Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jeste¶ zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W zwi±zku ze zmian± forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


#1 2012-03-30 09:08:34

 Figl4rz

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Zarejestrowany: 2011-05-20
Posty: 56

Mikołaja pomysły na rozpiski

Witam wszystkich.
Trochę modeli już do mnie dotarło- trochę jest w drodze a pomysły na rozpiski mnoż± się w głowie.
Nie, nie jestem fanem Yu Jingowych sektorówek,zawsze mi czego¶ w nich brakuje. Poza tym nie czuję się mentalnie gotowy na operowanie linkiem.

Idea nr 1.


YU JING
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

GROUP 1 (Regs: 7/Irrs: 0):

  GŬILÁNG  Combi Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (26 | 0.5)
    MOV:4-4  CC:14  BS:11  PH:12  WIP:14  ARM:1  BTS:0  W:1 
    Regular, Not Impetuous, Cube
    CH: Camouflage, Infiltration, Multispectral Visor L1, Minelayer

  ONIWABAN Boarding Shotgun, Nanopulser / Pistol, Monofilament CCW (44)
    MOV:4-4  CC:19  BS:11  PH:12  WIP:14  ARM:1  BTS:0  W:1 
    Regular, Not Impetuous, Cube
    Martial Arts L4, CH: TO Camouflage, Superior Infiltration

  TOKUSETSU EISEI Doctor Combi Rifle / Pistol, Knife (14)
    MOV:4-4  CC:14  BS:10  PH:10  WIP:13  ARM:1  BTS:0  W:1 
    Regular, Not Impetuous, No Cube
    V: Courage, Doctor

  KEISOTSU Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife (9 | 2)
    MOV:4-4  CC:14  BS:10  PH:10  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    Regular, Not Impetuous, No Cube
    V: Courage, Lieutenant

  KEISOTSU Combi Rifle / Pistol, Knife (9)
    MOV:4-4  CC:14  BS:10  PH:10  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    Regular, Not Impetuous, No Cube
    V: Courage

  KEISOTSU HMG / Pistol, Knife (18 | 0.5)
    MOV:4-4  CC:14  BS:10  PH:10  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    Regular, Not Impetuous, No Cube
    V: Courage

  DOMARU Chain Rifle, E/M Grenades / Pistol, EXP CCW (29)
    MOV:4-4  CC:19  BS:12  PH:14  WIP:13  ARM:3  BTS:-3  W:2 
    Regular, Frenzy, Cube
    Martial Arts L2, Berserk


149 Points | SWC: 3

ARMY CODE: eNozNFQ1MlIzUzOsMTJRMwBSJoZgylTNAkxC2IZA0tACRAEA/KgKcg==
Army Infinity v.3.0. - http://www.devilteam.com

S± miny, jest hmg i dwóch koksów do combata z templatkami. Zawsze czuję niesmak do keisotsu lieutnanta za 2 SWC, ale i tak nie ma ich tu na co wydać.

Idea nr.2

http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11.png YU JING
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):

  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_10.pngSHÀNG JÍ Hacker Combi Rifle + Light Flamethrower / Pistol, Shock CCW (54 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:16  BS:13  PH:14  WIP:13  ARM:4  BTS:-6  W:2 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifHacking Device


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_33.pngYaókòng WÈIBĪNG Combi Rifle / Electric Pulse (21)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:6-4  CC:8  BS:11  PH:8  WIP:13  ARM:0  BTS:-3  STR:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, G: Remote Presence
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifForward Observer, Repeater, Sensor


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_34.pngYaókòng HÙSÒNG HMG, Antipersonnel Mines / Electric Pulse (28 | 1)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:6-4  CC:8  BS:11  PH:8  WIP:13  ARM:0  BTS:-3  STR:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, G: Remote Presence
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifTotal Reaction, Repeater, 360º Visor


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_24.pngONIWABAN Boarding Shotgun, Nanopulser / Pistol, Monofilament CCW (44)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:19  BS:11  PH:12  WIP:14  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMartial Arts L4, CH: TO Camouflage, Superior Infiltration


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_22.pngGŬILÁNG Combi Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife (26 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:11  PH:12  WIP:14  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Camouflage, Infiltration, Multispectral Visor L1, Minelayer


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_5.pngKEISOTSU HMG / Pistol, Knife (18 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:10  PH:10  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifV: Courage


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_5.pngKEISOTSU Combi Rifle+ Light Grenade Launcher / Pistol, Knife (14 | 0.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:10  PH:10  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifV: Courage


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_5.pngKEISOTSU Combi Rifle / Pistol, Knife (9)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:10  PH:10  WIP:12  ARM:1  BTS:0  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, No Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifV: Courage


