W zwi±zku ze zmian± forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW
Witam wszystkich.
Trochę modeli już do mnie dotarło- trochę jest w drodze a pomysły na rozpiski mnoż± się w głowie.
Nie, nie jestem fanem Yu Jingowych sektorówek,zawsze mi czego¶ w nich brakuje. Poza tym nie czuję się mentalnie gotowy na operowanie linkiem.
Idea nr 1.
YU JING
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
GROUP 1 (Regs: 7/Irrs: 0):
GŬILÁNG Combi Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (26 | 0.5)
MOV:4-4 CC:14 BS:11 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
CH: Camouflage, Infiltration, Multispectral Visor L1, Minelayer
ONIWABAN Boarding Shotgun, Nanopulser / Pistol, Monofilament CCW (44)
MOV:4-4 CC:19 BS:11 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Martial Arts L4, CH: TO Camouflage, Superior Infiltration
TOKUSETSU EISEI Doctor Combi Rifle / Pistol, Knife (14)
MOV:4-4 CC:14 BS:10 PH:10 WIP:13 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
V: Courage, Doctor
KEISOTSU Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife (9 | 2)
MOV:4-4 CC:14 BS:10 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
V: Courage, Lieutenant
KEISOTSU Combi Rifle / Pistol, Knife (9)
MOV:4-4 CC:14 BS:10 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
V: Courage
KEISOTSU HMG / Pistol, Knife (18 | 0.5)
MOV:4-4 CC:14 BS:10 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
V: Courage
DOMARU Chain Rifle, E/M Grenades / Pistol, EXP CCW (29)
MOV:4-4 CC:19 BS:12 PH:14 WIP:13 ARM:3 BTS:-3 W:2
Regular, Frenzy, Cube
Martial Arts L2, Berserk
149 Points | SWC: 3
ARMY CODE: eNozNFQ1MlIzUzOsMTJRMwBSJoZgylTNAkxC2IZA0tACRAEA/KgKcg==
Army Infinity v.3.0. - http://www.devilteam.com
S± miny, jest hmg i dwóch koksów do combata z templatkami. Zawsze czuję niesmak do keisotsu lieutnanta za 2 SWC, ale i tak nie ma ich tu na co wydać.
Idea nr.2
YU JING
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):
SHÀNG JÍ Hacker Combi Rifle + Light Flamethrower / Pistol, Shock CCW (54 | 0.5)
MOV:4-4 CC:16 BS:13 PH:14 WIP:13 ARM:4 BTS:-6 W:2
Regular, Not Impetuous, Cube
Hacking Device
Yaókòng WÈIBĪNG Combi Rifle / Electric Pulse (21)
MOV:6-4 CC:8 BS:11 PH:8 WIP:13 ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
Forward Observer, Repeater, Sensor
Yaókòng HÙSÒNG HMG, Antipersonnel Mines / Electric Pulse (28 | 1)
MOV:6-4 CC:8 BS:11 PH:8 WIP:13 ARM:0 BTS:-3 STR:1
Regular, Not Impetuous, G: Remote Presence
Total Reaction, Repeater, 360º Visor
ONIWABAN Boarding Shotgun, Nanopulser / Pistol, Monofilament CCW (44)
MOV:4-4 CC:19 BS:11 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Martial Arts L4, CH: TO Camouflage, Superior Infiltration
GŬILÁNG Combi Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (26 | 0.5)
MOV:4-4 CC:14 BS:11 PH:12 WIP:14 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
CH: Camouflage, Infiltration, Multispectral Visor L1, Minelayer
KEISOTSU HMG / Pistol, Knife (18 | 0.5)
MOV:4-4 CC:14 BS:10 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
V: Courage
KEISOTSU Combi Rifle+ Light Grenade Launcher / Pistol, Knife (14 | 0.5)
MOV:4-4 CC:14 BS:10 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
V: Courage
KEISOTSU Combi Rifle / Pistol, Knife (9)
MOV:4-4 CC:14 BS:10 PH:10 WIP:12 ARM:1 BTS:0 W:1
Regular, Not Impetuous, No Cube
V: Courage
CELESTIAL GUARD Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife (13)
MOV:4-4 CC:14 BS:11 PH:10 WIP:14 ARM:1 BTS:-3 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
Lieutenant
CELESTIAL GUARD Spitfire / Pistol, Knife (20 | 1)
MOV:4-4 CC:14 BS:11 PH:10 WIP:14 ARM:1 BTS:-3 W:1
Regular, Not Impetuous, Cube
247 Points | SWC: 4
ARMY CODE:
eNotyrERACAMw8BpUI2TAMsxPOCj0TeSmjqJdib9USY+wbwM5IbrjeUWOu1FDro=
Army Infinity v.3.0.
Tym razem 250- ciężki sprzęt, haker z -6 bts, trochę min. Najbardziej mi tu brakuje inżyniera i medyka.
