Wargaming Wrocław

Baner 26cm

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2012-11-24 12:16:11

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Pre MASTER we WROCŁAWIU 2012-12-02

Wrocławski Klub "Great Weapon" oraz wrocławskie krasnoludki zapraszają na turniej parowy w formacie 2 x 1300 punktów z zasadami Mastera Wrocławskiego

http://3.bp.blogspot.com/-U2l3-e2hWZ8/TZoP5RlAjOI/AAAAAAAAABQ/sDDUt_qJL_0/s1600/eeee.jpg

Krasnale Wtoczeń i Niedotoczeń


>> MIEJSCE I CZAS

Bolter, Wrocław ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
02.12.2012 NIEDZIELA!
start: godzina 10.00
koniec: godzina 19.00


>> SĘDZIOWANIE

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRacggtJr_7kBmpt48k7cOXYpkkZT_-g0qwooKMAe4oPzvoSDzjTw

Krasnal Rulbuk


>> DUKATY

wstęp: 10zł od osoby
nagrody: Zebrana pula + 50% od sklepu BOLTER


----------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------

GŁÓWNE POSTANOWIENIA

- 2x 1300 Punktów
- Dopuszczeni są bohaterowie specialni!
- Można wystawić maksymalnie 2 takie same oddziały, bez względu na ekwipunek
- Armia(Sojusz) może wystawić maksymalnie 3(4) machiny wojenne lub bronie template
- Wszystkie bronie template nie będące machinami liczone są za ½ machiny do limitu
- Armia(Sojusz) może posiadać do 35(45) modeli wykorzystujących broń zasięgową na ponad 20", nie licząc bohaterów i rydwanów
- Wszyscy sztandarowi armii mogą być wyposażeni w ekwipunek standardowy dla danego bohatera
- Oddziały nie mogą przekraczać 30 modeli oraz 350 punktów na poziomie tworzenia rozpiski


MAGIA

- Poza wiatrami magii każdy sojusz może wygenerować do 2PD oraz 2DD, wliczając channeling oraz zasady przedmiotów szczególne dla danej armii (szczegóły poniżej) wszystkie kości ponad ten limit są tracone
- Można wykorzystać maksymalnie 5 PD do rzucenia czaru (limit ograniczany jest do 4 PD dla domeny Śmierci)
- Sojusz może wykorzystać maksymalnie 12 PD w turze
- Każdy przedmiot który automatycznie rozprasza czar (np. dispel scroll) liczy się jako 1DD do limitu


ZASADY SPECIALNE ARMII

- Beastmen: Sojusz z Bestiami może wygenerować 3 PD zamiast wspomnianych 2PD na turę, dopuki gracz Bestii generuje chociaż jedną z nich. Gracz Bestii może powtórzyć ten sam slot core maksymalnie oraz posiada następujące limity na oddziałY: max 35 modeli oraz max 400 punktów

- Bretonnia: Brak restrykcji

- Chaos Dwarfs: Iron daemon, k'daai destroyer liczą się jako machiny wojenne. Chalice of darkness liczy się jako 2PD do limitu. Można wystawić maksymalnie 2 z: machina wojenna template z siłą 5, Kdai destroyer, Chalice.

- Dark Elves: Max. 28 repeater Crossbows (włączając bohaterów i nie licząc rydwanów). Repeater Bolt Throwers 0-1. Harpie 0-1. Shades max 14 modeli. Max 2 z listy: Pendant of khaeleth, Crown of command, Cauldron of Blood, Hydra.

- Dwarfs: Każda runa spellbreaker lub spelleater liczy się jako 1 DD. Grudge Throwers 0-1. Sojusz z Krasnoludami możę wygenerować do 4 DD dopuki gracz Krasnoludów generuje chociaż 2 z nich. Gyrocopter nie liczy się jako machina wojenna do limitu.

- Daemons of Chaos: Wszystkie gifty 0-1. Daemonic Battle Standard może być wyposażony w gifty jeśli jego magiczny sztandar nie kosztuje więcej niż 50 punktów. Siren song zabroniona. Master of Sorcery Loremaster: wybieramy 2 czary z danej domeny.

- The Empire: Cannons 0-2, Steam Tank liczy się jako cannon do limitu.

- High Elves: Sojusz z Elfami może wygenerować max 3 PD dopuki gracz Elfów generuje chociaż jedną z nich. Banner of the World Dragon liczy się jako 1 DD.