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_3.pngCELESTIAL GUARD Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife (13)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:11  PH:10  WIP:14  ARM:1  BTS:-3  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, Cube
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifLieutenant


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_3.pngCELESTIAL GUARD Spitfire / Pistol, Knife (20 | 1)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMOV:4-4  CC:14  BS:11  PH:10  WIP:14  ARM:1  BTS:-3  W:1 
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifRegular, Not Impetuous, Cube



247 Points | SWC: 4

ARMY CODE:

Kod:

eNotyrERACAMw8BpUI2TAMsxPOCj0TeSmjqJdib9USY+wbwM5IbrjeUWOu1FDro=

Army Infinity v.3.0.
Tym razem 250- ciężki sprzęt, haker z -6 bts, trochę min. Najbardziej mi tu brakuje inżyniera i medyka.

Oceniajcie, komentujcie.

Offline

 

#2 2012-03-30 09:20:38

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Sk±d: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Shotgun != template weapon.  Fakt,  że na ogrodniku imho to bardzo dobra opcja.  Jedyna rzecz, której moim zdaniem brakuje,  to jakigo¶ remote servanta dla doktora.

Ale ja arabami gram i dlatego też ddugiej rozpy nie skomentuję.


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#3 2012-03-30 09:46:53

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Sk±d: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

My¶lę, że w przypadku Oniwabana chodzi o Nanopulser, nie Shotgun.


Nale¶niki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem ple¶niowym

Offline

 

#4 2012-03-30 10:21:05

 Figl4rz

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Zarejestrowany: 2011-05-20
Posty: 56

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Jak najbardziej chodzi o nanopulser w przypadku ogrodnika korzystanie z shotguna zakrawa o kryminał.

A o co chodzi z drug± rozp± i arabami? Skonstruowałem potwora żeruj±cego na wyznawcach islamu czy dziesięcioosobowego fraga?

Offline

 

#5 2012-03-30 12:06:26

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

2 HMG i Spitfire to duża siła ognia, ale patrz±c na to okiem podstępnego kamuflażysty, to zjadaj± Cię trochę markery! Niby masz odpowiedĽ na spadochron, ale na Camo nie bardzo... Nie ogłasza się ¶wiatu porucznika, to model najtajniejszy z tajnych! Co do Oniwabana (uwielbiam) to trochę samotny jaki¶. Nie wiem, czy nie byłoby dobrze zamienić któr±¶ z broni z superburstem na kolegę dla niego. Dużo przyjemniej się biega do kombatu, nie będ±c jedynym modelem na stole, którego przeciwnik się boi w zwarciu.

Super drogi ten Hacker. Nie da się go wymienić na normalnie kosztuj±cego i wepchn±ć gdzie¶ za różnicę Inżyniera? Jak masz dronę HMG i chcesz jej bronić, to powinien być naprawiacz, najlepiej ze zdalnym robotem. Na takie punkty trafiaj± się kleje, e/maulery i inne tego typu ¶wiństwa. Sam hacker może nie wystarczyc.

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-03-30 12:22:49)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#6 2012-03-30 13:04:43

 chupakabra

http://i.imgur.com/QqPUh.png

Sk±d: wiesz, rozumiesz
Zarejestrowany: 2011-02-13
Posty: 466

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

ja gram yu-jingiem i to nie chodzi nawet o to ze chinczykami akurat. Haker za 54 pkt jest moim zdaniem pomylka. No chyba ze ma isc do walki ale z combi riflem nie zawalczy za bardzo. Celestial z wip 14 bts -3 i cena bodajze 18 pkt jest chyba lepszym rozwiazaniem. Co do oniwabana ja nie lubie nim grac bo ma Boarding Shotgun'a i monofilament i przewaznie ktos sejwuje i ogrodnik ginie. Wg mnie lepsza opcja to ninja z exp ccw (zawsze to 3 testy). Keisotsu porucznik za 2 swc to wg mnie pomylka producenta (choc pewnie specjalna). keisotsu z bs 10 i hmg, szalu nie ma ale jest tani, ale i tak kazdy musi sobie sam wypracowac technike do grania. Ja tak nie gram bo sprawdzilem jyuz setki rozpisek i wiem co mi lezy i co lubie (choc nie zawsze sie to sprawdza). Trzeba grac i testowac, inaczej sie nie da.


