W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Strony: 1
Witam!
Planuję zorganizować krótką kampanię Warheim, której głównym celem będzie poznanie zasad gry Warheim oraz wykorzystanie ich w praktyce.
Druga sprawa to organizacja wąskiego grona graczy, który dobrze te zasady pozna i będzie pomagać przy tworzeniu kolejnych bardziej już otwartych kampanii.
Kolejny element naszej kampanii to motywacja do malowania oraz tworzenia makiet, a przez to czerpania radości z samej rozgrywki.
Na wstępie muszę zaznaczyć, że nie będzie to kampania dla wszystkich ale dla tych,
co chcą oraz mogą przeznaczyć kilka godzić w tygodniu na przeczytanie, zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie zasad Warheim podczas kampanii.
Ci, którzy nie mogą lub w jakikolwiek inny sposób nie będą uczestniczyć w kampanii niech się nie martwią.
Gdy tylko zakończymy pilotażową kampanię, poprawimy i ulepszymy jej zasady postaram się zorganizować kolejną.
ORGANIZACJA:
21.12 na WW ok godz. 19.30 w sklepie Bolter odbędzie się spotkanie organizacyjne.
OPCJA:
Istnieje możliwość zamówienia wydruku podręcznika Warheim.
Orientacyjna cena to 25zł (290STR zasad bez tzw. fluffu, 2na1 STR)
Można oczywiście zamówić inny format (cena ulegnie zmianie), kontakt przez PW.
Podręczniki będzie można odebrać podczas spotkań organizacyjnych.
Aby wszystko było jasne... ja tylko zanoszę pdf i drukuję podręcznik w punkcie ksero, nie pobierając żadnych opłat dodatkowych (i przynoszę paragon).
KAMPANIA:
Polega na rozegraniu potyczek w systemie każdy z każdym.
Na jedną turę kampanii mamy jeden tydzień (pilnujemy się nawzajem, by trzymać się terminów).
Zaczynamy 4.02.2013r. i gramy około miesiąca (4-5 graczy).
Tworząc bandę kierujemy się zasadami podręcznika Warheim.
FAQ znajdziemy tutaj pytania o zasady kierujemy tutaj.
Modeli BOHATERÓW nie obowiązuje WYSYWIG.
Jest to wyjątek, bo tak poza tym obowiązuje ZAKAZ proxowania.
Obowiązuje prezentacja armii (przed rozpoczęciem kampanii):
Polega to na umieszczeniu w temacie kampanii używanych przez gracza modeli wraz z opisem, który model jaką postać prezentuje.
Należy umieścić w czytelnym formacie listę bohaterów oraz stronników wraz z ich rozwinięciami, ekwipunkiem, itp.
w JEDNYM edytowanym co turę poście w temacie kampanii.
Tutaj mamy przykład czytelnej rozpiski bandy (wystarczy zacytować i pozmieniać).
Obowiązuje wysyłanie organizatorowi kampanii rozwinięć (na MAILA!), zakupów, itp. w ciągu jednego dnia od rozegrania bitwy.
Eksplorację oraz inne istotne rzuty wykonywane po bitwie należy wykonywać w obecności innego gracza, a najlepiej osoby niezależnej
(np. widz, pracownik sklepu lub gospodarz miejsca, w którym odbywa się bitwa).
MIEJSCE GRY:
Oczywiście gracze mogą spotykać się i grać w dowolnym miejscu, ale proponowanym przeze mnie miejscem rozgrywania tur kampanii jest sklep Bolter.
W miarę możliwości gracze proszeni są o unikanie gry podczas weekendowych turniejów oraz WW (gdy jest bardzo duża ilość chętnych w danym terminie).
Kolejnym miejscem rozgrywki jest miejscówka u mnie (posiadam bazę terenową oraz stół do gry).
Na potyczkę wystarczy około dwóch godzin, wiec na pewno znajdziecie czas popołudniem w ciągu tygodnia.
IMPREZY towarzyszące kampanii:
- konkurs na najlepiej pomalowany model bandy
(model musi być pomalowany w czasie rozgrywania kampanii),
zwycięzca zostanie nagrodzony pamiątkowym dyplomem.
Szczegółowe zasady wkrótce...
- konkurs na najlepiej wykonaną makietę,
zwycięzca zostanie nagrodzony pamiątkowym dyplomem.
UWAGA! Udział w konkursie 'na makietę' obowiązkowy.
Wystarczy zrobić małą przeszkadzajkę ale można też się pokusić na większy projekt
(maksymalna suma wymiarów xyz to 24").
SUGESTIA:
W związku z tym, że jest to pierwsza kampania, a jej celem jest nauka zasad zachęcam do eksperymentowania z rozpiskami oraz używania jak największej ilości różnych stronników i najemnych ostrzy.
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w kampanii przeczytaj dokładnie zasady jeszcze przed jej rozpoczęciem.
Kontakt do organizatora:
(w temacie 'Warheim' oraz 'nick' gracza)
PW
mail: izwor142 (at) wp.pl
tel. 793733126
Gracze:
1. Czarny Elfy Wysokiego Rodu z Ulthuanu
2. Duchowaty Leśne Elfy z Athel Loren
3. Izwor Nieumarły poczet Krwawych Smoków
4. Lukas Żołnierze z Reiklandu
5. Raziel Orki&Gobliny – Stomp Stomp
6. Wedge Kult Purpurowej Dłoni
<edit> pierwsze kosmetyczne zmiany, zmiany terminu rozpoczęcia, lista kandydatów
Ostatnio edytowany przez Izwor (2013-02-27 17:51:30)
Offline
Słowem wyjaśnienia...
Opcja z drukiem, jest to orientacyjna cena wydruku podręcznika (0.08zł/str + bindowanie) dla tych, co nie wiedzą, gdzie można tanio takie coś zrobić.
(punkt ksero koło budynku C3 PWr, taniej raczej się nie znajdzie)
Tak wydrukowany podręcznik będzie do wglądu w Bolterze na najbliższym WW i podczas weekendu
(mnie niestety nie będzie 14.12.12, bo nie mogę się pojawić ze względu na wyjazd)
Makiety... jest ich mało, każdy wie, a jak wspomniałem może to być zwykły murek, takie coś każdy umie zrobić w ciągu pół, max godziny.
Jeśli jednak wszyscy chętni zgodnie stwierdzą, że nie są w stanie podołać takiemu działaniu, no cóż będę musiał ulec.
Termin... oczywiście można go zmienić, jeśli Wam nie pasuję.
Wstępnie proponuję przesunąć rozpoczęcie kampanii o trzy tygodnie, abyście mieli więcej czasu na zastanowienie się i czytanie zasad.
Chciałbym jednak pozostać przy formacie jednej bitwy na tydzień, ponieważ zależy mi na tym, by trwała około miesiąca.
Jeśli jednak do świąt nie znajdą się chętni, to zaproponuję grę raz na 2 tygodnie.
Wiem, że dużo od Was wymagam ale taki był plan...
Nie chcę, by była to rozlazła kampania ciągnąca się przez wieki.
Aby Was zmotywować do działania oferuję drobne upominki oraz wspaniałą zabawę.
Oczywiście wezmę wszelkie sugestie pod uwagę.
To nie będzie jedyna kampania Warheim w przyszłym roku!
Celem tej kampanii jest znalezienie kilku zorganizowanych osób, które będą dobrze znać zasady i pomogą mi ogarnąć kolejną, gdy będzie 10, czy 15 uczestników.
<Edit> Literówki
Ostatnio edytowany przez Izwor (2012-12-13 20:08:42)
Offline
Zaczynamy 4.02.
Kmińcie nad bandami i doczytujcie zasady!
PAROWANIE
Gracze:
1. Czarny
2. Duchowaty
3. Izwor
4. Lukas
5. Raziel
6. Wedge
Parowanie na pierwszą turę:
(4vs6) Wedge vs Lukas, na życzenie graczy
(1vs3) Izwor vs Czarny
(2vs5) Raziel vs Duchowaty
Miało być parowanie po prestiżu, ale wyszło inaczej
Parowania na kolejne rundy:
II
Duchowaty vs Czarny
Lukas vs Izwor
Wedge vs Raziel
III
Lukas vs Czarny
Raziel vs Izwor
Wedge vs Duchowaty
IV
Izwor vs Duchowaty
Raziel vs Lukas
Wedge vs Czarny
V
Lukas vs Duchowaty
Raziel vs Czarny
Wedge vs Izwor
Tutaj mamy tabelkę, w razie jakiś wątpliwości:
Offline
Oto i moja rozpa na tę kampanię... Szkoda tylko że na początek się orzełek nie mieści ale jakoś odżałuje to
Leśne Elfy z Athel Loren
BOHATEROWIE:
SZLACHCIC: Sinthel, Deszczowy Ptak
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 5 5 3 3 1 6 1 9
Punkty Doświadczenia: 29
Umiejętności: Zabójczy Strzał, Fleczer.