Oceniajcie, komentujcie.
Offline
Shotgun != template weapon. Fakt, że na ogrodniku imho to bardzo dobra opcja. Jedyna rzecz, której moim zdaniem brakuje, to jakigo¶ remote servanta dla doktora.
Ale ja arabami gram i dlatego też ddugiej rozpy nie skomentuję.
Offline
My¶lę, że w przypadku Oniwabana chodzi o Nanopulser, nie Shotgun.
Offline
Jak najbardziej chodzi o nanopulser w przypadku ogrodnika korzystanie z shotguna zakrawa o kryminał.
A o co chodzi z drug± rozp± i arabami? Skonstruowałem potwora żeruj±cego na wyznawcach islamu czy dziesięcioosobowego fraga?
Offline
2 HMG i Spitfire to duża siła ognia, ale patrz±c na to okiem podstępnego kamuflażysty, to zjadaj± Cię trochę markery! Niby masz odpowiedĽ na spadochron, ale na Camo nie bardzo... Nie ogłasza się ¶wiatu porucznika, to model najtajniejszy z tajnych! Co do Oniwabana (uwielbiam) to trochę samotny jaki¶. Nie wiem, czy nie byłoby dobrze zamienić któr±¶ z broni z superburstem na kolegę dla niego. Dużo przyjemniej się biega do kombatu, nie będ±c jedynym modelem na stole, którego przeciwnik się boi w zwarciu.
Super drogi ten Hacker. Nie da się go wymienić na normalnie kosztuj±cego i wepchn±ć gdzie¶ za różnicę Inżyniera? Jak masz dronę HMG i chcesz jej bronić, to powinien być naprawiacz, najlepiej ze zdalnym robotem. Na takie punkty trafiaj± się kleje, e/maulery i inne tego typu ¶wiństwa. Sam hacker może nie wystarczyc.
Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-03-30 12:22:49)
Offline
ja gram yu-jingiem i to nie chodzi nawet o to ze chinczykami akurat. Haker za 54 pkt jest moim zdaniem pomylka. No chyba ze ma isc do walki ale z combi riflem nie zawalczy za bardzo. Celestial z wip 14 bts -3 i cena bodajze 18 pkt jest chyba lepszym rozwiazaniem. Co do oniwabana ja nie lubie nim grac bo ma Boarding Shotgun'a i monofilament i przewaznie ktos sejwuje i ogrodnik ginie. Wg mnie lepsza opcja to ninja z exp ccw (zawsze to 3 testy). Keisotsu porucznik za 2 swc to wg mnie pomylka producenta (choc pewnie specjalna). keisotsu z bs 10 i hmg, szalu nie ma ale jest tani, ale i tak kazdy musi sobie sam wypracowac technike do grania. Ja tak nie gram bo sprawdzilem jyuz setki rozpisek i wiem co mi lezy i co lubie (choc nie zawsze sie to sprawdza). Trzeba grac i testowac, inaczej sie nie da.
Offline
Rozpa na 300- pierwsza próba ze snajperem sun tze
YU JING
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):
SUN TZE Lieutenant MULTI Sniper Rifle / Pistol, Knife (56 | 1.5)
Total Immunity, Strategos L3, V: No Wound Incapacitation, X-2 Visor, Lieutenant
ONIWABAN Boarding Shotgun, Nanopulser / Pistol, Monofilament CCW (44)
Martial Arts L4, CH: TO Camouflage, Superior Infiltration
DÀOFĚI HMG / Pistol, Shock CCW (61 | 2)
CH: Camouflage, Infiltration
CELESTIAL GUARD Hacker (Hacking Device) Combi Rifle / Pistol, Knife (25 | 0.5)
Hacking Device
2x YÁOZĂO Electric Pulse (3)
CH: Mimetism
MECA-Engineer Combi Rifle, D-Charges / Pistol, Knife (15)
Engineer
TOKUSETSU EISEI Doctor Combi Rifle / Pistol, Knife (14)
V: Courage, Doctor
Yaókòng WÈIBĪNG Combi Rifle / Electric Pulse (21)
Forward Observer, Repeater, Sensor
ARAGOTO Spitfire / Pistol, Knife (29 | 1.5)
CH: Mimetism, Motorcycle, V: Courage
ARAGOTO Boarding Shotgun / Pistol, Knife (21)
CH: Mimetism, Motorcycle, V: Courage
KEISOTSU Combi Rifle / Pistol, Knife (9)
V: Courage
301 Points | SWC: 5.5
ARMY CODE: eNotitsJADAIA6dpvo324XAOX6slcAdHyKEOA0MnJEUiF4b9eKp9TWmxo5W87g5Nrlcu52QSEg==
Army Infinity v.3.0. - http://www.devilteam.com
Ostatnio edytowany przez Figl4rz (2012-06-06 14:17:37)
Offline
301!=300.
