Wargaming Wrocław

Baner 26cm

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

#1 2010-10-29 18:09:26

 Zielarz

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-31
Posty: 2372

Magia Tomb Kingów

Rulesy go rozwiązują, ja nic nie muszę robić. Dostajesz własne 2k6 kości (i za każde "6" na k6 za każdego maga), z nich rzucasz czary. Po każdym użyciu zabierasz stosowną ilość z wylosowanej puli, więc albo Ci wystarczy albo nie. Taka karma, a raczej taka magia.


Never forget that your weapon was made by the lowest bidder.

Offline

 

#2 2010-10-30 02:19:18

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Magia Tomb Kingów

Co do magi u TK, jest tak:
Na początku fazy magii rzucasz normalnie 2k6, możesz to spożytkować na Bound spelle
(+ chyba jest przedmiot co daje ci znajomość czarów magii bitewnej - wtedy normalne zasady magii).
"Magowie" TK nie chaneling'ują kości do casta ale do dispela już tak.
Normalnie rzucasz inkantacje wg hierarchi odpowiednio 2k6 lub k6.

Uprzedzając pytania:
Skąd takie zasady? Z AB do TK, gdzie jest napisane, że nie korzystają z kości magii.
Czym to poprę? Zasadami + wypowiedzi na innych forach WFB. Tak teraz się gra TK.

Od razu uprzedzę... nie jest to wcale tak przegięte jak wygląda, bo:
"Magowie" TK nie mają bonusu +x do casta, gdzie x to poziom maga (mowa o inkantacjach).
W przeciętnej armii na 2k jest zazwyczaj mag 3-4 poziomu, który z łatwością dispeluje inkantacje rzucane na 1D6.

Plusem magii TK jest to, że czarów może być naprawdę sporo, zwłaszcza jak się użyje odpowiednich boundspelli (+ te co są w RB).
Zapowiada się bardzo ciekawie...

Jeśli wyjaśniłem coś pokrętnie to polecam lekturę FAQ:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus … gsV1_2.pdf

Jeśli uważacie, że się mylę, wyciągam niepoprawne wnioski, to piszcie.
Z chęcią wysłucham Waszych opinii.

Ostatnio edytowany przez Izwor (2010-10-30 02:30:45)


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#3 2010-10-30 02:31:10

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: Magia Tomb Kingów

Zielarz napisał:

Rulesy go rozwiązują, ja nic nie muszę robić. Dostajesz własne 2k6 kości (i za każde "6" na k6 za każdego maga), z nich rzucasz czary. Po każdym użyciu zabierasz stosowną ilość z wylosowanej puli, więc albo Ci wystarczy albo nie. Taka karma, a raczej taka magia.

To w takim razie nie ma sensu żebym nawet próbował grać. W starej edycji, miałem na turę 12 kości +2 kości casket +3 kości z heratic jar +3 na bound spele. To daje w sumie 20
Nowa edycja daje mi 2D6 kości plus teoretycznie 4 co daje od 2 do 16 kości. Nawet jeśli wyjdzie mi statystyczna połowa, to z magią jestem w dupie, a na bank któryś z przeciwników poświęci swoje dispele na dławienie moich Inkantacji (które z magią mają niewiele wspólnego tak na prawdę). Granie TK przestaje mieć sens w takim wypadku, doceniam możliwość pogrania i dobrej zabawy, ale trzeba mieć podstawy do tego, żeby czerpać przyjemność z walki, nawet jeśli to luźne, bezstresowe granie. Zapewniam Was, nie ma nic przyjemnego w patrzeniu jak wasze ludki nie mają możliwości zrobienia czegokolwiek.
Dlatego dziękuję, ale się wypisuję.


Batman, Age of Sigmar, Confrontation, Warzone, Warzone Ressurection, Warmachine, Hordes, Dystopian Wars, Firestorm Armada, HellDorado, Infinity, Battlegroup, Alkemy, LotR(stary), Team Yankee, Flames of War, Mordheim/Warheim, Anima-Tactics, WFB Historical, Afterglow, Wrath of Kings, WH40K(od biedy), WFB(od biedy)

Offline

 

#4 2010-10-30 02:43:44

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Magia Tomb Kingów

Proszę zajrzeć do erraty i FAQ, moim zdaniem nie jest gorzej niż było ale lepiej...
Masz 2d6 na same bound spelle + normalnie rzucane inkantacje, to mało?
Jakkolwiek małe byłyby to rzuty i łatwe do dispelowania to masz ich kilka razy więcej niż przeciętny gracz.
Jeśli chodzi o dispell to masz tak samo jak każdy, czyli większy wynik z 2D6.


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

#5 2010-10-30 02:53:19

Raziel

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

Zarejestrowany: 2010-08-28
Posty: 1495

Re: Magia Tomb Kingów

To ja tylko grzecznie odpowiem. Po staremu miałem Inkantacje Priesta z siłą 2K6 a High Priesta z siłą 3K6, teraz poobcinali im po kości. To mnie dosłownie morduje, tym bardziej w grze na kilka osób.


Batman, Age of Sigmar, Confrontation, Warzone, Warzone Ressurection, Warmachine, Hordes, Dystopian Wars, Firestorm Armada, HellDorado, Infinity, Battlegroup, Alkemy, LotR(stary), Team Yankee, Flames of War, Mordheim/Warheim, Anima-Tactics, WFB Historical, Afterglow, Wrath of Kings, WH40K(od biedy), WFB(od biedy)

Offline

 

#6 2010-10-30 03:28:13

 Izwor

http://i.imgur.com/lTZ6Z.png

6827168
Call me!
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-10-12
Posty: 1551

Re: Magia Tomb Kingów

Tego fragmentu nie doczytałem... teraz już rozumiem Twoje niezadowolenie


Wh40k CSM
Infinity CA/Shasvastii/Morats
Warheim-Mordheim Which Hunters/Undead

Z chęcią zagram którymś z powyższych... pisać, dzwonić, ważne by grać!

Offline

 

UWAGA!!!

W związku ze zmianą forum od poniedziałku dodawanie nowych postow będzie zablokowane. Zapraszam do rejestracji na nowym forum
WARGAMING WROCŁAW

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
żółw wodny metin czerni jinno garbarnia kraków cod mod fast exp 45k www.fantasyrpg.pun.pl