Zasady specjalne: Dowódca; Zasadzka.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż: Sztylet, Saearath; broń dystansowa: Łuk Elfi; pancerz: Pancerz z Ithilmaru; specjalny: lina i hak.
Ochrona Pancerza: 2+/4+
MAG LEŚNYCH ELFÓW: Linnu, Płonący Gniew:
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 4 4 3 3 2 5 1 8
Punkty Doświadczenia: 16
Umiejętności:
Czary: Furia Kniei;
Zasady specjalne: Zasadzka; Mag 1lvl.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż: Sztylet, Kostur; broń dystansowa -; pancerz -; specjalny lina i hak.
Ochrona Pancerza: -/-
WIECZNY STRAŻNIK: Shirru, Mówiąca do Orłów
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 5 4 3 3 2 5 1 8
Punkty Doświadczenia: 18
Umiejętności: Błyskawiczny Blok.
Zasady specjalne: Zasadzka.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż Sztylet, Saearath; broń dystansowa Łuk Elfi; pancerz -; specjalny Lina i hak
Ochrona Pancerza: 5+/-
STRAŻNIK ŚCIEŻEK: Taiki, Sokole Oko
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 4 5 3 3 1 5 1 8
Punkty Doświadczenia: 18
Umiejętności:Zabójczy Strzał, Błyskawiczne Przeładowanie
Zasady specjalne: Zasadzka.
Poważne obrażenia: Co nas nie zabije to nas wzmocni.
Ekwipunek: oręż: Sztylet, włócznia; broń dystansowa Łuk Elfi; pancerz -; specjalny lina i hak.
Ochrona Pancerza: -/-
TANCERZ WOJNY: Ellemirra, Tańcząca z Ostrzami
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 6 4 3 3 1 6 2 10
Punkty Doświadczenia: 5
Umiejętności: Siłacz
Zasady specjalne: Zasadzka, Fanatyk, Ochronne Tatuaże, Tańce Cienia Loeca.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż: Sztylet, miecz, broń wielka; broń dystansowa -; pancerz -; specjalny -
Ochrona Pancerza: -/-
STRONNICY:
TANCERZE WOJNY:
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 6 4 4 3 1 6 2 10
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 5
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Fanatyk; Zasadzka; Ochronne Tatuaże, Tańce Cienia Loeca.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż: Sztylet, Miecz, Broń wielka; broń dystansowa -; pancerz -; specjalny -.
Ochrona Pancerza: -/-
Prestiż drużyny: 225
Suma PD bohaterów: 86
Suma PD stronników: 5
Suma Punktów Kampanii: 19
Liczba modeli (8)x5: 40
Wierzchowce (1)x5: 5
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (1)x20: 20
Machiny (0)x25: 0
Potwór (1)x50: 50
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: 19
Skarbiec: 10ZK
Runda pierwsza
Duchowaty vs. Raziel
Leśne Elfy przeciw Orki & Gobliny - Stomp Stomp
scenariusz poza murami numer 33 - Pola Błogiej rozkoszy
Karty zadań specjalnych:
- Krew dla boga krwi
- Czas to pieniądz (wykonane)
- Przeżyć za wszelką cenę (wykonane)
(zapomniałem dodać sobie ekspa za te zadania, mam nadzieje że moge zrobić to tuż przed następną potyczką?)
Wynik potyczki: wygrały Leśne Panny z Athel Loren rozbijając przeciwnika.
Sekwencja po potyczce:
1. Poważne obrażenia:
Modele wyłączone z akcji:
-brak
2. doświadczenie
wykonane zadania specjalne:
-Czas to pieniądz (k3 ekspa)
-Przeżyć za wszelką cene (+1 punkt odporności)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
Szlachcic: Sinthel, Deszczowy Ptak (20 ->22)
+1 za wygranie
+1 za przeżycie
Mag leśnych elfów: Linnu, Płonący Gniew (12->13)
+1 za przeżycie
Wieczny Strażnik: Shirru, Mówiąca do Orłów (11->13)
+1 za przeżycie
+1 za ustrzelenie jelenia (66 na eksploracji)
Strażnik Ścieżek: Taiki, Sokole Oko (11->14)
+1 za przeżycie
+1 za Wyłączenie z akcji Orczego dowódcy
+1 za ustrzelenie jelenia (66 na eksploracji)
Strażniczka ścieżek zdobyła nowy poziom, w ramach rozwoju wylosowała Nową Umiejętność.
Tancerze wojny: (0->3)
+1 za przeżycie
+2 za wyłączenie z akcji dwóch orków
Tancerki wojny zdobyły nowy poziom i w ramach awansu wylosowały +1 atak.
3. Punkty kampanii
Ilość Rund: 4
Punkty determinacji: 0->2
+1 za rozegranie scenariusza
+1 za wygraną przed 9 turą
Punkty gniewu: 0->1
+1 za wyłączenie z akcji więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli przeciwnika
Punkty odporności: 0->4
+3 za stratę poniżej 25% modeli
+1 za realizację zadania 'przeżyć za wszelką cenę'
Suma punktów kampanii: 7
4 rzuty na eksplorację:
18-24 - 4 łupy
dodatkowe łupy: 0
powtórzenia:
-66 - Dziczyzna
efekt powtórzenia:
-każdy model z bronią dystansową może oddać strzał do biegnącej zwierzyny z modyfikatorem -1. Jeśli test się powiedzie to model otrzymuje 1PD. Ponadto drużyna podczas sprzedaży łupów w bieżącej sekwencji po potyczce traktowana jest jakby liczba mdodeli w kompanii była o jeden poziom mniejsza.
5. sprzedaż łupów:
90zk za sprzedaż czterech łupów przy liczbie modeli 1-3
6. Rzut na dostępność doświadczonych stronników: 7
7. Rzut na dostępność rzadkich przedmiotów:
-brak
8. rekrutacja postaci dramatu:
-brak
9. Rekrutacja stronników i zakup ekwipunku:
Rekrutacja stronników:
-Tancerz wojny 56zk
Zakup ekwipunku:
Szlachcic: Lina i hak
Mag leśnych elfów: Lina i hak
Wieczny strażnik: Lina i hak
Strażnik ścieżek: Lina i hak
Sprzedaż ekwipunku:
-brak
10. Podział ekwipunku:
-brak
11. Aktualizacja prestiżu drużyny:
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (84) 107
12. kosztowności
-złote korony (0zk) 5zk
13. skarbiec:
-pusty.
Runda Druga
Duchowaty vs. Czarny71
Leśne Elfy przeciw Wysokie Elfy
scenariusz wewnątrz murówi numer 54 - Złowady
Karty zadań specjalnych:
- Pojedynek
- strzelcy
Wynik potyczki: wygrały Leśne Panny z Athel Loren rozbijając przeciwnika.
Sekwencja po potyczce:
1. Poważne obrażenia:
Modele wyłączone z akcji:
-Tancerka Wojny - 5 -> żyje
2. doświadczenie
wykonane zadania specjalne:
-Brak
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
Szlachcic: Sinthel, Deszczowy Ptak (22 ->27)
+1 za wygranie
+1 za przeżycie
+2 za 2 znaczniki kosztowności na koniec
+1 za wyłączenie z akcji przeciwnika
Sinthel, deszczowy ptak zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowało NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ (Zabójczy Strzał)
Mag leśnych elfów: Linnu, Płonący Gniew (13->14)
+1 za przeżycie
Linnu płonący gniew zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowała +1punkt Żyw.
Wieczny Strażnik: Shirru, Mówiąca do Orłów (13->14)
+1 za przeżycie
Shirru mówiąca do orłów zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowała +1 punkt Żyw. (widać że siostry z magiczką...)
Strażnik Ścieżek: Taiki, Sokole Oko (14->17)
+1 za przeżycie
+1 za Wyłączenie z akcji Elfiego dowódcy
+1 za znacznik kosztowności na koniec
Taiki sokole oko zdobyła nowy poziom, w ramach rozwoju wylosowała Nową Umiejętność (Błyskawiczne przeładowanie).
