W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Na takiego newsa dziś trafiłem:
http://www.eurogamer.net/articles/2012- … ammer-deal
Biorąc pod uwagę popularność modów łorhamerowych do Medieval:TW powstanie wersji oficjalnej wydaje się prawdopodobne =)
Offline
I nowy space hulk.
http://www.games-workshop.com/gws/wnt/b … id=6300032
Offline
Och witaj, grafiko z końca lat 90! jakże stęskniłem się za Tobą, miło Cię widzieć!
Offline
Teraz żeby porządnie zareklamować grę i sprawić, by ludzie ociekali śliną czekając na nią, robi się wspaniałe trailery animowane, szczególnie często szykowane specjalnie na jakieś targi.
Ten taser zapowiadający Space Hulka jest... no nikt na niego dziś uwagi nie zwróci, więc poza wąskim gronem fanów, gra prawdopodobnie nie znajdzie zbyt wielu zwolenników i zniknie w odmętach cyfrowej zawieruchy.
Jedynie THQ potrafiło coś konkretnego wyskrobać z uniwersum młotka, ale teraz gdy odpowiedzialny za to team nie istnieje... pozostaje granie na stole (lub namiętne przechodzenie Space Marine po raz setny).
Po cichu liczę na to, że ludzie od Total War wezmą się jednak za młotka fantasy, bo jak do tej pory, ich strategie są dla mnie wzorcem do naśladowania, choć nie pozbawionym błędów.
Offline
A w seriach total war było coś odpowiadającego magii i pojedynków bohaterów?
Offline
Magia = Cheaty.
Pojedynki bohaterów = twój generał bez obstawy i na cheatach =p
A tak na serio, to nie bardzo. Tylko dlaczego brak magii i pojedynków w serii gier historycznych miałby cię Xyxelu martwić?
Offline
Nie nie, nie martwie się tylko zastanawiam jak to przeniosą do mechaniki gier total war, bo chyba (nie grałem) nie było tam takiego odpowiednika.
W Mark of Chaos magia i pojedynki były dobrze zbalansowane chociaż sama gra była taka sobie. Zabrakło mi tam elementów strategii "pobitewnej".
Offline
Licencja WH40K też znalazła w końcu nowy dom.
http://www.eurogamer.net/articles/2013- … slitherine
Offline
Zastanawiam się który kretyn w GW zajmuje się prawami autorskimi 40k. Najpierw film Ultramarine który jest żartem na poziomie youtubowych parodii, a teraz prawa do gry 40k dla firmy która zajmuje się wypuszczaniem nic nie wartego g****.
Offline
Pora spotkać się z rzeczywistością...
Niestety ale nawet fanów Tetrisa, czy Mario będzie więcej niż tych od Wh40k.
Nasze gry są niszowe w skali globalnej, czy też potencjalnego rynku gier, trzeba się z tym pogodzić.
I kolejny DoW choćby chciał cudu nie uczyni.
Tym bardziej, że zabiera się za to jakiś noname.
Offline
Akurat nie masz racji, bo sam dawn of war 1 sprzedał 7 milionów kopii, więc nie za bardzo jest to gra niszowa którą zobaczyło tylko kilka osób. Poza tym Relic był świetnym studiem, które zrobiło choćby homeworlda. Dlatego nie mam pojęcia dlaczego pajace oddały prawa jakimś miśkom od gierek na telefon.
Offline
Bo są pajacami.
Czasem mam wrażenie, że GW boi się zbyt dobrej gry elektronicznej z ich uniwersum, która odciągnie graczy od stołów. Jeśli idą takim tokiem myślenia, to poproszę na jednostce o kody do naszych silosów atomowych i puszcze im tam ze trzy małe rakietki.
A tak na seryjo... płakać się chce.
Jest nadzieja na dobry Total Warhammer, ale z 40K na ekranach radzę się pożegnać, lub ciorać w stare tytuły znakomitego Relic.
PS. Homeworld 1&2 łezka w oku, już nigdy nikt nie zrobi czegoś tak wspaniałego... a tak niewiele brakowało, by zrobić podobnego Gothic'a.
Ostatnio edytowany przez Raziel (2013-03-16 12:52:27)
Offline
oj Gothick w stylu Homeworlda prawdopodobnie wypalił by mi mózg: wychodzenie statków z Warpu, albo Exterminatus itd.
Offline
To ja coś powiem. Sam mam Call of warhammer total war i polecam mimo że wrog spamuje armiami to mimo wszystko można to naprawić w plikach, ale poza tym to gra w wspaniała
Offline