Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2013-11-09 08:51:21

 Khornek

http://i.imgur.com/XJ88n.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-06-04
Posty: 11

Pink Horrors i magia

1. Po ostatniej grze zastanawialiśmy się z kolegą czy jeżeli pink horrors mają zasadę brotherhood of sorcerers (czyli działają jak jeden psyker), to oddziałem np. 13 horrorów (2 warp pointy) gdzie 8 nie widzi celu, bo są za ścianą budynku, można strzelać 3d6 mierząc od jednego horrora, który widzi cel?

2. Czy 1 pink horror (z oddziału 12, pozostał tylko 1) może normalnie czarować wykorzystując 1 warp point?

3. Jeżeli demony Tzeentcha mają +3 Ld podczas czarowania, to DP ma 12 (podstawowe Ld 9) czy max jest 10 i koniec kropka?

4. I jeszcze jedno pytanie - tak przy okazji, bo chyba nie można, ale zapytam jak już piszę Jeżeli psyker jest w walce wręcz (czyli teoretycznie nie ma movement phase?), to czy może rzucać blessy/melediction? I jak jest z używaniem artefaktów takich jak Grimoire of True Names (który też używa się w movement phase) w takiej samej sytuacji?

Offline

 

#2 2013-11-09 13:08:53

 Xyxel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-09-21
Posty: 2191

Re: Pink Horrors i magia

ad.1. W Brotherhood of psykers mocą strzela jeden, wybrany przez gracza model. Więc wystarczy, że jeden model wygląda zza rogu i cały oddział może strzelac do celu widocznego przez ten jeden model.
ad.2. Tak, nawet jeden ostatni Pink Horror może strzelac z mocy psionicznej. Dlatego horrory są takie wredne, bo ile by ich nie zginęło dalej tak samo atakują. Przeciwnik musi ich do nogi wystrzelac/ubic.
ad.3. Max to zawsze 10 Ld. Ale może zdarzyc się przeciwnik, który obniża jakąś swoją zasadą specjalną Ld modelom przeciwnika, to wtedy sumujemy plusy od zasady demonów Tzeentcha z minusami.
ad.4. Belssingi/maledictions rzuca się na początku fazy ruchu i mogą byc rzucane w walce i na walczących (chyba, że jest napisane w opisie mocy inaczej). Tak samo z tym konkretnym artefaktem.


-------------------------------------------------------------------------------------------
Chaos Space Marines, Necrons, Chaos Daemons, Warriors of Chaos, Tomb Kings.

Offline

 

#3 2013-11-10 19:59:13

 Khornek

http://i.imgur.com/XJ88n.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2013-06-04
Posty: 11

Re: Pink Horrors i magia

Jeszcze jedno mi się przypomniało:

Jeżeli przeciwnik w T1 dostał feel no pain (czyli ma FNP 6+) dzięki um. Warpflame, to czy w T2 dostanie +1 do FNP i będzie miał na 5+?

Offline

 

#4 2013-11-10 20:57:24

 Avatarofhope

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-23
Posty: 643

Re: Pink Horrors i magia

Tak. Te bonusy się kumulują. Jest to chyba w samej zasadzie Warpflame wskazane. Mogą się kumulować max do 2+


WH40K : Ultramarines, Dark Angel's, Grey Knights,  Chaos Deamons.
Age of Sigmar: Stormcast Eternals, Khorne Bloodbound, Order Alliance.

Infinity : PanO; Nomads - O:I models.

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.siedmiumistrzowmiecza.pun.pl www.esg.pun.pl www.inib2009.pun.pl www.wiptril.pun.pl www.motoryzacjaif1.pun.pl