Tancerze wojny: (3->4)
+1 za przeżycie
3. Punkty kampanii
Ilość Rund: ponad 9
Punkty determinacji: 2->3
+1 za rozegranie scenariusza
Punkty gniewu: 1->3
+2 za wyłączenie z akcji więcej niż 50% ale mniej niż 75% modeli przeciwnika
Drużyna zdobyła kolejny poziom gniewu, losując zdolność 'Truciciele'
Punkty odporności: 4->7
+3 za stratę poniżej 25% modeli
Drużyna zdobyła kolejny poziom gniewu, losując zdolność 'horda'
Suma punktów kampanii: 13
4 rzuty na eksplorację:
12-17 - 3 łupy
dodatkowe łupy: 3
powtórzenia:
-brak
5. sprzedaż łupów:
90zk za sprzedaż sześciu łupów przy liczbie modeli 10-12
dodatkowe 35zk okupu za odsprzedanie mistrza miecza z niewoli.
6. Rzut na dostępność doświadczonych stronników: brak
7. Rzut na dostępność rzadkich przedmiotów:
-nic się nie udało, wydałem 35 złota na łapówki... łapówkarstwo nie popłaca (lol)
8. rekrutacja postaci dramatu:
-brak
9. Rekrutacja stronników i zakup ekwipunku:
Rekrutacja stronników:
-brak
Zakup ekwipunku:
3x Broń wielka dla tancerek
Sprzedaż ekwipunku:
-brak
10. Podział ekwipunku:
-brak
11. Aktualizacja prestiżu drużyny:
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (107) 124
12. kosztowności
-złote korony (5zk) 46zk
13. skarbiec:
-pusty.
Runda Trzecia
Duchowaty vs. Wedge
Leśne Elfy przeciw Kult Purpurowej Dłoni
scenariusz wewnątrz murówi numer 23 - Łowcy Skarbów
Karty zadań specjalnych:
- Okup
- strzelcy
Wynik potyczki: wygrały Leśne Panny z Athel Loren rozbijając przeciwnika.
Sekwencja po potyczce:
1. Poważne obrażenia:
Modele wyłączone z akcji:
-Strażniczka Ścieżek - 63 -> Co nas nie zabije to wzmocni (odporność na strach).
2. doświadczenie
wykonane zadania specjalne:
-Brak
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
Szlachcic: Sinthel, Deszczowy Ptak (27 ->29)
+1 za wygranie
+1 za przeżycie
Sinthel, deszczowy ptak zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowało NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ (Fleczer)
Mag leśnych elfów: Linnu, Płonący Gniew (14->16)
+1 za przeżycie
+1 za znacznik kosztowności
Wieczny Strażnik: Shirru, Mówiąca do Orłów (14->18)
+1 za przeżycie
+1 za wyłączenie z akcji kultysty
+2 za 2 znaczniki kosztowności
Shirru mówiąca do orłów zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowała Nową Umiejętność (Błyskawiczny blok)
Strażnik Ścieżek: Taiki, Sokole Oko (17->18)
+1 za przeżycie
Tancerze wojny: (4->5)
+1 za przeżycie
Tancerki wojny, zdobyły nowy poziom w ramach rozwoju wylosowały Dziewczyna ma talent sprawiając że Ellemirra, tańcząca z ostrzami została bohaterem wybierając zdolności siłowe i walki jako te które będzie rozwijała. W ramach rozwoju tancerki wylosowały +1 siły
Tancerz wojny: Ellemirra, Tańcząca z ostrzami (4->5)
+1 za przeżycie
Ellemirra zdobyła nowy poziom, w ramach awansu wylosowała Nową Umiejętność (siłacz)
3. Punkty kampanii
Ilość Rund: między 5 a 9
Punkty determinacji: 3->5
+1 za rozegranie scenariusza
+1 za zakończenie między 5 a 9 rundą
Drużyna zdobyła kolejny poziom odporności, losując zdolność 'kontakty handlowe'
Punkty gniewu: 3->4
+1 za wyłączenie z akcji więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli przeciwnika
Drużyna zdobyła kolejny poziom gniewu, losując zdolność 'Truciciele'
Punkty odporności: 7->10
+3 za stratę poniżej 25% modeli
Suma punktów kampanii: 19
4 rzuty na eksplorację:
18-24 - 4 łupy
dodatkowe łupy: 3
powtórzenia:
-55
efekt powtórzeń:
-przewrócony powóz -> +4zk
5. sprzedaż łupów:i
110zk za sprzedaż siedmiu łupów przy liczbie modeli 10-12
dodatkowe 4zk z powtórzenia
razem: 114 + 46= 160
6. Rzut na dostępność doświadczonych stronników: brak
7. Rzut na dostępność rzadkich przedmiotów:
-brak
8. rekrutacja postaci dramatu:
-brak
9. Rekrutacja stronników i zakup ekwipunku:
Rekrutacja stronników:
-Orzeł (150zk)
Zakup ekwipunku:
-brak
Sprzedaż ekwipunku:
-brak
10. Podział ekwipunku:
-brak
11. Aktualizacja prestiżu drużyny:
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (124) 225
12. kosztowności
-złote korony (46zk) 10zk
13. skarbiec:
-pusty.
Ostatnio edytowany przez Duchowaty (2013-02-25 16:32:27)
Offline
Nieumarły poczet Krwawych Smoków
BOHATEROWIE:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon 180zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 8 5 5 5 3 6(5) 2 9
Punkty Doświadczenia: 47
Zasady specjalne: Dowódca; Łatwopalny; Nieumarły; Strach; Kult Miecza & Walki; Mistrz Miecza; Klątwa.
Umiejętności: Urodzony Wojownik, Ekonom
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Krwawe Ostrze [parujący, zadana rana => odzyskanie punktu ŻW], Łamacz Mieczy [wyważony, parujący]); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza); specjalny (Płaszcz ze skóry Lwa, Mapa (dokładność:6))
Ochrona Pancerza: 4+
NEKROMANTA: Ziddiculus 45zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 3 3 3 4 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 18
Umiejętności: Felczer
Czary: Wiedźmi Lot, Inwokacja
Zasady specjalne: Animacja; Mag 2lvl,
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
GWARDZISTA: Dieter 85zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 5 3 4 4 1 3(2) 1 7
Punkty Doświadczenia: 22
Umiejętności:Urodzony Wojownik, Silny Cios
Zasady specjalne: Szermierz; Więzy Krwi.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz [parujący], Łamacz Mieczy [wyważony, parujący], Topór z Chrace [Druzgocący, Uderza Ostatni, Wymaga Obu Rąk]); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz, Hełm); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 4+
DREG: Igor 30zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 3 3(4) 3 1 3(2) 1 7
Punkty Doświadczenia: 18
Umiejętności: Urodzony Wojownik, Silny Cios
Zasady specjalne: Więzy Krwi.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Gwiazda Zaranna, Łamacz Mieczy [wyważony, parujący]); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 4+
DREG: Helmut 30zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 3 3 3 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 15
Umiejętności:Urodzony Wojownik
Zasady specjalne: Więzy Krwi.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Gwiazda Zaranna); broń dystansowa (-); pancerz (Tarcza); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 6+
STRONNICY:
GHOUL: Bloodteeth Clan 80zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 0 4 4 1 3 2 6
Liczba: 3
Punkty Doświadczenia: 7
Umiejętności:
Zasady specjalne: Głód Krwi; Strach; Ghoul.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna z cechą oręża Zatruty Atak); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
GRAVEIR: Jack the Ripper 160zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 6 3 0 4 4 3 2 2 6
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Głód Krwi; Strach; Ghoul, Przepastne Trzewia, Tempy, Zabójczy Cios, Bycza Szarża, Graveir
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna z cechą oręża Zatruty Atak oraz Przebicie Pancerza); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
UPIÓR: Blood Keep Order 50zk
NAJEMNE OSTRZA:
SKRYTOBÓJCA: Afsan 40zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 4 3 3 1 5 2 8
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności: Skrytobójstwo, Ukrywanie Się
Zasady specjalne: Fechmistrz, Truciciel
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz [parujący], Łamacz Mieczy [wyważony, parujący]; broń dystansowa (Dmuchawka, Broń Miotana (Noże)); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
Prestiż drużyny: 252
Suma PD bohaterów: 120
Suma PD stronników: 8
Suma Punktów Kampanii: 32
Liczba modeli (9)x5: 45
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (1)x5: 5
Duże Cele (1)x20: 20
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 22
Osoby Dramatu: 0
Skarbiec: 0ZK
Rozwinięcia Punktów Kampani: TRUCICIELE, KONTAKTY HANDLOWE, NIEŚMIERTELNI, TAKTYCZNI, OBROTNOŚĆ, KONSYLINIARZE
Obiecana prezentacja modeli:
Na zdjęciu mamy wszystkie możliwe do wykorzystania modele z bandy Nieumarłego Pocztu Krwawych Smoków.
