wersję podręcznika w wersji WiP z wprowadzonymi w/w zmianami i aktualnym spisem treści (aktualny indeks pojawi się niebawem.

http://warheim.blogspot.com/p/podreczni … a-wip.html

Offline

 

#184 2015-11-20 22:26:55

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Szanowne państwo-draństwo TUTAJ może zapoznać się z kolejną relacją z rozgrywki stoczonej na zasadach Warheim FS w klubie Inny Wymiar.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/911/ormM0j.jpg

Offline

 

#185 2015-12-04 17:59:15

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Pora na kilka wieści z mijającego tygodnia.

I tak, między innymi na łamach bloga Danse Macabre dostępne są zasady dla nowego Najemnego Ostrza - Woźnicy, który to jest uzupełnieniem zasad pozwalających na ulepszenia pojazdów.

Ponadto na Danse Macabre opublikowałem kolejny raport bitewny, tym razem z potyczki stoczonej pomiędzy Krasnoludami a Ogrami.

I w końcu na Azylium powoli przymierzam się do zorganizowania turnieju Warheim FS, który najprawdopodobniej odbędzie się w przedostatni lub ostatni weekend stycznia w Innym Wymiarze w Katowicach. Gdyby ktoś z was chciał wziąć udział dajcie znać na Azylium.

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/905/AlGKAM.jpg

Offline

 

#186 2015-12-18 23:57:22

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Na blogu opublikowałem raport bitewny z potyczki wg turniejowego scenariusza 'Żelazna skrzynia' pomiędzy Ogrami a Zielonoskórymi:

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/903/6IZXR4.jpg

Offline

 

#187 2015-12-19 01:38:32

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Stoły to wy macie tam piękne, aż chce się grać


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#188 2015-12-19 01:54:51

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Izwor napisał:

Stoły to wy macie tam piękne, aż chce się grać

Przyjeżdżaj w styczniu na turniej

Offline

 

#189 2016-01-06 22:57:02

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dzień dobry się z szanownym państwem-draństwem!

Poniżej odnośnik do wpisu w którym znajdziecie kolejne odnośniki do nowej edycji podręcznika do Warheim FS, która nazwałem 2k6.

Podręcznik dostępny jest póki co w dwóch wersjach - pełnej oraz lekkiej, która została pozbawiona wstawek fluffowych i 'wydrukowana' w formie 2 stron na 1 arkusz.

Jakiś czas temu prosiłem o przejrzenie wersji WiP i podzielenie się uwagami. Poprawiłem błędy, które zauważyliście ale pewnie jest ich jeszcze kilka, wiec śmiało komentujcie.

Na razie będzie trochę zamieszania i opóźnień, bo raz że jestem w trakcie przeprowadzki i nie mam jeszcze stałego połączenia z siecią, a dwa że pod koniec miesiąca jest turniej WFS i trochę mi to wolnego czasu zajmuje.

http://quidamcorvus.blogspot.com/2016/0 … a-2k6.html

Offline

 

#190 2016-01-07 20:03:51

basic

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2016-01-03
Posty: 33

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Kawał dobrej roboty Wciąż jednak się zastanawiam jak Wam się udaje unikać pozwów ze strony GW o używanie ich grafik i nazw w podręczniku?

Offline

 

#191 2016-01-07 20:43:12

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

basic napisał:

Kawał dobrej roboty Wciąż jednak się zastanawiam jak Wam się udaje unikać pozwów ze strony GW o używanie ich grafik i nazw w podręczniku?

Ja nie czerpię z Warheim FS zysków, a GW sprzedaje modele.

Offline

 

#192 2016-04-01 01:50:55

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Witam serdecznie szanowne państwo-draństwo!

Blisko 7 lat temu w listopadzie, zainspirowany blogiem Hakostwo, opublikowałem pierwszy wpis na łamach Danse Macabre. Do tej pory takich wpisów pojawiło się ponad 1700.

2009 rok był rokiem szczególnym, rezygnacja z prowadzenia Warhammer Fantasy Roleplay oraz przeprowadzka do nowego miasta, nowa praca, nowy początek i nowe hobby. Choć przez te 7 lat w życiu układało się różnie to figurki, Warheim FS i blog Danse Macabre towarzyszyły mi od tamtej pory nieustannie.

Ale dziś mamy już rok 2016, jak się okazuje również szczególny w moim życiu. Kolejna przeprowadzka, zmiana stanowiska służbowego, rodzina...

Zauważyliście zapewne, że na blogu pojawiło się w tym kwartale niewiele postów związanych z malowaniem figurek i makiet? Wynika to z faktu, iż praca i rodzina zajmują mi coraz więcej czasu, a do malowania zasiadam od wielkiego dzwonu.

Dlatego też kilka tygodni temu podjąłem decyzję o pewnych zmianach, które zamierzam wprowadzić w swoim życiu.

Pierwsza to przekazanie Danse Macabre, Warheim FS i Azylium w ręce Pepe i Sister of Mercy. Gra WFS jest już na tyle rozwiniętym projektem, że nowi redaktorzy z pewnością sobie poradzą.

Co do figurek, które posiadam to najprawdopodobniej wystawię je na sprzedaż na eBay. A za zarobione pieniądze kupię sobie w końcu porządnego peceta, a może i jaką konsolę.