Uci±ł bym yao-zao jednego. I po co tu jest inżynier? Jedyny powód który dostrzegam, to by "odklejał"... ale jako¶ srednio to widzę...
Ostatnio edytowany przez jarv (2012-06-06 14:22:16)
Offline
Ja bym powiedział, że jest na wszelki wypadek. Z tak± drużyn± harcerzyków nic go nie zaskoczy.
Ostatnio edytowany przez Baal (2012-06-06 18:41:15)
Offline
W rozpisce któr± grałem zamiast keisotsu jest rem za 8 punktów.
Rzeczy które robi inżynier:
-Naprawia STR pointy.
-Naprawia sprzęt zniszczony przez e/m
-odkleja ADHL
-Rozminowuje Miny
-Robi do tego wszystko to co zwykły zanashi i kosztuje marne 4 punkty więcej
-Ma D Charge
-Istniej± scenariusze w których się przydaje.
Offline
To ładne co mówisz. Istnieje w tej rozpie kombinacja w której uber snajper nie jest szefem? Bo to pierwszy model do odstrzału patrz±c z perspektywy grania przeciw temu...
Offline
Zauważ że sun tze nie jest uber snajperem tylko Strategosem 3, to że ma snajperkę to jest efekt uboczny.
Offline
Wygl±da solidnie, ale 301=/=300.
Offline
- 1 duży pkt wielkie mi halo. Jak jest grywalne i młóci przeciwnika to warto.
Offline
Rozpiska ma przede wszystkim bardzo solidne motory, które jak wiemy sprzedaj± ¶rednio ok 5-7 krytów na grę, zdaj±c wszystkie save ;p
Ostatnio edytowany przez Mozdzierz (2012-06-07 16:08:05)
Offline
1) Naprawdę już raz napisałem, że zamiast keisotsu może tam być rem za 8 punktów
2) Prawd± jest, że sun tze jest głównie strategosem, wolne punkty i SWC skłoniły mnie do wybrania snajperki zamiast multi rifle, w zależno¶ci od stołu może on być uber snajperem(x-2 visor is tha bomb), albo kisić się schowany i czekać na okazję.
2) rozpiska ma kilka wersji do przetestowania- motory były cool, ale zamiast nich można wstawić wu minga z GML(mógłby skorzystać z FO na dronie), haramaki z rakiet±(bo jest ¶wietny), albo su jiana(zwanego chiński motorem bez kółek)
4) tymczasem jeszcze z zupełnie innej bajki rozpiska na 250:
YU JING
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
GROUP 1 (Regs: 9/Irrs: 0):
TIGER SOLDIER HMG / Pistol, Knife (35 | 1.5)AD: Combat Jump | Multiterrain, CH: Mimetism
TIGER SOLDIER MULTI Sniper Rifle / Pistol, Knife (40 | 1.5)
AD: Combat Jump | Multiterrain, CH: Mimetism
TIGER SOLDIER Combi Rifle + Light Flamethrower / Pistol, Knife (27)
AD: Combat Jump | Multiterrain, CH: Mimetism
KO DALI Lieutenant (AD: Tactical Jump or Multiterrain) Combi Rifle + Light Flamethrower / Pistol, E/M CCW (35 | 1)
CH: Mimetism, Multispectral Visor L1, AD: Tactical Jump | Multiterrain, Lieutenant
IMPERIAL AGENT (Chain of Command, X Visor) Combi Rifle + E/Mitter / Pistol, Monofilament CCW (43)
Martial Arts L3, Chain of Command, X Visor
s
ARAGOTO Spitfire / Pistol, Knife (29 | 1.5)
CH: Mimetism, Motorcycle, V: Courage
ARAGOTO Boarding Shotgun / Pistol, Knife (21)
CH: Mimetism, Motorcycle, V: Courage
2x KEISOTSU Combi Rifle / Pistol, Knife (9)
V: Courage
248 Points | SWC: 4.5
ARMY CODE:
eNozNFQ1VzNUM6wxVzMGkwZA0sgMLGQC5liA2RZqRkDSFCwCJgFrHAyg
Army Infinity v.3.0.
Małe uwagi:
Gdybym nie zaczynał prawdopodobnie dwóch tigerów od razu stanęłoby na polu bitwy, jednak zacz±ć z pięcioma modelami na stole zakrawa o głupotę. Oczywi¶cie ko dali skacz±ca z krawędzi przeciwnika wymaga CoC- st±d agent.
Ostatnio edytowany przez Figl4rz (2012-06-07 23:00:21)
Offline
Jak rozumiem CoC jest ci potrzebne na wypade gdy Ko Dali zginie?
Offline
Bardziej niż oczywisty lojtek na krawędzi przeciwnika? jestem pewien że zginie.....
Sam agent z CoC jest konkretny- szczególnie do zabijania HI(e/mitter+ mono ccw)
Offline