Część jest sklejona w różnych wersjach (chorąży, muzyk, różne wyposażenie), aż tak dużo to mnie na stole nie będzie ;p
Jedziemy od lewej:
Z tyłu Czarna Karoca, Szkielety, Ghule, Zombie oraz Ścierwowóz.
Druga linia to Czarni Rycerze, Victor Drakon (Krwawy Smok) i Upiory.
W pierwszym szeregu Gravier, Igor (Dreg), Helmut (dreg), Ziddiculus (Nekromanta) oraz Dieter (Gwardzista).
Ostatnio edytowany przez Izwor (2013-03-10 21:04:53)
Offline
Elfy Wysokiego Rodu z Ulthuanu
BOHATEROWIE:
________________________________________
SZLACHCIC: Aegnor Isilrá
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 5 5 3 3 1 5* 1 9
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Zasadzka.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz), broń dystansowa (Łuk Długi); pancerz (Średni Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 5+/5+
MAG ELFÓW WYSOKIEGO RODU: Mablung Arcameanel
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 4 4 3 3 1 5 1 8
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Czary:
Zasady specjalne: Mag 1 lvl, Mistrz Magii Hoetha, Tajemna Wiedza z Saphery.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
BIAŁY LEW: Findaráto Tinehtelë
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 5 4 4 3 1 4* 1 8
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Żywa Tarcza.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór z Chrace); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz); specjalny (Płaszcz ze skóry Lwa).
Ochrona Pancerza: 5+/4+
MISTRZ MIECZA HOETHA: Rúmil Narmolanya
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 6 4 3 3 1 4* 1 8
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Szermierz, Żywa Tarcza.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Broń Wielka); broń dystansowa (-); pancerz (Średni Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 5+/5+
STRONNICY:
________________________________________
WOJOWNIK CIENIA: Huor Anwarünya i Beren Anwamanë
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 5 4 3 3 1 5 1 8
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Nienawiść, Zasadzka, Zwiadowca.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Sztylet); broń dystansowa (Długi Łuk); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
SREBRNY HEŁM: Finarfin Ringëril
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 4 4 3 3 1 4* 1 8
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Kawalerzysta.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Kopia); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza); specjalny (Siodło i Uprząż); zwierzęta (Rumak Elfów).
Ochrona Pancerza: 3+/3+
RUMAK ELFÓW:
Sz WW US S Wt Żw I A CP 9 3 0 3 3 1 4 1 5
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: -
Umiejętności:
Zasady specjalne: Pomiot Kniei; Wierzchowiec; Zwierzę pociągowe.
Ekwipunek: (-).
Ochrona Pancerza: -
________________________________________
Prestiż drużyny: 94
Suma PD bohaterów: 54
Suma PD stronników: 0
Suma Punktów Kampanii: 0
Liczba modeli (7)x5: 35
Wierzchowce (1)x5: 5
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 0
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 1ZK
#################################################################################################
#################################################################################################
#################################################################################################
#################################################################################################
#################################################################################################
Po ostatniej porażce i stracie bohatera którego nie miałem jak odkupić zdecydowałem sie na reset bandy. Poniżej nowa rozpiska.
Elfy Wysokiego Rodu z Ulthuanu
BOHATEROWIE:
________________________________________
SZLACHCIC: Aegnor Isilrá
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 5 5 3 3 1 5* 1 9
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Zasadzka.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz), broń dystansowa (Łuk Długi); pancerz
(Średni Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 5+/5+
MAG ELFÓW WYSOKIEGO RODU: Mablung Arcameanel
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 4 4 3 3 1 5 1 8
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Czary:
Zasady specjalne: Mag 1 lvl, Mistrz Magii Hoetha, Tajemna Wiedza z Saphery.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur); broń dystansowa (-); pancerz (-);
specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
BIAŁY LEW: Findaráto Tinehtelë
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 5 4 4 3 1 4* 1 8
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Żywa Tarcza.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór z Chrace); broń dystansowa (-); pancerz
(Średni Pancerz); specjalny (Płaszcz ze skóry Lwa).
Ochrona Pancerza: 5+/4+
MISTRZ MIECZA HOETHA: Rúmil Narmolanya
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 6 4 3 3 1 4* 1 8
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Zasady specjalne: Szermierz, Żywa Tarcza.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Broń Wielka); broń dystansowa (-); pancerz
(Średni Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 5+/5+
STRONNICY:
________________________________________
WOJOWNIK CIENIA: Huor Anwarünya i Beren Anwamanë
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 5 4 3 3 1 5 1 8
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Nienawiść, Zasadzka, Zwiadowca.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Sztylet); broń dystansowa (Długi Łuk); pancerz
(-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
WŁÓCZNIK: Finarfin Ringëril, Tuor Felagund, Amroth Tinúviel
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 4 4 3 3 1 5 1 8
Liczba: 3
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Szarmierz, Pikinier
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Włócznia); pancerz (-); specjalny (-); zwierzęta
(-).
Ochrona Pancerza: -/-
________________________________________
Prestiż drużyny: 99
Suma PD bohaterów: 54
Suma PD stronników: 0
Suma Punktów Kampanii: 0
Liczba modeli (9)x5: 45
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 0
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 1ZK
Ostatnio edytowany przez czarny71 (2013-02-10 21:38:44)
Offline
Kult Purpurowej Dłoni
BOHATEROWIE:
WTAJEMNICZONY: Helga von Wunderbaum 85zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 4 3 3 1 4 2* 8
Punkty Doświadczenia: 32
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; Czarnoksiężnik; Mag;
Stygmaty Tzeentcha: Kły Jadowe (+1A poison)
Czary: Migoczący Ogień, Płomień Szaleństwa, Pandemonium, Złoty Ogień
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); broń dystansowa (-); pancerz (Zbroja Choasu); specjalny (-).
Ochrona Pancerza:3+
AKOLITA: Johann 50zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 3 3 4 3 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 18
Umiejętności: Fleczer, Piętno Tzeentcha (+1 power dice)
Zasady specjalne:
Stygmaty Tzeentcha:: Upierzenie +1AS
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Gwiazda Zaranna); broń dystansowa (-); pancerz (Lekki Pancerz), Tarcza, Hełm; specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 4+/3+
AKOLITA: Hans 50zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 3 3 4 3 2 4 1 7
Punkty Doświadczenia: 16
Umiejętności: Silny Cios
Zasady specjalne:
Stygmaty Tzeentcha:: Ogon +1I
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Bojowy); broń dystansowa (-); pancerz (Lekki Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 5+/4+
OPĘTANY: Doombringer 150zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 5 3 0 4 4 2 5 3 7
Punkty Doświadczenia: 21
Umiejętności: Unik, Celny Cios, Morderczy Atak
Zasady specjalne: Strach
Stygmaty Tzeentcha:: Hipnotyczne Spojrzenie, Długi Nos (brak efektów), Ogon +1I
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna z cechą Druzgoczący);
STRONNICY:
STRACHULEC: Smiles of Tzeentch 165zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 2 0 3 3 1 3 1 8
Liczba: 3
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: Demon, Strach, Mag
Stygmaty Tzeentcha::Przerażający (Groza)
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna z cechą oręża Przebicie);
Ochrona Pancerza: -/-
NAJEMNE OSTRZA:
Prestiż drużyny: 142
Suma PD bohaterów:87
Suma PD stronników:
Suma Punktów Kampanii: 20
Liczba modeli (7)x5: 35
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 0
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Skarbiec: 30ZK
Ostatnio edytowany przez wedge (2013-03-17 12:49:19)
Offline
Orki&Gobliny – Stomp Stomp
HERSZT: Thunderstomp
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4/3 5 3 4 4 1 2/1 1 8
Punkty Doświadczenia:28
Umiejętności: Twardziel, Urodzony wojownik, Odporny na strach.
Zasady specjalne: Dowódca, Łooomot! Zbrojny po zęby.
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Dwa Rembaki, Broń wielka); broń dystansowa (-); pancerz (Ciężki Pancerz, Hełm); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 4+/-
ORK (DEBEŚCIAK): Kluh
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 3 3 4 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 9
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia: Głębokie rany = wyleczony
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak, Włócznia); broń dystansowa (-); pancerz (Tarcza);
specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 6+/-
ORK (DEBEŚCIAK): Red Ear
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 4 3 4 4 1 3 1 7
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak, Włócznia); broń dystansowa (-); pancerz (Tarcza);
specjalny (-).