∞ - ale "F" !!!, Hölle Dorato

Offline

 

#7 2012-06-06 14:15:22

 Figl4rz

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Zarejestrowany: 2011-05-20
Posty: 56

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Rozpa na 300- pierwsza próba ze snajperem sun tze


YU JING
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

GROUP 1 (Regs: 10/Irrs: 0):

  SUN TZE Lieutenant MULTI Sniper Rifle / Pistol, Knife (56 | 1.5)
    Total Immunity, Strategos L3, V: No Wound Incapacitation, X-2 Visor, Lieutenant

  ONIWABAN Boarding Shotgun, Nanopulser / Pistol, Monofilament CCW (44)
    Martial Arts L4, CH: TO Camouflage, Superior Infiltration

  DÀOFĚI HMG / Pistol, Shock CCW (61 | 2)
    CH: Camouflage, Infiltration

  CELESTIAL GUARD Hacker (Hacking Device) Combi Rifle / Pistol, Knife (25 | 0.5)
    Hacking Device

  2x YÁOZĂO Electric Pulse (3)
    CH: Mimetism

  MECA-Engineer Combi Rifle, D-Charges / Pistol, Knife (15)
    Engineer

  TOKUSETSU EISEI Doctor Combi Rifle / Pistol, Knife (14)
    V: Courage, Doctor

  Yaókòng WÈIBĪNG Combi Rifle / Electric Pulse (21)
    Forward Observer, Repeater, Sensor

  ARAGOTO Spitfire / Pistol, Knife (29 | 1.5)
    CH: Mimetism, Motorcycle, V: Courage

  ARAGOTO Boarding Shotgun / Pistol, Knife (21)
    CH: Mimetism, Motorcycle, V: Courage

  KEISOTSU Combi Rifle / Pistol, Knife (9)
    V: Courage


301 Points | SWC: 5.5

ARMY CODE: eNotitsJADAIA6dpvo324XAOX6slcAdHyKEOA0MnJEUiF4b9eKp9TWmxo5W87g5Nrlcu52QSEg==
Army Infinity v.3.0. - http://www.devilteam.com

Ostatnio edytowany przez Figl4rz (2012-06-06 14:17:37)

Offline

 

#8 2012-06-06 14:19:58

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Sk±d: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

301!=300.

Uci±ł bym yao-zao jednego. I po co tu jest inżynier? Jedyny powód który dostrzegam, to by "odklejał"... ale jako¶ srednio to widzę...

Ostatnio edytowany przez jarv (2012-06-06 14:22:16)


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#9 2012-06-06 18:39:15

 Baal

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Sk±d: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-11-01
Posty: 732

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Ja bym powiedział, że jest na wszelki wypadek. Z tak± drużyn± harcerzyków nic go nie zaskoczy.

Ostatnio edytowany przez Baal (2012-06-06 18:41:15)


Hell Dorado - Mercenaries
Konfrontacja - Wolfeni/ Keltowie Sessairs
WH40k - Blood Angels/ Dark Eldar
WHFB - High Elves

Offline

 

#10 2012-06-07 02:15:03

 Figl4rz

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Zarejestrowany: 2011-05-20
Posty: 56

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

W rozpisce któr± grałem zamiast keisotsu jest rem za 8 punktów.

Rzeczy które robi inżynier:
-Naprawia STR pointy.
-Naprawia sprzęt zniszczony przez e/m
-odkleja ADHL
-Rozminowuje Miny
-Robi do tego wszystko to co zwykły zanashi i kosztuje marne 4 punkty więcej
-Ma D Charge
-Istniej± scenariusze w których się przydaje.

Offline

 

#11 2012-06-07 10:36:58

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

To ładne co mówisz. Istnieje w tej rozpie kombinacja w której uber snajper nie jest szefem? Bo to pierwszy model do odstrzału patrz±c z perspektywy grania przeciw temu...


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#12 2012-06-07 13:24:09

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Zauważ że sun tze nie jest uber snajperem tylko Strategosem 3, to że ma snajperkę to jest efekt uboczny.


JF 100%

Offline

 

#13 2012-06-07 14:23:22

Michał

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 743

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Wygl±da solidnie, ale 301=/=300.

Offline

 

#14 2012-06-07 15:07:11

 Baal

http://i.imgur.com/LOEAg.png

Sk±d: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-11-01
Posty: 732

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

- 1 duży pkt wielkie mi halo. Jak jest grywalne i młóci przeciwnika to warto.


