Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW


  • Index
  •  » Zasady
  •  » Przewodnik DŻEMtelmana Infinity

#1 2012-04-13 07:39:45

 blackout_sys

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-04
Posty: 1798

Przewodnik DŻEMtelmana Infinity

Przyklasnąłem pomysłowi Granatnika, tfu znaczy Moździerza do zrobienia dokumentu zawierającego ogólne wytyczne rozstawiania makiet, zasad działania różnych makiet itp. Proponuję umieszać tutaj swoje propozycje i dyskutować.
Pod TYM adresem zaś można będzie przeglądać ów dokument, którego edycją zajmę się dla porządku ja, jeżeli pozwolicie. Możliwość edytowania przez każdego wprowadza sporo zamieszania i niespójności.


Naleśniki ● Placki ● Miód pitny ● Schaby z serem pleśniowym

Offline

 

#2 2012-04-13 21:50:50

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Przewodnik DŻEMtelmana Infinity

No to jedziemy, kwestię d charge opisałem w poprzednim temacie, ja jestem za wersją ze znacznikiem supp fire.


JF 100%

Offline

 

#3 2012-04-14 01:23:52

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Re: Przewodnik DŻEMtelmana Infinity

Wydaje mi się, że to za mało, bo niektóre remy mają D-charge , a się nie wcisną w dziurę proponowanej wielkości. Dwa takie wzorniki obok siebie byłyby lepsze.

Ostatnio edytowany przez Zielarz (2012-04-14 01:25:01)


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#4 2012-04-14 02:26:34

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Przewodnik DŻEMtelmana Infinity

może być dwa jak dla mnie.


JF 100%

Offline

 

#5 2012-04-14 15:49:23

KvaN

http://i.imgur.com/gZjTx.png

3688133
Skąd: Byłem Tu a teraz jestem Tam :P
Zarejestrowany: 2011-03-25
Posty: 2816

Re: Przewodnik DŻEMtelmana Infinity

Mi też odpowiada, ale to wymaga modularności makiet wiekszej, ewentulnie wypracowania sposobu oznaczania takich przejść wyburzeń.

Ostatnio edytowany przez KvaNfield (2012-04-14 15:50:09)

Offline

 

#6 2012-04-14 18:46:59

Mozdzierz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 1094

Re: Przewodnik DŻEMtelmana Infinity

No ale to bardzo proste, przygotuję plik jpg ze znacznikiem o szerokości dwóch supp fire. Po detonacji zostawiamy ten znacznik przy danej ścianie/ siatce/ kontenerze/ rurze itp. D charge zniszczy tylko powierzchnię, do której jest przyczepiony (czyli np wysadzimy tylko fragment jednej ściany kontenera, ściana za nią zostaje w pełni sprawna).

Oczywiście będziemy stosowali zasady logiki i jeżeli ktoś przyłoży go do cienkiego konaru drzewa, to po wybuchu nie zostanie lewitująca w powietrzu korona, drzewo zabieramy ze stołu. Podobnie wysoka, ale cienka wieża (cieńsza niż ten marker) - jeżeli wysadzimy wszystkie 4 ściany 4 d chargami, trudno, żeby lewitowała. Nieszczęsny snajper zleci wtedy na twarz z wysokości na której stał a wieżę zabieramy. Proste jak but, przyglądałem się ostatnio makietom w bolterze i nie znalazłem terenu, przy którym używanie d charge'a w ten sposób byłoby jakoś skomplikowane.

LOF po prostu będziemy prowadzić kantem miarki jak zwykle, nie ma problemu ocenić czy będzie przechodził przez zaznaczoną dziurę.

EDIT: Uściślę jeszcze, dlaczego przykładowa wieża zapadnie się dopiero po zniszczeniu 4 ścian, a nie 3 (bo na logikę z jedną ścianą podtrzymującą powinno się zacząć sypać przecież) - przy wymaganych 4 jeden model nie będzie w stanie zawalić wieży sam, będzie potrzebował kumpla z czwartym ładunkiem.

Proponuję potestować w grach, ale tak jak patrzyłem to naprawdę nie powinno być problemu.

Ostatnio edytowany przez Mozdzierz (2012-04-14 18:51:15)


JF 100%

Offline

 
  • Index
  •  » Zasady
  •  » Przewodnik DŻEMtelmana Infinity

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.czasnasesje.pun.pl www.blekitniglowczyce.pun.pl www.gitary.pun.pl www.wsclan.pun.pl www.karczmadnd.pun.pl