Ochrona Pancerza: 6+/-
ORK (CHOPAK): Boom'n'Trah
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 4 1 2 1 7
Punkty Doświadczenia: 3
Umiejętności: Taran
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak, Topór); broń dystansowa (-); pancerz (-);
specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
ORK (CHOPAK): Garouda
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 4 4 1 2 1 7
Liczba:1
Punkty Doświadczenia: 2
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Animozja
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak, Topór); broń dystansowa (-); pancerz (Hełm); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
STRONNICY:
ORK (CHOPAK): Stinky
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 4 1 3 1 7
Liczba:1
Punkty Doświadczenia: 3
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Animozja
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór, Rembak); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
ORK (CHOPAK): Grutt
Sz WW US S Wt Żw I A CP
4 3 3 3 4 1 2 1 7
Liczba:1
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Animozja
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); broń dystansowa (kusza); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
TROLL: Smash
Sz WW US S Wt Żw I A CP
6 3 1 5 4 3 1 3 4
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności: -
Zasady specjalne: Duży cel, Głupota, Przepastne trzewia, Regeneracja, Strach, Guuupi, Plwociny.
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza: -/-
NAJEMNE OSTRZA:
Prestiż drużyny: 122
Suma PD bohaterów: 54
Suma PD stronników: 4
Suma Punktów Kampanii: 9
Liczba modeli (7)x5: 35
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (1)x20: 20
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: - 9
Skarbiec: 10ZK
POTYCZKA NR 1.
Raziel vs Duchowaty
Orki&Gobliny – Stomp Stomp vs Leśne Elfy z Athel Loren
Scenariusz poza murami nr 33 „Pola błogiej rozkoszy”
Losowanie xx przed bitwą -
Pogoda: 5 Silny wiatr
Karty Zadań Specjalnych:
- PRÓBA (niewykonane)
- CZAS HONORU (niewykonane)
- SZERMIERZE (niewykonane)
Wynik potyczki: Orki&Gobliny przegrały przez rozbicie z Leśnymi Elfami
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
HERSZT Thunderstomp
DEBEŚCIAK Kluh
CHOPAK Stinky
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
HERSZT Thunderstomp -> 53 -> Powrót do zdrowia
DEBEŚCIAK Kluh -> 35 -> Głębokie rany -> 2 -> Opuszcza 2 tury
CHOPAK Stinky -> 3 -> Powrót do zdrowia
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
- brak,
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
HERSZT: Thunderstomp (20=>21)
+1 za przeżycie.
DEBEŚCIAK: Red Ear (8=>9)
+1 za przeżycie.
DEBEŚCIAK: Kluh (8=>9)
+1 za przeżycie.
CHOPAKI: Boom'n'Trah oraz Stinky (0=>1)
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 4
Punkty Determinacji:0->1
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
Punkty Gniewu:0->0
Punkty Odporności:0->1
Suma Punktów Kampanii: 2
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
4 - Ilość znalezionych łupów - 1
Dodatkowe łupy:
- brak,
Powtórzenie:
- brak,
Efekt powtórzenia:
- brak,
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 35 ZK za sprzedaż jednego łupu przy liczbie modeli 7-9 (spec zasada Trolla).
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 4,
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- brak,
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja stronników:
- CHOPAK Garouda 25zk
Zakup ekwipunku:
CHOPAK Garouda: Topór, Hełm
Sprzedaż ekwipunku:
- brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
- brak
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (81) 90 <= (przed potyczką) po potyczce
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (0ZK) 0ZK <= (przed potyczką) po potyczce
13. SKARBIEC
- Brak.
POTYCZKA NR 2.
Raziel vs Wedge
Orki&Gobliny – Kult Purpurowej Dłoni
Scenariusz wewnątrz murów nr 54 „Złowady”
Losowanie xx przed bitwą -
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
- KRUCJATA (niewykonane)
- DO ODWAŻNYCH... (wykonane)
- LITOŚĆ TO ZBRODNIA (wykonane)
Wynik potyczki: Orki&Gobliny wygrały, Kult uciekł dobrowolnie
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
CHOPAK Stinky
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
CHOPAK Stinky -> 4 -> Powrót do zdrowia
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
- dwa, +2 pd
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
HERSZT: Thunderstomp (21=>27)
+1 za przeżycie.
+1 za wygranie scenariusza
+1 za wyłączenie z akcji przeciwnika
+1 za zrealizowanie zadania specjalnego
+2 za zrealizowanie zadania ze scenariusza
HERSZT zdobył 6 PD w związku z tym zgromadził 27 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia, w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ Twardziel.
DEBEŚCIAK: Red Ear (9=>11)
+1 za przeżycie.
+1 za zrealizowanie zadania specjalnego
DEBEŚCIAK zdobył 2 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował zwiększenie statystyki Siła
DEBEŚCIAK: Kluh (9=>9)
rekonwalescencja
CHOPAKI: Boom'n'Trah oraz Stinky (1=>2)
+1 za przeżycie.
CHOPAKI zdobyli 1 PD w związku z tym zgromadzili 2 PD i osiągnęli kolejny poziom doświadczenia, w ramach rozwoju wylosowali Chłopak ma Talent i Boom'n'Trah został bohaterem w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ Taran, a Stinky wylosował zwiększenie Inicjatywy.
CHOPAK: Garouda (0=>1)
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 7
Punkty Determinacji:1->3
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:0->1
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:1->4
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki mniej niż 25% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +3 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 6
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
6 - Ilość znalezionych łupów - 2
Dodatkowe łupy:
- 2 łupy za wykonanie zadania ze scenariusza
Powtórzenie:
- brak,
Efekt powtórzenia:
- brak,
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 70 ZK za sprzedaż jednego łupu przy liczbie modeli 7-9.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- brak,
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- brak,
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja stronników:
- CHOPAK Grutt 25zk
Zakup ekwipunku:
CHOPAK Grutt: Kusza
CHOPAK Boom'n'Trah: Topór
CHOPAK Stinky: Topór
Sprzedaż ekwipunku:
- brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
- brak
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (92) 115 <= (przed potyczką) po potyczce
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (0ZK) 70ZK <= (przed potyczką) po potyczce
13. SKARBIEC
- 10ZK
POTYCZKA NR 3.
Raziel vs Izwor
Orki&Gobliny – Nieumarły Poczet Krwawych Smoków
Scenariusz na zewnątrz murów nr 36 „Przydrożna świątynia”
Losowanie xx przed bitwą -
Pogoda: 9 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
- ZEMSTA (niewykonane)
- PRZEŻYĆ ZA WSZELKĄ CENĘ (niewykonane)
Wynik potyczki: Orki&Gobliny przegrały uciekając z pola bitwy.
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
HERSZT Thunderstomp
ORK DEBEŚCIAK Red Ear
CHOPAK Boom'n'Trah
CHOPAK Garou
CHOPAK Stinky
CHOPAK Grutt
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
HERSZT Thunderstomp – 63 to co nas nie zabije, to nas wzmocni
ORK DEBEŚCIAK Red Ear – powrót do zdrowia
CHOPAK Boom'n'Trah – powrót do zdrowia
CHOPAK Garou - powrót do zdrowia
CHOPAK Stinky – powrót do zdrowia
CHOPAK Grutt – powrót do zdrowia
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
-
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
HERSZT: Thunderstomp (27=>28)
+1 za przeżycie.
HERSZT zdobył 1 PD w związku z tym zgromadził 28 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia, w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ Urodzony wojownik.
DEBEŚCIAK: Red Ear (11=>12)
+1 za przeżycie.
DEBEŚCIAK: Kluh (9=>9)
rekonwalescencja
CHOPAK: Boom'n'Trah (2=>3)
+1 za przeżycie.
CHOPAK: Stinky (2=>3)
+1 za przeżycie.
CHOPAK: Garouda (1=>2)
+1 za przeżycie.
CHOPAK zdobył 1 PD w związku z tym zgromadził 2 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia, w ramach rozwoju wylosował Chłopak ma Talent i został bohaterem, a w ramach rozwoju wylosował zwiększenie siły.
CHOPAK: Grutt (0=>1)
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 8
Punkty Determinacji:3->4
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
Punkty Gniewu:1->1
Punkty Odporności:4->4
Suma Punktów Kampanii: 1
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
- brak
Dodatkowe łupy:
- brak
Powtórzenie:
- brak,
Efekt powtórzenia:
- brak,
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
- brak
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- brak,
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- brak,
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja stronników:
- brak
Zakup ekwipunku:
- brak
Sprzedaż ekwipunku:
- brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
- brak
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (115) 115 <= (przed potyczką) po potyczce
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (10ZK) 10ZK <= (przed potyczką) po potyczce
13. SKARBIEC
- 10ZK
Ostatnio edytowany przez Raziel (2013-03-08 09:44:56)
Offline
Wspólnymi siłami ustaliliśmy na ostatnim WW, że będzie lepiej jeśli krótki opis potyczki
(scenariusz, pogoda, karty zadań specjalnych, modele wyłączone z akcji)
oraz opis sekwencji po potyczce (zdobyte doświadczenie, rozwoje, zakupy, itp.)
zamiast wysyłać mi na maila umieścimy je w temacie kampanii po każdej rundzie tworząc krótką listę.