Hell Dorado - Mercenaries
Konfrontacja - Wolfeni/ Keltowie Sessairs
WH40k - Blood Angels/ Dark Eldar
WHFB - High Elves

Offline

 

#15 2012-06-07 16:07:15

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Rozpiska ma przede wszystkim bardzo solidne motory, które jak wiemy sprzedaj± ¶rednio ok 5-7 krytów na grę, zdaj±c wszystkie save ;p

Ostatnio edytowany przez Mozdzierz (2012-06-07 16:08:05)


JF 100%

Offline

 

#16 2012-06-07 22:59:00

 Figl4rz

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Zarejestrowany: 2011-05-20
Posty: 56

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

1) Naprawdę już raz napisałem, że zamiast keisotsu może tam być rem za 8 punktów
2) Prawd± jest, że sun tze jest głównie strategosem, wolne punkty i SWC skłoniły mnie do wybrania snajperki zamiast multi rifle, w zależno¶ci od stołu może on być uber snajperem(x-2 visor is tha bomb), albo kisić się schowany i czekać na okazję.
2) rozpiska ma kilka wersji do przetestowania- motory były cool, ale zamiast nich można wstawić wu minga z GML(mógłby skorzystać z FO na dronie), haramaki z rakiet±(bo jest ¶wietny), albo su jiana(zwanego chiński motorem bez kółek)
4) tymczasem jeszcze z zupełnie innej bajki rozpiska na 250:
http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11.png YU JING
””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

GROUP 1 (Regs: 9/Irrs: 0):

  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_7.pngTIGER SOLDIER HMG / Pistol, Knife (35 | 1.5)AD: Combat Jump | Multiterrain, CH: Mimetism

  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_7.pngTIGER SOLDIER MULTI Sniper Rifle / Pistol, Knife (40 | 1.5)
    AD: Combat Jump | Multiterrain, CH: Mimetism


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_7.pngTIGER SOLDIER Combi Rifle + Light Flamethrower / Pistol, Knife (27)
    AD: Combat Jump | Multiterrain, CH: Mimetism


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_26.pngKO DALI Lieutenant (AD: Tactical Jump or Multiterrain) Combi Rifle + Light Flamethrower / Pistol, E/M CCW (35 | 1)
    CH: Mimetism, Multispectral Visor L1, AD: Tactical Jump | Multiterrain, Lieutenant


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_4.pngIMPERIAL AGENT (Chain of Command, X Visor) Combi Rifle + E/Mitter / Pistol, Monofilament CCW (43)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifMartial Arts L3, Chain of Command, X Visor

s
  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_8.pngARAGOTO Spitfire / Pistol, Knife (29 | 1.5)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Mimetism, Motorcycle, V: Courage


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_8.pngARAGOTO Boarding Shotgun / Pistol, Knife (21)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifCH: Mimetism, Motorcycle, V: Courage


  http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/11_5.png2x KEISOTSU Combi Rifle / Pistol, Knife (9)
    http://www.infinitythegame.com/dt_army/logosweb/sep.gifV: Courage



248 Points | SWC: 4.5

ARMY CODE:

Kod:

eNozNFQ1VzNUM6wxVzMGkwZA0sgMLGQC5liA2RZqRkDSFCwCJgFrHAyg

Army Infinity v.3.0.

Małe uwagi:
Gdybym nie zaczynał prawdopodobnie dwóch tigerów od razu stanęłoby na polu bitwy, jednak zacz±ć z pięcioma modelami na stole zakrawa o głupotę. Oczywi¶cie ko dali skacz±ca z krawędzi przeciwnika wymaga CoC- st±d agent.

Ostatnio edytowany przez Figl4rz (2012-06-07 23:00:21)

Offline

 

#17 2012-06-07 23:36:33

 jarv

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Call me!
Sk±d: Wrocław, PL
Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 1280
WWW

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Jak rozumiem CoC jest ci potrzebne na wypade gdy Ko Dali zginie?


Infinity: Haqqislam | Alkemy: Jade Triad | Dystopian Wars: CoA | Battlegroup: US | Warmachine: Retribution of Scyrah | WH40K: Tau | Firestorm Armada: Soryllian Collective | Helldorado: Immortals | FoW: US | FoW-NAM: US
jarv'isowy PMlog

Offline

 

#18 2012-06-07 23:56:56

 Figl4rz

http://i.imgur.com/OW0fZ.png

Zarejestrowany: 2011-05-20
Posty: 56

Re: Mikołaja pomysły na rozpiski

Bardziej niż oczywisty lojtek na krawędzi przeciwnika? jestem pewien że zginie.....
Sam agent z CoC jest konkretny- szczególnie do zabijania HI(e/mitter+ mono ccw)

Offline

 

UWAGA!!!

W zwi±zku ze zmian± forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.inib2009.pun.pl www.esg.pun.pl www.wiptril.pun.pl www.motoryzacjaif1.pun.pl www.siedmiumistrzowmiecza.pun.pl