- Lizardmen: Salamanders 0-1. Max 2 modele salamander w oddziale. Scar-Veterans 0-1, Cupped hands of the Old Ones liczy się jako 2 PD; Maksymalnie 4 z listy: Skink, Chameleon skinks oraz Skink Cohorts (Kohorty z kroxigorami lub posiadające ponad 15 modeli nie są liczone do limitu).

- Ogre Kingdoms: Hellheart liczy się jako 2DD oraz 1PD, Greedyfist + Lore of Death na jednym magu liczy się jako 2DD, Rune Maw Banner liczy się jako 1DD. Każdy Leadbelcher lub Sniper Maneater z pistoletem liczyt się jako 3 modele do limitu strzelających na sojusz. Max 2 z listy: Mournfang Cavalry, Ironblaster, a ponadto Ironblaster 0-1.

- Orcs&Goblins: Maksymalna dopuszczalna ilość modeli w oddziale: 45.

- Skaven: Wszystkie sloty rare: 0-1. Max 9 modeli Gutter runners, Engineers 0-2. Max 1 z listy: doom rocket, brass orb, storm banner.

- Vampire Counts: Master of black Arts oraz Blasphemous Tome liczą się jako 1PD każdy. Eteryki: 0-2. Red fury i/lub quickblood abilities 0-1. Howls 0-3 (Death Shriek liczy się jako 2 howls do limitu). Max 3 latające oddziały. Max 12 z listy: konni bohaterowie, black knights.

- Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2 PD i 2 DD. Hierotitan liczy się jako 1PD tak długo jak jest na stole. Sphinxes: 0-2. Sojusz z Mumiami może wygenerować max 3 PD na turę tak długo jak Mumie wygenerują chociaż jedną z nich.

- Wood Elves: max 3 takie same sloty core, Tylko Glade guards (wliczając scouts) liczą się do limitu 35 models with z bronią zasięgową, +50pts na poziomie rozpiski oraz -10% strat podczas liczenia punktów.

Warriors of Chaos: Infernal Puppet counts as 1PD and 2DD; If you have Warriors, Knights and or Chosen with marks of tzeentch in army then you can take max 1 Warshrine.


PLUS:

ZAKAZ DUBLOWANIA COMMON MAGIC ITEMS
TettoEtto = 2PD i n DD (n=wszystkie dla całego sojuszu)
Festus 1PD i 1 DD
można wystawić Chalice LUB Kadaii


ZASADY SOJUSZY

- zabroniony jest sojusz tych samych armii
- każdy sojusz jest traktowany na zasadach "suspicious allies", co oznacza:
- wszystkie jednostki są traktowane jako sojusznicze i można na nie rzucać czary (chyba, że są to specyficzne czary "rasowe")
- nie można korzystać z zasady Inspiring Presence nie swojego generała
- nie można korzystać z zasady Hold Your Ground!
- bohaterowie nie mogą dołączać do oddział nie swojej armii
- gracze dowolnie dzielą kostki power i dispel przed pierwszym rzutem na czar

Na początku tury, przed jakimkolwiek rzutem sojusz rzuca na tabelę przymierza:
1: traitor among us! (sojusz w tej turze traktowany jest na zasadach "desperate allies")
2-5: suspicious ally
6: moment of trust (sojusz w tej turze traktowany jest na zasadach "trusted allies")



SCENARIUSZE:
1. Battleline
2. Blood and Glory (generałowie liczeni za 1 punkt. Zwycięzca wygrywa 20:0 - stracone BP( do max 15:5), gdy nie ma wygranego ten kto więcej zdobył wygrywa (o tyle) i max 14:6)
3. Battleline

----------------------------------------------
II. USTALENIA DODATKOWE
----------------------------------------------

I. BYE

I.1 jeżeli NIE z winy gracza (np. nie może on zagrać bitwy z powodu nieparzystej ilości uczestników) dostaje wynik 15:5
BYE zawsze jest na najniższym stole

I.2 Kolejność przyznawania "bye"

- spóźnienie gracza ponad 15 minut od rozpoczęcia rundy
- na życzenie gracza
- nie klubowicz z nie wysłana rozpiską
- Gamblers z nie wysłaną rozpiską
- nie klubowicz, który wysłał rozpiskę
- Gamblers, który rozpiskę wysłał

II. DROP

Jest to sytuacja, gdy gracz zabiera się do domu, mimo trwania turnieju, wówczas dostaje:
- jeżeli powoduje, że przeciwnik zostaje bez paringu - 5:15
- jeżeli powoduje, że jest wciąż parzysta liczba graczy 10:10

III. WAŁY

Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (tj. umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) będzie weryfikowane na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia. Podobnie ma się sytuacja ze zbyt szybkim zabieraniem kostek po rzucie bez możliwości zobaczenia wyników przez przeciwnika. Nagminne stosowanie powyższej techniki również będzie skutkowało wynikiem 20:0 dla przeciwnika.