Całość będziemy wpisywać w jednym, edytowanym co turę poście.
Przykład:
POTYCZKA NR 1.
Izwor vs Raziel
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Orki&Gobliny – Stomp Stomp
Scenariusz nr 15 Ruiny
Losowanie xx przed bitwą, wynik 14 (np. Skryba)
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków
- LITOŚĆ TO ZBRODNIA
- OKUP
Orki&Gobliny – Stomp Stomp
- BESTIOBÓJCA
- CO NAGLE TO PO DIABLE
- KRUCJATA
Wynik potyczki 0:1 wygrały Orki&Gobliny!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Orki&Gobliny – Stomp Stomp
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
DEBEŚCIAK Kluh
CHOPAK Boom-Trah, Stinky
TROLL Smash
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
DEBEŚCIAK Kluh -> 56 -> Zawzięty wróg -> 4 -> Nienawiść wobec Szlachciców Leśnych Elfów z Athel Loren
CHOPAK Boom-Trah, Stinky -> 24 -> Szaleństwo -> 1-3 -> Głupota
TROLL Smash -> 41-55 -> Powrót do zdrowia
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
- brak,
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
HERSZT: Thunderstomp (20=>22)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
DEBEŚCIAK: Red Ear (9=>11)
+1 za przeżycie.
DEBEŚCIAK zdobył 2 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ
itd.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 8
Punkty Determinacji:0->2
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:0->1
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:0->3
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki mniej niż 25% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +3 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 6
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
12-17 - Ilość znalezionych łupów - 3
Dodatkowe łupy:
- 4 (scenariusz xx)
Powtórzenie:
- brak,
Efekt powtórzenia:
- brak,
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 120 ZK za sprzedaż siedmiu łupów przy liczbie modeli 7-9.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 4,
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- brak,
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja stronników:
- GOBLIŃSKI FANATYK 50zk
Zakup ekwipunku:
DEBEŚCIAK: Red Ear Średni Pancerz, Hełm
Sprzedaż ekwipunku:
- brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
DEBEŚCIAK: -> Hełm od HERSZTA
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (89) 117 <= (przed potyczką) po potyczce
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (0ZK) 5ZK <= (przed potyczką) po potyczce
13. SKARBIEC
- Brak.
POTYCZKA NR 2.
xxx
Ostatnio edytowany przez Izwor (2013-02-02 10:29:01)
Offline
Żołnierze z Reiklandu
BOHATEROWIE:
KAPITAN: Rotgier 90zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 4 3 3 1 4 2* 8
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca;
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: *oręż (Sztylet, Miecz, Łamacz Mieczy [wyważony, parowanie]); broń dystansowa (-); pancerz (-); specjalny (-).
Ochrona Pancerza:
MAGISTER MAGII: Eryk 45zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 3 3 3 3 1 3 1 8
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Czarodziej poziom 1 domena metalu: 1. Naostrzenie broni [K3 sztuki broni z zasadą przebicie pancerza oraz +1 do wyniku zranienia] - wychodzi automatycznie
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: oręż (Sztylet); broń dystansowa (-); pancerz; specjalny (-).
Ochrona Pancerza:
PORUCZNIK: Hannus 65zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 3 3 3 1 3 2* 7
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: *oręż (Sztylet, Miecz, Łamacz Mieczy [wyważony, parowanie]); broń dystansowa (-); pancerz (Lekki Pancerz); specjalny (-).
Ochrona Pancerza:
ADIUTANT: Karl 30zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 2 2 3 3 1 3 1 6
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: Sztylet, Halabarda (+1 do siły);
ADIUTANT: Markus 30zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 2 2 3 3 1 3 1 6
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia:
Ekwipunek: Sztylet, Halabarda (+1 do siły);
STRONNICY:
KUSZNIK: Czerwone bełty 160 zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 3 4 3 3 1 3 1 7
Liczba: 4
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kusza);
Ochrona Pancerza: -/-
MIECZNIK: Błękitne pióra 80 zk
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 3 3 3 1 3 1 7
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne:
Poważne obrażenia: -
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz [parowanie]);
Ochrona Pancerza: -/-
Prestiż drużyny: 95
Suma PD bohaterów:40
Suma PD stronników: 0
Suma Punktów Kampanii: 0
Liczba modeli (11)x5: 55
Wierzchowce (0)x5: 0
Magiczne Przedmioty (0)x5: 0
Duże Cele (0)x20: 0
Machiny (0)x25: 0
Potwór (0)x50: 0
Najemne Ostrza: 0
Osoby Dramatu: 0
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 0ZK
Ostatnio edytowany przez Lukas (2013-02-04 20:13:28)
Offline
Krótka recenzja pierwsze potyczki.
Lukas vs Wedge
Scenariusz 51: Płonący dyliżans.
2 znaczniki kosztowności.
Pogoda (14): Pogodny dzień.
Wygrana Wedge'a - zdobył 2 znaczniki.
Ja miałem 4 bohaterów i jednego stronnika out of action (podaję z rzutami):
Kapitan 21 -> 55, 52, 54 - wyzdrowiał
Porucznik 15 -> śmierć
Adiutant 52 - wyzdrowiał
Adiutant 51 - wyzdrowiał
Miecznik 5 - wyzrowiał
Zarobiłem 45 zk co starczyło na odkupienie porucznika wraz z toporem.
Nikt nie awansował, nie udało mi się wykonać żadnego zadania.
Ogólnie bardzo słabo.
Offline
POTYCZKA 1
To ja się dołączę do opisu potyczki z Lukasem z mojej strony.
Misja wygrana z dwoma znacznikami kosztowności i trzema wylosowanymi w rzutach na eksplorację (przy okazji dublet trójek dał mi topór bojowy) które sprzedałem za jedyne 80zk - utrzymanie kultu w tajemnicy niestety kosztuje.
Graliśmy dodatkowo na karty zadań specjalnych - mnie udało się wykonać misję Zemasta moim Opętanym oraz misję Do odważnych świat należy (wylosowałem 3PD które rozdzieliłem po równo pomiędzy Wtajemniczonego i Akolitów - dało to wszystkim po awansie)
Szef wylosował umiejętność którą zamienił na czar Płomień Szaleństwa
Opętany wylosował umiejętność którą zamienił na Unik
Akolita Johann wylosował umiejętność zamienioną na Fleczer
Akolita Hans dostał +1 żywotności
Nad zakupami jeszcze się zastanowię i wyedytuję ten post
edit: dla akolitów kupuję po tarczy i hełmie
zostaje mi w kasie 60ZK
Ostatnio edytowany przez wedge (2013-02-11 22:26:59)
Offline
POTYCZKA NR 1.
Izwor vs Czarny
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Elfy Wysokiego Rodu z Ulthuanu
Scenariusz nr 52 Kloaka?? (nie umiem czytać)
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Czas Honoru
Bestiobójca
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
Ghoul
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
Ghoul: 2 Ginie. ;/
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Czas Honoru (udany, 3 PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (20=>24)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
+1 za zabicie Lwa
+1 za zadanie specjalne
KRWAWY SMOK zdobył 4 PD w związku z tym zgromadził 24 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 US
NEKROMANTA: Ziddiculus (8=>9)
+1 za przeżycie.
GWARDZISTA: Dieter (8=>11)
+1 za przeżycie.
+2 za zadanie specjalne
GWARDZISTA zdobył 3 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 WW
DREG: Igor
+1 za przeżycie.
DREG: Helmut
+1 za przeżycie.
GHOUL: Bloodteeth Clan
+1 za przeżycie.
UPIÓR: Blood Keep Order
+1 za przeżycie. To nieumarli
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: coś koło 7
Punkty Determinacji:0->2
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:0->1
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:0->3
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki mniej niż 25% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +3 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 6
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
10 - Ilość znalezionych łupów - 2
Dodatkowe łupy:
brak
Powtórzenie:
- 11, 33
Efekt powtórzenia:
- Studnia - Dreg (Helmut) opił się woda ze studni i nie bierze udziału w kolejnej potyczce.
- Zwłoki - znaleziono 3zk.
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 50 ZK za sprzedaż dwóch łupów przy liczbie modeli 7-9.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 5
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- 5,6,7,10
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników:
Wskrzeszamy Ghula z 1PD.
