W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Miejsce: Sklep Bolter Ul. Sokolnicza (pawilon 31) 53-676 Wrocław
Data: 01 02-02-2014 r. niedziela => uwaga zmiana!!!
Start: 10.00
Sędzia: Alzaw
Wpisowe: 10zł 100% do podziału dla zwycięzców i wydania na miejscu w sklepie Bolter (obowiązuje regulamin przyznawania nagród Sklepu BOLTER)
Limit miejsc: 20 osób
PLAN IMPREZY:
Początek turnieju 10.15
Bitwa 1 10.15 - 12.15
Bitwa 2 12.30 – 14.30
Bitwa 3 14.45 – 16.45
Podsumowanie turnieju 17.00
UWAGA: Trzymamy się sztywno rozkładu godzinowego, tak aby zdążyć ze spokojem rozegrać wszystkie bitwy.
Regulamin:
1. Turniej klasy lokalny.
2. ZGŁOSZENIA
Za wcześniejsze zgłoszenie się na turniej, do dnia 30-01-2014 r. Na adres:ogniem_i_mieczem_wroclaw@wp.pl
wraz z podaniem swojego imienia, nazwiska , nicku , armii oraz składu podjazdu gracz otrzymuje 1 Duży punkt premii.
3. PODJAZD
Gramy na poziomie Podjazd z wykorzystaniem materiałów z podręcznika "Ogniem i Mieczem".
Dopuszczone są wszystkie podjazdy z listy armii w podręczniku głównym, dodatkach i z wszystkich oficjalnych materiałów ze strony Ogniem i Mieczem.
Obowiązuje Errata i FAQ dostępny na stronie producenta.
Gracze mogą w każdej bitwie wystawiać podjazd w innym składzie, ale musi on należeć do tej samej frakcji. W tym wypadku gracz winien przygotować i przedstawić przed turniejem wszystkie planowane do użycia składy podjazdów. Należy wyraźnie zaznaczyć który z tych podjazdów jest podstawowym i weźmie udział w pierwszej bitwie. Zmiany składu podjazdu można dokonać przed wylosowaniem pary na kolejną rundę - podając wyniki ostatniej bitwy jednocześnie informujemy sędziego, którym wariantem z 3, które przygotowaliśmy na turniej, chcemy rozegrać następną rundę.
Można przygotować maksymalnie 3 różne składy podjazdów na cały turniej.
4. ROZPISKA
Gracze muszą przygotować karty podjazdu zgodnie z zasadami. Rozpiska musi zawierać informacje o Sile, Punktach Zwiadu i Zwartości Podjazdu.
5. MALOWANIE
Armie powinny być pomalowane. Ocena, czy dana podstawka jest pomalowana, należy do sędziego. Może on w skrajnych przypadkach uznać, że modele nie są pomalowane (np. gdy zostały jedynie pochlapane, czy wręcz zanurzone w farbie).
Wychodząc na przeciw nowym graczom tej jakże wspanialej gry wyjątkowo zostaną dopuszczone do turnieju armie niepomalowane, ALE musza być sklejone
Podstawki powinny być wymodelowane, samo pomalowanie podstawek nie będzie uznawane za wymodelowanie podstawek!! Czy dana podstawka zasługuję na mino wymodelowanej należy do sędziego!!
6. WYSIWYG
Obowiązują zasady WYSIWYG (What You See Is What You Get):
- obowiązuje całkowity zakaz proxowania - tzn. wystawiania jako modele danej formacji modeli innych formacji;
- na turnieju gramy modelami z Ogniem i Mieczem, granie modelami z innej gry jest niedozwolone; nie dotyczy to terenu, przeszkód i umocnień polowych;
- WYSIWYG nie obejmuje tarcz/kałkanów i arkebuzów (w przypadku jazdy). Jest to wyposażenie na
tyle mało widoczne, że nie wprowadza to zamieszania.
- gracz, który ma pełen WYSIWYG (kałkany tylko u doborowych formacji etc.) otrzymuje premię 1 Duży Punkt do klasyfikacji końcowej;
Dopuszczalne są konwersje modeli. Muszą one być zgłoszone sędziemu i to on decyduje o ich dopuszczeniu do turnieju.
7. ZASADY DODATKOWE
Gramy na limitowaną (zapisywaną) amunicję i wszystkie zasady opcjonalne (z wyjątkiem zasady: Rzuty uśrednione i Rozkaz grupowy).
8. ELEMENTY TERENU
Gracze przynoszą ze sobą poza podjazdem także umocnienia polowe w ilości takiej, jaką mogą potrzebować dla swojego podjazdu. Jeżeli nie będą oni posiadali takowych umocnień nie mogą ich wystawić.
Mając na uwadze dobro graczy i uniknięcie problemu związanego z terenami, MAKIETY ZNAJDUJĄCE SIĘ NA STOLE WYSTAWIANE BĘDĄ NAPRZEMIENNIE, ZACZYNAJĄC OD GRACZA SŁABSZEGO I MUSZĄ BYĆ ODDALONE OD SIEBIE O MIN. 20 CM. WYJĄTKIEM JEST PRZESUNIĘCIE TERENÓW Z EFEKTU LUB ZASAD ARMII. Uwierzcie, że się to sprawdza i ogranicza czas.
9. PUNKTACJA
Zdobywanie punktów za gry odbywa się na standardowych zasadach podjazdu (są to tzw. Małe Punkty). Różnica w Małych Punktach określa wynik walki. W nawiasach podane są Duże Punkty, które zdobywa się zależnie od osiągniętego wyniku.