Hanią dorasta to może w końcu nadrobię zaległości, a gier komputerowych, w tym osadzonych w uniwersum Warhammer Fantasy i 40k jest przecież sporo.

Podobnie planuje zrobić z grami planszowymi oraz książkami i komiksami. Wreszcie będę miał na to czas.

Nie zamierzam jednak znikąć z sieci. Wraz z Maniexem, Koyothem i Żółtym założyliśmy jakiś czas temu blog K6, który poświęcony będzie właśnie grom planszowym, komputerowym, książkom i komiksom. Media te wymagają znacznie mniej czasu, dostarczają równie dużo frajdy co bitewniaki, które do tej pory zajmowały mi wolny czas.

Dlatego też zachęcam was do aktywnego obserwowania bloga K6.

Do przeczytania.

Offline

 

#193 2016-04-02 00:37:57

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Mam nadzieję, że szanowne państwo-draństwo nie obraziło się się z tego niewinnego żartu jaki przygotowałem z Maniexem i kilkoma innymi osobami.

Wielu przejrzało kłamstwo i nie dało się nabrać ale kilko z was szczerze zmartwiło się i przesłało mi pełne troski wiadomości i komentarze, za które szczególnie dziękuję.

Cieszy mnie to tym bardziej, że na co dzień nie rozpieszczacie mnie komentarzami i czasami patrząc na obracający się licznik odwiedzin zastanawiam się czy ktoś poza botami zagląda na Danse Macabre?

Jak zauważyliście podczas planowania żartu powstał blog K6, na którym postanowiliśmy publikować co jakiś czas posty związane z grami komputerowymi i planszówkami oraz komiksami i książkami. Gdyby jednak ktoś z was chciał spróbować swoich sił w prowadzeniu K6 to zgłaszajcie się w komentarzach.

Podobnie sprawa ma się z Danse Macabre, jeśli nie macie własnego bloga, a raz na jakiś czas chcielibyście opublikować wpis związany z Warheim FS czy modelarstwem odezwijcie się.

Cóż, to tyle. Jeszcze raz serdecznie was pozdrawiam i zapraszam do lektury wpisu opublikowanego w ramach piątkowych recenzji.

Offline

 

#194 2016-04-02 09:53:50

basic

http://i.imgur.com/jjB7m.png

Zarejestrowany: 2016-01-03
Posty: 33

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

he he... ehhhhhhhh

Czarny humor w mrocznym i zapomnianym miejscu forum, wypełnionym grobową ciszą....

Ostatnio edytowany przez basic (2016-04-02 09:58:59)

Offline

 

#195 2016-04-02 10:14:19

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

No, w niektórych miejscach w sieci kilku ludzi wstrzymało oddech

Offline

 

#196 2016-04-02 10:41:00

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Ja tam na ten przykład się obraziłem, od jakiegoś czasu, zmotywowany przez "Q" tworzę zawzięcie hired swordów do WF coby ich całą tonę w końcu podesłać naszemu Mistrzowi do ocenzurowania... a tu taki strzał w pysk. Dobrze, że w ataku furii i rozpaczy nie spaliłem całej swojej pracy, nie ładnie proszę Pana.

PS. O tym, że to kiepski żart przekonał mnie fakt, iż Mistrz rzekomo miał wystawić swoje cudeńka na sprzedaż, he he, to było niecelne, reszta grobowo poważna i przekonywująca.


Batman, Age of Sigmar, Confrontation, Warzone, Warzone Ressurection, Warmachine, Hordes, Dystopian Wars, Firestorm Armada, HellDorado, Infinity, Battlegroup, Alkemy, LotR(stary), Team Yankee, Flames of War, Mordheim/Warheim, Anima-Tactics, WFB Historical, Afterglow, Wrath of Kings, WH40K(od biedy), WFB(od biedy)

Offline

 

#197 2016-04-02 11:12:14

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Niektórzy wspominali, że sygnałem był zamiar kupna konsoli

Offline

 

#198 2016-04-07 02:19:48

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Dziś mam dla was dwa odnośniki.

Pierwszy prowadzi do kolejnego tomu podręcznika do Warheim FS przygotowanego przez Sister of Mercy:

http://quidamcorvus.blogspot.com/2016/0 … lekka.html

Natomiast drugi odnośnik to propozycja dwóch scenariuszy, które rozegrane zostaną w czerwcu podczas turnieju Śmiech Mrocznych Bogów w klubie Inny Wymiar:

http://quidamcorvus.blogspot.com/2016/0 … znych.html

Offline

 

#199 2016-04-13 00:16:42

quidamcorvus

http://i.imgur.com/mmPko.png

Zarejestrowany: 2011-02-02
Posty: 187

Re: Stary Świat - nowe zasady, czyli Warheim

Sister of Mercy przygotowała dla was różne wersje podręcznika do Warheim FS (edycja 2k6 z przerzutem).

Więcej szczegółów znajdziecie na blogu Danse Macabre!

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dodatkipttm.pun.pl www.aurora-forum.pun.pl www.ktnewsfansubs.pun.pl www.juniorzypodokregsosnowiec.pun.pl www.svminefb.pun.pl