IV. Recydywa

Każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania

VI. Zachowanie

Wiadomo jak to w bitwie bywa, czasem nadchodzi taka chwila która aż prosi się o soczysty bluzg. W związku z tym jedno  przekleństwo na bitwę obędzie się bez konsekwencji ale każde następne będzie skutkowało otrzymaniem -1 DP karniaków


----------------------------------------------
III. LISTA ZGŁOSZONYCH
----------------------------------------------

Lista zgłoszonych:

1. Kuash i Koszu (DE + LIZ)
2. Dymitr i Maryś (? + ?)
3. Uadzia i Tomcio (WE + EMP)
4. Maciek i Qmk (OmG + DoCH)
5. Wojtek + Orcus(HE + CHD)
6. Marcins + Jarek (SKV + VC)
7. ? i Blackout (? + VC)



Rozpiski wraz z numerem ID ze strony http://ranking.wfb-pol.org/players.php proszę wysyłać na adres: thomas_best@o2.pl

Ostatnio edytowany przez Artois (2012-11-27 17:54:28)

Offline

 

#2 2012-11-24 16:38:19

 dardzin

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-08-22
Posty: 949

Re: Pre MASTER we WROCŁAWIU 2012-12-02

Artois, tylko nie zaśpij, bo masz do tego tendencję


Konfrontacja || Hordes || Infinity || Battlegroup || Firestorm Armada || BW- Napoleon || Afterglow || Ogniem i Mieczem

Offline

 

#3 2012-11-25 12:21:28

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Pre MASTER we WROCŁAWIU 2012-12-02

W regulaminie przewijają się dwa kluby Gamblers i Great Wepon. Powinno tak być?


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#4 2012-11-25 15:28:23

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Pre MASTER we WROCŁAWIU 2012-12-02

@dardzin - nie zaspałem, info w odpowiednim wątku...

Ostatnio edytowany przez Artois (2012-11-27 17:52:53)

Offline

 

#5 2012-11-25 15:58:40

 cavalierdejeux

Riddle me this...           Riddle me that

Skąd: Breslau-am-Oder
Zarejestrowany: 2010-08-18
Posty: 10089

Re: Pre MASTER we WROCŁAWIU 2012-12-02

Artois napisał:

@cavalier - tak, polityka i takie tam, kiedyś Ci opowiadałem

Tak pamiętam, ale było że raz Ci robią, a raz Ci

A tu masz dwie nazwy w tym samym regulaminie (kto robi/i rozstrzyganie BYE-a)... tak jakby DWA kluby robiły


Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
Battlefleet Gothic (Imperial Navy) ● WH40k (Gwardia Imperialna) ● Necromunda (Ratskin/Cawdor/Spyrer)
Infinity (Ariadna) ● Konfrontacja / Hell Dorado / Alkemy / AT-43 (wszystko)

2016... "Changes never changes."/"Changes never been so much fun."

Offline

 

#6 2012-11-27 17:48:09

Artois

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-10-01
Posty: 1438

Re: Pre MASTER we WROCŁAWIU 2012-12-02

uwaga, to ostatnia szansa w tym roku na poturlanie kosteczkami w rytm mrożących krew w żyłach bębnów wojennych oraz jedyna okazja na długo w której możecie wraz z kumplem pokminić nad wszystkimi możliwościami jakie daje połączenie waszych armii w boju oraz na zweryfikowanie waszych niecnych pomysłów na ubitej ziemi w starciu z sojuszem wroga

zapraszam również wszystkich chętnych którzy chcieli by wziąść udział w turnieju ale nie mają pary - jest kilka osób które się wahają więc na pewno kogoś z wami sparujemy aby sojusz był grywalny i klimatyczny

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.herosofpoland.pun.pl www.matematyka2010.pun.pl www.naszastrefa.pun.pl www.logistykaaon.pun.pl www.fiore.pun.pl