-13 i mniej – historyczna klęska, (0-6)
-12 do - 7 – strategiczna przegrana, (1-5)
-6 do -2 – taktyczna przegrana, (2-4)
-1 do +1 – starcie nie rozstrzygnięte, (3-3)
+2 do +6 – taktyczne zwycięstwo, (4-2)
+7 do +12 – zwycięstwo strategiczne, (5-1)
+13 i więcej – zwycięstwo historyczne. (6-0)
O ostatecznej klasyfikacji decydują przede wszystkim Duże Punkty. W przypadku, gdy kilku graczy posiada identyczną ilość Dużych Punktów, o ostatecznej pozycji decydują Małe Punkty.
12. KULTURA GRY
Granie z przeciwnikiem powinno być przyjemne i nie stresujące; Każdy z graczy powinien wykazywać wysoką kulturę osobistą oraz uprzejmość w stosunku do innych graczy;
Osoby, które NIE POTRAFIĄ tego zrobić, kłócą się o wszystko pod byle pretekstem, naginają okrutnie zasady itp. będą ukarane KARNIAKAMI wraz z możliwością całkowitego usunięcia z turnieju włącznie (pierwsze ostrzeżenie -1 Duży PKT, potem -3 PKT itd. (ocenia sędzia));
NAGRODY:
Prestiż
DUKATY zgodnie z zasadami oficjalnymi (http://www.oim.wargamer.pl/i ... -i-mieczem)
Oraz pieniądze z wejściówek do podziału dla zwycięzców i wydania w sklepie Bolter
DODATKOWE PUNKTY:
1 ZA ZGŁOSZENIE(ROZPISKI ITP)+1 ZA WYSIWYG+1 ZA POMALOWANĄ ARMIĘ +1 ZA WYMODELOWANE PODSTAWKI +1 PRZYGOTOWANIE DO GIER (aby dostać ten PKT należy posiadać własne kostki, miarkę, dowolne znaczniki rozkazów, czytelną rozpiskę)
Lista zgłoszonych:
1. Duderson iconRON
2. gogo gdańsk +1 pkt
3. junior iconRON +1 pkt
4. Aden iconTUR
5. Artois iconKOZ
6. Bombel kurlandia +1 pkt
7. ...
Ostatnio edytowany przez Alzaw (2014-02-01 10:00:42)
Offline
Riddle me this... Riddle me that
UWAGA!!! Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH PRZESUWAMY TURNIEJ O 1 DZIEŃ NA
02 LUTEGO
Offline
Potwierdzam zmianę terminu turnieju z 1 na 2 ( z soboty na niedzielę). Proszę o potwierdzenie dotychczasowych zgłoszeń.
Offline
Witam,
Dostałem informacje od mojego malarza, że nie udało mu się nadać na czas cześci figurek ... czy jest jakiś Turecki Gracz który byłby mi w stanie pożyczyć na czas turnieju 2 podstawki Deli ?
Odwdzięcze się miodem pitnym . . .
P.
Offline
Na razie jedynym tureckim graczem jesteś ty, chyba że Adrian wpadnie (na co się nie zanosi). Poza tym im mniej deli tym lepiej - nie popieram jednostek z unbreakable
Offline
Hahaha
No ok rozumiem Twój punkt widzenia, aczkolwiek i tak by mi się przydali.
Ok zatem muszę pokombinować
Pozdro 6oo
Offline
chciałbym serdecznie podziękować... nieobecnym bo dzięki nim rozegrałem pierwszą w życiu bitwę na dywizję i jaram się jak murzyn blaszką to jest zupełnie inna gra a jak ktoś nie próbował jeszcze to niech próbuje jak najszybciej bo nie wie co traci. Szeroki front, pułki walczące na flankach koordynowane przez naczelne dowództwo, strategiczne decyzje dotyczące armii na ponad 30PS - mega wypas
Offline
Nie ma za co
Offline
Na jakiś batrep można liczyć?
Offline
Bitewka była przednia !!!
Offline
ba batrep a nawet pokaz w niedalekiej przyszłości - no w sumie na batrep to nie wiem ale pokaz to na bank byle do marca
Offline
Offline
Witam wszystkich z góry przepraszam że dopiero dziś coś skrobnę ale wcześniej jakoś się nie złożyło. Tak więc dziękuje wszystkim za obecność oraz za świetną grę. Zebraliśmy się w Bolterze żeby zagrać turniej jednak z powodu frekwencji stwierdziliśmy że jednak spróbujemy zagrać coś na kształt dywizji, tak więc każdy wyciągną co miał i okazało się że ja mogę wystawić dwa średnie pułki tatarskie, Artois całkiem silny pułk kozacki natomiast Bombel z GoGo spokojnie wystawili całkiem sporą dywizję szwedzką składającą się z pułku piechoty oraz dwóch pułków rajtarii i takimi właśnie składami zagraliśmy. W sumie jak dobrze pamiętam GoGo i Bombel wystawili ok 39 PS natomiast ja z Artois ok 32 PS i wybraliśmy taktykę obronną zgodnie z podręcznikiem, po wystawieniu stwierdziłem że skoro mamy taktykę obronną to należy zaatakować . Dzięki tej decyzji po paru turach rozgrywki rozgromiliśmy pułk piechoty ( siły główne przeciwnika), doprowadziliśmy do krawędzi załamania pułk rajtarii z własnymi stratami na poziomie krawędzi załamania jednego pułku tatarskiego. W tym momencie zakończyliśmy grę ponieważ zabrakło nam czasu. Niestety to na tyle jak będę miał więcej czasu to skrobnę dokładniejszy raporcik, poniżej wklejam zdjęcia z bitwy i mam nadzieję że niedługo ją powtórzymy.
PS. Proszę wszystkich obecnych na bitwie o wstawienia raportów z własnych odczuć związanych z rozgrywką.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1