Zakup ekwipunku:
Łamacz Mieczy dla Victora (Wampir)
Tarcza dla Igora (Dreg)
Hełm dla Dietera (Gwardzista)
Sprzedaż ekwipunku:
brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Płaszcz ze Skóry Lwa dla Victora (Wampir)
Średni Pancerz, Topór z Chrace dla Dietera (Gwardzista)
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (92) 110
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (0ZK) 78ZK (w tym 25zk zdobyte za sprzedaniehandlarzom niewolników Białego Lwa)
Po zakupach w skarbcu została 1ZK
13. SKARBIEC
- Sztylet, Średni Pancerz, Topór z Chrace, Płaszcz ze Skóry Lwa (zdobyte za pojmanie Białego Lwa)
POTYCZKA NR 2.
Izwor vs Lukas
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Żołnierze z Reiklandu
Scenariusz nr 51 Doki
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Czas Honoru
Bestiobójca
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
2x Ghoul
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
Ghoul: 2 Ginie. ;/
Ghoul: 5 Żyje
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Czas Honoru (udany, 1 PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (24=>28)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
+1 za zabicie kusznika
+1 za znacznik (scenariusz)
KRWAWY SMOK zdobył 4 PD w związku z tym zgromadził 28 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność URODZONY WOJOWNIK (+1 do trafienia w walce wręcz).
NEKROMANTA: Ziddiculus (9=>11)
+1 za przeżycie.
+1 za zadanie specjalne
NEKROMANTA zdobył 2 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność II poziom magiczny (czar do wylosowania)
GWARDZISTA: Dieter (11=>14)
+1 za przeżycie.
+2 za zabicie dwóch modeli (szef i młodzik?)
GWARDZISTA zdobył 3 PD w związku z tym zgromadził 14 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność Urodzony Wojownik
DREG: Igor (9=>11)
+1 za przeżycie.
+1 za zabicie (młodzik?)
DREG zdobył 2 PD w związku z tym zgromadził 11 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność Urodzony Wojownik
DREG: Helmut
Nie brał udziału w walce.
GHOUL: Bloodteeth Clan
+1 za przeżycie.
UPIÓR: Blood Keep Order
Nieumarły ;/
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 9
Punkty Determinacji:2->4
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:1->3
+2 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 50% ale mniej niż 75% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:0->3
+2 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki od 25% do mniej niż 75% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +2 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 12
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
12 - Ilość znalezionych łupów - 3
Dodatkowe łupy:
1
Powtórzenie:
brak
Efekt powtórzenia:
brak
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 60 ZK za sprzedaż 3 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 8
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- 7,4,5,10
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników:
Wskrzeszamy Ghula z 2PD.
Ze względu na moją pomyłkę (nielegalny Upiór w bandzie) zamieniam Upiora (50zk) na Ghula (44zk).
Wpisuje ekstra 6zk do skarbca.
Zakup ekwipunku:
Tarcza dla Helmuta (Dreg).
Sprzedaż ekwipunku:
brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Topór z Chrace ląduje w skarbcu drużyny.
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (110) 129
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (1ZK) 11 ZK
13. SKARBIEC
- Sztylet, Topór z Chrace
Mała edycja przed kolejną walką
POTYCZKA NR 3.
Izwor vs Raziel
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Orki&Gobliny – Stomp Stomp
Scenariusz nr 36 Przydrożna Świątynia
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Próba
Pojedynek
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
brak
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Pojedynek(udany, 1 PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (28=>33)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
+1 za zabicie Szefa Orków
+1 za zadanie specjalne
+1 za znacznik
KRWAWY SMOK zdobył 5 PD w związku z tym zgromadził 33 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 WT
NEKROMANTA: Ziddiculus (11=>12)
+1 za przeżycie.
GWARDZISTA: Dieter (14=>16)
+1 za przeżycie.
+1 za znacznik
DREG: Igor (11=>12)
+1 za przeżycie.
DREG: Helmut (9=>10)
+1 za przeżycie.
GHOUL: Bloodteeth Clan (2=>3)
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 8
Punkty Determinacji:4->6
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:3->6
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 75% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +3 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:5->8
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki mniej niż 25% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +3 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 20
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
25 - Ilość znalezionych łupów - 5
Dodatkowe łupy:
brak
Powtórzenie:
5,5
Efekt powtórzenia:
Pusty grób – znaleziono 4zk
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 80 ZK za sprzedaż 6 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 6
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- 12,9,7,4,5
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Zakup ekwipunku:
Sprzedaż ekwipunku:
brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (129) 146
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (11ZK) 94 ZK
13. SKARBIEC
- Sztylet, Topór z Chrace
Zakupy zostawiam na później.
Przed bitwą zakupiłęm mapę (dokładność 6) za 15zk
POTYCZKA NR 4.
Izwor vs Duchowaty
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Leśne Elfy z Athel Loren
Scenariusz nr 63 Spotkanie na Trakcie
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Do odważnych świat należy.
Śluby Milczenia.
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
KRWAWY SMOK: 41-55 -> Powrót do zdrowia
NEKROMANTA: 41-55 -> Powrót do zdrowia
GHOUL: 1-2 Śmierć (Rekrutacja automatyczna za Nieśmiertelni)
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Do odważnych świat należy. (3PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (33=>39)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo.
+2 za różnicę prestiżu
+2 za zadanie specjalne
KRWAWY SMOK zdobył 6 PD w związku z tym zgromadził 39 PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 A
NEKROMANTA: Ziddiculus (12=>17)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
+1 za zadanie specjalne
NEKROMANTA zdobył 5 PD w związku z tym zgromadził 17PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność Felczer i +1WT
GWARDZISTA: Dieter (16=>20)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
+1 za znacznik
GWARDZISTA zdobył 5 PD w związku z tym zgromadził 20PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność Silny Cios oraz +1Wt
DREG: Igor (12=>17)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
+1 za znacznik
DREG zdobył 5 PD w związku z tym zgromadził 17PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1WW oraz Umiejętność Silny Cios
DREG: Helmut (10=>14)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
+1 za znacznik
DREG zdobył 4 PD w związku z tym zgromadził 14PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1WW oraz Umiejętność Urodzony Wojownik
GHOUL: Bloodteeth Clan (3=>6)
+1 za przeżycie.
+2 za różnicę prestiżu
GHOUL zdobył 3 PD w związku z tym zgromadził 6PD i osiągnął kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosował +1 WW
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 7
Punkty Determinacji:6->8
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
Punkty Gniewu:6->7
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:8->10
+2 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki więcej niż 25% ale mniej niż 50% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +2 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: (20) 25
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
11 - Ilość znalezionych łupów - 2
Dodatkowe łupy:
3
Powtórzenie:
1,1
Efekt powtórzenia:
Pogorzelisko – znaleziono 3xk
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 80 ZK za sprzedaż 5 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 7
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- ?
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników
Kupujemy Jack'a Ripper'a (GRAVEIR) za 160zk.
Zakup ekwipunku:
Łamacz Mieczy za 15zk
Sprzedaż ekwipunku:
sztylet, topór z chrace, za 13zk
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Hełm Wampira dla Igora.
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (146) 203
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (79ZK) 0 ZK
13. SKARBIEC
brak
POTYCZKA NR 5.
Izwor vs Wedge
Nieumarły poczet Krwawych Smoków vs Kult Purpurowej Dłoni
Scenariusz nr 63 Magiczny Obelisk
Pogoda: 7-14 Pogodny dzień
Karty Zadań Specjalnych:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Polowanie na czarownice
Do odważnych świat należy
Krwi dla boga kwi
Wynik potyczki 1:0 wygrał Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Nieumarły poczet Krwawych Smoków!
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
GHOUL: 3-4 Żyje
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Do odważnych świat należy. (3PD)
Polowanie na czarownice (1PD)
Krwi dla boga krwi (1PD)
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
KRWAWY SMOK: Victor Drakon (39=>47)
+1 za przeżycie.
+1 za zwycięstwo
+1 za WzA przeciwnika (Mag - szef)
+5 za zadania specjalne
Może wybrać umiejętność akademicką, bo wygrał scenariusz Magiczny Obelisk.
KRWAWY SMOK zdobył 8 PD w związku z tym zgromadził 47 PD i osiągnął dwa poziomy doświadczenia w ramach rozwoju wylosował Umiejętność EKONOM oraz +1ŻW
NEKROMANTA: Ziddiculus (17=>18)
+1 za przeżycie.
GWARDZISTA: Dieter (20=>22)
+1 za przeżycie.
+1 za WzA przeciwnika (Hans - bohater)
DREG: Igor (17=>18)
+1 za przeżycie.
DREG: Helmut (14=>15)
+1 za przeżycie.
GHOUL: Bloodteeth Clan (6=>7)
+1 za przeżycie.
GRAVEIR: Jack the Ripper (0=>1)
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 7
Punkty Determinacji:8->10
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
+1 – jeżeli potyczka zakończy się rozbiciem przeciwnika lub realizacją celu
pomiędzy 5 a 9 rundą zwycięzca otrzymuje +1 Punkt Determinacji.
DRUŻYNA zdobyła 2 PD w związku z tym zgromadził 10 PD i osiągnęła kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosowała OBROTNOŚĆ.
Punkty Gniewu:7->9
+2 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki kompania Wyłączy z akcji! więcej niż 50% ale mniej niż 75% modeli należących do drużyny przeciwnika otrzymuje +1 Punkt Gniewu.
Punkty Odporności:10->13
+3 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki mniej niż 25% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +3 Punkty Odporności.
DRUŻYNA zdobyła 3 PO w związku z tym zgromadził 13 PD i osiągnęła kolejny poziom doświadczenia w ramach rozwoju wylosowała KONSYLINIARZE.
Suma Punktów Kampanii: (25) 32
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
28 - Ilość znalezionych łupów - 5
Dodatkowe łupy:
brak
Powtórzenie:
6,6,6
Efekt powtórzenia:
Dług Wdzięczności ->Darmowe Najemne Ostrze ??
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 80 ZK za sprzedaż 5 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
- 2
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
- 10,11,7,5,4
8. REKRUTACJA NAJEMNYCH OSTRZY
Skrytobójca (za darmo, powtórzenie [6,6,6]).
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników
Zakup ekwipunku:
Krwawe Ostrze dla Victora (70zk)
Łamacz Mieczy dla Skrytobójcy (16zk)
Sprzedaż ekwipunku:
sztylet, miecz (z GRABIEŻY Maga) za 6zk
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
Miecz dla Helmuta od Victora
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (203) 252
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (0ZK) 0 ZK
13. SKARBIEC
Ostatnio edytowany przez Izwor (2013-03-10 20:54:54)
Offline
POTYCZKA NR 2 Wedge vs Raziel
Zwycięstwo Raziela. Kultyści nie za bardzo tym razem się spisali Każda gra i analizy po grze przynoszą nowe odkrycia - wreszcie w pełni wiem co oznacza zasada demon i przestanę wałować przeciwnika;) Na szczęście w tej bitwie moje Strachulce niczego istotnego nie zrobiły.
W trakcie potyczki zdobyłem 4 łupy które sprzedałem za 65ZK
Miałem tylko jeden awans. Opętany otrzymał nową umiejętność Celny Cios
Za zaoszczędzone pieniądze zakupiłem 2x Akolita ze stygmatem Jednooki (cóż strzelcami to oni nie będą) oraz wyposażyłem ich w broń wielką
Offline
POTYCZKA NR 1.
Izwor vs Czarny
Po pierwszej potyczce zdecydowałem się zresetować bandę. Nową bitwę zacząłem nową ekipą.
POTYCZKA NR 2.
Czarny vs Duchowaty
Wysokie Elfy z Ulthuanu vs Leśne Elfy z Loren
Scenariusz nr 54 Zowady
Pogoda: Mgła
Karty Zadań Specjalnych:
Wysokie Elfy z Ulthuanu:
Po wymianie trzech poprzednich, których nie miałem szans zrealizować.
Szermierze
Czas to pieniądz
Wynik potyczki 0:1 wygrały Leśne Elfy z Loren
SEKWENCJA PO POTYCZCE:
Wysokie Elfy z Ulthuanu
1. POWAŻNE OBRAŻENIA
Modele Wyłączone z akcji:
Szlachcic
Biały Lew
Mistrz Miecza Hoetha
Włócznik
Włócznik
Włócznik
Wojownik Cienia
Rzuty na Tabelę poważnych obrażeń:
Szlachcic : 44 Powrót do zdrowia
Biały Lew : 33 Uszkodzenie układu nerwowego -1 I
Mistrz Miecza Hoetha: 61 Pojmany
Włócznik:3 Żyje
Włócznik:3 Żyje
Włócznik:4 Żyje
Wojownik Cienia:5 Żyje
2. DOŚWIADCZENIE
Wykonane zadania specjalne:
Doświadczenie za rozegranie scenariusza:
Szlachic: (20=>21)
+1 za przeżycie.
Mag: (12=>13)
+1 za przeżycie.
Biały Lew: (11=>12)
+1 za przeżycie.
Mistrz Miecza Hoetha: (11=>12)
+1 za przeżycie.
Włócznicy:
+1 za przeżycie.
Wojownicy Cienia:
+1 za przeżycie.
3. PUNKTY KAMPANII
Ilość rund: 9
Punkty Determinacji:0->1
+1 – Drużyna zawsze otrzymuje +1 punkt Determinacji za każdy rozegrany scenariusz,
Punkty Gniewu: 0
Punkty Odporności:0->1
+1 – jeżeli w trakcie rozgrywania potyczki od 25% do mniej niż 75% modeli należących do drużyny zostanie Wyłączonych z akcji! kompania otrzymuje +2 Punkty Odporności.
Suma Punktów Kampanii: 12
4. RZUTY NA EKSPLORACJĘ
Wynik rzutu:
6 - Ilość znalezionych łupów - 2
Dodatkowe łupy:
brak
Powtórzenie:
brak
Efekt powtórzenia:
brak
5. SPRZEDAŻ ŁUPÓW
Przychód 35 ZK za sprzedaż 2 łupów przy liczbie modeli 10-12.
6. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ DOŚWIADCZONYCH STRONNIKÓW
-
7. RZUT NA DOSTĘPNOŚĆ I ZAKUP RZADKICH PRZEDMIOTÓW
-
8. REKRUTACJA POSTACI DRAMATU
- brak,
9. REKRUTACJA STRONNIKÓW I ZAKUP EKWIPUNKU
Rekrutacja Stronników:
Odkupiłem za 35 ZK Mistrza Miecza Hoetha z bandy Leśnyc Elfów z Loren
Zakup ekwipunku:
Sprzedaż ekwipunku:
brak,
10. PODZIAŁ EKWIPUNKU
11. AKTUALIZACJA PRESTIŻU DRUŻYNY
Prestiż Drużyny po rozgrywce: (99) 119
12. KOSZTOWNOŚCI
- Złote Korony: (1ZK)
13. SKARBIEC
Ostatnio edytowany przez czarny71 (2013-02-18 20:28:32)
Offline
Potyczka nr 3
Wedge vs Duchowaty
potyczka 23 Łowcy Skarbów - pogodny dzień
Potyczka wygrana przez Leśne Elfy
Doświadczenie
Wtajemniczony +2XP (wyłączenie z akcji przeciwnika i przeżycie) - awans umiejętność
Akolita Johann +XP (przeżył + znacznik kosztowności) - awans umiejętność
Akolita Hans +1XP
Opętany +1XP
1 Kultysta zginął
Determinacja +2XP (potrzebny rzut na awans)
Gniew +0
Odporność +2XP (potrzebny rzut na awans)
Łupy 2 z eksploracji + 1 wyniesiony razem sprzedane za 60ZK
Johann zyskał dodatkowo hate od eteral guardów co w tej kampanii raczej mu się już nie przyda
Offline
Potyczka nr 4
Wedge vs Czarny
potyczka 61 Wieża Magusa - pogodny dzień
Potyczka wygrana przez Wysokie Elfy - nachapały się prawie wszystkich przedmiotów z wieży;-)
Doświadczenie
Wtajemniczony +2XP (przeżycie + rzut 66 w tabelce)
Akolita Johann +1XP (przeżycie)
Akolita Hans +1XP (przeżycie) awans - Silny Cios
Opętany +3XP (przeżycie + 2 kille) awans Morderczy Atak
Awans na Kultyście +1CP
Determinacja +2XP
Gniew +1XP
Odporność +2XP
Łupy 2 z eksploracji razem sprzedane za 45ZK
Z zakupów kupiłem Zbroję Chaosu dla szefowej (udało się zdać rzut na dostępność) za 100ZK
W kasie zostało 30ZK
Ostatnio edytowany przez wedge (2013-03-09 13:24:21)
Offline
Potyczka nr 5
Wedge vs. Izwor
Kult Purpurowej Dłoni dostał porządny łomot - zostali wybici do ostatniego przez co nie było rzutów na eksplorację a Kultysta poszedł zupełnie w piach.
Wtajemniczony +2XP za przeżycie i awans gdzie wyloswał zaklęcie Złoty Ogień
Opętany +2XP w wyniku ran w walce otrzymał -1WW ale w wyniku awansu +1A
Johann +2XP i awans +1S
Hans +2XP
Punkty Kampanii
determinacja +1
gniew 0
odporność +1
Offline
Strony: 1